Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01303 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі в Қызылорда "Болашақ" университеті

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Философиялық және әлеуметтік-саяси білімнің негіздерін, Қазақстанның тарихи дамуының кезеңдері мен заңдылықтарын меңгере отырып, экономиканы мемлекеттік реттеудің тиімділігін бағалап, қазақстандық қоғамның әлеуметтік, құқықтық, этикалық нормаларын және сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатты қолданып, салауатты өмір салтын, әлеуметтік бейімделу дағдыларын және қаржылық сауаттылықты қалыптастырып, ақпараттық ресурстарды іздеу және бағалауға, жүйелеп талдауға, деректердің қауіпсіздігін қамтамасыз етуге және оқу үдерісін жүзеге асыруда жасанды интеллект технологиясын қолдануға қабілетті.
  • Жеке, қоғамдық, мемлекеттік және қоршаған табиғи ортаның қауіпсіздігін қамтамасыз етудің жүйелі тәсілдерін, ғылыми теорияның құрылымын, зерттеу әдістерінің жүйесін және жобалау технологияларын меңгеріп, биосфераның негізгі заңдылықтарын, адам мен табиғаттың өзара қарым-қатынасында туындайтын қайшылықтарды зерттеп, педагогикадағы өзекті мәселелерді зерделей отырып, педагогикалық диагностикалау және зерттеу әдістерін тәжірибеде пайдалануға, жобалардың нәтижелерін өңдеуге және рәсімдеуге қабілетті.
  • Бастауыш сынып оқушыларын тәрбиелеу мен педагогикалық оқытудың теориясы мен әдістемесін меңгере отырып, ерекше балалармен және олардың отбасыларымен жұмыс істеудің психологиялық-педагогикалық технологияларын тәжірибеде қолдана алады, жалпы мәдени құндылықтарды, қазіргі заманның оқу-тәрбие процесінің құрылымын және ерекшеліктерін талдай отырып, педагогикалық идеялар мен ережелерді оқу-тәрбие үдерісінде қолдануға қабілетті.
  • Сөйлеуді дұрыс интонациялық және лексикалық рәсімдеу үшін орыс және шет тілдерін, қазақ тілінің грамматикасын меңгеріп, балалар әдебиетінің негізгі тақырыптарын талдай отырып, бастауыш сынып оқушыларына арналған шығармаларды ұсына алады, әдебиеттің рухани, мәдени, эстетикалық құндылықтарын бағалай отырып, сауатты жазуға жаттықтыру әдістерін меңгеріп, оның білімділік-тәрбиелік және эстетикалық маңызын анықтай алуға қабілетті.
  • Адамның қоршаған ортаға әсері туралы, табиғатты зерттеудің жеке әдістерін меңгере отырып, тірі және өлі табиғат заңдылықтарын зерттеу кезінде ғылыми, диалектика-материалистік көзқарастарды қалыптастырады; математикалық ұғымдардың теориялық негіздерін зерделеп, арифметикалық амалдарды орындағанда қолданатын қасиеттер мен заңдардың мәнін анықтай отырып, математикалық сауаттылығын қалыптастырады және жаратылыстану бағытындағы біліктерін қажетті кәсіби деңгейде қолданады.
  • Бастауыш сынып оқушыларының тілін дамытудың тиімді әдістері мен тәсілдерін, ауызша сөйлеуге үйрету әдістемесін, мәнерлеп сөйлеуге үйрету мен оқушыларды көркем, қазақ тілін оқытудың әдіснамасын зерделей отырып, инновациялық әдістерді жүйелеп, кәсіби деңгейде білім беруге қабілетті.
  • Жалпыадамзаттық, дене шынықтыру және спорт құндылықтарын түсіндіре отырып, жаратылыстану пәнін оқыту технологиясын, оқушылардың дүниетанымын қалыптастыру әдістемесін және қоршаған орта туралы түсініктерді жеткізу тәсілдерін меңгеріп, дүниетану пәні бойынша көрнекі құралдарды пайдалану ерекшеліктерін зерделей отырып, бастауыш сынып оқушыларының математикаға қызығушылығын қалыптастыру және логикалық ойлауын дамыту тәсілдерін анықтап, дене тәрбиесі технологиясын қолдануға, шағын жинақты бастауыш мектептің оқу-тәрбие үдерісін ұйымдастыруға қабілетті.
  • Бейнелеу өнері, музыка және еңбекті оқытудың мазмұнын, көркемдік-эстетикалық білімнің теориялық негіздерін, оқыту технологияларын меңгеріп, бастауыш сынып оқушыларының қабілетін және отбасы тәрбиесінің ерекшеліктері мен педагогикалық ықпалын зерделей отырып, педагогикалық шеберлікті қалыптастыру жолдарын анықтап, бастауыш сынып мұғалімінің кәсіби іскерлігін қалыптастырады.
  • Қазіргі инновациялық технологияларды, олардың теориялық және әдіснамалық негіздерін, бағалаудың өлшемдік технологиясын меңгеріп, бастауыш сынып мұғалімдерінің тьюторлық қызметінің ерекшелігін анықтап, оқу-тәрбие үдерісінде инновациялық технологияларды ұйымдастыру формаларын, бағалау критерилерін, нәтижелерін саралай отырып, ақпараттық-коммуникативтік технологияларды сауатты қолдану, дидактикалық материалды жасау мен пайдалануға қабілетті.
  • Мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттардың, үлгілік оқу жоспарларының құрылымы мен мазмұнын, білім беру менеджері қызметін біле отырып, бастауыш сыныптағы оқу-тәрбие үдерістерін тиімді ұйымдастыру, әдебиетті оқыту технологияларын және сөз өнерінің табиғатын, оның әдістері мен әдіснамасын меңгеріп, оқу стратегиялары мен жоспарларын құру дағдыларын қалыптастырып, нормативтік және ғылыми-әдістемелік құжаттарға талдау жасай отырып,педагогикалық тәжірибе жинақтап, бастауыш сынып мұғалімнің кәсіби қызметін жүргізуге қабілетті.
Top