Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01102 Педагогика және психология в Шымкент университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты 1.Тұлға ретінде қалыстаастыру Оқытушының кәсіби-педагогикалық іс-әрекетінің мәні мен және білімдермен қаруландыру.Психология саласында мәселелерді шеше алатын,өзінің болашақ мамандығының әлеуметтік маңызын жоғары дәрежеде меңгере алады. 2. Педагог ретінде қалыптастыру.Кәсіби шеберлігі мен біліктілігі жоғары,іскерлік қабілеттілігі жетік, адамгершілік қасиеттері жоғары білікті мамандардың жаңа ұрпағын қалыптптастыру. 3.Кәсіби маман ретінде Өзінің кәсіби енбегінің нәтижесі үшін әлеуметтік жауапкершілікті сезінуі.Қазіргі еңбек нарығында бәсекеге қабілетті, озық ойлы, жоғары мәдениетті және толерантты мамандар даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Қазақша
  • Оқу мерзімі 1 год
  • Кредиттер көлемі 60
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
  • Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
  • Тағлымдамадан өту мен магистрлік жобаны орындауды қамтитын магистранттың эксперменттік-зерттеу жұмысы (МЭЗЖ)
    Несиелер: 13

    Психологиялық ғылымдар саласында эксперименттік және қолданбалы зерттеулер жүргізу. Магистранттарды ғылыми қызметке дайындау, кешенді емтихан тапсыру, магистрлік диссертацияны рәсімдеу және қорғау, кәсіби құзыреттілік және магистранттардың кәсіби қызметке дайындығы мәні болып табылатын ақпаратты жинақтау.Магистранттардың оқу пәндерінің көлемін меңгеру дәрежесін бағалау.Магистранттың ғылыми жаңалығын бағалау бағытында ғылыми қызметінің қорытындысын шығару, әр түрлі деңгейдегі апробация және магистранттың алдына қойылған мәселелерді шешу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Инновациялық педагогикалық технологиялардың ғылыми негіздері
    Несиелер: 5

    Қазіргі заманғы инновациялық педагогикалық технологиялар оқу пәні ретінде, инновациялық педагогикалық технологиялар, оқу пәндерінің негізінде оқыту технологияларына сипаттама, инновациялық педагогикалық технологиялардың топтастырылуы, инновациялық педагогикалық технологиялар түрлерін меңгерту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педогогтың инновациялық құзырлығы
    Несиелер: 5

    Жаңа парадигмалық жағдайдағы педагогикалық инновацияда педагог (неология,аксиология,праксиалогиялық жағдайдағы) білім беру жүйесінің әдіснамалық негіздері мен даму бағыттарының кәсіби шығармашылық деңгейін меңгеру; педагогтың білімі, білігі, иннтеллектуалдық, кәсіби әдіс-тәсілдер жүйесін қолданудағы шығармашылық қабілет жиынтығы жоғары деңгейде болуы тиіс; мұндағы қажеттілік,қабілет,мүмкіндіктен туындайтын нәтиже даму мен ұмтылыс арқылы жүзеге асуы қажет;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ЖОО-да жаңа педагогикалық технологияларды пайдалану
    Несиелер: 5

    Білім беру жүйесінің негізгі міндеттерінің бірі – оқытудың жаңа технологияларын енгізу, білім беруді ақпараттандыру, халықаралық, ғаламдық коммуникациялық желілерге шығу; жаңа технология мұғалімнің интеллектуалдық, кәсіптік, адамгершілік, рухани азаматтылық, адами келбетінің қалыптасуына ықпал беруі керек, өзін-өзі дамытып, оқу үрдісін тиімді ұйымдастыруына көмектесуі қажет, әр сабағын түсінікті, тартымды, тиімді өткізуге бейімделуі қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Инновациялық педагогика
    Несиелер: 5

    ЖОО оқу–тәрбе прцесін ұйымдастыруда педагогика ғылымының негізгі түрін, оның дидактикалық талаптарын, сабақтың тиімділігін арттырудың озат тәжірибелерін баяндайды. Магистранттардың оқу–тәрбие заңдылықтарын зерттейді.Қазіргі заманғы педагогикалық технологияларды топтастыра отырып, оқу және тәрбие үрдістеріндегі әрекеттерді байланыстырып, ізгілік көзқарастарды қалыптастыру жолдарын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Патопсихология
    Несиелер: 6

    Эксперименталды-психологиялық зерттеулерді жүргізе білу; - психиатриялық сараптама (еңбек, әскери) жүргізу кезінде психиканың бұзылу деңгейі мен құрылымын психикалық талдауды және бағалауды жүргізе білу; - психикалық аурулары бар балалар мен жастардың мүгедектікке ұласуының алдын алу мақсатымен, еңбекке және оқуға ұсынуды таңдау және негіздеу үшін олардың интеллектуалдық сферасының ерекшеліктерін психологиялық талдауды жүргізе білу;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ЖОО-дағы психологиялық пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Психологиялық пәндерді оқыту әдістемесінің теориялық негіздерінің мазмұнын ашу; - ЖОО-дағы психологиялық пәндерді оқытудың мәселелеріне қызығушылықты тудыру; - магистранттардың психологияның практикалық оқытушысы ретінде үздіксіз өзіндік жетілдіруге ұмтылуына бағыттау; - магистранттарды қолданбалы психологиялық пәнді меңгеруге қызығушылығын арттыру; - магистранттарды жеке кәсіби іс-әрекеттегі педагогикалық психологияның білімін қолдануға ынталандыру; әр нақты жағдайдағы оқытудың әдістемесін дұрыс қолдануға үйрену; - оқытудың әдістемесін жетілдіруге үйрену; - психология бойынша сабақтарды жүргізуде жеке позициясын түсіндіре білу; - о��у пәні ретінде психологияны оқытуда туындайтын практикалық мәселелерді шешуге теориялық білімді психолог-ізденуші және окытушы дағдысын игеру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Нейропатопсихология
    Несиелер: 6

    Нейропатопсихология – адам жүйке жүйесі мен психикасының өзгерістерін зерттейтін пән.Магистранттарға нейро және патопсихологияның ерекшеліктерін, оның түрлерін, медициналық психология мен байланысын қарастырады.Материалдар мазмұны арқылы «патопсихология» оқу курсының нәтижесінде студенттерге курстың мақсаты, міндеттері, мазмұны және фундаментальды патопсихологиялық түсініктер мен олардың анықтамалары туралы білімдер қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ЖОО оқытушысының қызметін оқу әдістемелік құралдармен қамтамасыз ету
    Несиелер: 5

    Білім беру бағдарламалары Ұлттық біліктілік шеңберіне сәйкес білім беру бағдарламасын меңгеру нәтижесінде нақты анықталған және тағайындалатын біліктілікке тиісті болып, кәсіби стандарттардың негізінде дайындалуы тиіс; оқу әдістемелік құралдар кәсіби, әлеуметтік- басқарушылық, арнайы, сыни ойлау, инновациялық өлшеу, сонымен қатар олардың тұлға ретінде дамуын, оның ішінде студенттерді белсенді азаматтық ұстанымға дайындауы, бірнеше тілдерді меңгеруін де қамтамасыз етуі қажет; .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Салыстырмалы психология
    Несиелер: 6

    Салыстырмалы психология -психикалық дамуы түрлі деңгейдегі жануарлар эволюциясының дамуы туралы ғылым және онтофилогенездегі дамуды, жануар мен адамның психикалық процестерінің пайда болуын, дамуын зерттейді.Cалыстырмалыпсихология психиканың пайда болу деңгейінен бастап адамдар психикасына дейін төменгі және жоғарғы шектерін қарастырады.Төменгі шегі жануарлар мен өсімдіктердің айырмашылықтарын, ал жоғарғы шегі адам мен жануарларды салыстырмалы түрде қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Код ON9

    Білім беру саласындағы кәсіби қызметтің барлық түрлерін жүзеге асыру үшін қажетті білім, білік және дағдыларды меңгеру;

  • Код ON3

    Жалпы білім беру мекемелерінде педагог-психолог ретінде педагогикалық үдерісті және педагогикалық үдерісті және педагогикалық іс-әрекетті ұйымдастыра білу , оқу-тәрбие үдерісіне қатысты іс-шараларының жоспарларын жасай алу, ғылыми жобаларды дайындауға қатысу, оқу-тәрбие жұмысының бағдарламаларын жасап, оларды жалпы-білім беру мекемелерінде жүзеге асыру дағдысын меңгеру;

  • Код ON1

    Елдің Ата заңына, дәстүріне,мәдениеті мен әдебиетіне, түркі тілдес халықтардың құндылықтарына , салт-дәстүрлерге құрмет көрсету, отан сүйгіштік рухында тәрбиелеу;

  • Код ON4

    Қазақстанның индустриялық және басқа да ұйымдардың қажеттіліктеріне сәйкес инновациялық технологияларды дамытуға жылдам қарқынмен дайын, кәсіби құзіреттіліктері қалыптасқан білім беру саласындағы біліктілігі жоғары мамандарды дайындау;

  • Код ON5

    Магистранттарға теориялық және практикалық базаларға сүйенген, ғылым мен техниканың соңғы жетістіктеріне негізделген педагогика және психологияның негізгі салаларынан жүйелі білім беру;

  • Код ON6

    Мекемеде психологиялық жағымды және қауіпсіз білім беру ортасын жасақтауға қатысу;

  • Код ON2

    Білім алушыларды тұлғалық және әлеуметтік жағынан дамытуға, білім беру үрдісін психологиялық –педагогикалық тұрғыдан қамтамасыз етуге , білім беру үрдісінің әлеуметтік салаларын үйлестіруге бағытталған кәсіби қызметті жүзеге асыруға және бәсекеге қабілетті халықаралық талаптарға сай кәсіби біліктілігі жоғары мамандарды даярлау;

  • Код ON8

    Білім алушылардың тұлғалық қасиеттерін қалыптастыру мен дамытуда қоғамның әлеуметтік тапсырысын орындау;

  • Код ON7

    Басқа мамандармен бірге әрекеттесе отырып пән аралық психологиялық педагогикалық және әлеуметтік – реабилитациялық іс-шараларға қатысу;

7M01102 Педагогика және психология (ғылыми педагогикалық)
Магистратура

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01102 Педагогика және психология
Магистратура

Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01102 Педагогика және психология (бейіндік бағыт)
Магистратура

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01102 Педагогика және психология 1,5
Магистратура

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01102 Педагогика және психология (1 жыл)
Магистратура

Ө.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01102 Педагогика және психология (1,5 ж)
Магистратура

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01102 Педагогика және психология
Магистратура

А.Байтұрсынов атындағы Қостанай мемлекеттік университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01102 Педагогика және психология HN
Магистратура

«Тұран-Астана» университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01102 педагогика және психология (бейін.)
Магистратура

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01102 Педагогика және психология
Магистратура

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01102 Педагогика және психология (бейінді)
Магистратура

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01102 Педагогика және психология
Магистратура

Шымкент университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01102 Педагогика және психология (1 жыл)
Магистратура

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01102 Педагогика және психология(профильный)
Магистратура

Қызылорда "Болашақ" университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01102 Педагогика және психология
Магистратура

Қазақстан инновациялық академиясы

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01102 Педагогика және психология (1,5 жыл)
Магистратура

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
Top