Подкасттар

  • Курс медиа нарық сегменті ретінде подкасттарды зерттеуге бағытталған. Студенттермен бірге подкасттарды шығару мен насихаттаудың теориялық негіздерін қарастыру көзделіп отыр, қазақстандық және шетелдік подкасттарды зерттеу жоспарлануда. Курс барысында подкасттың негізгі форматтары қарастырылады: сұхбат, авторлық түсініктеме, панельдік пікірталас, деректі әңгіме. Практикалық жаттығуларға ерекше назар аударылады, онда студенттер подкасттарды жоспарлайды, подкасттарды жазып алады және өңдейді.
  • Образовательная программа 6B03202 Конвергенттік журналистика
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 5
Top