Жаңа білім беру бағдарламасы

6B05203 География в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

Пәндер

  • Картография топография негіздерімен

    Картография және топография пәні мен құрылымы. Картография және ғылым жүйесіндегі топография. Карта: термин және анықтама. Географиялық карта элементтері. Карталарды жіктеу. Карталардың түрлері мен типтері. Географиялық карталардың қасиеттері. Карталардың математикалық негізі. Геодезиялық негіз, масштаб, картографиялық проекциялар және картографиялық торлар. Карталардағы бұрмалау және олардың түрлері. Картографиялық бейнелеу әдістері. Зерттеудің картографиялық әдісі. Жергілікті жерді түсіру. Шағын масштабты карталарды құру әдістері. Геоақпараттық картографиялау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жаратылыстану

    Жаратылыстану пәндерінің кешені және оның мазмұны, өзара байланыстары. Пәннің мақсаты мен міндеті. Студенттерді қазіргі жаратылыстану негіздерімен таныстыру, орта мектеп мұғалімін дайындау жүйесіндегі оның рөлі туралы көзқарас қалыптастыру, студенттерге қазіргі әлемнің ғылыми негіздердің игерулеріне қол ұшын беру, студенттерінің тұтас дүниетанымын қалыптастыру. Қоршаған ортада болып жатқан жаңалықтарға бағалау көзқарасын қалыптастыру, табиғат туралы білімдерін тұжырымдау, оның адамға тигізетін әсерін анықтау, дүниетанымдық ұстанымын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Геология және геоморфология негіздері

    Пәнді оқып үйренудегі мақсат - Жердің ішкі құрылымы туралы және әсіресе қатты жер қабығының құрылымы - литосфера және оның жоғарғы шекарасы - жер бетінің рельефі туралы білім алу; рельефтің ерекше рөлі туралы түсінік алу; литосфера мен рельеф материясын зерттеудің негізгі дәстүрлі және жаңа әдістерінің кешенімен танысу; қатты экономикалық қабықшаның материалдық құндылығы және адамның экономикалық іс-әрекеті үшін жер бетінің рельефі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Абайтану және Ұлттық тәрбие

    "Ұлттық тәрбие" курсы Қазақстанның көпұлтты мемлекеті жағдайында оқушылардың ұлттық сана-сезімін қалыптастыру саласындағы болашақ Педагогтің кәсіби құзыреттілігін жетілдіруге; орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті тиімді жүзеге асыру үшін ұлттық тәрбиенің қазіргі заманғы теориясын, әдіснамасы мен технологиясын игеруге бағытталған. "Абайтану" пәнінің маңызы, өзекті мәселелері, оның тарихы туралы жан-жақты мағлұмат беріп білім алушылардың ғылыми-педагогикалық, тәрбие бағытындағы дағдыларын қалыптастыру. Өзге ғылым салалары, басқа пәндермен байланыс жасай отырып, хәкім Абайдың өмірі, шығармашылығы, кемеңгердің «Толық адам» концепциясын ғылыми, теориялық бағытта зерттеу негізінде, ойшылдың даналық тағылымын, ізгілік ілімін меңгеру үшін ақынның шығармашылық мұрасын жаңа көзқарас тұрғысынан пайымдап, оны тәжірибелік тұрғыдан қолданауға бағыт-бағдар беру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Бүкіләлемдік мұралар географиясы

    Дүниежүзілік мұра - бүкіл әлем үшін құнды объектілер. Мәдени және табиғи мұра, дүниежүзілік мұра картасы. Планетаның қорғалатын табиғи аймақтарының түрлері. Мәдени мұра объектілерін таңдау критерийлері және жіктелуі. Табиғи ландшафттар мен әдемі табиғи нысандар, тарихи ескерткіштер, мәдени салт-дәстүрлер және аймақтар мен елдердің басқа да көрікті жерлері. Қазақстанның табиғи және мәдени мұрасының объектілері. Әлемдік табиғи және мәдени ескерткіштерді қорғау

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Ландшафттану

    Ландшафттану - жер бетіндегі ландшафттардың құрылымын, пайда болуын, қызметі мен өзгеруін зерттейтін ғылым. Пәнді оқып-үйренудің мақсаты жер үсті ландшафттары саласындағы аумақтық және сулы геожүйелердің құрамын, құрылымын, динамикасын және жұмыс істеуін, территорияны экономикалық ұйымдастыруда ландшафттық әдісті қолдану ережелері мен принциптерін түсіну болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Экономикалық және әлеуметтік географияға кіріспе

    Курстың мақсаты: студенттерді әлеуметтік-экономикалық және саяси география негіздерімен, оның заңдылықтарымен және қоғамның аумақтық ұйымдастырылу принциптерімен таныстыру. Аумақтық өндірістік кешендер (ТПК) және өндіргіш күштердің таралу принциптері. халықтың таралу ерекшеліктері және бүкіл әлемдегі адамдардың жеке аймақтар мен елдердегі экономикалық қызметі

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Биогеография

    Биогеография ғылымы, оның ғылымдар арасындағы алатын орны, зерттеу облысы, даму тарихы және маңызы. Биогеографиялық ұғымдар мен терминдер. Биогеография ғылымының даму кезеңдері және негізін салушы ғалымдар. Биогеографияның басқа ғылымдармен байланысы. Биогеографиялық зерттеулер, оның әдістері. Студенттер: • биогеографиялық аудандастыру принциптерін және биомалар мен биоттарға антропогендік әсерлерді түсіну; • географиялық ортаның ерекшеліктерімен, топырақ жамылғысымен, өсімдіктер мен жануарлар дүниесімен танысып, олардың ресурстарын ұтымды пайдалану мен қорғауды талдау; •организмдердің таралу ерекшеліктерін және олардың ареалдағы таралу заңдылықтарын салыстыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Табиғи ресурстар географиясы және жер қойнауын қорғау

    Географиялық орта - ресурстардың маңызды көзі. Табиғи ресурстар және олардың түрлері. Табиғи ресурстардың белгілі бір типтері мен аумақтық үйлесімі, орналасуы мен құрылымы, оларды экономикалық бағалау және ұтымды пайдалану мәселелері. Табиғи ресурстар географиясының маңыздылығы (табиғи ресурстарды қорғау мен молықтырудың географиялық аспектілері, қоршаған орта және адами ресурстар мәселелері).

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Метеорология және климатология

    Метеорология және климатология пәні студенттерге атмосфералық құбылыстар мен климаттық өзгерістерді зерттеу, оларды түсіну және болжау туралы білім береді. Бұл пән студенттерді ауа райы мен климаттық жағдайларды, олардың өзгерістерін, әсерлерін және салдарын түсінуге үйрету. Метеорология — атмосфераның қысқа мерзімді құбылыстарын зерттейтін ғылым. Бұл бөлімде студенттер ауа райының пайда болуы, оның өзгерістері, ауа температурасы, ылғалдылық, қысым, желдер, жауын-шашын және басқа да метеорологиялық факторлар туралы үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Климаттың өзгеруі және салдары

    Мақсаты: климаттың ғаламдық өзгеруінің өзекті мәселелерін зерттеу. Студенттер: • экстремалды ауа райы құбылыстарын бағалау үшін ауа райы мен климаттың өзгерістеріне өзбетімен жеке бақылау жасауға ықпал ету; • климаттың өзгерісін зерттеудің әртүрлі тәсілдерін талдау және олардың салдарына болжау жасау; • климаттық өзгеруіне әсер етуші температураның жоғарылауы, экстремалды ауа райы және т.б. құбылыстардың салдарын зерттеу; • ғаламдық климат өзгеруімен байланысты елдердің жеке аумақтарының климатының өзгеруінен болатын салдарын бағалау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Кәсіби және зерттеу қызметінің құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы негіздері

    ҚР Конституциясының, қолданыстағы заңнамасының негізгі ережелері; мемлекеттік басқару органдарының жүйесі, өкілеттіктер шеңбері, экономиканы мемлекеттік реттеудің мақсаттары, әдістері, экономикадағы мемлекеттік сектордың рөлі; қаржылық құқық және қаржы; материалдық және іс жүргізу құқығының өзара іс-қимыл тетігі; сыбайлас жемқорлықтың мәні, оның пайда болу себептері; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік, құқықтық жауапкершілік шаралары; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    "Қаржылық сауаттылық негіздері" пәні студенттердің жеке қаржыны басқару, бюджетті ұтымды жоспарлау, қаржы құралдарын пайдалану, қаржылық тәуекелдерді бағалау және негізделген экономикалық шешімдер қабылдау бойынша негізгі білімдері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста жеке және отбасылық бюджет, оны жоспарлау әдістері, қаржы институттары және олардың экономикадағы рөлі, кірістер мен шығыстар түрлері, оларды оңтайландыру тәсілдері қарастырылады. Пәннің мақсаты – жеке қаржы мәселелерін шешудің тиімді әдістерін үйрету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Дүниежүзінің физикалық-географиялық аймақтары

    Мақсаты – географиялық қабықтың ең үлкен таксондарын-құрлықтар мен мұхиттарды жүйелі түрде сипаттау. Мазмұны. Құрлықтар мен мұхиттар ең ірі табиғи-аумақтық кешендер ретінде, олардың қалыптасуы мен дамуының географиялық заңдылықтары, күрделі сипаттамалардың принциптері. Құрлықтар мен мұхиттарды физика-географиялық аудандастыру принциптері. Аймақтардың табиғатына тән белгілер. Мұхиттар және оның бөліктері. Құзыреттер. Дүниежүзінің физикалық географиясы бойынша алған білімдерін кәсіби, педагогикалық, әдістемелік және ғылыми-зерттеу қызметінде пайдалана алады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • ГАЖ техногия негіздері

    ГАЖ ақпараттық модельдеу пәні бойынша ерекшеленеді, мысалы, қалалық ГАЖ немесе муниципалды ГАЖ, MGIS (қалалық ГАЖ), экологиялық ГАЖ. Олардың ішінде, әсіресе кең тараған жер ақпарат жүйелеріне ерекше атау берілді. ГАЖ проблемалық бағдары оның шешетін міндеттерімен (ғылыми және қолданбалы) анықталады, олардың ішінде ресурстарды түгендеу: талдау, бағалау, мониторинг, басқару және жоспарлау, шешімдерді қолдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Географиялық зерттеу әдістері

    Пәнді игерудің мақсаты географиялық зерттеу әдістері географиялық зерттеулердің әртүрлі әдістерін қолдану теориясы мен практикасын меңгеру болып табылады. Мазмұны. Кіріспе. Физика-географиялық зерттеулердің заманауи әдістері. Кешенді Географиялық зерттеулер әдістері. Экономикалық географияның негізгі әдістері. Географиялық сараптаманың алгоритмі мен түрлері. Сараптамалық бағалау әдістері. Географиядағы модельдеу әдістері. Географиялық аудандастыру әдістері. Құзыреттер. Географиялық зерттеулерде географиялық зерттеу әдістерін қолдана алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Топонимика

    Курстың негізгі мақсаты – топономия негіздерін оқып үйрену, өз өлкесін зерттеу дағдыларын меңгеру, географиялық атаулардың тарихи, әдеби, өлкетану, т.б. байланысын анықтау. Мазмұны: Жер-су атауларын, олардың шығу тегін, семантикалық мағынасын, дамуын, қазіргі күйін, жазылуы мен айтылуын зерттейді, топонимиканың ғылымдар жүйесіндегі орнын ұғынады. Қалыптасқан дағдылар: шығармашылықты дамыту, соның ішінде ғылыми-зерттеу және тәжірибелік-конструкторлық жұмыстар; топонимика бойынша білімді өз бетінше меңгеру қажеттілігін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 4
  • Экология және тұрақты даму

    «Экология және тұрақты даму» пәні студенттердің табиғи кешендердегі өзгерістерді, олардың себептері мен шешу жолдары туралы тұтас түсініктерін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді менгеруде экологияның негізгі ұғымдарын, экологияның ғылым ретінде қалыптасуы мен дамуын, сондай-ақ биосфераның ғаламдық экожүйе ретіндегі тұжырымдамасы қарастырылады; қоршаған ортаның ластану түрлерінің жіктелуі берілген, қазіргі заманның жаһандық, аймақтық және жергілікті экологиялық проблемалары, олардың пайда болу себептері мен қоршаған ортаның ластану түрлері талданады; жаһандық экологиялық проблемаларды шешудегі халықаралық ынтымақтастық қағидаттары түсіндіріледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    "Экономика және кәсіпкерлік негіздері" университеттік экономикалық білім беру жүйесіндегі маңызды курстардың бірі болып табылады, ол экономика және бизнес негіздерін игеруді , қазіргі заманғы экономика мен нарық жағдайында бизнес жүргізу әдістерін жан-жақты талдауды, экономикалық жүйелердің барлық түрлерінің жай-күйі мен даму тенденцияларын ашады. Қазіргі уақытта экономикалық және құқықтық қатынастар барған сайын жаһандық және әлеуметтік бағдарланған сипатқа ие. Бұл бағыттың басты еңбегі-әлемдік тәжірибе мен әлемдік стандарттарға жақындауы керек қоғамдық өндірістің барлық алуан түрлілігі мен бірлігінде заңдылықтарды, даму тенденцияларын іздеу. Пәннің мақсаты студенттердің экономика және кәсіпкерлікті зерттеу әдістерін, олардың ғылым мен құндылықтардың жалпы жүйесіндегі орнын, даму тарихын және осы білімді күнделікті өмірде қолдану үшін қазіргі жағдайын зерттеу негізінде экономика және кәсіпкерлік негіздері туралы теориялық және практикалық білімдерін қолдану қабілетін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Материктер мен мұхиттардың физикалық географиясы

    Мақсаты – әлем табиғаты, аймақтық ерекшеліктері туралы тұтас көзқарас қалыптастыру. Мазмұны: Материктер мен Дүниежүзілік мұхит суларының қалыптасуының жалпы заңдылықтары. Дүниежүзілік мұхиттың географиялық жағдайы. Дүниежүзілік мұхит суларының қасиеттері. Оңтүстік және Солтүстік материктерге шолу. Адамның құрлық пен мұхиттың табиғи ресурстарын игеру ерекшеліктері. Материктердің қазіргі жағдай және табиғи ортаны қорғау мәселелері. Құзыреттер: әлем табиғатының тұтастығы туралы біледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • Географиялық терминология

    Географиялық терминология туралы түсінік. Терминологияның негізгі географиялық сипаттамасы. Физикалық-географиялық, экономикалық-географиялық терминдер және олардың анықтамалары. Жердің аймақтық топонимикалық жүйелерінің ерекшелігі туралы жалпы түсінік беру, әртүрлі топонимикалық фактілер мен құбылыстармен танысу және олардың қазіргі әлемдегі рөлін түсіну.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 4
  • Жасанды интеллект негіздері

    «Жасанды интеллект негіздері» пәні білім беру саласында ЖИ технологияларын қолдану дағдыларын қалыптастырады. Курста машиналық оқыту, нейрондық желілер, үлкен деректерді талдау, табиғи тілді өңдеу және білім беруде ЖИ қолдану тәсілдері қарастырылады. Сондай-ақ, ЖИ-дің этикалық мәселелері, деректердің қауіпсіздігі және оқыту процесін оңтайландырудағы рөлі талқыланады. Пәннің мақсаты – болашақ мамандардың цифрлық құзыреттілігін арттыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Саяси география

    «Саяси география геосаясат негіздерімен» пәнінің мақсаты геосаяси дамудың жаңа динамикалық өзгеретін тенденцияларымен танысу болып табылады. Мазмұны: Саяси құбылыстар мен процестердің аумақтық саралануын, әртүрлі аумақтық модельдермен ұсынылған әлемнің геосаяси құрылымын зерттейді. Қалыптасқан дағдылар: Саясаттың, экономиканың дамуының негізгі заңдылықтары және нарықтық экономиканың қызмет ету және реттеу механизмдері; саяси география және геосаясат бойынша алған теориялық білімдерін практикада қолдана білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Елтану

    Пәнді оқып-үйренудің мақсаты - елдердің саяси жүйесінің «бейнелерін» түсіну, олардың табиғатын, тұтастай алғанда халықтың және елдің жеке халықтарын, оның тарихы мен мәдениетін, саясаттың, экономика мен қоршаған ортаның ерекшеліктерін зерттеу. Әлем елдері, аймақтық географиялық шолу: табиғи жағдайлар мен ресурстар, халық пен экономика және т.б. Мемлекеттердің қалыптасуы мен даму тарихы: Еуропа, Азия, Солтүстік және Оңтүстік Америка, Африка, Австралия және Мұхиттык аралдар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Жалпы гидрология

    Пәнді оқытудың мақсаты-Табиғаттағы су айналымын түсіну, оған адам қызметінің әсері және су объектілерінің режимін және жекелеген аумақтардың су режимін басқару, су ресурстарын тиімді пайдалану.Су ресурстары және су шаруашылығы мәселелері. Гидрология пәні және оның басқа ғылымдармен байланысы. Судың кейбір физикалық және химиялық қасиеттері. Табиғаттағы су айналымы, кіші және үлкен айналымның сұлбасы мен балансы. Гидрофера, жер шарындағы судың таралуы. Өзендері. Өзендердің пайда болуы, өзен жүйесі. Өзен алабы, өзен желісінің ағысы, тығыздығы және оларды анықтау әдістері. Өзен алқабы, олардың құрылуы және типтері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Қазақстанның физикалық географиясы

    «Қазақстанның физикалық географиясы» пәні географиялық конверттің және оның құрылымдық бөліктерінің - табиғи-аумақтық кешендер мен олардың құрамдас бөліктерінің құрылымын, динамикасын және жұмыс істеуін зерттейді. Пәнді оқып-үйренудің мақсаты - табиғи кешендердің әртүрлілігін және оларда жүретін процестердің мәнін білу; жекелеген ірі табиғи аумақтар. Қазақстан Республикасының физикалық-географиялық жағдайы. Геологиялық құрылым. Пайдалы қазбалар. Климаты. Топырақ географиясы. Табиғи-географиялық аудандастыру. Табиғи аймақтар. Ішкі сулар. Табиғатты қорғау

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Академиялық жазу негіздері

    «Академиялық жазу негіздері» студенттерді ғылыми стильде жазуға, грамматикалық және стилистикалық сауатты мәтін құрастыруға баулиды. Курс тиімді коммуникация, сыни ойлау және зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған, сондай-ақ академиялық адалдық қағидаттары мен стандарттарын меңгеруге көмектеседі. Студенттер ғылыми жазу әдістерін үйреніп, грамматикалық және стилистикалық сауаттылығын арттырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Тұрақты дамуды басқару

    Тұрақты даму тұжырымдамасы. Тұрақты дамуды жаһандық басқару. Тұрақты дамуды мемлекеттік басқарудың өзекті мәселелері. Көміртегі шығарындыларының ұлттық мониторингі. Урбанизацияланған аумақтарды дамытуды басқару. Көміртегі нарығы.Айналмалы экономика. Тұрақты дамуды аймақтық басқару. Корпоративтік ESG стратегиялары. Климаттық жобаны басқару. Әлемдік энергетика және декарбонизация. Отын-энергетика кешеніндегі тұрақты дамудың өзекті мәселелері. ЖЭК экономикасы. Отын-энергетика кешеніндегі озық технологиялар мен даму перспективалары. Халықаралық энергетикалық қауіпсіздік. Инновациялық даму тәуекелдерін бағалау және модельдеу. Инновациялық қызметтің тәуекелдерін басқару. Тәуекелді бағалаудың сандық әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Басқарудың географиялық негіздері

    Курстың міндеттері: студенттердің табиғат пен қоғамның өзара әрекеттесу процесінде жер бетінде қалыптасатын аумақтық, табиғи және экономикалық жүйелердің әсерін, басқару шешімдерін қабылдау және оларды іске асыру мүмкіндіктерін талдау қабілеттерін қалыптастыру. Қазіргі әлемдегі география, географияның негізгі мәселелері мен болашағы. Географиялық зерттеудің әдістері және географиялық ақпараттың негізгі көздері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Аймақтану

    Аймақтану-аймақтанудың объективті процестерін (географиялық, саяси, экономикалық, мәдени) зерттейтін пәнаралық ғылым. Аймақтандыру үдерістерін есепке ала отырып, студенттердің ой-өрісін қалыптастыру, ғылым мен практиканың осы саласындағы білімдерін кеңейту, сонымен қатар экономика мен социумның кеңістіктік (аумақтық) ұйымдастыру заңдылықтарын зерттеу әлеуметтік-экономикалық үдерістерді тиімді басқару, жекелеген аймақтардың даму стратегиясын олардың ерекшеліктерін есепке ала отырып таңдау үшін қажет.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Геоинформатика

    Геоақпараттық жүйелерге кіріспе. Геоақпараттық жүйелер (ГАЖ) ұғымы. ГАЖ функционалдық мүмкіндіктері. ГАЖ жалпы құрылымы. ГАЖ классификациясы. Карталар ГАЖ негізі ретінде. ГАЖ-да деректерді ұйымдастыру. Картография және телекоммуникация. Географиялық Ақпарат және оны ГАЖ деректер базасында ұсыну. Гео-суреттер жүйесі. ГАЖ техникалық және бағдарламалық қамтамасыз ету. Қазіргі заманғы ашық карта қызметтері: Google Maps, Yandex Maps, OpenStreetMap, Microsoft Bing Maps.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Тұрғындар географиясы

    «Тұрғындар географиясы» халықтың ұдайы өндірісінің аумақтық ұйымдастырылуы мен заңдылықтарын, оның сипатының әлеуметтік-экономикалық және табиғи жағдайларға, миграцияға тәуелділігін зерттейді, халықтың мөлшерін, аумақтық таралуы мен құрамын, олардың өзгеруін, себептері мен салдарын зерттейді. осы өзгерістер мен оларды жақсарту бойынша ұсыныстар беру. Демографиялық саясат.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Жаһандық экологиялық саясат

    Экологиялық саясат: түсінігі, мәні, тұжырымдамалық негіздері және үлгілері Тұрақты даму концепциясы негіз ретінде. қазіргі заманғы экологиялық саясатты қалыптастыру. Тұрақты дамудың экологиялық өлшемі. Халықаралық экологиялық саясат жаһандық экологиялық мәселелерге жауап ретінде. Қоршаған ортаны қорғау саласындағы халықаралық келісімдер. Мемлекеттің экологиялық саясаты: механизмдері, қалыптасу және жүзеге асыру факторлары. Қоғамның экологиялық маңызды шешімдерді қабылдауға қатысуы және экологиялық шиеленістерді саяси реттеу әдістері. Қазақстанның экологиялық саясатының басымдықтары. Қазақстандағы экологиялық саясатты жүзеге асырудың аймақтық және муниципалдық деңгейлері. Кәсіпорындардың экологиялық саясаты.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Су тасқындарының географиясы

    Су тасқыны – жаhандық ең ірі табиғи апат ретінде. Әлемдегі ең ірі су тасқындары. Қазақстандағы су тасқындары. Су тасқындарының табиғи параметрлері бойынша санаттары. Су тасқындарының шығу себептері. Су тасқындарының классификациясы. Су басу зоналарының шекараларын анықтау. Су басу зоналарын математикалық-картографиялық модельдеу. Су тасқындарын зерттеудегі Жерді қашықтан зерделеу (ЖҚЗ) материалдары. Жердегі өзгерістерді бақылауға арналған ғарыштық платформалар.Су тасқынының туындау себептері. Су тасқынына ландшафттың төзімділігі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • География мен жаратылыстануды оқып уйрену технологиясы

    Пәнді оқудың мақсаты география және жаратылыстану ғылымдарын оқытудың инновациялық әдістерімен, заманауи білім беру бағдарламаларымен, оларды қолдану тәсілдері мен әдістерімен таныстыру. Мектептегі география мен ғылымның құрылымы мен мазмұны. География және ғылымдағы инновациялық технологиялар пәні мен мәселелері

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Әлем қалаларының географиясы

    Әлем қалаларының географиясы экономикалық және әлеуметтік географияның салыстырмалы түрде жас саласы болып табылады. Тұрғындардың таралу ерекшеліктері, оның ұдайы өндірісі, тұрмыс жағдайы, тұрмысы мен мәдениеті, еңбек қызметі, ең маңыздысы болды. Ең алғашқы географиялық кезеңнен бастап елдер мен елді мекендерді сипаттаудың құрамдас бөлігі аясында географиялық идеялар мен идеялар қалыптасқан ежелгі дәуірдегі еңбектер жалпы дүниетаным мен география әлі дербес ғылымға айналған жоқ. Қалалар географиясының нысаны - дүние жүзіндегі халық тығыз орналасқан аймақтар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Өнеркәсіп географиясы

    Пәннің мақсаты: әлемдік экономиканың интеграцияланған құрылымының бөлігі ретінде өнеркәсіптік индустрияның кеңістіктік құрылымы туралы толық түсінік беру.Міндеттері: әлемдік экономикадағы өнеркәсіп секторының рөлі мен орнын анықтау; әлемдік индустрияның ерекшеліктерін оның салалық және ұйымдастырушылық құрылымымен бірге зерттеу; әлемнің өнеркәсіптік кешенінің жетекші салаларының географиясын зерттеу; өндірістік статистика бойынша білім алатын студенттер

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Географияны STEM технология негізінде оқыту

    Білім мен дағдының дуальды түрлерін дамыту мүмкіндігі. Географиялық білімі бар заманауи ғылым, техника, техника және математика элементтерін пайдалана отырып, сыни тұрғыдан ойлау, талдау, түсіндіру және географиялық деректерді зерттеу дағдыларын дамыту.Географиялық ақпараттық жүйелерді пайдалану қоршаған ортаны қорғау, тұрақты даму және климаттың өзгеруі мәселелерін шешуде практикалық және бірлескен жобаларды құруды ынталандыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Геоэкономика негіздері

    Мақсаты: студенттерде геоэкономикалық зерттеу үшін жалпы теориялық және әдіснамалық ережелерді қолдану, оларға сипаттама беру және интеграция процесінде жекелеген мемлекеттердің мүдделерін іске асыру тәсілдерінің, әдістері мен құралдарының рөлін бағалау қабілетін дамыту. Мазмұны: геоэкономика негіздері, сондай-ақ қазіргі интеграциялық процестер туралы теориялық және практикалық білімді зерттеу. Қалыптасқан дағдылар: геоэкономикалық және интеграциялық процестердің құрылымын талдай алады; жаһандық процестердің логикасын және дүниежүзілік саяси жүйенің дамуын түсінеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Түркі тілдес елдер географиясы

    Түркі халықтарының орналасу географиясы. Түркі тілдес елдердің қысқаша тарихи-географиялық және саяси-экономикалық сипаттамасы. БҰҰ-ға мүше түрік мемлекеттері (Түркия, Қазақстан, Өзбекстан, Әзірбайжан, Қырғызстан және Түркмения). Танылмаған мемлекет-Солтүстік Кипр. Ресейдің Федералды субъектілері (Татарстан, Чувашия және т.б.), автономия құқығындағы басқа елдер мен аймақтар (Гагаузия, Шыңжаң-Ұйғыр автономиялық ауданы). Түркі әлемі және түркі ұйымдары (ТҮРКСОЙ). Түркі әлемінің интеграциясын тереңдету перспективалары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы

    Мақсаты: экономиканың өзара байланысты компоненттері туралы білімді қалыптастыру, әдеби, статистикалық және картографиялық деректер негізінде географиялық талдау жүргізе білу. Мазмұны. Қазақстанның әлем және ТМД картасындағы орны. Қазақстан экономикасы. Қазақстанның сыртқы экономикалық байланыстары. Құзыреттер: шаруашылықтар мен жекелеген аумақтар халқының салыстырмалы сипаттамасы; табиғи-шаруашылық жүйесіндегі байланыс және экологиялық проблемалардың себептері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Рекреациялық география

    Мақсаты: Рекреациялық география туралы түсінікті ашу. Мазмұны: Ғылым жүйесіндегі рекреациялық географияның орны. Қазақстанның түрлі өңірлерінде, ТМД елдерінде және әлем елдерінде рекреациялық ресурстармен, туристік игерумен және туризмді дамыту перспективаларымен танысу, сондай-ақ ғылымның негізгі теориялық тұжырымдамаларымен. Құзыреттері: рекреациялық ресурстары бар аумақтарды және Қазақстандағы туризмді дамыту перспективаларын бағалау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5
  • Дүниежүзінің экономикалык және әлеуметтік географиясы

    Әлемнің экономикалық және әлеуметтік географиясы қоғамның территориялық ұйымын, оның заңдылықтары мен заңдылықтарын, әлеуметтік-экономикалық құбылыстар мен процестердің территориялық саралануын зерттейді. Пәнді оқудың мақсаты - дүниежүзілік саяси карта туралы білім алу, қоғамның қызмет ету заңдылықтары мен заңдылықтарын, әлемдік экономика дамуының ерекшеліктерін түсіну. Табиғи жағдайлар мен ресурстар. Әлем халқы. Ғылыми-технологиялық революция және оның әлемдік экономикаға әсері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5
  • Қазіргі дүние географиясы

    Пәнді оқытудың мақсаты қазіргі әлемнің динамикасына, дүниежүзілік экономиканың жаһандануына қатысты терең білімді қалыптастыру, жаңа тәртіптің идеяларын түсіну және бағалау қабілеті болып табылады. Қазіргі әлемнің алуан түрлілігі мен тұтастығы. Әлемді әлеуметтік-экономикалық даму тұрғысынан топтастыру. Экономикалық, тарихи және географиялық өңірлер, аймақтық саясат, шеткі және орталықтар. Қазіргі кезеңдегі халықаралық қатынастар. Тұрақты даму тұжырымдамасы. Әлемдік экономиканың географиясы. Жекелеген өңірлердің елдерінің мамандануы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5
  • Географиядағы ғарыштық әдістер

    Жерді зерттеудің ғарыштық әдістерінің мүмкіндіктерімен танысу және зерттеу нәтижелерін адам қызметінің әртүрлі салаларында қолдану. Ғарыштық әдістер.Жерді және басқа планеталарды ғарыштан бақылау және суретке түсіру. Оптикалық, фотографиялық және лазерлік жүйелердің көмегімен ғарыш аппараттарының қозғалысын жерүсті бақылаулары. Фотоәдістер: жер бетінің фотосуреттерін түрлендіру арқылы есептер шығару. Фотоаппараттың орналасуына қарай олар жердегі және ауалық болып бөлінеді.Біріктірілген әдістер.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 4
  • Ғарыштық түсірілімдерді дешифрлеу

    Ғарыштық түсірілімдердің түрлері мен негізгі қасиеттері. Ғарыштық түсірілімдерді дешифрлеу туралы түсінік. Дешифрлеудің белгілері. Масштаб пен кеңістіктік ажыратымдылық. Оптикалық диапазондағы орташа және жоғары кеңістіктік ажыратымдылықтағы спутниктік деректер. Визуалды дешифрлеу үшін қолданылатын спектрлік арналардың негізгі комбинациялары. Орта және жоғары ажыратымдылықтағы түсірілімдер бойынша нысандарды, процестер мен құбылыстарды тақырыптық дешифрлеу. Ғарыштық түсірілімдерді дешифрлеу негізінде талдау әдісі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Мемлекеттік және шет тілдерінде АКТ және бизнесті ұйымдастыру дағдыларын меңгеру, ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін қолдану
  • Қоғам мен қоршаған ортаның қауіпсіздігін қамтамасыз ету әдістерін қолдану, көпшілік алдында сөйлеу және өз көзқарасын жазбаша, дәлелді баяндау дағдыларын меңгеру;
  • Философиялық және тарихи мазмұны бар мәтіндерді қабылдау және талдау, пікірталас пен полемика жүргізу әдістері, принциптерді түсіну және сақтау және академиялық адалдық мәдениетін сақтау дағдыларын меңгеру;
  • Алдыңғы қатардағы білімге сүйене отырып, география саласындағы білімі мен түсінігін көрсету, географиялық және географиялық зерттеулердегі бақылаулар мен тәжірибелердің нәтижелерін талдау (зертханалық, практикалық, демонстрациялық, компьютерлік), сонымен қатар география саласында одан әрі білім алуды өз бетінше жалғастыру дағдыларын қалыптастыру;
  • География және онымен байланысты (экология, туризм, экономиканың негізгі, жаратылыстану, өлкетану, саясаттану және т.б.) салаларындағы оқу, практикалық және кәсіби мәселелерді шешу үшін теориялық және практикалық білімдерін қолдану;
  • География ғылымының негізгі ұғымдары, терминдері және категориялары туралы мәліметтерді меңгеру және табиғи құрамдас бөліктердің, табиғи кешендердегі құбылыстар мен процестердің өзара байланысын аша білу;
  • Әлеуметтік-экономикалық және саяси географияны, кеңістіктік экономикалық құрылымдардың қалыптасу заңдылықтарын және әлемдік және жергілікті деңгейде қоғамдық өмірді ұйымдастырудың аумақтық нысандарын түсіну және білу;
  • Географиялық ақпаратты және ғарыштық түсірілімдерді жинау және өңдеу әдістемесін білу және кеңістіктік ақпаратты өңдеудің заманауи әдістерін қолдану дағдылары болуы
  • Геология, топырақтану, биогеография, климатология және метеорология негіздері бойынша негізгі іргелі білім мен далалық географиялық зерттеулер жүргізу дағдыларына меңгеру
  • Географиялық зерттеулердің заманауи инновациялық әдістерін және оқу орындарында географияны оқыту технологияларын меңгеру.
  • Қазіргі кезеңдегі табиғат пен қоғамның өзара әрекеттесу ерекшеліктерін анықтау; қоршаған ортаны басқару ерекшеліктеріайқындау; геосфералық қабықтарға антропогендік әсер ету ерекшеліктерін айқындау; Қазақстанның қазіргі геоэкологиялық жағдайы туралы мәліметтерді анықтау.
  • Физикалық және экономикалық география, топонимика бойынша негізгі және теориялық білімдерін практикада қолдану, туризм мен рекреациялық қабілеттерді және Қазақстанның және дүние жүзінің аумақтық рекреациялық жүйелерінің бірегейлігін талдау.
Top