АТ қызметін басқару: теория және практика

  • Курстың мақсаты-магистранттарды ITIL Foundation сертификатына дайындау-бірінші кезең. Пән шеңберінде магистранттар қызметтерді басқарудың теориялық аспектілерін: терминологиялық және тұжырымдамалық аппараттарды, қызметтер мен құндылықтарды сәйкестендіру әдістерін, қызметтерді басқаруды, сервистік ұсыныстарды қалыптастыруды, шығындарды, тәуекелдерді, пайдалылықты бағалауды зерделейді; тәжірибелер: қызметтер мен өнімдерді сәйкестендіру, құндылықтар, Қызметтерді басқару, ұйым және мүдделі тараптар, құндылықты бірлесіп құру, сервистік ұсыныстар мен сервистік қатынастар, шығындарды, тәуекелдер мен түпкілікті нәтижелерді, пайдалылық пен кепілдіктерді есептеу.
  • Образовательная программа 7M06105 АТ қызметтерін басқару
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top