Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B05101 Биология в Торайгыров университеті

Пәндер

  • Биологияның ғылыми зерттеу негіздері

    «Биологияның ғылыми зерттеу негіздері» пәні биологияның тарихи дамуын, биологияның қазіргі әлемдегі рөлін, оның қазіргі даму бағыттарын, биология ғылымдарының мәселелері мен перспективаларын зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Химия

    Пәнді оқытудың мақсаты – негізгі химиялық ережелерді, заңдар мен мәліметтерді оқып білу, кәсіби қызмет саласында қарапайым зертханалық химиялық зерттеулерді орындау дағдыларын дамыту. Пәннің мазмұны: Кіріспе. Химияны зерттеу пәні. Химияның негізгі заңдары. Атом құрылысы. Д.И. Менделеевтің периодтық заңы. Химиялық байланыс және молекулалардың құрылымы. Заттың конденсацияланған күйі. Химиялық термодинамика негіздері. Химиялық кинетика негіздері. Ерітінділер. Тотығу-тотықсыздану реакциялары. Электрохимия негіздері. Химияның арнайы бөлімдері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Латын тілі европалық тілдермен қатар

    Курстың негізгі мақсаты латын тілінің шыққан ортасымен тыңдаушыларды таныстыру. Қазіргі кезде кездесіп жүрген терминдердің баламасын тануға, оны әдеби тілде орынды қолдана білуге ықпал ету, шет тілдерге қызығушылық тудыру, сөздік қорын байыта білуге баулу көзделген. Адамгершілік қасиеттерін молайтып, тыңдаушылардың шет тіліне деген оң көзқарасын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Латын тілі

    Бұл пән тарих көздерінің, әдеби ескерткіштердің, философиялық трактаттардың, Рим заңдарының, медициналық және биологиялық терминдердің тілдері ретінде қажет. Көптеген филологтар үшін латын оқулықтарын және басқа да гуманитарлық ғалымдарға: тарихшыларға, адвокаттарға дәрігерлерді, ветеринарларды, биологтарды айтпауға үйрету тәжірибесі өте көп.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Ботаника

    Пәні- өсімдіктердің морфологиясы, анатомиясы және жүйелілігі. Пәннің мақсаты - студенттерді өсімдіктер туралы ғылым ретінде ботаникамен таныстыру, өсімдіктердің анатомиясы мен жүйелеуінің теориялық және практикалық білімдерін қалыптастыру және оларды цитология, физиология және экологиямен байланыстыру, студенттердің ботаника саласындағы зерттеулер жүргізудегі қызығушылығын дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Биологтарға арналған қолданбалы математика

    Пәннің мақсаты – математикалық талдау элементтерін зерттеу және оларды биологиялық объектілерге қолдану. «Биологтарға арналған қолданбалы математика» курс бағдарламасының мазмұны қамтиды: қарапайым ықтималдық теориясын, матрица теориясын, сызықтық бағдарламалауды, ойын теориясын, дифференциалдық және айырмашылық теңдеулерін, биологиядағы математикалық статистиканы, соның ішінде биологиялық процестер мен құбылыстарды математикалық модельдеуді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Жалпы паразитология

    Жалпы паразитологияны оқыту - жануарлардың адам қызметінің іс-әрекетін арттыру тәжірибесін ескере отырып болашақ маманның ғылыми көзқарасын қалыптастыру үшін қажетті морфология, анатомия және паразиттік жануарлардың экологиясы саласындағы студенттерге білім мен дағдыларды үйрету; паразитологиялық зерттеулердің қазіргі заманғы әдістерімен танысу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Мутагенез негіздерімен прокариоттардың генетикасы

    Прокариоттардың генетикасы прокариоттық жасушаны ұйымдастыруды зерттейді. Прокариоттарды тарату, прокариоттардың геномикасы. Вирустарды тарату және көбейту. Вирустардың геномикасы. Вирустардың түрлі формалары мен өмірлік циклдары. Вирустардың түрлі топтарында рекомбинация. Прокариоттардағы рекомбинация: трансформация, конъюгация, трансдукция.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Зоология

    Зоология – жануарлар дүниесінің алуан түрлілігін, жануарлардың құрылысы мен тіршілігін, олардың таралуын, қоршаған ортамен байланысын, жеке және тарихи даму заңдылықтарын зерттейтін биологияның бір бөлігі. Зоология адамның өндірістік қызметімен, жердегі жануарлар дүниесін дамытумен, қайта құрумен және қорғаумен тығыз байланысты. Пәннің мақсаты – биология пәнінің студенттеріне жануарлар, олардың тіршілік әрекеті және систематикасы туралы негізгі білім беру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Физика

    Механика. Траектория. Қатты дененің кинематикасы мен динамикасы. Кинетикалық және потенциалдық энергия. Механикадағы сақталу заңдары. Тербелістер. Резонанс. Электр және магнетизм. Электр өрісі. Электр тогы. Ток өткізгіштің магнит өрісі. Электромагниттік толқындар. Молекулалық физика және термодинамика. Зерттеудің статистикалық және термодинамикалық әдістері. Температура. Термодинамика негіздері. Энтропия.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Жасуша биологиясы

    Клеткалық теорияның негізгі қағидаларын; клетканың ұйымдасуы мен құзметтерін; жасуша мен ұлпаларды зеттеу әдістерін; қалыпты жағдайда және патологияда клеткалардың бөлінуі мен мамандалу механизмдерін; жануар клеткалардың құрылысын, жүйеленуін және қықметтерін; онтогенезде әртүрлі ұлпалық жүйелердің дамуын; әртүрлі ұлпалардың физиологиялық және репаративті регенерация туралы экспериментальді мәліметтерін білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Шетел терминологиясымен биология негіздері

    Жалпы биология, ботаника, зоология және 120 сағатқа арналған. Биология курсының мазмұны тыңдаушыларға өздерінің білімдерін жүйелеуге және оларды бірінші курста оқуға дайындауға көмектесу үшін құрылған. Оқу сабақтары тыңдаушылардың шет тілінде оқу ақпаратын қабылдау және қайта өңдеу білімі мен іскерлігін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Экологиялық паразитология

    Пән паразитизмді әмбебап табиғи құбылыс ретінде зерттеуге арналған. Организмдер арасындағы Әртүрлі байланыстарды, симбиотикалық қатынастардың бір түрінен екінші түріне ауысуды қарастырады. Пәнді оқытудың мақсаты-паразиттерді және олардың қоршаған ортамен қарым-қатынасын зерттеу дағдыларын алу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 2
  • Жануарлар жүйесі және зоологиялық номенклатура

    Систематика - бұл жануарлар әлемінің көптүрлілігі туралы ғылым; иерархиялық реттің ақпараттың жүйесін қалыптастырады. Пәнде филогенетикалық систематика (кладистика) және сандық (нумирациялық) систематика қарастырылады. Номенклатура - жануарлар топтарының (таксон) арасындағы атаулардың жіктелуі. Пән, жіктелу принципі (валидтілігі, әмбебаптылығы және т.б.) туралы білімді қалыптастырып зоология номенклатурасының Кодексі мен оның негізі ережелерімен таныстыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 4
  • Кәсіпкерлік құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пәнді оқытудың мақсаты ҚР кәсіпкерлік құқық институттары мен жемқорлыққа қарсы заңнамалар ережелерінің ортақ тұжырымдасын, кәсіпкерлік іс-әрекет саласында кәсіпкерлік кодекс нормаларының басқа да НҚА нормаларымен арақатынасын, кәсіпкерлік қарым-қатынастырдың ерекшеліктері мен оларды құқықтық реттеуді оқып білу, студенттердің бойында жемқорлыққа қарсы іс-әрекет бойынша білімдер жүйесі мен бизнес ортада болатын нақты жағдайларды шешу дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәннің мазмұны: кәсіпкерлік құқық ұғымы. Кәсіпкерлік құқық субъектілерінің түрлері. Коммерциялық заңды тұлғаларды құру, қайта ұйымдастыру және тарату. Банкроттық. Кәсіпкерлік қызметтегі мүліктің құқықтық режимі. Кәсіпкерлік келісімшарттар: түрлері, мазмұны және жасасу тәртібі. Кәсіпкерлік қызмет саласындағы жауапкершілік. Мемлекеттің экономикалық айналымға қатысуының құқықтық нысандары. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы ағарту жұмыстары сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл құралы ретінде.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 3
  • Экономика және бизнес негіздері

    Пәнді оқытудың мақсаты – кәсіпкерлік тұрғысынан және жүйелік ойлау дағдыларын қалыптастыру, сонымен қатар оңтайлы шешімдерді қабылдауға даярлау. Пәннің мазмұны: кәсіпкерлік ұғымы. Кәсіпкерліктің анықтамасы, түрлері мен даму тенденциялары, рөлі. Нарықтық экономиканың негізгі ұғымдары. Бизнестің ұйымдастырушылық негіздері. Бизнестің қаржылық негіздері. Бизнесті дамыту және стратегиясын әзірлеу. Қазақстан Республикасында кәсіпкерлік қызметті мемлекеттік тұрғыда реттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік іс-әрекетінің негіздері

    «Кәсіпкерлік іс-әрекетінің негіздері» пәнін оқытудың мақсаты студенттің бойында өз ісін жасау, бизнес іс-әрекетті жоспарлау және басқару дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәннің мазмұны: кәсіпкерлік тұрғысынан ойлау негіздері. Нарықтық жүйе және оның жұмыс істеу тетігі. Кәсіпкерлік қызмет және ұйымдастырушылық нысандары. Кәсіпкерлік қызметтің экономикалық негіздері. Өндіріс шығындары мен фирманың кірісі. Өндіріс факторларының нарықтары (жер, еңбек, капитал). Кәсіпкерлік идеясы және оны таңдау. Құндылықты ұсыныс. Тауар, бренд, брендинг түрлері мен типтері. Бизнестік қызметті жоспарлау және басқару. Кәсіпкерлік қызметтің маркетингі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 4
  • Экология негіздері

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің бойында экологиялық сананы, табиғи ресурстарға ұқыпты қарауды қалыптастыру болып табылады. Пәннің мазмұны: биосфера туралы ілім. Экологиялық факторлар және экологиялық жүйелер. Биосфера ресурстарының шектеулілігі. Энергетиканың экологиялық мәселелері. Атмосфераның және гидросфераның ластану көздері. Атмосфераны ластанудан қорғау. Қазақстан Республикасының қоршаған ортаны қорғаудың нормативтік-құқықтық, ұйымдастырушылық мәселелері. Тұрақты даму бағыттары. Қоршаған ортаны қорғау саласындағы халықаралық ынтымақтастық.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Тіршілік қауіпсіздігі

    Пәнді оқудың мақсаты студенттерді адамға және қоршаған ортаға жағымсыз факторлардың әсер етуінің нормативтік және рұқсат етілген деңгейлерімен таныстыру, өмірлік циклдің барлық кезеңдерінде адам қызметінің қауіпсіздігі мен қолайлы жағдайларын қамтамасыз ету саласындағы күрделі оқиғаларды, процестерді, құбылыстарды зерттеу, жіктеу және жүйелеу, бар қауіп-қатер мен қауіптердің алдын-алу, оқшаулау және жою шараларын әзірлеу болып табылады. Пәннің мазмұны: қауіпсіздік идеологиясы, қауіпсіздік тұрғысынан ойлау мен мінез-құлықты қалыптастыру. Қауіпсіз және зиянсыз өмір сүру жағдайларын жасау. Төтенше жағдайлар кезінде болжау және сауатты шешімдер қабылдау. Халықты және шаруашылықты жүргізу объектілерінің өндіріс қызметкерлерін апаттардың, дүлей зілзалалардың және заманауи жою құралдарын қолдану салдарынан мүмкін болатын қауіп-қатерлерден қорғау. Қирау салдарын жою.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Биологиялық зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (Жоба 1)

    Биологиялық объектілер мен процестерді зерттеу әдістері. Биологиялық зертханаларда зертханалық зерттеулерді ұйымдастыру. Зерттеу тақырыбы бойынша эксперименталды зерттеулердің дағдыларын меңгеру (тапсырмаға сәйкес). Тәжірибелердің нәтижелерін өңдеу және жариялау. Зерттеу есебін дайындау және қорғау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 2
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің өзін-өзі тануын және қабылданған шешімдер үшін жауапкершілікті, құқықтық нормалар шеңберіндегі іс-әрекеттерге бейімділігін қалыптастыру болып табылады. Пәннің мазмұны: мемлекет және құқық мәні. Қазақстан Республикасының конституциялық құқығы. Қазақстан Республикасының құқық қорғау органдары. Әкімшілік құқық. Азаматтық құқық. Еңбек құқығы. Қылмыстық құқық. Қаржылық, салықтық, экологиялық және жер құқығы. Сыбайлас жемқорлықтың мәні және оның әлеуметтік салдары. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың факторлары мен шарттары. Сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін құқықтық жауапкершілік. Сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін моральдық-этикалық жауапкершілік

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Экологиялық менеджмент

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің бойында табиғатты қорғау іс-әрекетін басқаруға қажетті болатын атрибут ретіндегі саналы экологиялық көзқарасты қалыптастыру, экологиялық тәуекелдерді бағалауда тиімді болатын басқарушылық шешімдерді ендіру мен ұйымдар іс-әрекетінің экологиялық тұрғыда маңызды болатын аспектілерін анықтау элементтерімен таныстыру болып табылады. Пәннің мазмұны: Экологиялық менеджмент корпоративтік басқару жүйесінің бөлігі ретінде. Экология және қазіргі өркениеттің мәселелері. Тұрақты даму тұжырымдамасы. Экологиялық менеджменттің даму кезеңдері. Экологиялық менеджменттің функциялары, инфрақұрылымы және принциптері. Экология және табиғатты пайдаланудағы менеджмент. Табиғи ресурстарды, экологиялық залалдарды, шығындарды экономикалық бағалау және қаржыландыру мен есептілік мәселелері. Менеджменттегі экологиялық аудит және табиғатты пайдалану аудиті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 3
  • Биометрия

    Биометрия- биологиядағы математикалық статистика және ықтималдық теориясының принциптері мен әдістерін қолдану туралы ғылым. Мал шаруашылығындағы биометриялық зерттеулердің негізгі әдістері, коэффициентті есептеу әдістері, стандартты мәндердің математикалық кестелері. Мақсаты: Биотехнологиялық зерттеулерде математикалық әдістерді қолдану

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 4
  • Биохимия

    Биохимия - организмдердің тірі жасушаларында кездесетін химиялық құрамы мен химиялық реакцияларын зерттейтін ғылым. Бұл тірі заттардың, ең алдымен тірі ағзаның жасушаларында жоғары деңгейде болатын барлық нәрселерді терең түсіну үшін негіз болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Start up жобаларының экономикалық негіздемелері

    Пәнді оқытудың мақсаты Қазақстан Республикасының қолданыстағы нормативтік құқықтық актілерін, оның ішінде экология және табиғатты пайдалану саласындағы нормативтік құқықтық актілерді ескере отырып, кәсіби қызмет бағыты бойынша стартап-жобаларды әзірлеу құзыреттіліктерін қалыптастыру болып табылады. Пәннің мазмұны: Startup жобалар заманауи бизнес-кәсіпкерлік құралы ретінде. Стартап-жобаны әзірлеу алгоритмін құру әдістемесі. Бизнес-модельдеу. Кәсіпорынның негізгі капиталына инвестициялық шығындарды бағалау. Айналым капиталындағы инвестициялық шығындарды бағалау. Кәсіпорынның HR-ресурстарын қалыптастырудағы инвестициялық шығындарды бағалау. Кезең шығындарының, өзіндік құнының және шығыстарының экономикалық негіздемесі. Бағаны қалыптастыру. Қаржылық жоспарлау. Стартап-жобаны инвестициялық талдау. Стартап-жобаны қорғау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • ЖЖӘ физиологиясы және эволюциясы

    ЖЖӘ физиологиясы мен эволюциясы - биологиялық білім беру жүйесіндегі маңызды іргелі пәндердің бірі. ГНИ-дің физиологиясы мен эволюциясын зерттеу оқушылардың ғылыми көзқарастарын кеңейтіп, келесі практикалық іс-әрекеттер үшін қажетті білім алуға мүмкіндік береді. «Жоғары жүйке қызметінің физиологиясы» пәні өздерінің жіктелуін және орталық жүйке жүйесінде оқшауланудың төтенше (сөзсіз) рефлексі туралы ақпаратты қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Адам биохимиясы

    Пәннің мақсаты – организмнің химиялық құрамын, тіршілік әрекетінің негізінде жатқан химиялық реакцияларды зерттеу. Пән АТФ қайта синтездеу жолдарын, қозғалыс белсенділігі сапаларының биохимиялық негізін, қалпына келтіру және бейімделу процестерін, адамның жасына байланысты биохимиялық ерекшеліктерін қарастыратын бөлімдерден тұрады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Экологиялық генетика

    Экологиялық қатынастардың генетикалық компонентін анықтау ауыл шаруашылық өсімдіктер мен жануарларды қорғау, өсіруде генетикалық ресурстарды пайдалану және гендік белсенді экологиялық факторлардан адамның гендік қорғанысын қорғау үшін осы қатынастарды реттеу практикасында экологиялық генетиканы қолданудағы қолданылатын перспективаларды айқындайды. Осылайша, адамның генетикасы мен медициналық генетиканың жаңа аспектілері келтірілген

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Адам анатомиясының жасқа сай ерекшіліктері

    Пәннің мазмұны - оның өмірлік кезеңі кезінде ұрықтанудан өмірдің соңына дейін ағзаның физиологиялық функцияларын қалыптастыру және дамыту заңдары. онтогенездің әртүрлі кезеңдеріндегі организмнің тіршілік әрекетінің ерекшеліктері. Жасөспірімдер мен жасөспірімдердің анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктерін зерттеу, ағзаның дамуының негізгі биологиялық үлгілерін дұрыс түсіну.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Сот-медициналық генетика

    Физикалық дәлелдемелердің сот-молекулалық-генетикалық сараптамасы биологиялық шығу объектілерін сот сараптамасы сияқты объектілерді зерттейді. Сот-медициналық молекулярлық-генетикалық зерттеу тақырыбы - сот медицинасы, молекулярлық биология және генетика саласындағы арнайы білімді талап ететін ДНҚ бар тірі адамдардан немесе мәйіттерден шыққан биологиялық заттардың объектілері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Спорт медицинасы

    Пәннің мақсаты - әр студенттің ағзалардың және тұтастай алғанда адам ағзасының құрылымы мен қызметі туралы жаратылыстану идеялары негізінде анатомия туралы терең білім алу, алған білімдерін практикада және басқа іргелі биологиялық пәндерді әрі қарай оқып үйрену.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Жалпы гистология

    Жалпы гистология ұлпалар тобының негiзгi қасиеттерiн, арнайы - ағза құрамындағы ұлпалар құрылысын, қызметiндегi ерекшелiктерiн, өзара iс-қимыл жасауын зерделейдi. Пәннiң бұлай бөлiнуi шарт түрде ғана, себебi жалпы гистологияда ағзалар құрылымы (сiңiр, тарамыс, байлам, шемiршек, сүйек, буын, қаңқа бұлшық етi) зерттеледi. Ұлпалардың жалпы құрылымын талдауда ағзалардағы жасушалар мен ұлпалар әрекеттерi мысалға алынады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 4
  • Адам анатомиясы

    Пәннің мақсаты - әр студенттің анатомияны білуін жаратылыстану ғылымы органдарының құрылымы мен функциясы, жалпы алғанда адам ағзасы туралы, осы білімді іс жүзінде қолдану және басқа да іргелі биологиялық пәндерді кейіннен зерделеу бойынша идеясы негізінде алу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Гистология эмбриология негіздерімен

    Гистология - организмнің онтогенезi, филогенезiнде әртүрлi ұлпалар дамуын, оның микроскопиялық құрылысын, тiршiлiк әрекеттерiн, орналасу орнын, жiктелуiн, ұлпалар құрылым-қызмет бiрлiгiн қалыптастыратын және жасуша диффероны өзара байланысын зерттейтiн биологиялық ғылым. Эмбриология - адам, жануар, өсiмдiк ұрығының онтофилогенездегi даму заңдылықтарын, организмнiң пайда болғанынан өлгенiне дейiнгi құрылысын және тiршiлiк әрекетiн зерттейтiн биологиялық ғылым.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 4
  • Зиянкестермен күресудің биологиялық әдістері (Жоба 2)

    Биологиялық процестерді зерттеу әдістерін қолдана білу. Биологиялық және химиялық зертханаларда зертханалық зерттеулерді ұйымдастыру. Зерттеу тақырыбы бойынша эксперименталды зерттеулердің дағдыларын меңгеру (тапсырмаға сәйкес). Тәжірибелердің нәтижелерін өңдеу. Зерттеу есебін дайындау, өңдеу және қорғау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 2
  • Өсімдіктер экологиясы

    Өсімдіктер әлемін, өсімдіктер қоғамдастығын, экологиялық заңдылықтарын білу. Табиғаттағы сирек кездесетін және жойылу жолында тұрған табиғаттағы өсімдіктерлердің түрін білу.Қазақстанның өсімдік ресурстарымен таныс болу. Павлодардың Ерстіс өңірінің өсімдіктерін зерделеу. Студенттерді негізгі заңдылықтар жүйесімен таныстыру,өсімдіктер экологиясы аумағындағы арнайы оқу білімдері мен ғылымдағы жетістіктермен, агробиоценоз бен биоценоздармен таныстыру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 6
  • Салыстырмалы физиология

    Жануарлардың салыстырмалы физиология әр түрлі жануарлардың жүйелердің қызметтерің сыртқы ортамен байланысты қызметтерің зертейді. Тұтас ағзаның экожүйедегі негізгі физиологиялық қызметтері туралы магистраттарға ұғым беру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 6
  • Генетика негіздері

    Генетика - тірі ағзалардың тұқым қуаттылығының және өзгермелілігінің заңдылықтарын зерттейтін биология саласы. Онда тұқымдықтың материалдық тасымалдаушылары, олардың өзгермелілігі мен себептері, олардың онтогенезіндегі молекулярлық, жасушалық және организм деңгейінде тұқымдық ақпаратты енгізу әдістері, популяциядағы ген жиілігінің динамикасы және эволюция процесінде мұра құрылымдарының өзгеруі зерттеледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 6
  • Адам және жануарлар физиологиясы

    Физиология барлық организмнің молекулярлық деңгейінен бастап, оның мінез-құлық реакцияларына, сана мен ойлауға дейінгі өмірлік функциялардың көріністерін зерттейді. Ол энергия көздерін және өмірдегі түрлі заттардың рөлін, жасушалардың өзара байланыс механизмдерін, оларды тіндерге, органға, физиологиялық жүйелерге және бүкіл ағзаға біріктіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 6
  • Биологиялық генетика және биометрия

    Курсты меңгеру мақсаты - студенттерді оның ұйымдастыру мен бар болуының барлық деңгейлерінде: молекулярлық, жасушалық, организмдер мен халықтың тұқым қуалаушылық және құбылыс құбылыстарымен таныстыру. Қазіргі заманғы адам генетикасы жалпыға бірдей маңызы бар классикалық генетика заңдарына негізделген. Курс сондай-ақ студенттерге адам геномын зерттеу саласындағы соңғы жетістіктерді ұсынады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 6
  • Өсімдіктер физиологиясы

    Өсімдіктер физиологиясы - өсімдіктер ағзасында пайда болатын процестердің ғылымы: топырақ, ауа және гетеротрофиялық тамақтану, заттардың синтезі, тасымалдау және ыдырауы, өсуі мен дамуы, өсімдіктердің қозғалысы және қоршаған ортаның қолайсыз факторларына реакция.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 6
  • Жануарлар мен өсімдіктер дүниесінің биоалуантүрлілігі

    Қоршаған ортаны биологиялық әртүрлілігін зерттеу, оны қорғау және оны ұтымды пайдалану. Тұрақты даму тұжырымдамасының пайда болу тарихын, оның негізгі ережелерін және биоәртүрлілікті сақтаудың ғылыми негіздерін зерттеу. Биологиялық әртүрлілікті сақтай отырып жаңартылатын ресурстарды пайдалануды құқықтық, мемлекеттік және экологиялық бақылау адамзаттың орнықты өмір сүруінің қажетті шарты болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 6
  • Психосоматика

    Пән психосоматика ұғымдарын, қазіргі классификацияны, этиологияны, патогенезді, психологиялық, физиологиялық аспектілерді және психососматикалық бұзылулардың патогенезі тұжырымдамасын, негізгі психосоматикалық теориялар мен модельдерді (психологиялық және биологиялық) зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Зоологиядан үлкен практикум

    Зоология бойынша үлкен практикумы пәні омыртқасыздар зоологиясының, омыртқалы зоологияның және салыстырмалы жануарлар морфологиясының курсын меңгеру барысында алынған тәжірибелік дағдыларға негізделген. Жасы, жынысы және жеке сипаттамаларын ескере отырып, жануарлар денесінің бөліктері мен мүшелерінің пішінін, құрылымын, орналасуын және топографиялық байланысын жүйелі сипаттауды қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Адам генетикасы

    Адам генетикасы - генетика мен медицина біріктіретін ғылым. Ол мұраның заңдарына, адамның өзгеруіне, эволюциясына арналған. Бұл ғылым физикалық, физиологиялық, психологиялық, туа біткен мұрадан және патологиялық жағдайдан ерекшеленетін әртүрлі жеке белгілері бар адамдарға қатысты. Генетика және мінез-құлық аспектілері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Өсімдіктер генетикасы

    Өсімдіктер генетикасы - жоғары өсімдіктердің тұқым қуалаушылық және өзгермелілігін зерттейтін генетиканың маңызды бөлімі, әдетте микроорганизмдердің генетикасы туралы әңгімелейді. Моносомдық талдаудың көмегімен мұрадағы әрбір хромосоманың рөлі және әртүрлі өсімдіктердің даму ерекшеліктері анықталып, өсімдік зиянкестеріне қарсы күрес шаралары ойлап табылған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Биологияны оқыту әдістемесі

    Психолого-педагогикалық топтаманың тәртібі - студенттің дайындығында келешек педагогикалық қызметке ең маңызды буын. Тәртіп биологиялық тәртіптің оқыт- сұрақтарын мектепте қарайды; мазмұнның және оқыт- әдісінің бірлігі, взаимосвязь арамен пішіндермен оқу жұмыс, сабақтас, тұтастықтың және асырал- тәлім-тәрбиенің барлық элементінің дамуының.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Микробиология және вирусология

    Микроорганизмдердің тіршілік әрекетінің негізгі заңдылықтарын, олардың морфологиясын, физиологиясын, генетикасын және прокариоттардың экологиясын зерттеу; Табиғатта және халық шаруашылығында микроорганизмдердің рөлі туралы идеяларды қалыптастыру, Прокариоттардың негізгі метаболикалық процестерін зерттеу және осы процестерді реттеу негіздері; Микробиология және вирусология саласындағы негізгі зерттеу әдістерін меңгеру және жалпы биологиялық зерттеулердегі олардың рөлі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Генетикалық талдауларды компьютерлік өңдеу

    Анықталған нуклеин қышқылының жүйелілігінің функционалдық қасиеттерін зерттеу - информатика мен молекулярлық биофизикамен шектесетін молекулалық биологияның жаңа бөлімі. Қазіргі уақытта биополимер тізбегінің анализі оған кодталған ақпараттың өте аз көлемін ғана алуға мүмкіндік береді. Нуклеин қышқылының жүйелілігіндегі функционалдық ерекшеліктерді сәйкестендіру тиісті реакцияларды егжей-тегжейлі зерттегеннен кейін мүмкін болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Педагогика және психология

    «Психология және педагогика» негізгі психологиялық-педагогикалық білімді қалыптастыруға, студенттердің білім беру қызметіне деген қызығушылығын дамытуға, тиісті ғылыми әдебиеттермен жұмыс жасауға қабілетті болуына, сондай-ақ кәсіби және педагогикалық ойлауды дамытады. Оқытудың мақсаты - кәсіби-педагогикалық білім берудің негізі болып табылатын психология мен педагогикадағы білімді меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Эволюциондық биология палеонтология негіздерімен

    Пәннің мақсаты - осы процесті одан әрі басқару үшін органикалық әлемнің даму заңдылықтарын анықтау. Органикалық дүниенің тарихи даму заңдарын негіздеу үшін эволюциялық теория биологиялық, ауылшаруашылық ғылымдары мен медицинадағы әр түрлі салаларда жинақталған ең бай материалды қолданады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Медициналық энтомология (арнайы курс)

    Пәндер паразитизмді әмбебап табиғи құбылыс ретінде қарастыруға арналған. Организмдер арасындағы қарым-қатынастардың әртүрлі түрін, симбиотикалық қарым-қатынастардың бірінен екіншісіне өтуді қарастырады. Жануарлардың паразиттердің экологиясы, паразиттер-хост жүйесіндегі қарым-қатынас түрлері; инвазивті аурулардың тасымалдаушылары арасында паразитизм құбылыстарына экологиялық көзқарас; ғалымдардың пікірлері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Молекулалық биология

    Генетикалық ақпаратты сақтау, беру және сату тетіктерін, биополимердің құрылымын және функциясын зерттейтін биологиялық ғылымдар кешені (нуклеин қышқылдарының ақуызы). Зерттеудің мақсаты: генетикалық ақпараттарды сақтау, беру және сату тетіктерін қарастыру, тәртіпсіз биополимерлердің құрылымы мен функциялары (нуклеин қышқылдарының ақуыздары).

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Генетика және селекция

    Асыл тұқымды өсімдіктердің жаңа түрлерін, жануарлардың тұқымдарын және микроорганизм штамдарын адамға қажетті сипаттамаларымен құру әдістерін жетілдіреді. Жануарлардың тұқымдары, өсімдік сорттары, микроорганизмдердің штамдары - бұл селекция әдістерін қолданатын адамдар жасайтын және жиынтық мұра белгілерімен, морфологиялық және физиологиялық экономикалық қасиеттерімен сипатталатын адамдар жиынтығы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Жеке даму биологиясы

    Пәндерді оқыту мақсаты - студенттерді жануарлар ағзаларының онтогенезінің үлгілерімен таныстыру. Теория мен практиканың маңызы. Жеке дамудың қысқаша тарихы. Преформизм және эпигенез. Жеке даму биологиясының әдістері: сипаттама, салыстырмалы, тәжірибелік, цитохимиялық, гистологиялық, молекулалық-биологиялық, биохимиялық, иммунологиялық, гендік-инженерлік, биотехнологиялық, компьютерлік модельдеу. Геронтология және гериатрияның өзекті мәселелері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5
  • Иммунология

    Ағзаның қорғаныш қасиеттері, оның иммунитеті туралы иммунологиялық биомедициналық ғылым. Ол организмнің молекулалық, жасушалық және физиологиялық реакцияларын антигендік қасиеттері бар микроорганизмдер мен жануарлардың немесе өсімдік тектес өнімдердің антигендерін зерттейді. Ең маңызды бөлімдер иммуногенетика болып табылады, интрасперсические алуандылық және мұра антигендерін мұрагерлік қасиеттері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 4
  • Онтогенез

    Пән мақсаты: тіршілік процесстерінің индивидуальді заңдылықтарымен фундаментальді негіз ретінде студенттерді организмдердің процесттерімен таныстыру және әр түрлі организмдердің индивидуальді еркешеліктерін көрсету, организмдердің дамуы мен көбеюіне әсер ететін экологиялық факторлар

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5
  • Лимфа және лимфа айналымы

    Тірі ағзаларда лимфа және лимфалық жұйенің қызметі, жұмыс істеу механизмдері,олардың тірі ағзаларда жұмыс істеу ерекжелері. Пәннің даму тарихы, лимфалық жүйенің аурулары, оны емдеу және алдын алу тәсілдері

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Шет тілінде (B1, B2, С1 деңгейі), оның ішінде кәсіби салада коммуникацияның негізгі дағдыларын меңгергендігін көрсетеді
  • Биометрия және генетикадағы биологиялық объектілердің санын есептеу үшін биологиялық ғылым саласындағы негізгі білімді қолданады.
  • Қазақстан Республикасының қолданыстағы нормативтік құқықтық актілерін, оның ішінде экология және табиғатты пайдалану саласындағы басқаруды ескере отырып, кәсіптік қызмет бағытында іске қосылатын жобаларды әзірлейді.
  • Ол әртүрлі әлеуметтік жағдайларды барабар түрде басқара алады, командамен жұмыс істей алады, көзқарасын дұрыс қорғайды, жаңа шешімдер ұсынады.
  • Зерттеудің генетикалық бағыты бойынша ғылыми жобаларға қатысады.
  • Математикалық ойлау әдістерін қолданып күнделікті жағдайда кәсіби мәселелерді шешеді
  • Сапа менеджменті жүйесінің, экологиялық менеджмент жүйесінің талаптарына жауап береді
  • Зерттеудің биологиялық бағыты бойынша ғылыми жобаларға қатысады
  • Азаматтық және патриотизм, қоғамдық сананы жаңғырту идеяларының негізінде іскерлік, кәсіби, ғылыми әлем саласында органикалық қоғам құру үшін көшбасшылық қасиеттерді көрсетеді
  • Биологиялық зерттеулер жүргізу, материалдар жинау және өңдеу кезінде жұмыстарды ұйымдастырады
  • Биология, экология және қоршаған ортаны қорғау саласындағы ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындайды.
  • Өзіне бақылау жасау, қорытындылау, талдауға, тұжырым жасауға, бағалауды жүзеге асыруға, сыни ойлау дағдыларына, шығармашылық қабілеттерге ие, өзін-өзі дамыту қабілетіне ие.
  • Жұмысты ұйымдастыру және стандартты кәсіби тапсырмаларды шешу үшін ақпараттық-коммуникациялық технологияларға ие.
  • Генетикалық зерттеулер жүргізу және анализдерді өңдеу жұмыстарын ұйымдастырады

Ұқсас БББ

6B05101 Биология

Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты

6B05101 Биология

Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)

6B05101 Биология

Астана халықаралық университеті

6B05101 Биология

Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

6B05101 Биология

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

6B05101 Биология

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

6B05101 Биологиялық инженерия

әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

6B05101 Биология

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)

6B05101 Биология

М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

6B05101 Биология

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

6B05101 Өсімдіктер биотехнологиясы және микробиология

Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

6B05101 Биология

Шымкент университеті

6B05101 Биология

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

6B05101 Биология

Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

6B05101 Биология

Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

6B05101 Биология

Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

Top