Тұқым қуалаушылық және өзгергіштік заңдылықтары туралы ғылым. Тұқым қуалаушылықтың материалдық негіздері. Тұқым қуалаушылық белгілері мен принциптері. Гендердің өзара әрекеттесуі кезіндегі тұқым қуалау. Гендердің пайда болуының молекулалық табиғатының жалпы сипаттамасы мутация: негіздерді ауыстыру, негіздің түсуі немесе қою
Селективті тәртіпОнтогенез заңдылықтары. Тірек-қимыл аппаратының дамуы. Жүйке жүйесінің дамуы. Жоғары жүйке қызметі және оның баланың даму процесіндегі қалыптасуы. Сенсорлық жүйелердің дамуы. Эндокриндік жүйені дамыту. Қанның жас ерекшеліктері және жүрек-қантамыр жүйесінің дамуы. Тыныс алу жүйесінің дамуы. Ас қорыту жүйесінің жас анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері
Оқу жылы - 1Жыныстың және тұқым қуалаудың генетикасы. Тұқым қуалаушылық және орта. Өзгергіштік, оны зерттеу әдістері. Хромосомалық қайта құру. Геномные мутациялар. Полиплоидия. Геннің күрделі құрылысы туралы түсініктердің эволюциясы. Популяцияның генетикасы және эволюцияның генетикалық негіздері.
Селективті тәртіпПән есту, көру және сөйлеу мүшелерінің патологиясы мен аномалиясы саласындағы білімді қалыптастырады. Көру анализаторының өткізгіштік бөлімінің патологиясы. Есту анализаторының патологиясы. Дауысқұраушы аппараттың патологиясы. Сөйлеу аппаратының тыныс алу бөлімінің патологиясы. Артикуляциялық аппараттың патологиясы.
Селективті тәртіпБизнес-ойлау психологиясы. Стартап, ШОБ және мемлекетік қолдау шаралары. Бизнес-идеяны таңдау. Нарықты зерттеу. Маркетинг негіздері. Өткізу нарықтары. Бизнес-жоспарлау негіздері. Бизнес-жобаның техника-экономикалық негіздемесі (ТЭН), қаржылық моделі. Салық режимдерінің ерекшеліктері. Бизнесті құқықтық сүйемелдеу. Бизнес-жобаны қорғау.
Селективті тәртіпОсы пән мемлекет және құқық теориясын, конституциялық құқығын, азаматтық құқығын, әкімшілік құқығын, еңбек құқығын, салық құқығын, қаржы құқығын, кәсіпкерлік құқығын, отбасы құқығын, еңбек құқығын, процестік құқығын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін, қалыптастыру мәселелерін зерделеуге арналған.
Селективті тәртіпПән есту, көру және сөйлеу мүшелерінің анатомиялық құрылымының негіздері туралы түсініктерді қалыптастырады. Есту, көру және сөйлеу мүшелерінің физиологиялық функциялары туралы түсініктерді қалыптастырады. Сөйлеу аппаратының шеткі және орталық бөлімдері. Дауыс түзу (сөйлеу физиологиясы). Сөйлеу бұзылыстарының негізгі түрлері
Селективті тәртіпОқыту мақсаттарына және мазмұның стандарттарына қол жеткізу үшін қоғамға оқу стратегиясы ретінде қызмет ету. Өзі және қоғаммен қарым-қатынасы туралы Рефлексия. әртүрлілік пен өзара сыйластық түсінігі. Тәлімгерлердің басшылығымен қоғамға қызмет ету тәжірибесін жоспарлау, іске асыру және бағалау. Алға қойылған мақсаттарға жетудегі іске асыру және прогрестің сапасын бағалау.
Оқу жылы - 1Пән ЕББҚ бар балалардың психикалық даму заңдылықтарын, даму бұзылуының себептері мен түрлерін, ЕББҚ бар балалардың психологиялық диагностикасының принциптерін ашады; ЕББҚ бар балалардың жеке ерекшеліктері және психологиялық көмек әдістері туралы тұтас түсінік қалыптастырады.
Оқу жылы - 2Балалар жасындағы психикалық бұзылулар симптомдарының этиологиясы және патогенезі. хромосомалық, алмасу, жұқпалы, травматикалық, тұқым қуалайтын және т. б. себептер салдарынан балалар мен жасөспірім жаста байқалатын психопатологиялық синдромдар. Әртүрлі психикалық бұзылулардың алдын алу және көмек көрсету.
Оқу жылы - 2Зерттеу пәні, өлкетанудың міндеттері, өлкетанудың көздерімен материалдары, Қостанай облысының флорасы мен фаунасы, Қостанай облысының экономикалық тарихы, Қостанай облысы – зерттеу объектісі ретінде, облысаудандарының тарихы және туған өлкенің тарихи тұлғалары
Оқу жылы - 2Гомеостаз. Тура және кері байланыс. Ағзаның реакцияларын үйлестіру. Рефлекстер және рефлекторлық сақина. Рецепторлар және эффекторлар. Жүйке тіні. Ми бөлімдері байланыстарының жіктелуі. Ми жүйесі. Жоғары жүйке қызметі. Шартты және шартсыз рефлекстер. Ішкі және сыртқы тежеу.
Селективті тәртіпЖүйке жүйесінің анатомиясы мен физиологиясы. Ағзаның реттеуші жүйелері және олардың өзара әрекеттесуі. Жүйке жүйесінің онтогенезі. Тежегіш және қоздырғыш процестердің балансы. Өзін-өзі реттеу. Неврологиялық симптомдар мен синдромдар: қозғалыстар мен сезімталдықтың бұзылуы, сенсорлық бұзылулар.
Селективті тәртіпӨмір сүру ортасының қазіргі жағдайы мен жағымсыз факторлары, биоэкология, биосфера және адамзат, "адам-тіршілік ету ортасы" жүйесіндегі қауіпсіздік мәселелері, табиғи техногендік және әскери сипаттағы төтенше жағдайлар, адамның тіршілік ету ортасымен өзара іс-қимыл қауіпсіздігін қамтамасыз ету; зиянды және қауіпті факторларды сәйкестендіру; қауіпсіздікті арттыру құралдары мен әдістері
Оқу жылы - 2Пәнді оқытуда студенттерде мектептегі оқу сабақтарын білім берудің жаңартылған мазмұнына сәйкес ұйымдастыру және өткізу жөнінде кәсіби құзыреттіліктері қалыптасады. Болашақ мұғалімдер сабақта критериалды бағалау, сапалы диалог ұйымдастыру арқылы білім алушылардың сын тұрғысынан ойлауын дамыту технологияларын жүзеге асыру дағдыларын меңгереді
Оқу жылы - 2Бұл пәнді оқытудың мақсаты студенттердің кәсіби бағытталған тілдерді қазіргі заманғы технологиялардың теориялық және практикалық негіздерін оқып, бастауыш мектеп саласындағы анықтамалар мен ұғымдарды тұжырымдаудың практикалық дағдыларын меңгеруі, шет тілінде жарияланған кәсіби мәтіндерді түсіну және талдай білуі болып табылады.
Оқу жылы - 2Интеллект бұзылуының әртүрлі формаларының этиологиясы және патогенезі. Тұқым қуалайтын аурулар интеллект бұзылуының себебі ретінде. Пренаталды және ерте постнаталды кезеңнің патологиясы. АХЖ бойынша ақыл-ой кемістігі формаларының сипаттамасы. Психикалық дамудың тежелуі, ПДТ-ның ақыл-ой кемістігінен айырмашылығы.
Селективті тәртіпАқыл-ой бұзылуының клиникалық-психологиялық құрылымы, ақыл - ойдың бұзылуы кезіндегі іс-әрекеттің соматикалық, мінез-құлықтық, эмоционалды-ерік салаларының сөйлеу дамуының ерекшеліктері, сондай-ақ зияткерлік бұзылыстары бар балалардың алдын алу, емдеу және бейімдеу және әлеуметтендіру әдістері.
Селективті тәртіпБұл курсты оқу соматикалық, психикалық, қозғалу, зияткерлік немесе мінез-құлық салаларында бұзылулары бар адамдар (балалар) туралы;оның адам қоғамындағы орны мен қызметтері туралы, ЖБП бар балалардың негізгі санаттары туралы, оларды оқыту мен тәрбиелеудің ерекшелігі туралы, ЖБП бар балаларға арналған мекемелердің негізгі түрлері туралы білім алуға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2Педагогикалық кәсіпке кіріспе. Педагогиканың теориялық-əдіснамалық негіздері. Тұтас педагогикалық үдерістің теориясы мен практикасы. Тұтас педагогикалық үдерістің жүйе құрушы компоненттері. Тұтас педагогикалық үдерістегі тəрбие. Оқыту – тұтас педагогикалық үдерістің құрамды бөлігі. Білім берудегі менеджмент
Оқу жылы - 2Пән логопедияның ғылым ретінде пайда болу тарихы туралы, оның қалыптасу тарихы және түзету жұмысының жетілдірілуі, дислалия, дизартрия, ринолалия, алалия, афазия, жалпы сөйлеу дамымауы, сөйлеу фонетикалық дамымауы, сөйлеу фонетикалық фонематикалық дамымауы туралы айтады.
Селективті тәртіпТұтықпа кезіндегі логопедиялық жұмыс: тұтықпа себептері, анықтамасы. Тұтықпаның механизмдері. Симптоматикасы, ағымның ерекшеліктері. Жіктелуі. Тұтықпа бар тұлғаларды тексеру, дифференциалды диагностика. Тұтықпаны жеңудің кешенді әдісі. Жұмыстың тиімділігі. Әртүрлі жас категорияларымен жұмыс істеу ерекшеліктері. Рецидивтердің алдын алу және алдын алу.
Селективті тәртіпПән келесі түсініктерін ашады: сөйлеу жағы. Дыбысты айтудың бұзылуы. Дислалия. Сөйлеудің сөйлеу жағын тексеру. Дислалия кезіндегі логопедиялық әсер ету әдістемесінің жалпы сұрақтары. Сигматизм. Ламбдацизм және оны түзету әдістері. Ринолалия кезінде айтылу бұзылыстарын жою бойынша логопедиялық жұмыстың ерекшеліктері. Дизартриясы бар балалардың дыбыс шығаруын түзету.
Селективті тәртіпКурс математика әдістемесінің мәселелерін әзірлеуде қолданылатын ғылыми зерттеу әдістерін; интеллекті бұзылған балалар оқитын арнайы мектептерде математиканы оқытудың мақсаты мен міндеттерін; ерекше білім беру қажеттілігі бар оқушылардың математиканы меңгеруінің ерекшеліктері мен қиындықтарын; арнайы мектепте "Математика" оқу пәнінің мазмұнын, оқу бағдарламасын құру принциптерін.
Оқу жылы - 3Курсқа кіріспе. Кәсіби мәдениет және кәсіби тіл. Тілдік норма. Кәсіби тіл жалпы ұлттық тілді жүзеге асырудың нұсқасы ретінде. Кәсіби сөйлеу ерекшеліктері. Арнайы кәсіби бағытталған материал және оны берілген кәсіби жағдайларда қолдану. Кәсіби дискурс түрлері.
Оқу жылы - 3Пән арнайы мектепте ана тілін оқыту әдістемесінің негізгі ережелері туралы ашады.Ана тілін оқытудың дидактикалық және әдістемелік принциптері. Ана тілін оқытудың озық және әліппелік кезеңі. Арнайы мектепте сауатты оқыту әдістемесі.
Селективті тәртіпТәрбие жұмысының арнайы әдістемесінің пәнімен, мақсаттарымен және міндеттерімен, арнайы мектепте тәрбие процесін ұйымдастырудың әдістері мен формаларымен, ерекше қажеттіліктері бар балалардың практикалық қызметін ұйымдастыру әдістемесімен танысу.
Оқу жылы - 3Дизартрия кезіндегі логопедиялық жұмыс келесі ұғымдарды ашады: дизартрия себептері мен симптомдары, дизартрияның жіктелуі мен түрлері, дизартрия диагностикасы. Дизартрия кезіндегі логопедиялық жұмыс принциптері. Дизартрия кезіндегі логопедиялық әсер ету әдістері. Дифференциалды логопедиялық массажлогопедтік массаждың негізгі міндеттері.
Селективті тәртіпПән арнайы мектепте "Айналадағы әлем" әдістемесінің негізгі ережелері туралы айтады. Оқытудың дидактикалық және әдістемелік принциптері ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларға арналған Әлем. Арнайы мектепте әлемді оқыту әдістемесі.
Селективті тәртіпПән инклюзивті білім беру үлгілерімен, мүмкіндігі шектеулі балалардың түрлі санаттағы инклюзивті білім беруді ұйымдастыру шарттарымен, жалпы білім беру ұйымдарында инклюзивті үдерісті ұйымдастырудың құқықтық негіздерімен (халықаралық және отандық нормативтік - құқықтық актілер, білім берудегі инклюзивті үдерістерді басқару) таныстырады.
Оқу жылы - 3Пән емдік дене шынықтырудың негіздері, арнайы жаттығулар, жұмыстың арнайы әдістері туралы медициналық білімді қалыптастырады; ырғақты сезімнің қалыптасуын және музыканы тыңдай білуді және музыкамен синхронды қимылдарды орындауды ашады.
Селективті тәртіпОнтогенезде бет пен ауыз қуысының дамуы және туа біткен алшақтықтардың себептері: бет пен ауыз қуысының дамуы, мимикалық бұлшық еттер, төменгі жақ бұлшық еттері, аспанның дамуы және бастапқы ауыз қуысының соңғы ауыз қуысына және мұрын қуысына бөлінуі.
Селективті тәртіпПән ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды диагностикалау әдістемесін, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың белгілі бір санаты үшін диагностиканың дұрыс таңдауын қарастырады. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың диагностикасын дұрыс жүргізу үшін ережелер мен талаптар.
Селективті тәртіпДенсаулық жағдайында ауытқулары бар мүгедек немесе адам тұлғасын әлеуметтендіру және қайта әлеуметтендіру, өмір сүру сапасының деңгейін көтеру, оны дене шынықтыру жаттығулары немесе физиотерапевтік емшаралар арқылы түзету және емдеу ғана емес, жаңа мазмұнмен, мағынамен, эмоциямен, сезімдермен толықтыру.
Селективті тәртіпПән мектепке дейінгі сөйлеу бұзылыстары бар балалармен логопедиялық жұмыс қалыпты сөйлеу дамуы бар балаларда сөйлеу процесінің барлық жақтарын (фонетико-фонематикалық және лексико-грамматикалық) дамыту мен қалыптастыруды қамтиды. СЖД мектепке дейінгі жастағы балалардың сөйлеудің барлық тараптардың ерекшеліктерін талдау. Мектепке дейінгі жастағы балалардың вербалды және вербалды емес психикалық үдерістерін зерттеу принциптері мен әдістері.
Селективті тәртіпПән арнайы мектепте Қазақстан тарихын оқыту әдістемесінің негізгі ережелерін ашады. Арнайы мектепте Қазақстан тарихын оқытудың міндеттері, мазмұны. Қазақстан тарихын оқытудың дидактикалық және әдістемелік принциптері. Қазақстан тарихы сабағының ерекшеліктері.
Селективті тәртіпПән логопедиялық тексеру пәнін, нысанын және міндеттерін қарастырады. Логопедиялық тексеру принциптері. Логопедиялық тексерудің негізгі кезеңдері мен бағыттары. Зерттеу моделін құру және зерттеу кезеңдерінің құрылымдық - мазмұнды сипаттамасы. Логопедиялық тексерудің негізгі түрлері мен формалары.
Селективті тәртіпПән арнайы мектепте жаратылыстану және географияны оқыту әдістемесінің негізгі ережелерін оқытады. Арнайы мектепте жаратылыстану және географияны оқытудың міндеттері, мазмұны. Жаратылыстану және географияны оқытудың дидактикалық және әдістемелік принциптері. Арнайы мектептегі жаратылыстану және география сабағының ерекшелігі. Арнайы мектепте жаратылыстану және географияны оқыту әдістемесі.
Селективті тәртіпПән адамның психикалық әрекетінің күрделі нысаны ретінде жазбаша сөйлеу туралы, дисграфияның, дислексияның әр түрлі формаларындағы ақаулық құрылымы туралы, кіші мектеп жасындағы балалардың жазбаша сөйлеу бұзылыстарын еңсерудің түзету стратегиялары туралы түсініктерді қалыптастыру.
Селективті тәртіпПән бейнелеу қызметі әдістемесінің психологиялық-педагогикалық негіздерін ашады. Мектепке дейінгі және мектеп мекемелеріндегі бейнелеу қызметінің түрлері. Бұзылыстары бар мектепке дейінгі жастағы балаларға арналған бейнелеу өнері бойынша түзету-білім беру бағдарламаларының мазмұны. Әртүрлі жас топтарында бейнелеу қызметін оқыту әдістемесі.
Селективті тәртіпТүзету мектебі оқушыларының еңбек қызметінің ерекшеліктері. Түзету мектебіндегі еңбекке оқыту жүйесі. Түзету мектебінде кәсіптік-еңбекке оқыту принциптері. Оқу шеберханаларын ұйымдастыру және жабдықтау. Оқушылардың жұмысын ұйымдастыру және олардың оқу шеберханаларында өзін-өзі ұстау ережелері.
Селективті тәртіпПән сөйлеудің мағыналық жағының механизмдерін, тілдің жүйелі бұзылуымен түзету жұмысының әдістері мен тәсілдерін ашады. Сөйлеу тілінің лексикалық құрылысын, сөздік сөз қорын қалыптастыру, экспрессивті сөйлеуде сөздерді қолдану және сөздікті өзектендіру бойынша жұмыс.
Селективті тәртіпПән қоғамдық-пайдалы еңбекті тәрбиелеу әдістерінің негізгі міндеттері, қоғамдық-пайдалы еңбекті ұйымдастыру туралы айтады. Еңбекке оқытудағы түзету принципі. Түзету мектебіндегі еңбек түрлері. Түзету мектебінде кәсіптік-еңбекке оқыту бойынша жұмыс бағдарламалары.
Селективті тәртіпЛогопедиялық жұмыстың практикалық дағдыларын қалыптастырады: дыбысты айтуды қою және түзету, Автоматтандыру және саралау, логопедиялық массажды қолдану және дұрыс орындау, артикуляциялық жаттығуларды қолдану, мектепке дейінгі жастағы балаларда зондтардың көмегімен дыбыстарды қою.
Селективті тәртіпБалаларды өз бетінше өмір сүруге және еңбекке, оларда әлеуметтік бейімделуге ықпал ететін білім мен іскерлікті қалыптастыруға, оқушылардың жалпы даму деңгейін арттыруға Практикалық дайындық. Сабақ барысында оқушылар өз бетінше өмір сүре отырып, әртүрлі сұрақтар бойынша жүгінуге тура келетін кәсіпорындармен, ұйымдармен және мекемелермен іс жүзінде танысады.
Селективті тәртіпҚол еңбегі ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды оқытудың психологиялық-педагогикалық негіздері. Материалдардың әртүрлі түрлері мен формаларымен жұмыс істеу әдістемесі. Арнайы мектепте ерекше білім беру қажеттілігі бар балалардың эстетикалық қабылдауын қалыптастыру.
Селективті тәртіпПән мүмкіндіктері шектеулі адамдарды оңалту және әлеуметтік бейімдеу бойынша жұмысты ұйымдастыруды ашады. Әлеуметтік бейімделу адамның тұрмыстық, еңбек қызметіне дайындығын қалыптастыруды және уақыт пен кеңістікте бағдарлауда дербестікті дамытуды көздейді (жергілікті жерге бағдарлау, мегаполис, қала, ауылдық қоныстың инфрақұрылымын білу)
Селективті тәртіпПән студенттердің ғылыми ізденістің әдістемесі бойынша теориялық және практикалық дайындығына бағытталған. Пәнді оқыту нысаны жалпы педагогикалық дайындық жүйесіндегі орталық модульдердің бірі ретінде ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістемесі болып табылады.
Селективті тәртіпПән ғылыми зерттеулерді жоспарлаудың мәні мен дұрыстығын, ғылыми зерттеудің кезеңдерін ашады.
Селективті тәртіпПән инклюзивті білім беру жағдайында дефектолог, логопед, психолог мамандарының жұмысы туралы "тьюторлық" ұғымын қалыптастырады. Инклюзивті білім беру жағдайында мүмкіндігі шектеулі балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу моделі мен технологиясын, жалпы білім беру ұйымында арнайы жағдайлар жасау
Селективті тәртіпЕББҚ бар балалармен жұмыс жасауда психологиялық-педагогикалық түзету технологияларын қолдануға дайын. Әртүрлі клиникалық бұзылулар кезінде түзету әсер ету жүйесіне психотерапиялық және психокоррекциялық әдістерді енгізуге мүмкіндік беретін әртүрлі психотерапиялық тәсілдерді зерттейді.
Селективті тәртіпМемлекеттік білім беру стандартының талаптары мен интеграциясы жағдайында даму мүмкіндіктері шектеулі оқушыларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді ұйымдастырудың, түзету процесінде психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді жүзеге асыратын мамандардың функцияларын жетілдіру және регламенттеудің негізгі мәселелері зерттеледі.
Селективті тәртіпИнклюзивті білім беру жағдайында (есту, көру, интеллект, тірек-қимыл аппараты, сөйлеу, аутистік спектрдің бұзылулары бар) мүмкіндігі шектеулі балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу моделі мен технологиясын, жалпы білім беру ұйымында арнайы жағдайлар жасау.
Селективті тәртіпСөйлеудің сөз айту жағы. Бұзылған дыбысты айту. Ринолалия кезінде айтылу бұзылыстарын жою бойынша логопедиялық жұмыстың ерекшеліктері. Дизартриясы бар балалардың дыбыс шығаруын түзету. Ақыл-ойы бұзылған балалардағы сөйлеу жақтары бұзылыстарын жою бойынша логопедиялық жұмыстың ерекшеліктері.
Селективті тәртіпАрнайы педагогиканың заманауи теориясы мен тұжырымдамасын біледі
Педагогикалық қызметтің дұрыс стратегиясын қабылдау үшін ЕББҚ бар баланың ішкі және сыртқы жағдайын талдау дағдыларын меңгерген
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың психофизикалық ерекшеліктерін анықтау үшін диагностикалық құралдарды таңдай алады
Түзету-білім беру процесін ұйымдастыру мен іске асырудың қазіргі заманғы әдістері мен технологияларын қолдана алады
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды әлеуметтендіру және дамытудың негізгі кезеңдері туралы білімді меңгерген
Түзету-педагогикалық қызметінде әдістемелік тәжірибені жүйелеу, жинақтау және тарату дағдыларын меңгерген
Зерттелетін құбылыстардың негізгі фактілері мен заңдылықтарын салыстыра біледі
Арнайы білім беру жүйесінде инновациялық тәсілдерді, тұжырымдамалар мен стратегияларды құру әдістерін қолдана отырып, міндеттер мен проблемаларды шешуге жауапты
Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)
БББТ: B020 Арнайы педагогика
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, ҚазақшаSilkway Халықаралық университеті
БББТ: B020 Арнайы педагогика
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, ҚазақшаҚ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті
БББТ: B020 Арнайы педагогика
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, ҚазақшаАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: B020 Арнайы педагогика
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, ҚазақшаАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: B020 Арнайы педагогика
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, ҚазақшаАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: B020 Арнайы педагогика
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, ҚазақшаАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: B020 Арнайы педагогика
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, ҚазақшаАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: B020 Арнайы педагогика
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, ҚазақшаАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: B020 Арнайы педагогика
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, ҚазақшаСәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: B020 Арнайы педагогика
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, ҚазақшаМанаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: B020 Арнайы педагогика
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, ҚазақшаҚазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
БББТ: B020 Арнайы педагогика
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, ҚазақшаІлияс Жансүгіров атындағы Жетісу мемлекеттік университеті
БББТ: B020 Арнайы педагогика
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, ҚазақшаҚызылорда "Болашақ" университеті
БББТ: B020 Арнайы педагогика
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, ҚазақшаМирас Университеті
БББТ: B020 Арнайы педагогика
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, ҚазақшаОрталық-Азия Университеті
БББТ: B020 Арнайы педагогика
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тіліМирас Университеті
БББТ: B020 Арнайы педагогика
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, ҚазақшаҚазақстан-Американдық еркін университеті
БББТ: B020 Арнайы педагогика
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша