Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01704 Қазақ тілі мен әдебиеті және түрік тілі в БҚИТУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазіргі заманғы білім берудің талаптарына сай кәсіби және педагогикалық дағдыларды меңгерген, сыни тұрғыда талдау жасай алатын, қазақ тілі мен әдебиеті бойынша теориялық және әдіснамалық білімді, сондай-ақ шетел тілін (түрік тілін) меңгерген, оқытудың инновациялық технологияларын кәсіби тұрғыда қолдана алатын, білім беру саласының бәсекеге қабілетті және жоғарғы білікті мамандарын дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Қазақ тілі және Қазақ әдебиеті
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Фольклорлық мұралар әдебиеті
Экологиялық қауіпсіздік және тұрақты даму модулі (экология, өмір қауіпсіздігі және тұрақты даму негіздері)
Экономикалық-құқықтық білім модулі (экономика, қаржылық сауаттылық және кәсіпкерлік негіздері, құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері)
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
Орфография және пунктуация негіздері
Тіл біліміне кіріспе
-
2 Оқу жылы
Кәсіби орыс тілі
Кәсіби бағытталған шетел тілі
Педагогика
Қазіргі қазақ тілінің фонетикасы
Қазақ жазуының тарихы және латын графикасы
Инклюзивті білім беру ортасы
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Жасанды интеллект негіздері
Ерте ғасырлардағы қазақ әдебиеті
Түрік тілі (А1, А2)
Оқыту мен бағалаудың сараланған әдістемесі
Әдебиеттану негіздері
Орта және ХV-ХVІІІ ғасырдағы қазақ әдебиеті
-
3 Оқу жылы
Қазақ тілін оқыту әдістемесі
Қазіргі қазақ тілінің семасиологиясы
Академиялық сауаттылық
ХІХ ғасырдағы қазақ әдебиеті
Білім берудегі менеджмент
Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі
Түрік тілі (В1, В2)
Дидактикалық әдебиет
Қазіргі қазақ тілінің лексикологиясы мен фразеологиясы
ХХ ғасыр басындағы қазақ әдебиеті
Түрік тілінің ауызша және жазбаша сөйлеу практикасы
Деректі әдебиет
Қазіргі қазақ тілінің синтаксисі
Синтаксистік синтагма
Қазіргі қазақ тілінің морфонологиясы
Практикалық түрік тілі
Түрік тілі (С1, С2)
Қазіргі қазақ тілінің морфологиясы
-
4 Оқу жылы
Түрік тілінің ауызша аудармасының практикасы
Түркітану
Аударма теориясы мен практикасы
Түрік тілінің тарихы
Қазіргі кезеңдегі қазақ әдебиеті
1940-1980 жылдардағы қазақ әдебиеті
Түрік фольклоры
Іскери түрік тілі
Тәуелсіздік жылдарындағы қазақ әдебиеті
Кеңестік дәуірдегі қазақ әдебиеті
Фольклорлық зерттеулер әдістемесі
Іскери қазақ тілі
Профессии
Оқыту нәтижелері
- қоғамда болып жатқан әлеуметтік, экономикалық құбылыстар мен үдерістерді бағалау, Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтарын және өзіндік ерекшелігін терең түсіну, ғылымда бар концепция, теория мен бағыттарға сыни тұрғыдан талдау жасау;
- түрік тілінің тарихы, оның қалыптасуы мен даму ерекшеліктері туралы білімдерін көрсету; түрік тілінің фонетикалық, грамматикалық құрылысын, лексикалық құрамын оқып меңгеру арқылы түрік тілінде ауызша және жазбаша түрде еркін қарым-қатынас жасау;
- қазіргі қоғамдағы этикалық нормаларды меңгеру, экологиялық мәселелерді талдау, құқықтық сауаттылықтың маңызын түсіну, дене шынықтыру әдістері мен құралдары арқылы толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтын ұстану, шаруашылық қызметтің құқықтық, әлеуметтік, қаржылық, этикалық және мәдени аспектілері туралы білімдерін, қаржы нарығының түрлі құралдарына ақша активтерін инвестициялауды түсінуін, Денсаулық сақтау және тіршілік қауіпсіздігі мәселелерінде хабардарлығын, ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін көрсету және оларды зерттелетін салада қолдану; негізгі интеллектуалды бағдарламалық жүйелерді құру үшін ұсынылған ЖИ теорияларын, әдістері мен принциптерін қолдану;
- қазақ әдебиеттану ғылымының тарихы мен теориясын терең меңгеру, оның жанрын, жаңа бағыттарын, бұрынғы және қазіргі таңдағы өзекті проблемаларын тану, оларға ғылыми принцип негізінде талдау жасау;
- қазіргі түрік әдебиеті мен фольклорының қалыптасу және даму кезеңдері туралы білімін көрсету, қазіргі түрік әдебиетіне тән басым әдеби бағыттарды бағалау, әлемдік әдеби даму процесіндегі түрік әдебиетінің орнын анықтау;
- қазақ тілін, әдебиеті мен түрік тілін оқытудың инновациялық әдістерін меңгеру, кәсіби қызметінде ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әр алуан түрлерін қолдану;
- түрік тілінде түрлі тақырыпта диалог құрастыру, әр алуан жанрдағы күрделі мәтіндермен жұмыс жасайды және түрік тілінің грамматикалық ережелерін қолдана отырып, оларды қазақ тіліне еркін аудара алу;
- мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде тұлғааралық әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас жасау қабілеттерін дамыту, ауызша және жазбаша түрде қарым-қатынас жасай білу, грамматикалық ережелерді сауатты қолдана алу;
- академиялық жазылым дағдыларын меңгере отырып зерттеу жұмыстарын жүргізу, ғылыми мәтін құрастыруды, дереккөздермен, ақпараттар легімен жұмыс жасауды, ақпаратты сыни тұрғыдан бағалауды, кәсіби мәтіндік құжаттар әзірлеуді, академиялық адалдық қағидаттарын сақтауды білу;
- тіл білімінің тарихи мен теориялық мәселелерін түсіну: фонетика, морфология, лексика, синтаксис, стилистика және қазіргі заманғы жаңа бағыттар бойынша білімдерді игеру, қазақ жазуының тарихын, орфографиясы мен пунктуациялық негіздерін білу.
- Білім алушылардың ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, сабақ жоспарларын әзірлеу, оқытудың тиісті әдістемелері мен бағалау құралдарын айқындау, оқушылардың жас және тұлғалық даму заңдылықтарын білу, оқу-тәрбие жұмысын жоспарлау және жүргізу; оқыту мен тәрбиелеудің заманауи технологияларын қолдану; педагогикалық ұжымдағы қарым-қатынастарды ұйымдастыру мен басқаруда педагогикалық менеджмент дағдыларын білу, ұсынылған теорияларды, әдістерді қолдану қабілетін пайдалану және негізгі интеллектуалды бағдарламалық жүйелерді құруға арналған ЖИ қағидаларын білу.
- психологияның, педагогиканың негізгі категорияларын, теориялық мәселелерін зерттеу, олардың негізгі тұжырымдамаларын қоғамның жалпы проблемаларымен, өмірдегі жағдайлармен байланыстыру, оқу-тәрбие жұмысындағы инклюзивтік білім беру ерекшеліктерін білу; ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушының жеке қажеттіліктерін ескеру; оқу-әдістемелік қызметті жүзеге асыру.