PR (Қоғаммен байланыс)

  • Аталған курс студенттерді коммуникация және бұқаралық ақпарат құралдары теориясының негіздерімен, беделдік менеджментпен, БАҚ-пен байланыс қағидаларымен, ішкі және сыртқы корпоративтік байланыстармен таныстырады. Студенттер ұйымның қатысымдық сәулетін құру, қоғаммен байланыс қызметін жедел жоспарлау және бақылауды жүзеге асыру, ұйымның имиджін көтеру бойынша іс-шаралар өткізу, компанияның тауарлары мен қызметтерін нарыққа шығару, тиімді ішкі коммуникацияларды қалыптастыру – ұжымда қолайлы психологиялық ахуал қалыптастыру, қызметкерлерді белсенді қызметке ынталандыру және ұйымды дамыту, ұйымның мақсаттары мен міндеттеріне сәйкес коммуникациялық науқандар мен іс-шараларды жоспарлау, дайындау және өткізу саласында негізгі құзыреттерге ие болады.
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top