Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B05101 Биология в Торайгыров университеті

  • Биологияға кіріспе және биологиялық зерттеулер негіздері
    Несиелер: 4

    «Биологияға кіріспе және биологиялық зерттеулер негіздері» пәні - бірінші оқу жылында оқитын студенттердің негізгі пәндерінің бірі. Курстың негізгі мақсаты - студенттерді болашақ мамандыққа біртұтас көзқарас қалыптастыру, биологияның тарихи дамуы, қазіргі әлемдегі биологияның рөлі, дамудың қазіргі заманғы бағыттары, биология ғылымының мәселелері мен перспективалары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Латын тілі
    Несиелер: 2

    Бұл пән тарих көздерінің, әдеби ескерткіштердің, философиялық трактаттардың, Рим заңдарының, медициналық және биологиялық терминдердің тілдері ретінде қажет. Көптеген филологтар үшін латын оқулықтарын және басқа да гуманитарлық ғалымдарға: тарихшыларға, адвокаттарға дәрігерлерді, ветеринарларды, биологтарды айтпауға үйрету тәжірибесі өте көп.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Химия
    Несиелер: 4

    Кіріспе. Химияны оқыту пәні. Химияның негізгі заңдары. Атом құрылысы. Д. И. Менделеевтің периодтық заңы. Химиялық байланыс және молекулалардың құрылысы. Заттың конденсацияланған күйі. Химиялық термодинамика негіздері. Химиялық кинетика негіздері. Ерітінділер. Тотығу-қалпына келтіру реакциялары. Электрохимия Негіздері. Химияның арнайы бөлімдері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ботаника
    Несиелер: 6

    Пәні- өсімдіктердің морфологиясы, анатомиясы және жүйелілігі. Пәннің мақсаты - студенттерді өсімдіктер туралы ғылым ретінде ботаникамен таныстыру, өсімдіктердің анатомиясы мен жүйелеуінің теориялық және практикалық білімдерін қалыптастыру және оларды цитология, физиология және экологиямен байланыстыру, студенттердің ботаника саласындағы зерттеулер жүргізудегі қызығушылығын дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жалпы паразитология
    Несиелер: 5

    Жалпы паразитологияны оқыту - жануарлардың адам қызметінің іс-әрекетін арттыру тәжірибесін ескере отырып болашақ маманның ғылыми көзқарасын қалыптастыру үшін қажетті морфология, анатомия және паразиттік жануарлардың экологиясы саласындағы студенттерге білім мен дағдыларды үйрету; паразитологиялық зерттеулердің қазіргі заманғы әдістерімен танысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Зоология
    Несиелер: 6

    Зоология - жануарлар әлемінің алуан түрлілігін зерттейтін биологияның бөлігі, жануарлардың құрылымы мен тіршілік әрекеті, олардың таралуы, тіршілік ету ортасы мен жеке және тарихи даму құрылымы. Зоология адамның өндірістік белсенділігіне, Жердің жануарлар әлемін дамытуға, реконструкциялауға және қорғауға тығыз байланысты.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Шетел терминологиясымен биология негіздері
    Несиелер: 4

    Жалпы биология, ботаника, зоология және 120 сағатқа арналған. Биология курсының мазмұны тыңдаушыларға өздерінің білімдерін жүйелеуге және оларды бірінші курста оқуға дайындауға көмектесу үшін құрылған. Оқу сабақтары тыңдаушылардың шет тілінде оқу ақпаратын қабылдау және қайта өңдеу білімі мен іскерлігін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Биохимия
    Несиелер: 5

    Тірі жасушалар мен организмдердің химиялық құрамы туралы, сондай-ақ олардың тіршілік әрекетінің негізінде жатқан химиялық процестер туралы ғылым.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Мутагенез негіздерімен прокариоттардың генетикасы
    Несиелер: 5

    Прокариоттардың генетикасы прокариоттық жасушаны ұйымдастыруды зерттейді. Прокариоттарды тарату, прокариоттардың геномикасы. Вирустарды тарату және көбейту. Вирустардың геномикасы. Вирустардың түрлі формалары мен өмірлік циклдары. Вирустардың түрлі топтарында рекомбинация. Прокариоттардағы рекомбинация: трансформация, конъюгация, трансдукция.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Математика
    Несиелер: 4

    Студенттерді теориялық және практикалық есептерді шешуге қажетті математикалық аппараттың негіздерімен таныстыру; логикалық ойлауды дамыту, қолданбалы мәселелерді математикалық зерттеу дағдыларын қалыптастыру. Пәннің мазмұны: Сызықты алгебра элементтері және аналитикалық геометрия. Математикалық талдауға кіріспе. Бір айнымалы функцияны дифференциалдық есептеу. Комлекс сандар. Бір айнымалы функцияны интегралдық есептеу. Дифференциалдық теңдеулер. Сандық қатарлар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Физика
    Несиелер: 4

    Кинематика. Динамика. Статика. Жұмыс және Энергия. Тяготение. Сұйық механикасы. Молекулалық-кинетикалық теория. Термодинамика. Нақты газдар. Электростатика. Тұрақты тМК. Магнит өрісі. Электромагниттік индукция. Заттың магниттік қасиеттері. Максвелл Теориясы. Механикалық және электромагниттік тербелістер. Серпімді толқындар. Геометриялық оптика. Интерференция. Дифракция. Жарық поляризациясы. Сәуле шығарудың кванттық табиғаты. Бор бойынша атом теориясы. Кванттық механика элементтері. Атомдық физика

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Кәсіпкерлік іс-әрекетінің негіздері
    Несиелер: 4

    Кәсіпкерлік ойлау негіздері, нарықтық жүйе және оның жұмыс істеу механизмі, кәсіпкерлік қызмет және ұйымдастыру нысандары, кәсіпкерлік қызметтің экономикалық негіздері, өндіріс шығындары және фирманың табысы, өндіріс факторларының нарығы (жер, еңбек, капитал), кәсіпкерлік идея және оны таңдау, құнды ұсыныс, тауар, бренд, брендинг, түрлері мен типтері, бизнес қызметті жоспарлау және басқару, кәсіпкерлік қызмет маркетингі

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Қауіпсіздік идеологиясы, қауіпсіз ойлау мен мінез-құлықты қалыптастыру. Өмір тіршілігінің қауіпсіз және зиянсыз жағдайларын жасау. Төтенше жағдайлар кезінде сауатты шешімдерді болжау және қабылдау. Шаруашылық жүргізу объектілерінің халқы мен өндірістік персоналын ықтимал зардаптардан, апаттардан, дүлей зілзалалардан және қазіргі заманғы зақымдау құралдарын қолданудан қорғау. Қирау салдарын жою

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Жалпы гистология
    Несиелер: 4

    Жалпы гистология ұлпалар тобының негiзгi қасиеттерiн, арнайы - ағза құрамындағы ұлпалар құрылысын, қызметiндегi ерекшелiктерiн, өзара iс-қимыл жасауын зерделейдi. Пәннiң бұлай бөлiнуi шарт түрде ғана, себебi жалпы гистологияда ағзалар құрылымы (сiңiр, тарамыс, байлам, шемiршек, сүйек, буын, қаңқа бұлшық етi) зерттеледi. Ұлпалардың жалпы құрылымын талдауда ағзалардағы жасушалар мен ұлпалар әрекеттерi мысалға алынады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Жоба 1
    Несиелер: 2

    Білім беру бағдарламасының бағыты бойынша ғылыми-зерттеу жұмысы. Әдеби шолу және алдындағы жүмыстарға талдау. Зерттеулер методологиясы. Зерттеу бөлімі. Зерттеу нәтижелерін талқылау. Зерттеу нәтижелері бойынша ұсыныстарды әзірлеу және қорытынды. Зерттеу нәтижелері бойынша есепті дайындау және қорғау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Кәсіпкерлік құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 3

    Кәсіпкерлік құқық ұғымы. Кәсіпкерлік құқық субъектілерінің түрлері. Коммерциялық заңды тұлғаларды құру, қайта ұйымдастыру және тарату. Кәсіпкерлік қызметтегі мүліктің құқықтық режимі. Кәсіпкерлік шарттар: түрлері, мазмұны және жасасу тәртібі. Кәсіпкерлік қызмет саласындағы жауапкершілік. Мемлекеттің шаруашылық айналымына қатысуының құқықтық формалары. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы әрекет етудің құралы ретінде: түсінігі мен мазмұны

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Экологиялық менеджмент
    Несиелер: 3

    Экологиялық менеджмент корпоративтік басқару жүйесінің бір бөлігі ретінде. Экология және қазіргі өркениеттің мәселелері. Тұрақты даму тұжырымдамасы. Экологиялық менеджменттің даму кезеңдері. Экологиялық менеджменттің функциялары, инфрақұрылымы және принциптері. Экология және табиғатты пайдаланудағы менеджмент. Табиғи ресурстарды, экологиялық зияндарды, шығындарды экономикалық бағалау және қаржыландыру мен есептілік мәселелері. Экологиялық аудит және менеджменттегі табиғатты пайдалану аудиті

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Жануарлар жүйесі және зоологиялық номенклатура
    Несиелер: 4

    Систематика - бұл жануарлар әлемінің көптүрлілігі туралы ғылым; иерархиялық реттің ақпараттың жүйесін қалыптастырады. Пәнде филогенетикалық систематика (кладистика) және сандық (нумирациялық) систематика қарастырылады. Номенклатура - жануарлар топтарының (таксон) арасындағы атаулардың жіктелуі. Пән, жіктелу принципі (валидтілігі, әмбебаптылығы және т.б.) туралы білімді қалыптастырып зоология номенклатурасының Кодексі мен оның негізі ережелерімен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Адам анатомиясының жасқа сай ерекшіліктері
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны - оның өмірлік кезеңі кезінде ұрықтанудан өмірдің соңына дейін ағзаның физиологиялық функцияларын қалыптастыру және дамыту заңдары. онтогенездің әртүрлі кезеңдеріндегі организмнің тіршілік әрекетінің ерекшеліктері. Жасөспірімдер мен жасөспірімдердің анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктерін зерттеу, ағзаның дамуының негізгі биологиялық үлгілерін дұрыс түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Жасуша биологиясы
    Несиелер: 5

    Клеткалық теорияның негізгі қағидаларын; клетканың ұйымдасуы мен құзметтерін; жасуша мен ұлпаларды зеттеу әдістерін; қалыпты жағдайда және патологияда клеткалардың бөлінуі мен мамандалу механизмдерін; жануар клеткалардың құрылысын, жүйеленуін және қықметтерін; онтогенезде әртүрлі ұлпалық жүйелердің дамуын; әртүрлі ұлпалардың физиологиялық және репаративті регенерация туралы экспериментальді мәліметтерін білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Биометрия
    Несиелер: 4

    Биометрия- биологиядағы математикалық статистика және ықтималдық теориясының принциптері мен әдістерін қолдану туралы ғылым. Мал шаруашылығындағы биометриялық зерттеулердің негізгі әдістері, коэффициентті есептеу әдістері, стандартты мәндердің математикалық кестелері. Мақсаты: Биотехнологиялық зерттеулерде математикалық әдістерді қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Адам анатомиясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - әр студенттің анатомияны білуін жаратылыстану ғылымы органдарының құрылымы мен функциясы, жалпы алғанда адам ағзасы туралы, осы білімді іс жүзінде қолдану және басқа да іргелі биологиялық пәндерді кейіннен зерделеу бойынша идеясы негізінде алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Сот-медициналық генетика
    Несиелер: 5

    Физикалық дәлелдемелердің сот-молекулалық-генетикалық сараптамасы биологиялық шығу объектілерін сот сараптамасы сияқты объектілерді зерттейді. Сот-медициналық молекулярлық-генетикалық зерттеу тақырыбы - сот медицинасы, молекулярлық биология және генетика саласындағы арнайы білімді талап ететін ДНҚ бар тірі адамдардан немесе мәйіттерден шыққан биологиялық заттардың объектілері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Экологиялық генетика
    Несиелер: 5

    Экологиялық қатынастардың генетикалық компонентін анықтау ауыл шаруашылық өсімдіктер мен жануарларды қорғау, өсіруде генетикалық ресурстарды пайдалану және гендік белсенді экологиялық факторлардан адамның гендік қорғанысын қорғау үшін осы қатынастарды реттеу практикасында экологиялық генетиканы қолданудағы қолданылатын перспективаларды айқындайды. Осылайша, адамның генетикасы мен медициналық генетиканың жаңа аспектілері келтірілген

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Start up жобаларының экономикалық негіздемелері
    Несиелер: 5

    Startup жобалары заманауи бизнес-кәсіпкерліктің құралы ретінде. Стартап-жобаны әзірлеу алгоритмін құру әдістемесі. Бизнес-модельдеу. Кәсіпорынның негізгі капиталына инвестициялық шығындарды бағалау. Айналым капиталына инвестициялық шығындарды бағалау. Кәсіпорынның HR-ресурстарын қалыптастырудағы инвестициялық шығындарды бағалау. Кезең шығындарының, өзіндік құнының және шығыстарының экономикалық негіздемесі. Бағаны қалыптастыру. Қаржылық жоспарлау. Стартап-жобаны инвестициялық талдау. Стартап-жобаны қорғау

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • ЖЖӘ физиологиясы және эволюциясы
    Несиелер: 5

    ЖЖӘ физиологиясы мен эволюциясы - биологиялық білім беру жүйесіндегі маңызды іргелі пәндердің бірі. ГНИ-дің физиологиясы мен эволюциясын зерттеу оқушылардың ғылыми көзқарастарын кеңейтіп, келесі практикалық іс-әрекеттер үшін қажетті білім алуға мүмкіндік береді. «Жоғары жүйке қызметінің физиологиясы» пәні өздерінің жіктелуін және орталық жүйке жүйесінде оқшауланудың төтенше (сөзсіз) рефлексі туралы ақпаратты қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Биологиялық генетика және биометрия
    Несиелер: 6

    Курсты меңгеру мақсаты - студенттерді оның ұйымдастыру мен бар болуының барлық деңгейлерінде: молекулярлық, жасушалық, организмдер мен халықтың тұқым қуалаушылық және құбылыс құбылыстарымен таныстыру. Қазіргі заманғы адам генетикасы жалпыға бірдей маңызы бар классикалық генетика заңдарына негізделген. Курс сондай-ақ студенттерге адам геномын зерттеу саласындағы соңғы жетістіктерді ұсынады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Генетика негіздері
    Несиелер: 6

    Генетика - тірі ағзалардың тұқым қуаттылығының және өзгермелілігінің заңдылықтарын зерттейтін биология саласы. Онда тұқымдықтың материалдық тасымалдаушылары, олардың өзгермелілігі мен себептері, олардың онтогенезіндегі молекулярлық, жасушалық және организм деңгейінде тұқымдық ақпаратты енгізу әдістері, популяциядағы ген жиілігінің динамикасы және эволюция процесінде мұра құрылымдарының өзгеруі зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Өсімдіктер физиологиясы
    Несиелер: 6

    Өсімдіктер физиологиясы - өсімдіктер ағзасында пайда болатын процестердің ғылымы: топырақ, ауа және гетеротрофиялық тамақтану, заттардың синтезі, тасымалдау және ыдырауы, өсуі мен дамуы, өсімдіктердің қозғалысы және қоршаған ортаның қолайсыз факторларына реакция.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Жануарлар мен өсімдіктер дүниесінің биоалуантүрлілігі
    Несиелер: 6

    Қоршаған ортаны биологиялық әртүрлілігін зерттеу, оны қорғау және оны ұтымды пайдалану. Тұрақты даму тұжырымдамасының пайда болу тарихын, оның негізгі ережелерін және биоәртүрлілікті сақтаудың ғылыми негіздерін зерттеу. Биологиялық әртүрлілікті сақтай отырып жаңартылатын ресурстарды пайдалануды құқықтық, мемлекеттік және экологиялық бақылау адамзаттың орнықты өмір сүруінің қажетті шарты болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Адам және жануарлар физиологиясы
    Несиелер: 6

    Физиология барлық организмнің молекулярлық деңгейінен бастап, оның мінез-құлық реакцияларына, сана мен ойлауға дейінгі өмірлік функциялардың көріністерін зерттейді. Ол энергия көздерін және өмірдегі түрлі заттардың рөлін, жасушалардың өзара байланыс механизмдерін, оларды тіндерге, органға, физиологиялық жүйелерге және бүкіл ағзаға біріктіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Жоба 2
    Несиелер: 2

    Серіктес кәсіпорындар (ЖОО ғылыми мектептері) қызметінің бағыты бойынша ғылыми-зерттеу жұмысы). Кәсіпорын қызметін талдау (мектептің ғылыми жетістіктері) және зерттеу міндетін қою. Әдеби шолу және алдындағы жүмыстарға талдау. Зерттеулер методологиясы. Зерттеу бөлімі. Зерттеу нәтижелерін талқылау. Зерттеу нәтижелері бойынша ұсыныстарды әзірлеу және қорытынды. Зерттеу нәтижелері бойынша есепті дайындау және қорғау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Өсімдіктер генетикасы
    Несиелер: 4

    Өсімдіктер генетикасы - жоғары өсімдіктердің тұқым қуалаушылық және өзгермелілігін зерттейтін генетиканың маңызды бөлімі, әдетте микроорганизмдердің генетикасы туралы әңгімелейді. Моносомдық талдаудың көмегімен мұрадағы әрбір хромосоманың рөлі және әртүрлі өсімдіктердің даму ерекшеліктері анықталып, өсімдік зиянкестеріне қарсы күрес шаралары ойлап табылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Генетикалық талдауларды компьютерлік өңдеу
    Несиелер: 4

    Анықталған нуклеин қышқылының жүйелілігінің функционалдық қасиеттерін зерттеу - информатика мен молекулярлық биофизикамен шектесетін молекулалық биологияның жаңа бөлімі. Қазіргі уақытта биополимер тізбегінің анализі оған кодталған ақпараттың өте аз көлемін ғана алуға мүмкіндік береді. Нуклеин қышқылының жүйелілігіндегі функционалдық ерекшеліктерді сәйкестендіру тиісті реакцияларды егжей-тегжейлі зерттегеннен кейін мүмкін болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Генетика және селекция
    Несиелер: 4

    Асыл тұқымды өсімдіктердің жаңа түрлерін, жануарлардың тұқымдарын және микроорганизм штамдарын адамға қажетті сипаттамаларымен құру әдістерін жетілдіреді. Жануарлардың тұқымдары, өсімдік сорттары, микроорганизмдердің штамдары - бұл селекция әдістерін қолданатын адамдар жасайтын және жиынтық мұра белгілерімен, морфологиялық және физиологиялық экономикалық қасиеттерімен сипатталатын адамдар жиынтығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Адам генетикасы
    Несиелер: 4

    Адам генетикасы - генетика мен медицина біріктіретін ғылым. Ол мұраның заңдарына, адамның өзгеруіне, эволюциясына арналған. Бұл ғылым физикалық, физиологиялық, психологиялық, туа біткен мұрадан және патологиялық жағдайдан ерекшеленетін әртүрлі жеке белгілері бар адамдарға қатысты. Генетика және мінез-құлық аспектілері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Зоологиядан үлкен практикум
    Несиелер: 4

    Зоология бойынша үлкен практикумы пәні омыртқасыздар зоологиясының, омыртқалы зоологияның және салыстырмалы жануарлар морфологиясының курсын меңгеру барысында алынған тәжірибелік дағдыларға негізделген. Жасы, жынысы және жеке сипаттамаларын ескере отырып, жануарлар денесінің бөліктері мен мүшелерінің пішінін, құрылымын, орналасуын және топографиялық байланысын жүйелі сипаттауды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Микробиология және вирусология
    Несиелер: 5

    Микроорганизмдердің тіршілік әрекетінің негізгі заңдылықтарын, олардың морфологиясын, физиологиясын, генетикасын және прокариоттардың экологиясын зерттеу; Табиғатта және халық шаруашылығында микроорганизмдердің рөлі туралы идеяларды қалыптастыру, Прокариоттардың негізгі метаболикалық процестерін зерттеу және осы процестерді реттеу негіздері; Микробиология және вирусология саласындағы негізгі зерттеу әдістерін меңгеру және жалпы биологиялық зерттеулердегі олардың рөлі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Педагогика және психология
    Несиелер: 4

    Педагогика және психология пәні. Педагогикалық және психологиялық зерттеу әдістері. Психика және сана. Жас және жеке ерекшеліктері. Қызмет және қарым-қатынас. Шағын топтар мен ұжым психологиясы. Жеке басын куәландыратын. Тұтас педагогикалық үдерісте оқыту. Оқыту формалары, әдістері мен құралдары. Оқыту үрдісіндегі бақылау формалары мен әдістері. Оқу-тәрбие үрдісіндегі тәрбие құралдары, формалары мен әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Молекулалық биология
    Несиелер: 5

    Генетикалық ақпаратты сақтау, беру және сату тетіктерін, биополимердің құрылымын және функциясын зерттейтін биологиялық ғылымдар кешені (нуклеин қышқылдарының ақуызы). Зерттеудің мақсаты: генетикалық ақпараттарды сақтау, беру және сату тетіктерін қарастыру, тәртіпсіз биополимерлердің құрылымы мен функциялары (нуклеин қышқылдарының ақуыздары).

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Биологияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Психолого-педагогикалық топтаманың тәртібі - студенттің дайындығында келешек педагогикалық қызметке ең маңызды буын. Тәртіп биологиялық тәртіптің оқыт- сұрақтарын мектепте қарайды; мазмұнның және оқыт- әдісінің бірлігі, взаимосвязь арамен пішіндермен оқу жұмыс, сабақтас, тұтастықтың және асырал- тәлім-тәрбиенің барлық элементінің дамуының.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Эволюциондық биология палеонтология негіздерімен
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты - осы процесті одан әрі басқару үшін органикалық әлемнің даму заңдылықтарын анықтау. Органикалық дүниенің тарихи даму заңдарын негіздеу үшін эволюциялық теория биологиялық, ауылшаруашылық ғылымдары мен медицинадағы әр түрлі салаларда жинақталған ең бай материалды қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Медициналық энтомология (арнайы курс)
    Несиелер: 4

    Пәндер паразитизмді әмбебап табиғи құбылыс ретінде қарастыруға арналған. Организмдер арасындағы қарым-қатынастардың әртүрлі түрін, симбиотикалық қарым-қатынастардың бірінен екіншісіне өтуді қарастырады. Жануарлардың паразиттердің экологиясы, паразиттер-хост жүйесіндегі қарым-қатынас түрлері; инвазивті аурулардың тасымалдаушылары арасында паразитизм құбылыстарына экологиялық көзқарас; ғалымдардың пікірлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Жануарлар генетикасы
    Несиелер: 4

    Жануарлар генетикасы, тұқым қуалаушылық пен вариацияны зерттейтін генетика бөлімі. Жалпы генетикалық қағидаларға негізделген және гибридтік, цитологиялық, халықтық, онтогенетикалық, математикалық статистикалық, егіздік және т.б. жалпы генетика әдістерін қолданады. Көп жағдайда хромосомалардың үлкен санына байланысты кейіпкерлер тәуелсіз мұраға ие болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Жеке даму биологиясы
    Несиелер: 5

    Пәндерді оқыту мақсаты - студенттерді жануарлар ағзаларының онтогенезінің үлгілерімен таныстыру. Теория мен практиканың маңызы. Жеке дамудың қысқаша тарихы. Преформизм және эпигенез. Жеке даму биологиясының әдістері: сипаттама, салыстырмалы, тәжірибелік, цитохимиялық, гистологиялық, молекулалық-биологиялық, биохимиялық, иммунологиялық, гендік-инженерлік, биотехнологиялық, компьютерлік модельдеу. Геронтология және гериатрияның өзекті мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Иммунология
    Несиелер: 4

    Ағзаның қорғаныш қасиеттері, оның иммунитеті туралы иммунологиялық биомедициналық ғылым. Ол организмнің молекулалық, жасушалық және физиологиялық реакцияларын антигендік қасиеттері бар микроорганизмдер мен жануарлардың немесе өсімдік тектес өнімдердің антигендерін зерттейді. Ең маңызды бөлімдер иммуногенетика болып табылады, интрасперсические алуандылық және мұра антигендерін мұрагерлік қасиеттері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Код ON1

    Өзіне бақылау жасау, қорытындылау, талдауға, тұжырым жасауға, бағалауды жүзеге асыруға, сыни ойлау дағдыларына, шығармашылық қабілеттерге ие, өзін-өзі дамыту қабілетіне ие.

  • Код ON2

    Ол әртүрлі әлеуметтік жағдайларды барабар түрде басқара алады, командамен жұмыс істей алады, көзқарасын дұрыс қорғайды, жаңа шешімдер ұсынады.

  • Код ON3

    Рухани Жаңғыру, Қазақстанның Үшінші жаңғыруы - азаматтық және патриотизм, қоғамдық сананы жаңғырту идеялар негізінде университеттік, аймақтық, республикалық деңгейдегі іс-шараларға қатысу мен ұйымдастыруда көшбасшылық қасиеттерді көрсетеді

  • Код ON4

    Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде (A2, B1, B2 деңгейлерінде), соның ішінде кәсіби салада негізгі коммуникативтік дағдыларды меңгеруді көрсетеді.

  • Код ON5

    Қазақстан Республикасының қолданыстағы нормативтік құқықтық актілерін, оның ішінде экология және табиғатты пайдалану саласындағы басқаруды ескере отырып, кәсіптік қызмет бағытында іске қосылатын жобаларды әзірлейді.

  • Код ON6

    Жұмысты ұйымдастыру және стандартты кәсіби тапсырмаларды шешу үшін ақпараттық-коммуникациялық технологияларға ие.

  • Код ON7

    Математикалық ойлау әдістерін қолданып күнделікті жағдайда кәсіби мәселелерді шешеді

  • Код ON8

    Биометрия және генетикадағы биологиялық объектілердің санын есептеу үшін биологиялық ғылым саласындағы негізгі білімді қолданады.

  • Код ON9

    Биология, экология және қоршаған ортаны қорғау саласындағы ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындайды.

  • Код ON10

    Сапа менеджменті жүйесінің, экологиялық менеджмент жүйесінің талаптарына жауап береді

  • Код ON11

    Биологиялық зерттеулер жүргізу, материалдар жинау және өңдеу кезінде жұмыстарды ұйымдастырады

  • Код ON12

    Зерттеудің биологиялық бағыты бойынша ғылыми жобаларға қатысады

  • Код ON13

    Генетикалық зерттеулер жүргізу және анализдерді өңдеу жұмыстарын ұйымдастырады

  • Код ON14

    Зерттеудің генетикалық бағыты бойынша ғылыми жобаларға қатысады.

6B05101 Өсімдіктер биотехнологиясы және микробиология
Бакалавриат

Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B05101 Биология
Бакалавриат

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B05101 6B05101-Биология
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05101 Биология
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05101 Биология
Бакалавриат

А.Байтұрсынов атындағы Қостанай мемлекеттік университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B05101 Биология
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05101 Биология
Бакалавриат

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05101 Биология
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05101 Биология
Бакалавриат

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05101 Биология
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05101 Биологиялық инженерия
Бакалавриат

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
6B05101 Биология
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B05101 Биология
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05101 Биология
Бакалавриат

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05101 Биология
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B05101 Биология
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B05101 Биология және ауылшаруашылығы
Бакалавриат

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05101 Биология
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05101 Биология
Бакалавриат

Астана халықаралық университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top