7M06105 АТ қызметтерін басқару в «Тұран» университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ақпараттық-коммуникациялық саладағы бизнес-процестерді жан-жақты басқаруға қабілетті, соңғы ақпараттық-коммуникациялық технологиялар саласында инновациялық өндірістер үшін жоғары білікті креативті мамандарды даярлау арқылы ел экономикасының дамуына үлес қосу
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы «Тұран» университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M094 Ақпараттық технологиялар
-
Білім беру саласы 7M06 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
-
Дайындық бағыты 7M061 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
Пәндер
-
ITSM: шолу және ITIL негізгі мүмкіндіктері
Пәнді оқудың мақсаты магистранттарды IT-сервисті басқаруда ITIL енгізу және қолдануға дайындау, соның ішінде ITIL Foundation сертификатына дайындық болып табылады. Пән IT-сервис менеджменті дамуының мақсатын, тарихы мен себептерін, ITIL артықшылықтарын, оның форматы мен архитектурасын, басқа стандарттармен өзара әрекеттесуін қамтиды. Практикалық іс-шараларға АКТ-ны пайдалана отырып, стандарттарды (COBIT, PRINCE2®, TOGAF®, ISO/IEC) салыстырмалы талдау кіреді, оның нәтижелері әртүрлі тәжірибелерді қолдану бойынша ұсыныстарды әзірлеу үшін пайдаланылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бағдарламалық өнімдерді жобалау
Курстың мақсаты-бағдарламалық өнімдерді (ПП) әзірлеуді ұйымдастыруға дайындық. Магистранттар нарықтық зерттеулер арқылы оның әлеуетін бағалау арқылы PP нарығын зерттейді; қажеттіліктерді анықтайды және талқылау үшін жаңа бағдарламалық өнімдер идеясын ұсынады. Нақты кәсіпорындардың жағдайларын шеше отырып, магистранттар қолданыстағы бағдарламалық өнімдерді, олардың ерекшеліктерін зерттейді, талаптарға сәйкестігін бағалайды және оларды жақсарту жолдарын ұсынады. Жобаларда топтарда жұмыс істей отырып, олар жаңа бағдарламалық өнімдерді жасайды, өнімнің өзін дамыту арқылы олардың өмірлік белсенділігін қамтамасыз етеді, әзірлеушілер тобының жұмысын ұйымдастырады, дайын бағдарламалық өнімді сынайды және шығарады. Емтихан жобаны қорғау түрінде өткізіледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
ITSM: шолу және COBIT негізгі мүмкіндіктері
Курс IT-қызметтерін басқару тұжырымдамасы және COBIT негіздемесімен таныстырады. Құрылымы, үдерістері, жетілу деңгейлері және басқа стандарттармен байланысы қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
IT Қызметтерді басқару саласындағы стандарттарды енгізу бойынша практикум
ITSM стандарттарын (ITIL, ISO/IEC 20000) меңгеруге бағытталған практикалық курс. Магистранттар IT-процестерді әзірлеу, SLA құрастыру және үдеріс карталарын жасау бойынша жобалар орындайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылымның философиясы және тарихы
Бұл курс олардың тарихи динамикасында қабылданған ғылыми білімдерді өндіруге арналған арнайы іс-әрекеттердің даму заңдылықтары мен тенденцияларын қарастырады. Курстың мақсаты - негізгі мәселелердің, философияның тақырыптары мен ғылым тарихының ерекшеліктерін және өзара байланысын анықтау. Ғылыми мақалаларды, тезистерді, конференцияларда сөйлеген сөздерді, талқылауларды, сондай-ақ тәуелсіз зерттеу жұмыстарын жүргізу дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шетел тілі (кәсіби)
Курс бірінші курс магистранттарына арналған. Курстың мақсаты-оларды кәсіби тілге үйрету. Курс тілді (грамматика және лексика) және сөйлеу дағдыларын (тыңдау, оқу, сөйлеу, жазу), сондай-ақ кәсіби хат алмасу мен іскерлік тілдің әртүрлі түрлерін дамытуға және ресми қарым-қатынас тізілімінде сөйлеу дағдыларын меңгеруге бағытталған.. Студенттер өз көзқарастарын шет тілінде білдіруге, атап айтқанда өз шешімдерін негіздеуге, пайымдауда логикалық болуға, іскерлік этикет ережелерін сақтауға және т.б. үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Магистрлік ғылыми-қолданбалы зерттеулерде жасанды интеллектіні қолдану
Пән магистранттардың жасанды интеллект (ЖИ) әдістерін ғылыми-қолданбалы зерттеулерде қолдануға қажетті теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста машиналық оқыту, нейрондық желілер, табиғи тілді өңдеу және үлкен деректерді талдау секілді ЖИ-дің іргелі және қолданбалы аспектілері қамтылады. Курста ерекше назар ЖИ әдістерін қолдана отырып, ғылыми-қолданбалы зерттеулерді өз бетінше орындау дағдыларын дамытуға, ЖИ технологияларын практикалық меңгеруге, сондай-ақ оларды түрлі пәндік салаларда қолданудағы этикалық және құқықтық мәселелерге аударылады. Курстың пәнаралық сипаты экономика, инженерия, білім беру, психология және басқа да салаларда меңгерілген әдістерді қолдануға мүмкіндік береді. Оқу үдерісіне дәрістер, практикалық және жобалық сабақтар, семинарлар, сондай-ақ жеке ғылыми-қолданбалы жобаларды қорғау кіреді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Пәннің мақсаты; білім алушыларды шетелдік және отандық басқару ғылымының даму тарихымен, оның психологиялық білім жүйесіндегі орнымен таныстыру. Ғылыми басқарудың қазіргі үрдістері - жаңа ғылыми басқару парадигмасы туралы түсінік қалыптастыру. Осы пәннің негізгі бөлімдерінде: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны, басшының жеке басқарушылық тұжырымдамасы, басқарушылық өзара іс-қимылдың теориялық негіздері, негізгі басқарушылық функцияларды іске асырудың психологиялық ерекшеліктері, басқару қызметі субъектісінің психологиясы бойынша бағдарлануды үйрету. Ұйымдастырушылық проблемалардың өзара байланысын және басшының өзінің басқару функцияларын іске асыру сапасын психологиялық талдау дағдыларын меңгеруге ықпал ету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
АТ да зерттеулер жүргізу әдістемесі
Пәнді меңгеру нәтижесінде білім алушылар өз зерттеулерінің ғылыми тақырыбы бойынша талдау жүргізуге, ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеуге, ғылыми жарияланымдар жазуға, ғылыми еңбек жазудың практикалық дағдыларын көрсетуге, өз дәлелдерін сауатты баяндауға және оларды ауызша және жазбаша түрде қорғауға қабілетті болады; зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми еңбектердің маңыздылығын бағалауға қабілетті болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
IT -дi қолданe арқырылы бизнес-процестерді реинжирингiлеу
Курс ақпараттық технологияларды (ERP, RPA, BPM жүйелері) қолдана отырып, бизнес-үдерістерді талдау, қайта құру және цифрландыруды қамтиды. Реинжиниринг кезеңдері мен автоматтандыру әдістері зерттеледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
АТ қызметін басқару: теория және практика
Курстың мақсаты-магистранттарды ITIL Foundation сертификатына дайындау-бірінші кезең. Пән шеңберінде магистранттар қызметтерді басқарудың теориялық аспектілерін: терминологиялық және тұжырымдамалық аппараттарды, қызметтер мен құндылықтарды сәйкестендіру әдістерін, қызметтерді басқаруды, сервистік ұсыныстарды қалыптастыруды, шығындарды, тәуекелдерді, пайдалылықты бағалауды зерделейді; тәжірибелер: қызметтер мен өнімдерді сәйкестендіру, құндылықтар, Қызметтерді басқару, ұйым және мүдделі тараптар, құндылықты бірлесіп құру, сервистік ұсыныстар мен сервистік қатынастар, шығындарды, тәуекелдер мен түпкілікті нәтижелерді, пайдалылық пен кепілдіктерді есептеу. Практикалық сабақтарда магистранттар vocr практикалық қолданумен кейстерде жұмыс істейтін болады: мүдделі тараптарды, құндылықтарды анықтайды; тұтыну неден тұрады, output пен outcome арасындағы айырмашылық. Жұмыс кезінде электрондық кестелер, MS Project және Project Libre пайдаланылады. Емтихан кейстерді қорғау түрінде өткізіледі. Іс мазмұны ITIL Foundation сертификаттау сынақтарына сәйкес келеді. Кейстерді әзірлеуге университеттің серіктестері ҚР Жобалық менеджерлер одағы қатысады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
ITIL басқару принциптері мен практикасы
Пәннің мақсаты-магистранттарды ITIL Foundation сертификаттаудың екінші кезеңіне дайындау. Ол ITIL шеңберіндегі Қызметтерді басқару принциптерін қолдануға бағытталған: инциденттерді, мәселелерді, конфигурацияларды, өзгерістерді, шығарылымдарды, қызмет деңгейлерін, қуаттарды, қолжетімділікті, үздіксіздікті және қаржыны басқару. Магистранттар ұйымдарды, ақпаратты, технологияларды, серіктестерді, құндылық ағындарын және сыртқы факторларды қоса алғанда, Қызметтерді басқару тәжірибесін меңгереді. Оқу процесінде MS Project және Project Libre көмегімен "сервистік орталықтың Омниканалдылығы" және "құндылық жасау ағымындағы тәжірибелер" бойынша кейстер әзірленетін болады. Пән ITIL Foundation сертификаттау емтихандарына ұқсас бірнеше таңдау сұрақтары бар емтиханмен аяқталады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бизнес-процестерді модельдеу
Курс бизнес-үдерістерді сипаттау мен талдау әдістерін, BPMN, EPC, IDEF0 нотацияларын қолдануды үйретеді. Үдерістерді жобалау, оңтайландыру және автоматтандыру кезеңдері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Программалық қамтаманы верификациялау
Пәннің мақсаты – бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалануға бергенге дейін оның сапасын бағалау бойынша болжамды шараларды жүргізуге дайындау. Пән бағдарламалық өнімнің қажетті сапасын және олардың сипаттамасын қамтамасыз ететін өндірістік процестердің жиынтығын қамтиды. Магистратура студенттері тестілеуді автоматтандыруды қоса алғанда, бағдарламалық қамтамасыз етуді тестілеудің заманауи стратегиялары мен әдістерін оқиды. Практикалық сабақтарда олар бағдарламалық қамтамасыз ету талаптарын әзірлейді және талдайды, техникалық шарттарды, сынақ жоспарларын, сынақ жағдайларын, бақылау парақтарын және сынақ есептерін, тестілеуді автоматтандыру құралдарын меңгереді. Емтихан кейс форматында жүргізіледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
IT саласындағы стратегиялық менеджмент
Курстың мақсаты-болашақ менеджерлерде стратегиялық ойлауды қалыптастыру. Пәнді игеру барысында магистранттар теория мен практикалық материал негізінде басқарудағы заманауи стратегиялық тәсілдерді, заңнамалық және нормативтік құжаттарды жинақтауды, стратегиялық талдаудың заманауи құралдарын пайдалана отырып, ұйымның даму қатерлері мен тәуекелдерін анықтау әдістерін зерделейді, басқарушылық бақылау әдістерін қолдана отырып, компанияның стратегиялық құжаттарын әзірлейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Цифралық экожүйелер
Пәннің мақсаты-магистранттарды цифрлық экожүйелерді енгізу кезінде дұрыс шешім қабылдауға дайындау. Пәнді игеру магистрантқа дайын сыртқы экожүйелерге интеграциялауға, өз тауарлары немесе қызметтері бойынша жаһандық маркетплейстерге де, серіктес жүйелерге де ілеспе өнімдерді ұсына отырып енгізуге көмектеседі. Жергілікті экожүйені құру үшін өтінімдер ағындары, бизнес-процестер зерттелетін болады. Мұның бәрі өзінің цифрлық экожүйесінде көрініс табады, бұл клиенттерге ілеспе қызметтерді көрсету үшін серіктестерді тартуға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Пәнді оқыту мақсаты: магистранттарда кәсіби-педагогикалық мәдениет негіздерін қалыптастыру, заманауи педагогикалық ғылымның теориялық негіздерін меңгеру. Пәнді игеру шеңберінде магистранттар жоғары мектептегі білім үрдісінің мазмұны мен құрылымын, студент тұлғасын дамыту және олардың ЖОО кәсіби дайындығы мәселелерін озық дамыту жолдарының теориялық және практикалық мәселелерін қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
PMI PMBOK стандартына негізделген жобаларды басқару
Курс аяқталғаннан кейін студенттер жобаны бастауды; жобаның көлемі мен мазмұнын анықтауды; жұмыстың иерархиялық құрылымын құруды; ресурстық талаптарды айқынтауды және оларды тағайындауды; кестені, бюджетті, жобаның жоспарын әзірлеуді; тәуекелдерді басқару процестерін, MS Project бағдарламалық жасақтамасын қолдануды үйренеді. Студенттер курстың соңында «Жобалық менеджердің көмекшісі» кәсіптік біліктілікті беру туралы сертификатқа ие бола алады. Оқыту әдістері - ми шабуылдары, кейстер, іскерлік ойындар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
IT аудитті жүргізу методологиясы
Пән IT-аудиттің мақсаттары мен міндеттерін, аудит саласындағы стандарттарды, IT-аудит жүргізу жағдайларын, аудит түрлері мен аудиттің негізгі кезеңдерін қарастырады. Магистранттар алдын ала жоспарлауды зерделейді және дайын кейске аудит жүргізеді: қажетті ақпаратты жинайды және талдайды, пайдаланылатын басқару құралдарын анықтайды, сәйкестік тестін өткізеді, қолданыстағы басқару тетіктерінің әрекеттерін және олардың орындылығын бағалайды, ат басқару жүйесін оңтайландыру үшін егжей-тегжейлі тестілеуді жүзеге асырады. Емтихан жобаны қорғау форматында өткізіледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Agile негізіндегі жобаларды басқару
«Жобаларды басқарудағы агломерациялық тәсіл» курсын аяқтағаннан кейін студенттер үнемі өзгеретін талаптар мен болжанбайтын техникалық тәуекелдер жағдайында жобаның мерзімін, бюджетін және сапасын сақтау үшін жобаларды басқарудың икемді әдістерін қолдана алады; бірнеше командаларға жұмысты синхрондау; клиенттердің күтулерін басқару, MS Project бағдарламалық жасақтамасын қолдану. Оқу әдістері - ми шабуылы, кейстер, іскерлік ойындар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Зияткерлік талдау және деректерді визуализациялау
Пәннің мақсаты - деректерді интеллектуалды талдау және визуализациялау әдістерін меңгеру; деректерді алдын ала өңдеу туралы түсініктерді қалыптастыру; ассоциативті ережелерді оқумен және іздеумен жіктеу есебін қолдану тәсілдері туралы; кластерлік талдау, анық емес логика және тақ жиындар туралы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Үлкен деректерді талдау технологиялары
Курстың мақсаты-үлкен деректерді талдау мен өңдеуді игеру (Big Data), Data Mining модельдерін қолдана отырып, үлкен деректерді талдаудың қолданбалы есептерінің тұжырымдамалық және теориялық модельдерін әзірлеу және талдау тәжірибесін игеру. Магистранттар data mining сыныбының әдістерін қолдана отырып, үлкен деректерге талдау жүргізеді, SPSS Statistics пакетін пайдалана отырып, Машиналық оқыту және ақпаратты статистикалық өңдеу негізінде болжау технологияларын меңгереді, краудсорсинг әдістерін, жасанды нейрондық желілерді, желілік талдауды, оңтайландыруды, соның ішінде генетикалық алгоритмдерді пайдаланады; үлгіні тану; болжамды аналитика; Имитациялық модельдеу; кеңістіктік талдау, статистикалық талдау, Аналитикалық деректерді визуализациялау. Емтихан кейстерді шешу түрінде өтеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- АТ саласындағы ғылыми-техникалық прогресті, инновацияларды, озық және перспективалық әзірлемелерді бақылау негізінде ІТ саласындағы зерттеу идеяларын генерациялай алады, соның ішінде жасанды интеллект құралдарын, үлкен деректерді өңдеу және талдау әдістерін, пәнаралық тәсілдерді қолдана отырып, зерттеудің тиімді әдістерін пайдаланады.
- PMI PMBOK талаптарын және жобаларды басқару стандарттарының ұлттық аналогтарын ескере отырып, қажетті құжаттаманы әзірлеуден және ресурстарды бөлуден бастап, оларды бағалау мен енгізуді қолдауға дейінгі белгісіздік жағдайында жобаларды басқаруға қабілетті.
- АТ инфрақұрылымын қиындату және цифрлық экожүйелерді құру, пәнаралық тәсілдер мен стандарттарды пайдалану, сондай-ақ цифрлық ортадағы пайдаланушылардың мінез-құлқын болжау арқылы кәсіби салада өздігінен анықталған мәселелерге инновациялық, стандартты емес цифрлық және техникалық шешімдерді ұсына алады.
- Мәліметтер базасын және құрылымданбаған ақпараттың үлкен көлемін жүйелі талдау негізінде өндірістік және басқару процестері туралы келіп түскен ақпаратты талдай алады, жиынтық аналитикалық есептерді қалыптастырады және инфографика жасайды.
- ЖОО-да АТ саласының оқу пәндерін оқытуға, олардың мазмұнын, оқыту және бағалау әдістерін жобалауға, білім беру мақсаттарын шешу үшін бірегей бағдарламалық қамтамасыз етуді жасауға қабілетті.
- Сандық өнімдер мен қызметтерді сыни тұрғыдан бағалай алады, ат аудиті барысында тұтынушы мен Тапсырыс берушінің талаптарын қолдана отырып, аудит стандарттарына сәйкестігін анықтайды (COBIT, ITIL және т.б.), аудит түрлері бойынша қорытынды қалыптастырады, жақсарту және толықтыру бойынша ұсыныстар жасайды.
- Сандық өнімдердің тұтынушыларының сұраныстарын анықтауға және ресімдеуге қабілетті, цифрлық қызметтер нарығын жүйелі түрде зерттей отырып, жаппай тұтынушының қалауын анықтай алады, соның ішінде Цифрлық экожүйелердің бизнес-процестерін реинжиниринг кезінде, техникалық тапсырмаларды құра отырып, икемді жоспарлауды қолдана отырып және қажетті құжаттаманы қалыптастыра алады.
- Заманауи модельдеу әдістерін қолдана отырып, әртүрлі бағдарламалық платформаларды, орталар мен жүйелерді біріктіре отырып, Цифрлық өнімдер мен қызметтерді оңтайландыруға қабілетті
- Өз зерттеулерінің нәтижелерін ұсына отырып және оларды деректерді талдау барысында алынған дәлелдермен және фактілермен нығайта отырып, диалогта да, монологта да қазақ, орыс және шет тілдерінде тиімді қарым-қатынас жасай алады.
- Технологиялық қайта жарақтандыру және жаңғырту есебінен бизнестің тиімділігін қамтамасыз ете отырып, инновациялық бағдарламаларды қоса алғанда, ұйымдар мен АТ-компаниялардың технологиялық даму стратегияларын әзірлеуге қабілетті.
- Түрлі қызметтердің тиімді өзара іс-қимылын және түпкілікті тұтынушының күтулеріне сәйкес келуін қамтамасыз ете отырып, ұйымның қызметіне цифрлық өнімдер мен қызметтерді әзірлеу және енгізу процестерін үйлестіруге қабілетті.