Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B05101 Биология в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

Пәндер

  • Өсімдіктерді қорғау

    Пәннің мақсаты өсімдік ауруларының қоздырғыштарымен күресу шараларын қарастыру, аурулардың анатомиясы, морфологиясы және түрлік құрамы туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Пән өсімдік ағзаларының аурулары, бактериялық, саңырауқұлақ және вирустық қоздырғыштар және олардың таралуы, қоздырғыштармен күресу шаралары, жұқпалы және жұқпалы емес ауруларды диагностикалау әдістері және өсімдіктерді аурулардан қорғау құралдарын қолдану туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Микробиология және вирусология

    Пәннің мақсаты микроағзалар мен вирустардың алуантүрлілігі, тірі ағзалар арасындағы маңызы жөнінде заманауи көзқарасты қалыптастыру. Пән микроағзалардың таралуымен, прокариоттардың таксономиялық орналасуы және шығу тегі мәселелерімен, прокариоттардың биоәралуантүрлілігімен және қазіргі жіктелуімен, генетикасымен, көбеюімен, микроағзалардың жануарлармен, өсімдіктермен және адамдармен өзара қатынасын зерделеп, классикалық жаратылыстану ғылымдары қатарындағы вирусология орнымен, вирустардың құрылысымен және классификациясымен танысуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Дәрілік және улы өсімдіктер

    Пәннің мақсаты – негізгі дәрілік және улы өсімдіктердің ассортиментімен таныстыру. Пән дәрілік және улы өсімдіктердің қолданылу тарихымен, дәрілік өсімдіктердің негізгі топтарымен, оларды қолдану әдістерімен, дәрілік өсімдіктердің негізгі белсенді заттарын және дәрілік шикізаттарды дайындау ережелерімен таныстыруға және олардың ресурстарын ұтымды пайдаланудың ғылыми зерттеу дағдыларын меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Өсімдіктер систематикасы

    Пәннің мақсаты-флористика және систематика саласында ғылыми зерттеулер жүргізу қабілетін қалыптастыру, өсімдік формаларының алуан түрлілігі және жіктелуімен таныстыру. Пән өсімдіктер систематикасының даму тарихын, жіктелуін, өсімдіктер құрылымының ерекшеліктерін, негізгі биологиялық ұғымдарды, биологиялық заңдар мен құбылыстарды білуді, өсімдіктердің көбеюін, систематикасы мен географиялық таралуын және олардың табиғаттағы және адамның экономикалық қызметіндегі рөлін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 8
  • Ғылыми зерттеу негіздері

    Пәннің мақсаты: білім алушыларда ғылыми зерттеулердің негіздері, ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау үшін қажетті ғылыми танымның негізгі тәсілдері мен әдістері туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән ғылыми зерттеулердің принциптерін, заңдарын, нысандарын зерделеуге бағытталған және зерттеу әдістерін таңдау және іске асыру, зерттеу процесін ұйымдастыру технологияларын қолдану, талдау және жалпылау, ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Микология және альгология

    Пәннің мақсаты - балдырлар мен саңырауқұлақтардың құрылысы, систематикасы, көбеюі және филогенезі туралы заманауи түсініктерді студенттерде терең және жүйелі түрде қалыптастыру. Пән балдырлар мен саңырауқұлақтардың құрылымдық ерекшеліктерін, жіктелу принциптерін, олардың органикалық дүниенің қазіргі жүйесіндегі орнын, табиғи ортада таралуы және адам әрекетіндегі рөлін анықтауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Фитодизайн және флористика

    Пәннің мақсаты - гүл шоқтары мен композицияларын безендіру, оларды күтіп ұстау және кеңселер мен тұрғын үй интерьерлерінде безендіру элементі ретінде пайдалану кезінде тірі гүл материалымен практикалық жұмыс саласында білім алушыларды кәсіби даярлау. Пән гүлдердің көмегімен безендіру және ландшафтық сәулет саласында практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Зоология

    Пәннің мақсаты білім алушыларда жануарлардың барлық топтарының эволюциялық дамуы және олардың тіршілігін қамтамасыз ету жүйелері туралы ұғымды қалыптастыру. Пән жануарлардың морфологиялық ерекшеліктері, жануарлардың алуан түрлері, жер шарындағы жануарлардың географиялық таралуы және жануарлар эволюциясының негізгі заңдылықтары, жануарлардың негізгі топтарының филогениясы, жіктелудің пайда болуы, жануарлардың адам өміріндегі рөлі, бақылау әдістері және жануарлардың экожүйесі туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Агрохимия негіздері

    Пәннің мақсаты өсімдік шаруашылығы өнімдерін өндіру технологияларында қолданылатын тыңайтқыштар туралы теориялық білімді және агрохимия негіздері бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру. Пән өсімдіктердің өсуі мен қоректену көзі және тыңайтқыштарды қолдану шарты ретінде топырақтың биологиялық, химиялық және физика-химиялық қасиеттерін зерттеуге, сондай-ақ қорғау үшін топырақты өңдеудің инновациялық технологияларын қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Фитопатология

    Пәннің мақсаты-өсімдік аурулары және олардың қоздырғыштары, бақылау шаралары, өсімдіктерді аурулардан қорғаудың әдістері мен құралдары туралы білімді қалыптастыру. Пән өсімдіктердің фитопатологиялық жағдайларының қоздырғыштарының анатомиясының, физиологиясының және морфологиясының ерекшеліктерін, сондай-ақ олардың түрлік құрамын, патогендік организмдер тудыратын және өсімдіктердің зақымдануына әкелетін ауруларды, өсімдік ауруларының қоздырғыштарымен күресу әдістерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Ерекше қорғалатын табиғи аумақтар

    Пәннің мақсаты Қазақстан мен әлемнің ерекше қорғалатын табиғи аумақтарының алуан түрлілігімен, қазіргі уақытта ЕҚТА саласындағы проблемалармен және оларды шешудің мүмкін жолдарымен таныстыру болып табылады. Пән ерекше қорғалатын табиғи аумақтар жүйесін тағайындаудың қазіргі заманғы тұжырымдамасын айқындауды, ҚР-да жұмыс істейтін әртүрлі деңгейдегі ЕҚТА-ны, өсімдіктер мен жануарлар дүниесінің сирек кездесетін өкілдерін сипаттауды және қорғау шараларын көздейді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Гистология

    Пәннің мақсаты көп жасушалы ағзалардың тарихи және жеке дамуы барысында жасушааралық өзара байланыс пен жасушалардың интеграциялық үрдістерін түсіну үшін ұлпалардың негізгі түрлері мен реттеу, даму туралы іргелі теориялық білімді қалыптастыру. Пән онтогенезді тұтас процесс ретінде түсінуге және оларды кәсіби қызмет мақсаттары мен міндеттерін шешуде, мамандық бойынша әрі қарай оқуды жалғастыруда қажетті деңгейде игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Ихтиология және ихтиопаталогия

    Пәннің мақсаты – ихтиология және ихтиопатология негіздері бойынша білімді қалыптастыру. Пән ихтиофаунаның шығу тарихы, биологиясы, әртүрлі балықтардың бейімделу ерекшеліктері, әлемдік мұхиттың балықтарының әралуандығы, ихтиопатологиялық ветеринария, ихтиология балық өсіру ғылымдары арасында пайда болған арнайы сала және балықтардың төменгі сатыдағы суыққанды жануарлар ретіндегі аурулары туралы мәселелерді қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Биометрия

    Пәннің мақсаты: болашақ мұғалімдерде биологиялық объектілерді зерттеу және эксперимент нәтижелерін талдау, сондай-ақ биометрияны басқа ғылымдармен интеграциялау үшін математикалық талдау, статистикалық деректерді өңдеу және модельдеу әдістерін қолдану білімі мен дағдыларын қалыптастыру. Пән зерттеу есептерін шешу, эксперименттік деректерді бағалау және түсіндіру, математикалық статистиканы және биологиялық объектілерге корреляциялық, регрессиялық, дисперсиялық талдау әдістерін практикалық қолдану, биометриялық есептеулерде компьютерлік бағдарламаларды қолдану үшін жүйеленген теориялық және практикалық білімді зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Өсімдіктер физиологиясы

    Пәннің мақсаты: өсімдіктің негізгі физиологиялық-биохимиялық процестерінің табиғаты, ғылыми зерттеулер жүргізу және алынған нәтижелерді талдау дағдыларын қолдана отырып, өсімдік ағзасын ұйымдастырудың әртүрлі деңгейлеріндегі оларды реттеу механизмдері туралы теориялық және практикалық білімді қалыптастыру. Болашақ мұғалімдер өсімдік жасушасының құрылымын, қызметін, физиологиясы мен биохимиясын, фотосинтез, тыныс алу, су алмасу, минералды тамақтану, өсімдіктердегі органикалық заттардың алмасуы мен тасымалдану процестерінің ерекшеліктерін, өсімдіктердің өсуі мен дамуын зерттейді. Абиотикалық, биотикалық және антропогендік әсерлерден туындаған әртүрлі орта жағдайларындағы физиологиялық процестердің өзгеруін зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Биофизика

    Пәннің мақсаты – биофизиканың негізгі заңдарымен және принциптерімен таныстыру. Пән биофизикалық процестердің объектілері мен ерекшеліктері туралы терең және кең білімді меңгеруге, биофизиканың іргелі заңдылықтары мен қолданбалы зерттеулерін, биологиялық процестер мен құбылыстарға биофизикалық көзқарастың негіздерін түсінуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазу негіздері

    Пәннің мақсаты – білім алушылардың академиялық жазу саласындағы білім жүйесін, академиялық жанрлардың ерекшеліктерін, ғылыми мәтіндерді жазу ережелері мен принциптерін қалыптастыру. Пән әртүрлі көздерден алынған ақпаратты синтездеу және талдау дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға, өз идеяларын құрылымдық түрде баяндауға, ғылыми жұмыстың ерекшеліктерін ескере отырып, ғылыми және академиялық жанрдың әртүрлі мәтіндерін құра білуге ​​бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Омыртқалылар зоологиясы

    Пәннің мақсаты білім алушылардың қазіргі омыртқалылар зоологиясы туралы ғылыми білімдерін қалыптастыру. Пән жануарлар әлемінің қазіргі жүйесін, омыртқалы жануарлардың алуан түрлілігін, олардың морфологиялық ерекшеліктерін, жеке және тарихи дамуының негізгі заңдылықтарын зерттеуге, зертханалық, далалық зерттеулердің нәтижелерін талдау және бағалау, алған білімдерін білім берудің келесі кезеңдерінде және алдағы кәсіби қызметте пайдалану қабілеттерін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Өсімдіктер интродукциясы

    Пәннің мақсаты білім алушыларды интродукциялық әдістермен, интродукциялық болжаумен, өсімдіктерді интродукциялаудың мәнімен таныстыру. Пән табиғи флора өсімдіктерін интродукциялау әдістері, өсімдіктерді интродукциялаудың жүйелік-экологиялық негіздері, сирек кездесетін және жойылып кету қаупі төнген өсімдіктерді молайтуда реинтродукциялау, ауыл шаруашылығындағы интродукциялау жұмыстарының түрлерін және өсімдіктерді анықтау, далалық және зертханалық эксперименттерді жоспарлау, жүргізу және өңдеу әдістерін таңдау дағдыларын меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Қорықтану

    Пәннің мақсаты қорық ісінің негізгі аспектілері туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Пән қорық туралы білімді қарастырады, биоалуантүрлілікті, тірі және жансыз табиғатты сақтаудағы қорықтардың рөлі, қорық ісінің ерекшелігі мен жан-жақтылығы, қорық аумақтарының мәні мен функциялары, қорық аумақтары базасындағы ғылыми-зерттеу қызметі, қорық және басқа да ерекше қорғалатын табиғи аумақтар шегінде табиғатты пайдаланудың заңнамалық және құқықтық аспектілері туралы түсінік қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Сәндік өсімдік шаруашылығы және флористика

    Пәннің мақсаты интерьерлерді көгалдандыруда қолданылатын декоративті өсімдіктердің биологиясы, морфологиясы, декоративтік мәні мен технологиясы туралыбілім мен дағдыны қалыптастыру. Пән флористикада қолданылатын гүлді өсімдіктердің негізгі ассортименті, оларды тасымалдау және бастапқы өңдеу ережелері, флористикалық композицияны модельдеу, флористикалық аранжировка жасау, флористикалық дизайн жобаларын әзірлеу және сәндік дақылдардың агротехнологияларының қолданбалы аспектілері туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Балықтарды қолдан өсіру

    Пәннің мақсаты болашақ мамандарда бағалы кәсіптік балық түрлерінің жағдайын сақтау және көбеюін дамыту мақсатында балықты жасанды өсіру проблемаларын қою мен шешуге дұрыс көзқарасын қалыптастыру. Пән бағалы кәсіптік балық түрлерінің жасанды өсірудің қазіргі жай-күйін және даму перспективаларын, бағалы өтпелі және жартылай өтпелі балықтарды жасанды өсірудің биотехнологиясын зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғарғы математика

    Пәннің мақсаты студенттерді басқа пәндерге қажетті алгебралық әдістермен таныстыру болып табылады. Пән аналитикалық геометрия элементтерімен сызықтық және векторлық алгебра туралы, математикалық талдаудың негізгі ұғымдары туралы, сондай-ақ ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистика элементтері туралы білімді қалыптастыруға, жоғары математикадағы типтік және күрделі есептерді шешу әдістемесін игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Қолданбалы биология және топырақтану негіздері

    Пәннің мақсаты: топырақтану, агрохимия, өсімдік шаруашылығы туралы білімді қалыптастыру: топырақ түзілу процесі, топырақ морфологиясы, топырақтың құрылымы мен қасиеттері, топырақты өңдеу, ауыл шаруашылығын химияландыру, мәдени өсімдіктер. Болашақ мұғалімдерде оқу-зерттеу қызметін ұйымдастыруда зертханалық жабдықтармен, материалдармен, құралдармен жұмыс істеу дағдылары қалыптасады, зертханалық жұмыстар мен шағын ғылыми жобаларды жүргізу кезінде білім алушылардың пәнаралық құзыреттіліктері дамиды. Болашақ мұғалімдер зерттеу әдістері мен әдістерін сыни тұрғыдан таңдайды, эксперименттік және есептік деректерді академиялық сауатты жүргізеді және бағалайды, зерттеу жұмыстары бойынша есептер шығарады және емтихан тапсырады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Биотехнология

    Пәннің мақсаты экономикалық маңызды заттарды өндіру және өсімдіктер мен жануарлардың жоғары өнімді сорттарын құру үшін білім мен дағдыларды қалыптастыру. Пән гендік және жасушалық инженерия, экологиялық, ауылшаруашылық, өнеркәсіптік, металлургиялық, медициналық биотехнологиялар, өсімдіктерді микрокөбейту және биотехнологияда инновациялық технологияларды тиімді пайдалану бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу үшін практикалық дағдыларды меңгеру туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Экология және қауіпсіз өмірдегі зерттеу негіздері

    Пәннің мақсаты: білім алушыларда экология негіздері және қауіпсіз тіршілік ортасы туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән халықты табиғи және техногендік сипаттағы қауіптердің ықтимал салдарларынан қорғау бойынша экологиялық ойлау, болжау және төтенше жағдайлар кезінде дұрыс шешімдер қабылдау дағдыларын, адам қызметінің қауіпсіздігі мен қолайлы жағдайларын қамтамасыз ету әдістері мен құралдары туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Құрылымдық ботаника

    Пәннің мақсаты – өсімдіктердің жүйелік категориясын анықтау үшін өсімдік ағзасының ерекшеліктерін зерделеу. Пән өсімдік ағзасының құрылымдық ұйымдасу ерекшеліктерін, өсімдік жасушасының құрылысын, жоғары сатыдағы өсімдіктер ұлпасының құрылысы мен жіктелуін, вегетативтік және генеративті мүшелерінің морфологиялық және анатомиялық құрылысын, төменгі және жоғары сатыдағы өсімдіктердің көбею ерекшеліктерін, экологиялық топтар және тіршілік формалары зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Биологиядағы математикалық әдістері

    Пәннің мақсаты – биологиялық зерттеулердегі математикалық әдістердің рөлі, ерекшеліктері және қасиеттері туралы білімді қалыптастыру. Пән биологиядағы математикалық статистиканың пәні мен негізгі ұғымдары, деректерді іріктеу, топтастыру әдістері, бірінші және екінші топтардың статистикалық көрсеткіштері, орташа сызықтық ауытқулар туралы білімдерді қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерліктің негіздері

    Пәннің мақсаты: экономика және кәсіпкерлік негіздерін қалыптастыру болып табылады. Пән кәсіпкерлік қызметтің даму тенденциясы мен рөлін, бизнесті жүргізудің ұйымдастырушылық және қаржылық негіздерін және кәсіпкерлікті аспаптық қолдауды, кәсіпкерлік қызметті мемлекеттік реттеуді ашуға, өмірдің әртүрлі салаларында экономикалық білім мен экономикалық ғылым әдістерін қолдануға, кәсіпкерлік қызмет саласында оңтайлы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау қабілетін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі жаратылыстану концепциясы

    Пәннің мақсаты білім алушыларды біртұтас мәдениеттің ажырамас құрамдас бөлігі - жаратылыстану ғылымымен таныстыру және қоршаған әлемге тұтас көзқарасты қалыптастыру болып табылады. Пән заманауи жаратылыстану бейнесін, тіршіліктің пайда болуы мен оның эволюциясының тұжырымдамасын, жаратылыстану ғылымдарының іргелі бірлігін, олардың өзара байланысы мен өзара әсерлесуіндегі негізгі жаратылыстану тұжырымдамаларын, принциптерін, теорияларын, даму тарихи аспектілерін, жаратылыстанудың әртүрлі салаларында кең таралған зерттеу әдістерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Биоалуантүрлілік және оны сақтау

    Пәннің мақсаты - планетаның өсімдіктер мен жануарлар әлемінің кеңістіктік ұйымдастырылу заңдылықтарын, сондай-ақ биоәртүрлілікті бағалау және сақтау тәсілдерін зерттеу. Пән құрлық және су экожүйелерінің биологиялық әртүрлілігімен, биосферадағы Биологиялық әртүрліліктің қазіргі жағдайымен, Қазақстандағы пайдалы өсімдіктер мен жануарлар түрлерімен танысуға және табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану мен сақтау әдістерін қолдануға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастырудағы жасанды интеллект интеграциясы

    Пәннің мақсаты білім алушыларда ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және орындау процестерінде жасанды интеллект технологияларын тиімді қолдану үшін қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пән жасанды интеллект көмегімен ғылыми-зерттеу процестерін автоматтандыру және оңтайландыру үшін қолданылатын технологиялар, әдістер мен құралдардың негіздері мен принциптерін игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Ботаника

    Пәннің мақсаты білім алушыларда өсімдіктер анатомиясы, морфологиясы, систематикасы, фитоценология, өсімдіктер әлемінің пайда болуы мен дамуы туралы теориялық және практикалық білімді қалыптастыру болып табылады. Пән өсімдік мүшелерінің құрылыс ерекшеліктері, көбею түрлері, даму циклдері, төменгі және жоғары сатыдағы өсімдіктердің жіктелуі туралы білімді қалыптастыруға, өсімдік ағзаларын ғылыми зерттеу дағдыларын игеруге және табиғи қорды сақтау бойынша іс-шараларды ұйымдастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Өсімдіктердің интродукциясы және карантин негіздері

    Пәннің мақсаты білім алушыларды өсімдіктерді интродукциялау және карантин негіздері ұғымдары мен әдістерімен, интродуценттер мен карантиндік өсімдіктердің маңыздылығымен таныстыру. Пән мәдени өсімдіктерді өсіру және карантин туралы білімді қалыптастыруға, интродукциялық өсімдіктердің таралу заңдылықтарын бағалау мүмкіндігін, мәдени өсімдіктерді интродукциялау және карантин саласында эксперименттер жүргізуге, карантиндік мәдени өсімдіктердің принциптері мен талаптарын салыстыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Генетика селекция негіздерімен

    Пәннің мақсаты – организмнің тұқымқуалаушылық және өзгергіштігінің негізгі заңдылықтарымен, генетиканың селекциядағы маңызымен таныстыру. Пән тірі организмдердің негізгі қасиеттерін, организмдердің осы қасиеттерінің цитологиялық негіздерін, генетиканың негізгі заңдылықтарын, гендердің өзара әрекеттесуін, организмдердің жыныс генетикасын және жыныспен тіркес белгілердің тұқым қуалау заңдылықтарын, сонымен қатар өзгергіштіктің жіктелуін, мутация факторларын, молекулалық генетика мен генетикалық инженерия негіздерін, популяциялық генетика мен оның заңдылықтарын, генетиканың селекциялық негіздерін зерделеуге негізделген.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Гидроботаника

    Пәннің мақсаты – су өсімдіктерінің морфологиясы, анатомиясы, биологиясы, таксономиясы және экологиясы туралы білімді қалыптастыру. Пән су қоймалары мен бұлақтардың гүлдену процестерін, судың жоғарғы және төменгі сатыдағы өсімдіктер жамылғысының таксономиялық және синтаксономиялық әртүрлілігін, су өсімдіктерінің табиғи экожүйедегі және адам өміріндегі рөлін зерделеуге, сондай-ақ су өсімдіктерін зерттеу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 8
  • Микробиология

    Пәннің мақсаты микробиологияның пайда болу және даму тарихы, микробиология пәні мен әдістері, микробтық әлемнің әртүрлілігі, микроорганизмдердің құрылымы, қызметі және жіктелуі туралы білімді қалыптастыру. Пән микроорганизмдердің өсуі мен метаболизміне физикалық және химиялық факторлардың әсерін анықтау және микроағзаларды өсіру, сонымен қатар алынған теориялық және практикалық білімді кәсіби қызметте қолдану дағдыларын игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Латын тілі

    Пәннің мақсаты болып білім алушылардың ботаника, флора және фауна, зоология және басқа да арнайы биологиялық пәндер бойынша латын терминдерін одан әрі кедергісіз қолдануы үшін бастапқы тілдік базаны құру болып табылады. Пән латын тілінің тарихын, лингвистикалық сипаттамасын, фонетикасын, морфологиясын, биология және сабақтас ғылымдардағы латын тілінің стилистикасын ары қарай кәсіби қызметте қолдану үшін коммуникативті қарым-қатынас әдістерін қалыптастыру арқылы зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Дендрология

    Пәннің мақсаты білімді тереңдету және мамандандыру, ағаш өсімдіктерінің таксономиялық, биологиялық және экологиялық қасиеттерін, биология бөлімдерінде алған білімдерін пайдалану мүмкіндіктерін қарастыру болып табылады. Пән ағаш өсімдіктерінің формаларын, құрылысын, морфологиясын, тіршілік ету ортасының әсерінен болатын морфологиялық ішкі және сыртқы өзгерістерді, сәндік қасиеттеріне байланысты аумақты көгалдандыру үшін ағаштар мен бұталарды пайдалануға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы химия курсы

    Пәннің мақсаты Д.И. Менделеевтің периодтық заңына және жалпы химияның басқа ұғымдары мен заңдарына негізделген химиялық элементтер мен олардың қосылыстарының қасиеттері туралы білім алушылардың білімін қалыптастыру болып табылады. Пән химия заңдарын зерттеуге, кәсіби қызметтегі міндеттер мен мәселелерді шешуге, зертханаларда аспаптарды, қондырғыларды қолдана отырып процестерді талдау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Генетика

    Пәннің мақсаты классикалық және қазіргі генетиканың жетістіктері негізінде тұқым қуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары туралы ғылыми білімді қалыптастыру. Пән генетиканың негізгі заңдылықтарын, гендердің өзара әрекеттесуін, организмдердің жыныс генетикасын, жыныспен тіркес белгілердің тұқым қуалау заңдылықтарын, өзгергіштіктің жіктелуін, молекулалық, популяциялық генетика негіздерін, генетикалық инженерияны, сондай-ақ, осы білімдерді қолданудың ғылыми және қолданбалы аспектілерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Қазақстан биоресурстары

    Пәннің мақсаты: Қазақстанның өсімдіктер, жануарлар ресурстары және оларды қорғау туралы білімді, Қазақстанның биоресурстары биологиямен, географиямен және экологиямен өзара байланысты меңгереді. Білім алушы тірі организмдердің және олардың қауымдастықтарының Қазақстан аумағында географиялық таралуы мен орналасуы туралы өз түсінігін дамытады. Болашақ мұғалімдер жекелеген аймақтардағы өсімдіктер мен жануарлар әлемінің құрылымы мен динамикасының маңызды заңдылықтарын игереді. Білім алушы Қазақстандағы пайдалы өсімдіктер мен жануарлардың жекелеген топтары мен түрлерін зерттеу және шаруашылық игеру тарихының негізгі кезеңдерін салыстырады. Олар ҚР ерекше қорғалатын табиғи аумақтарының орналасуын ажыратады және ландшафттық және биологиялық әртүрлілікті сақтаудағы мемлекет пен қоғамның рөлін бағалайды.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Қоршаған ортаның биомониторингі

    Пәннің мақсаты – қоршаған ортаның қарым-қатынасына әсер ететін күрделі ақпараттық жүйелер ретіндегі қазіргі заманғы мониторинг жүйелерінің тұжырымдамаларын, ұйымдастыру және жұмыс істеу принциптері туралы түсініктерді қалыптастыру. Пән табиғи ортаның ағымдағы жағдайын зерттеуге, ықтимал қарқынды әсер ету аймақтарында атмосфераның ластануын бақылауға, табиғи ортаның мониторингін ұйымдастыру және оны техногендік ластанудан қорғау дағдылары мен дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби қызметтің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің құқықтық негіздері

    Пәннің мақсаты: болашақ мамандардың құқықтық мәдениеті мен саналы парасаттылығын қалыптастыру. Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білімді және болашақ кәсіби қызметтегі осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды қалыптастыру дағдыларын қалыптастыруға, білім алушыларды әлеуметтік процестерді құқықтық реттеудің негізгі жолдарымен, мемлекеттік басқарудағы және құқықтық тәртіпті қамтамасыз етудегі құқықтың рөлімен таныстыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Паразитология

    Пәннің мақсаты-паразитологияның маңызды мәселелері бойынша іргелі білімді қалыптастыру. Пән паразитологияның негізгі биологиялық принциптері, паразиттердің морфологиясы, анатомиясы, экологиясы, паразитті жануарлардың экологиясымен, паразиттердің иесінің ағзасына әсері, тоғышар жануарлардың денесінің негізгі пішінінің тоғышарлық өмірге және иесінің тіршілік айналымына бейімделуі, «паразиттер - иесі» арасындағы қатынастар заңдылықтары паразиттердің даму циклдері, Паразиттердің тудыратын ауруларының негізгі белгілері.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Гидробиология және гидроэкология

    Пәннің мақсаты гидроэкожүйенің тіршілік ету ортасы ретіндегі даму тарихын, гидробионттардың негізгі топтарын, гидробионттардың тіршілігіне гидрологиялық және физика-химиялық жағдайлардың әсері туралы мәселелерді қарастыру болып табылады. Пән су ортасына бейімделудің негізгі жолдарын,қоректену түрлері мен қоректену қатынастарының ерекшеліктерін, қоректенуге байланысты су ағзаларының жіктелуін, гидробионттардың таралуын анықтауға және зерттеу әдістерін кәсіби қызметте қолдануға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Эволюциялық ілім

    Пәннің мақсаты білім алушыларды эволюцияның даму кезеңдерімен және эволюциялық процесті зерттеудің негізгі әдістемелік тәсілдерімен, макро - және микроэволюциялық деңгейлерде органикалық әлемнің дамуының негізгі заңдылықтарын, спецификацияның ерекшеліктерін, табиғи сұрыпталудың әсер ету механизмдерін зерттеу әдістерімен таныстыру. Курс табиғатта болып жатқан процестерді түсіндіру үшін білім алуға, сондай-ақ пәнаралық деңгейде әртүрлі деректерді талдау дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Бионика

    Пәннің мақсаты – білім алушыларда заманауи әлемде биологияның физика, химия, медицина, экономика, механика, сәулет және кибернетикамен байланысы туралы пәнаралық ғылыми білімді қалыптастыру. Пән техниканы, архитектураны, аспап жасауды дамыту үшін заманауи технологияны қолдана отырып, маманға табиғи құрылымдарды бұрын-соңды болмаған дәлдікпен көшіруге мүмкіндік беретін биологиялық білімнің рөлін анықтауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Өсімдіктер және жануарлар экологиясы

    Пәннің мақсаты білім алушыларда өсімдіктер мен жануарлардың экологиялық топтары және олардың экожүйеде өмір сүру жағдайлары туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән өсімдіктер мен жануарлар экологиясының негізгі әдістерін, экологиялық факторлар мен олардың организмдерге әсер ету заңдылықтары туралы жалпы түсініктерді, өсімдіктер мен жануарлардың экологиялық топтарын, өсімдіктер мен жануарлардың әртүрлі факторларға бейімделуін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Цитология

    Пәннің мақсаты цитологияның негізгі аспектілері туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Пән мамандық бойынша оқуды жалғастыру үшін қажетті тірі материяны ұйымдастырудың жасушалық деңгейінің жалпы заңдылықтары туралы білімді қалыптастыруға, тірі организмдердің жалпы бірліктері ретінде жасушалардың құрылымы мен қызметін зерттеуге, жеке жасушалық компоненттердің функцияларын, бөліну, саралау, патология және жасуша өлімін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі, экономика және кәсіпкерлік, құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, зерттеу әдістері салаларында жан-жақты үйлесімді дамыған тұлға ретінде білімін көрсету;
  • Арнайы биологиялық пәндер бойынша латын терминдерін қолдана отырып, анатомиялық-морфологиялық, химиялық сипаттамаларын, негізгі белсенді заттарды, химиялық құрамын, дәрілік және улы өсімдіктерді жинау, сақтау және қолдану техникасын сипаттау;
  • Топырақтану туралы білімге сүйене отырып, ағаш өсімдіктерінің сыртқы және ішкі құрылысы, таксономиялық жағдайы, түрішілік өзгергіштігі және филогенезі, физиологиясы, экологиялық ерекшеліктері, географиялық таралуы және экономикалық маңызы бойынша таңдау;
  • Табиғи материалдардан жасалған композициялар арқылы фитодизайн, сәндік өсімдік шаруашылығы және гүл өсіру, ландшафттық сәулет және әртүрлі интерьер түрлерінің фитодизайн принциптеріне негізделген қалалар мен қала сыртындағы демалыс аймағын жоспарлау және түрлендіру;
  • Биологиялық зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру үшін зерттеудің мақсаты мен міндеттерін дұрыс анықтай отырып, ғылыми және ғылыми-техникалық ақпаратты өңдеуді, талдауды және жинауды жасанды интеллекті қолдану арқылы жүзеге асыру.
  • Өсімдіктер мен жануарлардың экологиясын біле отырып, қоршаған ортаның биомониторинг нәтижелері бойынша ерекше қорғалатын табиғи аумақтарда, қорықтарда өсімдіктерді зиянкестер мен аурулардан қорғау және интродукциялау жөніндегі іс-шараларды өткізу;
  • Жануарлардың құрылысы мен патологиялық ерекшеліктерін, су және құрлық жануарларының биологиялық параметрлерін анықтай отырып, құрылым деңгейінің күрделенуін зерделеп, зерттелетін материалды талдау
  • Ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдана отырып, ғылыми бағыттың ерекшелігіне сай келетін өз идеяларын жүйелі түрде жеткізу мен ғылыми және академиялық жанрдың мәтіндерін жазу үшін әртүрлі ақпарат көздерінен ақпаратты талдау;
  • Оңтайлы параметрлерді ескере отырып, қолданыстағы әдістемелерге сәйкес технологиялық процестерді, техникалық есептер мен жедел мәліметтерді жасау кезінде қажетті есептеулерді, ағзалардың көбеюі шеңберінде эксперименттер мен бақылауларды бағалау;
  • Арнайы математикалық әдістерді, жануарлар мен өсімдіктерден алынатын өнімдерді өндіру үшін далалық және зертханалық биологиялық зерттеулерді орындау нәтижесінде алынған ақпаратты статистикалық өңдеуді пайдалана отырып, биологиялық объектілердің сандық және сапалық белгілерінің зерттеу жұмысын ұйымдастыру;
  • Негізгі жаратылыстану тұжырымдамаларын, олардың өзара байланысы мен әсерлеріндегі теория принциптерін, ағзалар дамуының тарихи аспектілерін, сондай-ақ жаратылыстанудың әртүрлі салаларындағы жасуша мен ұлпаларды, гендік белгілерін зерттеу әдістерін органикалық әлемнің дамуының жалпы заңдылықтарымен, бағыттарымен және механизмдерімен байланыстыру;
  • Гидробиологияның теориялық білімдеріне, биологиялық, экологиялық принциптер мен ережелерге сүйене отырып, жер үсті суларының мониторингін жүргізуде және ресурстарды ұтымды пайдалану мен жаңарту, табиғат пен қоршаған ортаны қорғау мәселелерін шешу үшін қолдану.

Ұқсас БББ

6B05101 Биология

Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты

6B05101 Биология

Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)

6B05101 Биология

Торайгыров университеті

6B05101 Биология

Астана халықаралық университеті

6B05101 Биология

Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

6B05101 Биология

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

6B05101 Биологиялық инженерия

әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

6B05101 Биология

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)

6B05101 Биология

М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

6B05101 Биология

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

6B05101 Өсімдіктер биотехнологиясы және микробиология

Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

6B05101 Биология

Шымкент университеті

6B05101 Биология

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

6B05101 Биология

Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

6B05101 Биология

Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

6B05101 Биология

Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

Top