Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
8D04102 Менеджмент в Кенжеғали Сағадиев атындағы Халықаралық Бизнес Университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Басқару және бизнес саласында сұранысқа ие және еңбек нарығында бәсекеге қабілетті, басқарушылық шешімдерді өз бетімен жасауға, ұйымдық дағдыларды иеленуге, негізгі кәсіби қызметтерді жүзеге асыруға дағдыланған кадрларды, соның ішінде менеджерлер, зерттеушілер, сарапшылар мен оқытушыларды даярлау
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D072 Менеджмент және басқару
-
Білім беру саласы 8D04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 8D041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Big Data, талдау және болжау
Бұл пән үлкен көлемдегі деректерді жинау, сақтау, өңдеу және талдау әдістерін зерттейді. Пәннің мақсаты бизнес шешімдерін қабылдау және болашақ тенденцияларды болжау үшін құнды ақпаратты алу болып табылады. Докторанттар үлкен деректер жиынынан ақпаратты қалай тиімді шығаруды және алынған ақпарат негізінде болашақ тенденцияларды болжауды үйрену үшін әртүрлі машиналық оқыту алгоритмдерін, статистикалық әдістерді және деректер ғылымының құралдарын зерттейді. Пәнді оқу нәтижесінде докторанттар мәліметтермен жұмыс істеу, ақпаратты талдау және болжау дағдыларын меңгереді, бұл алған білімдерін бизнес, ғылым, медицина және т.б. сияқты әртүрлі салаларда сәтті қолдануға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Advanced Marketing Analysis (PhD)
Пән шеңберінде: компания қызметінде маркетингті тиімді қолдану үшін маркетингтік зерттеулердің тұжырымдамасы мен ерекшеліктері, маркетингтік зерттеулердің үрдістері мен қазіргі заманғы әдістері, Big Data тұжырымдамасы, Big Data жағдайында маркетингтік зерттеулердің қазіргі заманғы әдістерін таңдау және бизнесті жүргізудің цифрлық технологияларын енгізу кезінде шешім қабылдау процесі; маркетингтік зерттеулердің қазіргі заманғы технологиялары саласындағы теориялық негіздер мен практикалық тәжірибе қарастырылады; маркетингтік зерттеулердің заманауи технологияларының элементтері мен принциптері, заманауи маркетингтік зерттеулердің әртүрлі әдістерінің артықшылықтары мен кемшіліктері; тұтынушылық мінез-құлықты зерттеу және талдау, Big Data көмегімен оның өзгеруін болжау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Академиялық жазылым
Академиялық жазу курсы - бұл академиялық жазу дағдыларын дамытудың негізгі ережелеріне аз ғана кіріспе. Докторанттардың академиялық сауаттылығын қалыптастыру және дамыту арқылы олардың кәсіби дайындығын арттыруға ықпал ету, тәуелсіз жазбаша қарым-қатынас жасау бағдарлама, жұмысты сараптау, жеке аналитикалық практикалық және іс-шаралардан тұрады. Докторанттардың өзіндік жұмысы - бұл практикада бағалау және өзін-өзі бағалау критерийлерін біртіндеп қатыстыра отырып мәтіндер жазу арқылы кәсіби бағдарланған академиялық жазу дағдыларын дамыту спиральды көтеру қағидасы бойынша ұйымдастырылған (бұл принцип қазіргі оқыту әдісінің негізі болып табылады).
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Пәннің мақсаты – докторанттардың психологиялық-педагогикалық зерттеудің әдіснамасы мен әдістері туралы түсініктерін қалыптастыруға ықпал ету, зерттеу құзыреттілігін және алған білімдері мен дағдыларын өздерінің ғылыми зерттеулерін ұйымдастыруда және ғылыми зерттеулерді ұйымдастыруда қолдануға дайындығын қалыптастыру. кәсіби қызметінде жұмыс істейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Advanced Marketing Management
Пәннің мақсаты-маркетингті басқарудың теориялық негіздерін терең зерттеу және теориялық білімді ұйымдардың практикалық маркетингтік қызметіне енгізу дағдыларын игеру. Пән курсына келесі тақырыптар кіреді: мәні. маркетингті басқарудың мақсаттары мен принциптері, фирманы стратегиялық басқарудың мазмұны мен құрылымы; фирманың ішкі әлеуетін және сыртқы ортаны бағалау және талдау; маркетингті Стратегиялық талдау және басқару әдістері; корпоративтік және функционалдық деңгейлердегі маркетингті басқару; өнім, баға, өнімді жылжыту және жылжыту стратегиясы; маркетингті бақылау, бағалау және аудит құралдары. Цифрлық трансформация және жаһандану жағдайында маркетингті басқару ерекшеліктері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Цифрландыру жағдайындағы менеджменттің өзекті мәселелері
Пәннің мақсаты ұйымды басқару жүйесін цифрландыру теориясы мен практикасының негізгі мәселелері бойынша тыңдаушыларды даярлау болып табылады. Пән әртүрлі елдерде инновацияларды басқару және бизнес жүргізу мүмкіндіктері, сондай-ақ осы елдердің экономикалық, әлеуметтік, демографиялық, мәдени және басқа да ерекшеліктерін және еларалық өзара іс-қимылды тиісінше пайдалану есебінен компанияның бәсекелестік артықшылықтарының қалай қалыптасатынын, дамитынын және пайдаланылатынын қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі стратегиялық менеджмент
Курстың мақсаты-стратегиялық талдау әдістерін зерттеу және ұйымдардың қазіргі тәжірибесінде Стратегиялық менеджмент құралдарын қолдануға үйрету. Болашақ кәсіби қызметті жүзеге асыру кезінде макро және микро деңгейде стратегиялық басқару саласында білім алу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Менеджменттегі инновациялық технологиялар
"Менеджменттегі Инновациялық технологиялар" пәнін игерудің мақсаты инновациялық процестің мазмұны мен құрылымын зерделеу, инновацияларды басқарудың әртүрлі аспектілерін зерттеу, корпоративтік инновациялық стратегияларды талдау дағдыларын игеру, сондай-ақ инновациялық жобалардың тиімділігін бағалауды орындау және оларды қаржыландырудың ықтимал нысандарын іздеу Елдің бәсекеге қабілеттілігі мен дамуын арттыру факторы ретінде ұлттық және әлемдік экономикадағы инновациялық технологиялардың жұмыс істеуі мен дамуының теориялық-әдіснамалық базасын қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Менеджердің кәсіби қызметінде it қолдану дағдыларын дамыту. Қойылған міндеттерді шешуде аналитикалық және сыни ойлаудың шеберлігін көрсету; экономиканы цифрландыру және технологиялық жаңғырту жағдайында жаңа білім қалыптастыру, инновациялық бағдарламалар, қолданбалы, салалық және пәнаралық зерттеулер әзірлеу.
- Аналитикалық құралдарды (мәліметтерді жинау, талдау, өңдеу, топтастыру) және жағдайды сыни бағалау қабілетін қолданудағы құзыреттерді жүзеге асыру үшін өз уақытын басқарады.
- Өз бетінше білім алу және жаңа білім алу және жалпы білім беруді кәсіби қызметте пайдалану мүмкіндігі. Start-up дамыту дағдылары және оларды жүзеге асыруға жауапты болу қабілеті.
- Бизнестің функционалды салаларында білім мен дағдыларды көрсету, соның ішінде: маркетинг, Бизнестің қаржысы, бухгалтерлік есеп және басқару.
- Ақпаратты жинау мен өңдеудің заманауи технологияларын, әдістері мен құралдарын қолдану, Start-Up-ами енгізу және басқару. Ақпараттық жүйелерді, сандық әдістерді және статистиканы қоса алғанда, бизнестің техникалық дағдыларында дағдыларды қолдану құзыреттілігін көрсету.
- Мемлекеттік, орыс және ағылшын тілдерінде құжат айналымын жүргізу және қарым-қатынастың мақсаттары мен жағдайына сүйене отырып, ауызша, жазбаша түрде, монолог немесе диалог түрінде коммуникацияларды сауатты құра білу. Кәсіби қызметте it қолдану дағдылары және кәсіби өсу мен дамуға қызығушылық.
- Рефлексияға қабілетті болу, олардың жетістіктерін объективті бағалау, жағдайды талдау және тиімді қарым-қатынас құру қабілеті, коммуникативті әсердің әртүрлі формаларын меңгеру және командалық жұмыстың нәтижелеріне, командалық рухты сақтауға әсер ету мүмкіндігі.
Ұқсас БББ
8D04102 Менеджмент
Esil University
8D04102 Жобалау менеджменті
Astana IT University
8D04102 Менеджмент
Қазақ-орыс халықаралық университеті
8D04102 Менеджмент
Торайгыров университеті
8D04102 Менеджмент
Алматы технологиялық университеті (АТУ)
8D04102 Менеджмент
Қ.И.Сәтбаев атындағы Қазақ ұлттық техникалық зерттеу университеті (Satbayev University)
8D04102 Менеджмент
«Тұран-Астана» университеті
8D04102 Менеджмент
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
8D04102 Менеджмент
«Тұран» университеті