7M06105 Кибернетика және жасанды интеллект в Satbayev University
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты - информатика және ақпараттық технологиялар мамандарының кең ауқымда мамандарға болашақ технологиялар туралы құнды біліммен - жасанды интеллектуалды технологиялармен қамтамасыз етуге мүмкіндік береді, бұл оларды АТ-ның халықаралық қызметтер нарығында тиімді түрде ажыратады.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M094 Ақпараттық технологиялар
-
Білім беру саласы 7M06 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
-
Дайындық бағыты 7M061 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
Пәндер
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Мақсаты: ғылым тарихы мен философиясын жаһандық және қазақстандық ғылым тұжырымдамаларының жүйесі ретінде зерттеу. Мазмұны: ғылым философиясының пәні, ғылым динамикасы, ғылымның тарихи дамуының негізгі кезеңдері, классикалық ғылымның ерекшеліктері, классикалық емес және постклассикалық ғылым, математика, физика, техника және технологиялар философиясы, инженерлік ғылымдардың ерекшелігі, ғылым этикасы, ғалым мен инженердің әлеуметтік-адамгершілік жауапкершілігі.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Кванттық есептеу
Пәнді меңгеру мақсаттары: магистранттарда кванттық есептеу теориясының негізгі ұғымдары мен әдістері бойынша теориялық білімді қалыптастыру; кванттық схемаларды құру және талдау, кванттық өлшеулер кезінде ықтималдылықты есептеу біліктері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру; кванттық алгоритмдер мен кванттық ақпараттық хаттамаларды зерттеу. Курста есептеу күрделілігінің классикалық теориясының негізгі ережелері, кванттық есептеулердің гейт моделі, Фурье кванттық түрлендіруге негізделген кванттық есептеу алгоритмдері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Курс жетекші қызметінің психологиялық механизмдерін білуге негізделген қызметкерлерді тиімді басқару құралдарын меңгеруге бағытталған. Тәртіп шешім қабылдау, қолайлы психологиялық климат құру, қызметкерлерді ынталандыру, мақсат қою, ұжым құру және қызметкерлермен қарым-қатынас жасау дағдыларын меңгеруге көмектеседі. Курстың соңында магистранттар басқарушылық қақтығыстарды шешуді, өзіндік имиджді құруды, басқарушылық қызмет саласындағы жағдайларды талдауды, сонымен қатар келіссөздер жүргізуді, стресске төзімді және тиімді көшбасшы болуды үйренеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Курс жоғары оқу орындары педагогикасының әдіснамалық және теориялық негіздерін меңгеруге бағытталған. Пән заманауи педагогикалық технологияларды, жоғары оқу орнында педагогикалық жобалау, ұйымдастыру және бақылау технологияларын, коммуникативтік құзыреттілік дағдыларын меңгеруге көмектеседі. Курстың соңында магистранттар оқытуды ұйымдастырудың әртүрлі формаларын ұйымдастыру және өткізу, оқытудың белсенді әдістерін қолдану, оқу сабақтарының мазмұнын таңдауды үйренеді. Оқытудың кредиттік технологиясы негізінде оқу процесін ұйымдастыру.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Шет тілі (кәсіби)
Курс ғылыми танымның тарихи дамуы мен философиялық пайымдауы, ғылыми теориялардың эволюциясы, әлемнің ғылыми картиналарын құрудағы ғылыми зерттеудің принциптері мен әдістері тұрғысынан ғылыми танымның негізгі проблемаларын зерделеуге бағытталған. Пән ғылым тарихы мен философиясын зерттеу негізінде сыни және сындарлы ғылыми ойлауды дамыту дағдыларын меңгеруге көмектеседі. Курс аяқталғаннан кейін магистранттар қазақстандық ғылымды және оның даму перспективаларын құрудағы ғылымның және инженерлік-техникалық қызметтің дүниетанымдық және әдіснамалық мәселелерін талдауды үйренеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Көп ядролы жүйелерге арналған интерфейстер
Оқытудың мақсаты: магистрлерде әртүрлі салалардағы міндеттердің кең спектрін шешу үшін заманауи есептеу кешендері мен бағдарламалық құралдарды пайдалану бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Курс графикалық процессорлар архитектурасының ерекшеліктерін, графикалық процессорлар негізінде гибридті есептеу жүйелерін ұйымдастыру принциптерін, графикалық процессорларда тиімді орындауға жарамды тапсырмалар кластарын қарастырады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Дербес туынды дифференциалдық теңдеулер теориясының қазіргі мәселелері
Пәнді игерудің мақсаты: жаратылыстану-ғылыми есептерді шешуде туындайтын математикалық модельдерді құру мен талдаудың заманауи әдістерін, сондай-ақ оларды шешу алгоритмдерін әзірлеу мен іске асырудың заманауи әдістерін зерттеу. Курста тасымалдау, жылу, толқын, Лаплас теңдеулері және олардың іргелі шешімдері, энергетикалық әдістер; бірінші ретті сызықты емес ДТТ; сызықтық ДТТ теориясы; екінші ретті элиптикалық теңдеулер; сызықты емес ДТТ теориясы; вариациялық емес әдістер; Гамильтон-Якоби теңдеулері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Параллель есептеулер
Курстың мақсаты компьютерлік құралдарды пайдалана отырып, параллель бағдарламалау және деректерді параллель өңдеу негіздері бойынша білім мен дағдыларды алу болып табылады. Курсты оқытудың міндеттері: Ақпаратты параллель өңдеу және параллель алгоритмдерді ұсыну әдістерін үйрету; студенттерді ЭЕМ архитектурасымен таныстыру; параллельді үдерістер спецификациясының құралдарын қалыптастыру; параллельді бағдарламалау тілдерін үйрету; тізбекті алгоритмдерді Автоматты параллелдеу әдістерін меңгеру.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Стохастикалық процестер теориясының қосымша сұрақтары
Оқыту мақсаты: стохастикалық дифференциалдық жүйелер және оларды модельдеу әдістері мәселелері бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру, сондай-ақ осы білімді ғылыми-зерттеу және өндірістік-технологиялық процестердегі міндеттерді шешуде қолдану. Курс аяқталғаннан кейін білім алушы стохастикалық модельдеу әдістерін білуі керек, математикалық модельдерді әзірлеу, жүйелер мен процестерді зерттеу кезінде стохастикалық талдауды қолдана білуі керек.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Зияткерлік меншік және ғылыми зерттеулер
Бұл курстың мақсаты магистранттарға ғылыми зерттеулер мен инновациялар контекстінде зияткерлік меншікті (IP) түсіну, қорғау және басқару үшін қажетті білім мен дағдыларды беру болып табылады. Курс АЖ-мен тиімді жұмыс істей алатын, ғылыми зерттеулердің нәтижелерін қорғай алатын және тәжірибеде қолдана алатын мамандарды даярлауға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Тұрақты даму стратегиялары
Мақсат: Магистранттарды экономикалық өсу, әлеуметтік жауапкершілік және қоршаған ортаны қорғау арасындағы тепе-теңдікке қол жеткізу үшін тұрақты даму стратегияларына үйрету. Мазмұны: Магистранттар тұрақты дамудың тұжырымдамалары мен қағидаларын, тұрақты даму стратегияларын әзірлеу және енгізу, олардың тиімділігін бағалауды, сондай-ақ халықаралық стандарттар мен үздік тәжірибелерді зерттейді. Тұрақты дамудың табысты стратегияларының мысалдары мен жағдайлары қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Математикалық статистика және стохастикалық процестер
Курс кездейсоқ құбылыстардың заңдылықтарын, кездейсоқ функциялардың әртүрлі кластарындағы нақты оқиғалар мен процестердің математикалық модельдерін құрудың ықтималдық тәсілін, пайда болған математикалық есептерді тұжырымдау мен шешуді зерттейді. Сондай-ақ ықтималдық және кездейсоқ процестер теориясының формальды математикалық аппаратын, оны қосымша білім беру процесінде пайдалану мүмкіндігін, әртүрлі пәндік салалардағы есептерді талдау үшін ықтималдықтар теориясы мен стохастикалық процестердің әдістерін қолдануды қарастырады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Модельдердің теориясы
Пәнді игерудің мақсаты: Рекурсия теориясы, жиынтықтар теориясы, Алгебралық жүйелер теориясы және олардың сыныптары бойынша білімдерін кеңейту. Курс толықтық және дәйектілік теоремасын, толық және толық емес теорияны, модельдік толық теорияны, кіші модель және элементарлық кіші модель ұғымдарын, тип ұғымы мен типін іске асыру теоремасын, санау теориясындағы есеп түрін төмендету теоремасын қарастырады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Машинамен оқыту әдістері
Пәнді меңгеру мақсаттары: формальды математикалық модельдерді құру және модельдеу нәтижелерін түсіндіру үшін машиналық оқыту негіздері бойынша теориялық білімді қалыптастыру; формальды математикалық модельдерді құру және әртүрлі қолданбалы салаларда қолданбалы есептерді шешу кезінде модельдеу нәтижелерін түсіндіру үшін машиналық оқыту әдістерін практикалық қолдану бойынша біліктерді әзірлеу. Машиналық оқыту әдістері-оқуға қабілетті алгоритмдерді құру әдістерін зерттейтін жасанды интеллекттің кең бөлімі.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Интеллектуалды мәліметтерді өндіру
Пәннің мақсаты: визуалдаудың, жүйелеудің, зерттеудің, талдаудың және болжаудың заманауи әдістері мен алгоритмдерін, Data Mining негізгі әдістері мен алгоритмдерін зерттеу және оларды салыстырмалы талдау. Деректерді зияткерлік талдаудың негізгі әдістері мен алгоритмдерін қолданудың практикалық дағдыларын дамыту; нақты практикалық мәселелерді шешу үшін деректердің электрондық массивтерін зияткерлік талдау технологияларын қолдана білу.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Жасанды нейрондық желілер
Пәнді игерудің мақсаты студенттердің жүйелік талдау және басқару саласында кәсіби қызмет объектілерін жіктеу, болжау және басқару мәселелерін шешу үшін нейрондық желілерді пайдалану бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Қарастырылады: жасанды нейрондық желілердің даму тарихы; жасанды нейрондық желілерді пайдаланудың негізгі бағыттары; нейрондық желілердің түрлері.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Автоматты тереңдетіп оқытуға арналған Python
Пәнді игерудің мақсаты магистранттардың кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру үшін машиналық оқыту әдістері негізінде тану және жіктеу жүйелерін құрудың, оқытудың және қолданудың заманауи тәсілдерімен танысу болып табылады. Пәннің мазмұны машиналық оқытудағы (machine learning) арнайы бөлім – терең оқыту алгоритмдері мен әдістерін (deep learning) меңгеруге; терең оқыту әдістерін пайдалана отырып, практикалық есептерді шешуде біліктер мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Күрделі жиындардағы дербес дифференциалдық теңдеулер
Мақсаты: Курс қарапайым және дербес дифференциалдық теңдеулер теориясына және математикалық талдауға негізделген. Мазмұны: Әртүрлі өлшемдегі элементтердің шектеулі санынан тұратын механикалық жүйелерді модельдеудің кейбір заманауи принциптері. Қабатты ортадағы процестерді сипаттайтын дифференциалдық теңдеулерді теориялық зерттеудің кейбір әдістері және сандық талдау әдістері көрсетілген. Бұл курстың нәтижесінде студенттер кейбір күрделі механикалық жүйелерді модельдеу және зерттеуде біршама тәжірибе алуы керек.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 4
-
Қолданбалы ақпарат теориясы
Пәнді игерудің мақсаты: ғылымның әмбебап тілі, құбылыстар мен процестерді модельдеу құралы ретіндегі ақпарат теориясы туралы, кодтау және криптография идеялары мен әдістері туралы түсініктерді қалыптастыру; логикалық ойлауды, кеңістіктік қиялды, алгоритмдік мәдениетті, болашақ кәсіптік қызметке, үздіксіз білім алуға және өзін-өзі тәрбиелеуге қажетті деңгейде сыни тұрғыдан ойлауды дамыту; кәсіптік циклдің сабақтас пәндерін оқу үшін күнделікті өмірде қажетті теориялық білім мен дағдыларды меңгеру.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Machine Learning & Deep Learning
Курс терең оқыту үлгілеріне бағытталған. Машиналық оқытудағы өріс ретінде терең оқыту үлгілері сандық-сапалық ауысуды көрсетеді. Жаңа модельдер және олардың қасиеттері бөлек зерттеуді және мұндай модельдердің метапараметрлерін орнату тәжірибесін талап етеді. Бұл курс терең оқыту негіздерін, нейрондық желілерді, конволюционды желілерді, RNN, LSTM, Adam, Dropout, BatchNorm, Xavier/He инициализацияларын қамтиды.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Машиналық оқыту теориясы
Пәнді игерудің мақсаты: адам қызметінің барлық салаларында басқарудың, бейнені танудың, болжаудың интеллектуалды жүйелерін құруды үйрету. Курста студенттер машиналық оқытудың негіздерімен танысады: оқу тапсырмасын қою, деректерді дайындау, оқыту және шешім қабылдау принциптері, оқытуды ұйымдастыру тәсілдері және нәтижелерді тексеру, деректерді жіктеу және кластерлеу әдістері мен алгоритмдері. Машиналық оқытудың теориялық негіздері практикалық сабақтарда бекітілген және тәуелсіз зерттеу жүргізу кезінде қолданылады.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- жаһандану және интернационализация жағдайында отандық ғылымның дамуының қазіргі заманғы үрдістерін, бағыттары мен заңдылықтарын; ғылыми таным әдіснамасын; тиісті саладағы әлемдік және қазақстандық ғылымның жетістіктерін білу және түсіну; ғылым мен білімнің әлеуметтік жауапкершілігін (түсіну және қабылдау); ғылыми коммуникация мен халықаралық ынтымақтастықты жүзеге асыру үшін шет тілін жетік меңгеру.
- зерттеу саласын жүйелі түсіну дағдысы болу және таңдалған ғылыми әдістердің сапалылығы мен нәтижелілігін көрсету; ғылыми іс-шараларға, іргелі ғылыми отандық және халықаралық жобаларға қатысу; көшбасшылық басқару және ұжымды басқару; ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызметке жауапты және шығармашылық қатынас жасау.
- терең оқытудың ашық кітапханаларын қамтитын архитектурамен жұмыс істей алуы, теория мен эксперимент нәтижелерін салыстырудан дұрыс қорытынды жасай білу, практикалық міндеттерден машиналық оқытуға арналған қойылымды бөліп алу, машиналық оқыту мәселелерін шешу үшін заманауи бағдарламалық кешендермен жұмыс істей алуы керек.
- математикалық модельдерді әзірлеу және оларды заманауи бағдарламалық құралдарды пайдалана отырып, ғылыми тәжірибелерде қолдана білуі, стохастикалық процестер мен жүйелерге теориялық және эксперименттік зерттеулер жүргізе алуы керек.
- графикалық процессорлар базасында графикалық процессорлар мен гибридті есептеу жүйелерінде міндеттерді орындау тиімділігіне талдау жасай білуі, бағдарламаларды бейіндеуді жүргізе білуі тиіс.
- Нақты практикалық мәселелерді шешу үшін деректердің электрондық массивтерін интеллектуалды талдау технологияларын қолдана білу керек.
- кванттық есептеу саласындағы физикалық ақпаратты талдау және синтездеу үшін кәсіби білімді, негізгі кванттық алгоритмдерді, осы саладағы физикалық теориялық және эксперименттік зерттеулерге арналған компьютерлік технологиялардың мүмкіндіктері, әдістері мен жүйелерін, кванттық есептеулерді іске асыруға арналған негізгі физикалық платформаларды меңгеру.
- терең оқытудың жіктеу, кластерлеу, болжау міндеттерінің қойылуын, алгоритмдері мен әдістерін білуі керек.
- ғылыми зерттеу процесін ұйымдастыра, жоспарлай және жүзеге асыра білу; зерттеу саласындағы әртүрлі теориялық тұжырымдамаларды талдау, бағалау және салыстыру және қорытынды жасау; әртүрлі көздерден алынған ақпаратты талдау және өңдеу.
- тұлғааралық қарым-қатынас және адам ресурстарын басқару мәселелерінде; мамандарды жоғары оқу орындарында даярлау мәселелерінде; ғылыми жобалар мен зерттеулерге сараптама жүргізуде; тұрақты кәсіби өсуді қамтамасыз етуде құзыретті болу.
- заманауи теориялар мен талдау әдістері негізінде академиялық тұтастықпен сипатталатын дербес ғылыми зерттеу жүргізе білу; өзінің жаңа ғылыми идеяларын генерациялау, ғылыми танымның шекарасын кеңейте отырып, өз білімі мен идеяларын ғылыми қоғамдастыққа хабарлау.
- ақпараттық ағындардың тез жаңаруы және өсуі жағдайында ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызмет саласында; теориялық және эксперименттік ғылыми зерттеулер жүргізуде; ғылыми зерттеуде теориялық және қолданбалы міндеттерді қою мен шешуде; тиісті саладағы проблемаларға кәсіби және жан-жақты талдау жүргізуде құзыретті болу.
- теориялық және эксперименттік зерттеулер үшін сандық стохастикалық модельдеу әдістерін меңгеруі, зерттеу нәтижелерін бағалау үшін стохастикалық талдауды білуі тиіс.
- түрлі ғылыми теориялар мен идеяларды сыни талдау, бағалау және салыстыру; талдамалық және эксперименттік ғылыми қызмет; Зерттеу нәтижелерін жоспарлау және болжау; халықаралық ғылыми форумдарда, конференциялар мен семинарларда шешендік өнер және көпшілік алдында сөз сөйлеу; ғылыми жазу және ғылыми коммуникация; ғылыми зерттеулер процестерін жоспарлау, үйлестіру және іске асыру дағдыларына ие болу.
- стохастикалық модельдеу жүйелері мен әдістерін стохастикалық талдау түсінігін, математикалық модельдерді жасауда және әртүрлі жүйелер мен процестерді зерттеуде стохастикалық талдауды қолдануды білуі керек.
- графикалық процессорлар архитектурасының ерекшеліктерін, графикалық процессорлар базасында гибридті есептеу жүйелерін ұйымдастыру принциптерін, графикалық процессорларда тиімді орындау үшін жарамды міндеттер кластарын білуі керек.
Ұқсас БББ
7M06105 Математикалық және компьютерлік модельдеу (РХДУ)
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
7M06105 АТ қызметтерін басқару
«Тұран» университеті
7M06105 Бағдарламалық инженерия
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
7M06105 Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету
Ғұмарбек Дәукеев атындағы Алматы энергетика және байланыс университеті (АЭжБУ)
7M06105 Деректер туралы ғылым (бейінді бағыт)
Қазақстан-Британ техникалық университеті
7M06105 Деректер туралы ғылым
Қазақстан-Британ техникалық университеті
7M06105 Компьютер ғылымдары және инженерия
Astana IT University
7M06105 Салалар бойынша жасанды интеллект
Әбілқас Сағынов атындағы Қарағанды техникалық университеті (ҚМТУ)
7M06105 Математикалық және компьютерлік моделдеу
Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
7M06105 Бағдарламалар Инжинирингі
Сулейман Демирель атындағы университеті