Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01404 көркем еңбек және жобалау графикасы в Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты «Шығармашылық, жобалық графика және АРТ терапиясы» білім беру бағдарламасы түлек үшін әмбебап және кәсіби құзыреттілікті дамытуға бағытталған, орта, мамандандырылған орта және қосымша білім беру жүйесінде келесі бағыттар бойынша табысты және тиімді педагогикалық және шығармашылық қызмет үшін қажет - эстетикалық тәрбие, бейнелеу және сәндік-қолданбалы өнер теориясы мен практикасы саласындағы білім мен дағдыларды, сондай-ақ әр түрлі өнер туындыларында шығармашылық жұмыстарды орындауды үйрету әдістерін қамтитын білім беру мен дамыту; политехникалық білім беру, білім беру мен дамыту, оның ішінде жобалық және техникалық қызметтің білімі мен дағдылары, техникалық жобалау негіздерін оқыту әдістемесі. Қазіргі кезде, денсаулық сақтау және даму технологияларын білім беру жүйесінде қолдану маңызды болған кезде, өнермен танысу студенттерге көркем-терапиялық әсер етеді.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау
  • Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
  • Жаңартылған орта білім мазмұны технологиялары
    Несиелер: 5

    Білім беру жүйесінің заманауи нормативтік құжаттары. Іс-әрекет, құзыреттілік, жеке-бағдарлы тәсіл негізінде білім беру үдерісін ұйымдастыру. "Көркем еңбек"интеграцияланған мектеп пәнінің заманауи спираль тәрізді бағдарламасының мақсаты мен міндеттері, құрылымы мен мазмұны. Көркем еңбек сабақтарының дамытушы және тәрбиелеуші сипаты. Көркем еңбекке оқытуда заманауи педагогикалық технологияларды қолдану. Оқыту нәтижелерін критериалды бағалау технологиялары.

  • Композиция
    Несиелер: 5

    Станоктық графикадағы және кескіндемедегі Композиция. Сюжет пен тақырыптың композициялық шешімінің авторлық ойы. Сюжеттік композициялардағы композициялық үйлесім мен тұтастыққа қол жеткізу. Композицияның кулисттік, жазық және фрагменттік құрылымы. Сюжеттік композицияларды графикалық және көркем құралдармен орындау. Кітап графикасы мен плакат композициясының ерекшеліктері. Қаріптік композициялар

    Селективті тәртіп
  • Адам басының академиялық суреті2
    Несиелер: 6

    Пропорциялар теориясы. Фигураның идеалды пропорциялары. Адам фигурасының пропорцияларының жас және жыныстық ерекшеліктері. Фигураның қаңқасы мен бұлшықеттерін анатомиялық талдау әр түрлі позицияларда. Фигуралар көлемінің перспективалық бейнесінің ережелері. Гипс анатомиялық моделі экорше. Гипс фигуралары. Адам фигурасы (толық беті, бір аяғында тірелген, күрделі қалыпта отырған)

    Селективті тәртіп
  • Мектепте сызу және жобалық графиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Мектептегі сурет сабағының мақсаттары мен міндеттері. Оқушылардың танымдық белсенділігін жандандыру. Дәстүрлі түрде және компьютерлік бағдарламаларды қолдана отырып сызбаларды оқуды және орындауды үйрету әдістері. Сурет салуды оқытудағы көрнекі құралдардың рөлі. Оқушылардың кеңістіктік көріністерін, бейнелі ойлауын дамыту әдістері. Қаріптерді, техникалық сызбаларды, сызықтық, монохромды және полихромды дизайн графигін қолдануға үйрету.

  • Бастың суреті
    Несиелер: 6

    Графикалық бейненің сипаты мен портреттік ұқсастығын беру. Адам басының пластикалық-анатомиялық негізі адамның басы мен бетінің керемет пропорциялары. Түрлі қатты және жұмсақ графикалық материалдардың қысқаша портреттік эскиздерін жасау. Графикалық материалдарды іске асыру жас ерекшеліктерін және эмоционалды жағдайын трансформациялау арқылы өмірден алынған портреттік кескіндерді табиғи және жасанды бүйіріндегі жоғары жарықпен аяқтады.

    Селективті тәртіп
  • Композиция негіздері
    Несиелер: 5

    Композиция теориясының негіздері-композицияның принциптері, заңдары, тәсілдері мен құралдары. Кеңістікті және көлемді композициялық құралдармен беру. Реалистік (үш өлшемді) және декоративтік (екі өлшемді) композиция – фокус (доминанта) және күштік сызықтар арасындағы жалпы заңдылықтар мен айырмашылықтар. Үшөлшемді және екіөлшемді композицияны құру ережесі. Бейнелеу өнерінің әртүрлі жанрындағы композицияны құру ерекшеліктері

    Селективті тәртіп
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 3

    Мақсаты: пән - болашақ бакалаврларда классикалық және қазіргі педагогикалық теорияларды, концепциялар мен технологияларды меңгеру негізінде педагогикалық ойлауды қалыптастырады; кәсіби қызметінде есептерді тиімді шешу үшін психологиялық-педагогикалық құзыреттілікті меңгеруге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Натюрморттың академиялық суреті
    Несиелер: 5

    Академиялық сурет салудың материалдары мен экспрессивті құралдары. Жазықтықтағы кескіндерді композициялық орналастыру және сызықтық-конструктивті салу ережелері. Жазықтықтағы кеңістік пен көлемнің елесін құруда сызықтық және әуе перспективаларының заңдылықтарын қолдану. Сызықтық және тональды эскиздер мен заттардың эскиздерін орындау. Геометриялық денелердің натюрмортасын салу. Түрлі құрылымға ие тұрмыстық заттардың натюрморттарын салу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кескіндеме негіздері
    Несиелер: 6

    Кескіндеме өнер түрі ретінде. Түрлі техникаларда бояуларды араластыруға қойылатын жалпы технологиялық талаптар. Акварель техникасында оқу этюдтерін орындау. Оқу натюрморттық қойылымды ұйымдастыру ережесі. Шығармашылық көркем жұмыстың мақсаты мен міндеттері. Шығармашылық процестің нәтижесіне жету үшін мәнерлі құралдар мен стиль таңдау. Түрлі көркем техникалық тәсілдерді қолдана отырып, шығармашылық тақырыптық натюрмортты орындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Академиялық кескіндеме
    Несиелер: 6

    Акварельдің бейнелік оқу және шығармашылық жұмыстарын орындау ережелері. Акварель бояудың әртүрлі әдістерін қолдана отырып, қысқа мерзімді зерттеулер жүргізіңіз. Кескіндемедегі түстер, түс және үйлесімділік туралы түсінік. Табиғи және жасанды жарықпен натюрморт суреті. Сурет құралдарын қолдана отырып, әртүрлі формадағы нысандардың көлемін (төңкеріс денесі, призма) және парақтың жазықтығындағы кеңістіктің тереңдігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сызба геометриясы және перспектива
    Несиелер: 6

    Проекция Үш проекцияның жазықтық жүйесі. Нүкте, сызық және жазықтық, олардың жалпы және нақты позициялары және күрделі сызбадағы өзгерулер. Позициялық және метрикалық тапсырмалар. Беткейлер, олардың жазықтықпен қиылысуы және қиылысуы. Сыпыру. Нүктенің, түзудің және жазықтықтың перспективасы, геометриялық фигуралар мен денелер перспективасының құрылысы. Жазықтықтағы объектілердің перспективаларын құру жолдары. Көлеңкелік теория.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты–болашақ педагогқа балалар мен жасөспірімдер ағзасының анатомо-физиологиялық ерекшеліктері, оның қоршаған ортамен қарым-қатынасы туралы қазіргі заманғы мәліметтер беру, оқушылардың денсаулығын сақтау және нығайту негізінде жатқан заңдылықтар туралы біліммен қаруландыру, олардың оқу іс-әрекетінің әртүрлі түрлерінде жоғары жұмысқа қабілеттілігін қолдау. Онтогенез заңдылықтары. Ағзаның жастық анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Іс қағаздары және латын графикасы
    Несиелер: 3

    Латын графикасы негізінде мемлекеттік тілде іс қағаздарын жүргізуде білім алушылар кеңселік іс қағаздары, іскерлік іс қағаздары, қызметтік хаттармен танысып, олардың құрылымы мен мазмұнын, өзіндік ерекшелігі мен жазылу үлгісін, тірек сөздері мен жазылу жағдаяттарын меңгереді. Қазақстан Республикасында қалыптасқан құжат айналымы мен түрлі құжаттардың рәсімделуіне қойылатын талаптарымен танысады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Адам басының академиялық суреті1
    Несиелер: 6

    Адам басының бейнесінің негізгі ережелері. Сызықты перспектива ережелерін басын салу процесінде қолдану. Әр түрлі бұрыштағы бас сүйек. Жасанды жарықтандырумен сурет бұзу басы. Бет элементтерін салу (Дэвид Микеланджело басының гипстен жасалған төсеніштерінде). Антиквариат басын салу кезектілігі. Графикалық материалдарды парақтың жазықтығындағы хиароскуро көмегімен қолданыңыз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жобалау кестесі
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - кеңістіктік ойлау қабілеттерін дамыту; заттарды психикалық түрлендіру, сызбаларды сауатты орындау. Сурет салудың ережелері. Проекциялау әдістері. Жобалық графиканың түрлері. Сызықтық сурет, жуу техникасындағы монохромды сурет. Түрлі әдістерді қолдана отырып, полихромды суреттерді түсіру: акварельмен әйнектеу, темперамент немесе гуашпен денені бояу; әуе щеткаларын бүрку. Техникалық сурет салу ережелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: болашақ мұғалімнің кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негіздерін қалыптастыру, қазіргі педагогикалық ғылымның теориялық негіздерін меңгеру және кәсіби міндеттерді шығармашылық шешуге дайындықты қалыптастыру. Заңдылықтар жүйесі баяндалады, педагогикалық процестің қозғаушы күші, оқыту мен тәрбиелеу принциптерінің өзара байланысы, тұтас педагогикалық үдерісте оқыту мен тәрбиелеу процестерінің бірлігі ашылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Натюрморт және портрет кескіндемесі
    Несиелер: 6

    Бояулармен жұмыс жасау әдістері - гуаш (акрил), май. Бояуды қолданудың әртүрлі әдістерін меңгеру - алла прима, ұсақ майлы, пантель, импасто, әйнек. Әр түрлі әдістерді қолдана отырып, натюрморттың білімдік тақырыптарын жүзеге асыру. Кескіндеме материалдарының текстурасын, жарықын, жазықтықтағы кеңістіктің тереңдігін беру. Адам басының этюдтерін орындау. Түрлі кескіндеме техникасының көмегімен тұтас, мәнерлі кескін құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Технология және материалдарды көркем өңдеу практикумы
    Несиелер: 8

    Сәндік-қолданбалы өнердің дәстүрлі және заманауи материалдарын көркемдік өңдеудің технологиялық негіздері. Жүнді (кілем тоқудың негіздері), маталарды (тігу, кесте тігу), киіз бен киізді, былғарыдан (кестелеу, аппликация, термиялық өңдеу) көркем өңдеу. Коллаж технологиясы, әртүрлі материалдарды қолдану. Ағаш пен металды қолмен көркем өңдеу технологиялары (ою, ою, гравюра). Модельдеу және прототиптеу негіздері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сызу
    Несиелер: 5

    Орындау ережелері және сызбалар. Суреттегі түрлердің орналасуы. Суреттегі таразылар, сызықтар, қаріптер. Сызбада өлшемдерді қою ережелері. Негізгі геометриялық құрылыстар (біріктірулер, перпендикулярлар, тұрақты көпбұрыштардың құрылысы; кесінділер, бұрыштар мен шеңберлердің бөлінуі). Проекция сызбасы. Түрлері, кесінділері, бөлімдері. Проекция - аксонометрия, изометрия, диметрия. Қосылымдардың сызбалары (бұрандалы қосылыс, арқан және т.б.). Жергілікті қисық сызықтар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бастауыш мектептегі тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Пәнді оқу барысында студенттерде сыныпта, мектепте тәрбие жұмысын модельдеу, жоспарлау және жүргізу, мақсаты мен міндеттерін ескере отырып, сондай-ақ балалардың жас және жеке ерекшеліктерін ескереотырып тәрбие түрлерін таңдау; тәрбиенің әдістері мен тәсілдерін вариативті таңдау, тәрбиенің құралдары мен ұйымдастыруны сандарын таңдау және пайдалану; балалар ұжымын қалыптастыру және оның қызметін ұйымдастыру процесіне педагогикалық басшылық жасау және басқару іскерліктері мен дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дәстүрлі материалдарды көркемдеп өңдеу
    Несиелер: 8

    Дәстүрлі материалдарды өңдеудің дәстүрлі және заманауи технологиялары – киіз, ағаш, тері, металл. Дәстүрлі материалдарды технологиялық өңдеудің түрлі тәсілдері мен тәсілдерін меңгеру. Ағашты қайрау. Ағаш бойынша геометриялық және бедерлі ою. Ағашқа. Теріні өрнектеу және жазу. Теріден көлемді композицияларды орындау. Металдан ШТАМП жасау. Нақыштау. Ағашты металлмен инкрустациялау. Металды нақыштау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сызу және жобалық графиканы оқытудың заманауи технологиялары
    Несиелер: 5

    Қазіргі заманғы білім беру технологиясының типологиясы, классификациясы, белгілері мен өлшемдері. Білім беру технологиясының мақсаттары. Заманауи білім беру технологияларын қолдануға қойылатын талаптар. IKT-технологиясы. Қашықтан технология. Техникалық дизайн бойынша оқыту. Модульдік технологиялар. Оқушыларға бағытталған оқыту технологиясы. Технологиялық проблемаларды оқыту. Сурет технологиясы. Оқу сызбасы және жобалық графика ерекшеліктері. Қазіргі заманғы педагогикалық технологияларды сызба және графикалық графикада оқытуға қолдану мүмкіндігі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Визуалды графикалық өнер
    Несиелер: 6

    Графиканың экспрессивтігі - сызықтар, сызулар, дақтар мен нүктелер. Қабылдау экспрессивті графикасы. Натюрморттардың, пейзаждардың және сюжеттік көріністердің тақырыптық эскиздерін әр түрлі графикалық материалдар мен әдістер мен сөйлеу құралдарының көмегімен орындау. Графикадағы түс. Адам фигураларын әртүрлі графикалық материалдармен орындау. Графикалық материалдардағы сюжеттік композициядағы адамның бейнесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бейнелеу өнерінің тарихы мен теориясы және Қазақстан өнері
    Несиелер: 6

    Өнер функциялары. Өнер түрлері мен жанрларының құрылымы. Ежелгі кезеңнен ХХ ғасырдың соңына дейінгі әлемдік өнердің эволюциясы. Әлемдік өнердің стильдері мен бағыттарының өзара әрекеттесуі. Қазақстан аумағында өнердің пайда болуы мен дамуы-ерте және кеш көшпенділер дәуірінің өнері. Орта Азияның ортағасырлық өнерінің мәдени доминанттары. Қазақ халық өнерінің эстетикасы. Қазақстанның қазіргі өнері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мүсін және пластикалық анотомия Sculpture and plastic anatomy
    Несиелер: 6

    Адам қаңқасының анатомиясын зерттеу. Адам бас сүйегінің анатомиясын зерттеу. Адам фигурасы мен басының пропорциясы. Статика мен динамикадағы фигураны бейнелеу процесіндегі қаңқаның тірек нүктелері. Дене бұлшық еті және Бет бұлшық еті-олардың сипаттамалары мен әсері. Мүсін материалдары мен технологиялары. Барельефті орындау. Гипс соқырынан бастарды мүсіндеу. Адамның басын табиғаттан мүсіндеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мүсін
    Несиелер: 6

    Мүсін материалдары мен технологиялары. Сазбен, пластилинмен, пластикалық массалармен жұмыс істеу. Шағын пластикте көлемдік форманы сілеп және босату тәсілдерінің көмегімен орындау-бір фигуралы және екі фигуралы композиция. Барельеф техникасында жазық мүсінді орындау – сюжеттік композиция. Гипсті антикалық масканы мүсіндеу. Гипсті антикалық соқырлардан көлемді бастарды мүсіндеу. Адамның басын табиғаттан мүсіндеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дүниежүзілік өнер тарихы
    Несиелер: 6

    Ежелгі кезеңдегі (тас, қола, темір ғасыры) өнердің эволюциясы. Ежелгі әлем өнері (Ежелгі Шығыс және батыс өркениеттері). Еуропа мен Шығыстағы ортағасырлық дәуірдің өнері. Итальяндық және Солтүстік жаңғыру. Жаңа заман дәуіріндегі өнердің эволюциясы (17-19 ғғ.). Жаңа кезеңдегі өнердің даму ерекшеліктері – авангард, поставангард, трансавангард.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Сыбайлас жемқорлыққа қарсы азаматтық ұстанымды жүйелі білім арқылы қалыптастыру.Осы пән өз тарапынан студенттерге тиістімәдениет негіздерін меңгеру арқылытеориялық тұрғыда заң ұғымдарына талдау, зерттеу жасауды үйрету, алғанбілімдерін болашақ мамандықтарында тиімді пайдалануға жағдайлар жасау өз септігін тигізеді.Пәннің негізгі міндеттері: сыбайлас жемқорлық саласындағықұқықтық мәдениетті қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Авариялардың, төтенше жағдайлардың туындау қаупін азайту негізінде қауіпсіздікті қамтамасыз ету. Тіршілік ету ортасының қауіптілігі мен зияндылығын тану, төтенше жағдайлар кезіндегі сауатты іс-әрекеттер. Өмір сүру процесінде адамның денсаулығы мен жұмысқа қабілеттілігін сақтау қауіпсіздігін қамтамасыз ететін әлеуметтік-экономикалық, ұйымдастырушылық, техникалық, гигиеналық және емдеу-алдын алу шаралары мен құралдары жүйесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім беру менеджменті және цифрландыру
    Несиелер: 3

    Педагогикалық менеджмент негіздері. Білім беру менеджментінің негізгі жүйе құраушы элементтерінің мәні мен сипаттамасы. Білім берудегі менеджмент және цифрландыру мәселелері. Электронды оқу құралдарын жасауға арналған қазіргі бағдарламалық құралдар. Интерфейс элементтері және жұмыс тәсілдері (SunRav BookEditor). Кітапқа бейне және аудиофрагменттер, презентациялар, үш өлшемді объектілер, интерактивті суреттер, тестілер жасау және қосу. Әр түрлі форматтарға кітапты компилирлеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектепте көркем еңбекке оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Көркем шығарма сабағының мақсаттары мен міндеттері. Сабаққа қойылатын қазіргі заманғы талаптар. Жоспарлау түрлері. Оқу жоспарының білім беру бағыттарының мазмұнын талдау. Эстетикалық, еңбек, экономикалық, экологиялық, патриоттық тәрбие беру әдістері, адамгершілік және рухани құндылықтарды, шығармашылық және сыни ойлауды қалыптастыру, оқушылардың өнер, АКТ, технологиялық және шығармашылық дағдыларын қалыптастыру. Сыныпта жеке, бу және топтық жұмысты ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • «Мәнгілік Ел» құндылықтары және рухани жаңғыру
    Несиелер: 5

    «Мәңгілік Ел» пәнінің мазмұны: а) студенттердің ұлттық ерекшелігін, азаматтығы мен патриотизмін қалыптастыру, олардың тарихи және әлеуметтік жадысын дамыту, ұлттық мәдениетке баға беру, б) этникалық стереотиптерді жеңуге және басқа да мәдениет өкілдерімен сындарлы диалогты құруға қабілетті мәдениетаралық коммуникация дағдыларымен интеллектуалды және бәсекеге қабілетті тұлғаны дамыту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Ерекше қажеттіліктері бар білім алушылардың оқу үдерісінде жеке сұраныстары мен ерекшеліктеріне социумның көмегімен білім беру үдерісіне толық қатысуды қамтамасыз ететін білім берудің түрін қарастырады. Тұлғалық ерекшелігіне қарамай сапалы білім алып, өздерінің потенциялдық даму мүмкіндігіне ие болып, әлеуметтендіру және интеграция тетіктерін үйретеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Толеранттылық негіздері
    Несиелер: 5

    Этносаралық қатынастардың жағымды тәжірибесі, этносаралық және конфессияаралық қатынастарды нығайту және үйлестіру. Қазақстан Республикасының ұлттық саясатының элементтері, олардың бірі - қазақ мәдениетінің мақсатты дамуы, басқа этникалық топтар үшін қолайлы жағдай жасау. Көп ұлтты қоғамда әлеуметтену, толеранттылықты дамыту, этносаралық қарым-қатынас мәдениетін қалыптастыру және тұлғааралық қарым-қатынас..

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Экономика негіздері
    Несиелер: 5

    Экономика негіздері пәні қоғамда экономиканың қызмет етуінің іргелі мәселелерін қарастырады және зерттейді, сондай-ақ, қоғамның әлеуметтік- экономикалық даму эволюциясы, жеке ұдайы өндірістің заңдылықтарын, ұлттық экономика деңгейіндегі ұдайы өндірісті, мезоэкономика және әлемдік шаруашылықты қарастырады. Студенттерге экономиканың кез келген саласында талдау әдістерін, тәсілдерін, құралдарын өздігінен қолдану үшін олар пайдалана алатын жаңа экономикалық ойлар қалыптасуына септігін тигізеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шоқантану
    Несиелер: 5

    Нақты тарихи материалдағы Курс Ш. Уәлихановтың өмірі мен қызметі туралы бұрын белгісіз көптеген өмірбаяндық материалдарды ашып қана қоймай, ХІХ ғ. екінші жартысындағы Қазақстан дамуының барлық қарама-қайшы тұстарын толықтыра аша түсе, тарихи үрдісі туралы түсінік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Құқық негіздері
    Несиелер: 5

    «Құқық негіздері» пәні қоғамдағы түрлі құбылыстардың аясында заңның және мемлекеттің пайда болуы мен дамуын зерттейді. Тәртіп жұмыс, азаматтық, қылмыстық, отбасылық құқық және т.б. сияқты мемлекеттің құқықтық құбылыстарының, динамикасының, заң мен мемлекеттің даму заңдылықтарын қамтитын түрлері мен формалары туралы идеяларды және құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жастар саясаты
    Несиелер: 5

    Курста гуманитарлық, жаратылыстану және әлеуметтік ғылымдардың жастар туралы іргелі білімдерін талдау; қазіргі заманғы қоғамдағы жастардың жағдайы мен оның негізгі мәселелері туралы ғылыми идеяларды қалыптастырады; жастармен жұмыс істеудің жүйелі сипаты туралы түсінік береді; жастарға қатысты гуманистік көзқарастарды және әлеуметтік білім беру үдерісін қалыптастырады; жастарға қатысты мемлекеттік саясаттың негізгі бағыттары болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Адам басы мен фигурасының кескіндемесі
    Несиелер: 5

    Майлы бояулармен бояу техникасы. Адамның басын бояу. Портреттегі сипаттамалық белгілерді кескіндеме арқылы беру. Бояу мен техниканың көмегімен модельдің тұлғалық және көңіл-күй ерекшеліктерін жас ерекшеліктеріне беру. Пішіндер мен көлемдерді талдау, фон мен модельдің түс бірлігін шешу. Этюдтер қолдары бар ер адамның жарты фигураларын (ер адам бейтарап фонда, әйел - интерьердегі түрлі-түсті фонда).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Көркем бұйымдарды жобалау
    Несиелер: 8

    Сәндік және қолданбалы өнердің анықтамасы мен сипаттамалары. Халықтық қолданбалы және сәндік өнер. Ою типологиясы. Бейнелерді стильдеу. Сәндік және қолданбалы өнерде өрнектелген және стильденген композицияларды құру принциптері. Халықтық және заманауи киім-киімдерді құрастыру және үлгілеу негіздері. Сәндік немесе қолданбалы мақсаттағы көркем бұйымдар – панно, костюмдер, Ыдыс және т. б. жобаларын орындау реті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бейнелеу өнері
    Несиелер: 5

    Көрнекілік және сурет салу техникасы. Түрлі кескіндеме материалдары мен техникаларымен тәжірибе жасау. Кескіндемеде кескін стилі көркем образ жасау құралы ретінде. Қысқа мерзімді портреттік этюдтерді әр түрлі стильде орындау - реализм, импрессионизм, дивизионизм, кубизм, фауизм. Белгілі бір стильде бейнелеу материалдарын адам бейнесі бар бір фигуралық тақырыптық композициямен орындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Қоршаған орта құрамының өзгеруін, тиісінше озон қабатының бұзылуын, мөлдірліктің өзгеруін, түтіннің пайда болуын, оның күкірт, азот оксидтерімен, қорғасынмен, сынаппен ластануының ұлғаюын зерттейді. канцерогендік заттармен және т. б. Ғылыми-техникалық процесс антропогендік фактордың ОС - ға әсер етуінің ұлғаюына әкеп соқтырады және табиғи ресурстарды ұтымды пайдалануды ерекше өткір талап етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дінтану
    Несиелер: 5

    «Дінтану діннің пайда болуы, дамуы және жұмыс істеуі, оның әртүрлі құбылыстары, діннің және мәдениеттің басқа салаларының өзара әрекеттестігі мен өзара әрекеттесуін реттейтін заңдарды зерделеуге бағытталған. Ол философиялық ойдың, табиғи және әлеуметтік ғылымдардың тарихымен, қазіргі заманғы ғылыми-техникалық революция жетістіктеріне сүйенеді. Курстың мақсаты дінді әлеуметтік феномен ретінде объективті зерттеуді, оның пайда болуын зерттеуді, тарихи эволюцияны қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Үй мәдениеті және тамақтану мәдениеті
    Несиелер: 6

    Өмір мәдениеті туралы түсінік. Үй экологиясы мен жеке гигиенаның заманауи талаптары. Өсімдік шаруашылығы негіздері, сәндік гүл өсіру, ландшафт дизайны. Электр аспаптары мен тұрмыстық техниканы пайдалану және жөндеу шарттары. Интерьерді ұйымдастыру және жоспарлау ережелері. Интерьерде жөндеу және үй жұмыстарын ұйымдастыру және өткізу. Дұрыс тамақтану негіздері мен мәдениеті. Әлем халықтарының тағамдары. Пісіру технологиясының негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Адам фигурасының оқу кескіндемесі
    Несиелер: 6

    Әр түрлі позициядағы адам бейнесіндегі бейнелеу жұмысының ерекшеліктері. Адамның көлемін және мінезін күрделі материалдармен және құралдармен беру. Бейтарап фонда, түрлі-түсті фонда, интерьерде киінген және жалаңаш ерлер мен әйелдердің мүсіндерінің бір-біріне арналған қойылымдарын үйрету. Екі интерфейстегі тақырыптық шығармаларды интерьерде орындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Визуалды өнердің эксперименттік техникасы және сандық өнер
    Несиелер: 6

    Акварельмен және гуашпен өңделмеген және қиыршық қағазда жұмыс жасау, тұзды қолдану, сабын ерітінділері. Акварель, гуашь және майлы бояулармен монотиптер жасау. Аралас графикалық әдістер. Гратография Графикадағы стилизация, схема, метафоралық. Техникалық мөр, картонография, баспа. Сандық өнер түрлері (фотография, анимация, медиа). Көркем суретті жасау ережелері мен әдістері. Анимациялық сандық суреттерді құру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Адам фигурасының тақырыптық суреті
    Несиелер: 5

    Жалаңаш және киінген адам фигурасының сызбасы: композициялық сюжеттік-тақырыптық суретке адамның және фигураның жеке және жас ерекшеліктерін беру; жарық пен көлеңкені қолдана отырып, жарық көздерінің бағыты мен жарықтандырудың табиғатын модельдеу. Сурет арқылы кеңістік тереңдігін, терінің, шаштың, киім құрылымының ерекшеліктерін графикалық материалдардың көмегімен беру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Компьютерлік графика және дизайн
    Несиелер: 6

    Дизайн нысандарын жобалауда қолдану үшін кәсіби дизайнерлік компьютерлік бағдарламалардың (CorelDRAW; Adobe PhotoShop, 3DS MAX) негіздерін оқу. Дизайн түрлері. Кәсіби қызмет түрі ретінде дизайн-жобалау сипаттамасы. Дизайнерлік жобаларды орындаудың принциптері мен реттілігі-жарнама жобасы, логотип, визуалды коммуникация құралдары, орта дизайны, Киім дизайны – Дизайн нысандарын жасауда компьютерлік бағдарламалар құралдарын қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіби кескіндеме
    Несиелер: 6

    Түрлі стильдер мен майлы кескіндеме тәсілдерін – реализм (импасто, лессировка), романтизм (алла прима), импрессионизм (ұсақ жағындылар), неоимпрессионизм (таза түстермен нүктелік кескіндеме) пайдалана отырып тақырыптық көркем бейнеде мәнерлі көркем бейнені жасау. Бейненің сипатын беру, суретте бірыңғай көркем ортаны құру. Кәсіби деңгейде көркем бейнеге қойылатын композициялық, техникалық, технологиялық талаптарды сақтау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Философия, әлеуметтану, саясаттану негіздерін, қазіргі мемлекеттіліктің қалыптасуының тарихи алғышарттарын, ҚР заңнамасының негіздерін, адамның адамға, қоғамға, қоршаған ортаға қарым-қатынасын реттейтін этикалық және құқықтық нормаларды білу, олардың мәнін түсіну, алынған қоғамдық-гуманитарлық білімді әдеттегі және кәсіби қызметте қолдана білу

  • Код ON2

    қазақ, орыс және шет тілінің тілдік нормалары мен ережелерін білу, басқалармен тиімді қарым-қатынас жасай білу, өз көзқарасын дұрыс қорғай білу; түрлі жағдайларда, соның ішінде кәсіби қарым-қатынас жағдайында ауызша және жазбаша түрде өз ойын сауатты, мәнерлі және эстетикалық тұрғыдан тұжырымдау

  • Код ON3

    жеке тұлғаның дамуына және ағза қызметін тиімді қолдау үшін дене тәрбиесінің рөлін, күйзеліске төзімді және дене денсаулығын сақтау; жаттығуларды, дене кешендерін орындау ережелерін, спорттық командалық ойындар ережелерін білу; әртүрлі спорт түрлерінде дене іс-әрекетінің дағдыларын меңгеру; өз бетінше дене дамуы мен өзін-өзі жетілдіру үшін әртүрлі дене жаттығулары мен кешендерін сауатты орындай білу

  • Код ON4

    білім беру саласындағы ҚР нормативтік-құқықтық актілерін, педагогика психологиясының негізгі ережелерін, жас ерекшелік физиологиясын, тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесін білу, тиімді педагогикалық іс-әрекет үшін педагогикалық теорияның маңыздылығын түсіну; білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру мен басқарудың негізгі дағдыларын меңгеру

  • Код ON5

    орта білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында көркем және техникалық шығармашылық саласында оқу-тәрбие үдерісін тиімді ұйымдастыру үшін қажетті өнер педагогикасы мен қазіргі педагогикалық әдістер мен технологияларды меңгеру; Заманауи педагогикалық әдістер мен технологияларды, сандық технологияларды қолданудың практикалық дағдыларын, орта білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында оқу-тәрбие үдерісін тиімді ұйымдастыру үшін қажетті оқу-әдістемелік материалдарды, оның ішінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыларға арналған педагогикалық қызметте қолдану және әзірлеу дағдыларын меңгеру

  • Код ON6

    бейнелеу сауаты теориясының негіздері – сызықты және ауа перспективасының теориясын, жазықтықтағы объектілерді сызықтық-конструктивтік құру ережесін, композиция теориясының негіздерін, пропорция теориясын және пластикалық анатомияны, су бояуларымен кескіндеу технологиясын, пластикалық материалдармен жұмыс істеу ережесін білу, Графикалық материалдармен сурет салу мен ұзақ мерзімді қойылымдарды орындай білу; натюрморт, пейзаж жанрында су техникаларында (акварель, гуашь, акрил) қысқа мерзімді этюдтерді және аяқталған кескіндеме жұмыстарын; жазық және көлемді пластикалық композицияларды орындай білу; білім алушыларға бейнелеу жұмыстарын орындау ережелерін түсіндіре білу

  • Код ON7

    түрлі-түсті перспективалар теориясын, үш өлшемді және екі өлшемді композиция теориясын, майлы бояулармен кескіндеме технологиясын, түрлі графикалық материалдармен жұмыс істеу ережесін, графика мен кескіндеменің әртүрлі техникасы мен технологияларын білу; әр түрлі графикалық материалдармен сурет салу мен суреттеуді және аяқталған графикалық жұмыстарды орындай білу; қысқа мерзімді этюдтерді және сюжеттік кескіндеме жанрында майлы кескіндеме техникасында аяқталған кескіндеме жұмыстарын, натюрморт, пейзаж, портретті орындай білу; білім алушыларға бейнелеу жұмыстарын

  • Код ON8

    сызба жұмыстарын орындау нормалары мен ережелерін, жобалау графикасының сапасына қойылатын талаптарды; жазықтықтағы объектілердің перспективаларын құру тәсілдерін және көлеңкелер теориясын; негізгі геометриялық құрылымдарды, Проекциялық сызу теориясын, қосылыстар сызбаларын орындау ережелерін білу; позициялық және метрикалық есептерді шешу, сызбаларды оқу, дәстүрлі құралдар мен материалдарды, сондай-ақ компьютерлік бағдарламалар құралдарын қолдана отырып, сызбаларды сауатты орындау дағдыларын меңгеру; жобалау (дизайнерлік және декоративтік-қолданбалы) жұмыстарын орындау кезінде сызба білімі мен дағдысын; білім алушыларға сызба жұмыстарын орындау ережелерін түсіндіре білу

  • Код ON9

    өнердің ерекше сипаттамасын және оның жеке тұлғаның дамуындағы рөлін білу, өнер түрлері мен жанрларының құрылымын, өнер қызметі мен оның эволюциясының заңдарын білу; әр түрлі аймақтардағы өнердің даму процестерінің логикасын білу және түсіну; әр түрлі стильдер мен өнер бағыттарының анықтамалары мен сипаттамаларын, олардың өзара байланысын, өзара қарым-қатынасын, олардың даму динамикасын және логикасын білу; әр түрлі шығармалардың, жанрлардың, стильдер мен өнер бағыттарының эстетикалық қасиеттерін талдау және; өнер туындыларын жазбаша және ауызша эстетикалық және мәнерлі сипаттай білу

  • Код ON10

    ақпараттық-коммуникативтік технологиялардың типологиясы мен жіктелуін, олардың қызметі мен практикалық кәсіби және шығармашылық қызметте қолдану мүмкіндіктерін білу, Photoshop, CorelDRAW кәсіби дизайнерлік компьютерлік бағдарламаларында жұмыс істеу ережелерін білу; бұлтты-мобильді Сервистерді және түрлі сандық ақпаратты практикалық кәсіби және шығармашылық қызметте қолдана білу; Photoshop, CorelDRAW заманауи бағдарламалық өнімдерін қолдана отырып шығармашылық жұмыстарды орындау дағдысын және осы компьютерлік бағдарламаларда технологиялық үрдістерді білім алушыларға түсіндіру дағдысын меңгеру

  • Код ON11

    қолданбалы және сәндік өнер түрлерінің тарихын, спецификалық ерекшеліктерін білу; халықтық қолданбалы және сәндік өнер ерекшеліктерін және оның қазіргі өнердегі этникалық стильге әсерін білу; сәндік және қолданбалы өнер туындыларын жасау үшін материалдарды өңдеудің дәстүрлі және қазіргі заманғы техникалары мен технологияларының негіздерін білу; киімдерді құрастыру және үлгілеу негіздерін білу; сәндік және қолданбалы өнердегі стильдеу принциптерін, ою-өрнектердің типологиясы мен жіктелуін, түстің семантикасын білу.; әр түрлі дәстүрлі және қазіргі заманғы техниктер мен технологияларды (кесте тігу, ағашты ою, ағашты, металды, теріні көркем өңдеу, гобелен, кілемше, фелтинг және т. б.) қолдана отырып, әр түрлі материалдардан (қағаз, мата, киіз, жүн, ағаш, былғары, металл және т. б.) шығармашылық сәндік-қолданбалы жұмыстарды орындай білу.)

Top