Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B04104 Менеджмент в Халықаралық көлік және гуманитарлық университеті

Пәндер

  • Экономикалық теория

    Экономикалық теорияны оқу мақсаттарына мыналар жатады: экономикалық принциптерді түсіну; шешімдерді талдау; экономикалық жүйелерді түсіну Экономикалық теорияны зерттеу нарықтық экономика, жоспарлы экономика және аралас экономика сияқты әртүрлі экономикалық жүйелерді түсінуге көмектеседі. Ол сондай-ақ нарықтың қалай жұмыс істейтінін, үкіметтің рөлін және экономикалық белсенділікке әсер ететін басқа факторларды зерттейді. Бұл студенттердің экономиканы ғылым ретінде, оның негізгі принциптері мен қызмет ету механизмдері туралы түсініктерін дамытуға мүмкіндік береді. Экономикалық теорияны оқу экономикалық процестерді талдауға және болжауға, ұтымды шешімдер қабылдауға және шаруашылық қызметке саналы түрде қатысуға көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Экономикадағы математика

    Пән студенттердің теориялық білімін, экономикалық есептерді модельдеуге, талдауға және шешуге көмектесетін математика мәселелері бойынша практикалық дағдыларын қалыптастырады, студенттерге маман ретінде студенттердің Болашақ қызметі саласындағы процестер мен құбылыстарды зерттеуге және болжауға мүмкіндік беретін математикалық әдістерді игеруге көмектеседі

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Микроэкономика

    Пән қазіргі экономиканың жұмыс істеу тетігін зерделеуді, жекелеген экономикалық субъектілердің, тұтынушылардың, өндірушілердің, ресурстар иелері мен жекелеген фирмалардың шешім қабылдау себептерін, сондай-ақ нарықтар мен өнеркәсіп салаларын қалыптастыратын тұтынушылар мен фирмалардың өзара іс-қимыл нысандарын түсінуді көздейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бухгалтерлік есеп негіздері

    Пән бухгалтерлік есептің пайда болу және даму тарихын, нормативтік – құқықтық базаны зерттейді және ХҚЕС-ке сәйкес бухгалтерлік есептің, құжат айналымын жүргізудің және бастапқы құжаттаманы толтырудың нысандары мен әдістері туралы түсінік береді. Онда принциптер, негізгі ұғымдар, бухгалтерлік есеп әдісінің элементтері, бастапқы құжаттарды әдістемелік өңдеу және шоттарды дайындау процесі бар. Бухгалтерлік есептің негізгі теориялық негіздерін қарастырады және кәсіби ойлауды дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Менеджмент

    Пән кәсіпорынды ұйымдастыру мен басқарудың негізгі қағидаттары мен әдістерінің бірі бола отырып, кәсіпорындарды басқарудың теориясы мен тәжірибиесі негіздерін, менеджменттегі шешімдерді қабылдау үдерістерін басқарудың негіздері мен принциптерін қарастырады, нарықтың экономикалық қатынастарын қалыптастыру үшін жаңа білімді, мамандар даярлауды талап етеді. Сонымен қатар,түбегейлі жаңа міндеттерді шешу үшін заманауи құралдарға сүйенеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Статистика

    Пән әлеуметтік – экономикалық құбылыстардың сандық және сапалық көрсеткіштерін және олардың заңдылықтарын жинаудың, өңдеудің және талдаудың жалпы принциптерін, әдістерін, әдістерін зерттейді. Статистиканың жалпы теориясының әдістерін қолданады. Орташа шамаларды бақылау, топтастыру, сұрау және есептеу арқылы, өйткені бұл менеджерге алынған деректерді дұрыс пайдалануға және басқарушылық шешімдерді уақтылы қабылдау үшін қажетті экономикалық процестерді модельдеу және болжау үшін жүргізілген талдаудан туындайтын ұтымды қорытындыларды тұжырымдауға көмектеседі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллектке кіріспе

    Пән студенттерді жасанды интеллект (АИ) негіздерімен, оның тұжырымдамаларымен, әдістерімен және қосымшаларымен таныстыруға бағытталған. Курс Машиналық оқыту, нейрондық желілер, табиғи тілді өңдеу және компьютерлік көру сияқты негізгі тәсілдер мен алгоритмдерді қарастырады. Білім алушылар зияткерлік жүйелерді құру және қолдану принциптерін, сондай-ақ олардың әртүрлі салаларға және жалпы қоғамға әсерін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Макроэкономика

    Пән өндіріс көлемі, Жұмыспен қамту, инфляция сияқты макроэкономикалық функцияларды қолданудың экономикалық талдауына кіріспе болып табылады. Макро пәннің маңызды элементтеріне макроэкономикалық өзгерістерді өлшеу, экономикалық өзгерістердің мінез-құлқын түсіндіру үшін модельдер мен теорияларды әзірлеу, әртүрлі модельдерді бағалау кезінде эмпирикалық деректерді пайдалану және макроэкономикалық нәтижелерде қолдануға ұмтылудағы мемлекеттік саясаттың рөлі жатады. Пән экономиканың жұмысын және факторлар мен шаруашылықтар, бизнес және ерекшеліктер арасындағы Әртүрлі өзара әрекеттесулерді ашудың барлық аспектілерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сандық маркетинг

    Пән білім алушылардың цифрлық маркетинг стратегиясын әзірлеу қабілетін қалыптастырады. Мыналар зерделенеді: әлеуетті клиенттерді тарту және оларды тұтынушылар ретінде ұстау үшін цифрлық технологияларды пайдаланатын тауарлар мен қызметтердің мақсатты және интерактивті маркетингінің негіздері, цифрлық контекстегі маркетинг, статистикалық және маркетингтік ақпаратты жүйелеу және талдау, цифрлық маркетинг құралдарын қолдану бойынша стратегиялық шешімдер, цифрлық маркетинг кезінде өнімді орналастыру, коммуникация бойынша стратегиялық шешімдер. Сандық маркетингтің негізгі міндеттері-брендті жылжыту және әртүрлі әдістердің көмегімен сатуды арттыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Басқарушылық риторика және презентация дағдылары

    Пән риторика мен тиімді көпшілік алдында сөйлеу негіздерін меңгеруді қоса алғанда, басқарушылардың коммуникативтік құзыреттерін дамытуға бағытталған. Дәлелді дәлелдерді құру әдістері, іскерлік контекстегі ықпал ету және сендіру әдістері, сондай-ақ іскерлік презентацияларды дайындау және өткізу ережелері зерттеледі. Ақпаратты құрылымдаудың практикалық дағдыларына, әр түрлі аудиторияға сөйлеуді бейімдеуге және басқарушылық қызметте коммуникацияның тиімділігін арттыру үшін визуалды құралдарды қолдануға ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Сақтандыру

    Пән студенттерде сақтандыру қызметін ұйымдастыру негіздері бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастырады. Пән сақтандыру қатынастарын қаржы-несие механизмінің ажырамас бөліктерінің бірі ретінде зерттейді. Сондай-ақ студенттерде сақтандыру туралы білімнің тұтас және тұрақты жүйесін қалыптастыруға және нарықтық экономика субъектілеріндегі сақтандыру тарифтерінің ерекшелігін зерделеуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономикалық-құқықтық және кәсіпкерлік білім модулі (құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері, Экономика және кәсіпкерлік негіздері, Қаржылық сауаттылық)

    Модуль экономиканың жұмыс істеуін, бизнесті жүргізудің құқықтық негіздерін терең түсіну және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру үшін қажетті негізгі аспектілерді қамтиды. Ол қазіргі экономикалық және құқықтық кеңістікте тиімді бағдарлауға, кәсіпкерлік дағдыларды дамытуға және тұрақты, этикалық бизнес-модельдерді құруға ықпал ететін білім береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономикалық құқық бұзушылықтар

    "Экономикалық құқық бұзушылықтар" пәні Экономикалық қызмет саласындағы құқық бұзушылықтың қылмыстық-құқықтық сипаттамалары мен ерекшеліктерін зерттейді. Сондай-ақ қылмыстық-құқықтық жаза тағайындау түрлері мен тәртібін және қылмыстық жауаптылықтан босату тәртібін айқындайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қаржы

    Пән қаржының негізгі тұжырымдамаларын, қаржылық қатынастардың ерекшеліктерін және қаржы жүйесінің байланыстарының құрамын зерттейді. Курс уақыт факторын ескере отырып, ақша ағындарын зерттеуге және жеке жинақтарды басқару, қаржылық пайданы қамтамасыз ету және болашақта табысты қызметті құру бойынша қаржылық шешімдер қабылдауға бағытталған. Өзекті тақырыптар келесідей зерттеледі: бизнесті ұйымдастырудың қаржылық аспектілері, акциялар мен облигацияларды бағалау, капиталдың құрылымы мен құны, сондай-ақ ақшаның уақытша құны, қаржылық есептілікті, фирма иелерінің тәуекелі мен төлем қабілетсіздігін талдау негізінде ақша ағынын бағалау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Маркетинг

    Пән жаңа өнімдер мен қызметтерді дамыту, баға белгілеу саясатын әзірлеу, тұтынушыларға өнімдерді ілгерілету және жеке тұлғалар мен ұйымдардың қажеттіліктерін қанағаттандыруға бағытталған дайын өнімдер мен қызметтерді сатуға арналған жоспарлау және басқару қызметін зерттеу және зерттеу жұмыстарын қарастырады және оқытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Көшбасшылық

    Пән "Көшбасшылық" теориясы туралы білімді қалыптастырады, оны білу бухгалтерлік есеп және аудит саласындағы мамандарды іргелі даярлау үшін қажет, көшбасшылықтың қазіргі жағдайы мен даму тенденциялары туралы, адамдарды басқару саласындағы білім мен дағдыларды игеру, қазіргі Қазақстан жағдайында көшбасшылықтың негізгі тұжырымдамаларын, әдістері мен құралдарын практикалық қолдану

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Менеджмент бойынша тәжірибие

    Пән Менеджмент және онымен байланысты экономикалық және әлеуметтік ғылымдар, ұйым мен персоналды басқару мәселелері, тұтас басқару тұжырымдамасы, тиімді басқару тактикасы мен стратегиясы мәселелерін қарастырады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Тұрақты даму және экология

    Пән экологиялық ғылымның негіздерін, сондай-ақ экономикалық өсудің, әлеуметтік әділеттіліктің және қоршаған ортаны қорғаудың үйлесімді үйлесіміне бағытталған тұрақты даму принциптерін зерттеуге бағытталған. Курс климаттың өзгеруі, биоәртүрліліктің жоғалуы және қоршаған ортаның ластануы сияқты экологиялық мәселелерді, сондай-ақ адам мен табиғаттың ұзақ мерзімді мүдделерін ескере отырып, оларды шешу жолдарын қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік

    Пән кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру процесін, кәсіпкерліктің мәнін, мазмұны мен функцияларын, оны ұйымдастыру принциптерін, кәсіпкерліктің ұйымдық-құқықтық нысандарын және олардың ерекшелігін зерделейді, бизнес-жоспарларды жасау және әзірлеу әдістемесін, тәуекелдердің ұғымы мен түрлерін, оларды сыныптауды, кәсіпкерлік тәуекелдерді бағалау әдістерін қарайды, кәсіпкерлік қызметті қалыптастыру және қаржыландыру көздерін, кадрлық қамтамасыз етуді, кәсіпкерлік мәмілелерді ұйымдастыруды, коммерциялық құпияның мәні мен оны қорғау тәсілдерін талдайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Салық және салық салу

    Пән келесі кәсіби құзыреттерді қалыптастыруға және дамытуға мүмкіндік береді: салықтық талдаулар жасау мақсатында қажетті есептеулерді орындау дағдылары; салықтық жоспарлау құрылымын әзірлеу және қабылданған стандарттар мен нормативтік-құқықтық актілерге сәйкес олардың нәтижелерін ұсыну; Қазақстан Республикасының салық заңнамасы шеңберінде өзекті салық реформаларын және олардың тұжырымдамаларын зерттеу; теория мен қолданыстағы практикаға батыру процесінің сипаттамасы салықтардың жұмыс істеуі, сондай-ақ салықтық бақылау нәтижелеріне шағымдану тәртібі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпорын экономикасы

    Пән студенттердің экономикалық ойлау қабілетін дамытуға бағытталған, нарықтық басқару жағдайында кәсіпорынның экономикалық механизмін зерттеу негізінде. Осы курсты зерделеу студенттерді Қазақстан экономикасын одан әрі жаңғырту мен әртараптандыруды ескере отырып, қалыптасқан құқықтық, экономикалық, қаржылық және әкімшілік ортада кәсіпорынның жұмыс істеуінің жаңа тетігін білумен қаруландыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өнімдер мен қызметтерді сатып алуды басқару

    Пән тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді мемлекеттік сатып алу саласындағы келісімшарттық жүйе шеңберінде сатып алуды басқару тәсілдерін зерделеуге, өнімдер мен көрсетілетін қызметтерді конкурстық сатып алу жөніндегі мәселелер кешенін, мемлекеттік сатып алуды жоспарлау мен өткізуді, сондай-ақ келісімшарттар бойынша шарттық міндеттемелерді тиісінше орындамағаны үшін жауапкершілікті қарауға бағытталған

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Ғылыми зерттеулердің негіздері

    Пән білім алушыларды білімнің әртүрлі салаларында ғылыми зерттеулер жүргізудің негізгі әдістері мен принциптерімен таныстырады. Курс ғылыми процестің кезеңдерін қамтиды, соның ішінде гипотезаны тұжырымдау, деректерді жинау және талдау, нәтижелерді түсіндіру және ғылыми жұмыстарды жазу. Білім алушылар сапалық және сандық талдау әдістерін, сондай-ақ ғылыми қызметтегі этика қағидаттарын зерделейді. Ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыруға, өзекті дереккөздерді іздеуге ерекше көңіл бөлінеді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бизнесті бағалау

    Пән бағалау қызметі туралы заңға, нормативтік-құқықтық актілерге негізделеді. Меншіктің әлеуметтік-экономикалық объектілерін бағалау саласында ғылыми және практикалық дүниетанымды қалыптастырады, сондай-ақ қаржыгерлердің меншік объектілерін бағалау кезінде қалыптасқан жағдайға сәйкес қаржылық-экономикалық шешімдер қабылдау қабілетін дамытады. Орындалатын жұмыстардың сапа/құн арақатынасын талдауға ерекше назар аудара отырып, өңірдегі бағалау қызметтері нарығының конъюнктурасын талдауға үйретеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Дағдарысқа қарсы басқару

    «Дағдарысқа қарсы басқару» пәні келесі сұрақтарды қарастырады: Әлеуметтік-экономикалық дамудағы дағдарыс, Мемлекеттік басқару жүйесіндегі дағдарыс, Ұйымдарды дамытудағы дағдарыс, Дағдарысты басқарудың қажеттілігі мен мазмұны, Кәсіпорындар мен банктердің шығынға ұшырауы, Дағдарысты басқару технологиясы, Дағдарысты басқарудағы адам факторы, Дағдарысты басқарудағы шетелдік тәжірибе.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тұтынушылардың мінез-құлқы

    Маркетинг саласы ретінде пән сатып алушылар мен тұтынушылар, сатып алушылар топтары (тұтыну нарығында) және ұйымдар (корпоративтік нарықта) арасында тауарларды, қызметтерді, идеяларды таңдау немесе сатып алу және пайдалану процесін зерттейді. Тұтынушының мінез-құлқын зерттеу адамдардың неліктен белгілі бір өнімдерді немесе қызметтерді таңдайтынын, өнімнің сапасы мен құндылығын қалай бағалайтынын, сатып алу туралы шешім қабылдауға қандай факторлар әсер ететінін және олардың маркетингтік стратегиялар мен жарнамалармен өзара әрекеттесуін түсінуге көмектеседі. Бұл пән тұтынушылық мінез-құлықты талдау үшін психология, әлеуметтану, антропология және экономика әдістерін қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бухгалтерлік есептің автоматтандырылуы

    Пән болашақ мамандарда экономиканың әртүрлі салаларында бухгалтерлік есеп мәселелерін шешу үшін ақпараттық технологияларды әзірлеу мен қолдануда практикалық дағдыларды қалыптастырады. Пәнді оқу пәні бухгалтерлік есеп мәселелерін шешу үшін ақпараттық технологияларды қолданудың әдістемелік негіздері және бухгалтерлік есеп жүйесін кешенді автоматтандыру үшін қолданыстағы бағдарламалық жасақтаманы қолдану болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Нейромаркетинг

    Пән - адам миының маркетинг пен жарнамамен байланысын зерттейтін іс -шаралар жиынтығын зерттейді. Зерттеу нәтижелері тұтынушының логикасын, оның ынталандыруға реакциясын мидағы процестерді өлшеу арқылы жақсырақ болжауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Пән 1

    Қосымша білім беру бағдарламасының каталогына сәйкес (Minor)

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инвестициялық менеджмент

    Пәні экономикалық жүйенің дамуымен инвестициялық және инновациялық стратегияның басқаруын жетік қалыптастыруын, инвестициялық және инновациялық қызметтің белсенді мотивациялық механизімін жасауға мүмкіндік береді және экономикалық дамуды жоғарғы темпін қамтамасыздандыруды үйретеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Фандрайзинг

    Пән фандрайзинг негіздерін, жалпы түсініктерін, қорларды іріктеу әдістерімен өтінімдерді жазу әдістерін, инвестициялық жобалар туралы жалпы түсініктерді қарастырады. Фандрайзинг, өтінімдерді дайындау және есеп беру ерекшеліктері, халықаралық және жеке қорлар мен зерттеулерді қаржыландыратын бағдарламалардан тұрады. Онда инновациялық жобаның құрамы мен ерекшеліктері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жобаны басқару

    Пән жобалық менеджменттің мәні мен құралдарымен таныстырады, бұл жоба тобын басқару, белгілі бір жобаны бюджет шегінде белгілі бір уақытта орындау үшін жабдықтарды, материалдарды, қаржы құралдарын және кестелерді үйлестіру және Тапсырыс берушінің (тұтынушының) қанағаттануы бойынша білікті шешім қабылдауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Басқарушылық есебі

    Пән басқарудағы бухгалтерлік есептің сипаты мен ұйымдастырылуын, шығындардың жіктелуін, ұйымда басқару шешімдерін қабылдауға бағытталған қолданыстағы ақпараттық алмасу жүйесіндегі іскерлік және талдау дағдыларын, сондай-ақ әртүрлі меншіктегі шағын және орта кәсіпкерлік субъектілерінде басқару жүйесін есепке алу жүйесін тәжірибелік тұрғыдан зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Пән 2

    Қосымша білім беру бағдарламасының каталогына сәйкес (Minor)

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бизнес жоспарлау

    "Бизнес-жоспарлау" пәні бизнес үлгілерін, бизнес – жоспарлаудың мәні мен мазмұнын, бизнес-жоспарлаудың әдіснамасы мен ұйымдастырылуын, Бизнес-жобаны инновациялық ой ретінде, бизнес-жоспарды бизнес-жоспарлау құралы ретінде зерттейді,

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржылық стратегия, жоспарлау және бюджеттеу

    Пән қаржылық стратегияны ұйымдастыру, жоспарлау және бюджеттеу саласындағы отандық және шетелдік тәжірибені зерделеуді көздейді, бұл уақтылы және дұрыс басқару шешімдерін қабылдау үшін қаржылық стратегияның, жоспарлаудың және бюджеттеудің заманауи әдістерін меңгерген білікті мамандарды қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сапа менеджменті

    Пән стандарттар, сапа критерийлері, стандарттау және сертификаттау негізінде сапа менеджменті жүйесін әзірлеуді, енгізуді және оның жұмыс істеуін қамтамасыз етуді қарастырады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жаһандық бизнес моделдері

    Пән көптеген сұрақтарды қамтиды,яғни: сандық экономикада құндылықтарды кұру және монетизациялау, . Бизнес-модельдің стратегиялық басқарудың негізгі тұжырымдамаларының бірі болып табылуы,Сандық бизнес-модель,Компанияның материалдық емес активтерге негізделген бизнес модельдері, Бірлескен тұтыну экономикасындағы бизнес үлгілері, Асимметриялық бизнес модельдер.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жобаның жұмысының тиімділігін бағалау

    Пән жобалық қызметтің құқықтық негізін зерттейді. Қарапайым бизнес идеялар мен ұсыныстарды бағалау. Инвестициялық жобалардың өміршеңдігін бағалау. Кірістілік, кірістілік және өтемақы. Инвестициялық жобаларды бағалау көрсеткіштері тәуекелдерді есепке алу. Инфляция инвестициялық жобаларды бағалау. Жоба жұмысының тиімділігін бағалау

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Уақытты басқару

    Пән құнды уақытты үнемдеуге мүмкіндік беретін техникалар мен әдістерді қарастырады. Уақыт ресурстарын басқару теориясы мен тәжірибесі, менеджерлердің жеке тиімділігін арттыру, уақытты тиімді ұйымдастыру және тиімді пайдалану саласындағы құралдарды меңгеру

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Зияткерлік меншікті қорғау және патенттану

    Пән білім алушыларда зияткерлік меншікті қорғау әдістері мен құралдары туралы базалық білімді, сондай-ақ авторлардың құқықтары мен патенттік құқықтарын қорғау саласында қоғамдық қатынастарға білікті түрде түсу қабілетін қалыптастырады. Міндеттері: Білім алушылардың зияткерлік меншік нысандары және оны қорғау туралы білімдерін, авторлық және патенттік құқықтың негізгі ұғымдарын игеруі; зияткерлік меншікті қорғау және патент алу білімі саласындағы студенттердің дүниетанымын кеңейту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Стратегиялық менеджмент

    Пән- стратегияны басқару объектісі ретінде және фирманың мақсаттарына қол жеткізу үшін қажетті шешімдерді қабылдаудың бірқатар қағидалары ретінде, әрекеттердің жиынтық моделі ретінде қарастырады; фирманың стратегиясын әзірлеу процесінің элементтерін; сыртқы ортаны және компанияның ішкі ортасын талдау; фирманың стратегиясының көрінетін және жасырын элементтерін; стратегияны басқару; стратегиялық шешімдер мен стратегиялық басқару тиімділігін қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігі (ағылшын)

    Пән келесі мәселелерді қарастырады: бәсекелестік экономикалық категория ретінде; нарық сыртқы орта ретінде, нарық шекаралары; бәсекеге қабілеттілік және бәсекелестік артықшылық; бәсекеге қабілеттіліктің экономикалық көрсеткіштері; бәсекеге қабілеттілік рейтингтері; халықаралық бизнесте бәсекеге қабілеттілікті қалыптастырудың негізі ретінде бәсекелестік талдау; салалық талдаудың міндеттері; негізгі салалық факторлар; халықаралық сауданы дамытудың қазіргі тенденциялары және олардың бәсекеге қабілеттілікке әсері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Кәсіби коммуникация, ғылыми мәтіндерді, оның ішінде ағылшын тілінде дәлелдеу және дайындау дағдыларын меңгеру, кәсіби қызметте жаңа білім алу және қолдану үшін заманауи білім беру және цифрлық технологияларды пайдалану.
  • Жүйелік ойлаудың негіздерін, жүйелер теориясын, оңтайландыру модельдерін, микро және макроэкономиканы, экономикалық дамуды, сондай - ақ экономикалық талдау әдістемесін білу.
  • Менеджментте, маркетингте және экономикада отандық және халықаралық тәжірибені қолдана білу; жобалар мен персоналды басқару, есептілік пен стратегиялық мақсаттарды талдау негізінде басқару шешімдерін қабылдау.
  • Әлеуметтік-экономикалық көрсеткіштерді жинау, өңдеу және талдау әдістерін меңгеру, өндірістің тиімділігін бағалау, кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру және тәуекел жағдайында шешім қабылдау.
  • Инвестициялық жобаларды бағалай және сүйемелдей білу, бюджетті қалыптастыру және компанияның қаржылық тұрақтылығын бағалау, жобалардың құнын басқару әдістерін қолдану.
  • Заманауи шешімдерді және корпоративтік ақпараттық жүйелерді меңгеру, бизнес-процестерді модельдеу және қайта ұйымдастыру, IT-қызметтермен тиімді өзара іс-қимыл жасау.
  • Экономикалық есептеулер жүргізе білу, деректерді талдау, басқару шешімдерін негіздеу және кәсіпорынның жұмысын оңтайландыру үшін практикалық шараларды ұсыну.
  • Мемлекеттік экономикалық саясатты талдау, мемлекеттік реттеу құралдарын бағалау, тиімсіздіктің себептерін анықтау және аралас және өтпелі экономика контекстінде шаралар ұсыну.
  • Қаржылық және инвестициялық талдау жүргізу, тәуекелдер мен белгісіздіктерді басқару, жобалар портфелін қалыптастыру, стратегиялық және қаржылық менеджмент шеңберінде шешімдер қабылдау.
  • Клиенттердің қажеттіліктерін талдай білу, өнімдер мен қызметтердің сапасын басқару, процестерді жақсарту бойынша іс-шараларды әзірлеу, сапаны бақылау мен жобалық топтардағы өзара әрекеттесудің заманауи тәсілдерін қолдану.
  • Кәсіби қызметте басқарушылық және кәсіпкерлік шешімдерді негізді қабылдау үшін құқық негіздерін және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, экономикалық және қаржылық білімді қолдана білу.
Top