7M02301 Филология в М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Кәсіби қызметті сапалы және тиімді орындауға, стандартты және стандартты емес кәсіби-педагогикалық міндеттерді шешуге, филология саласында әлеуметтік және кәсіби кеңістікте еркін бағдарлауға қабілетті жоғары білікті ғылыми-педагогикалық қызметкерді қалыптастыру.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M060 Филология
-
Білім беру саласы 7M02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M023 Тілдер және әдебиет
Пәндер
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пән парадигмалар модельдерін, ғылыми таным әдістері мен формаларын, пәнаралық принциптерін оқытады; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы ғылыми-зерттеу жұмысы барысында туындайтын міндеттерді тұжырымдай және шеше алады; өзінің ғылыми ізденісінің нақты міндеттеріне сүйене отырып, зерттеудің оптамалды әдіснамасын таңдай алады, ғылыми зерттеу әдістерін және ұжымдық ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру әдістерін меңгерген.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылыми парадигмадағы мәтін теориясы
Пән мәтін теориясының қалыптасуы, семантикалық, коммуникативтік категорияларын, типтері мен түрлерін, тарихи мәтіндер мен кейінгі жаңа мәтіндер туралы түсініктердің, мәтінтанымның негізгі ұғымдары, дискурс мәселелері, мәтіннің прагматикалық деңгейлері туралы мәлімет береді. Қазақтың ескі мәтіндерін зерттеу мен танудың ғылыми ұстанымының дәстүрлі мәтінтанымдық зерттеулердің принциптеріне қарағанда өзгешелігін дәлелдеп, қазақ тілтанымында тілдік қызметті жүзеге асыру қабілетін қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіби)
Пән мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға, ауызша, жазбаша шетел тілін жетілдіруге бағытталған; пәнді оқу нәтижесінде бойынша академиялық адалдық ережелері бойынша білім алушы шет тілінде өз көзқарасын баяндай алады, оны әртүрлі есеп формаларына, хаттарға, ғылыми мақалаларға, баяндамаларға рәсімдей алады, шет тілінде аналитикалық мақалалармен жұмыс істей алады, дайындық бағыты бойынша ғылыми әдебиеттерді оқи алады, лингвистикалық төзімділікті қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Пән жоғары білім беруді дамытудың әлемдік үрдістерін, педагогикалық концепцияларды, білім беру стратегияларын, білім беру үрдістерін басқару заңдылықтарын оқытады; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы оқытудың кредиттік технологиялары, оқытудың жаңа концепциялары бойынша білім беру үдерісін құрастыра алады, қашықтықтан оқытуды қоса, өз қызметінің нәтижелерін талдайды, өзін-өзі дамыту үшін жағдай жасайды, қажетті ақпаратты өз бетінше іздестіруді жүзеге асырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық жазылымның мәдениеті мен этикасы
Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы академиялық адалдық, ғылыми аргумент принциптерін біледі; жазбаша коммуникацияның қазіргі заманғы нормаларын ескере отырып академиялық мәтін жасайды; ақпаратты өңдеу мен түсіндірудің заманауи әдістерін қолдана отырып, дереккөздермен жұмыс істейді, өз көзқарасын алға тартады, негіздейді; академиялық жазбаша жұмысты бағалау критерийлері жүйелерімен жұмыс істейді; кәсіби құжаттарды сауатты жазу талаптарын ескере отырып мәтіндер құрастырады, мақалалар мен мәтіндер.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Пән ұйымдарды басқарудың заманауи психологиялық заңдылықтарын, қағидаларын, басқару шешімдерін қабылдаудың психологиялық аспектілерін, командада жұмыс істеу қағидаларын зерттейді; пәнді оқыту нәтижесінде білім алушы жаңа ғылыми басқару парадигмасында ғылыми басқарудың заманауи тенденцияларын талдауға, персоналдың мінез-құлқын жобалауға, командалар құруға, тиімді қарым-қатынас жасауға, өзіндік рефлексияны жүзеге асыруға, тұлғааралық қарым-қатынастарды орнатуға және қолдауға қабілетті.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мәтін лингвистикасы
Пән мәтін тудыратын тілдік элементтердің комбинациясын, тілдік арақатынастардың өзгерістерін, мәтін ішіндегі динамикасын, мазмұн тұрғысынан идеялық-тақырыптық және эстетикалық деңгейін, құрылымдық-композициялық деңгейін меңгертеді, мәтін түрлерін саралауға үйретеді. Мәтін байласымдылығы мен құрылымдық тұтастығын, ақпараттылығын меңгертеді, мәтінтанымның негізгі ұғымдарын, типтерін, коммуникативтік қырларын, прагматикалық деңгейлерін талдауға дағдыландырады. Мәтіннің стиль түрін, ерекшеліктерін анықтап, функционалдық сауаттылығын арттырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көркем мәтінге мотивті талдау
Пән әдебиет теориясы мен тарихының қазіргі даму деңгейін зерттейді, мотивті көркем шығарманың ең өнімді және тиімді элементтерінің бірі ретінде қарастырады. Көркем әдебиеттегі мотивті әр тұрғыдан зерттеу оның ерекшелігін, маңызын анықтауға негіз болады. Көркем мәтіндегі мотивті сюжет және композициямен байланыстыра отырып талдау жасау шығарманың көркемдік ерекшеліктерін анықтауда, автор идеясын ашуда реттілік тудырып, жалпы оның әдебиеттанудағы ролін көрсетуге ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі қазақ тілінің мәселелері
Пән тіл білімінің түрлі салаларын қамти отырып, оның ғылыми жағына әрі практикалық жағына көңіл бөліп, ғылыми теориялық материалды практикалық материалдармен ұштастырады, зерттеулерінде қолданады. Бүгінгі күнгі тіл біліміндегі өзекті мәселелерге талдау жасап дағдылануға үйретеді, тіл теориясы, тіл терминдері мен тіл философиясын білуге, тілдік танымды, тілдік нормалар мен тәсілдерді айқындап, жалпы бағыттармен таныстырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жазушы және әдеби дәстүр
Пән қазақ әдебиетінің даму тарихындағы жазушы мен әдеби дәстүрдің рөлін, әлеуметтік оқиғалар мен құбылыстарға байланысты қалыптасқан ерекшеліктерді ғылыми бағалауды зерттейді. Жазушы шығармашылығы барысында орын алған негізгі әдеби бағыттардың нақты айырмашылықтары, ортақ ізденістері мен көрнекті өкілдерінің шығармашылығындағы әдеби-көркемдік реңктер мен туындыларының мән-мағынасы қарастырылады. Әдеби дәстүрге жаңаша бағалар, сараптаулар беру, әлеуметтік, көркемдік, жаңашылдық негізін таныту аса маңызды мәселе болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тіл біліміндегі неологизация мәселелері
Пән қазақ тіліндегі жаңа сөздердің зерттелуі мен жүйелену негіздерінен, тілдің даму барысындағы жаңалықтарды саралап талдаудан ақпарат береді. Қоғам өміріндегі жаңғырулар, тілге толассыз енген (еніп жатқан) жаңа тілдік бірліктердің кодификациялануын, сөз эволюциясы, сөз мағыналарына әсер ететін факторлар, терминденудің әдеби тілдің функционалдық стильдерінің қазіргі сипатын тұжырымдап, білім беру жүйесінде қазақ тілін оқыту әдістемесін жандандыру бағыттарындағы зерттеулер анықталады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Цифрлық білім беру кеңістігінің технологиялары
Пән Internet-те іздеуді ұйымдастыру принциптерін, жоғары жүктелген real-team жүйелері жұмысының әдіснамасын, қашықтықтан оқытуды қамтамасыз ету жүйесін (ZOOM, BigBlueButton, E-learning және т.б. платфрмалары), қашықтықтан әдістемелік тұрғыдан қамтамасыз ету үшін визуализациялау жүйесін ( PowerPoint, Flesh және т. б.) оқытады; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы білім беру ұйымдарында қашықтықтан оқытуды қамтамасыз ету және әдістемелік материалдарды визуализациялау құралдарын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жоғары мектептегі оқытудың инновациялық әдістері мен технологиялары
Пән оқытудың инновациялық технологиялары мен әдістерінің түрлерін, соның ішінде компьютерлік және қашықтықтан оқыту технологияларды оқытады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы оқытудың жаңа ақпараттық-коммуникациялық құралдары мен технологияларын пайдалана отырып, педагогикалық қызметті жүзеге асырады. Lesson Study білім беру ортасын талдауды жүзеге асыра алады, ғылыми-әдістемелік өнімдерді, авторлық курстарды әзірлеуге қабілетті.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әдебиеттің тарихын дәуірлеудің теориялық негіздері
Пән ежелгі заманнан қазіргі қазақ әдебиетінің даму кезеңдеріне дейінгі әдеби процестің тарихын, шығармашылық, тақырыптық және көркемдік ерекшеліктерін зерттейді. Тарих пен әдебиет сабақтастығы негізінде кезең әдебиетіндегі ағымдар мен бағыттардың өзіндік ерекшелік белгілері сараланып, ақын-жазушылар туындылары арқылы шығармашылық жетістіктерге назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Солтүстік Қазақстан облысы ақын-жазушыларының дәстүр жалғастығы
Пән Солтүстік өңірдің сөз өнерінің көрнекті өкілдерінің шығармашылығын өзара байланыста оқытуды мақсат етеді. Сал-серілік және ақындық поэзияның табиғи сабақтастығына, көркемдік, стильдік жалғастық мәселелеріне ғылыми-теориялық тұрғыда түсінік беріледі, қаламгерлер шығармаларының көркемдік қырларына назар аударылады. Қазақ әдебиетінің дамуына айтарлықтай үлес қосқан Солтүстік Қазақстан облысы қаламгерлерінің өмір шындығын ашудағы әдіс-тәсілдері, өзіндік қолтаңбасы зерделенеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Филологиялық зерттеулер әдіснамасы
Пән филологиялық зерттеулердің әдіс-тәсілдерін, әдіснамалық негіздерін қарастырады. Ғылыми-зерттеу жұмыстарын академиялық жазылым тұрғысынан меңгертіп, оларға сын көзбен қарауға үйретеді. Филологиялық зерттеулер әдіс-тәсілдер жөніндегі білімдерін ғылыми зерттеу жұмыстарында, мақалаларда өздігінен қолдануға үйретеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Лингвомәдениеттану
Пән лингвомәдениеттану құрылымы мен категорияларын, тілдік бірліктерді, көркем мәтіндерді құрастыру, құру және талдау тәсілдерін, тілдік рәміздердің сипаттамасын және қазіргі қазақ тілінің категорияларын, әдебиет дамуының негізгі кезеңдерін және шығарманың көркемдік бейнесін зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тіл экологиясы
Пән экологиялық ғылым шеңберіндегі лингвистика мәселелерін қарастыратын интегративті ғылым. Пән тілдік және тілден тысқары факторларын, жай-күйін қарастыру және ондағы өзгерістерді саралайды. Тіл экологиясы пәні заманауи технология құралдары, әлеуметтік желілер, блогтар, жеке масс-медиа, т.б. секілді жаңа құбылыстардың тілге әсерін қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақ әдебиетіндегі ұлттық идея және әдеби даму
Пән ұлттық әдебиетте өзіндік маңызды орны бар алаш әдебиеті өкілдері туындыларының негізгі идеяларын, қоғамдық өзгерістерге байланысты туған шығармаларының тақырыптық ерекшеліктерін, Алаш идеясының мәні мен мұратын зерттейді. Қазақ елінің әлеуметтік-экономикалық және рухани-мәдени дамуы жолындағы әдеби процесті қамтитын бұл пәннің аясында болашақ мамандарға аталмыш кезеңдегі ұлттық әдебиеттің, көркемдік-эстетикалық ой-сана дамуының жайынан мәлімет беріледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Медиалингвистка
Пән бұқаралық ақпарат құралдары тілі тұжырымдамасының теориялық негізін, бұқаралық коммуникация саласында тілді қолдануға қатысты мәселелердің тұрақты шеңберін жүйелі түрде зерттеуге, медиа тілінің ауызша және жазбаша сөйлеу формаларының арақатынасына қалай әсер ететіндігін, хабарламаның жаппай сипаты тіл нормасының қозғалысына қалай әсер ететіндігін, функционалды-стилистикалық саралауды үйретеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көркем мәтін теориясы
Әдеби шығарманың көркемдік құрылымын, жазушының өмір шындығын образды түрде бейнелеу ерекшеліктерін, әдебиет дамуының негiзгi кезеңдерiн, шығарманың көркемдік образдылығын, эстетикалық идеалын оқытатын пән.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақ тіл білімінің жаңа бағыттары
Пән қазақ тілінің жүйелі-құрылымдық қызметімен қатар, тілдің танымдық қызметін сипаттайтын бірліктерді анықтау, тіл мен қоғам арақатынасын, тілдің саяси және қоғамдық қызметтері туралы өрісін кеңейту, қазіргі заманғы ғылымның негізгі лингвистикалық тұжырымдамаларын, тіл мен мәдениеттің өзара қатынасы негізінде ұлт мәдениетінің тілде сақталуын, ұлттық бірліктердің мазмұны мен мәнін ұлттық рухани мәдениетімен қарастыруға негізделген.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Аударманың стилистикалық проблемалары
Пән аударма саласындағы теориялық және практикалық дағдыларды, аударма процесінде, әдебиеттің прозалық шығармаларында стилистиканы қолданудың заңдылығын, көркем ?дебиеттегі прозалық шығармалардың дербес стилдік ерекшелігін, газеттік-публицистикалық, ғылыми-техникалық шығармалардың стильдік жүйесінің жазу м?дениетіне негізделуін, ресми -іскери стильдің қатаң лингвистикалық заңдылыққа құрылуын, ?рбір стиль түрі бойынша шығармалар аудару, оларды талдап, редакциялау мәселелерін қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Әртүрлі тілдік және мәдени ортада еркін қарым-қатынас жасау дағдыларын меңгеріп, өзінің кәсіби саласында ғылыми коммуникация мен халықаралық ынтымақтастықты жүзеге асыра отырып, өз ойын ауызша және жазбаша түрде дұрыс ресімдей алады.
- Жаһандану және интернационалдандыру жағдайында отандық ғылымды дамытудың заманауи тенденциялары, бағыттары мен заңдылықтарын талдауды жүзеге асыра отырып, алынған зерттеу нәтижелерін дұрыс ресімдей отырып, ғылыми зерттеу әдістерін пайдалана отырып, гуманитарлық және әлеуметтік ғылымдар саласында зерттеулер жоспарлай және жүргізе алады, ғылыми зерттеу әдіснамасы саласындағы құзыреттерге ие.
- Арнайы пәндерді оқытудың инновациялық тәсілдері, технологиялары мен әдістерін пайдалана отырып, жоғары мектепте педагогикалық процесті жүзеге асыра алады, педагогикалық қызметтің өзіндік рефлексиясын жүзеге асыра алады, ғылыми зерттеулердің теориялық-әдіснамалық негіздеріне сәйкес білім беру ортасының зерттеу қызметін жүзеге асыра алады. Білім беру процесін басқару контекстінде білім алушылардың танымдық іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтарын терең түсінуге негізделген тиімді командалық өзара әрекет жасау, негізделген шешімдер қабылдау және дау жағдайларды сындарлы шешу қабілетін қамтитын интеграцияланған басқарушылық құзыреттіліктерін көрсете алады.
- Тілдің қызмет ету мәселелерін, неологизация түрлерін, семантикалық құрылымдар динамикасын түсініп, тілдік нормалар мен тәсілдерді қолдануға, тіл мен мәдениеттің өзара байланысын нақтылауға, ұлттық ойлау, сана мен менталитет турасындағы білімін тереңдетуге қабілетті.
- Солтүстік өңір ақын-жазушыларының шығармашылық мұрасындағы жаңашылдық белгілер мен ізденістерді, қазақ әдебиетіндегі өзіндік орнын, ерекшеліктерін, бағамдап, жазушы және әдеби дәстүр мәселесінің пайда болу себептері мен даму жайын зерттеулер мен ғылыми еңбектер аясында жан-жақты қарастыруға қабілетті.
- Ғылыми зерттеулердің нәтижелерін талдайды, зерттеу міндеттерін шешуде олардың нәтижелерін қолдануға, бұқаралық ақпарат құралдарындағы тілдің қызметін саралай алуға, аударманың стильдік ерекшелігін, стилистиканы пайдалануға қабілетті.
- Қазақ әдебиетіндегі ұлттық идея және әдеби даму мәселелерін тереңінен зерделеп, әдеби пайымдаулар жасау үшін қажетті ақпаратты жинап, сараптауға, әр түрлі жанрдағы шығармалардың құрылымы мен өзгерістерін талдауға қабілетті.
- Қоршаған сөйлеу ортасының ластануын, жаргон, паразит, варваризм сөздерді, сөйлеуді техникаландыру, тіл көркемдігі мәселелерін сараптайды, тіл мен сөйлеу эволюциясын жетілдіру жолдарын қарастыруға, тіл біліміндегі жаңа бағыттар негізінде алған теорияны өзара ұштастыра отырып, аналитикалық талдау жасауға қабілетті.
- Филологиялық зерттеулердің әдіс-тәсілдерін, әдіснамалық негіздерін, ғылыми-зерттеу жұмыстарын академиялық жазылым тұрғысынан меңгереді, әдіс-тәсілдер жөніндегі білімдерін ғылыми зерттеу жұмыстарында, мақалаларда өздігінен қолдана алуға қабілетті.
- Лингвомәдениеттанудың құрылымы мен категорияларын, тілдік бірліктерін, көркем мәтінді құрастыруды, тудыру және талдау тәсілдерін түсіндіруді, қазіргі қазақ тілінің тілдік тұлғалары мен категорияларына сипаттама береді, әдебиет дамуының негізгі кезеңдерін, шығарманың көркемдік образдылығын талдауға қабілетті.
- Кәсіби қызметте зерделенген әдістерді, инновациялық технологияларды және зерттеу тәжірибесін пайдаланады, ғылыми-анықтамалық, теориялық дереккөздерді, заманауи әдістемелік жүйелерді талдайды.
Ұқсас БББ
7M02301 Филология (1)
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M02301 Филология (1.5)
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M02301 Филология: қазақ филологиясы
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
7M02301 Қазақ филологиясы
Торайгыров университеті
7M02301 Филология
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M02301 Филология
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
7M02301 Филология
Инновациялық Еуразия университеті
7M02301 Филология
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
7M02301 Қазақ филологиясы
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
7M02301 Филология:қазақ
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
7M02301 Филология: қазақ филологиясы
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
7M02301 Филология
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті