Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D04102 Менеджмент в АТУ

Пәндер

  • Дағдарысқа қарсы стратегиялық және жедел басқару

    Дағдарысқа қарсы стратегиялық және оперативтік (жедел) басқару түсінігі мен мәні. Ұйымдастыру басқару жүйесі ретінде. Ұйымның өмірлік цикл және типтері. Ұйымды стратегиялық басқару. Үлкен экономикалық жүйелерде және микроэкономикалық деңгейде дағдарысқа қарсы басқару. Активтерді жедел басқару – кәсіпорынды дағдарысқа қарсы басқару құралы ретінде. Тамақ өнеркәсібі кәсіпорындарын жедел басқару.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тамақ өнеркәсібі кәсіпорындарын басқару механизмі

    Ұйымдастырушылық басқару құрылымдарын құрудың факторлары мен принциптері. Басқару функцияларының мәні, мазмұны, олардың жіктелуі. Тамақ өнеркәсібі кәсіпорындарын басқару тиімділігінің критерийлері мен көрсеткіштері. Басқару құралы ретінде мақсаттар ағашын құру және оның сипаттамасы. Ұйымдағы кадрларды іріктеу принциптері және бағалау жүйесі. Басқару шешімдерін әзірлеу, негіздеу әдістері. Портфельдік стратегия, оның мазмұны, жүзеге асыру әдістері.Ұйымдарды басқарудың экономикалық негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық хат (ағылшын тілінде)

    Мақсаты: өз идеяларын құрылымдық түрде ұсыну дағдыларын, академиялық дискурстың ерекшелігін ескере отырып, әртүрлі типтегі ғылыми және ғылыми-ақпараттық мәтіндерді құра білу дағдыларын қалыптастыру. Академиялық жазылымның негізгі жанрлары (аңдатпа, реферат, пікір, аналитикалық шолу, ғылыми мақала, ғылыми хабарлама). Материалды мазмұндаудың әдістемелік әдістері. Халықаралық ынтымақтастық шеңберіндегі іскерлік хат алмасудың негіздері. Ғылыми мәтіндерді жазудың негізгі принциптері. Типтік ғылыми мәтіндерді құрылымдық-семантикалық талдау. Ғылыми дерекқорлар, электрондық каталогтар. Академиялық қауымдастықтардың құрылымы: ғылыми орталықтар, баспалар, журналдар. Қазіргі академиялық кеңістіктегі бағдар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі менеджменттің теориясы мен әдістемесі

    Докторант курсты оқығаннан кейін қоршаған орта факторларын, бизнес және менеджмент модельдерінің сипаттамаларын анықтауға; оларды тиімді қолдану шарттарын анықтауға; корпоративтік стратегия мен ұйымдастырушылық даму бағдарламаларын әзірлеу үшін практикалық құралдарды қолдануға; басқару шешімдерін дайындау және қабылдау үшін зерттеу қызметінің нәтижелерін пайдалануға; әлеуметтік-экономикалық жүйеде басқарудың өзекті мәселелерін анықтауға және тұжырымдауға қабілетті болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Адами капиталды басқару.

    Курс адам ресурстарын басқарудың заманауи әдістерін сыни талдауды қамтиды. Басқарудың заманауи тұжырымдамаларын бағалау негізінде докторанттар құрылымдалмаған бизнес міндеттерін шешу үшін адам ресурстарын дамыту стратегияларын құрады. Іскерлік ойындар мен курстың интерактивті жағдайлары докторанттарға кадрлық процестерге құрылымдық сыни талдау жүргізуге көмектеседі және кадрлық мәселелерді анықтау және шешу үшін адам ресурстарын басқаруда теориялық білім мен тұжырымдамалық тәсілдерді қолдануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері (ағылшын тілінде)

    Мақсаты: ғылыми ойлау қабілетін және ғылыми зерттеулерді орындау, оның ішінде диссертациялық жұмысты орындау шеңберінде дағдыларын қалыптастыру. Ғылымның функциялары. Ғылыми білімнің құрылымы. Ғылым мен техникадағы жүйелік тәсілдің мәні. Процестер мен жүйелерді зерттеуге ақпараттық тәсіл. Ғылымды дамыту логикасы. Ғылыми революциялар және парадигмалардың өзгеруі. Процестер мен жүйелерді модельдеу. Ғылыми зерттеу процесінде ақпаратты түрлендіру. Ғылыми зерттеудегі таңдау мәселесі. Ғылыми зерттеудің заманауи құралдары. Ғылыми зерттеулерді жоспарлау және басқару. Ғылыми зерттеулердің нәтижелерін талдау және ұсыну.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бизнес-процестердің цифрлық трансформациясы

    Цифрлық трансформацияның міндеттері. Бизнес-процестерді қайта құру санатының мәні. Цифрлық трансформация жүргізілетін бизнес-процестердің ерекшеліктері. Бизнес-процестердің реинжинирингін ескере отырып, өнеркәсіптік кәсіпорындарды қайта құрылымдауды жүргізуге әдістемелік тәсіл. Цифрлық трансформацияның сәттілік шарттары. Өндірістік бизнес-процестің жай-күйін болжаудың кеңістіктік-уақыттық моделі және кәсіпорынның даму стратегиясы. Бизнес-модельдердің цифрлық трансформация процестерін басқару. Сыртқы экономикалық саладағы ақпараттық қамтамасыз ету жүйесіндегі Цифрлық бизнес-модельдер: әдіснамалық аспект. Бизнес-процестерді модельдеу. Цифрландырудың өсуі жағдайында ұйымдағы бизнес-процестерді басқаруды жетілдіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Аналитикалық мәтіндік қызметке, ақпаратты сыни бағалауға және сандық технологияларды қолдануға байланысты ғылыми және кәсіби коммуникация технологияларын қолданады.
  • Ғылыми мектептер туралы білімдерін, олардың теориялық және практикалық әзірлемелерін, сонымен қатар экономика және менеджмент саласындағы әлемдік және қазақстандық ғылымның ғылыми тұжырымдамаларын көрсетеді.
  • Жаһандану және интернационалдандыру жағдайында отандық ғылымның заманауи тенденциялары мен даму заңдылықтары туралы пайымдаулар жасайды.
  • Пәнаралық білімді зерттеу процесіне кіріктіре алады, өзіндік ізденістер арқылы үлес қосады, менеджмент саласындағы бар білім аясын кеңейтеді, ұлттық және халықаралық рецензияланған басылымдарда көрсете алады.
  • Өз білімдері мен жетістіктерін әріптестеріне, ғылыми қоғамдастыққа және қалың қоғамға хабарлай отырып, басқару саласында жаңа білім мен жаңа шешімдер алуға жетелейтін турбулентті бизнес-ортада жаңа теориялар мен практиканы зерттеуді, әзірлеуді, іске асыруды жүргізеді
  • Ұйымды басқарудың іргелі және қолданбалы мәселелерін шешу үшін менеджменттің заманауи теорияларын, тәжірибелері мен тәсілдерін сыни тұрғыдан бағалай және тиімді біріктіре алады.
  • Кәсіпорындардың бәсекеге қабілеттілігін арттыру, саланың, қоғамның технологиялық және әлеуметтік дамуы мақсатында стратегиялық басқару саласында инновациялық нәтижелерге талдау, бағалау және енгізу жүргізеді.
  • Ұйымның даму сценарийлерін модельдеуге және болжауға және басқарудың тиімді шешімдерін жасауға қабілетті.
  • Педагогикалық қызметті жүзеге асырады, білім беру бағдарламаларын жобалайды, оқыту технологияларын бейімдейді және дамытады.
  • Инновациялық өнімдер мен қызметтерді өндіру мүмкіндіктері мен тәуекелдерін талдайды және тәуекелге қарсы бақылау шараларын әзірлейді
Top