6B01408 Бастапқы әскери және дене шынықтыру дайындығы в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Кәсіптік қызметті жүзеге асыруға қабілетті, жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілігі бар жеке тұлғаның, қоғам мен мемлекеттің сұраныстарына сәйкес оқытудың озық технологияларын және қазіргі білім беру инфрақұрылымын пайдалана отырып, бастапқы әскери және дене шынықтыру дайындығы бойынша жоғары білікті педагогикалық кадрларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B004 Бастапқы әскери дайындық мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
Гимнастика оқыту әдістемесімен
Курстың мақсаты әр түрлі жастағы және физикалық топтарға бейімделген оқытудың озық әдістерін қолдана отырып, студенттерде гимнастика бойынша терең теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Курс аясында студенттер келесі құзыреттерге ие болады: әр оқушының физикалық және спорттық ерекшеліктерін ескере отырып, гимнастика бөлімі бойынша дене шынықтыру сабақтарын ұйымдастыру және өткізу қабілеті; қателіктерді анықтау және оларды түзетудің тиімді стратегияларын әзірлеу мақсатында жаттығуларды орындау техникасын терең талдау және бағалау мүмкіндігі; әртүрлі физикалық мүмкіндіктері бар адамдарға арналған оқыту және жаттығу әдістемелерін әзірлеу және бейімдеу қабілеті; гимнастика сабақтарын дене шынықтыру мен спорттың жалпы құрылымына біріктіре отырып, оларды тиімді ұйымдастыру және жоспарлау дағдысы; оқыту мен жаттығуда барынша нәтижелерге қол жеткізу үшін заманауи білім беру тәсілдері мен технологияларын пайдалану. Бұл курс гимнастика сабақтарын тиімді жүргізіп қана қоймай, сонымен қатар олардың спорттық әлеуеті мен физикалық әл-ауқатының толыққанды дамуына ықпал ете отырып, оқушылардың әртүрлі топтарының, соның ішінде денсаулығы шектеулі адамдардың жеке қажеттіліктеріне бейімдей алатын білікті мамандарды даярлауға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастапқы әскери дайындық негіздері
Курстың мақсаты болашақ мұғалімдерді оқушылар арасында бастапқы әскери дайындықты ұйымдастыруға және өткізуге дайындау. Курстың негізгі міндеті бастапқы әскери дайындық саласында оқу-тәрбие процесін тиімді ұйымдастыру үшін қажетті құзыреттіліктерді қалыптастыру. Студенттердің осы пәнді оқу барысында алатын негізгі құзыреттеріне мыналар жатады: физикалық даму, тәртіпті қалыптастыру, әскери-қолданбалы дағдылармен танысу сияқты бастапқы әскери дайындықтың алдында тұрған негізгі мақсаттар мен міндеттерді зерттеу; әдістемелерді таңдауды, мамандандырылған жабдықтар мен материалдарды пайдалануды қоса алғанда, бастапқы әскери дайындық бойынша оқу сабақтарын жоспарлау және өткізу дағдыларын әзірлеу; студенттердің Отанға деген сүйіспеншілігін, Қарулы Күштердің тарихы мен дәстүрлерін құрметтеуге, сондай-ақ Отанды қорғауға дайындығын тәрбиелеу қабілетін қалыптастыру; дене және моральдық тұрғыдан дамытуға бағытталған оқыту мен тәрбиелеудің әдістері мен тәсілдерін Бастапқы әскери дайындық арқылы оқушылардың ерікті қасиеттерін игеру; әскери қызметтің этикалық қағидаттарымен, әскери атрибуттармен және жабдықтармен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік ережелерімен танысу. Курс негізгі аспектілерді теориялық тұрғыдан зерттеуге, толыққанды азаматтар мен Отан қорғаушыларды қалыптастыруға ықпал ете отырып, бастапқы әскери дайындық саласындағы практикалық қызметке мұғалімдерді даярлауға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылыми зерттеулер мен академиялық жазылым негіздері
Бұл курстың мақсаты - зерттеудің тәсілдері мен дағдыларын дамыту. Курста зерттеу жүргізу барысында зерттеу жүргізудің этикалық қағидаттарын сақтай отырып, түрлі ақпараттық-коммуникациялық технологиялар мен ақпаратты іздеуге, сақтауға, өңдеуге, қорғауға және таратуға арналған сервистерді пайдалану арқылы ғылыми зерттеу жүргізудің негізгі әдістері игеріледі. Студенттер ақпаратты талдауды және жүйелеуді, өз идеяларын негіздеп,жеткізуді және оны жүйелі құрылған әрі логикалық тұрғыда жинақы мәтін түрінде ұсына алуды үйренеді, академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес, академиялық жазылымның ерекшеліктерін, жазба жұмыстарының түрлерін дұрыс жазу және рәсімдеу тәсілдерін меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономика негіздері, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық
Курстың мақсаты экономикалық және кәсіпкерлік білімді білім беру процесіне біріктіре алатын, оқушылардың қаржылық сауаттылығын дамыта алатын және экономикалық ойлауды дамытуға ықпал ететін мұғалімдерді даярлау. Бұл қазіргі білім беру және экономикалық кеңістіктің сын-қатерлеріне тиімді жауап бере алатын мамандарды дайындауға көмектеседі. Студенттер курс шеңберінде алатын құзыреттерге мыналар жатады: білім беру саласындағы экономикалық процестер мен құбылыстарды талдау, білім беру жобаларын әзірлеу және бағалау үшін экономикалық құралдарды қолдану; инновациялық білім беру жобаларын құруды, ресурстарды тартуды және білім беру ортасында жобаларды басқаруды қоса алғанда, кәсіпкерлік қызмет дағдыларын дамыту; білім беру мекемелерінде қаржылық басқарудың негізгі қағидаттарын, оның ішінде бюджетті жоспарлауды, қаржылық талдауды және білім беру бағдарламаларының тиімділігін бағалауды түсіну және қолдану мүмкіндігі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дінтану
Курстың мақсаты әртүрлі діндермен байланысты діни құбылыстарды, құбылыстарды және мәдени аспектілерді зерттеу. Курс келесі құзыреттерді дамытуға бағытталған: әртүрлі діндердің негізгі тұжырымдамаларын, ілімдері мен тарихи контексттерін түсіну; діни дәстүрлердің мәдени көріністерін, олардың қоғамға және жеке мінез-құлық нормаларына әсерін талдау және түсіндіру мүмкіндігі; әртүрлі тарихи кезеңдердегі діни жүйелердің эволюциясы мен дамуын және олардың мәдениеттің басқа аспектілерімен өзара әрекеттесуін зерттеу; әр түрлі діни дәстүрлерді салыстыру және әрқайсысының ортақ белгілері мен ерекше ерекшеліктерін анықтау мүмкіндігі; академиялық әдістер мен аналитикалық тәсілдерді қолдана отырып, діни тарих, мәдениет және философия саласында зерттеулер жүргізу мүмкіндігі. Курстың мақсаты діни дәстүрлер туралы білімді жеткізу ғана емес, сонымен қатар сыни ойлауды, талдау және түсіндіру қабілетін дамыту, сонымен қатар діннің қазіргі әлемдегі рөлін және оның тарихи тамырларын тереңірек түсінуге дайындық.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және өмір сүру қауіпсіздігі
Бұл курстың мақсаты – әлеуметтік, мәдени және азаматтық даму үшін жалпы білім беру құзыреттіліктерін дамыту. Бұл курс экология және тіршілік қауіпсіздігі пәні мен әдістемесі туралы теориялық білім береді; популяциялар мен экожүйелердің тұрақтылығын бұзатын себептер туралы; табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану; пәнаралық көзқарас негізінде адам, қоғам және мәдениет арасындағы қарым-қатынас туралы түсініктерін дамытады; қоғамдық сананы және қауіпсіз өмір салтын жасылдандыру. Тірі организмдердің қызмет етуінің негізгі заңдылықтары, әртүрлі ұйымдық деңгейдегі экожүйелердің, жалпы биосфераның және олардың тұрақтылығы зерттеледі; биосфера компоненттерінің өзара әрекеттесуі және адамның шаруашылық қызметінің экологиялық салдары. Түрлі елдердегі және Қазақстан Республикасындағы тұрақты дамудың тұжырымдамалары, стратегиялары және практикалық мақсаттары туралы заманауи түсінік. Тіршілік қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Тәуекелдер, төтенше жағдайлар. Адамның қауіпсіздік жүйелері. Құзыреттілікті меңгерген білім алушылар: • биосфераның жаһандық экожүйе ретіндегі мәнін және оның дамуының тұрақтылығын, өнеркәсіп пен ауыл шаруашылығын жасылдандыруды адам өмірінің қауіпсіздігінің негізі ретінде түсініп, түсіндіре алады; • қоғамдық сананың экологиялануы мен қауіпсіз өмір салтының маңызын меңгереді; • экологиялық және қоршаған ортаға зиян келтіретін жағдайларды бағалап, тіршілік қауіпсіздігіне әлеуетті қауіп төндіретін әрекеттерге дәлелді түрде қарсы тұра алады; • экологиялық мәдениет пен сананы, қауіпсіз өмір сүру дағдылары мен табиғатты қорғау мінез-құлқын көрсете алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Курстың мақсаты студенттерді білім беру саласындағы құқықтық реттеудің негізгі нормалары мен принциптерімен таныстыру болып табылады. Бұған білім беру процесіне қатысушылардың құқықтары мен міндеттерін зерделеу, білім беру қатынастарын нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету, білім алушылар мен педагог қызметкерлерді құқықтық қорғау кіреді. Студенттер курс шеңберінде алатын құзыреттерге мыналар жатады: құқықтық даулар мен білім беру мекемелерін басқаруға қатысты мәселелерді шешуді қоса алғанда, білім беру практикасында құқықтық нормалар мен ережелерді қолдану мүмкіндігі; сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін талдай білу, олардың алдын алу және білім беру ортасында оларға қарсы күрес жөніндегі шараларды әзірлеу және енгізу; білім алушылардың мүдделері мен әлеуметтік нормаларды ескере отырып, күрделі білім беру жағдайларында этикалық негізделген шешімдер қабылдау дағдыларын дамыту. Курс құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласында қажетті білімі мен құзыреті бар, білім беру қызметіндегі құқықтық және этикалық сын-қатерлерге тиімді жауап бере алатын, өз жұмысында заңдылық пен кәсіби этиканы қамтамасыз ете алатын педагог кадрларды даярлауға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әскери-патриоттық тәрбие негіздері
Курстың мақсаты студенттер арасында әскери-патриоттық тәрбиені табысты жүзеге асыру үшін қажетті құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Курстың негізгі міндеті студенттердің Отанға деген сүйіспеншілігін, өз елінің тарихы мен мәдениетін құрметтеуге, сондай-ақ оның мүдделерін қорғауға дайындығын тәрбиелеуге бағытталған іс-шараларды ұйымдастыру мен өткізудің түсінігі мен практикалық дағдыларын дамыту болып табылады. Осы пәнді оқу шеңберінде студенттер келесі құзыреттерге ие болады: отансүйгіштікке, азаматтыққа, Отан алдындағы борыш пен ар-намысқа байланысты құндылықтарды зерделеу және түсіну; оқушылардың патриоттық сезімдері мен азаматтық жауапкершілігін қалыптастыруға ықпал ететін түрлі іс-шараларды (әскери-спорттық ойындар, экскурсиялар, конкурстар, дәрістер) жоспарлау және өткізу дағдыларын әзірлеу; оқушылардың әртүрлі жас топтарымен олардың жеке қажеттіліктері мен ерекшеліктерін ескере отырып жұмыс істеу әдістерін меңгеру; іс-шараларды ұйымдастыруға және өткізуге байланысты этикалық нормалар мен ережелерді әскери-патриоттық тәрбие шеңберінде түсіну және сақтау; әскери-патриоттық тәрбие саласындағы педагогикалық қызметті табысты іске асыру үшін студенттердің кәсіби дайындығы мен құзыреттілігін қалыптастыру. Курстың мақсаты теориялық білімді беру ғана емес, сонымен қатар өз елін және оның құндылықтарын қорғауға дайын толыққанды азаматтарды қалыптастыруға ықпал ете отырып, әскери-патриоттық тәрбие саласында тиімді жұмыс істеу үшін қажетті практикалық дағдылар мен кәсіби қасиеттерді дамыту болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Цифрлық технологиялар мен жасанды интеллект
Бұл курстың мақсаты академиялық және болашақ кәсіби қызмет міндеттерін шешуде цифрлық ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, жасанды интеллектті, Интернет желісінің ресурстарын қауіпсіз және тиімді пайдалану үшін қажетті құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Студенттер заманауи технологиялар мен жасанды интеллекттің, оның ішінде Интернет-технологиялар мен қоғамның даму үдерістеріндегі өтпелі цифрлық технологиялардың орны мен рөлі, оқу-танымдық және болашақ кәсіби қызметтің міндеттерін шешу құралы ретінде цифрлық технологиялар мен ЖИ-ті қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру тәсілдері туралы біледі
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Адам анатомиясы
Курс аясында студенттер адам денесі құрылымының морфологиялық негіздерін, тірек-қимыл, жүйке, жүрек-қан тамырлары, тыныс алу, ас қорыту және зәр шығару жүйелерін қоса алғанда, органдар мен жүйелердің локализациясы мен байланысын зерттейді. Анатомиялық құрылымның физикалық белсенділікпен байланысына және оның қозғалыс функциясы үшін маңыздылығына ерекше назар аударылады. Пәнді оқу дене шынықтыру және алғашқы әскери дайындық сабақтарын ғылыми негізделген және қауіпсіз өткізу үшін қажетті анатомиялық білімді қалыптастырады. Курс болашақ мамандардың кәсіби дамуына ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
Болашақ мұғалімдер психиканың қалыптасуымен, оның қызметімен және даму заңдылықтарымен танысады. Болашақ мұғалімдер білім алушылардың даумын бақылай алады және соған сай жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу үрдістерін жоспарлап, жүзеге асыра алады және білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере алады. Болашақ мұғалімдер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және жалпы білім беру мен білім алушылардың игілігін сақтай алады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • әр білім алушылардың бастапқы кезеңдерін, олардың оқу әлеуеті мен нақты қолдау қажеттіліктерін тани алады; • өз білім алушыларына нақты қолдау, жетекшілік ету, оқыту және бағалауға қатысты жеке қажеттіліктерін қарастыра алады; • инклюзия мен нақты қолдау көрсету үшін әртүрлі әдіснамалық шешімдермен танысады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Басқару және байланыс
Курс аясында студенттер бөлімшелерді басқарудың құрылымы мен принциптерін, сондай-ақ заманауи әскери байланыс жүйелерін ұйымдастыру негіздерін үйренеді. Тақырып тактикалық басқару элементтерін, бұйрықтарды беру тәртібін, әскери құжаттаманы рәсімдеуді, радиостанцияларды, сигнал беру құралдарын және ақпаратты беру әдістерін пайдалануды қамтиды. Байланыс қауіпсіздігі, шифрлау және ақпаратты қорғау элементтеріне ерекше назар аударылады. Курс командалық дағдыларды, жедел шешім қабылдауды және әскери жағдайда байланыс құралдарымен жұмыс істеу дағдыларын дамытуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Дене тәрбиесінің биологиялық негіздері
Курс аясында студенттер физикалық белсенділік жағдайында адам ағзасының анатомиялық, физиологиялық және биохимиялық ерекшеліктерін зерттейді. Тірек-қимыл аппаратының, жүрек-қан тамырлары, тыныс алу, жүйке, бұлшықет және эндокриндік жүйелердің жұмысына, сондай-ақ олардың физикалық белсенділікке бейімделуіне ерекше назар аударылады. Дене жаттығуларын жүргізу кезінде шаршау, қалпына келтіру, жүктемені мөлшерлеу және жас-жыныстық ерекшеліктер механизмдері қарастырылады. Пән дене шынықтыру мен алғашқы әскери дайындықты тиімді ұйымдастыру үшін қажетті ғылыми және практикалық білімді қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Педагогикалық зерттеулер
Бұл курс болашақ мұғалімдерге педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздерін береді. Болашақ мұғалімдер түрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдысын меңгереді, педагогикалық ойлау мен практиканы дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады, зерттеулерге негізделген оқыту мен білім алуға, сондай-ақ осы дағдыларды үздіксіз дамытып, өздерін кәсіби тұрғыдан жетілдіруге ықпал етуге дайын болуы тиіс. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • педагогиканың табиғатын және оның негізгі терминологиясын біледі • педагогикадағы негізгі зерттеу салаларын анықтайды және күнделікті өмірдегі ойлау мен ғылыми білім арасындағы айырмашылықты түсінеді • білім беру саласындағы өзгерістерді бақылап отырады және олардың сіздің мұғалім ретіндегі жұмысыңызға қалай әсер ететінін қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Саптық дайындық оқыту әдістемесімен
Курстың мақсаты саптық дайындық бойынша тиімді оқу сабақтарын ұйымдастыруға және өткізуге қабілетті мамандарды даярлау. Бұл курс мынадай құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған: саптық даярлықтың негізгі элементтері мен әдістерін, соның ішінде саптық қалыптастыруды, шеруді және тәртіпті нығайту бойынша сабақтарды зерделеу және игеру; оқу сабақтарын жоспарлауды, оқу үлгерімін бағалау және бақылау әдістерін таңдау мен қолдануды қоса алғанда, саптық даярлықты оқытудың әдістемелік тәсілдерін әзірлеу және қолдану; күштер мен құралдарды орналастыруды, оқу міндеттерінің орындалуын бақылауды қоса алғанда, саптық даярлау жөніндегі оқу іс-шараларын жоспарлау және үйлестіру; саптық даярлық процесінде білім алушыларды психологиялық және педагогикалық қолдау әдістерін зерделеу және қолдану, студенттердің уәждемесі мен кәсіби қасиеттерін дамыту; саптық даярлықты оқыту процесінде әдептілік нормалары мен мінез-құлық қағидаларын қалыптастыру, оқу сабақтарына қатысушылардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету. Курс кәсіби даярлықтың жоғары деңгейін қамтамасыз етуге және тәртіпті, мотивацияны және кәсіби дағдыларды дамытуға қабілетті саптық даярлық саласындағы құзыретті мамандарды даярлауға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жеңіл атлетика оқыту әдістемесімен
Курстың мақсаты студенттерді жеңіл атлетика пәндері бойынша жан-жақты біліммен және практикалық тәжірибемен қамтамасыз ету болып табылады. Курсқа қатысушылар алатын негізгі құзыреттерге мыналар жатады: жүгірудің, секірудің, лақтырудың және жеңіл атлетиканың басқа элементтерінің негізгі және жетілдірілген әдістерін меңгеру; жеңіл атлетика жаттығуларының физиологиялық және биомеханикалық аспектілерін, соның ішінде дұрыс техника мен стратегияларды түсіну; қатысушылардың дене дайындығы мен мақсаттарын ескере отырып, жеке және топтық оқу бағдарламаларын құра білу; жаттығу техникасын талдау, қателерді анықтау және нәтижелерді жақсарту үшін түзетулер ұсыну мүмкіндігі; жеңіл атлетикадағы қауіпсіздіктің негізгі принциптерін және спорттық жарақаттардың алдын алу әдістерін білу. Курс студенттерді табысты жұмыс істеу үшін қажетті білім, дағдылар мен құзыреттерді қамтамасыз ете отырып, жеңіл атлетика саласында тиімді оқыту мен жаттығуға дайындауға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстан Республикасы әскери өнері мен Қарулы Күштерінің тарихы
Курстың мақсаты ҚР контекстінде әскери өнердің тарихи дамуын зерделеу, сондай-ақ Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің негізгі аспектілері мен жетістіктерін игеру болып табылады. Курс шеңберінде студенттер мынадай құзыреттерге ие болады: Қазақстанның әскери тарихының негізгі кезеңдері мен оқиғаларын зерделеу; халықаралық ынтымақтастыққа және бітімгершілік операцияларға қатысуға қосқан үлесін қоса алғанда, ҚР қазіргі заманғы Қарулы Күштерінің ұйымдық құрылымын, функциялары мен міндеттерін түсіну; ҚР Қарулы Күштері пайдаланатын әскери техниканың негізгі түрлерімен және олардың техникалық сипаттамаларымен танысу; ҚР Қарулы Күштері пайдаланатын негізгі әскери доктриналар мен тәсілдерді талдауды қоса алғанда, әскери операциялардың стратегиялық және тактикалық аспектілерін зерделеу; мораль және жауапкершілік мәселелерін қоса алғанда, Қазақстан әскери қызметшілері арасында әскери этика, мінез-құлық нормалары мен кәсіптік стандарттар туралы түсінік әзірлеу. Курс студенттердің Қазақстан Республикасының контекстінде әскери өнердің тарихи және қазіргі заманғы аспектілері туралы терең түсініктерін қалыптастыруға, сондай-ақ Қарулы Күштерде табысты қызмет ету немесе бастапқы әскери дайындық саласындағы кәсіби қызмет үшін қажетті құзыреттерді дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Әскери робототехника негіздері
Курстың мақсаты әскери робототехникалық жүйелерді әзірлеу, басқару және қолдау үшін қажетті білімі мен дағдылары бар мамандарды даярлау болып табылады. Бұл курста студенттер келесі құзыреттерге ие болады: механика, электроника, бағдарламалау және жасанды интеллектті қоса алғанда, әскери мақсатта қолданылатын робототехниканың негізгі принциптері мен технологияларын зерттеу; ұшқышсыз ұшу аппараттары (ұшқышсыз ұшу аппараттары), автономды жердегі роботтар, су астындағы роботтар және т. б. сияқты әскери робототехникалық жүйелердің әртүрлі түрлерімен танысу; тиімділік, сенімділік және қауіпсіздік талаптарын ескере отырып, әскери роботтарды жобалау мен әзірлеуде дағдыларды игеру; диагностиканы, жөндеуді және бағдарламалық қамтамасыз етуді жаңартуды қоса алғанда, әскери робототехникалық жүйелерді пайдалану және техникалық қызмет көрсету негіздерін оқыту; қазіргі заманғы жауынгерлік ортадағы іс-қимылдарды басқару мен үйлестіруді қоса алғанда, әртүрлі әскери операцияларда әскери роботтарды қолданудың тактикалық және стратегиялық аспектілерін зерттеу. Курс әскери робототехникалық жүйелермен тиімді жұмыс істей алатын, олардың сәтті жұмыс істеуін және Қарулы Күштердің жауынгерлік қабілеті мен қауіпсіздігін арттыру үшін әскери құрылымдарға интеграциялануын қамтамасыз ететін мамандарды даярлауға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мәнмәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Физиологиялық өлшеу әдістері және дене жүктемесін бақылау
Курс барысында студенттер физикалық жүктеме кезінде дененің функционалды жағдайын бағалауға мүмкіндік беретін физиологиялық параметрлерді өлшеу әдістерін меңгереді. Жүрек соғу жиілігі, тыныс алу жиілігі, қан қысымы, сүт қышқылы деңгейі және т.б. сияқты негізгі көрсеткіштер зерттелуде. Дене белсенділігіне бейімделуді бағалау әдістеріне, шаршауды қалпына келтіруге және алдын алуға ерекше назар аударылады. Курс дене шынықтыру және алғашқы әскери дайындық процесінде ағзаның жағдайын ғылыми бақылау және талдау дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жүзу оқыту әдістемесімен
Курстың мақсаты студенттердің әртүрлі жас және физикалық топтарға бейімделген жүзу саласындағы терең теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Курс келесі құзыреттерді дамытуға бағытталған: жүзу қозғалыстарының физиологиялық және биомеханикалық аспектілерін, жүзу процесінде бұлшықеттер мен тыныс алу жүйесінің ерекшеліктерін терең түсіну; әр түрлі жас санаттары мен физикалық деңгейлердегі оқушылардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, жүзу сабақтарын жоспарлау және өткізу қабілеті; білім беру және спорттық мақсаттарға тиімді қол жеткізу үшін әртүрлі білім беру технологиялары мен құралдарын пайдалануды қоса алғанда, жүзуді оқытудың озық әдістемелерін қолдану; дене мүмкіндіктерінде шектеуі адамдар үшін және халықтың әртүрлі топтарының жеке қажеттіліктері үшін жүзуді оқыту бағдарламалары мен әдістемелерін бейімдей білу; жүзу іс-әрекетін дене шынықтыру мен спорттың жалпы құрылымына біріктіруді қоса алғанда, жүзу сабақтарын жоспарлау және ұйымдастыру. Курсты аяқтаған студенттер жүзу сабақтарын сапалы өткізуге дайын болады, халықтың әртүрлі топтары үшін жүзу жаттығуларын сәтті ұйымдастыра алады және оларды оқушылардың бірегей қажеттіліктері мен қабілеттеріне сәйкес бейімдей алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Болашақ мұғалімдер оқытудың әртүрлі теориялары мен педагогикалық үлгілеріне жетелейтін тұлғаның тұжырымдамалық бейнелері сияқты педагогика ғылымының негіздерін меңгереді. Теориялық тұжырымдамаларды түсіну негізінде болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайларына сәйкес педагогикалық таңдау жасай алады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • адам тұжырымдамалары мен олардың оқуды түсінудегі және білім беру үдерісін жобалаудағы маңызын ажыратады; • оқыту теориялары мен олардың оқуды түсінудегі және білім беру үдерісін жобалаудағы маңызын ажыратады; • жан-жақты оқыту үдерісіне қолайлы оқыту теориялары мен педагогикалық үлгілерді қолданады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Спорттық ойындар оқыту әдістемесімен (баскетбол, волейбол)
Курстың мақсаты баскетбол және волейбол сияқты ойындарға оқушыларды сапалы оқытуға және жаттықтыруға қабілетті мамандарды даярлау. Студенттер курстан өту арқылы алатын құзыреттерге мыналар жатады: баскетбол мен волейболдың негізгі және жетілдірілген әдістерін, соның ішінде пас беруді, соққыларды, құлыптарды және ойынның басқа аспектілерін меңгеру; команданы тиімді басқару және спорттық мақсаттарға жету үшін ойын стратегияларын, тактикаларын және жоспарларын әзірлеу; командалық жұмысты және оқушылардың жеке дағдыларын дамытуға ықпал ететін ойындардың физикалық және тактикалық аспектілерін оқыту үшін заманауи педагогикалық тәсілдер мен әдістемелерді қолдану; ойыншылардың физикалық дайындығы мен жеке қажеттіліктерін ескере отырып, тиімді жаттығу сессияларын жоспарлау және өткізу; спорттық этика қағидаттарын сақтау, көшбасшылық қасиеттерді дамыту және оқушыларды жоғары спорттық нәтижелерге қол жеткізуге шабыттандыру және ынталандыру қабілеті. Курс ойындардың техникалық және тактикалық аспектілерін жеткізіп қана қоймай, оқушылардың спорттық мотивациясын, командалық дағдылары мен көшбасшылық қасиеттерін дамыта алатын құзыретті жаттықтырушылар мен педагогтарды даярлауға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әскери көпсайыс
Курс аясында студенттер әскери-қолданбалы спорт түрлерінің бірі ретінде әскери көпсайыстың құрылымы мен мазмұнын зерттейді. Пәнге әртүрлі қашықтыққа жүгіру, ату, граната лақтыру, кедергілерді жеңу, әскери эстафета және басқа жаттығулар кіреді. Әдістеме, өткізу ережелері, тактикалық ерекшеліктері және дене шынықтыруға әсері зерттеледі. Курс болашақ әскери және дене шынықтыру мамандарының кәсіби дағдыларын, төзімділігін, ерік-жігерін және командалық рухын дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Адам физиологиясы
Курс барысында студенттер адам ағзасындағы тіршілік әрекеттерінің негізгі физиологиялық заңдылықтарын меңгереді, жеке жүйелердің қызмет ету принциптерін түсініп, олардың өзара байланысын саралауды үйренеді. Пәнді зерделеу барысында тыныс алу, жүрек-қан тамыр, жүйке, бұлшықет, ас қорыту және басқа да жүйелердің жұмыс істеу ерекшеліктері, физикалық және психоэмоционалдық жүктемелерге физиологиялық жауаптары, бейімделу механизмдері қарастырылады. Сонымен қатар, студенттер дене дайындығы және бастапқы әскери жаттығулар жағдайында ағзаның функционалдық мүмкіндіктерін бағалау дағдыларын меңгеріп, физиологиялық көрсеткіштерді бақылауды үйренеді. Бұл пән болашақ мамандардың кәсіби, ғылыми және практикалық даярлығын арттыруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің жалпы әскери жарғылары
Курстың мақсаты Қазақстанның әскери құрылымдарының қызметін реттейтін негізгі нормативтік және ұйымдастырушылық құжаттарды зерделеу және түсіну. Осы курс шеңберінде қалыптастырылатын негізгі құзыреттерге мыналар жатады: әскери қызметті, тәртіпті, мінез-құлық тәртібін және әскери атақтар иерархиясын реттейтін жарғылық құқықтың негізгі ережелері мен нормаларын зерделеу; әртүрлі бөлімшелер мен лауазымды адамдардың құзыреттері мен міндеттерін қоса алғанда, Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің ұйымдық құрылымын зерделеу; практикалық қызметте жалпыәскери жарғыларды қолдану дағдыларын игеру, олардың әскери құрылымдардың күнделікті жұмысында сақталуын қамтамасыз ету; әскери ортада кәсіби этика мен мінез-құлық нормаларын дамыту, кәсіби қызметте этикалық қағидаларды сақтау; студенттерді жалпыәскери жарғыларға оқыту үшін әдістемелер мен материалдар әзірлеу, жарғылық нормаларды оқыту мен қолдануда әдістемелік қолдау көрсету. Курс әскери қызметті жарғылық реттеу саласында терең білімі мен дағдылары бар, алған білімдерін кәсіби практикада тиімді қолдана алатын білікті мамандарды даярлауға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Спорттық ойындар оқыту әдістемесімен (футбол, гандбол)
Курстың мақсаты футбол және гандбол сияқты ойындарға оқушыларды тиімді оқытуға және жаттықтыруға қабілетті мамандарды даярлау. Студенттердің курстан өту нәтижесінде алатын құзыреттеріне мыналар жатады: футболда да, гандболда да соққыларды, пас беруді, техниканы және ойынның басқа элементтерін орындаудың негізгі және озық әдістерін меңгеру; әртүрлі жағдайлар мен қарсыластарға бейімделген тактикалық стратегиялар мен ойын жоспарларын әзірлеу мүмкіндігі; ойын дағдылары мен тактикасына тиімді оқыту үшін заманауи педагогикалық тәсілдер мен әдістемелерді пайдалану; оқушылардың дене дайындығы мен жас ерекшеліктерін ескере отырып, жаттығу сабақтарын жоспарлау және өткізу; ойыншылармен өзара әрекеттесу этикасының принциптерін сақтау, сондай-ақ жаттығулар мен ойындар кезінде қауіпсіздікті қамтамасыз ету. Курс ойынның техникалық және тактикалық аспектілерін жеткізіп қана қоймай, оқушылардың командалық дағдыларын, көшбасшылығы мен спорттық мотивациясын дамыта алатын құзыретті жаттықтырушылар мен педагогтарды қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Әскери-спорттық қызметтегі еңбекті қорғау және тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі
Курстың мақсаты әскери-спорттық іс-шараларға қауіпсіз жағдай жасау және қатысушылардың денсаулығына қауіп-қатерді азайту. Осы курс шеңберінде мынадай негізгі құзыреттер қалыптастырылады: әскери-спорттық қызметке қолданылатын еңбекті қорғау және тіршілік қауіпсіздігі жөніндегі негізгі нормативтер мен стандарттарды зерделеу; әскери-спорттық жаттығулар мен іс-шараларды орындауға байланысты қауіптер мен тәуекелдерді бағалау дағдыларын әзірлеу, оларды басқару және алдын алу жөніндегі шараларды әзірлеу; әскери-спорттық жаттығуларды өткізу үшін қажетті мамандандырылған жабдықтар мен техниканы пайдалану қағидаларын зерделеу, оларды қауіпсіз қолдану әдістеріне үйрету; сабақ кезінде жарақаттар мен жазатайым оқиғалар туындаған кезде алғашқы медициналық көмек көрсету дағдыларын меңгеру, медициналық төтенше жағдайлардың алдын алу және оларға уақтылы ден қою жөніндегі шараларға үйрету; әскери-спорттық жаттығуларды өткізу үшін қажетті психологиялық тұрақтылық пен іс-қимыл қабілетін дамыту физикалық және эмоционалдық шиеленіс, әскери-спорттық жаттығулар кезінде стрессті тиімді басқаруға дайындық. Курс әскери-спорттық қызметке қатысушылардың қауіпсіздігін қамтамасыз етуге, еңбекті қорғау және тіршілік қауіпсіздігі саласындағы кәсібилік пен жауапкершілікті дамытуға, сондай-ақ осы қызмет түрі шеңберінде міндеттерді тиімді және қауіпсіз орындау үшін қажетті құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Болашақ педагогтардың оқу үрдісінде білімалушылардың жан-жақтылығын ескеріп, олардың жеке қажеттіліктерін анықтауға мүмкіндіктері бар. Болашақ педагогтар сәйкес АКТ, оқыту және көмекші технологияларды қолдана отырып, білімалушылардың оқуын және білім беру үдерісіне қосылуын қолдайды. Болашақ педагогтар білімалушылардың өмір сүру оқу мәнмәтінін ескере отырып, қауымдастықпен (педагогтармен, білімалушылармен, ата-аналармен/қамқоршылармен) бірлесе ынтымақтастықта психологиялық және этикалық тұрғыдан олардың әл-ауқатын қолдайды
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Бағалау және дамыту
Болашақ мұғалімдер оқу үдерісінде бағалаудың мәнін терең түсінеді және оқу үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық түрде конструктивті бағалауды қамтамасыз ете алады және білім алушыларды бағалауға тарта алады. Болашақ мұғалімдер бағалаудың әртүрлі технологияларын, принциптерін, кезеңдерін, өз білім саласын бағалау құралдарын (қалыптастырушы және жиынтық бағалауды, өзін-өзі бағалауды, өзара бағалауды және т.б. қоса алғанда) анықтайды, саралайды және пайдаланады. Олар бағалауға қатысты өздерінің түсініктері мен тәжірибелерін сыни тұрғыдан бағалауға, талдауға және оларды әрі қарай дамытуға қабілетті. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • бағалау мен кері байланыстың әртүрлі әдістерін (мысалы, қалыптастырушы және қорытынды бағалау) жақсы біледі • білім алушылардың білім беру құзыреттілігінің деңгейлерін анықтау мен тануда педагогикалық принциптерді қолданады • білім алушылардың және әріптестерінің өзін-өзі бағалау және өзара бағалау дағдыларын дамыту жүйесін мойындайды және қолдана алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Терроризмге қарсы қауіпсіздік және өзін-өзі қорғау
Курстың мақсаты террористік қатерлерге тиімді қарсы тұру және өз қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін қажетті білімі мен дағдылары бар мамандарды даярлау. Осы курс шеңберінде мынадай негізгі құзыреттер қалыптастырылады: террористік қатерлерді талдаудың негізгі қағидаттары мен әдістерін зерделеу, террористік шабуылдардың алдын алу стратегиялары мен тактикаларын әзірлеу; қазіргі заманғы техникалық құралдар мен қауіпсіздік жүйелері туралы білімді меңгеру, оларды объектілер мен адамдарды қорғауды қамтамасыз ету үшін қолдану; физикалық қорғаудың және алғашқы көмектің негізгі әдістерін меңгеруді қоса алғанда, төтенше жағдайларда өзін-өзі қорғау және аман қалу дағдыларын дамыту; дағдарыс жағдайларындағы іс-қимылдарға психологиялық дайындық әдістерін зерделеу, террористік актілер қаупі жағдайында эмоционалдық жай-күй мен стрессті басқару; терроризмге қарсы қауіпсіздікті қамтамасыз етудің құқықтық және ұйымдастырушылық аспектілерін түсіну, террористік актілердің алдын алу жөніндегі іс-қимылдарда нормалар мен ережелерді сақтау. Курс террористік қауіп жағдайында тиімді әрекет етуге, өзіне, айналасындағыларға және объектілерге қауіпсіздікті қамтамасыз етуге дайын, сондай-ақ террористік оқиғалардың ықтимал салдарын болдырмау және азайту бойынша жедел шаралар қабылдауға қабілетті мамандарды даярлауға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Оқыту әдістері мен технологиялары
Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер. Болашақ мұғалімдер оқытудың стратегиялары мен әдістемелерін жан-жақты түсінеді және оларды нақты педагогикалық жағдайларға, мектептің нақты шарттарына және оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес келетін инновациялық әдістермен жоспарлауда, оқытуда және бағалауда қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде қолайлы инклюзивті, физикалық және онлайн оқыту ортасын құра алады. Болашақ мұғалімдер оқу материалдарын жоспарлау кезінде авторлық құқық пен деректерді қорғау ережелерін түсінеді және қолдана алады. Болашақ мұғалімдердің дидактика, оқыту технологиялары мен оқушыларды ынталандыру әдістері бойынша қажетті білімдері бар, оқушыларға қажетті педагогикалық көмек көрсете алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әскери-педагогикалық менеджмент
Курстың мақсаты студенттердің білім беру процестері мен педагогикалық қызметті тиімді басқару үшін қажетті құзыреттіліктерін қалыптастыру болып табылады. Құзыреттердің негізгі бағыттары мыналарды қамтиды: әскери даярлықтың ерекшеліктері мен талаптарын зерделеу, әскери ортаның ерекшеліктеріне педагогикалық тәсілдер мен әдістерді бейімдеу; білім алушылардың әскери-спецификалық міндеттері мен қажеттіліктеріне бейімделген білім беру бағдарламаларын әзірлеу және үйлестіру; әскери қызметшілерді психологиялық қолдау әдістерін зерделеу, педагогикалық қызмет арқылы жеке қасиеттер мен кәсіби дағдыларды дамыту; көшбасшылық қасиеттерді дамыту, ұжымды басқару және әскери-педагогикалық қызметте тұрақты командалық жұмысты қалыптастыру; әскери-педагогикалық менеджментте кәсіби этиканы қалыптастыру, білім алушылар мен әріптестер алдында адамгершілік пен жауапкершілік нормаларын сақтау. Курс білім беру процестерін тиімді басқаруға, кәсіби және жеке қасиеттерді қолдауға және дамытуға қабілетті білікті мамандарды даярлауға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Азаматтық қорғаныс және төтенше жағдайлар
Курстың мақсаты мамандар мен халықты ықтимал төтенше жағдайлар кезіндегі іс-әрекеттерге дайындау және халықты түрлі қауіптерден қорғауды қамтамасыз ету. Осы курс шеңберінде мынадай негізгі құзыреттер қалыптастырылады: табиғи апаттар, техногендік авариялар және басқа да төтенше жағдайлар сияқты ықтимал төтенше жағдайларға байланысты қауіптер мен тәуекелдерді бағалау әдістері мен тәсілдерін зерделеу; төтенше жағдайлардың салдарын болғызбауға және азайтуға бағытталған мемлекеттік және қоғамдық құрылымдардың өзара іс-қимыл стратегиялары мен тактикаларын әзірлеу; ықтимал қауіптер туралы халықты хабардар етудің әдістері мен тәсілдерін игеру, қажет болған жағдайда шұғыл көмек көрсету және эвакуациялау жүйесін ұйымдастыру; төтенше жағдайлар кезінде халықты және инфрақұрылымды қорғауды қамтамасыз ету үшін қазіргі заманғы технологиялар мен техникалық құралдарды зерделеу; төтенше жағдайлар кезінде және дағдарыс жағдайында халыққа медициналық көмек көрсету. Курс мамандар мен халықты төтенше жағдайлардағы іс-әрекеттерге оқытуға және дайындауға, төтенше жағдайлардың алдын алуға және ден қоюға дайындықты қамтамасыз етуге, сондай-ақ бейбіт тұрғындардың қауіпсіздігі мен қорғалуын қамтамасыз ету үшін қажетті дағдылар мен құзыреттерді дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Бастапқы әскери және технологиялық дайындықты оқытудың теориясы мен әдістемесі
Курстың мақсаты бастапқы әскери дайындық пен технологиялық дағдылардың негіздері бойынша оқу процесін тиімді ұйымдастыруға және жүргізуге қабілетті мамандарды даярлау. Курс шеңберінде қалыптасатын негізгі құзыреттерге мыналар жатады: әскери стратегия мен тактиканың, әскери этиканың, әскери тәртіптің және мінез-құлық ережелерінің негіздерін қоса алғанда, әскери ғылымның негіздерін үйрену; саптық дайындықты, оқу атыстарын, әскери қолөнер элементтерін және қауіпсіздік техникасын қоса алғанда, әскери дағдыларды оқытудың әдістемелік тәсілдерін әзірлеу және қолдану; бастапқы әскери және технологиялық дайындықты тиімді оқытуды қамтамасыз ету үшін оқу сабақтарын жоспарлау және үйлестіру, уақыт пен ресурстарды басқару; әскери және технологиялық дағдыларды игеру процесінде білім алушыларды психологиялық және педагогикалық қолдау әдістерін зерделеу, студенттердің уәждемесі мен кәсіби қасиеттерін дамыту; бастапқы әскери және технологиялық дайындық мұғалімінің кәсіби қызметінде әдептілік нормалары мен мінез-құлық қағидаларын халықаралық стандарттар мен құқық нормаларын қалыптастыру. Курс оқытудың заманауи әдістемелері мен технологияларын табысты енгізуге, оқу жетістіктері мен кәсіби дағдыларын дамытуға қабілетті бастапқы әскери және технологиялық дайындықты оқыту саласында құзыретті мамандарды даярлауға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстан Республикасында әскери-қорғаныс және кешенді дайындық
Курстың мақсаты әскери және қорғаныс дайындығы саласында жан-жақты білімі мен дағдылары бар, сондай-ақ қорғаныс-қауіпсіздік қызметінің әртүрлі аспектілерін тиімді басқаруға және үйлестіруге қабілетті мамандарды даярлау болып табылады. Осы курс шеңберінде мынадай құзыреттер қалыптастырылады: қатерлер мен тәуекелдерді бағалауды, мемлекеттік мүдделерді қорғау стратегияларын әзірлеуді және ықтимал әскери сценарийлерді болжауды қоса алғанда, Қазақстан Республикасының қорғаныс-қауіпсіздік саясаты контекстінде стратегиялық жоспарлау мен талдау негіздерін зерделеу; әскери күштерді орналастыруды, жұмылдыру іс-шараларын жоспарлауды және дағдарыс жағдайларындағы іс-қимылдарды үйлестіруді қоса алғанда, мемлекеттің қорғаныс жүйесін ұйымдастыруға дайындық; қару-жарақ пен әскери техниканы сатып алуды қоса алғанда, мемлекеттер арасындағы әскери-техникалық ынтымақтастық мәселелерін зерделеу, сондай-ақ жедел іс-қимылдарды қолдау үшін әскери логистиканы ұйымдастыру; терроризмге және киберқауіптерге қарсы іс-қимыл әдістеріне оқыту, оның ішінде қорғаныс шараларын әзірлеу маңызды ақпараттық инфрақұрылым және кибершабуылдардың алдын алу; халықаралық гуманитарлық құқықтың халықаралық стандарттары мен нормаларына сәйкес әскери операцияларды жүргізудің құқықтық және этикалық аспектілерін қоса алғанда, халықаралық әскери ынтымақтастықты зерттеу. Курс Қазақстан Республикасында әскери-қорғаныс және кешенді даярлықты тиімді басқаруға қабілетті, қауіпсіздікке қатер төнген және Ұлттық қорғаныс қабілетін қолдау жағдайында іс-қимылдарға дайындықты қамтамасыз ететін жоғары білікті мамандарды қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру теориясы мен әдістемесі
Курстың мақсаты дене шынықтырудың негізгі теориялық және әдістемелік аспектілерін терең зерттеу және практикалық игеру, сондай-ақ оларды халықтың әртүрлі топтарына бейімдеу. Курс мынадай құзыреттерді дамытуға бағытталған: дамудың тарихи және мәдени мәтінін қоса алғанда, дене шынықтырудың негізгі теорияларын, тұжырымдамалары мен әдіснамасын зерделеу; қатысушылардың жас ерекшеліктерін, физикалық және жеке ерекшеліктерін ескеретін сабақ әдістемелерін әзірлеу және қолдану; халықтың әртүрлі топтарына бейімделген әртүрлі дене жаттығуларын меңгеру және оларды орындау әдістемесін жетілдіру; оқушылардың жеке және топтық қажеттіліктерін ескере отырып, дене шынықтыру саласындағы сабақтарды, жаттығуларды және іс-шараларды жоспарлау және ұйымдастыру; дене шынықтыру және спорт саласындағы мақсаттарға тиімді қол жеткізу үшін оқытудың заманауи әдістері мен технологияларын пайдалану. Курс халықтың әртүрлі топтарының қажеттіліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, дене шынықтыру және спорт бойынша сабақтарды ұйымдастыру және өткізу үшін теориялық білімі мен практикалық дағдылары бар білікті мамандарды даярлауға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту
Болашақ мұғалімдер өздерінің оқыту саласындағы білім беру бағдарламаларымен, сондай-ақ кәсіпкерлік пен тұрақты даму сияқты білім берудің белгілі бір деңгейін дамытудың педагогикалық қағидаларымен және қиылысатын тақырыптарымен таныс. Болашақ мұғалімдерде педагогикалық және өз бетінше ізденістерге негізделген оқыту технологияларын қолдану және оқыту үдерісіне оқушылардың жан-жақтылығын және инклюзия қағидаларын ескере отырып, оқытуды дараландыру дағдылары бар. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • білім беру бағдарламасының негізгі қағидалары мен талаптарын өзінің оқыту саласында түсінеді және оларды оқу іс-әрекетін жоспарлау және өткізу кезінде қолданады; • білім алушылардың оқуына әсер ететін факторлар мен жағдайларды анықтайды • білім алушылардың қажеттіліктерін ескере отырып және олардың тұлғалық және өзін-өзі құрметтеуді дамытуды қолдау, оның ішінде кәсіптік бағдар беруді ескере отырып, инклюзивтік, оқытуды және көшбасшылықты даралау (оқу бағдарламаларын бейімдеу, сараланған сабақтарды әзірлеу) қағидаттарын тәжірибеге енгізеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Атыс дайындығы
Курстың мақсаты студенттердің жауынгерлік тапсырмаларды тиімді орындау үшін атыс қаруымен жұмыс істеудің негізгі принциптерін, дағдылары мен әдістерін игеру. Осы курс аясында келесі құзыреттер қалыптасады: мылтықтарды, тапаншаларды, пулеметтерді және граната атқыштарды қоса алғанда, атыс қаруының әртүрлі түрлерімен жұмыс істеудің негізгі аспектілерін зерттеу, қауіпсіздік ережелерін, қаруды нысанаға алу, ату және қызмет көрсету әдістерін игеру; әртүрлі жауынгерлік жағдайларда, соның ішінде камуфляж, маневр жасау, буктурмадан және жергілікті жерден ату, сондай-ақ тактикалық командалар бойынша оқуды қоса алғанда, атыс қаруын пайдаланудың тактикалық тәсілдері мен стратегияларын үйрету; әртүрлі қашықтықтарға, әртүрлі жарық жағдайлары мен метеожағдайларда ату дағдыларын практикалық меңгеру, атысты түзетуді зерттеу, атыс дәлдігіне қоршаған орта факторларының әсері; атыс арнайы операцияларда атыс қаруын қолданудың нақты әдістері, мысалы, ассал операциялары, қарсы шабуылдар, қорғаныс және басқа да жауынгерлік тапсырмалар; атыс қаруын қолданудың этикалық аспектілерін түсіну, сондай-ақ соғыс пен күш қолдануды реттейтін халықаралық гуманитарлық құқық ережелерін білу. Курс әскери операциялар шеңберінде атыс қаруын білікті және қауіпсіз пайдалануға мамандарды даярлауға, жауынгерлік міндеттерді ойдағыдай орындау және Қарулы Күштердің жоғары жауынгерлік қабілетін қолдау үшін қажетті білімді, іскерлікті және дағдыларды қамтамасыз етуге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жекпе - жек
Курстың мақсаты студенттердің жекпе-жек саласында терең түсінігі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Студенттердің курстан өту нәтижесінде алатын құзыреттеріне мыналар жатады: таңдалған жекпе-жек түрлеріне тән негізгі, техникалық әдістер мен жаттығуларды көрсету және оқыту мүмкіндігі; жекпе-жектегі жаттығу процесінің физиологиялық негіздерін түсіну, соның ішінде физикалық белсенділікке бейімделу, жарақаттарды қалпына келтіру және алдын алу; спорт психологиясының негіздерін мотивацияны арттыру, стрессті басқару және жекпе-жекке қатысушылардың сенімділігін дамыту үшін қолдана білу; әртүрлі жас топтары, дене шынықтыру деңгейлері мен қабілеттері, соның ішінде бейімдік спорты үшін оқу бағдарламалары мен оқыту әдістемелерін бейімдік дағдылары; жекпе-жектегі этикалық және құқықтық аспектілерді, соның ішінде бәсекелестік этикасын, қауіпсіздік пен жарыс ережелерін түсіну. Курсты аяқтаған студенттер жекпе-жектің кәсіби қызметіне, соның ішінде бейімдік спортқа дайын болады, оқу сабақтарын тиімді ұйымдастыруға және өткізуге, оларды қатысушылардың әртүрлі санаттарына бейімдеуге, олардың спорттық әлеуетін дамытуға және денсаулығын нығайтуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Әскери техниканың негіздері
Курстың мақсаты білім алушылардың әскери техниканың жұмыс істеуі мен оны қолданудың негізгі аспектілері мен принциптерін игеруі. Курс мынадай құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған: бронетранспортерлер, танктер, жаяу әскердің жауынгерлік машиналары және жауынгерлік техниканың басқа да түрлері сияқты әскери техниканың әртүрлі түрлерімен танысу; олардың негізгі сипаттамаларын, мақсаты мен мүмкіндіктерін зерделеу; әскери техникаға техникалық қызмет көрсетудің негіздерін, оның ішінде жұмыс қабілеттілігін сақтау үшін қажетті қарап-тексеруді, диагностиканы, күтімді және техникалық қызмет көрсетуді зерделеу және жабдықтың беріктігі; әскери техникада басқарудың және маневр жасаудың базалық дағдыларын, сондай-ақ техникалық құралдарды пайдалана отырып, әскери іс-қимылдардың тактикасы мен стратегиясының негіздерін оқыту; әскери техниканы пайдалануға байланысты қауіпсіздік шараларын, қару-жарақ пен техникамен жұмыс істеу қағидаларын зерделеу, жазатайым оқиғалардың алдын алу және тәуекелдерді азайту; алған білімдерін іс жүзінде қолдануға бағытталған практикалық сабақтар, модельдеу және жаттығулар және нақты жауынгерлік жағдайларға барынша жақын жағдайдағы дағдылар. Курстың мақсаты қатысушыларға әскери техника саласындағы толық түсінік пен құзыреттілікті қамтамасыз ету, оларды әскери ортада техникамен тиімді жұмыс істеуге дайындау және бастапқы әскери және дене шынықтыру дайындығы шеңберінде тапсырмаларды сәтті орындау үшін қажетті дағдыларды дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Зияткерлік спорт түрлері оқыту әдістемесімен
Курстың мақсаты зияткерлік ойындарды оқыту және дамыту саласында терең білімі мен практикалық дағдылары бар мамандарды даярлау. Оқыту процесінде студенттер келесі құзыреттерді алады: шахмат, тоғызқұмалақ және дойбы, соның ішінде сабақтар, оқу бағдарламалары мен жеке сабақтар әзірлеуді оқытудың заманауи әдістері мен технологияларын меңгеру; оқушылардың жас ерекшеліктерін, жеке және топтық ерекшеліктерін ескере отырып, зияткерлік ойындардың әртүрлі түрлері бойынша сабақтар мен жаттығуларды жоспарлау, өткізу дағдылары; оқушылардың стратегиялық ойлауын, аналитикалық қабілеттерін, логикасын дамыту және бәсекелестік ойын жағдайында шешім қабылдау қабілеті; оқушыларды зияткерлік ойындарда жоғары нәтижелерге қол жеткізуге ынталандыру, өз күшіне деген сенімділікті және өзін-өзі бақылау қабілетін дамыту қабілеті; өзін-өзі дамытуға, зияткерлік ойындарды оқытуда жаңа әдістер мен тәсілдерді үйренуге, кәсіби қауымдастықтар мен желілік ойындарға қатысуға дайындық іс-шаралар. Курс болашақ педагогтардың зияткерлік, мәдени және тұлғалық дамуына ықпал ете отырып, оқушылардың шахмат, тоғызқұмалақ және дойбы ойнау дағдыларын тиімді оқытуға және дамытуға қабілетті зияткерлік спорт түрлері саласындағы құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Радиоэкологиялық, химиялық және биологиялық қорғау
Курс аясында студенттер ядролық, химиялық және биологиялық қауіптердің табиғатын, олардың адам ағзасына және қоршаған ортаға әсерін, сондай-ақ олардан қорғау әдістерін зерттейді. Жеке және ұжымдық қорғау құралдары, залалсыздандыру, газсыздандыру және дезинфекциялау әдістері, алғашқы көмек көрсету ережелері және РХБ жағдайындағы әрекеттер қарастырылады. Студенттер жаппай қырып-жою қаруын қолдану арқылы шабуыл жасау кезіндегі іс-қимыл алгоритмдерін меңгереді және төтенше жағдайлар кезінде әскери және азаматтық қызметтердің өзара іс-қимылын зерттейді. Тәртіп қауіпсіздік мәдениетін және жоғары тәуекел жағдайында шешім қабылдау дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әскери-спорттық медициналық дайындық
Курстың мақсаты студенттерді әскери қызметшілер мен спортшыларға медициналық қызмет көрсету саласында кәсіби жұмыс істеу үшін қажетті білім мен дағдылармен қамтамасыз ету болып табылады. Курс шеңберінде дамитын негізгі құзыреттерге мыналар жатады: әскери және спорттық контексттерге, соның ішінде анатомияға, физиологияға, фармакологияға және медициналық терминологияға тән медицинаның негізгі принциптері мен тұжырымдамаларын зерттеу; студенттерге спорттық жарыстар мен жаттығулар кезінде медициналық көмек көрсетуге үйрету, соның ішінде жарақаттар мен созылмалы аурулардың өршуіне алғашқы көмек; спорт жарақаттарын диагностикалаудың, емдеудің және оңалтудың негізгі қағидаттарын зерделеу, олардың ерекшелігі оқу процесі мен әскери қызметтің ерекшеліктерімен байланысты; жауынгерлік іс-қимылдарға немесе спорттық төтенше жағдайларға жақын жағдайларда шұғыл медициналық көмекке дайындық, далада медициналық көмек көрсету қағидаттарын қоса алғанда; әскери қызметшілер мен спортшылар арасында аурулардың алдын алу бағдарламаларын әзірлеу, оның ішінде иммунитетті күшейту әдістерін сақтау және жалпы физикалық жағдайды сақтау. Курс әскери операциялар мен спорттық іс-шаралар кезінде медициналық қолдауды қамтамасыз ете алатын, қатысушылардың қауіпсіздігі мен денсаулығын қамтамасыз ете отырып, медициналық жағдайларға тиімді жауап бере алатын мамандарды даярлауға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстан Республикасындағы әскери басқару және заңнама
Курстың мақсаты Қазақстандағы әскери қызметтің әскери құрылымдары мен құқықтық аспектілерін басқару саласында терең білімі мен құзыреті бар мамандарды даярлау. Осы курс шеңберінде мынадай негізгі құзыреттер қалыптастырылады: әскери құрылымдарды басқару принциптері мен әдістерін, оның ішінде әскери операциялар мен қызметті жоспарлауды, ұйымдастыруды, үйлестіруді және бақылауды зерделеу; әскери қызметшілердің құқықтары мен міндеттерін, әскери тәртіп мәселелері мен жауынгерлік іс-қимылдарды жүргізу тәртібін қоса алғанда, Қазақстан Республикасындағы әскери қызметті реттейтін нормативтік актілер мен заңнамалық нормаларды игеру; нақты жағдайларда әскери заңнаманы қолдану дағдыларын әзірлеу, әскери қызмет процесінде құқықтық нормалар мен міндеттемелердің сақталуын қамтамасыз ету; әскери қызметшілердің әдеп нормалары мен мінез-құлық стандарттарын дамыту, кәсіби жауапкершілікті нығайту және пәндер; заңнамалық және ұйымдастырушылық аспектілерді ескере отырып, дағдарыстық жағдайларды басқару және әскери ортадағы қақтығыстарды шешу әдістерін үйрету. Курс Қазақстан Республикасының заңнамасына және халықаралық нормаларға сәйкес әскери құрылымдарды тиімді басқаруды қамтамасыз ететін, бастапқы әскери дайындық саласындағы сын-қатерлер мен міндеттерге жедел және тиімді ден қоюға қабілетті жоғары білікті мамандарды даярлауға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Зерттеулер, даму және инновациялар
Қазіргі заман деңгейінде болу, өзін және жұмысын үнемі дамыту мүмкіндігіне ие болу үшін болашақ мұғалімдер зерттеуге негізделген жаңа білім алады және білім беру мен мұғалім кәсібінің дамуына, әртүрлі желілерде оқытудың инновациялық тәсілдеріне, сонымен қатар білім алушыларды оқыту мен басқаруға қатысты зерттеулер жүргізеді. Болашақ мұғалімдер дамуға бағытталған ойлау тәсілін меңгереді, қоғамда және білім беру ортасында болып жатқан өзгерістер контексінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеуге, жаңартуға және қолдануға қабілетті. Болашақ мұғалімдер мұғалім ретіндегі жұмысының ғылыми дәлелді дамуы туралы білу үшін шағын зерттеу жобасын әзірлейді. Олар өздерінің зерттеу тақырыбын/сұрақтарын анықтайды, әдебиеттерге шолу жасайды және зерттеу этикасын қоса алғанда, деректерді жинау және талдау әдіснамасын әзірлейді. Курсты аяқтағаннан кейін болашақ мұғалімдер этикалық жүргізілген зерттеулер және әзірлемелердің негізінде педагогикалық іс-әрекетін дамытып, жаңарта алады, сонымен қатар зерттеу жобаларын жүзеге асыра алады немесе оларға қатыса алады. Сондай-ақ олар өздерінің зерттеулері мен әзірлемелерінің нәтижелерін әртүрлі кәсіби тәсілдермен және арналармен ұсына алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тактикалық дайындық
Курстың мақсаты оқушыларды әскери-патриоттық құндылықтар рухында тиімді оқытуға және тәрбиелеуге, олардың өз елін қорғауға және әскери тәртіпті сақтауға дайындығын қалыптастыруға қабілетті білікті мамандарды даярлау. Студенттердің осы пәнді оқу барысында алатын негізгі құзыреттеріне мыналар жатады: тактиканың, әскери стратегияның және операциялық өнердің негізгі принциптерін зерттеу; әскери тактиканың әртүрлі аспектілері, соның ішінде саптық дайындық элементтері, шеру лақтыру және тактикалық жаттығулар бойынша оқу сабақтары мен жаттығуларын әзірлеу және өткізу; оқушылардың командалық рухы мен кәсіби дағдыларын дамыту үшін жауынгерлік жаттығуларды, жауынгерлік іс-қимылдарды модельдеуді және тактикалық ойындарды жоспарлау және өткізу; студенттердің әскери этикаға деген құрметін енгізу, әскери іс-қимыл контекстінде халықаралық құқықты сақтау және әскери техникамен жұмыс істеу кезінде қауіпсіздік негіздеріне үйрету; оқушылардың көшбасшылық қасиеттерін, өзін-өзі тәрбиелеуін және төтенше жағдайлар кезінде шешім қабылдау қабілетін қалыптастыру. Курс болашақ мамандарда оқушыларды тактикалық дайындық негіздеріне оқытуға бағытталған оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру және өткізу үшін қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Әскери-спорттық рекреация және оңалту негіздері
Курстың мақсаты студенттерге дене шынықтыру және психологиялық дайындықты қалпына келтіру мақсатында әскери қызметшілерге арналған мамандандырылған бағдарламаларды ұйымдастыру және өткізу негіздерін үйрету болып табылады. Курс шеңберінде дамитын негізгі құзыреттерге мыналар жатады: әскери қызметшілерге арналған спорттық және рекреациялық іс-шаралардың әртүрлі түрлерін жоспарлау және үйлестіру әдістерін зерттеу, соның ішінде жаттығулар, жарыстар, және оңалту сабақтары; дене шынықтыру мен денсаулықты нығайту үшін арнайы жаттығулар мен бағдарламаларды қолдануды қоса алғанда, жарақаттанудан және аурудың өршуінен кейін дене шынықтыру негіздерін үйрету; жауынгерлік қабілеттілік пен психологиялық жайлылықты сақтау үшін мотивациялық әдістер мен психологиялық жаттығуларды қоса алғанда, спорттық және рекреациялық белсенділік арқылы әскери қызметшілерді психологиялық қолдау әдістерін зерттеу; әскери қызметшілердің физикалық жай-күйі мен жауынгерлік даярлық ерекшелігін ескере отырып, спорттық диагностика және әртүрлі санаттар үшін оқу бағдарламаларын бейімдеу саласында дағдыларды дамыту; жаттығу және жарыстардағы қауіпсіздік ережелерін қоса алғанда, спорттық іс-шаралар мен оңалту сабақтарын ұйымдастыру кезіндегі қауіпсіздік шараларын зерделеу. Курс әскери қызметшілердің физикалық және психологиялық қалпына келуіне, сондай-ақ олардың жауынгерлік қабілеттілігі мен жалпы әл-ауқатын арттыруға ықпал ететін әскери-спорттық іс-шаралар мен оңалту бағдарламаларын тиімді ұйымдастыруға және өткізуге қабілетті мамандарды даярлауға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тактикалық мединица
Курс аясында студенттер жауынгерлік, Төтенше және сыни жағдайларда алғашқы медициналық көмек көрсету негіздерін үйренеді. Жарақаттардың түрлері және оларды тану әдістері, қан кетуді тоқтату, тыныс алу жолдарын қалпына келтіру, шоктың алдын алу, иммобилизация және эвакуация әдістері зерттелуде. Сондай-ақ, тактикалық жағдайда қауіпсіздік ережелері, медициналық жабдықты қолдану және төтенше жағдайлар алгоритмдері қарастырылады. Пән студенттердің бастапқы әскери және дене шынықтыру контекстінде өмірлік маңызды дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Емдік дене шынықтыру
Курс шеңберінде студенттер емдік дене шынықтырудың теориялық және практикалық негіздерін меңгереді, дене жаттығуларының әртүрлі аурулар мен функционалдық бұзылулар кезінде қалпына келтіру мен оңалтуға әсерін зерттейді. Емдік гимнастика, тыныс алу жаттығулары, қалпына келтіру бағдарламалары, физикалық оңалту құралдары мен әдістері қарастырылады. Курс білім алушылардың денсаулығын нығайту және қалпына келтіру мақсатында алғашқы әскери және дене шынықтыру даярлығы жағдайында ЕДШ қолдану қабілетін қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әскери инженерлік дайындық және әскери топография
Бұл пән әскери қызмет жағдайларында инженерлік құрылыс жүргізу, фортификациялық құрылыстар салу, бөгеттер мен миналанған аймақтардан өту, сондай-ақ әскери топографиялық карталарды оқу және пайдалану негіздерін үйретеді. Білім алушылар әскери инженерлік мүліктерді қолдану, саперлік жұмыстарды ұйымдастыру, жергілікті жерді барлау және бағалау, карта бойынша қозғалу және бағдарлау дағдыларын меңгереді. Пән болашақ офицерлердің инженерлік және тактикалық ойлау қабілетін дамыта отырып, командирлік міндеттерді сапалы орындауға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қазақстан Республикасының дамуының тарихи кезеңдері мен заңдылықтарын сипаттауға, бастапқы әскери және дене шынықтыру дайындығы контекстінде қазіргі заманғы дүниетаным мен философиялық білімді талдауға қабілетті.
- Қазақстандық қоғамның нормаларын, әлеуметтік-саяси, экономикалық, әскери және құқықтық аспектілерін ескеруге, кәсіпкерлік дағдыларды қолдануға және сыбайлас жемқорлыққа қарсы стандарттарды сақтай отырып, тұлғааралық және кәсіби қарым-қатынастағы жағдайларды бағалауға қабілетті.
- Бастапқы әскери және дене шынықтыру дайындығы шеңберінде өнімді кәсіби қызметті құруға ықпал ете отырып, тұлғааралық және мәдениетаралық қарым-қатынасты тиімді жүзеге асыруға қабілетті.
- Білім беру процесі шеңберінде Қазақстан Республикасындағы әскери-спорттық қызметті реттейтін заңдар мен нормативтік актілерді қолдануға қабілетті.
- Ақпараттық-коммуникациялық және цифрлық технологияларды қолдана отырып, бастапқы әскери және дене шынықтыру дайындығында жаңа білім алу үшін зерттеу әдістерін таңдап, ғылыми тәсілді қолдануға, сондай-ақ барлау және техникалық қамтамасыз ету міндеттері үшін әскери роботтық жүйелерді әзірлеуге және қолдануға қабілетті.
- Білім алушылардың кәсіби қызметтегі стресстік жағдайларға төзімділігі үшін әскери-психологиялық даярлықты, педагогикалық диагностиканы және түзетуді жүргізуге қабілетті.
- Медициналық-биологиялық және психологиялық-педагогикалық әдістерді, сондай-ақ кәсіптік қызметте оқушылардың дене дамуын бағалау әдістемелерін қолдануға қабілетті.
- Қауіпсіздік мәдениеті мен академиялық адалдықты сақтай отырып, бастапқы әскери және технологиялық дайындық, дене шынықтыру дайындығы, әскери-спорттық іс-шаралар мен жарыстарды жоспарлауға, ұйымдастыруға және өткізуге қабілетті.
- Басқарушылық және педагогикалық тәсілдерді әзірлеуге және енгізуге, оқу процесін ұйымдастыруға және бастапқы әскери және дене шынықтыру дайындығында көшбасшылық және кәсіби дағдыларды дамыта отырып, командалық жұмысты көрсетуге қабілетті.
- Соңғы ғылыми және практикалық жетістіктерге сүйене отырып және заманауи білім беру технологияларын қолдана отырып, Қазақстан Республикасының әскери стандарттары мен талаптарына сәйкес келетін білім беру қызметінің инновациялық әдістерін әзірлеуге және енгізуге қабілетті.
- Дене шынықтыруды, спорттық жетістіктерді бағалау, сондай-ақ жеке бағдарламаларды әзірлеу және оларды нәтижелерге қарай түзету үшін әртүрлі әдістер мен құралдарды пайдалана отырып, адам және қоғам өміріне экологиялық проблемаларды, салдарларды және әртүрлі қауіптерді талдауға және бағалауға қабілетті.
- Бастапқы әскери және технологиялық дайындық, сондай-ақ дене шынықтыру дайындығы бойынша оқу процесін ұйымдастыру және өткізу үшін педагогика және оқыту әдістері саласындағы теориялық және практикалық білімді қолдануға қабілетті.