Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B05203 География в ҚарУ Е.А.Бөкетов

Пәндер

  • Тарихи география

    Пән әлемдік географиялық ашылымдар мен зерттеулер тарихын ежелгі уақыттан қазіргі күнге дейін зерттей отырып, географиялық идеялардың дамуын қарастыру, қазіргі картаның қалыптасу тарихымен таныса отырып, материктер мен мұхиттардың, аралдардың ашуылу тарихы туралы білім қалыптастыру мақсатында оқытылады. Тарихи география алғашқы адамның ортаға бейімделген уақытынан бастап, жаңа дүниелердің ашылу кезеңіне дейінгі ашулар туралы білім алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері

    Пән білім алушыларда табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану, тұрақты даму негіздері, тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін құқықтық реттеу туралы білімді қалыптастыру, сондай-ақ жағымсыз әсерлерді болжау және төтенше жағдайлардың салдарын бағалау қабілеттерін қалыптастыру мақсатында зерделенеді. Курс шеңберінде білім алушылар қоршаған ортаны қорғауға және күнделікті өмірде қауіпсіздікті қамтамасыз етуге байланысты мәселелерді шешудің жүйелі тәсілін меңгереді. Пән қоршаған ортаны қорғаудың практикалық дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді, оны өмірдің әртүрлі салаларында қолдануға болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    «Қаржылық сауаттылық негіздері» пәні студенттердің жеке қаржылық шешімдер қабылдау кезінде қаржылық басқару дағдыларын дамыту мақсатында оқытылады. Курс аясында студенттер әртүрлі қаржылық құралдарды пайдаланудың тәжірибелік дағдыларын меңгереді, салықтарды есептеу және төлеу және салық есептілігін дұрыс толтыру, жеке қаржыларын үнемдеу және ұлғайту, бюджетті жоспарлау қабілетін дамытады. Оңтайлы инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржылық ақпаратты талдауға және қаржылық өнімдерді бағалауға ерекше назар аударылады. Пән заманауи қаржылық технологияларды бағалау және тиімді қолдану үшін қажетті дағдыларды және қаржылық алаяқтықты тану қабілетін дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Топонимика

    Пән географиялық атауларды, олардың пайда болуын, дамуын, қазіргі жағдайын, мағыналық мәнін, жазылуын және айтылуы туралы білімдерді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Географиялық атаулар-географияның маңызды компоненті. Олар адам мен географиялық объект арасындағы өзіндік байланыстырушы буын болып табылады, оның жер бетіндегі орнын көрсетіп қана қоймай, сонымен қатар қызықты және өте маңызды ғылыми ақпарат береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Өлкетану

    Пән өлкенің тарихи-мәдени мұрасын, тарихи және мәдени ескерткіштерді сақтау және насихаттау қажеттілігі туралы, мұрағат құжаттарын, экспедициялардың материалдары мен құжаттарын, тарихи-өлкетану әдебиетін, тарихи оқиғалардың естеліктері мен куәгерлерін, әдеби көздерді, өлкетанудың ұйымдастырушылық формаларын, өлкетанудың даму тарихын, туған өлкедегі өлкетану тарихын зерттеу туралы білім қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Құқық және кәсіпкерлік негіздері

    Мемлекет және құқық, қазақстандық құқықтың негізгі салалары, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, Қазақстандағы мемлекеттік органдар жүйесі туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл, оның мемлекеттік органдар мен кәсіпкерлік сектордағы әртүрлі көріністері, кәсіпкерлік қызметті бәсекелестік жағдайда ұйымдастыру, тәуекелдерді бағалау, инвестиция тарту мәселелері, экономика ғылымының әдістері, нарықтық қатынастардың заңдылықтары, халық шаруашылығының негіздері, халық шаруашылығы жағдайындағы экономикалық өсу және тұрақтылық мәселелері, инклюзияның қағидалары мен құндылықтары қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Саяси география геосаясат негіздерімен және табиғатты пайдалану

    Пән геосаясат негіздері және табиғатты пайдалану экономикалық әлеуметтік географияның бір саласы ретінде геоосаясат, саяси географиясы, әскери (стратегиялық) география, саяси (мемлекеттік) аймақтық география, лимология (мемлекеттік шекаралар ғылымы), саяси аймақтық, географиялық шиеленісу, сайлау географиясы (саяси сайлаудың географиясы) туралы білім қалыптастыру мақсатында оқытылады. Саяси география геосаясат негіздерімен және табиғатты пайдалану саяси географиялық аумақтарды бөлу туралы түсінік қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Геоморфология

    Пән жер туралы ғылымда негізгі жүйеленген білімді қалыптастыру, табиғатты жалпы материалистік түсіну және әлемнің бір тұтас картинасын жаратылыстану қабылдау туралы білім қалыптастыру мақсатында оқытылады. Жер беті бедерінің құрылымы, пайда болуы, даму тарихы және қазіргі динамикасы, эндогендік және экзогендік үрдістерін, дүниежүзілік мұхит түбінің бедерін, антропогендік факторларын анықтайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жалпы жертану

    Пән географиялық қабық туралы, материктер мен мұхиттардың қалыптасуы мен хронологиялық кесте бойынша жер бетінің қалыптасу тарихы бойынша білім мен білік дағдыларын қалыптастыру және жер қабығын құрайтын атмосфера, литеосфера, гидросфера және биосфера туралы, күн жүйесі, оның табиғи ортаға әсері туралы білім қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Биоәртүрлілік негіздері

    Пән биологиялық әртүрлілікті зерттеу мен бағалаудың ғылыми негіздерін, биологиялық әртүрлілікті сақтаудың негізгі принциптерін игеру туралы білім қалыптастыру мақсатында оқытылады. Пән органикалық әлемді, оның пайда болуы мен қасиеттерін, тіршіліктің таралу шекараларын, тіршіліктің пайда болу гипотезаларын, тіршіліктің пайда болуының қазіргі заманғы жаратылыстану гипотезаларын, эукариотты организмдердің пайда болу гипотезасын, тірі организмдердің эволюциялық процесінің бағытын зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның физикалық географиясы

    Пән Қазақстан аумағының табиғи компоненттері мен географиялық заңдылықтарын қамтиды. Жер бедері, климат, ішкі сулар, топырақ, өсімдіктер жамылғысы мен табиғи зоналар қарастырылады. Елдің ірі табиғи кешендерінің физикалық-географиялық ерекшеліктері мен аймақтық бөлінісіне ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Биогеография

    Пән өсімдіктер, жануарлар және олардың қауымдастықтарының жер бетінде таралу заңдылықтары туралы білім қалыптастыру мақсатында оқытылады. Пән организмдер мен қауымдастықтардың таралуының географиялық заңдылықтарын, дүниежүзілік мұхиттың биогеографиялық аудандастыру заңдылықтарын, фауна мен флораның, жердің өсімдіктері мен жабайы табиғатының маңызды зоналық-аймақтық ерекшеліктерін, органикалық әлем мен географиялық ортаның өзара байланысы мен өзара байланысын зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Географиялық зерттеу әдістері

    Пән географиялық зерттеудің әр түрлі әдістерін қолдану теориясы мен практикасын дамыта отырып, табиғи жағдайлар, географиялық қабықтың ресурстары, әлеуметтік-экономикалық нысандар, кеңістіктік талдау әдістері, тарихи көзқарас, математикалық, салыстырмалы географиялық, картографиялық, визуалды, анкеталық зерттеуді оқу туралы білім қалыптастыру мақсатында оқытылады. Пәнді оқу барысында алынған білім ғылыми жобалар мен дипломдық жұмыстарды, сондай-ақ практика туралы есептерді жазу кезінде қажет.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономикалық, әлеуметтік және саяси географияға кіріспе

    Пән әлеуметтік-экономикалық және саяси географияны зерттеудің әдіснамасы мен әдістемесін игеру туралы білім қалыптастыру мақсатында оқытылады. Маңызды экономикалық, саяси және әлеуметтік үдерістерді, табиғат пен адамзат қоғамының өзара әрекет мәселелерін тану; табиғи - ресурстық және еңбек әлеуетін бағалау, қоғамдық өндірістің орналасуының, аумақтық еңбек бөлінісінің және интеграциялық үдерістердің жалпы заңдылықтарын белгілеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Топырақ географиясы

    Пән топырақты ландшафтының үлкен компоненті ретінде таныстыра отырып, топырақ географиясының географиялық жүйелерге әсерін, ауыл шаруашылығын дамытудағы топырақтың рөлін оның елдің экономикалық жағдайын дамытуда қосатын үлесін, ауыл шаруашылық жерлерінің бөліну принцптерін, Қазақстан Республикасының топырақ географиясын көршілес елдермен салыстыра отырып, даму тенденциялары туралы білім қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Геология

    Пән геология туралы ғылым ретінде жүйелі білімді және қоршаған ортадағы геологиялық үрдістер туралы алғашқы ақпаратты қалыптастыру туралы білім қалыптастыру мақсатында оқытылады. Пән күн жүйесі мен жердің құрылымы, жер қыртысының материалдық құрамы, геохронология, терең процестер, жер қыртысының геологиялық тарихының кезеңдері, органикалық әлемнің эволюциясы және стратиграфиялық шкала; адамның геологиялық белсенділігін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Топырақтану

    Курс топырақ түзілу процесі мен гумустың пайда болуы туралы білімді қалыптастыру мақсатында құрылған. Топырақ профилін қалыптастыруға қатысатын педобионттармен танысады. Абиотикалық факторлардың топырақ профилінің қалыптасуына, деградацияға әкелетін факторларға әсерін қарастырады. Топырақ түрлерін, рекультивацияны және педобионттардың экологиялық топтарын анықтау дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жаратылыстану және мектеп географиясының мазмұны

    Пән білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында география пәндерін оқыту әдістемесінің теориялық және практикалық маңызы, мектеп география курсының мақсаттары мен міндеттері, жалпы мектеп географиясының және оның жеке курстарының жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында мазмұны және жаңартылған бағдарлама бойынша географияны оқыту үдерісі туралы білім қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Антропогендік ландшафттану

    Пән жердің табиғи антропогендік ландшафттары туралы түсініктерін қалыптастыра отырып, антропогендік ландшафттарды қалыптастыру факторларын анықтау туралы білім қалыптастыру мақсатында оқытылады. Ауыл шаруашылық, орман шаруашылық, қалалық, өнеркәсіптік және рекреациялық ландшафттардың құрылымы мен табиғатты ұтымды пайдаланудың, табиғатты қорғаудың, аумақтық ландшафтық жоспарлаудың және мәдени ландшафтарды жобалаудың ландшафтық-экологиялық принциптері мен әдістерін зерделейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Метеорология климатология негіздерімен

    Пән экожүйелерге әсер ететін атмосферада болатын метеорологиялық факторлар мен физикалық процестер туралы идеялар, білімдер мен кәсіби дағдылар қалыптастыру мақсатында оқытылады. Пән атмосфера және онда болып жатқан процестер туралы білім алуға, планетаның ауа-райы мен климатын қалыптастыруға бағытталған; геофизикалық және географиялық факторларды, қазіргі кезеңдегі антропогендік факторлардың рөлі туралы түсінік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Топография геодезия негіздерімен

    Пән студенттерге топографиялық карталармен, жоспарлармен және профильдермен жұмыс істеу үшін қажетті білімдер мен іскерліктерді меңгеруге мүмкіндік береді, геологиялық нысандарды байланыстыру үшін геодезиялық өлшеулерді орындау дағдыларын меңгеруге мүмкіндік бере отырып, топо карталар жасау және оны сабақ, тәжірибе барысында қолдану туралы білім қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғаламдық мәселелердің географиялық аспектілері

    Пән жаһандық процестер мен құбылыстар туралы түсініктерді қалыптастыру, жаһандық ойлау рухында тәрбиелеу, қазіргі заманның жаһандық проблемалары туралы білім жүйесін меңгеру, қазіргі заманның жаһандық проблемаларына географиялық көзқарас деген не екендігі туралы білім қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ландшафттану

    Пән ландшафттану ғылымы және физикалық географиялық аймақтарды бөлу саласындағы ілімдерді, білімдерді, дағдыларды қалыптастыру үшін, табиғи ландшафттың компоненттері және олардың табиғи кешендерді қалыптастырудағы рөлі, табиғи ландшафтың морфологиялық құрылымы, табиғи ландшафттардың жіктелуі адам қызметінің бұзылу дәрежесіне және фокусына сәйкестігі, ландшафттық орман шаруашылығының ерекшеліктері мен аумақты физикалық географиялық бөлінуі туралы білім қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Карталарды жобалау және жасау

    Пән карталар мен атластарды жобалау мен құрастырудың жалпы әдістері бойынша білімді пайдалануға дайындығы мен қабілетін анықтайтын кәсіби құзыреттілікті туралы білім қалыптастыру мақсатында оқытылады. Пәннің мазмұны мынадай бөлімдерден тұрады: картографиялық жалпылау; картаның жеке элементтерін жалпылау және құрастыру ерекшеліктері; картографиялық бейнені алудың теориялық негіздері туралы түсінік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Физика-географиялық мәселелер

    Пән қазіргі жаһандық және өңірлік физикалық-географиялық үдерістер мен мәселелерді зерттеуге бағытталған: климаттың өзгеруі, шөлейттену, ландшафттардың тозуы, биологиялық әртүрліліктің азаюы. Геожүйелердегі өзгерістерге әсер ететін табиғи және антропогендік факторлар талданып, табиғатты тұрақты пайдаланудың мүмкін жолдары қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби қазақ тілі

    Білім алушының кәсіби коммуникация мәдениетін қалыптастыру, салалық терминдерді бірізді қолдану, кәсіби салаға қатысты құжаттарды стандарттар мен нормаларға сәйкес жазу дағдыларын машықтандыру, қазақ тілінде сөйлеу, жазу, баяндауды мамандықтарына қатысты жетілдіріп, лексикасын байыту, мемлекеттік тілдің әлеуметтік-қатысымдық қызметін кеңейту және дамыту мақсатында окытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Географиялық зерттеулердің аэроғарыштық әдістері

    Пән студенттерді аэроғарыштық түсірілім негіздерімен, оның түрлері мен түсірілім жағдайларымен, аэротүсірілімдердің бейнелеу және геометриялық сипаттамаларымен таныстырады және аэроғарыштық суреттерді өңдеудің қарапайым дағдыларын үйретеді-анықтау, тану, байланыстыру, суреттің масштабын анықтау, жіктеу, декодтау, бейнелеу, аннотация және карта жасау туралы білім қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Геоинформатика

    Картаны сапалы өңдеу мен іздеуге, сондай-ақ, географияда геоақпараттық жүйе туралы түсінікті қалыптастыруға, географиялық карталарды жасаудың заманауи әдістерін үйрену, әр түрлі электронды карталар жасау бағдарламаларын игере отырып, оны сабақ барысында тиімді қолдану әдістерін меңгереді, геоинформатикалық мәліметтердің өңдеу, сақтау, жобалау бойынша білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ландшафттардың геофизикасы

    Ландшафттардың физикалық әдістерді қолдана отырып, жердің құрылымы мен табиғи-аумақтық кешендерді зерттейтін ғылымдар кешені туралы білім қалыптастыру мақсатында оқытылады. Пән қатты жер физикасы (жер қыртысы, мантия, сұйық сыртқы және қатты ішкі ядро), мұхиттар физикасы, жер үсті сулары (көлдер, өзендер, мұз) және жер асты сулары, сондай-ақ атмосфералық физика (метеорология, климатология, аэрономия) оқуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ландшафттардың геохимиясы

    Табиғи ландшафттар мен антропогендік түрде өзгерген аумақтардағы химиялық элементтердің кеңістіктік таралуын зерттейді. Элементтердің көздері, миграциясы мен аккумуляциясы, геохимиялық ағындар, аномалия түрлері және ландшафттардың экологиялық тұрақтылығы қарастырылады. Ластануды талдау және қоршаған ортаның жай-күйін мониторингтеу маңызды орын алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инновациялық технологияларды және ЖИ география сабағында қолдану

    Оқу курсы географияны оқытуда инновациялық технологиялар мен жасанды интеллектті қолдану мақсатында оқытылады. Курс білім алушылардың зерттеу және аналитикалық дағдыларын дамытуға ықпал етеді. Интерактивті карталарды, модельдеуді, деректерді талдауды және интеллектуалды көмекшілерді қолдану оқытуды көрнекі, қарқынды әрі жекелендірілген етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Гидрология

    Пән табиғи суларды және онда болып жатқан құбылыстар мен процестер туралы, гидрофераның барлық су түрлері болып табылатын: мұхиттар, теңіздер, өзендер, көлдер, су қоймалары, батпақтар, топырақ және жер асты сулары, сондай-ақ буда шоғырланған атмосфера сулары туралы білім қалыптастыру мақсатында оқытылады. Гидрологиялық үрдістердің қалыптасту принцптері, оның халық шаруашылығындағы маңызы туралы студенттерге білім беріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономикалық-географиялық зерттеу әдістері

    Пән географиялық білім жүйесінде курстын маңызын, қазіргі кезде географ мамандарды әдістемелік даярлауда ерекше маңызы зор, өндіргіш күштердің орналасуын ұтымды орналастыру табиғатты пайдалану және географиялық мәселелерді кешенді шешу жолдары туралы білім қалыптастыру мақсатында оқытылады. Пәннің тағы бір мақсаты, экономикалық-географияның негізгі зерттеу әдістерін оқу, оларды жіктеу және топтастыру, жекелеген территориялық әлеуметтік-экономикалық жүйенің сызбасын (ТӘЭЖ) үйретеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Материктер мен мұхиттардың физикалық географиясы

    Пән материктер мен мұхиттардың табиғаты туралы, олардың табиғатын талдау барысында ұзақ геологиялық даму нәтижесінде қалыптасқан осы континенттердің әрқайсысының морфоқұрылымдық және ландшафтық ұйымдарының күрделілігін ашу туралы білім қалыптастыру мақсатында оқытылады. Қоғамның шаруашылық қызметінің осы континенттерінің табиғатына теріс әсер ету қарқындылығын көрсету. Материктер мен мұхиттардың табиғи ресурстарын қорғау және қалпына келтіру мәселелерінің өзектілігін ашу

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Қазіргі географиялық зерттеулердің мәселелері

    Пән экономикалық және географиялық зерттеулердің негізгі әдістерін, олардың жіктеуі мен топтарын, сондай-ақ жеке аумақтық әлеуметтік-экономикалық жүйелерді (ЖӘЭЖ) зерделеудің әдіснамалық жүйелері орналасуы туралы білім қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курсты оқып үйрену студентті тәжірибелік сабақтарға дайындауды және экономикалық-географиялық процестерді, құбылыстарды, нысандарды қалай үйренуге үйрету мүмкіндігін береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Экономика-географиялық мәселелер

    Пән негізгі экономикалық және географиялық проблемалармен, экономикалық географияның өзекті мәселелері туралы жүйелік идеяларды қалыптастыру туралы білім қалыптастыру мақсатында оқытылады. Пән экономикалық географияның әдіснамалық негіздері; экономикалық және географиялық гипотезалар, ұғымдар, ілімдер мен теориялар; қазіргі экономикалық географияның негізгі түсініктері және экономикалық географияның негізгі заңдылықтары мен мәселелері туралы түсінік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазіргі әлем географиясы

    Пән әлем елдерінің табиғи жағдайларының, халқының, шаруашылығы мен экологиялық мәселелерінің кеңістіктік айырмашылықтарын қамтиды. Ғаламдану, геосаяси және экономикалық үдерістерге, елдер мен аймақтардың даму деңгейіне, тұрақты дамуға ерекше назар аударылады. Қазіргі географиялық карталар мен статистикалық деректерді талдау дағдылары қалыптастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дүниежүзінің экономикалық, әлеуметтік және саяси географиясы

    Пән қызмет көрсету саласының орналасуы, құрылымы және динамикасын зерттеуге арналған: сауда, көлік, білім беру, денсаулық сақтау, туризм, қаржы және т.б. Курс барысында сұраныс пен ұсыныстың кеңістік ерекшеліктері, сондай-ақ урбанизация мен ғаламданудың сервис инфрақұрылымының дамуына әсері талданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тұрғындар географиясы

    Пән тұрғындардың таралып орналсуы мен ұдайы өсу үрдісінің, дін, нәсіл мен этностардық таралып орналасуы туралы білім қалыптастыру мақсатында оқытылады. Экономикалық-географиялық факторлармен өзара байланыста демографиялық үдерістердің сандық динамикасын, құрылымын және географиялық дифференциациясын зерттеу студенттерге қоғамның аумақтық ұйымдасуының кешенділігі мен көптүрлілігін түсінуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы

    Пән Қазақстан Республикасы туралы әлеуметтік-экономикалық-географиялық білім береді, яғни шаруашылық, халық, аумақтық орналастыру және оларды ұйымдастыру туралы білім қалыптастыру мақсатында оқытылады. Сондай-ақ, осы үдерістердің заңдылықтары, еліміздің аумағында қоршаған орта мен қоғамның өзара іс-қимылы, табиғи-ресурстық және еңбек әлеуетін дамыту және орналастыру, олардың мүмкіндіктері мен болашақта даму мәселелері зерделенеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Географиядағы математикалық әдістер

    Пән географиялық құбылыстарды сандық тұрғыда сипаттау, картографиялық және географиялық деректерді өңдеу, географиялық зерттеулерде математикалық тәсілдерді қолдана алу мақсатында оқытылады. Бұл пән географиялық процестер мен құбылыстарды зерттеу барысында математикалық аспаптар мен есептеу техникасын пайдалану, географиялық зерттелген нысандардың статистикалық және динамикалық жайын талдау үшін аса маңызды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Шетелдік Орталық Азияның физикалық географиясы

    Пән Шетелдік Орталық Азияның физикалық географиясы саласында жүйеленген білімді қалыптастыру, табиғат компоненттерін және олармен байланысты ресурстарды бөлудің негізгі факторларын анықтау, табиғи кешендердің өзгеруіндегі антропогендік фактордың рөлін, сондай-ақ ландшафтардың құрылымының, жұмыс істеуінің және эволюциясының теориялық заңдылықтарын анықтау кезінде іскерліктер мен дағдыларды анықтау туралы білім қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстан Республикасының туризм географиясы

    Пән Қазақстандағы туристік қызметті ұйымдастыру, жоспарлау және жүргізу туралы теориялық білім мен практикалық дағдылар туралы білім қалыптастыру мақсатында оқытылады.. Пән туризмнің құрылымы, оны ұйымдастыру және басқару, туристік сапарларды ұйымдастыру және өткізу мәселелерімен танысу, туған өлкенің табиғаты, тарихы, мәдениеті мен экономикасының ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыруды оқуға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Геоэкология және табиғатты қорғау

    Пән табиғатты қорғау туралы ілімнің ғылым негіздерін жердің табиғи-антропогендік жүйелерінің экологиялық саны ретінде геоэкологияның негіздеуші принциптерін зерттеу, анықталған заңдылықтарды қолданбалы экологияның теориясы мен тәжірибесін іс жүзінде қолдану мақсатында оқытылады. Пән адамның өмір сүру жағдайлары мен өндірістік қызметін бағалау, сондай-ақ қоршаған ортаның өзгеруін болжау мәселелерін шешеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Табиғи ортаны қашықтықтан зондтау

    Пән географиялық ақпаратты жинау, сақтау, өңдеу, талдау және беру және ғылыми-өндірістік және технологиялық мәселелерді шешудегі қазіргі заманғы компьютерлік технологияларды қолдану үшін қажетті білімге ие мамандарды дайындау, ғылыми зерттеудің міндеттері мен әдістері, эмпирикалық мәліметтерді ғылыми талдау, әлемдік ғылым мен өндірістік қызметте жинақталған ақпараттың аналитикалық шолуларын құрастыру туралы білім қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қазақстан Республикасының жер ресурстары мен жер кадастры

    Жер ресурстарын оқудың әдістемелік-теориялық негізі, жер ресурстарының құрылымдық заңдылықтарын, жер ресурстарын қолдынуына қарай жіктеліну заңдылықтарын, жер кадастры, жер ресурстарын экономикалық – географиялық бағалау заңдылықтарын, жер қоры, оның аумақтық және қолдануына қарай жіктелінуі, жер кадастры пәнінің міндеттері мен қалыптасу тарихы туралы білім қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Табиғатты пайдаланудың рационалды мәселелері

    Пән табиғатты пайдалану жүйесі туралы түсінік бере отырып, өндірілген табиғи ресурстарды қалпына келтіру жолдары туралы білім қалыптастыру мақсатында оқытылады. Пән қоршаған ортаның ластануын едәуір азайтуға мүмкіндік беретін өндірістік қалдықтарды толығымен пайдалануды зерделеуге, табиғи жүйелердің жұмысын қамтамасыз етуге бағытталған түрлі шаралар кешенін зерттелуге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Этнотопономика негіздері

    Пән әлем халықтарының тұрмыстық және мәдени ерекшеліктері, шығу тегі, қоныс аударуы, мәдени және тарихи байланысы туралы білім қалыптастыру мақсатында оқытылады. Пән әлем халықтарының өткен және қазіргі кездегі этномәдени дамуын зерттеуге бағытталған. Этно-топонимика гуманитарлық және жаратылыстану ғылымдарымен байланысты.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ландшафттар геоэкологиясы

    Пән ландшафтық-экологиялық зерттеу әдістерінің мәні туралы түсінік алу және ландшафттардың жағдайын экологиялық бағалаудың практикалық дағдыларын алу туралы білім қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курс ландшафтық-экологиялық зерттеулер мен ландшафтық-экологиялық картографиялаудың негізгі кезеңдерімен таныстырады. Онда бағалау көрсеткіштерін, талдаудың аумақтық операциялық бірліктерін таңдауға және нормалауға қатысты материалдар баяндалады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дүниежүзінің рекреациялық географиясы

    Пән рекреацияның, туризмнің, санаторий-курорттық емдеудің даму заңдылықтарын, ерекшеліктері туралы білім қалыптастыру мақсатында оқытылады. Қазақстанның рекреациялық географиясы географиялық орта факторларының рекреациялық қажеттіліктер мен сұраныстың қалыптасуына әсерін; табиғи және тарихи - мәдени ресурстарды орналастыруды, нақты өңірдің жағдайына байланысты рекреациялық инфрақұрылымның даму ерекшеліктерін зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ауыл шаруашылық географиясы

    Пән жер қорының құрылымы мен өнімділігі, жер қорының аймақтар бойынша қалыптасуы және ел экономикасына әсері туралы, ауыл шаруашылықтың өнеркәсіп ретіндегі ерекшеліктері, аймақтық агроэкономикалық зерттеулердің әдіснамалық негіздері, әртүрлі елдердің ұлттық экономикаларын дамытудағы ауыл шаруашылығының функционалды рөлі туралы білім қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу негіздері

    Ғылыми-зерттеу қызметінің дағдыларын дамыту және студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындығы мақсатында зерттеледі. Курс шеңберінде қоғамдық қатынастар жүйесіндегі ғылымның орны, ғылыми танымның әдістері мен деңгейлері, ғылыми зерттеуді іске асырудың негізгі кезеңдері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Табиғатты пайдаланудың экономикалық-географиялық негіздері

    Пән қоршаған ортаны қорғау мен табиғи ресурстарды тиімді пайдалану мәселелерін туралы және қоғам мен табиғаттың бір-бірімен үйлесімді әрекеттерін экономикалық тұрғыдан, экологиялық-экономикалық даму тұжырымдамасына экономиканың барлық саласын түрғысынан қарау, табиғатты пайдаланудың экономикалық негіздерін талдау, қоршаған ортаны қорғау мен табиғатты пайдалану саласындағы басқару жүйесін дамытудың мәселелері туралы білім қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қызмет көрсету географиясы

    Пән кәсіпорындарды және қызмет көрсету секторын ұтымды ұйымдастыру мен орналастыруды басқару саласындағы құзіреттілігін қалыптастыру иен қызмет көрсету секторының ресурстарының экономикалық жағдайын, технологияның, халықтың өмір салты мен өмір салтының өзгеруіне байланысты қызмет көрсету саласының аумақтық дифференциациясының және кеңістіктік ұйымдастырылуының экономикалық, әлеуметтік мәселелерін талдау зерттеутуралы білім қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Биологиялық және экологиялық жүйелердің тұрақты жұмыс істеу заңдылықтарын түсінеді, құқықтың негізгі қазақстандық және халықаралық дереккөздерін , өз құқықтары мен заңды мүдделерін іске асыру дағдыларын меңгереді. Қаржылық кірістер мен шығыстарды талдау негізінде қажеттіліктер мен мүмкіндіктерге сәйкес жеке бюджетті талдай, жоспарлай және қалыптастыра алады. Инклюзияның принциптері мен құндылықтарын ескереді.
  • Қоршаған және табиғи ортаның физикалық географиялық сипаттамаларын модельдеуде кәсіби дағдылары мен біліктілігін қолданады. Салалық, өңірлік, ұлттық және жаһандық мәселелерге кешенді географиялық зерттеулер жүргізеді. Қоғам мен табиғаттың өзара әрекеттесу жүйелері мен экологиялық және табиғатты қорғау мәселелерін диагностикалауды түсінеді.
  • Демографиялық ахуалдың ерекшеліктерін, этникалық үрдістердің жүру сипатын, аумақтағы тұрғындардың орын ауыстыру заңдылықтарын, орналасу қарқынын ажыратып түсіндіре алады. Тарихи география саласындағы тарихи зерттеулердің базалық білімдерін білу қабілетін, географиялық зерттеу әдістерін меңгереді.
  • Географиялық құбылыстарды сипаттайды, картографиялық және географиялық мәліметтерді өңдейді, географиялық зерттеулерде математикалық әдістерді қолданады. Ғылыми-зерттеу және практикалық қызметінде қазіргі заманғы географиялық зерттеу әдістерін пайдаланады; ғылыми-зерттеу негіздерін меңгереді, интерактивті карталар мен виртуалды турлардың көмегімен географиялық үрдістер мен құбылыстарды салыстырады; кеңістік ойлау дағдыларын және географиялық мәліметтермен жұмыс істеу, оларды талдау қабілеттерін сипаттайды.
  • Қазақстанның агроөнеркәсіптік кешенін (АӨК) дамытудың табиғи және әлеуметтік-экономикалық факторларының ерекшеліктерін анықтайды, оның функционалдық-салалық құрылымының ерекшеліктерін белгілейді. Экономикалық, әлеуметтік және саяси географияның теориялық негіздерін анықтап, оларды географиялық зерттеулерде пайдалана біледі. Әлеуметтік, этикалық және пәндік құзыреттерді ескере отырып, ғылыми тұжырымдар қалыптастыру үшін деректерді жинау және интерпретациялау жұмыстарын жүргізеді.
  • География, геоэкология, жалпы географиялық және тақырыптық картография салаларында аэроғарыштық зерттеу әдістері технологияларын қолданады. Ғылыми-зерттеу жұмысының әдістерін анықтайды, ғылыми зерттеулер саласындағы кәсіби қызмет технологияларын меңгереді. Академиялық жазу әдістерін біледі және оларды зерттеліп отырған салада қолданады.
  • Биогеография саласында негізгі білімді қолданады; Жердегі тіршіліктің өмір сүру экологиялық жағдайларының кеңістік заңдылықтарын біледі. Табиғатты ұтымды пайдалану мен физикалық географиялық және геоэкологиялық мәселелерді шешу үшін аумақты физикалық географиялық аудандастыру әдістерін түсінеді және сипаттайды.
  • Экономиканың негізгі салалары географиясы бойынша базалық және теориялық білімдерді тәжірибеде қолданады. Өндіргіш күштердің орналасу және даму негізгі географиялық заңдылықтары мен факторларын талдайды. Қазіргі экономикалық, әлеуметтік және саяси география бағыттарының теориялық және ғылыми-қолданбалы негіздерін сипаттайды. Қоғамның әлеуметтік-экономикалық және саяси мәселелерін шешуде экономикалық географиялық заңдылықтарды пайдаланады.
  • Аймақтық топонимикалық жүйенің жалпы заңдылықтары мен негізгі бірліктерін, топонимикалық талдаудың қағидаларын біледі. Қазіргі рекреациялық географияның теориялық негізін құрайтын туристік нысандардың орналасу заңдылықтарын анықтайды. Топонимика және рекреациялық география саласындағы ғылыми-зерттеу жұмыстары әдістерінің мәнін анықтайды. Пәндік құзыреттер арқылы оларды ғылыми зерттеулер саласында қолданады.
  • Зерттелетін өңірдің ауылшаруашылық өндірісінің кеңістіктік-территориялық ұйымын біледі. Ауылшаруашылықтың физикалық және экономикалық географиялық көрсеткіштерін есептеу үшін қажет бастапқы деректерді талдайды. Ғылыми-зерттеу, жобалық-экономикалық және аналитикалық қызметті жүзеге асыруға терең кәсіби дағдыларды меңгереді. Геоэкологиялық мәселелерді шешу үшін жер ресурстарын бағалау әдістерін біледі және қолдана алады.
  • Географиялық ғылымның негізгі ұғымдары мен терминдерін біледі және түсінеді. Тілдік құзыреттілігін меңгереді. Кәсіби терминдер мен ұғымдарды ғылыми-зерттеу және практикалық қызметте қолдана алады. Кәсіби және ғылыми мәтіндерді, мақалаларды, есептерді және картографиялық негіздерді талдап, бағалайды. Әртүрлі деңгейдегі табиғи және антропогендік геожүйелерді зерттеудің қазіргі әдістерін және табиғатты ұтымды пайдалану қағидаларын біледі және қолданады.
  • Жердің ландшафттары туралы ілімді біледі, олардың қалыптасу заңдылықтары мен шаруашылық қолдануын түсінеді. Антропогендік ландшафттарды жіктейді және бағалайды. Топырақ географиясын біледі және топырақ түзудің факторларын далалық сипаттау әдістемесін, топырақтардың генетикалық жіктелу қағидаларын қолданады. Деградация, эрозия, жерді ұтымды пайдалану және табиғи ландшафттарды сақтау мәселелерін модельдейді, болжайды және шешу жолдарын ұсынады. Далалық және кәсіби практикалық жағдайларда табиғи-географиялық нысандарды – жер бедерін, топырақты, су нысандарын және табиғи ландшафттарды танып біледі және сипаттайды.
Top