Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M01102 Педагогика және психология в Болашақ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жоғары оқу орындарының магистранттары мен білім беру қызметінің деңгейіне қойылатын міндетті талаптарды енгізу арқылы білім сапасы кепілдігін қамтамасыз ету; еліміздің даму перспективаларын, жоғары рухани және адамгершілік қасиеттері бар жоғары білікті кадрларды, тәуелсіз ойлауға және қоғамның прогрессивті ғылыми-техникалық, әлеуметтік-экономикалық және мәдени дамуын қамтамасыз етуге қабілетті кадрларды даярлау; магистранттарды дайындаудың объективтілігін және ақпараттылығын арттыру.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы «Bolashaq» академиясы
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M011 Педагогика және психология
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Ғылым тарихы мен философиясы
Психология мен білім берудегі мәдени-тарихи және іс- әрекеттік әдістер
Оқу процесінде педагогикалық кейстерді пайдалану әдістемесі
ЖОО-ғы білім беру процесін ұйымдастырудың заманауи технологиялар
Педагогикалық ортадағы дау-дамайдың алдын алу
Тұлғалық дамуды психологиялық сүйемелдеу
Басқару психологиясы
Білім және ғылымдағы ақпараттық және коммуникациялық технологиялар
Психологиялық-педагогикалық конфликтология
Ұйымдағы психолог іс-әрекетінің технологиясы
Білім беру құқығындағы өзекті мәселелер
Педагог-психолог іс- әрекетінің ұйымдастырушылық-құқықтық және этикалық негіздері
ЖОО-ғы тәрбие жұмысының қазіргі технологиялары және формалары
Дағдарыс жағдаяттарын жеңу
Жоғары мектептегі инновациялық іс-әрекеттің психологиясы
Магистірлік диссертацияны даярлаудың ерекшеліктері
Психологиялық кеңес берудің технологиясы
Кәсіби іс- әрекеттегі ғылыми зерттеудің психологиялық-педагогикалық бағыттары
Педагогикалық зерттеулердегі психологиялық әдістерi
Жоғары мектепте оқыту әдістемесі мен әдістері. ЖИ технологиясы
Практикалық психология
Шетел тілі (кәсіби)
Білім беру жүйелерін жобалау және сараптау
-
2 Оқу жылы
Білім беру жүйесінде психологиялық қызмет көрсетуді ұйымдастыру
Қарым қатынас психотехнологиясы
Педагогика және психологияны оқыту әдістемесі
Ғылыми іс- әрекеттің әдіснамасы
Білім беруді жобалау
Инклюзивті білім берудің пихологиялық-педагогикалық негіздері
Педагогикалық техника
Теориялық және эмпирикалық зерттеуді жоспарлау
Бос уақыт қызметінің педагогикасы
Кәсіби-педагогикалық қарым-қатынас негіздері
ЖОО-ғы білім беру процесіндегі студенттерді сүйемелдеу
Оқу-тәрбие процесіндегі психологиялық-педагогикалық демеу
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру әдістері мен әдіснамасы
Оқыту нәтижелерін бағалаудың қазіргі заманғы құралдары мен әдістері
Білім беру процесін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу
Инклюзивті білім берудің педагогикасы және психологиясы
Кәсіби іс-әрекет психологиясы
Кәсіби қарым-қатынас этикасы
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негіздерін, жалпы проблемаларды, жоғары мектеп педагогикасының әдіснамалық және теориялық негіздерін, оқыту мен тәрбиелеуді талдау, жоспарлау және ұйымдастырудың заманауи технологияларын меңгерген.
- Басқарудың негізгі психологиялық әдістерін, оларды қолдану ерекшеліктерін меңгергендігін көрсетеді, кәсіби қызметте қолданады, сондай-ақ стресстік жүктемелердің ағзаға әсеріне қарсы тұрады; басқарушылық қызметтің негізгі мәселелерін психологиялық тұрғыдан анықтайды және дұрыс түсіндіреді, психологиялық әсер етудің негізгі әдістерін біледі.
- Педагог-психологтың практикалық қызметінің кәсіби этикасының, моральдық нормалары мен этикалық қағидаттарының негіздерін қолданады, диагностикалық және түзету-дамыту міндеттерін шешуге мүмкіндік беретін бекітілген стандартты әдістер мен технологияларды ескере отырып, халықтың әртүрлі санаттарымен жұмыс істеу ерекшеліктерін біледі.
- Тілдік құбылыстардың ұлттық-мәдени ерекшеліктерін ескере отырып, күнделікті қарым-қатынас, мәдениетаралық өзара іс-қимыл жағдайларында коммуникативтік міндеттерді шешу үшін сөйлеу қызметінің барлық түрлерін (оқу, тыңдау, сөйлеу және жазу) пайдаланады және меңгереді.
- Педагогика мен психологияны оқыту әдістемесіне, педагогика мен психологияны оқытудың дәстүрлі, инновациялық әдістеріне, нысандарына заманауи ғылыми тәсілдерді көрсетеді; педагогика мен психологияны оқытудың дидактикалық принциптерін меңгереді; студенттерді жеке және топтық оқу-әдістемелік сүйемелдеуді ұйымдастырудың негізгі тәсілдерін пайдалана отырып, оқыту нәтижелерін бағалаудың заманауи құралдары мен әдістемелерін қолданады.
- Кәсіби қызметті ұйымдастыру ерекшеліктерін, тұлғаның кәсіби деформацияларының көріну ерекшеліктерін, оларды еңсеру шарттарын меңгереді; психологиялық-педагогикалық қолдау және сүйемелдеу кезінде кәсіби қызметті ұйымдастырудың әртүрлі нысандарын, түрлері мен тәсілдерін қолданады; кәсіби қызметтің тиімділігін жобалау, құрылымдау және бағалау, психологиялық бақылау мен болжау жүргізу үшін қажетті әдістемелік, қолданбалы материалдарды әзірлеу дағдыларын көрсетеді.
- Психологиялық қызметтің қызметін ұйымдастыруда теориялық білім мен практикалық дағдыларды көрсетеді, психологиялық кеңес берудің нақты және спецификалық емес әдістері мен әдістерін практикалық психологиядағы және дағдарыстық жағдайларды жеңудегі қажетті қызмет бағыты ретінде қолданады; психодиагностикалық, зерттеу және коммуникативтік әлеуетті көрсетеді, Кәсіби қызметтің қолданбалы міндеттерін шешеді; кәсіби қарым-қатынас этикасына негізделген тәрбие-білім беру міндеттерін іске асырудағы бос уақыттың маңызы мен мүмкіндіктерін ашады.
- Жанжалдардың негізгі себептері мен түрлерін, олардың пайда болу, даму заңдылықтарын және шешу жолдарын талдайды; тұлғааралық қарым-қатынаста жанжалдардың алдын алу тәсілдерін меңгереді және қолданады, педагогикалық ортадағы жанжалдарды реттеу мен шешуде медиация технологияларын қолданады.
- Педагогикалық кейстерді пайдалану әдістемесін қоса алғанда, білім беру процесін ұйымдастырудың негізгі технологияларының мәнін, құрылымын меңгереді; инновациялық қызметтің психологиялық құрамдас бөлігін ескере отырып, ЖОО-ның білім беру процесінде заманауи ақпараттық-коммуникативтік технологиялардың көмегімен сараптама жүргізеді және оқытуды жобалайды.
- Эксперименттерді ұйымдастыруда әртүрлі психологиялық зерттеу әдістерін қолдана отырып, педагогикалық зерттеулерді жоспарлайды және жүргізеді, эмпирикалық деректерді талдайды және бағалайды.
- Инклюзивті білім берудің мәні мен мазмұнын, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардағы танымдық процестердің даму динамикасын, механизмдері мен құрылымын зерттеу мен талдаудың заманауи психологиялық-педагогикалық әдістерін талдайды, инклюзивті білім беру процесінде баланың дамуын болжайды және инклюзивті білім беру жағдайында жеке білім беру бағдарламаларын құрудың сараланған және жеке тәсілдерін ескере отырып, түзету қызметінің бағдарламасын жобалайды.
- Ғылым тарихы мен философиясының заманауи тұжырымдамаларын талдайды, салыстырмалы талдау негізінде тарихи оқиғалар мен құбылыстарды бағалайды, қазіргі ғылым тарихы мен философиясының тұжырымдамалық және әдістемелік аппаратын меңгереді.
- Қойылған проблеманы зерттеу үшін психология мен педагогиканың әдіснамалық негіздерін, зерттеу кешенінің құрылымын қолданады, өлшенетін сипаттамаларды және барабар әдістемелік құралдарды таңдауды анықтайды және талдайды, эмпирикалық деректерге сандық және сапалық талдау жүргізеді және оларды интерпретациялық деңгейге шығарады, психологиялық-педагогикалық зерттеулерді жоспарлау, эмпирикалық деректерді алу және өңдеу, әдістемелік әдістерді көрсету, шешу үшін эксперименттерді ұйымдастыру нақты зерттеу міндеттері.
Ұқсас БББ
7M01102 Педагогика және психология
Шымкент университеті
7M01102 Педагогика және психология
Қызылорда "Болашақ" университеті
7M01102 Педагогика және психология
Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
7M01102 Педагогика және психология (1,5 ж)
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
7M01102 Педагогика және психология
«Bolashaq» академиясы (Болашақ)
7M01102 Педагогика және психология
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
7M01102 Педагогика және психология: педагогикалық өлшемдер
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
7M01102 Педагогика және психология
«Тұран-Астана» университеті
7M01102 Педагогика және психология
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
7M01102 Педагогикалық менеджмент және психология
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
7M01102 Педагогика және психология
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
7M01102 Педагогика және психология
Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті