Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01102 Педагогика және психология в А.Қ.Құсайынов атындағы Еуразия гуманитарлық институты

Пәндер

  • Ғылыми зерттеу әдістері және академиялық жазу

    Пән ғылыми зерттеулерді әзірлеу үшін қажетті әдіснамалар мен әдістерді, аспектілерді, принциптерді, тенденцияларды зерттеуге бағытталған, студенттерге ғылыми-зерттеу жұмысының заманауи дағдылары үйретіледі. Пән академиялық жазудың мәнін ғылыми жұмыстарды ұсыну стилі ретінде ашады, ғылыми жұмыстарда ойды қысқаша және қол жетімді түрде ұсынудың практикалық тәжірибесін береді. Курс әр түрлі академиялық жанрлардың (аннотация, реферат, ғылыми конференция) аналитикалық мәтіндік қызметімен байланысты білім алушының коммуникативтік құзыреттілігін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Пән кәсіпкерлік құрылымдардың экономикалық, ұйымдастырушылық және құқықтық қатынастар жүйесі ретінде кәсіпкерлік теориясы мен практикасының негіздерін зерттеуге бағытталған. Курстың мазмұны білім алушылардың кәсіпкерлік қызметтің мәнін, кәсіпкерлік мәмілелердің түрлері, өз бизнесін құру және кәсіпкерлік құпияны қорғау тәсілдері туралы білімдерін игеруге бағытталған. Курс сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманы зерделеуді қамтиды, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет және сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін жауапкершілік қағидаттарын ашады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігінің негіздері

    Бұл курста экологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мәселелерін зерделеуге маңызды орын берілген, табиғи, техногендік және әлеуметтік ортада туындайтын қауіпті жағдайларды, табиғи ортадағы мінез-құлық қағидаларын, табиғи сипаттағы төтенше жағдайлардың (ТЖ) туындау себептерін және ТЖ жағдайында аман қалу тәсілдерін зерделеу көзделеді. Пән негізгі идеялардың: адамның өмірі мен қауіпсіздігінің құндылығы, адам денсаулығы мен қоршаған ортаның құндылығы, адамның қоршаған ортадағы өмір сапасының мәнін ашады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Курстың мазмұны адамдардың өмір іс-әрекетінің педагогикалық аспектілеріне студенттердің зейінін аудару, педагогикалық үдерісті тұлғаның өзінің тиімді дами алуын мүмкін ететіндей ұйымдастыруды педагогикалық білімдер мен біліктердің жүйесімен қаруландыру. Сонымен қатар, педагогикадан алған білімдерін тәжірибеде өз бетімен қолдануды, мектептегі педагогикалық процесті жобалауды және жүзеге асыруды, студент мектепте педагогикалық дағдылану қажет.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Окушылардың даму физиологиясы

    Осы пәнді оқыту барысында, талқылауға шығару, идеяларын бағалай білу және жасаған қорытындыларын қалыптастыру қабілеттілігі: Ауызша және жазбаша логикалық, аргументті дәлелдеу сөзді дұрыс және анық құрау,жеке жетістіктерімен жетіспеушіліктерін сынай бағалауды білу. Психология - жалпы және психологиялық мәдениетті жетілдіру, әлеуметтік- психологиялық заңдылық тарының негізін білу, кәсіби мамандыққа бағыттау үшін қажет.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Психология тарихы

    Зерттеудің бұл бағыты антикалықтан бастап бүгінгі күнге дейін отандық және шетелдік психология тарихын таныстырудың ерекшеліктерін, психологиялық білімдердің тақырыптарын, әдістерін және негізгі проблемаларын өзгерту процесі ретінде қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогика тарихы

    Зерттеу курсы педагогикалық ойды дамытудың негізгі кезеңдері мен тәсілдерімен танысады, ғаламдық тарихи-педагогикалық үдерістің мән-маңызын, негізгі үрдістері мен қарама-қайшылығын айқындайды, әлемдегі ең көп таралған білім беру жүйелерінің негізгі педагогикалық санаттарының пайда болу шарттары қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жас ерекшелік психологиясы

    Пәнді зерттеу адамның дамуына қатысты білімді игеру, адам психикасының дамуының жас ерекшелігін зерттеу, психикалық процестердің онтогенезі және психологиялық тұлғаның қасиеттерін зерттеу, адам өмірінің әртүрлі жас кезеңдерінде сапалы өзгеру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Бұл курс білім беру теориясының жалпы мәселелерімен және әдіснаманың жеке аспектілерінен тұрады; эстетикалық, экологиялық, экономикалық, моральдық, патриоттық, отбасылық тәрбие. Олардың тиімділігін сандық және сапалық бағалау критерийлері қарастырылды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі

    Сөйлеу және коммуникативтік қызметтің барлық аспектілерінде шет тілін кәсіби меңгеру; кәсіби-маңызды мәселелердің кең шеңбері бойынша еркін кәсіби қарым-қатынасты жүзеге асыру қабілеті мен біліктілігі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Дінтану

    Курстың мақсаты діннің мәндік анықтамаларын, шығу алғышарттарын, қоғамда алатын орны мен ролін, оның құрылымы мен әлеуметтік қызметтерін зерделеу. Студенттердің діннің шығу және таралау тарихымен таныстыру, діннің қоғамда алтын орны мен атқаратын қызметтерін анықтау, діннің тарихи формаларын, әлемдік діндерді және олардың даму эволюциясын зерттеу болып келеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Әлеуметтік педагогика

    Курс әлеуметтік педагогиканың заманауи жетістіктеріне, әсіресе, субкультураның ерекшеліктерін және мәдениет қажеттіліктерін ескере отырып, балалар мен жасөспірімдердің, жастардың, ата-аналардың кейбір санаттарымен жұмыс істеуде әлеуметтік-педагогикалық технологияларды енгізу болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Практикалық психология

    Пәндерді зерттеу практикалық психология тұжырымдамасын зерттеуге бағытталған. Жеке тұлғаның психологиясын талдау. Топтық іс-әрекеттердің, қарым-қатынастың және жанжалдардың ерекшеліктерін айқындайды. Кәсіби және кәсіпкерлік қызметті, инженерлік шығармашылықты, қауіпсіздік техникасы мен жарнаманы талдауды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби қазақ/орыс тілі

    Пәннің мақсаты мемлекеттік тілді меңгеру, сөйлеу және коммуникациялық қызметтің барлық қырларында; кәсіптік маңызды мәселелердің кең ауқымы бойынша еркін кәсіби қарым-қатынас жасау қабілетін және қабілеттілігін арттыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қашықтықтан оқытудың психологиялық-педагогикалық негіздері

    Пән қашықтықтан оқытудың психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерінің кешенін зерттеуге бағытталған. Курс білім алушылардың онлайн сабақтарды ұйымдастыру және өткізу кезінде оқытудың инновациялық технологиялары мен интерактивті әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастыруға арналған

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жеке тұлғалық өсу тренінгі

    Жеке тұлғалық өсу тренингінің теориялық негіздері, жеке тұлғаны және оның даму заңдылықтарын түсінудің негізгі тәсілдері, сондай-ақ тренингті ұйымдастыру мен өткізу ерекшеліктері қысқаша баяндалған. Жеке өсу тренингінде қолданылатын негізгі әдістер мен жаттығулар ұсынылған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Конфликтология

    Пән қазіргі қоғамдағы қақтығыстарды түсінудің идеологиялық және идеологиялық негіздерін игеруге бағытталған. Қақтығыстардың негізгі классикалық және қазіргі заманғы теорияларын анықтайды. Әлемдік перспективадағы адамның жанжалында заманауи әлеуметтік көзқарасты ұсынады және жаһандық қақтығыстың негізгі ұғымдарын айқындайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік психологиясы

    Курс әлеуметтік психологияның негізін жүйелі түрде таныстыруға бағытталған. Ол адамның әлеуметтік психологиясы, жеке тұлғаның және топтың өзара ықпалдасуы, коммуникациялық және әлеуметтік таным, тұлғааралық әсер сияқты негізгі мәселелерді қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Когнитивті психология

    Осы пәнді оқыту барысында адамның сенсорлық жүйелерінің жұмысы, адамның ақпаратты өңдеу және есте сақтау принциптері туралы заманауи идеялар, табиғи болмыс ерекшеліктері, тұлғааралық және топаралық қарым-қатынасқа байланысты мәселелер талқыланады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Этнопедагогика

    Тәрбие этнопедагогика ғылымы ретінде халық мәдениетіндегі балаларды тәрбиелеу тәжірибесіне негізделген тұжырымдаманы меңгеруге бағытталған. Қазіргі заманғы және дәстүрлі мәдениетте білім беру үрдісі салыстырылады, этнопедагогиканың оң жетістіктеріне ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жоғары сынып оқушыларына кәсіптік бағдар беру бойынша практикум

    Практикум жоғары сынып оқушыларын кәсіптік бағдарлаудың әртүрлі тәсілдерін зерттеуге арналған, атап айтқанда: профилактика, диагностика, кеңес беру, түзету, дамыту жұмысы, білім беру, сараптама; оқытуды дифференциациялау және дараландыру, білім алушылардың мүмкіндіктері мен қабілеттерін мониторинг жүргізу; дарынды балаларды, денсаулығы шектеулі балаларды анықтау және қолдау, олардың ерекшеліктерін есепке алу және олардың зияткерлік және жеке әлеуетін жан-жақты ашу

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі менеджмент

    Зерттеудің бұл курсы қазіргі заманғы білім беру менеджментінің теориялық және әдіснамалық негіздерімен, Қазақстанда және шетелде білім беру жүйесін дамытудың үрдістері мен стратегияларын, білім беру ұйымын басқарудың құқықтық негіздерін, қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ұйымдастыру психологиясы

    Бұл курс ұйымдастырушылық психологияның жетекші проблемалары бойынша негізгі тұжырымдамалық позицияларды зерттеуді, теориялық және әдіснамалық тәсілдерді, психологтардың ұйымдық психологтарды қолдаудағы тәжірибеге бағдарланған қызметін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Психологияны оқыту әдістемесі

    Бұл курсты зерттеу орта және жоғары оқу орындарында психологияны оқыту принциптері мен ерекшеліктерін ашуға мүмкіндік береді. Студенттер мен студенттермен өткізілетін сабақтардың мақсаттары, міндеттері, пәндері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогиканы оқыту әдістемесі

    Курс педагогиканы оқыту әдіснамасына, педагогиканың мазмұнын жетілдіруге және жетілдіруге, педагогикадағы бастауыш, семинарлық және зертханалық сабақтарды дайындауға және өткізуге дидактикалық талаптарға бағытталған. Педагогиканың бөлімдерінің әдістемелік сипаттамаларын және оларды зерттеуге арналған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психологиялық қызметті ұйымдастыру

    Пән психологиялық қызметтің психологиялық қызметтерінің, денсаулық сақтау, құқық қорғау органдарының, спорт және коммерциялық ұйымдардың қызметінің ұйымдастырушылық-әдістемелік аспектілерін игеруге бағытталған, психологиялық қызметті ұйымдастырудың негізгі теориялық, әдістемелік және практикалық мәселелерін жүйелі түрде ұсынуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепте психологиялық қызмет

    Бұл курста студенттер Қазақстан Республикасының білім беру мекемелерінде практикалық психологиялық көмек пен қолдау дәстүрлерімен танысады. Мектептегі психологтың түрлі салаларында түрлі бағдарламалар мен әдістерді ұсынады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жеке тұлғаны психологиялық-педагогикалық диагностикалау

    Курс психологиялық-педагогикалық диагностиканың негізгі теориялық мәселелерін, сондай-ақ оның нақты құралдарын таныстырады, бұл тұлғаны дамытудың диагностикалық процедураларына байланысты базалық құзыреттерді дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Патопсихология негіздері

    Бұл курс әр түрлі психикалық аурулардағы психикалық белсенділіктің және жеке қасиеттердің ыдырау заңдылықтарын зерттейтін медициналық психология секциясын зерттеуді қамтиды. Сана, тұлға, қабылдау, есте сақтау, ойлау, ойлау қабілетінің бұзылуын жүйелендіру ұсынылған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психологиялық профайлингтің негіздері

    Зерттеудің бұл түрі профильдеу ерекшеліктерімен танысуды қамтиды - көпшілікке танымал ерекшеліктерді, ауызша емес және ауызша мінез-құлықтың сыртқы сипаттамаларын талдау негізінде адам мінез-құлқын бағалау және болжау әдістерінің жиынтығынан тұрады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психологиялық кеңес беру негіздері

    Бұл курста психологиялық кеңес берудің теориялық және әдіснамалық негіздерін зерттеу, практикалық тұрғыдан, консультация психологы мен клиент арасындағы өзара қарым-қатынас технологиясы талданып, түзету және дамудың тетіктері мен әдістері ұсынылған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Эксперименталды психология

    Пәндерді зерттеу психологиялық зерттеулердің әдістемелік негіздерін меңгеруге, эмпирикалық әдістердің классификациясы мен сипаттамаларына бағытталған. Психологиялық эксперименттің тәртібі мен ұйымдастырылуы, айнымалыларды бақылау әдістері, эксперименталдық жоспарлар схемасы қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Құрылымдық оқыту практикумы

    Курс психологиялық-педагогикалық жұмыстың негізгі бағыттарын қамтиды және аутизмі бар балалардың жақындарымен, ересектермен, құрдастарымен қарым-қатынас және әлеуметтік өзара әрекеттесу дағдыларын дамыту бойынша әлемдік тәжірибеде қолданылатын көптеген стратегияларды, әдістер мен тәсілдерді сипаттайды; әртүрлі дағдыларды: сөйлеу, когнитивтік, әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік мінез-құлық ережелерін игеруді қалыптастырады. Балаларды мектептегі білім беру ұйымдары жағдайындағы үрдіс жүйесіне қосады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Этнопсихология

    Бұл курс этникалық және мәдениетаралық психологиядағы эмпирикалық зерттеулердің негізгі теорияларын және нәтижелерін зерттеуді қамтиды. Курста этнопсихологтар практикасы (этномәдени құзыреттілік және толеранттылықты оқыту әдісі, этномәдени құзыреттілік әдістері және толеранттылық тренингтері) бар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Инклюзивті білім беру

    Пәнді зерттеу білім беру жүйесінде мүгедектер мен мүгедектерді оқытуды ұйымдастыру мәселелерін зерттеуге бағытталған. Инклюзивті білім берудің әр түрлі аспектілері: тарихи даму, философиялық және нормативтік база және білім беруді енгізудің халықаралық үлгілері қарастрылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Әлеуметтік интеллектті дамыту технологиясы

    Бұл пәнді оқытуда студенттер әлеуметтік интеллектті зерттеу технологиясын, оның табиғатын ашудың қолданыстағы тәсілдерін меңгереді, әлеуметтік интеллектті дамытудың әдістерін жалпылайды. Социумда әлеуметтік интеллектті дамыту технологиясын дамыту дағдыларына ие болу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сын тұрғысынан ойлау

    Бұл курс қазіргі заманғы педагогикалық технологияларды сыни ойлауды дамытуға мүмкіндік береді. Рационалды білімдердің формалары мен әдістерімен қамтамасыз етеді. Кәсіби қызмет саласында қолданылатын логикалық әдістер мен тәсілдерді жалпы түсінуді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары

    Осы курсты оқып үйрену студенттердің оқу жетістіктерінің критериалды бағалау технологиясын игеру, оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың заманауи моделдерін қолдану, студенттерді критерийлік бағалау жүйесін ұйымдастыру, психологиялық және білім беру қызметінің мақсаттары мен мазмұнын қанағаттандыратын бағалау құралдарын меңгеру мүмкіндіктерін ашады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Супервизия және психологиялық тренингтер

    Бұл курста кәсіби мамандарға көмек көрсету саласында жұмыс істейтін мамандарға психологиялық көмек көрсету психологиялық қадағалауды зерттеудің ерекше түрі ретінде қарастырылады. Басқарушылардың басшыларының аспектісі, ғылыми жетекшінің қажетті тұлғасы мен қасиеттерін дамыту кеңінен қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Іскерлік қарым-қатынас психологиясы

    Бұл курс әрбір маманның іскерлік қарым-қатынас тұрғысынан кездесетін мәселелерді шешуге бағытталған тәжірибеге бағдарланған көзқарасты қамтиды. Іскерлік келіссөздерде, ауызша және жазбаша іскерлік мәтіндерде, қатысушылардың үйлесімділігімен және мінез-құлық этикасы мен гендерлік айырмашылықтар контекстің проблемалары талданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Коррекциялық педагогика

    Пән қазіргі теориялық қағидаттарды іске асырудың негізгі бағыттарын игеруге бағытталған; Қазақстандағы арнайы білім беру құрылымы және дамудың келесі бұзылуларымен балаларды оқытудың ерекшеліктері: ұсталған, бұрмаланған, зақымдалған, жетіспеген, дисгармониялық дамуы және дамымау мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Педагогикалық психология

    Бұл курс білім беру психологиясының тарихы, пәні, міндеттері, құрылымы мен әдістерін зерттеуді қамтиды. Оқудың негізгі мәселелері, мұғалім және студент өз пәні ретінде, білім беру және педагогикалық қызмет, білім беру және педагогикалық ынтымақтастық және байланыс мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дифференциалды психология

    Бұл курс дифференциалды психологияның жалпы жағдайын зерттеуді қамтиды. Жеке айырмашылықтар психологиясының тарихы, дифференциалды психология саласындағы пәннің, нысанның және міндеттердің қалыптасуындағы тарихи тұрақсыз және жаңа идеялардың дамуы зерттеледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психологиядағы гендерлік зертеулер

    Тәртіп гендерлік қатынастарды зерттеуге қатысты кең ауқымды мәселелерді қамтиды. психологиядағы гендерлік зерттеулердің пайда болуы мен қалыптасу тарихы, негізгі институттар, гендерлік әлеуметтенудің факторлары мен мазмұны қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Девиантты мінез-кұлык психологиясы

    Бұл курс әр түрлі психикалық аурулардағы психикалық белсенділіктің және жеке қасиеттердің ыдырау заңдылықтарын зерттейтін медициналық психология секциясын зерттеуді қамтиды. Сана, тұлға, қабылдау, есте сақтау, ойлау, ойлау қабілетінің бұзылуын жүйелендіру ұсынылған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Әлемдік психологиялық теориялар

    Бұл курс әртүрлі тәсілдер шеңберінде психологиялық зерттеулер әдіснамасы мен әдістері туралы идеяларды қалыптастыруды қамтиды; әртүрлі ғылыми салалардың өкілдері әзірлеген адамның, топтың және ұйымның психологиялық мәселелерін шешудің жаңа әдістерімен танысады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қаржылық сауаттылық

    Пән қаржы жүйесінің негізгі ұғымдарын игеруге және жеке қаржыны басқарудың практикалық дағдыларын игеру мақсатында кәсіптік оқыту бағдарламалары бойынша білім алушылардың қаржылық сауаттылық деңгейін арттыруға бағытталған. Табыстар бен жинақтарды ұтымды басқаруды, қаржылық операциялардың ықтимал тәуекелдерін дұрыс бағалауды меңгеруге бағытталған

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дағдарыстық жағдайды психологиялық көмек көрсету

    Тәртіп адамдарға төтенше жағдайларда және оның алыс кезеңдерінде тікелей психологиялық көмек көрсету теориясын және практикасын меңгеруге бағытталған. Төтенше жағдайдың пайда болуындағы психологтың жұмысының әртүрлі аспектілері, төтенше жағдайлар салдарымен психологиялық жұмыс әдісі, қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Арт-терапияны оқыту

    Пәндер арт-терапия техникасын оқытуға бағытталған: Арт-терапияда диагностикалық құралдарды қолдану, Арт-терапия әдістері, Құм терапиясы арт-терапияға мультимодальді тәсіл: музыка терапиясы, ертегі терапиясы, драматериапия, фототерапия, кинотерапия тәсілдерін оқытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жеке және топтык психокоррекция негіздері

    Бұл курс жеке, топтық және отбасылық психокоррекцияның негізгі принциптері, тәсілдері мен әдістерімен танысуды қамтиды. Психокоррекциялық жұмыстардың негізгі түрлері, оның ерекшелігі, топтық психокоррекция түрлері мен әдістері мен ересектермен топтық психокоррекциялық жұмыстар ерекшелігіне назар аударылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Отбасымен психологиялық-педагогикалық жұмыс жүргізу

    Бұл курс отбасылық педагогиканың проблемаларына тұжырымдамалық көзқарастарды, қазіргі отбасының психологиялық-әлеуметтік проблемаларын және оның негізгі сипаттамаларын, Қазақстан Республикасының мемлекеттік отбасылық саясатының құқықтық және нормативтік базасын, отбасылар мен балалармен психологиялық-педагогикалық жұмысты ұйымдастыру жүйесін жетілдіруге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогика мен психологиядағы математикалық әдістер

    Пәндер мен педагогиканың математикалық әдістерін меңгеруге бағытталған пән - ғылыми және тәжірибелік қорытындыларды статистикалық түрде негіздеу мақсатына қол жеткізген зерттеушілер үшін тәжірибелік нұсқаулықпен таныстырылады. Әдістер нақты мысалдар болып саналады және алгоритмдермен және графикалық иллюстрациялармен қатар жүреді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • ОN1 - Қаржылық жүйелер саласындағы өзекті мәселелерді талдамалық зерттеу
  • ОN2 инновация мен инновацияның тиімділігін талдау, жеке психологияны модельдеу
  • ОN3 педагогика және психология саласында статистикалық талдауды және мониторингті жіктеу
  • ОN4 әлеуметтік-мәдени және мәдениетаралық қарым-қатынасты ұйымдастыру ерекшеліктерін саралау, әлеуметтік және кәсіби байланыстардың жеткіліктілігін қамтамасыз ету
  • ОN5 педагог-психологтің эксперименталды жұмысында диагностикалық, психологиялық кеңес беру және психокоррекциялық жұмысты әзірлеу, сыни тұрғыдан ойлау дағдыларын меңгеру
  • ОN6 негізгі жұмыс сипаттамалары бойынша оқу-тәрбие үдерісін диагностикалауға сәйкес жұмыс нәтижелерін ұсыну және одан әрі дамытуды болжау
  • ОN7 педагогика және психологиядағы білім беру, тәрбиелік және даму міндеттерін жетілдіру
  • ОN8 - ғылыми зерттеулер әдістемесінің дағдыларын меңгеру, әлеуметтік-психологиялық қызметтер саласындағы педагогикалық және психологиялық қызметтің нәтижелерін жалпылау
  • ON9 сөйлеу және коммуникативтік іс-әрекеттің барлық аспектілерінде қазақ/орыс және шет тілдерінде еркін қарым-қатынас жасай алады, құқықтық жүйе мен экономиканың негіздерін біледі, сыбайлас жемқорлыққа қарсы құбылыстар саласында азаматтық ұстанымдарын сақтайды, маңызды мәселелерді жүзеге асыруда еркін кәсіби қарым-қатынас жасай алады
  • ON10 - Оқыту кезінде ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды қоса алғанда психикалық денсаулықты сақтау әдістерін ұсынады; қарым-қатынас дағдыларын дамыту стратегияларын, әдістері мен амалдарын анықтайды; білім алушының әртүрлі дағдыларын, оның ішінде сөйлеу, когнитивтік, әлеуметтік-тұрмыстық дағдыларды біріктіреді
  • ON11 – жеке тұлғаны зерттеу мен дамытудың әртүрлі тәсілдерін таңдау, жеке тұлғаның өзін-өзі анықтау және өзін-өзі дамыту мүмкіндіктері мен қабілеттерін диагностикалау, экологиялық және денсаулық сақтау дағдыларын қолдану; қаржылық сауаттылықтың психологиялық мәні мен детерминациясын талдау, кәсіпкерлік қызмет дағдыларын меңгеру
  • ON12 – «e-learning» электрондық оқыту жүйесінде профилактикалық, диагностикалық, консультациялық және ұйымдастырушылық жұмыстың практикалық дағдыларын қалыптастыру, қызметтің үлгілік жағдайларын компьютерлік модельдеуді және коммуникативтік сауаттылықты меңгеру
Top