Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7R01114 Радиология в Астана медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Әртүрлі локализациялардағы ауруларды диагностикалау кезінде білікті көмек көрсетуге қабілетті және клиника, ғылым, инновацияларды интеграциялау шеңберінде өзін-өзі жетілдіруге үнемі ұмтылатын білікті, бәсекеге қабілетті радиология мамандарын даярлау.
  • Академиялық дәреже Резидентура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 140
  • Білім беру бағдарламаларының тобы R014 Радиология
  • Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау

Пәндер

  • Компьютерлік томография

    Пән келесі мәселелерді қарастырады: КТ қызметін ұйымдастыру және оның қызметін айқындайтын негізгі директивалық құжаттар; КТ зерттеудің негізгі әдістері (спиральды компьютерлік томография, көп қабатты компьютерлік томография, КТ ангиографиясы, КТ перфузиясы); ересектер мен балаларда КТ ағзалар мен жүйелер ауруларының белгілері мен синдромдары; ересек пен балаларда органдар мен жүйелер ауруларының дифференциалды КТ диагностикасы; КТ зерттеу нәтижелерін талдау; КТ зерттеу сипаттамасының хаттамасын жасау; КТ диагностикасындағы шұғыл көмек сұрақтары; КТ кабинеттеріндегі еңбекті қорғау және қауіпсіздік техникасы; иондаушы сәулеленудің зиянды әсерінен қорғау шаралары.

    Несиелер - 20
  • Ағзалар мен жүйелер ауруларының кешенді радиациялық диагностикасы

    Пән келесі мәселелерді қарастырады: органдар мен жүйелер ауруларында кешенді сәулелік диагностиканы қолдану; органдар мен жүйелердің ауруларын дифференциалды диагностикалау кезінде кешенді сәулелік диагностиканы қолдану. Cәулелік диагностикадағы шұғыл көмек сұрақтары; рентгенологиялық зерттеулер жүргізу кезінде еңбекті қорғау және қауіпсіздік техникасы; иондаушы сәулеленудің зиянды әсерінен қорғау шаралары.

    Несиелер - 12
  • Рентгенология

    Пән келесі мәселелерді қарастырады: Рентгенологиялық қызметті ұйымдастыру және оның қызметін айқындайтын негізгі директивалық құжаттар; рентгенологиялық зерттеудің негізгі әдістері (рентгенография, флюорография, сызықты томография, рентгеноскопия, ирригоскопия, денситометрия); тыныс алу, жүрек-қантамырлар, асқорыту, несеп, эндокринді, тірек-қимыл органдар мен жүйелер ауруларының рентгенологиялық белгілері мен синдромдары; сәулелік зерттеу әдістерінің нәтижелерін талдау дағдыларын меңгереді; органдар мен жүйелер ауруларының дифференциалды рентгенологиялық диагностикасы; пациенттердің амбулаториялық және стационарлық карталарын зерттеудің сәулелік әдістерінің суреттерін сипаттау хаттамасын жасау, сәулелік диагностика әдістерін жүргізуге байланысты моральдық және этикалық нормаларға қайшы келмейтін табысты шешімдер қабылдауға үйренеді; рентгендік диагностикадағы шұғыл көмек сұрақтары; рентген кабинеттері мен зертханаларында еңбекті қорғау және қауіпсіздік техникасы; иондаушы сәулеленудің зиянды әсерінен қорғау шаралары; ҒЗИ, университет деңгейінде түрлі конференцияларға қатысу арқылы кәсіби және коммуникативтік дағдыларды дамыту.

    Несиелер - 30
  • Балалар рентгенологиясы

    Пән келесі мәселелерді қарастырады: балалар үшін рентгенологиялық қызметті ұйымдастыру; әр түрлі жастағы балалардың құрылымы мен даму ерекшеліктеріне байланысты рентгендік зерттеулер жүргізуге арналған көрсеткіштер мен қарсы көрсеткіштерді ескере отырып, балалардағы рентгендік негізгі әдістерді өткізу; балалық және жасөспірім кезіндегі тыныс алу, ас қорыту, сүйек және басқа жүйелер ауруларындағы рентгенологиялық симптомдар мен синдромдар; сәулелік зерттеу әдістерінің нәтижелерін талдау дағдыларын меңгереді; балалар ағзалары мен жүйелері ауруларының дифференциалды рентгенологиялық диагностикасының ерекшелігі; балалардағы рентгендік диагностика кезіндегі шұғыл көмек мәселелері; рентген кабинеттері мен зертханаларында еңбекті қорғау және қауіпсіздік техникасы; иондаушы сәулеленудің зиянды әсерінен қорғау шаралары.

    Несиелер - 12
  • Ультрадыбыстық диагностика

    Пән келесі мәселелерді қарастырады: ультрадыбыстық қызметті ұйымдастыру; ультрадыбыстық зерттеудің негізгі әдістері (нейросонография, құрсақ қуысы, несеп-жыныс, сүйек-буын, эндокриндік, тыныс алу жүйелерінің, жүрек-қантамыр жүйесінің ультрадыбыстық зерттеуі, оның ішінде: эхокардиография үздіксіз (тұрақты толқынды) спектрлік доплерография, түсті доплерлік картирлеу, үш өлшемді доплерлік карта және үш өлшемді ЭД, тіндік эхоконтрастинг; эластография, эластометрия), соның ішінде балалар; ағзалар мен жүйелер ауруларының ультрадыбыстық белгілері мен синдромдары, соның ішінде балалар; ағзалар мен жүйелер ауруларының, оның ішінде балалар ауруларының ультрадыбыстық дифференциалды диагностикасының ерекшеліктері; ультрадыбыстық зерттеу әдісінің нәтижелерін талдау; пациенттердің амбулаториялық және стационарлық карталарында сонограммаларын сипаттау хаттамасын жасау; ультрадыбыстық диагностикадағы шұғыл көмек мәселелері.

    Несиелер - 20
  • Маммологиядағы радиология

    Пән келесі мәселелерді қарастырады: маммографиялық радиологиялық зерттеулерді ұйымдастыру (маммография, ультрадыбыстық, томосинтез, контрастты маммография, интервенциялық әдістер, МРТ); радиологиялық зерттеудің негізгі әдістері (маммография, ультрадыбыстық, томосинтез, контрастты маммография, интервенциялық әдістер, МРТ); сүт безі ауруларының рентгенологиялық белгілері мен синдромдары; сүт безі ауруларының радиологиялық дифференциалды диагностикасының ерекшеліктері; сүт бездерінің ауруларын зерттеудің сәулелік әдістерінің нәтижелерін талдау; зерттеудің сәулелік әдістерін сипаттау хаттамасын жасау; интервенциялық сәулелік зерттеу әдістері кезіндегі шұғыл медициналық көмек.

    Несиелер - 10
  • Магнитно-резонансты томография

    Пән келесі мәселелерді қарастырады: МРТ қызметін ұйымдастыру және оның қызметін анықтайтын негізгі директивалық құжаттар; МРТ зерттеудің негізгі әдістері (диффузиялық өлшенген томография, МР-диффузия, МР-перфузия, МР-спектроскопия, МР-ангиография, функционалдық МРТ); ересек пен балаларда МРТ ағзалар мен жүйелер ауруларының белгілері мен синдромдары; органдар мен жүйелер ауруларының дифференциалды МРТ диагностикасы; МРТ зерттеу нәтижелерін талдау; МРТ зерттеу сипаттамасының хаттамасын жасау; МРТ диагностикасындағы шұғыл көмек сұрақтары.

    Несиелер - 20
  • Ядролық медицина

    Пән келесі мәселелерді қарастырады: ядролық медицинаны диагностикалаудың негізгі әдістері (сцинтиграфия, ПЭТ-КТ, ПЭТ-МРТ, SPECT және басқа гибридті диагностикалық әдістер); тыныс алу, жүрек-қан тамырлары, асқазан-ішек жолдары және гепатобилиарлы, сүйек-буын, эндокриндік, жүйке, несеп-жыныс, лимфа жүйелері ауруларының ядролық медицинасының белгілері мен синдромдары және дифференциалды диагностикасы мәселелері; ядролық медицина әдістері нәтижелерін талдау; ядролық медицина әдістерінің нәтижелерін сипаттау хаттамасын жасау; ядролық медицина орталықтарында/ бөлімшелерінде еңбекті қорғау және қауіпсіздік техникасы; радионуклидтік диагностиканы жүргізу кезіндегі қорғау шаралары.

    Несиелер - 10
  • Жасанды интеллект радиологияда

    Пән келесі мәселелерді қарастырады: жасанды интеллект мүмкіндіктерімен сәулелік диагностиканың жоғары технологиялық жабдықтарында жұмысты игеру; органдар мен жүйелер ауруларында радиациялық диагностикада жасанды интеллектті қолдану; автоматты түрде алынған кескіндердің алгоритмдерімен жұмыс; алынған зерттеу нәтижелерін нейрожелілер деректерін ескере отырып тұжырымдай отырып түсіндіру; білім алушының нейрожелілермен жұмыс істеуге тікелей қатысуымен ақпараттық-коммуникациялық дағдыларды дамыту.

    Несиелер - 4
  • Онкологиядағы сәулелік диагностика

    Сүйек, өкпе, іш, бүйрек және басқа мүшелердегі ісіктердің метастаздары үшін сәулелік диагностика. Сәулелік диагностика жүргізудің әдістемелік аспектілері: пациенттерді дайындау, төсеу, позициялау, қауіпсіздік техникасы. Көрсеткіштер мен қарсы көрсеткіштер. Метастаздар үшін рентгендік диагностикалық процедуралардың алгоритмдері.

    Несиелер - 4
  • Биостатистика радиологияда

    Пән келесі мәселелерді қарастырады: дәлелді медицина әдіснамасын және клиникалық зерттеулер жүргізу қағидаттарын игеру; қазіргі статистикалық әдістерді меңгеру; тезистер мен мақалалар жазу үшін деректерді статистикалық өңдеу кезінде алынған білімді іс жүзінде қолдану.

    Несиелер - 4
  • Интервенционды радиология

    Пән келесі мәселелерді қарастырады: интервенциялық радиология кабинетінің / бөлімшесінің жұмысымен танысу; интервенциялық араласуларды жүргізу кезінде басшылық және бақылау жүйелерін зерттеу; катетерді орнатудың техникалық принциптері; қауіпсіздік және иондаушы сәулеленуден қорғау мәселелері; интервенциялық араласуды жүргізудің әдістемелік аспектілері: пациенттерді дайындау, ауырсынуды басу, төсеу, орналастыру, қауіпсіздік техникасы; көрсеткіштер мен қарсы көрсеткіштер; интервенциялық рентгенологиялық процедуралардың асқынулары; алынған зерттеу нәтижелерін қорытынды тұжырымымен түсіндіру.

    Несиелер - 4

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • ОH-1 радиологиялық қорытынды жасауға, дифференциалды диагностика жүргізуге, тексеру жоспарын тағайындауға, жүргізіліп жатқан емдеу аясында аурудың динамикасын бағалауға, медициналық көмек көрсетудің барлық деңгейлерінде мүмкін болатын асқынулардың дамуына қабілетті.
  • ОH-2 Байланыс және ынтымақтастық: пациент үшін ең жақсы нәтижелерге қол жеткізу үшін пациентпен, оның айналасымен, Денсаулық сақтау мамандарымен тиімді қарым-қатынас жасай алады.
  • ОH-3 Қауіпсіздік және сапа: тәуекелдерді бағалауға және әртүрлі деңгейдегі медициналық мекемелерде медициналық көмектің қауіпсіздігі мен сапасының жоғары деңгейін қамтамасыз ету үшін диагностиканың ең тиімді әдістерін қолдануға қабілетті.
  • ОH-4 Қоғамдық денсаулық сақтау: өз мамандығы бойынша Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау жүйесінің оң және ұйымдастырушылық өрісі шеңберінде әрекет етуге, төтенше жағдайларда базалық көмек көрсетуге, ұлт денсаулығын нығайту саясатын жүзеге асыру үшін командалар құрамында жұмыс істеуге қабілетті.
  • ОH-5 Ғылыми зерттеу сұрақтарын тұжырымдауға, кәсіби әдебиеттерді сыни тұрғыдан бағалай алады.
  • ОH - 6 Зерттеулер: күнделікті қызметінде Халықаралық мәліметтер базасын тиімді пайдалану, зерттеу тобының жұмысына қатысу.
  • ОН - 7 Оқыту және дамыту: өз бетінше білім алуға және кәсіби команданың басқа мүшелерін оқытуға қабілетті.
  • ОН - 8 пікірталастарға, конференцияларға және үздіксіз кәсіби дамудың басқа түрлеріне белсенді қатыса алады
Top