Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B06127 Математикалық және компьютерлік модельдеу в ALT University

Пәндер

  • Инженерлік математика

    "Инженерлік математика" пәні студенттерде инженерлік және техникалық салалардағы қолданбалы есептерді шешу үшін қажетті іргелі математикалық білім мен дағдыларды қалыптастыруға арналған. Курс сызықтық алгебраның, аналитикалық геометрияның, бір айнымалы функцияның дифференциалдық және интегралдық есептеулерінің негізгі бөлімдерін қамтиды. Пән Болашақ инженерлер үшін негізгі құзыреттер болып табылатын техникалық жүйелерді талдауда, модельдеуде және оңтайландыруда қолданылатын математикалық әдістерді зерттейді. Пән аясында интерактивті оқыту әдістері және есептеу-графикалық жұмыстарды орындау қолданылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Алгоритмдер және мәліметтер құрылымы

    Студенттердің ақпараттың үлкен көлемін өңдеу мәселелерін шешуде деректерді сақтау әдісін дұрыс таңдау дағдыларын қалыптастыру, бұл шешімді тиімді және бәсекеге қабілетті ете алады. Студенттерді Әртүрлі күрделіліктегі деректер құрылымдарының (массивтер, тізімдер, хэш-кестелер, ағаштар, бағандар, стектер, кезектер) әртүрлі мәселелерін шешуде қолдану негіздерімен және олармен жұмыс істеу алгоритмдерімен таныстыру. Әр түрлі тәжірибелік мәселелерді шешу үшін С++ немесе С# бар бағдарламалау тілдері қолданылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Дифференциалдық теңдеулер

    Пән дифференциалдық теңдеулерді шешу әдістерін зерттеуге бағытталған, олар әртүрлі процестер мен жүйелерде шамалардың өзгеру тәуелділігін сипаттайды. Дифференциалдық теңдеулер физикалық, биологиялық, экономикалық және басқа да процестерді модельдеудің негізі болып табылады, мұнда уақыт немесе кеңістік бойынша шамалардың динамикалық өзгерістері маңызды. Осы пән аясында студенттер дифференциалдық теңдеулерді аналитикалық және сандық шешу дағдыларын дамытып, осы әдістерді нақты процестерді модельдеуде және инженерлік шешімдер әзірлеуде қолдану қабілетіне ие болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика

    Кездейсоқ құбылыстардың модельдерін құрудың негізгі математикалық аппараты ретінде ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистика негіздері бойынша студенттерде теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру, мұндай құбылыстарды математикалық модельдеу және талдау әдістерін игеру. Параметрлерді бағалау және гипотезаларды тексеру мәселелерін шешу үшін статистикалық әдістерді қолдану дағдыларына ие болу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дискретті математика

    Дискретті математиканың негізгі ұғымдары, соның ішінде жиынтық теориясы, комбинаторика, графиктер және алгоритмдер қарастырылады. Логикалық қорытынды әдістері, ақырлы автоматтардың қасиеттері және алгоритмдерді құру принциптері зерттеледі. Дискретті құрылымдарды талдау және графиктер мен комбинаторлық есептермен байланысты есептерді шешу дағдылары қалыптасады. Алынған білім информатика және басқа да байланысты салалардағы практикалық мәселелерді шешу үшін қолданылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жасанды интеллект негіздері

    Пән студенттерді жасанды интеллекттің негізгі тұжырымдамаларымен, әдістерімен және қосымшаларымен таныстырады. Курстың мақсаты білім алушыларға қазіргі әлемдегі жасанды интеллекттің мүмкіндіктері мен қолданылуы және олардың қызметтің әртүрлі салалары үшін маңызы туралы базалық білім беру болып табылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • 3D модельдеу және визуализация

    "3D модельдеу және визуализация" пәні заманауи технологиялар мен бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалана отырып, үш өлшемді объектілерді, көріністерді жобалау және оларды визуализациялау негіздерін зерттеуге арналған. Бұл курс студенттердің цифрлық мазмұнды құру, архитектуралық дизайн, ойын әзірлеу, виртуалды және толықтырылған шындық және басқа да шығармашылық салаларда жұмыс істеуі үшін қажетті білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Объектіге бағытталған бағдарламалау

    Классикалық объектіге бағытталған бағдарламалау теориясының негіздерін, оның ішінде: алгоритмдік ОP-ден бағдарламалау технологияларының эволюциясы жолдарын, бағдарламалық жүйелердің объектіге бағытталған құрылысының негізгі принциптерін (Абстракция, Инкапсуляция, иерархия, модульдік,теру, Параллелизм, сақтау), класс ұғымдарын, объектілерді, олардың арасындағы қатынастарды, сондай-ақ OMG көп деңгейлі моделін зерттеу. тілді ЕО-дан объектіге бағытталған және жалпыланған бағдарламалау құралдарын, STL стандартты кітапханасының құралдарын зерттеу. Пән аясында белсенді оқыту әдістері - заманауи мультимедиялық құралдар негізінде презентация, шағын топтарда жұмыс істеу әдісі қолданылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Python тілінде бағдарламалау

    Студенттерді PyQt5 әмбебап графикалық платформасын, Интернетпен, кеңсе құжаттарымен, мәліметтер базасымен, графикамен, мультимедиялық және басып шығарумен өзара әрекеттесу арқылы Python тілінде заманауи кросс-платформалық қосымшаларды құруды қалыптастыру.Пән аясында оқытудың белсенді әдістері – зертханалық тәжірибелер, шағын топтарда жұмыс істеу әдісі, «миға шабуыл» қолданылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Linux операциялық жүйелері

    Болашақ студенттердің әртүрлі операциялық жүйелердің құрылымдарымен және механизмдерімен, сондай-ақ Linux операциялық жүйесінде жұмыс істеу қабілетін қалыптастыру. Пән Linux-тің келесі аспектілерін қарастырады: ОЖ-нің функциялары мен архитектуралық талаптары, ресурстарды басқарудың жалпы принциптері, файлдық жүйелердің архитектурасы, жадыны басқару, кірісті басқару, деректерді басқару жүйесі. Практикалық сабақтарда Linux ОЖ (Ubuntu) қолданылады. Пән аясында белсенді оқыту әдістері қолданылады - "миға шабуыл", тақырыптық пікірталас.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Имитациялық модельдеу

    Пәнді оқу нәтижесінде студент имитациялық модельдеу негізінде есептерді шешудің негізгі әдістерімен танысады, әртүрлі мақсаттағы жүйелердің модельдерін жасау дағдыларын алады, эксперименттерді жоспарлау әдістерін үйренеді, Әртүрлі күрделі жүйелердің имитациялық модельдерімен эксперименттер жасау және жүргізу кезінде алған білімдерін қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жүйелік бағдарламалау

    Пән компьютердің аппараттық ресурстарымен тікелей әрекеттесетін немесе операциялық жүйені басқаратын бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу принциптері мен әдістерін зерттеуге бағытталған. Бұл курс жүйелік қосымшаларды, құрылғы драйверлерін, утилиталарды және оңтайландырылған бағдарламаларды құрудың теориялық негіздері мен практикалық дағдыларын ұсынады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Java тілінде бағдарламалау

    Объектіге бағытталған әдістемені қолдану негізінде Java тілінде бағдарламалық өнімдерді жобалау, талдау және құру әдістерін қамтитын заманауи бағдарламалау саласындағы ұғымдар, білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру.Пән аясында оқытудың белсенді әдістері қолданылады – заманауи мультимедиялық құралдарға негізделген презентациялар, шағын топтарда жұмыс істеу әдісі, нәтижелерді практикалық талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • MathCAD жүйесінде инженерлік есептерді шешу

    Студенттердің техникалық жоғары оқу орны бағдарламасына сәйкес инженерлік есептердің кең жиынтығын шешу үшін математикалық есептеулер жүргізуге, математикалық формулалар құруға және өңдеуге, сандық есептеулер жүргізуге, деректерді талдауға және графиктер құруға мүмкіндік беретін MathCAD жүйесін игеруі. Бұған алгебралық және дифференциалдық теңдеулерді шешу, функцияларды талдау, сандық және аналитикалық дифференциалдау және интегралдау, табылған шешімдерді талдау кезінде кестелер мен графиктерді шығару жатады. Пән аясында зертханалық жұмыстар және есептеу - сызба жұмыстарды орындау қарастырылған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • SQL мәліметтер базасы

    Пән теориялық негіздерді үйренуге және SQL тілін қолдана отырып, реляциялық мәліметтер базасымен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын алуға бағытталған. Курс аясында студенттер мәліметтер базасын жобалау, оларды басқару, сұраныстарды оңтайландыру және деректер қауіпсіздігін қамтамасыз ету негіздерімен танысады. Сонымен қатар, деректерді сақтау, өңдеу және алу әдістері, мәліметтер базасының әртүрлі модельдері және оларды заманауи ақпараттық жүйелерде қолдану қарастырылады. Оқыту барысында студенттер MySQL, PostgreSQL, Microsoft SQL Server және Oracle сияқты жетекші дерекқорды басқару жүйелерімен (ДҚБЖ) жұмысты меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Физикалық процестерді математикалық және компьютерлік модельдеу

    Пән студенттерді әртүрлі физикалық жүйелердің әрекетін талдау және болжау үшін математикалық және есептеу әдістерін қолдануға үйретеді. Олар әртүрлі сандық әдістерді, соның ішінде дифференциалдық теңдеулерді шешу әдістерін және турбулентті ағындарды модельдеу алгоритмдерін зерттейді. Курс барысында студенттер бағдарламалау дағдыларын меңгереді және компьютерлік пакеттермен жұмыс істеуді үйренеді, бұл оларға виртуалды эксперименттер жүргізуге және физикалық прототиптеуді қажет етпестен деректерді талдауға мүмкіндік береді. Бұл пән ғылым мен техникада, соның ішінде ауа-райын болжауда, қоршаған ортаның ластануын талдауда, аэродинамикалық жүйелерді жобалауда және негізделген шешімдер қабылдау үшін физикалық процестерді дәл модельдеу қажет басқа салаларда қолданудың кең ауқымына ие.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Операциялық жүйелерді жүйелік басқару

    "Операциялық жүйелерді жүйелік басқару" пәні студенттерді компьютерлік операциялық жүйелерді тиімді басқаруға қажетті жан-жақты біліммен және практикалық дағдылармен қамтамасыз етеді. Курс барысында студенттер операциялық жүйелерді орнатуды, конфигурациялауды, қауіпсіздікті және өнімділікті оңтайландыруды, сондай-ақ ақауларды жою әдістерін және процестерді автоматтандыруды зерттейді. Олар Әртүрлі платформалармен практикалық тәжірибе жинақтай отырып, Windows, Linux және Unix сияқты әртүрлі операциялық жүйелерді зерттейді. Курс сонымен қатар қауіпсіздік принциптері мен өнімділікті оңтайландыру әдістеріне баса назар аударады, бұл оны жүйелік әкімшілер мен АТ инфрақұрылымы мамандарын даярлаудың маңызды құрамдас бөлігі етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Кәсіби бағытталған шет тілі

    Кәсіби қызмет үшін қажетті шет тіліндегі кәсіби коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру және дамыту, жазбаша және ауызша ақпарат алмасуды жүзеге асыру үшін кәсіби шет тілін меңгеру, өз мамандығы бойынша кәсіби әдебиеттерді шет тілінде оқу және түсіну дағдыларын дамыту, кәсіби және іскерлік қарым-қатынас жағдайында өз ойын ауызша және жазбаша түрде білдіру қабілетін дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Пән негізделген қаржылық шешімдер қабылдау, кірістер мен шығыстарды жоспарлау, тәуекелдерді бағалау және нарықтық экономика жағдайында өз ресурстарын тиімді басқару қабілетін дамытуға бағытталған. Қаржы және ақшалай қаражатты ұтымды басқару саласындағы базалық білімді зерделейді, қаржы жүйесі, бюджет, банк өнімдері, кредит беру, жинақтау, инвестициялар, сақтандыру, салық салу және қаржылық алаяқтықтан қорғау ұғымдары қарастырылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Комплекс айнымалы функциялар теориясы

    Комплекс айнымалы функциялар теориясының курсы аналитикалық функциялардың теориясы мен қолданылуына арналған. Аналитикалық және гармоникалық функциялар теориясы, шегерімдер, конформды карталар, аналитикалық жалғасы әртүрлі қолданбалы есептерді шешуде кең қолданыстар табады. Пәннің міндеті – студенттерге аналитикалық функциялар теориясы бойынша іргелі білім беру, оларда математикалық модельдеу үшін кешенді талдау әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастыру. Курстың әртүрлі бөлімдері қолданбалы салаларға тікелей қол жеткізе алады. Пән аясында оқытудың инновациялық әдістері, сондай-ақ есептеу-сызба жұмыстарды орындау қолданылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Деректерді бастапқы өңдеу және R статистикасы

    "Деректерді Алдын-ала Өңдеу және R-Дегі Статистика" пәні R бағдарламалау тілін қолдана отырып, деректерді өңдеу әдістерін терең зерттеуді қажет етеді. Студенттер тазарту және түрлендіру сияқты деректерді алдын ала өңдеудің негізгі әдістерін, сондай-ақ корреляциялық талдауды, регрессиялық талдауды және гипотезаны тексеруді қоса алғанда, озық статистикалық әдістерді зерттейді. Сондай-ақ, R-дегі графикалық құралдарды қолдана отырып, деректерді визуализациялауға және интерпретациялауға баса назар аударылады. Практикалық тапсырмалар мен жобалар арқылы студенттер деректер ғылымында, зерттеулерде және онымен байланысты салаларда табысты мансапқа жету үшін қажетті дағдыларды меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пәнде құқықтың іргелі ұғымдары, Қазақстан Республикасы мемлекеттік билігінің конституциялық құрылымы, Конституцияда бекітілген азаматтардың құқықтары мен бостандықтары, бұзылған жағдайда адамның заңды мүдделерін қорғау тетігі мен тетігі баяндалады. Пән студенттерде қоғамдық және жеке құқықтық сана мен құқықтық мәдениетті, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім мен азаматтық ұстаным жүйесін қоғамға қарсы құбылыс ретінде қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Сандық инклюзия

    "Сандық инклюзия" пәні барлық әлеуметтік топтар, соның ішінде мүмкіндігі шектеулі адамдар үшін цифрлық технологиялар мен ақпаратқа тең қолжетімділікті қамтамасыз ету принциптерін зерттеуге арналған. Курс шеңберінде цифрлық теңсіздіктің кедергілері, оларды еңсеру стратегиялары, цифрлық ортаны бейімдеу технологиялары және инклюзивті цифрлық қоғамды дамыту жөніндегі мемлекеттік бастамалар қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Жасыл экономика және тұрақты кәсіпкерлік

    "Жасыл экономика және тұрақты кәсіпкерлік" пәні тұрақты дамуға бағытталған экологиялық бағдарланған экономикалық модельдер мен бизнес-стратегияларды зерттеуге арналған. Курс шеңберінде Жасыл экономика тұжырымдамалары, ESG (Environmental, Social, Governance) тәсілдер, дөңгелек экономика, тұрақты бизнес-модельдер және олардың жаһандық нарықтарға әсері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Экологиялық тұрақты технологиялар

    "Экологиялық тұрақты технологиялар" пәні адам қызметінің қоршаған ортаға теріс әсерін азайтуға бағытталған заманауи әдістер мен инновациялық шешімдерді зерттейді. Курс тұрақты даму принциптерін, энергияны үнемдеу технологияларын, жаңартылатын энергия көздерін, қалдықтарды басқару стратегияларын және экологиялық қауіпсіз өндірістік процестерді қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Microsoft Power BI (Минор)

    Студенттердің дағдылары мен білімдерін қалыптастыру интерактивті бақылау тақталарын құру үшін деректерді жинау, талдау және құрылымдау, MDX көпөлшемді деректерді талдау тілін дамытудың қазіргі деңгейінде бағдарламалау, BI технологиясының өзекті бағыттары бойынша жобалардың модельдері мен алгоритмдерін құру, жобаның пәндік өрісінің мәнін талдай білу және шешім қабылдау. Белсенді оқыту әдістері қолданылады-миға шабуыл, шағын топтарда жұмыс. Бақылау нысаны-жеке жоба.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Тайм-менеджмент

    Пән қойылған міндеттерге қол жеткізу мақсатында уақытты тиімді басқаруға бағытталған әдістер, құралдар мен тәсілдер жүйесін зерделейді. Курс жұмыс уақытын пайдалануды ұйымдастыру және оңтайландыру, өнімділікті арттыру, стрессті азайту, жоспарлау, өкілеттік беру, құралдар мен технологияларды пайдалану, сондай-ақ уақытты тиімді пайдалану үшін уақыт пен энергия ырғақтарын білу дағдыларын жетілдіруге арналған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Оңтайландыру әдістері

    Оңтайландыру мен математикалық модельдеудің қазіргі заманғы тұжырымдамалары мен модельдерінің теориялық негіздерін зерттеу, өзекті инженерлік-экономикалық есептерді шешу үшін оңтайландыру әдістері саласындағы сандық әдістердің алгоритмдерін және негізгі құралдарды пайдалану. Оқытудың белсенді әдістері – шағын топтарда жұмыс істеу, «миға шабуыл» әдісі қолданылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Графтар теориясы

    Графиктік құрылымдармен ұсынылған автоматтардың құрылымдары мен мәліметтерді өңдеу модельдерін зерттеу, саналы түрде пайдалануға дайындау, графиктік модельдерді құру және оларды іске асыру және пайдалану әдістері. Оқытудың белсенді әдістері – шағын топтарда жұмыс істеу, «миға шабуыл» әдісі қолданылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару экономикасы

    Экономикалық ғылымның заманауи модельдері мен заңдылықтарын қолдана отырып, тұжырымдамалық аппаратты қалыптастыру және экономикалық талдау дағдыларын дамыту, компания басшысының алдында тұрған экономикалық проблемалар мен міндеттерді қарастыру. Бұл пәнді оқу студенттерге кәсіпорынның экономикалық, технологиялық және техникалық параметрлерін аналитикалық зерттеу саласында білім алуға және дамытуға мүмкіндік береді, сонымен қатар басқару шешімдерін экономикалық негіздеудің арнайы әдістерін қолдану және олардың салдарын бағалау дағдыларын игеруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Кері есептер теориясы

    Студенттерде кері міндеттерді шешу дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ процестер немесе эксперименттер нәтижесінде алынған бақылау деректері негізінде бастапқы деректерді (немесе параметрлерді) қалпына келтіру әдістері мен тәсілдерін үйрену. Тікелей міндеттерде жүйенің барлық параметрлері белгілі болып, нәтижелерді есептеу талап етіледі, ал кері міндеттерде мақсат — белгілі нәтижелер бойынша себеп-салдарлы факторларды анықтау. Дисциплина студенттерде кері міндеттерді шешу әдістерін талдау, модельдеу және қолдану дағдыларын дамытуға, сондай-ақ практикалық мәселелерді шешу үшін математикалық модельдерді құруға көмектеседі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Вариациялық есептеу және оңтайлы басқару

    Вариацияларды есептеу және оңтайлы басқару пәні студенттерге вариациялар есептеуінің принциптері мен әдістерін және оңтайлы басқару теориясын үйретеді.Ол шектеулер кезінде динамикалық жүйелердің уақыт бойынша әрекетін оңтайландырудың математикалық әдістерін зерттейді.Оған Лагранж көбейткіштері, Эйлер сияқты ұғымдарды түсіну кіреді. -Лагранж теңдеулері, Понтрягиннің максималды принципі және динамикалық бағдарламалау.Студенттер оңтайландыру есептерін құрастыруды және шешуді, оңтайлы басқару стратегияларын жобалауды және басқарылатын жүйелердің әрекетін талдауды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Минор бағдарламасы 1

    Әр түрлі пәндік салаларда қосымша кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға мүмкіндік беретін үш пәннің біріншісі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жасанды интеллект жүйелеріндегі логикалық қорытынды

    Курс ЖИ-те қолданылатын негізгі логикалық жүйелерге шолуды қамтиды, классикалық пропозициялық және предикаттық логикадан негізгі классикалық емес жүйелерге дейін - интуициондық, модальды, уақытша логика, монотонды және монотонды емес жүйелер. Курста ЖИ жүйелерінде логикалық қорытындыны қолдануды көрсететін бірқатар мысалдар келтірілген.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Көлік ағындарының математикалық модельдері

    «Көлік ағындарының математикалық модельдері» пәні студенттерге көлік ағындарын сипаттайтын математикалық модельдерді құру мен талдауды ғана емес, сонымен қатар оларды практикалық жағдайларда қолдануды үйретеді. Студенттер көлік ағындары туралы мәліметтерді жинау және талдау әдістерін, модельдеуге және талдауға, сондай-ақ алған білімдерін көлік техникасы және көлік жүйелерін басқару саласындағы нақты мәселелер мен тапсырмаларды шешуге қолдануға арналған бағдарламалық құралдар. Бұл студенттерге тек теориялық білімді ғана емес, сонымен қатар көліктік жүйелерде жұмыс істеуге қажетті практикалық дағдыларды алуға мүмкіндік береді. көлік инфрақұрылымы және қозғалысты басқару саласы».

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Еңбекті қорғау және тіршілік қауіпсіздігі

    Пән студенттердің қауіпсіз еңбек және өмір сүру жағдайларын қамтамасыз ету үшін қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру бағытын зерттейді. Еңбекті қорғаудың құқықтық және ұйымдастырушылық негіздері, кәсіптік тәуекелдерді бағалау және басқару әдістері, жеке және ұжымдық қорғау құралдары, төтенше жағдайлардың алдын алу, сондай-ақ жарақаттану мен кәсіптік аурулардың алдын алу шаралары зерделенеді. Қауіпсіз өндірістік ортаны құруға, еңбекті қорғау нормалары мен талаптарын сақтауға, сондай-ақ кәсіби қызметте қауіпсіздік мәдениетін қалыптастыруға ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • VR/AR технологиясы және әзірлеу

    Пән виртуалды (VR) және кеңейтілген (AR) шындықты дамытудың теориялық негіздері мен тәжірибелік дағдыларын зерттеуге бағытталған. Курс аясында студенттер VR/AR жүйелерінің жұмыс принциптерімен, олардың архитектурасымен, пайдаланушының өзара әрекеттесу әдістерімен және интерактивті қосымшаларды құру үшін қолданылатын құралдар мен технологиялармен танысады. Студенттер Unity, Unreal Engine, ARKit, ARCore және Vuforia сияқты VR/AR қосымшаларын әзірлеу үшін негізгі бағдарламалық жасақтама орталары мен құрылымдарын игереді және виртуалды шындық дулығалары, мобильді AR құрылғылары және арнайы контроллерлер сияқты әртүрлі аппараттық платформалармен жұмыс істейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Табиғи тілдерді өңдеу

    Пән компьютерлердің табиғи тілдердегі мәтіндерді талдау және өңдеу үшін қолданылатын әдістер мен технологияларды зерттеу. Курс аясында студенттер синтаксистік және семантикалық талдау, кілтті анықтау, ақпарат алу және машиналық аударма сияқты табиғи тілді өңдеудің негізгі міндеттерімен танысады. Әдістердің теориялық негіздеріне де, оларды практикада қолданудың практикалық аспектілеріне де назар аударылады. Студенттер мәтінді өңдеу алгоритмдерін, сондай-ақ natural Language Toolkit (NLTK) және SpaCy сияқты осы салада қолданылатын бағдарламалық құралдар мен кітапханаларды зерттейді. Курс барысында табиғи тілді өңдеудің нақты міндеттерін шешу үшін мәтіндерді талдауды, Машиналық оқыту модельдерін әзірлеуді және оқытуды қамтитын зертханалық жұмыстар мен жобалар жүргізіледі. Курстың мақсаты-студенттерді компьютерлік лингвистика, ақпараттық іздеу, автоматты реферат және басқа да көптеген салаларда табиғи тілді өңдеу әдістерін қолдануға дайындау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Машиналық оқыту және интеллектуалды деректерді өңдеу

    "Машиналық оқыту және деректерді интеллектуалды өңдеу" пәні қазіргі заманғы Машиналық оқыту тәсілдерін қолдана отырып, деректерді талдаудың негізгі әдістерін зерттеу болып табылады. Студенттер сызықтық регрессия, шешім ағаштары және нейрондық желілер сияқты негізгі алгоритмдермен, сондай-ақ масштабтау мен кішірейтуді қоса алғанда, деректерді өңдеу әдістерімен танысады. Курс шеңберінде студенттерге деректермен жұмыс істеу дағдыларын игеруге және машиналық оқыту модельдерінің өнімділігін бағалауға мүмкіндік беретін нақты деректер бойынша жобаларды орындауды қамтитын практикалық оқыту жүргізіледі. Курстың негізгі мақсаты студенттерді деректер ғылымы, биоинформатика, қаржылық талдау және т.б. қоса алғанда, әртүрлі салаларда Машиналық оқыту әдістерін қолдануға дайындау болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Компьютерлік желілер мен телекоммуникация негіздері (Huawei)

    Студенттердің жергілікті, аймақтық, ғаламдық компьютерлік желілер мен мобильді телекоммуникацияларды құру және жұмыс істеу принциптерін меңгеру, сондай-ақ олардың ақпараттық ресурстарымен жұмыс істеу, Cisco және Huawei желілерімен, SD-WAN және SDN желілерімен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын меңгеру. Белсенді оқыту әдістері – «имитатор» оқыту әдістері, т.б. арнайы білім, білік дағдыларын қалыптастыруға бағытталған: ситуациялық тапсырмалар, қателерді анықтау әдісі, жобалық әдіс, кейс әдісі, ашық және жабық тесттер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Минор бағдарламасы 2

    Әр түрлі пәндік салаларда қосымша кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға мүмкіндік беретін үш пәннің екіншісі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Бұлтты инфрақұрылым негіздері

    Бұлтты сервисті құру технологиясын меңгере отырып, бар бұлттық қызметтермен жұмыс істей отырып, студенттер бұлттық есептеулерді қолдануды үйренеді және АТ процестерін оңтайландыру мәселелерін шешуде бұлтты есептеулер технологиясын қолдануға дайын болады. Пән аясында оқытудың интерактивті әдістері, есептеу-аналитикалық әдіс, кейс-тапсырма әдісі, ойын әдістері қолданылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Киберқауіпсіздік

    Қызметтің барлық салаларында ақпараттық қауіпсіздікке қол жеткізу технологиялары туралы түсінік қалыптастыру және киберқауіпсіздік саласындағы міндеттерді шешудің жүйелік тәсілін игеру. Киберқауіпсіздікпен күресу үшін қолданылатын құралдардың түрлері, киберқауіпсіздікті қамтамасыз ету, сондай-ақ ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мақсаттарына қол жеткізу үшін зиянды бағдарламалардың түрлері, шабуыл түрлері, қорғау жүйелері, Бақылау құралдары туралы сұрақтар енгізілген. Пән аясында белсенді оқыту әдістері қолданылады-шағын топтарда жұмыс істеу әдісі, "миға шабуыл".

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Machine Learning A-Z: деректер ғылымындағы Python және R

    Пән Python көмегімен машиналық оқыту әдістерін үйренуге бағытталған. Кітапханалар мен пакет құралдары қарастырылады, мысалы пакеттер – Jupiter Notebook, NumPy, SciPy, matplotlib, кітапханалар – scikit-learn, pandas, mglearn.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Компьютерлік желілер мен телекоммуникация негіздері (Cisco)

    Желілік технологияның негізгі аспектілері, соның ішінде OSI және TCP/IP модельдері, желі түрлері (LAN, WAN), желілік құрылғылар және маршруттау және коммутация хаттамалары қарастырылады. Желілік инфрақұрылымдардың жұмыс істеу принциптері, Cisco жабдықтарын қолдана отырып желілік құрылғыларды конфигурациялау және диагностикалау туралы түсінік қалыптасады. Cisco жабдықтары мен технологияларын қолдана отырып, желілерді баптау, басқару және диагностикалаудың практикалық дағдылары алынады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • 1С бағдарламалау

    Студенттерде "1С:Кәсіпорын" негізінде бағдарламалау туралы, қолданбалы шешімдердің құрамына кіретін негізгі объектілер туралы жалпы түсініктерді қалыптастыру және олардың жүйенің әртүрлі нұсқалары мен режимдерінде жұмыс істеудің бастапқы практикалық дағдыларын игеруі. Пән аясында белсенді оқыту әдістері қолданылады-шағын топтарда жұмыс істеу әдісі, зертханалық тәжірибелер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • MongoDB-ке кіріспе

    Студенттердің кәсіби міндеттерді шешу үшін үлкен көлемдегі мәліметтерді (MongoDB) өңдеу, кәсіби қызметте үлкен деректерді талдау әдістерін, технологияларын және құралдарын тиімді қолдану қабілетін қалыптастыру. Белсенді оқыту әдістері қолданылады – топтық жұмыс.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Минор бағдарламасы 3

    Әр түрлі пәндік салаларда қосымша кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға мүмкіндік беретін үш пәннің үшіншісі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Үлкен деректерді сақтау және өңдеу

    Студенттерді реляциялық және реляциялық емес мәліметтер базасы негізінде үлкен деректермен жұмыс істеу бойынша қажетті білім мен дағдылармен қамтамасыз ету. Үлкен деректермен байланысты негізгі ұғымдарды зерттеу, оларды сақтау және өңдеу, реляциялық мәліметтер базасымен жұмыс істеудің негізгі принциптері және мәліметтер базасының архитектурасын құру, SQL сұраныстарының тілі мен деректерді визуализациялау туралы негізгі білімді игеру, деректерді өңдеудің негізгі түрлерін зерттеу, үлкен деректерді өңдеудің заманауи тілдеріне кіріспе. Пәнді игеру үшін: Windows, Microsoft Office, AnacondaNavigator, Dbeaver, superset, Интернетке кіру. Пән аясында белсенді оқыту әдістері қолданылады-шағын топтарда жұмыс істеу әдісі, зертханалық тәжірибелер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 3
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Қолданбалы есептерді шешу алгоритмдерін әзірлеу және жүзеге асыру үшін математикалық әдістер мен бағдарламалау жүйелерін әзірлеу және бейімдеу
  • Клиент-сервер қосымшаларында реляциялық деректер қорын талдау, жобалау және құру үшін теориялық және практикалық білімді қолдану, сонымен қатар әртүрлі салалардағы мәселелерді шешу үшін 1С платформасында негізгі конфигурация объектілерімен жұмыс істеу әдістерін тиімді пайдалану
  • Ақпараттық технологиялар саласындағы оңтайландыру міндеттерін шешу үшін тиісті математикалық аппарат пен графтар теориясын қолдану, шенелген топтардың келтірілген түсініктерін талдау, қолданбалы есептерді шешу дағдыларын меңгеру.
  • MathCAD ортасында іске асырылған инженерлік есептерді шешу үшін ықтималдық теориясы мен математикалық статистиканың негізгі ұғымдарын пайдалана отырып, ақпаратты өңдеу дағдыларын қолдану.
  • Жергілікті, аймақтық және ғаламдық компьютерлік желілердің, мобильді телекоммуникациялардың, сондай-ақ бұлтты есептеулер мен жасанды интеллект жүйелерінің үлгілерін жасауға арналған техникалық және бағдарламалық құралдардың жұмыс істеу қағидаларын, соның ішінде Cisco желілік технологиялары сияқты пәндер аясында, тұрақты даму мақсаттары мен қағидаттарын ескере отырып сипаттау.
  • Модельдерді талдау және болжау үшін есептеу құралдарын қолдана отырып, инженерия мен ғылымның әртүрлі салаларындағы процестерді сипаттаудағы математика мен компьютерлік модельдеудің рөлдерін, сондай-ақ ақпараттық технологиялар негізінде заманауи ақпараттық-басқару жүйелерін дамытуға байланысты мәселелерді шешуді талқылау.
  • Математикалық және (немесе) жаратылыстану ғылымдары саласында алынған іргелі білімді қолдануға және оны кәсіби қызметте пайдалану
  • Заманауи аспаптық құралдар мен бағдарламалау тілдерін қолдана отырып, әртүрлі қолданбалы мәселелерді шешуге арналған бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу, сынау.
  • Деректерді интеллектуалды талдау және табиғи тілді өңдеу есептерін практикалық шешу үшін статистика, машиналық оқыту, сызықтық алгебра және бағдарламалау дағдыларын қолдану.
  • Теориялық және практикалық білімді жиынтық-теориялық операцияларды пайдалана отырып, білімнің өндірістік моделіне негізделген жасанды интеллект жүйелерінде логикалық қорытынды жасау үшін пайдалу
  • Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар, тұрақты даму және әлеуметтік-гуманитарлық аспектілер саласындағы білімді инклюзивті, пәнаралық және полимәдени ортада кәсіби қызмет үшін тілдік дағдыларды пайдалана отырып тиімді интеграциялау.
  • Кәсіби қызметте инклюзивтілік пен ресурстарды тиімді басқаруға бағдарлана отырып, экономика, экологиялық тұрақтылық, қаржы және қауіпсіздік салаларындағы білімді кешенді түрде пайдалану негізінде кәсіби өсудің стратегияларын қалыптастыру және іске асыру.
  • Математикалық кодтау әдістерін, криптография мен криптоталдауды қолдана отырып, бағдарламалық және аппараттық құралдарды пайдалана отырып, ақпараттық жүйелердің қауіпсіздігін және деректерді қорғауды басқару
Top