Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01405 Сауықтыру дене тәрбиесі в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

Пәндер

  • Педагогикалық зерттеулер

    Пәннің мақсаты – болашақ мұғалімдерге педагогикалық зерттеулер жүргізудің теориялық негізін жасау. Бұл курс сенімді дереккөздерден ақпаратты іздеу және сыни тұрғыдан талдау, ғылыми зерттеу нәтижелерін меңгеру, сонымен қатар оларды педагогикалық ойлау мен тәжірибені дамытуға қолдану дағдыларын дамытады. Студенттер ізденуге негізделген білім беруді дамытуға үлес қосу міндеттемесін көрсетеді және жеке кәсіби өсу мен өмір бойы білім алуға ұмтылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Футбол және спорт ғимараттары

    Пәннің мақсаты білім алушыларда футболдың спорттық ойыны және футболшыны даярлаудың әдістемелік тәсілдері туралы теориялық білімді, сондай-ақ инклюзивті оқыту жағдайында ойыншылардың техникалық тәсілдері мен тактикалық өзара іс-қимылының негізгі дағдыларын қалыптастыру болып табылады; сондай-ақ спорт ғимараттары туралы. Пән футболдың даму тарихын, футболдың адамның дене және рухани дамуына әсерін, футбол жарыстарын ұйымдастыру мен өткізуді, футболда қолданылатын жабдықтар мен жабдықтарды, сондай-ақ спортпен шұғылдануға арналған спорттық ғимараттарды жобалау, салу, жөндеу және пайдаланудың жалпы негіздерін, бұқаралық дене шынықтыру-сауықтыру іс-шараларын зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Инклюзивті білім беру ортасы

    Пәннің мақсаты: ерекше білім беру қажеттіліктерін, диагностика технологиялары мен ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту әдістері туралы білім жүйесін ескере отырып, білім алушыларды оқыту, тәрбиелеу және дамыту туралы түсініктерді қалыптастыру болып табылады. Пән білім алушының ерекше қажеттіліктерін ескеретін тосқауылсыз дараланған білім беру инклюзивті ортасын құрудың ұйымдастырушылық-басқарушылық, оқу-тәрбие, әлеуметтік-педагогикалық, мәдени-ағартушылық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Спорттағы қалпына келтіру құралдары және жүзудегі спорттық-педагогикалық шеберлік

    Пәннің мақсаты-жоғары білікті спортшылармен кәсіби педагогикалық және жаттықтырушылық жұмыс үшін қажетті білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру, үлкен физикалық күш салудан кейінгі кезеңдерде жүзу және қалпына келтіру құралдарын пайдалану. Пән жаттығу және бәсекелестік жүктемелерден кейін спорттық өнімділікті және дененің қалыпты жұмысын қалпына келтірудің негізгі құралдарын зерттеуге бағытталған. Жаттықтырушының кәсіби дағдыларының негіздерін үйрету, жүзуде жоғары нәтижелерге қол жеткізу үшін педагогикалық және психологиялық әдістерді меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Оқытудың әдісі мен технологиялары

    Пәннің мақсаты: оқытудың стратегиялары мен әдіснамаларын жан-жақты қалыптасуына септігін тигізу. Нақты педагогикалық жағдайларға, мектептің нақты шарттарына және оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес келетін инновациялық тәсілдермен жоспарлауда, оқытуда және бағалауда қолдана алу. Болашақ мұғалімдер білім беру процесінің әртүрлі кезеңдерінде қолайлы инклюзивті, физикалық және онлайн оқыту ортасын құра алады. Болашақ мұғалімдер өз оқу материалдарын жоспарлау кезінде авторлық құқық пен деректерді қорғау ережелерін түсінеді және қолдана алады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Мектептегі волейбол және баскетболды оқытудың теориялық және әдістемелік негіздері

    Пәннің мақсаты волейбол және баскетбол бойынша оқыту негіздері туралы теориялық-әдістемелік білімді қалыптастыру және әр түрлі жас топтарымен сабақ өткізуге, сондай-ақ әр түрлі деңгейдегі контингентпен жаттығу сабақтарын өткізуге мамандар даярлау болып табылады. Пән Қазақстан Республикасында және шетелде спорттық ойындардың (волейбол және баскетбол) тарихи дамуын зерделеуге бағытталған. Волейбол мен баскетболды оқытудың теориясы мен әдістемесіне байланысты мәселелерді қарастырады: ойыншылардың техникалық әдістері мен тактикалық өзара әрекеттесуін меңгеру, мектепте волейболды өз бетінше оқыту үшін қажетті дағдылар мен дағдыларды игеру; спорттық ойындарда (волейбол және баскетбол) жарыстар мен төрешілер өткізуді ұйымдастыру, сондай-ақ қауіпсіздік техникасына қойылатын негізгі талаптар.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту

    Пәннің мақсаты: болашақ мұғалімдерді оқыту саласындағы білім беру бағдарламасымен, сондай-ақ кәсіпкерлік және тұрақты даму сияқты білім берудің белгілі бір деңгейін дамытудың жетекші педагогикалық принциптерімен және түпкілікті тақырыптарымен таныстыру болып табылады. Болашақ мұғалімдерде педагогикалық және өз бетінше ізденістерге негізделген оқыту технологияларын қолдану және оқыту үдерісіне оқушылардың жан-жақтылығын және инклюзия қағидаларын ескере отырып, оқытуды дараландыру дағдылары бар.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Жүзудің теориялық және әдістемелік негіздері

    Пәннің мақсаты-жүзудің негізгі түрлері туралы теориялық-әдістемелік білімді қалыптастыру; халықтың салауатты өмір салтын қалыптастыру үшін әр түрлі жас топтарымен сабақ өткізуге, сондай-ақ әртүрлі дайындық контингентімен жаттығу сабақтарын өткізуге мамандарды даярлау және даярлау әдістемесі. Пән шетелде де, Қазақстанда да жүзудің тарихи дамуын, жүзудің түрлері мен ерекшеліктерін, салауатты өмір салтын қалыптастырудағы және дене тәрбиесіндегі жүзудің рөлін, жүзу әдістері мен оқыту әдістемесінің техникасының негіздерін, жарыстарды төрешілдеуді, сондай-ақ қауіпсіздік техникасына қойылатын негізгі талаптарды зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Зерттеулер, даму және инновациялар

    Пәннің мақсаты педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Кәсіби даму үшін құзыреттіліктер саласы; Әрекеттестік үшін құзыреттіліктер саласы. Қазіргі заман деңгейінде болу, өзін және жұмысын үнемі дамыту мүмкіндігіне ие болу үшін болашақ мұғалімдер зерттеуге негізделген жаңа білім алады және білім беру мен мұғалім кәсібінің дамуына, әртүрлі желілерде оқытудың инновациялық тәсілдеріне, сонымен қатар білім алушыларды оқыту мен басқаруға қатысты зерттеулер жүргізеді. Болашақ мұғалімдер дамуға бағытталған ойлау тәсілін меңгереді, қоғамда және білім беру ортасында болып жатқан өзгерістер контексінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеуге, жаңартуға және қолдануға қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Дене мәдениетінің гигиенасы және көпшілік сауықтыру жұмысын ұйымдастыру

    Пәннің мақсаты дене шынықтыру және спорт саласындағы гигиена туралы білімді қалыптастыру, сондай-ақ оларды дене шынықтыру сабақтарында және әртүрлі жастағы және әртүрлі даму деңгейіндегі білім алушылармен оқу-жаттығу сабақтарында кәсіби қызметте практикалық қолдану болып табылады. Пән гигиеналық факторлардың және дене шынықтыру мен спорттың белсенді сабақтарының көмегімен денсаулықты сақтау мен нығайтуға байланысты мәселелерді зерделеуге бағытталған; мектепте оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастыруды гигиеналық тұрғыдан сауатты бағалауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Оқыту әдістемесімен гимнастика

    Пәннің мақсаты – білім беру ұйымдарында, соның ішінде инклюзивті орталарда гимнастика бойынша дайындық сабақтарын ұйымдастыру және өткізу бойынша теориялық дайындық пен практикалық дағдыларды қамтитын кәсіби құзыреттіліктерді дамыту. Курста тарихи аспектілер, заманауи тенденциялар, орындау техникасы, гимнастика элементтерін оқыту әдістемесі, сақтандыру және өзін-өзі сақтандыру принциптері, арнайы терминология зерттеледі. Жаттығу процесін жоспарлау, жүргізу және талдау, әртүрлі категориядағы тыңдаушылармен жұмыс істеу және гимнастика жарыстарын ұйымдастыру ерекшеліктері де қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Академиялық жазу және ғылыми зерттеулер негіздері

    Пәннің мақсаты ғылыми зерттеулерді дайындау бойынша әдіснамалық және теориялық білім жүйесін тереңдету және ұғыну, ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру тәсілдері мен академиялық жазудың ерекшеліктері, өлшемдері, концепциялары туралы іргелі білім негізін қалыптастыру болып табылады. Курс барысында білім алушылар объективтілік, дәлдік, дәйектілік және ойдың айқындылығы секілді зерттеу қызметінің негізгі ұғымдарымен танысып, білім алушының болашақ кәсіби қызметінде маңызды рөл атқаратын метапәндік және коммуникативтік құзыреттіліктерді игереді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Жүзуді жетілдіру және гидротұрақтандыру

    Пәннің мақсаты білім беру және спорт мектептерінде жүзу бойынша кәсіби педагогикалық және жаттықтырушылық жұмыс, жарақаттар мен түрлі ауруларды алғаннан кейін қозғалыс функцияларын қалпына келтіру бойынша гидрореабилитациялық жұмыстар жүргізу үшін қажетті білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Қазіргі заманғы жүзу дағдыларын үйренуге және игеруге бағытталған пән жүзудің спорттық тәсілдерінің техникасын жетілдірудің әдістері мен техникалық тәсілдері, іскерлігі элементтерді игерудегі қателерді талдаңыз және оларды қалай жою керектігін біліңіз. Қалпына келтіру жүзу негіздері (гидроореабилитация), адамның қозғалыс белсенділігінің сапалы жаңа жоғары деңгейін қалыптастыру мақсатында су ортасы жағдайында және су ортасы құралдарымен оқыту және дене тәрбиесі.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Жүзу

    Пәннің мақсаты білім беру және спорт мектептерінде жүзу бойынша кәсіби педагогикалық және жаттықтырушылық жұмыс үшін қажетті білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пән жүзу тарихы, жүзудің спорттық тәсілдерінің түрлері техникасының негіздері туралы негізгі мәліметтерді зерделеуге; оқу және жаттығу сабақтарын, спорттық жарыстарды ұйымдастыру және өткізу, төрешілікті ұйымдастыру, жүзу бассейнінде және ашық суда қауіпсіздік техникасы мен жүріс-тұрыс ережелері туралы негізгі мәліметтерді зерделеуге бағытталған. Судағы жазатайым оқиғалар кезінде алғашқы медициналық көмек көрсетуге байланысты мәселелерді қарайды.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Шаңғы дайындығы

    Пәннің мақсаты – шаңғы спортының даму тарихын оқып үйрену, шаңғы тебудің негізгі әдістерінің дағдыларын меңгеру; өз бетінше оқу дағдыларын дамыту; теориялық ақпаратты жеткізу; жалпы өнімділікті арттыру; негізгі физикалық және моральдық-еріктік қасиеттерді дамыту. Пән бағдарламасы шаңғы тебу техникасының негіздерін оқытуды, белгіленген стандартты көрсеткіштерге қол жеткізуді және шаңғыны қолданумен байланысты кейбір негізгі білімдерді алуды қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері

    Пәннің мақсаты: болашақ мұғалімдерді психиканың қалыптасуымен, оның жұмысымен және даму заңдылықтарымен таныстыру. Болашақ мұғалімдер білім алушылардың даумын бақылай алады және соған сай жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу үрдістерін жоспарлап, жүзеге асыра алады, білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере алады. Болашақ мұғалімдер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және жалпы білім беру мен білім алушылардың игілігін сақтай алады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Бағалау және дамыту

    Пәннің мақсаты педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер. Болашақ мұғалімдер оқу үдерісінде бағалаудың мәнін терең түсінеді және оқу үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық түрде конструктивті бағалауды қамтамасыз ете алады және білім алушыларды бағалауға тарта алады. Болашақ мұғалімдер бағалаудың әртүрлі технологияларын, принциптерін, кезеңдерін, өз білім саласын бағалау құралдарын (қалыптастырушы және жиынтық бағалауды, өзін-өзі бағалауды, өзара бағалауды және т.б. қоса алғанда) анықтайды, саралайды және пайдаланады. Олар бағалауға қатысты өздерінің түсініктері мен тәжірибелерін сыни тұрғыдан бағалауға, талдауға және оларды әрі қарай дамытуға қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Жеңіл атлетиканың теориялық және әдістемелік негіздері

    Пәннің мақсаты жеңіл атлетиканың негізгі түрлері туралы теориялық-әдістемелік білімді қалыптастыру; халықтың салауатты өмір салтын қалыптастыру үшін әр түрлі жас топтарымен сабақтар өткізу үшін, сондай-ақ әр түрлі дайындық контингентімен жаттығу сабақтарын өткізу үшін мамандарды даярлау және даярлау әдістемесі болып табылады. Пән жеңіл атлетика туралы тарихи мәліметтерді, жеңіл атлетика жаттығуларының жіктелуі мен жалпы сипаттамаларын, жеңіл атлетика түрлері техникасының негіздері туралы негізгі мәліметтерді, әртүрлі деңгейдегі қарсыластармен күрес жүргізудегі тактикалық іс-қимылдарды, жарыстарға төрешілік етуді, сондай-ақ қауіпсіздік техникасына қойылатын негізгі талаптарды зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Анатомия, спорт морфологиясының негіздері және биомеханика

    Пәннің мақсаты – адам денесінің құрылысы және оның биомеханикасы туралы білімдерін дамыту.Пән адам ағзасының құрылымын, жас ерекшелігін, конституциялық, динамикалық және спорттық морфологиясын зерттеуге бағытталған. Белсенді қозғалыс аппараты – бұлшық еттер олар қатысатын қозғалыстарға сәйкес негізінен функционалдық негізде қарастырылады. Асқорыту, тыныс алу, шығару органдары, қантамырлар және жүйке жүйелері – адамның қозғалыс белсенділігін қамтамасыз ететін жүйелер және оны басқару жүйелері ретінде.Пән дене жаттығуларының классификациясын, қимыл-қозғалыс сапалары мен дағдыларын қалыптастыру және дамыту механизмдерін оқуға бағытталған; ерекше экологиялық жағдайлардағы спорттық көрсеткіштерді спорттық іріктеу және спорттық мамандандыру; спорттық қозғалыс әрекеттерінің сипаттамасы.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Гимнастика

    Пәннің мақсаты инклюзивті бағыттағы білім беру және спорт мектептерінде гимнастика бойынша оқу және оқу-жаттығу сабақтарын ұйымдастыру және өткізу бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пән гимнастиканың теориясы, тарихы, қазіргі жағдайы, техникасы, оқыту әдістемесі және оқушылардың әртүрлі контингенттерімен бастапқы даярлық бойынша негізгі мәліметтерді зерделеуге бағытталған; гимнастикалық снарядтарда дене жаттығуларын орындау кезінде сақтандыру және өзін-өзі сақтандыру; арнайы гимнастикалық терминология. Гимнастика сабақтары мен жарыстарын жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу кезеңдері қарастырылады, өткізілген сабақтарды талдаудың әртүрлі нұсқалары зерттеледі.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Дененің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері

    Пәннің мақсаты-дене шынықтыру және спортпен шұғылдану кезінде адам ағзасының құрылымы мен адам ағзасының функционалдық мүмкіндіктері туралы жүйелі білімді қалыптастыру. Пән адам ағзасының құрылысы ерекшеліктерін, жас ерекшеліктері, Конституциялық, динамикалық және спорттық морфология негіздерін меңгеруге бағытталған. Ас қорыту, тыныс алу, бөліну, тамыр және жүйке жүйелері адамның қозғалыс белсенділігін қамтамасыз ету жүйесі және оны басқару жүйесі ретінде қарастырылады. Сондай-ақ физиология тұрғысынан адам ағзасының функционалдық мүмкіндіктері.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Футбол оқыту әдісімен

    Пәннің мақсаты дене шынықтыру және спорт сабақтарын жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу бойынша пәндік құзыреттіліктерді жеке айырмашылықтар, қозғалыс қызметінің қажеттіліктері мен мүмкіндіктері негізінде қалыптастыру болып табылады. Курс оқушылардың әртүрлілігін ескере отырып, футбол сабақтарының әртүрлі формалары мен түрлерін ұйымдастыру, жоспарлау және өткізу бойынша практикалық дағдылар мен қабілеттерін қалыптастыруға бағытталған. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: спорттық терминологияны қолдану және футбол техникалық және қозғалыс дағдыларын көрсетеді; жыныстық-жас ерекшеліктерін, жеке ерекшеліктерін, қажеттіліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, футбол бойынша оқу, сауықтыру, рекреациялық, оқу-жаттығу сабақтары мен жарыстарын жоспарлайды, ұйымдастырады, өткізеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Дене шынықтыру және спорт теориясы мен әдістемесі

    Пәннің мақсаты - дене шынықтырудың теориялық және әдістемелік негіздері туралы білімді қалыптастыру пән дене шынықтыру теориясының мәселелерін зерттеуге бағытталған: оның мәні, негізгі терминдері мен түсініктері, дене шынықтырудың жан-жақты сипаттамалары, дене тәрбиесінің принциптері мен әдістері, сондай-ақ қозғалыс әрекеттерін оқытуға және дене қасиеттерді дамытуға байланысты мәселелер. Сонымен қатар, бұл пән мектеп жасына дейінгі және мектеп жасындағы балалардың, студент жастардың және Қазақстан Республикасының ересек тұрғындарының дене тәрбиесінің әдістемелік ерекшеліктерін сауықтыру және кәсіби бағытта зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары

    Пәннің мақсаты: қазіргі психологиялық теориялар мен модельдерді, жеке тұлғаның қызметі мен оның жеке қасиеттерін дамыту. Мазмұны: болашақ мұғалімдер білім беру процесінде диалогқа, өзара әрекеттесуге және қарым-қатынасқа ықпал ете отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Спорттық туризм

    Пәнді мақсаты спорттық туризм сабақтарында білім алушыларды даярлау туралы теориялық және әдістемелік білімді қалыптастыру болып табылады. Пән спорттық туризмнің әртүрлі түрлері бойынша бірінші-үшінші санаттағы жарыстарға және спорттық жорықтарға нәтижелі және қауіпсіз қатысу үшін дене, техникалық және тактикалық шеберліктің кешенді дамуын, сондай-ақ туристке тән дене қасиеттері мен оларды дамыту әдістемесін және спортшының техникалық және тактикалық дайындығын бақылау әдістерін зерттейді. Спорттық туризм бойынша сабақтар мен спорттық жарыстарды өткізу, сондай-ақ төрешілерді ұйымдастыру кезінде қауіпсіздік техникасы мәселелерін қарайды.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Цифрландыру және жасанды интеллект дәуіріндегі оқушылардың академиялық жетістіктерін басқару психологиясы

    Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдердің оқушылардың академиялық жетістіктерін басқару саласындағы құзыреттерін қалыптастыру болып табылады. Пәннің ерекшелігі цифрландыру мен жасанды интеллекттің қазіргі жағдайымен анықталады. Пәннің негізгі бағыты психологиялық көзқараспен анықталады, оның ішінде нейропсихологиялық ерекшеліктер, оқушылардың жеке басының ерекшеліктері, әлеуметтену. Инклюзивті тәсіл академиялық жетістіктерді басқарудың негізгі ұстанымы болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Патология және тератология

    Пәннің мақсаты-адам ағзасының құрылымында туа біткен және алынған сипаттағы әртүрлі патологиялар туралы, сондай-ақ әртүрлі аурулар мен денсаулық жағдайындағы ауытқулар кезіндегі қалпына келтіру шаралары туралы білімді қалыптастыру. Пән әр түрлі аурулар мен туа біткен ақаулардың пайда болу себептерін, механизмдерін және негізгі заңдылықтарын, сонымен қатар ағзаның компенсаторлық, қорғаныштық мүмкіндіктерін зерттеуге бағытталған. Бұдан басқа, тұқым қуалаушылықтың,Конституцияның, аурудың дамуына жастың әсерін, патологиядағы реактивтілік пен иммунитеттің маңызын, зат алмасудың, стресстердің, аллергияның, қабыну мен тін өсуінің патологиясын зерттеуге ерекше көңіл бөлінген.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру туралы ғылым, оқыту мен тәрбиенің негізгі теориялары

    Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдердің педагогика, дидактика және тәрбие теориясы саласындағы педагогикалық құзыреттілігін дамыту болып табылады. Курс шеңберінде білім алушылар оқытудың, тәрбиенің және педагогикалық модельдердің әртүрлі теорияларының негізінде жатқан адам туралы тұжырымдамалық түсініктерді қоса алғанда, педагогика ғылымының негіздерін үйренеді. Теориялық тұжырымдамаларды терең түсіну болашақ мұғалімдерге әртүрлі білім беру жағдайларына бейімделе отырып, оқыту мен тәрбиелеудің тиімді әдістерін саналы түрде таңдауға және қолдануға мүмкіндік береді. Бұл оқу процесін ұйымдастыруға кәсіби көзқарасты қалыптастыруға және білім алушылардың жеке басын жан-жақты дамытуға бағытталған қолайлы тәрбие ортасын құруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Сауықтыру дене шынықтырудың жеке әдістері

    Пәннің мақсаты дене шынықтыру және спорт саласындағы кәсіби-педагогикалық қызмет үшін теориялық-әдістемелік білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады, бұл оқу-тәрбие процесін, түзету-дамыту және сауықтыру іс-әрекеттерін нормативтік дамып келе жатқан құрдастарымен бірлесіп оқыту шеңберінде мүмкіндігі шектеулі балалармен ұйымдастыруға мүмкіндік береді. Пән Сауықтыру дене шынықтырудың жеке әдістемелерінің заңдылықтарын, негізгі принциптері мен ерекшеліктерін, сондай-ақ әртүрлі аурулардан зардап шегетін адамдарда бұзушылықтарды түзету құралдары мен әдістерін, негізгі медициналық топқа жатқызылған білім алушыларды сауықтыру әдістерін ашады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Туризм және спорттық бағдарлау

    Пәннің мақсаты – туристік іс-шараларды және бағдарлауды өткізу тарихын, ұйымдастыру мен әдістерін зерттеу. Туризм жұмысының негіздері, оқыту мен жаттықтыру, экологиялық білім беру және туризм мен бағдарлаумен байланысты спорттағы пәнаралық байланыстар қарастырылады. Студенттер туристік қызмет пен бағдарлауды ұйымдастыру, қолданбалы спорт түрлерімен айналысу, дене және интеллектуалдық қабілеттерін дамыту дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және өмір сүру қауіпсіздігі

    Пәннің мақсаты барлық табиғатты қорғау іс-шараларының, оның ішінде адамның экологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз ету, оның денсаулығын сақтау жөніндегі іс-шаралардың теориялық негізі болып табылатын экологиялық білім негіздерін қалыптастыру, сананы экологияландыру және болашақ маманға өзінің кәсіби қызметінде тіршілік қауіпсіздігі бойынша экологиялық білім мен білімді пайдалануға мүмкіндік беретін экологиялық мәдениетті тәрбиелеу болып табылады. Пән адамның тіршілік ету ортасымен (өндірістік, тұрмыстық, қалалық, Табиғи) қауіпсіз өзара іс-қимыл тәсілдерін, Төтенше жағдайлар кезінде шаруашылық жүргізу объектілерінің (ұйымдарының) тұрақты жұмыс істеуін, жағымсыз факторлардан қорғау, табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлардың алдын алу және олардың салдарын жою және қазіргі заманғы зақымдау құралдарын қолданудан қорғау мәселелерін зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Дене тәрбиесінің физиологиялық негіздері және биохимия

    Пәннің мақсаты - студенттерде дене шынықтыру және спортпен шұғылдану кезінде адам ағзасының функционалдық мүмкіндіктері оның дамуына биохимиялық процестердің әсері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пән адам ағзасының жеке мүшелерінің де, тұтас жүйелерінің де құрылымы мен функцияларын; дене шынықтыру және спортпен шұғылдану кезінде ағзада болатын процестерді және дене жүктемелерінен кейін реттеу және қалпына келтіру механизмдерін; дене жаттығуларының жіктелуін, қозғалыс қасиеттері мен дағдыларын қалыптастыру және дамыту механизмдерін зерттеуге бағытталған; сыртқы ортаның ерекше жағдайларында спорттық жұмысқа қабілеттілік; жаттығудың физиологиялық негіздері; спорттық іріктеу және спорттық мамандандыру; спорт түрлерінің физиологиялық сипаттамасы.Биохимиялық процестерді талдау дене жаттығулары мен жүктемелерден кейінгі қалпына келтіру кезеңдерінде адам ағзасының дамуының көп қырлы көрінісін түсінуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Спорттық медицина және дәрігерлік бақылау

    Пәннің мақсаты-Спорт медицинасы және дәрігерлік бақылау туралы негізгі теориялық және әдістемелік білімді қалыптастыру. Пән дене шынықтырумен және спортпен шұғылданушылардың денсаулығын сақтау және нығайту, оларда патологиялық жағдайлар мен аурулардың алдын алу жөніндегі ғылыми-практикалық негіздерді зерделеуге; халықтың әртүрлі контингенті арасында дене шынықтыру мен спорттың құралдары мен әдістерін ұтымды пайдалануға; спорттық жұмысқа қабілеттілігін қалпына келтіруге және арттыруға бағытталған; дене шынықтыру-спорт сабақтары процесінде зардап шеккендерге алғашқы дәрігерге дейінгі көмек көрсету.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Денешынықтыру және спорт тарихы

    Пәннің мақсаты-адамзат мәдениетінің бір бөлігі ретінде ежелгі дәуірден бүгінгі күнге дейінгі дене шынықтыру мен спорттың, олимпиадалық қозғалыстың дамуының тарихи фактілері, оқиғалары мен объективті заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру. Пән ежелгі әлемнен бастап тарихи оқиғаларды және қоғамда дене шынықтыру саласында болып жатқан қазіргі процестерді, олимпиадалық қозғалыста қолданылатын негізгі ұғымдарды, сондай-ақ Халықаралық Олимпиадалық қозғалыстың тарихы мен құндылықтарын зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Спорттық жаттығулардың медициналық және биологиялық негіздері

    Пәннің мақсаты спорт шеберлігін арттыру және оқушылардың денсаулығын сақтау үшін оқу процесін оңтайландыруға бағытталған медициналық-биологиялық іс-шаралар кешенін ұйымдастыру және өткізу бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пән оқу-жаттығу процесін сүйемелдеудің медициналық-биологиялық іс-шараларын және жүйелі спортпен шұғылдану кезінде болатын ағзаның физиологиялық жүйелеріндегі өзгерістерді; тамақтану негіздерін, энергия қорларын қалпына келтіру процестерін; анаболикалық стимуляторларды қолдану кезіндегі ағзадағы өзгерістерді зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Емдік дене шынықтыру мен массаждың педагогикалық негіздері

    Пәннің мақсаты әртүрлі аурулар мен жарақаттар кезінде емдік дене шынықтыру сабақтарын өткізу саласындағы білімді, сондай-ақ жарақаттар мен аурулардың алдын алу, емдеу және оңалту үшін емдік дене шынықтыру құралдарын пайдалану дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пән әр түрлі аурулардың мәнін, олардың этнологиясы мен патогенезін, емдік дене мәдениеті мен массаждың нақты ауру кезіндегі кешенді емдеу мен реабилитациялаудағы маңызы; халықтың әртүрлі топтарымен Сауықтыру дене шынықтыру-спорт сабақтарының әдістемесі. Дене тәрбиесі мен спорттың анатомиялық-физиологиялық, гигиеналық және психологиялық-педагогикалық негіздеріне; дене тәрбиесі мен спорттық даярлықта кешенді бақылауды ұйымдастыру әдістеріне; ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және жүргізу әдістеріне ерекше мән беріледі.; биологиялық табиғат және адам ағзасының тұтастығы.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Кәсіби қызметтің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің құқықтық негіздері

    Пәннің мақсаты: болашақ мамандардың құқықтық мәдениеті мен саналы парасаттылығын қалыптастыру. Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білімді және болашақ кәсіби қызметтегі осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды қалыптастыру дағдыларын қалыптастыруға, білім алушыларды әлеуметтік процестерді құқықтық реттеудің негізгі жолдарымен, мемлекеттік басқарудағы және құқықтық тәртіпті қамтамасыз етудегі құқықтың рөлімен таныстыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Волейбол және баскетбол

    Пәннің мақсаты студенттердің спорттық ойындардың (волейбол, баскетбол) тарихы туралы білімдерін дамыту, ойын әрекеттерін зерттеудің әдістемесі мен жүйелілігін меңгеру, жарыстарды ұйымдастыру және төрелік ету дағдыларын қалыптастыру. Пән дене белсенділігін оңтайландыру үшін спорттық ойындарды қолдануға, қауіпсіздік ережелерін сақтауға, жаттығулар мен жарыстар кезінде жазатайым оқиғалар кезінде алғашқы медициналық көмек көрсету негіздерін үйренуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Жасанды интеллект және цифрлық білім беру технологиялары

    Пәннің мақсаты оқытуды басқаруда жасанды интеллект әдістері мен технологияларын қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәннің мазмұны білім алушыларды жасанды интеллект негіздерімен таныстыруға, оқыту сапасының диагностикасын практикалық тұрғыдан қолдануды зерттеуге және оқу орындарының ұйымдастырушылық-басқарушылық қызметін, жеке білім беру траекторияларын құру үшін жасанды интеллект сервистерін зерттеуге және білім беру процесін талдауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері

    Пәннің мақсаты – экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық саласында құзыреттерді қалыптастыру. Пән экономикалық теория мәселелерін, кәсіпкерлік қызметтің даму үрдістері мен рөлін, бизнесті жүргізудің ұйымдастырушылық және қаржылық негіздерін, кәсіпкерлікті қолдаудың құралдық және институционалдық тетіктерін, сондай-ақ кәсіпкерлік қызметтегі оңтайлы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау қабілеттерін дамыту мәселелерін зерделеуге бағытталған. Курс барысында білім алушылар қаржы құралдарымен жұмыс істеу дағдыларын меңгереді, жеке және отбасылық бюджетті жоспарлау мен басқаруға, жинақтарды сақтап, көбейтуге, қаржылық ақпаратты талдауға және инвестициялық стратегияны таңдауға үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру және спорт психологиясы

    Пәннің мақсаты дене шынықтыру сабақтарында, спорттық дидактика, спорттық іс-әрекеттің психологиялық ерекшеліктері, дене шынықтыру мұғалімі, жаттықтырушы, оқушы, спортшы және спорт командасының психологиясы бойынша оқытудың психологиялық негіздері туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Пән психологиялық факторлардың қатысушылардың дене дайындығы мен психикалық денсаулығына әсер ету тәсілдерін, стресс мәселелерін және олардың қатысушылардың дене белсенділігіне әсерін, жеке тұлғаның рөлін, көшбасшылықты, командалық бірлікті, ынтымақтастықты, дене тәрбиесінде де, спортта да бәсекелестікті зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Жылжымалы ойындарды өткізу әдістемесі

    Пәннің мақсаты - студенттердің ашық ойындарды өткізу әдістемесін игеру, оқу, сабақтан тыс жұмыстарда, мектеп жанындағы немесе сауықтыру лагерінде жас ерекшеліктеріне сәйкес ойын әдісін қолдану. Пән ойындар тарихын, ойындардың жіктелуін, ұжымдық және жеке ойындарды, әр түрлі халықтардың ұлттық ойындарын зерттеуге бағытталған, бұл жеке тұлғаның жан-жақты дамуына ықпал етеді, физикалық жаттығулардың тәуелсіз сабақтарына қатысады және ұйымдастырушылық, педагогикалық, практикалық жұмыс дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Шағын жинақты мектепте дене шынықтыру сабағын ұйымдастыру және өткізу әдістемесі

    Пәннің мақсаты: шағын жинақты мектептер жағдайында білім беру үдерісін сауатты құру үшін студенттерде кәсіби құзыреттіліктерді, сәйкес білім, білік және дағдыларды қалыптастыру. Пәнді оқу барысында шағын жинақты мектептердегі педагогикалық іс-әрекетті ұйымдастырудың психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері қарастырылып, осындай жағдайда тәрбие жұмысының тиімділігін қамтамасыз ететін заманауи технологиялар мен әдістер игеріледі.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Жеңіл атлетика

    Пәннің мақсаты білім беру және спорт мектептерінде жеңіл атлетикадан кәсіби педагогикалық және жаттықтырушылық жұмыс үшін қажетті білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пән білім алушылардың тарихын; әлемдегі, елдегі, аймақтағы жеңіл атлетиканың қазіргі жай-күйін; жеңіл атлетика жаттығуларының техникасы мен тактикасын, оқыту әдістемесін; оқушылардың әртүрлі контингентін бастапқы даярлау негіздерін; сабақтардың санитарлық-гигиеналық жағдайларын, жарақаттану факторлары мен себептерін; жеңіл атлетикадан жарыстарды өткізудің ережелері мен ұйымдастырушылық негіздерін зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Педагогтың әдістемелік қызметінің психологиялық-педагогикалық аспектілері

    Пәннің мақсаты – болашақ мұғалімнің әдістемелік мәдениетін қалыптастыру. Әдістемелік іс-әрекеттің психологиялық-педагогикалық негіздері, бірлескен білім беру ортасын құру әдістері, оқушылардың жеке, психологиялық және психофизиологиялық ерекшеліктері қарастырылады. Білім беру үдерістерін жобалау, талдау және жетілдіру дағдылары заманауи педагогикалық технологиялар мен оқушыға бағытталған көзқарас негізінде қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Емдік және адаптациялық дене шынықтыру массаж негізінде

    Пәннің мақсаты-бейімделу және емдік дене шынықтыру және оңалту және емдеу мақсатында әртүрлі аурулар мен жарақаттар үшін массаж жасау, сондай-ақ ең жақсы жұмыс режимі арқылы ағзаның тіршілігін қамтамасыз ету үшін денсаулығының тұрақты ауытқулары туралы білімді қалыптастыру. Пән емдік және бейімделгіш дене шынықтыруды ұйымдастыру мен өткізудің негізгі теориялық және әдістемелік ережелерін зерделеуге, сондай-ақ массажды емдік әдіс ретінде зерттеуге, оны анықтауға, массаж кабинетін жабдықтауға, массаж жасаушы мен массаж жасаушыға қойылатын талаптарды зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Дене шынықтыру теориясы мен әдістері

    Пәннің мақсаты білім алушыларды адам ағзасының денсаулығын сақтау үшін сауықтыру жүйелері мен әдістемелерін пайдалануда білім, білік және дағдылар кешенімен қамтамасыз ету болып табылады. Пән Сауықтыру дене шынықтыру сабақтарын әдістемелік қамтамасыз етудің теориялық негіздерін зерделеуге, сондай-ақ сабақтарды жоспарлау дағдыларын, әртүрлі жаттығулар кешендерін әзірлеу және құрастыру дағдыларын дамытуға, сабақтарға жүйелі талдау жүргізуге, білім алушыларға ұсынымдар әзірлеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Сауықтыру дене шынықтыру және спорт педагогикасы саласында білім алушылардың ғылыми-зерттеу және жобалық қызметін ұйымдастырады
  • Орта білім беру мазмұнын қазіргі жағдайына сәйкес мектептен тыс дене шынықтыру, сауықтыру және спорттық іс-шараларды, мектептегі спорт секцияларының қызметін ұйымдастырады
  • Таңдаған спорт түрі бойынша біліктілігін көрсетеді
  • Оқу процесінде дене тәрбиесінің заманауи ақпараттық, коммуникациялық және инновациялық технологияларын қолданады
  • Дене шынықтыру даярлығының әртүрлі деңгейлерімен айналысатындардың, сондай-ақ ерекше қажеттіліктері бар балалардың ағзасына оңтайлы дене белсенділігін таңдау және олардың әсер ету механизмдерін біледі
  • Дене тәрбиесінің тарихы, теориясы, әдістері және әдістемесі бойынша білімдерін кәсіби іс-әрекетте қолданады
  • Кәсіптік, әлеуметтік және өзге де қызметте экономикалық, экологиялық, құқықтық білімдерді, менеджмент туралы ғылыми идеяларды пайдалануға, сондай-ақ кәсіптік, әлеуметтік және өзге де қызметті тиімді ұйымдастыру мақсатында мемлекеттік, орыс және ағылшын тілдерінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас құру
  • Физиологиялық, психологиялық механизмдердің мәнін, тұлғалық ерекшеліктерін, субъектілердің көзқарасы мен бағдарын, олардың эмоционалдық жағдайын білу негізінде кәсіби қызметін жетілдіру
  • Спортпен шұғылданатындар, оның ішінде мүмкіндігі шектеулі тұлғалар контингентінің жыныстық-жас және жеке айырмашылықтарын ескере отырып, оқу, сауықтыру және оқу-жаттығу сабақтарын жоспарлауға, ұйымдастыруға және өткізуге, тұлғаның жан-жақты дамуына ықпал ететін және сабақтарда қауіпсіздікті қамтамасыз ететін білім беру және спорттық-жаттығу ортасы мен жағдайларын құруға қабілетті
  • Оңалту процедураларының толық кешенін пайдалана отырып, адамның жеке психофизикалық ерекшеліктерін ескере отырып, оңалту бағдарламасын таңдау; әртүрлі қалпына келтіру әдістерін, мамандандырылған жабдықты және оңалту мен массаждың көмекші құралдарын сауатты қолданады;
  • Инклюзивті білім беру кеңістігінде балалардың, оның ішінде мүмкіндігі шектеулі балалардың жеке және жеке қажеттіліктерін ескере отырып дене шынықтыруды жүзеге асырады
  • Білімгерлердің сыни тұрғыдан ойлауын, танымдық белсенділігін, топта жұмыс істеу қабілетін, есептерді шешудегі дербестігін және т.б. дамытуға ықпал ететін оқу мен оқытудың жаңа тәсілдерін (құзыреттілік, диалогтық, ынтымақтастық, субъект-субъекті және т.б.) қолданады
Top