Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01506 География в Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

Пәндер

  • Жалпы жертану

    Жер және жер қыртысының құрамы, құрылысы мен негізгі даму кезеңдерін; табиғат компоненттерінің қалыптасу және даму ерекшеліктерін, олардың өзара байланысы мен табиғатта болып жатқан процестерін; Жердің пайда болуын, географиялық қабықтың заңдылықтарын; физикалық-географиялық процестер мен құбылыстарын оқып үйретуге; студенттердің географиялық қабықтың тұтастығы мен дифференциациясы туралы жүйелі білімдерін қалыптастыруға, географиялық білім көздерімен жұмыс істеудің теориялық және практикалық дағдыларын бағалауға бағытталған пән. Студенттер мәліметтерді өңдеудің геологиялық, физикалық және географиялық әдістерін тәжірибеде қолданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Пәнаралық білім беру модулі (Қаржылық сауаттылық және кәсіпкерлік негіздері, Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері, Экология және өмір қауіпсіздігі)

    Модуль пәндері қаржы өнімдерін тұтыну кезінде туындайтын мәселелердің ықтималдығын азайту мақсатында қаржылық сауаттылық бойынша, кәсіпкерлік қызмет негіздері, экономикалық ойлауды қалыптастыру және өз ісін құру, құқық негіздері, құқықтық өзін-өзі тануды және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті арттыру, экология және экологиялық мәдениет негіздері, тіршілік қауіпсіздігі бойынша білім алушылардың білімі мен дағдыларын игеруіне арналған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы

    Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы курсын оқытудағы мақсат педагогикалық бағыттағы білім алушылардың білімін профильдеу. Әртүрлі жастағы оқушылардың анатомо-физиологиялық жүйелерінің даму заңдылықтары туралы білімді қалыптастырады. Физиологиялық дамудың жас ерекшелік заңдылықтарын білу, даму заңдылықтарының заманауи проблемаларына сүйене отырып, оқу процесін, оқыту гигиенасын ұйымдастыру, оқытуда психологиялық мәселені қалыптастыру мәселелерін үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Геология геоморфология негізімен

    Курс жердің құрылымы, құрамы және бедері туралы; геологиялық құрылымдардың, қазіргі және палеорельефтің пайда болуына әкелетін жер қыртысындағы және оның бетіндегі эндогендік және экзогендік геологиялық процестер туралы білімді қалыптастырады; геоморфология негіздерін зерттеуді қарастырады; жер бедерінің қалыптасуының заңдылықтарын және дамуын түсіну үшін анықталған заңдылықтарды қолдануды, жер қыртысында және оның бетінде оның ішінде адамның экономикалық қызметінің әсерінен өзгеруін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Пән білім алушыларға инклюзивті білім берудің негізгі міндеттері, ерекшеліктері мен принциптері ұғымдарын меңгеруге, жинақталған халықаралық тәжірибені жинақтауға, инклюзивті білім берудің даму деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Пәннің мазмұнында "Білім баршаға" бағдарламалары, Қазақстандағы инклюзивті білім беру мәселелері, мемлекеттік бағдарлама негізінде инклюзивті білім беруде инновациялық тәсілдерді іске асыру жолдары қарастырылған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Педагогика

    Пәнді оқу барысында адам туралы ғылымдар жүйесіндегі педагогиканың алатын орны, оның зерттеу пәні және негізгі ұғымдары туралы айтылады. Педагогикалық үдерістің құрамды компоненттері, мәні мен оларды жүзеге асыру заңдылықтары, қағидалары, формалары және әдіс-тәсілдері, құралдары, ерекшелігі баяндалады. Бүгінгі педагогика ғылымындағы адам капиталын қалыптастырудағы басты талаптар мен мәселелер, инновациялық технологиялар, білім беру жүйесін басқару қағидалары меңгертіледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жаратылыстану негіздері

    Жаратылыстану ғылымдары бойынша бастауыш білімнің негізін оқу өмірді қамтамасыз етудің барлық түрінің негізі болып табылады. Жаратылыстану ғылымы өнеркәсіп пен ауылшаруашылығының, барлық технологиялардың, өндіріс түрлерінің теориялық негізі ретінде қызмет етеді. Бұл адамзат мәдениетінің маңызды элементі, өркениет деңгейінің маңызды көрсеткіштерінің бірі.Бұл ғылымның ішкі жүйесі және мәдениеттің барлық элементтерімен байланысты - дін, философия, этика және т.б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономикалық географияға кіріспе

    Экономикалық географияға кіріспе пәнінің зерттелуі, әдістемелік негізін анықтау. Экономикалық географияға кіріспе пәнінің дамуы, қалыптасуы, әдістемелерін зерттеу. Территориялық еңбек бөлінісі туралы ілім негізін анықтау. Экономикалық географияның концепциялары мен теорияларын салыстыру. Территориялық ұйымдастыру және кеңістіктік зерттеулерінің нәтижелерін сараптау. Табиғат жағдайы және ресурстарының байланысын салыстыру. Халықтар географиясының зерттеу объектісін анықтау. Материалдық-техникалық базасы туралы білім негізін қалыптастыру. Экономикалық-географиялық аудандастырудың теориялық негізін бағалау. Адамзаттың ғаламдық проблемаларын ажыратып, баға беру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Метеорология

    Курс атмосферада болатын процестер туралы, жердің климаты мен жердің микроклиматын қалыптастыратын факторлар туралы, адам қызметінің атмосферада болып жатқан процестерге әсері туралы білімді қалыптастырады, студенттерді атмосфераның құрылымы мен құрамымен, жер шарындағы қысымның, температураның, ауаның ылғалдылығының кеңістіктік таралуымен, атмосферадағы күн радиациясының өзгеру процестерімен, негізгі айналым қасиеттерімен таныстырады, әртүрлі ендіктердегі ауа-райының өзгеруі және климаттық жүйе, жаһандық және жергілікті климаттың өзара байланысы, климаттың жіктелу жүйелері туралы білімді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Материктер мен мұхиттар географиясы

    «Материктер мен мұхиттар географиясы» пәні континенттердің табиғатындағы ұқсастықтар мен айырмашылықтарды географиялық қабықтың тұтастығының, бірлігінің және оның аумақтық біркелкі еместігінің көрінісі ретінде қарастырады; әрбір материк пен мұхиттың жалпы шолуында табиғи құрамдас бөліктерді талдау кезінде жалпы географиялық заңдылықтарға, қатынастарға және аймақтық шолу физикалық-географиялық елдердің табиғатына тән белгілерге, табиғатты ұтымды пайдалану және қорғау мәселелеріне көп көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Картография топография негіздерімен

    Бұл курс картографиялық білім негіздерін зерттейді, географиялық карталармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыруды, басқа картографиялық шығармалармен жұмыс істеуді, жалпы географиялық және тақырыптық карталарда құбылысты бейнелеудің картографиялық тәсілдерін қолдану әдістерін талдауды, карталар мен атластарды жалпылау мен жіктеуді мақсат етеді. Негізгі екпін топографиялық, жалпы географиялық және тақырыптық карталарды пайдалануға (зерттеудің картографиялық әдісіне) жасалған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ұлттық руханият

    Курс рухани құндылықтар жүйесін, қазақтың ұлттық болмысын, руханияттың этномәдени бастауларын, ұлттық сананы, салт-дәстүрлерді, әдет-ғұрыптарды, дүниетанымды, діни шыдамдылықты, салт-дәстүрлерді, өнерді, әдебиетті, ұлттық тәрбиені, дәстүрлі мәдениетті, жоғары сананы тәрбиелейтін рухани мұраны зерттейді. Пән әлемдік және жалпыадамзаттық құндылықтарды, халықтық дәстүрлерді, ата-баба мұрасын құрметтеу рухында тәрбиеленген рухани-адамгершілік тұлғаны қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ландшафттану

    "Ландшафттану" курсы ландшафттану мен экологияның дамуының негізгі кезеңдерін, табиғи аумақтық кешендердің орналасуының, құрылымының және дамуының кеңістіктік уақыттық заңдылықтарын, ғылымның әдіснамалық негізін, табиғи және табиғи-антропогендік ландшафттардың токсономиялық құрылымын, олардың экологиялық ерекшеліктерін – экологиялық жағдайы мен экологиялық әлеуетін зерттейді. Ландшафттың дамуына антропогендік фактордың әсер етуіне баға беру дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Бұл курс ғылыми зерттеудің мазмұны мен әдістері туралы жүйелі түсініктерді қалыптастыруға, түрлі салаларда зерттеулер жүргізуге мүмкіндік беретін білім, дағды, технологиялар мен әдістерді игеруге бағытталған. Пән бағдарламасы ғылыми зерттеу тақырыбын, мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау жөніндегі әдістемелік ұсынымдарды; теориялық және эксперименттік зерттеулердің әдіснамасын зерделеу; зерттеулерді талдау және тұжырымдар мен ұсыныстар беруді қамтиды. Ғылыми зерттеулердің енгізілуі мен тиімділігіне, сондай-ақ ғылыми-зерттеу және дипломдық жұмыстарды ресімдеу ережелеріне көп көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жер ландшафтары

    «Жер ландшафтары» пәні негізгі ландшафт түзуші компоненттерді, ландшафттардың қалыптасуы мен жіктелуінің физикалық-географиялық жағдайларын, олардың таралуының негізгі заңдылықтарын, картаға түсіруді зерттеуге бағытталған. Жер шарының әртүрлі табиғи зоналарының ландшафттарына, жазықтардың табиғи-территориялық кешендеріне, тау жүйелеріне, табиғи-антропогендік ландшафттарға, ландшафттық-экологиялық зерттеулерге сипаттамалар беріліп, ландшафттарды ұтымды пайдаланудың кешенді тәсілі қарастырылған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның физикалық географиясы

    Қазақстан Республикасының географиялық орнының ерекшеліктерін, ауданы, шекарасының ұзындығы, шеткі нүктелері, шекаралас мемлекеттері туралы басты мәліметтерді меңгеру. Қазақстан территориясының зерттелу тарихын білу. Тектоникалық, геологиялық құрылымы, жер бедері құрылымдарының ерекшеліктерін біліп, олардың арасындағы байланысты ажырату. Қазақстанның климаты мен климат қалыптастырушы факторларын ажырату және сипаттама беру. Ішкі сулары, топырақ және өсімдік жамылғысы, жануарлар дүниесінің таралу заңдылығын меңгеру. Қазақстан территориясы аудандастыру мәселелері мен принциптерін білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Географиялық пәндерді оқытудағы кәсіби шетел тілі

    Географиялық пәндерді ағылшын тілінде оқыту нарықта үлкен сұранысқа ие. Пән осы сұранысты қанағаттандыру үшін оқу бағдарламасына енгізілген. Пәнді игеру процесі бірнеше бөліктен тұрады: Географиялық мәтіннің негізгі идеяларын қалыптастыру, мәтін бойынша грамматикалық тапсырмалар, проблемалық мәселелерді анықтау және тақырып бойынша сөйлеу дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі

    «Кәсіби бағытталған шетел тілі» бағдарламасы ағылшын тілін және өз мамандықтары бойынша кәсіби терминдерді оқып жатқан студенттерге арналған. Білім бағдарламасы негізгі курс ретінде мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына енгізілген. Бағдарламада тыңдалым, айтылым, оқылым, жазылым дағдыларына арналған тапсырмалармен қамтылған. Граматикалық дағдыларды арттыруға арналған жаттығулар, термин сөздер мен шығармашылық тапсырмаларды орындауға бағытталған жаттығулармен қамтылған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық

    "Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық" пәні білім беру жүйесіндегі негізделген қажеттілік ретінде еңбек нарығының заманауи талаптарына жауап береді, нақты жағдайларды талдау және диагностикалау дағдыларын дамытады. Пәнді оқытудың мақсаты білім берудегі көшбасшылықты ұйымды басқару құралы ретінде қолдану аясында қарастыруға негізделген және болашақ мамандардың көшбасшылық әлеуетін психологиялық-педагогикалық құрал ретінде дамытуға, болашақ білім беру көшбасшысы ретіндегі білім алушының рефлексивті құзыреттілігін дамытуға бағытталған. Пәнді оқу барысында білім алушы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау дағдыларын меңгереді, білім берудегі барлық мүдделі тараптармен өзара қарым-қатынас жасау дағдылары қалыптасады және жетілдіріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Топонимика

    Географиялық атаулардың қалыптасу ерекшеліктері мен маңызы туралы түсініктерді қалыптастырады студенттердің географиялық ойлауын дамытады; Топонимдерді жазу және айту ережелерін меңгереді. Топонимдердің жазылу және айтылу заңдылықтарын, географиялық атаулардың алуан түрлілігін анықтайтын факторлардызерттейді; Табиғи аумақтық және аквальды атауларды зерттейді, ажыратады; Географиялық номенклатураның қалыптасу және өзгеру мәселелерін қарастырып, баға береді; жер шарының түрлі аймақтарындағы жергілікті географиялық атаулар туралы түсініктерді қалыптастырады, практикада пайдаланады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Географияны оқыту әдістемесі

    Курс студенттерде Географияны ғылым ретінде оқыту әдістемесінің негіздері туралы түсінік қалыптастырады, оқу пәнінің мәнін, зерделеу құрылысының логикасын ашады, оқыту мақсаттарының проблемаларын, географиялық білім беру мазмұнын, сондай-ақ географияны оқыту әдістері мен құралдарын зерттейді, жалпы білім беретін мектепте географияны оқытудың нысандары, әдістері, құралдары мен технологиялары туралы түсініктер мен түсініктер жүйесі, оқушылардың географиялық білім компоненттерін қалыптастырудың негізгі бағыттарын меңгеруді қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Географиядағы геоақпараттық жүйелер

    «Географиядағы географиялық ақпараттық жүйелер» курсы студенттерде географиялық деректерді жинақтау, сақтау, талдау және графикалық визуализациялаумен тиімді кәсіби қызметтің ажырамас бірлігі туралы түсінікті дамытады, жасанды интеллект қолданады, оның көмегімен үлкен көлемдегі мәліметтерді өңдеу, заңдылықтармен ақпаратты анықтай алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Геоэкономика

    Курс білім алушыларға қазіргі әлемдік экономиканың негізгі компоненттері туралы және әлемдік экономиканың қазіргі заманғы ұйымдық-экономикалық моделін зерттеудің теориялық және практикалық дағдыларының жиынтығына негізделген білімнің біртұтас жүйесін қалыптастыру арқылы әлеуметтік-экономикалық процестер мен құбылыстарды оқып үйренуде, зерттеуде статистикалық мәліметтерді талдау, салыстыру, көрсеткіштердің өзгеру тенденцияларын анықтауға байланысты білім алу қабілетін дамытуға көмектеседі, мемлекеттің функциялары мен рөлінің түбегейлі өзгеруіне ықпал ететін қазіргі әлемде болып жатқан геоэкономикалық өзгерістер туралы білім алуға үйретеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қазіргі дүние географиясы

    Әлем елдерінің типологиясы және әртүрлі мемлекеттік топтар арасындағы арақатынастың өзгерістерін анықтау. Қазіргі дүниежүзіндегі дамыған елдердің орны. Экономикасы нашар дамыған елдер және оның экономикасының дамуы. Қазіргі дүниежүзіндегі постиндустриалды елдердің орны. Экономикалық халықаралық байланыс түрлерін ажырату. Елдердің даму бағыттарының ерекшеліктерін салыстыру. Әр елдер бойынша инновациялық технологияның даму бағыттарын анықтау. Қазіргі саяси үрдістер мен әлеуметтік-қоғамдық жағдайларды сипаттау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы

    Курс білім алушыларға Қазақстанның экономикалық-географиялық жағдайының ерекшеліктерін, оның экономиканың дамуына әсерін, ел аумағының көлемін, халық санын, табиғи байлықтардың түрлері мен қорларын білуге, өнеркәсіптік және ауыл шаруашылығы өнімдерінің көлемдерінен ТМД мен әлемдегі орындарды ажыратуға; табиғи ресурстардың әртүрлілігін, шаруашылықтың энергетикалық және шикізат базасын түсінуге; Қазақстан өнеркәсібінің салалық құрылымын түсінуге көмектеседі дамыту; қоғамдық өндірісті ұйымдастыру нысандарын ажыратуға; Қазақстан аумағын экономикалық аудандастыру ерекшеліктерін білуге үйретеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Географиядағы зерттеу және жобалау қызметінің әдістері

    "Географиядағы зерттеу және жобалау қызметінің әдістері" пәнін зерделеу білім алушылардың географиялық деректерді зерттеудегі ғылыми тәсілге дағдыларын қалыптастыруға және интернет-алаңға, IT-технологияларға, жасанды интеллектке (АИ) байланысты жобалау қызметінің қорытындыларын болжауға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономика және табиғатты пайдалану

    Білім алушылардың табиғатты пайдалану экономикасы және жасылдандыру туралы түсініктерін беру; ғылым ретінде экологиялық экономиканы құру негіздерін білу; тұрақты даму тұжырымдамасының, экологиялық және экономикалық жүйенің рөлін түсіну; табиғи ресурстардың экологиялық-экономикалық бағасын, табиғатты пайдаланудың экологиялық сараптамасын жүргізу; «жасыл» экономиканы дамытудың саяси-теориялық аспектілерін, тұрақты даму стратегиясын талдау; табиғи ресурстардың жіктелуін пайдалану және қоршаған орта ресурстарын бөлу; табиғи ресурстарға экономикалық баға беру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Геоэкология және табиғатты тиімді пайдалану

    Курс студенттерге табиғаттың адам өміріндегі орнын, адам қоғамының табиғи ортаға әсерінің тарихи кезеңдерін, табиғи ресурстардың түрлерін және ресурстарды тұтынуды, табиғатты ұтымды пайдалану принциптерін білу; материалдық өндірістің әртүрлі сфераларының экологиялық мәселелерін түсіну және шешуге ықпал ету(пайдалы қазбаларды игеру және өндіру, ауыл шаруашылығы, көлік, рекреациялық жер пайдалану); қоршаған ортаны қорғау және планетаның биологиялық әртүрлілігін сақтау үшін ғылыми-техникалық прогрестің жетістіктерін қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Саяси география геосаясат негіздерімен

    Қазіргі әлем қиын саяси жағдаймен ерекшеленеді. Осы істерді түсіну және аймақтың геосаяси жүйесін бағалау, оның пайда болуы мен қалыптасуы мақсатында саяси география мен геосаясат қоғамдық пәндер цикліне енеді. Саяси географияда теориялық және әдіснамалық пәндер, оның қалыптасуының негізгі шекаралары, елдерді зерттеудің әртүрлі маңызы мен бағыттарының аумақтық-саяси жүйелері қарастырылады. Бұдан басқа, білім алушы негізгі геосаяси тұжырымдамалармен танысуға, мемлекеттердің дамуы, әлемнің геосаяси құрылымына, жекелеген елдердің геосаяси жағдайын қалыптастырудың әртүрлі қадамдарын меңгеруге міндетті. Деректерді зерттеу геосаяси жағдайларды практикалық талдау қабілеттерін қалыптастыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Географияны оқытудағы IT және цифрлық ресурстар

    Білім беру саласында компьютерлік бағдарламаларды қолдану қазіргі әлемде өзекті болып табылады. Бұл пән студенттерге Географияны оқытуда сандық материалдарды қолдануға көмектеседі. Пәнді оқу барысында студенттер компьютерлік технологиялармен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын игереді, теориялық материалдарды визуализациялау үшін компьютерлік құралдарды қолданады, оқу процесін талдау үшін статистикалық мәліметтерді қолданады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дүниежүзінің экономикалық, әлеуметтік және саяси географиясы

    Бұл пән студенттерге саяси география ұғымдарын зерттеуге, аумақтың экономикалық-географиялық жағдайын сипаттауға, Табиғи ресурстар мен олардың ерекшеліктерін анықтауға көмектеседі. Пәнді оқу барысында студенттер урбанизация мен көші-қон заңдылықтарын талдайды, әлемдік экономика мен еңбек бөлінісінің ерекшеліктерін анықтайды, салалық және аумақтық экономикалық құрылымдарды сипаттайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Мектептегі өлкетану жұмыстары

    «Мектептегі өлкетану жұмыстары» пәні арқылы студенттерге мектептегі өлкетану негіздерімен таныстырып, оларды туған жері мен туған өлкесін оқып- үйренудегі іскерлік және дағдымен қаруландыру мәселелерін меңгертеді. Өлкетану бағыттарының ерекшеліктерін анықтауды меңгере отырып,өлкенің мәліметтерін жинау мен жүйелеуді,әрі өлкетанулық деректермен жұмыс жасай білуді және мәдени-тарихи ерекшеліктерді зерттеуді үйренеді. Сонымен қатар мектептегі туристік экскурсиялық бағдарламаларды құрастыру үшін қажетті өлкетанулық деректер мен әдістер туралы білуі қажет

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Географияны оқытудағы бағалаудың өлшемдік технологиясы

    Пәнді оқу барысында білім алушылар білім берудегі нормативтік құжаттармен танысады және оларды практикада қолданады. Білім алушылар бағалауға қойылатын негізгі талаптарды талдайды және критериалды бағалаудың ерекшеліктерін айқындайды. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар оқу жетістіктерін талдайды, объективті бағалау әдістерімен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын игереді . Білім алушылар алған дағдыларын одан әрі кәсіби қызметінде пайдаланады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Географиялық есептерді шығару әдістемесі

    Курс географиядан олимпиада жаттығуларымен жұмыс жасауға арналған. Курста географияның әдістері, географиялық ойлау ұғымының мәні қарастырылады. Сонымен бірге физикалық және экономикалық, әлеуметтік және саяси география, Қазақстан географиясы пәндерінен жаттығулармен жұмыс жасау ерекшеліктері оқытылады. Курста дарынды балалармен жұмыс жасау, оларды олимпиадаларға әзірлеу үшін берілетін тапсырмалар мен жаттығулардың әртүрлілігі, олимпиадаға дайындық, оны ұйымдастыру және өткізу процестері сараланады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • ТМД географиясы

    «ТМД географиясы» пәні физикалық-географиялық жағдайлардың алуан түрлілігі, аумақ табиғатының ерекшеліктері, олардың қалыптасуының негізгі заңдылықтары, табиғи аумақтар туралы түсінік қалыптастыруға, табиғи -ресурстық әлеуетті зерттеуге, халық, экономикалық секторлар, экономикалық аудандар, экономикалық байланыстар және ТМД әлеуметтік- экономикалық дамуының перспективалық бағыттарына арналған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ақтөбе облысының географиясы

    Бұл пән білім алушыларға Ақтөбе облысы аумағының географиялық жағдайын зерттеуге көмектеседі. Пәнді оқу барысында білім алушылар аумақ рельефінің геологиялық құрылымын талдайды, топырақ жамылғысы мен су ресурстарының қазіргі жай-күйін сипаттайды, Ақтөбе облысының Табиғи ресурсын пайдалану әлеуетін бағалайды. Пәнді меңгеру нәтижесінде білім алушыларда Ақтөбе облысының табиғи ресурстары мен экологиялық проблемалары туралы кешенді түсінік қалыптасады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Географияны оқытудағы жаңа технологиялар

    Бұл пән білім алушыларда білім беру саласын дамытудың қазіргі заманғы үрдістері туралы түсініктерді, оқытуда жаңа әдістер мен технологияларды қолдану дағдыларын қалыптастырады. Осы пәнді игеру барысында студенттер Географияны оқытуда жаңа технологияларды қолданады, жұмыс принциптерін және оқыту әдістерін таңдауды талдайды. Пәнді меңгеру нәтижесінде білім алушылар Педагогтің кәсіби дағдыларына ие болады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Батыс Қазақстанның географиясы

    Пәнді оқу барысында білім алушылар Батыс Қазақстан табиғатының қалыптасу кезеңдерін зерделейді, Батыс Қазақстан аумағындағы ғалымдардың зерттеу жұмыстарын талдайды. Білім алушылар аумақтың жер бедері мен жерінің геологиялық құрылымына сипаттама береді, топырақ жамылғысының ерекшеліктерін анықтайды, Батыс Қазақстанның әртүрлі аймақтарындағы табиғи ресурстардың көлемін салыстырады және табиғатты ұтымды пайдаланудың тиімді әдістерін анықтайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Ғылыми-зерттеу қызметін жүргізе алады, әлеуметтік, этикалық, экологиялық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, жаратылыстану ғылымдарын зерделеуде қазіргі заманғы көзқарасты қалыптастыру үшін ақпаратты жинау мен интерпретациялауды жүзеге асырады, өзінің кіші Отаны туралы терең білім алу мақсатында киелі жерлерді зерделеудің негізгі мәселелерін қолданады.
  • География ғылымы, ландшафттану салаларындағы білімдерін қолданады және табиғат пен қоғамның өзара әрекеттесу мәселелерін шешу үшін жасанды интеллект, сыни ойлау дағдыларын, болжау және ресурстарды жоспарлау дағдыларын пайдаланады.
  • География саласындағы ғылыми зерттеу әдістерін біледі және қолданады, мемлекеттік және шет тілі, ауызекі сөйлеу негіздерін, мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде мәтін мазмұнын оқу және беру қабілетін біледі және географиялық білім беру саласында жазбаша және ауызша академиялық мәтіндерді жасау дағдыларын қалыптастырады.
  • Білім берудегі менеджменттің және жаңа буын мектеп стандарттарының талаптарын орындауды қамтамасыз ететін географиялық білімді, латын әліпбиін құрылымдау мен жүйелеу біліктері мен дағдыларын меңгереді.
  • Географияны оқытуда АТ және ГАЖ технологияларын қолданады, компьютерлік және қолданбалы бағдарламаларды пайдалану дағдыларына ие болады, жасанды интеллект қолданады, оның көмегімен үлкен көлемдегі мәліметтерді өңдей алады, заңдылықтарды анықтайды, ақпаратты анықтайды.
  • Еңбек нарығының талаптарын ескере отырып, оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді өз бетінше шешу үшін теориялық және практикалық білімдерін қолданады, зерттелетін саладағы құқық және құқықтық стандарттарды, қоғам өміріндегі саяси жүйе мен режимдердің мәнін түсінеді, сараптайды.
  • Оқыту және тәрбиелеу процесін ұйымдастыру, педагогикалық процесті жобалау және басқару, педагогикалық қызмет нәтижелерін диагностикалау, түзету, болжау, зерттеу, әрі қарай оқыту үшін стейкхолдерлермен жұмысты ұйымдастыруда олардың нәтижелерін қолдана отырып, педагогикалық эксперименттер жүргізу дағдыларын меңгереді.
  • Теориялық білім мен практикалық тәжірибе негізінде азаматтық ұстанымды танытады, географиялық құбылыстар мен процестердің нәтижесінде қалыптасатын аумақтың тарихи – географиялық бейнесін жасау қабілетіне ие болады, әлемнің түрлі аймақтарындағы саяси - географиялық жағдайға баға береді және талдайды.
  • Әлемдегі қазіргі әлеуметтік-саяси, экономикалық жағдайдың даму ерекшеліктерін, философиялық, құқықтық білімінің, білім алушылардың жас, психофизикалық жеке ерекшеліктерінің негіздерін біледі және академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениетінің мәнін түсінеді.
  • Географиядағы мәселелер мен міндеттерді шешу және оларды мектеп өлкетануында қолдану әдістерін меңгереді.
  • Географиялық білімнің толық және қажетті көлемін көрсетеді және табиғат пен қоғамды зерделеудегі қазіргі заманғы технологиялардың ерекшеліктерін түсінеді, мектеп оқу курстарын жас ерекшеліктеріне сай оқытуды жүзеге асыруға мүмкіндік беретін іргелі географиялық білімді меңгереді.
  • Білім беру жүйесінде кәсіптік деңгейде білімді, әдістерді, оқыту құралдары мен жаңашылдықтардытүсінеді және қолданады, оқу жетістіктеріне диагностика жүргізеді, дәлелдерді тұжырымдайды және оларды географиялық ғылым мәселелерін шешуде қолданады.

Ұқсас БББ

Top