6B01506 География в Yessenov University
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты «География» мамандығы бойынша өз бетімен жұмыс істеу үшін білім беру саласында жоғары білімі бар мамандардың сапасына қазіргі заманғы талаптарға жауап беретін, пәндерді оқыту шеңберінде көшбасшылық құзыреттерді қалыптастыру үшін оқытудың инновациялық технологияларын оқу процесіне енгізу арқылы, білікті, бәсекеге қабілетті кадрларды дайындауды қамтамасыз ету арқылы, жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілігі бар, практикалық дағдылары мен көшбасшылық қасиеттеріне ие, жоғары білікті география мұғалімдерін даярлауға бағытталған орта білім берудің жаңартылған мазмұнын іске асыру.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B014 География мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Дүниежүзі тарихы және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Жалпы жертану
Мақсаты- географиялық қабықты біртұтас ғаламдық табиғат кешені ретінде қарастыра отырып, оның құрылымы мен дамуының жалпы заңдылықтарын анықтау; Курс жалпы заңдылықтарға бағынған географиялық қабықтың құрамдас бөліктерін жəне биосферадағы тірі заттардың өзара байланысын көрсетуге бағытталған. Пән жер ғаламшары, жердің географиялық қабығы және оның құрамдас бөліктері мен олардың байланысы туралы мәселелерді қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Пәнді оқыту мақсаты: болашақ мұғалімнің оқушылармен тәрбие жұмысының теориясы, әдістемесі және технологиясы саласындағы кәсіби-педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыру. Пән бойынша қарастырылады: студенттердің оқушылармен тәрбие жұмысының теориясы, әдістемесі және технологиясы саласында кәсіби-педагогикалық білім мен дағдыларды меңгеру қондырғысын дамыту; студенттердің тәрбиенің жалпы теориясын білуін кеңейту және тереңдету; студенттердің оқушылармен тәрбие жұмысының теориясы, әдістемесі және технологиясы саласында кәсіби-педагогикалық білімдерін қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Картография топография негіздерімен
Мақсаты: студенттерді картаны түсінуге және картамен жұмыс жасауға дағдыландыру, картаны құру және қолдану әдістерімен таныстыру, картографияның география ғылымындағы орнын көрсету; Педагогикалық және кәсіби қызметте карталарды сауатты пайдаланып, геоақпараттық технологияларды қолдану арқылы картографиялық өнім құрастыру дағдыларын қалыптастыруға бағытталған; Картографиялық проекциялар, карта масштабы, карталарды жіктеу, топографиялық сьемка, топографиялық план туралы мәселелерді қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқушылардың даму физиологиясы
Пәннің мақсаты: адам ағзасының өсуі мен дамуының негізгі заңдылықтарын, жеке дамудың әртүрлі кезеңдеріндегі органдар жүйелерінің жұмысын игеру. Пән балалар мен жасөспірімдер денесінің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін, дамудың негізгі заңдылықтарын және олардың қоршаған ортаға қатынасын зерттеуге бағытталған. Пән онтогенездік даму сатысынан бастап организмнің даму ерекшеліктерін, организмнің өсуін қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қоғамға қызмет
Пәннің мақсаты-білім алушылардың рухани-адамгершілік қасиеттерін дамыту мақсатында қоғамға қызмет ету дағдыларын қалыптастыру. Пән қоғамның нақты мәселелерін шешуге қосу және жобалық іс-әрекет дағдыларын игеру, әлеуметтік ортадағы тиімді қарым-қатынастың психологиялық негіздерін түсіну, сыни ойлау арқылы студенттердің белсенді өмірлік ұстанымын қалыптастыруға бағытталған. Теориялық материал барысында білім алушылар волонтерлік қызмет, көшбасшылық, сыни ойлау тақырыптарын зерделейді, проблемаларды анықтайды, жобалар әзірлейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жаһандық экология
Пәннің мақсаты-биосфераның планетарлық деңгейде дамуының қазіргі тенденциялары бойынша Жаһандық экологиялық ойлаудың кәсіби білімі мен дағдыларының негізін қалау; Пән Жаһандық экологиялық ойлауды қалыптастыруға, жаһандық экологиялық процестер туралы хабардар болуға және жаһандық экологиялық мәселелерді шешуге бағытталған Бұл курста климат ұғымының әртүрлі аспектілері, климаттың тірі табиғатқа әсері; Биосфера эволюциясының негізгі факторлары қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Сандық педагогика
Пәннің мақсаты: педагогикалық міндеттерді шешуде заманауи білім беру ортасында қолдану үшін және мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру үшін ақпараттық технологияларды игеру. Курста оқу процесінде қолданылатын сандық технологиялардың жіктелуі, сандық бейнені өңдеу технологиясы, электронды оқулықтарды пайдалану технологиясы, білім беру платформаларымен жұмыс жасау технологиялары қарастырылады. Курс білім беру және зерттеу мақсаттары үшін интернет-ресурстарды, мультимедиялық құралдарды, сандық технологияларды пайдалануға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Сабақ дизайны және бағалау
Пәннің мақсаты: білім алушыларда сабақ дизайнының дағдыларын қалыптастыру, оқыту нәтижелерін бағалаудың заманауи технологияларымен таныстыру. Пән сабақты ұйымдастыруға, оқыту сапасын бақылауды жүзеге асыруға шығармашылық көзқарасты, теория мен оқыту әдістемесін оқытуда сабақты (Лессон Стади) зерделеуді,мақсат қоюға байланысты кәсіби шеберлік мен дағдыларды қалыптастыруға, білімді тексеру және кері байланыс алу үшін материалдың мазмұнын таңдауға, оқыту нәтижелерін бағалау әдістерін, нысандары мен құралдарын таңдауға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Эмоционалды интеллект
Пәннің мақсаты: эмоционалды зияткерлікті басқару дағдыларын қалыптастыру. Пән эмоционалды интеллектінің жоғары деңгейі бар, өзін және айналасындағы адамдардың эмоцияларын тани алатын, кәсіби және әлеуметтік ортада тиімді қарым-қатынас жасайтын адамды қалыптастыруға бағытталған. Курс эмоционалды интеллекттің, модульдердің, эмоциялар түрлерінің, темперамент түрлерінің тарихын қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Геология геоморфология негіздерімен
Пәннің мақсаты: жердің құрылысы, құрамы және даму тарихы, геологиялық пайда болуын анықтайтын жердің ішінде және оның бетінде болып жатқан процестер мен жер бедері туралы теориялық білімін қалыптастыру. Жер литосферасының петрографиялық және минералогиялық құрамын, геологиялық эндогендік және экзогендік процестерді, рельефтің пайда болуының эндогендік және экзогендік факторларын зерттеуге бағытталған. Геология және геоморфологиямен ғылым ретінде зерттеу әдістерімен, Жердің алғашқы құрылымы мен жасы, Күн жүйесінің басқа планеталар арасындағы орны туралы алғашқы мәліметтермен; экзогендік және эндогендік процестер; жер қыртысының негізгі құрылымдық элементтерін және олардың даму заңдылықтарын қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Педагогика
Пәннің мақсаты: орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті жүзеге асыруда болашақ мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Курс педагогиканың теориялық және әдіснамалық негіздері мен оның даму тарихы туралы ғылыми білім жүйесін ұсынады, тұтас педагогикалық процестің заңдылықтарын, принциптерін, мазмұны мен әдістерін ашады, оны жүзеге асырудың практикалық дағдылары мен дағдыларын игеруге ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пәннің мақсаты сыбайлас жемқорлыққа қарсы әлеуметтік құбылыс ретінде азаматтық ұстанымды қалыптастыру. Курс сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті жетілдіруге және сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілікті қалыптастыруға бағытталған. Пән Қазақстан Республикасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, адамгершілік-этикалық аспектілерін жүйелі түрде ашып көрсетеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект негіздері
Курстың мақсаты-студенттерге қазіргі әлемде жасанды интеллекттің мүмкіндіктері мен қолданылуы және олардың әртүрлі қызмет салалары үшін маңызы туралы негізгі білім беру. Курстың мазмұнына мыналар кіреді: ЖИ және оның тарихы туралы жалпы мәліметтер; жасанды интеллектті қолданумен байланысты этикалық мәселелер мен сын-қатерлерді талқылау; деректердің құпиялылығы, алгоритмдердің ашықтығы және қоғамға ықтимал әсер ету мәселелерін қарастыру; іздеу негіздері; агенттер парадигмалары: иерархиялық парадигма, реактивті парадигма және гибридті парадигма; классикалық жоспарлау және орындау; роботтардың физикалық құрылымы; нейрондық желілер: алдын ала тарих және негіздер
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Қаржылық сауаттылық деңгейін арттыру білім алушыларға ұтымды қаржылық шешімдер қабылдауға, туындайтын қаржылық мәселелерді шешуге және қаржылық алаяқтықтарды уақтылы тануға мүмкіндік береді. "Қаржылық сауаттылық негіздері" курсы жеке қаржыны басқару саласында білім мен дағдыларды алуға бағытталған. Курс шеңберінде білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды практикада қолдануды, жинақтарды сақтауды және көбейтуді, бюджетті сауатты жоспарлауды үйренеді, салықтарды есептеу және төлеу және салық есептілігін дұрыс толтыру бойынша практикалық дағдыларға ие болады, қаржылық ақпаратты талдауды және барабар инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржы өнімдерінде бағдарлауды үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Жас ерекшелік психологиясы
Пәннің мақсаты: адам психикасының жас динамикасын,психикалық процестердің онтогенезін және дамып келе жатқан адамның жеке қасиеттерін, психикалық процестердің даму заңдылықтарын зерттеу. Пән тұлғаның психикалық дамуының заңдылықтары мен тұжырымдамаларының теориялық және әдіснамалық негіздерін, эксперименттік зерттеулерде қалыптасқан және алынған ақпараттық деректерді талдау ерекшеліктерін қалыптастырады. Жас психологиясы психикалық процестердің жас ерекшеліктерін, білімді игерудің жас мүмкіндіктерін, жеке дамудың жетекші факторларын, жас өзгерістерін және т.б. зерттейді
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 4
-
Сакральді Маңғыстау
Пәннің мақсаты: тарихи-мәдени үдерістер мен тарих пен мәдениеттің өзара іс-қимылы мәселелерін, сакрализация процесінің тарихи және мәдени трансформациясын, Қазақстанның ұлттық бірегейлігін нығайтудағы киелі кеңістіктердің рөлі мен маңызын нақты түсінуді қамтамасыз ету. Онда ұлттық-мәдени мұра болып табылатын Маңғыстаудың археологиялық, тарихи, мәдени ескерткіштері қарастырылады және өлкенің тарихи және саяси оқиғалары зерттеледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік
Пәннің мақсаты бәсекелестік ортада кәсіпкерлік теориясы мен практикасын зерделеу негізінде кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың практикалық дағдыларын алу болып табылады. Пән өз ісін құру механизмін, ақпараттық және цифрлық технологияларды, қаржылық және кадрлық қамтамасыз етуді, кәсіпкерлік тәуекел түрлерін, кәсіпкерлік құпияны және кәсіпкерлік мәдениетті пайдалана отырып, бизнес-жоспарлауды зерделеуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Ойлау дизайны
Пәннің мақсаты-адамдарға білімді қолдануда икемді болуға көмектесетін идеяларды қалыптастыру мен жүзеге асырудың шығармашылық процесін жүзеге асыру; белгісіздік жағдайында тұрақсыз шешімдерді табуға, серпінді идеяларды құруға мүмкіндік беретін стандартты емес ойлауды дамыту. Курста инновациялық дизайн-өнімдерді жобалау, жасау, дамыту және апробациялау үдерісінің әдіснамасы мен практикасы, кәсіби дағдыларды дамытуға және жетілдіруге ықпал ететін дизайн-ойлау құралдарының сипаттамасы ұсынылған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Медиа сауаттылық
Пәннің мақсаты - медиа байланыстарды сапалы түсіндірудің базалық дағдыларын меңгеру, түрлі БАҚ жаңалықтары материалдарын талдау технологияларын меңгеру және ақпараттық материалдарды деконструкциялау әдістерін үйрету. Курс жаңалықтар мәтінін жарнама мен насихаттан ажыратуға, ақпарат көздерін олардың сенімділігі мен беделінің дәрежесі бойынша бағалауға, факт пен пікір арасындағы айырмашылықты түсінуге үйретеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Экономикалық теория
Пәннің мақсаты-экономика туралы базалық білім беру, Экономика туралы жүйе, экономикалық дамудың негізгі ұғымдары, категориялары, заңдары мен заңдылықтары туралы түсінік беру. Экономикалық теория экономиканың жұмыс істеуінің іргелі проблемаларын, қоғамның әлеуметтік - экономикалық дамуының эволюциясын, жеке көбею заңдылықтарын (микроэкономика), ұлттық экономика (макроэкономика), мезоэкономика және әлемдік экономика деңгейінде көбеюді қарастырады және зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Құқық негіздері
Пәннің мақсаты-кәсіби және әлеуметтік ортада тиімді өзара әрекеттесу үшін студенттердің құқықтық және құқықтық мәдениетінің деңгейін арттыру. Бұл пән юриспруденцияның негізгі ұғымдары мен категориялары туралы түсінік қалыптастырады; қолданыстағы заңнаманың негізгі ережелері туралы нақты түсінік береді, қазақстандық құқықтық салада өз бетінше бағдарлау дағдыларын дамытады; заңды құжаттармен жұмыс істеу дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Метеорология және климатология негіздерімен
Атмосферада өтетін, жер бетімен тығыз байланыста жүзеге асатын үрдістер, климат түзуші факторлар, жер климатының зоналық және секторлық ерекшеліктері туралы білім беру. Студенттерді атмосфера туралы негізгі біліммен, ауа-райын қалыптастыратын физикалық және химиялық процестермен таныстыру. Жер бетімен, жер маңы қеңістігімен тығыз байланыстағы, атмосферада өтетін физикалық процесстердің табиғи негізін, климат құраушы факторларды анықтап, зерттеуге бағытталған; Атмосфераның құрамы мен жалпы қасиеттері туралы нақты түсінік қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Сөз өнері
Пәннің мақсаты - болашақ маманның кәсіби құзыреттілігінің негізін құрайтын коммуникативті дағдыларды қалыптастырудың теориялық және әдіснамалық негізін қамтамасыз ету. Курс сөздік дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курс барысында студенттер бір жағынан таза, дұрыс, дәл, мәнерлі, екінші жағынан, коммуникативті және тиімді сөйлеуге дағдыланады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Кәсіби шет тілі
Курстың мақсаты студенттердің коммуникативтік құзыреттілікті меңгеруі болып табылады, бұл болашақта шетел тілін кәсіби қызметтің түрлі салаларында, ғылыми және практикалық жұмыста, шетелдік әріптестермен қарым-қатынаста, өзін-өзі бейнелеу, кәсіби білімдерін жетілдіру үшін пайдалануға мүмкіндік береді. Курс грамматиканы, кәсіби сипаттағы лексикалық материалды және кәсіби бағыттағы мәтіндерді қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 3
-
Академиялық жазылым негіздері
Пәннің мақсаты білім алушыларда кәсіби білімді дамыту мақсатында академиялық мәтіндерді құру және ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жазбаша ұсыну дағдыларын қалыптастыру. Пән ғылыми ақпаратты жазу және ұсыну негіздерін оқытуға, академиялық сипаттағы мәтіндермен жұмыс жасауға, оқу және зерттеу жұмыстарына бағытталған. Бұл курста студенттердің ғылыми мәтіндермен жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған бірқатар мәселелер қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 3
-
Қазақстанның физикалық географиясы
Пәнді оқытудың мақсаты студенттерді Қазақстанның табиғи компоненттерінің құрылымын алдын ала анықтайтын табиғи орта аймақтық-белдік және секторлық компоненттерінің өзара тәуелділігін анықтауды үйрету; негізгі аймақтық тектоникалық құрылымдардың даму тарихы, геологиялық құрылымы және жер бедері, климат, топырақ-өсімдік жамылғысы, табиғатты пайдаланудың қолайсыз салдарларымен күресу туралы білім беру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Саяси, әлеуметтік және экономикалық географияға кіріспе
Мақсаты: Мемлекеттердің шаруашылық ерекшеліктері, өңірлік айырмашылығы, орналасуы мен үйлесімділігі туралы білім беру. Курс қоғам дамуының қазіргі кезеңінде география ғылымының конструктивті мүмкіндіктерін ашуға бағыттайды. Географияның негізгі категориялары туралы әдіснамалық негіздері, тарихи даму ерекшеліктері, қазіргі заманғы санаттары, қоғамдық- географиялық зерттеулер бағыттары туралы мәселелерді қарастырады
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
STEM оқыту
Пәннің мақсаты: қазіргі мектептерде жаратылыстану пәндерін оқытуда пәнаралық интеграцияның мәні мен маңызы туралы практикалық білімді қалыптастыру. Курс жобалау әдістеріне, проблемалық және бірлескен оқытуға, кәсіпкерлікке және технологияға негізделген оқытуға шолу жасауға бағытталған. Курс қазіргі мектептердегі пәнаралық STEM курстарының мақсаттарын, міндеттері мен мазмұнын таңдау принциптері мен өлшемдерін зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 4
-
Геодемография
Цель дисциплина: научная дисциплина, возникшая и развивающаяся на стыке ряда социальных наук, прежде всего демографии, экономики и социально-экономической географии. Предмет предусматривает комплексное изучение региональных особенностей демографических процессов, обусловленных внутренними (демографическими) и внешними (экономическими, расселенческими, социальными, этническими, экологическими, политическими) факторами. Целью геодемографических исследований является выявление закономерностей и тенденций в размещения населения, а также анализ влияния географических обстоятельств на демографические процессы. Анализ геодемографических данных позволяет получить ценную информацию о распределении населения по территории, его характеристиках и динамике.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Геоурбанистика урбоэкология негіздерімен
Студенттерге қалалардың пайда болуы мен даму заңдарын, қалалардың түрлерін оның негізгін қалыптастыру, орналасуы мен басқару обьектілерін білгізу болып табылады. Экологиялық дүниетанымын, қалалық экожүйелердің негізгі компоненттерінің рөлін түсіну, флорасы мен фаунасын, топырақ, жерүсті және жерасты сулары, тропосферадағы ауа массаларының, қалалық экологиялық факторлар мен тірі қауымдастықтар тұрақтылығы әсерін қарастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Дүние жүзінің саяси,әлеуметтік және экономикалық географиясы
Бүкіл әлемнің геосаяси және әлеуметтік жағдайы, оның жекелеген елдері, экономикасы мен халқының орналасуы мен даму заңдылықтары туралы білім беру болып табылады. Әлемдік әлеуметтік-экономикалық мәселелерді географиялық тұрғыдан қарастыруға бағытталған. Бұл курста студенттер халықаралық еңбек бөлінісінің әлемдік экономиканың аймақтық құрылымын қалыптастырудағы рөлін, сонымен қатар оның әлем елдерінің әлеуметтік-экономикалық дамуына әсерін көрсете алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Пәннің мақсаты білім беруді ізгілендіру стратегиясы, психологиялық-педагогикалық негіздер, инклюзивті білім берудің үлгілері мен мазмұны контекстінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды инклюзивті оқыту мен тәрбиелеудің қажеттілігі мен мәнін зерделеу болып табылады. Бұл курс білім беру процесіне қатысушылармен өзара әрекеттесуге дайындықты қалыптастыруға бағытталған мұғалімнің кәсіби құзыреттілігіне бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Ландшафттану биогеография негіздерімен
Мақсаты- биогеоценоздарға кешенді баға беруде, өсімдіктер, жануарлар және микроағзалармен қатар, қоршаған ортаның абиотикалық және антропогендік факторларының ландшафт түзуші ролін ескере отырып, ландшафтану негіздерін меңгеруге бағытталған бакалаврдың кәсіби құзіреттілігін қалыптастыру. Курс ландшафттану және биогеография саласы бойынша теориялық білім қалыптастырып, қоршаған орта компоненттерінің биценоздардың таралуына топологиялық деңгейде тигізетін әсерін бағалау мәселелерін қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
IT география және ГАЖ
Пәннің мақсаты: жинақталған географиялық деректерді жинауға, өңдеуге, жариялауға және қайта пайдалануға қабілетті қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды қолдана алатын географтарды дайындау. IT география және ГАЖ бен байланысты объектілер туралы мәліметтер мен ақпараттарды жинай отырып, графикалық бейнелеу жүйесінің тұжырымдамасын қалыптастырады. Жиналған материалдардың көптеген салаларда қолданылуын түсінуге бағытталған. Курста ГАЖ бағдарламаларды қолдана отырып картаға түсіру және картаға түсіру бойынша нұсқаулықтар әзірлейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Сандық картография және карта дизайна
Картографияның маңызды саласы болып табылатын сандық картография және дизайн карт қазіргі кездегі технологияға байланысты қолданылып жүрген түсірісті кешен болып табылады. Студенттер сандық картография және картаның дизайның өзгертіп, өзінің құрамына лазерлік сканер жəне сандық аэрофотокамераны біріктіретін болады. Сандық картография жергілікті жердің жəне жер бедерінің, ортотопландардың, қосалқы материалдардың жоғары дəлдікті сандық үлгісін бірден алуға мүмкіндік береді жəне соңғы өнімдердің сапасын көтеруге ықпал етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Зерттеу/жобалық жұмыстарды ұйымдастыру
Қазіргі педагогикалық зерттеулердің негізгі бағыттарын және зерттеу әдістемесін сипаттайды; - педагогикалық зерттеу бағдарламасын құрастырады; зерттеуді жобалайды, оның нәтижелерін болжайды; педагогикалық экспериментті моделдейді; - ғылыми зерттеу аппаратының компоненттерін талдайды, олардың өзара байланысын негіздейді; зерттеу нәтижелерін талдайды; - ғылыми-педагогикалық зерттеулердің құрылымдары; зерттеу әдістерін ұсынады, олардың тиімділігін негіздейді; - зерттеудің теориялық және практикалық маңыздылығын бағалайды; тәжірибе үшін педагогикалық зерттеудің маңыздылығын анықтайды және түсіндіреді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Қазіргі әлемдегі Қазақстан
Қазіргі Қазақстанның кеңістіктегі алуан түрлілігі туралы, оның жалпы және аймақтық ерекшеліктері туралы, сондай-ақ әр түрлі деңгейде болатын табиғи, этникалық, әлеуметтік, экономикалық, мәдени, діни және басқа үрдістер туралы түсініктерді қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Географиялық зерттеу әдістері
Пәннің мақсаты: студенттерді өзіндік кешенді физикалық- географиялық зерттеулерге дайындау және экономикалық география саласында және Қазақстан мен әлемде осы күнгі өндірістік өнеркәсіпті ұйымдастыруда білім беру. Кешенді географиялық зерттеулердің ажырамас бөлігі ретінде физикалық-географиялық әдістердің мазмұнын ашу. «Географиялық зерттеулер әдісі» пәні ландшафтану, биогеография және т.б. сияқты арнайы курстардың толық қатарын алдын алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Маңғыстау географиясы
Пән мақсаты:Өлкенің жер бедері ерекшеліктері, геологиялық құрлысы мен тектоникалық құрылымын, табиғи ресурстарын, әлеуметтік және экономикалық жағдайын, климатын, ауыл шаруашылығын, өнеркәсібі мен пайдалы қазбалары туралы мағлұмат береді. Пән Маңғыстауды физикалық, экономикалық аудандастырып, Каспий теңізінің туристік, логистикалық әлеуетін зерделеуге бағытталған. Маңғыстаудың пайдалы қазбаларды, флорасы мен фаунасын, жер асты суларының орналасу ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Қазақстанның экономикалық-географиялық аудандары
Пәннің мақсаты: Қазақстанның географиялық еңбек бөлінісі мен аумақтық экономикалық аудандастыру, шаруашылық мамандануы бойынша бес аймақ туралы білім беру болып табылады.Пән еліміздің аумағының үлкендігі, табиғат жағдайлары мен ресурстарының алуан түрлілігі географиялық еңбек бөлінісі – жекелеген аудандардағы өнеркәсіп салаларының және ауылшаруашылығының қалыптасу мүмкіншілігіне баға беруге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Географияны оқыту әдістемесі
Мақсаты: географияны оқыту əдістемесі бойынша білім жəне біліктілік жүйелерін қалыптастыру. Пән студенттерді географияны оқыту әдістемесінің жалпы мәселелеріне негізделген теориялық білімді тәжірибе барысында қолдану шеберліктеріне машықтандыруға бағытталған. Курс әдістеме ғылымының дидактикасы, жаңартылған білім беру тұжырымдамасы және оған сәйкес педагогикалық тәсілдер мен оқу материалдарын, критериалды бағалау жүйесін қолданудың теориялық, практикалық мәселелерін қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Қазақстанның әлеуметтік және экономикалық географиясы
Мақсаты – Қазақстан Республикасының халқы мен халық шаруашылығын аймақтық ұйымдастырудың заңдары мен ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыру; Экономикалық- географиялық заңдар мен заңдылықтарды, экономикалық- географиялық терминология мен номенклатура қалыптастыруға бағытталады; Курс ҚР аймақтық даму ерекшеліктері, Қазақстанның заманауй әлемдегі орны мен ролі, республиканың экономикалық- географиялық жағдайы, табиғи ресурстары, тұрғындары, шаруашылықтың салалық құрамы, экономикалық аудандары туралы сұрақтарды қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Білім алушылардың ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, сабақ жоспарларын құра отырып, оқытудың тиісті әдістемелері мен бағалау құралдарын айқындай отырып, оқу сабақтарын жоспарлайды.
- Жаһандық және ұлттық рухани-адамгершілік құндылықтарды меңгере отырып, өзінің азаматтық-адамгершілік ұстанымын білдіреді.
- Физикалық, саяси, әлеуметтік және экономикалық география, картография және ГАЖ-технология білімдерімен интеграцияда дидактикалық білімді пайдалана отырып, оқу сабақтарын өткізеді.
- Сараланған және кіріктірілген оқытудың, дамыта оқытудың, оқытудың ақпараттық-коммуникациялық технологиясының педагогикалық технологияларын пайдалана отырып, географиялық пәндер бойынша оқу сабақтарын құрастырады және өткізеді.
- Оқушылардың эмоционалдық интеллект деңгейлерін ескере отырып, педагогика, даму психологиясы және оқушыларының даму физиологиясы бойынша білімдерін қолдана отырып, білім алушылардың жеке басына құрмет көрсете отырып, тәрбие процесін құрады.
- Оқушылармен қарым-қатынаста демократиялық стильді ұстана отырып, жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарды ескере отырып, білім алушылардың мәдени және тілдік қажеттіліктерін іске асыру үшін қолайлы ортаның дамуына ықпал етеді.
- Оқушылардың жеке қабілеттері мен қажеттіліктерін ескере отырып, олардың жеке даму траекториясын жобалай отырып, оқытудың ақпараттық-коммуникациялық технологиясын қолдана отырып және білім беру ресурстарының кең спектрін қолдана отырып, картография, Географиядағы ГАЖ технологиялар бойынша оқыту бағдарламалары мен әдістемелерін әзірлейді.
- Физикалық, әлеуметтік және экономикалық география, экология, картография, өлкетану пәндерін оқытудың әдіс-тәсілдерін анықтай отырып, оқушылардың жас ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескереді, берілген сабақ мақсаттарына сәйкес пәндер бойынша оқу материалдарын әзірлейді.
- Оқушылардың жеке ерекшеліктерін диагностикалау нәтижелерін, зерттеу/жобалау жұмыстарындағы рефлексия және топтық жұмыс әдістерін қолдана отырып, мектеп географиясының жекелеген бөлімдері бойынша оқытудың қажеттіліктері мен қиындықтарын анықтайды.
- Білім беру процесін жетілдіру бойынша өзекті зерттеулердің нәтижелерін, оның ішінде биогеография, ландшафттану, жалпы жертану бойынша білімдерін пайдалана отырып, зерттеу нәтижелерін өлкетану жұмыстары мен аймақты кешенді географиялық сабақты зерттеуде (Лессон Стади) пайдаланады.
- Білім алушылардың тілдік құзыреттіліктерін дамыта отырып, сыныптағы жайлы, қолжетімді оқу ортасын және эмоционалды-психологиялық ахуалды қолдай отырып, білім алушылардың әлеуметтік және қауіпсіз өмір салты мәдениетін қалыптастыруға жәрдемдесе отырып, стандартты емес ойлауды дамыта отырып, инновациялық идеяларды бастай отырып, интернет-ресурстардан ақпаратты дұрыс таңдап пайдалана отырып, тиімді коммуникацияны жүзеге асырады.
- Педагогикалық практика барысында географияның әдіснамалық негіздері мен теориялық мәселелерін зерттей отырып, ғылыми талдауды, болжауды, далалық зерттеулер жүргізуді, ғылыми зерттеулерді жоспарлау арқылы кәсіби қызметті жетілдірудегі өз қажеттіліктерін айқындай отырып, өз қызметінің рефлексиясын жүзеге асырады.
Ұқсас БББ
6B01506 География мұғалімін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01506 География
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01506 География
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B01506 География
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B01506 География мұғалімдерін даярлау
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01506 География
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B01506 География мұғалімдерін даярлау
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
6B01506 География
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)
6B01506 География
Академик Зұлқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті