Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B05101 Биология в Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты

Пәндер

  • Цитология

    "Цитология" пәні студенттердің тірі материяны ұйымдастырудың әртүрлі деңгейлеріндегі организм мен жасуша арасындағы қарым-қатынас туралы, көп жасушалы организмдегі жасушалардың дамуы мен тіршілігін, өсімдік тіндерінің құрылымы мен қызметін реттейтін интеграциялық механизмдер жүйесі, қоршаған ортаның өзгеруімен тіндерді ұйымдастыру принциптері туралы түсініктерін қалыптастыруға бағытталған.тіндерді ұйымдастырудың құрылымдық және функционалдық деңгейінің маңыздылығын анықтау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Зоология

    "Зоология" пәні болашақ маманның ғылыми дүниетанымын қалыптастыруға бағытталған. Бұл Биология, Экология және тұрақтылық, Генетика, Селекция, Анатомия және тағы басқалар сияқты пәндер құрылатын негізгі пән.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Гистология

    "Гистология" пәні төрт негізгі бөлімді қарастырады: 1) цитология, жасуша құрылымын зерттеу; 2) эмбриология, жатырішілік даму кезінде жасушалар мен тіндердің қалыптасуы; 3) жалпы гистология – әртүрлі тіндердің құрылымы, функционалдық, жасушалық элементтері; 4) жеке (немесе макроскопиялық) гистология, белгілі бір органдар мен олардың жүйелерінің құрылымдары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ботаника

    "Ботаника" пәнін оқытудың мақсаты студенттерде әлемнің ғылыми бейнесінің тұтастығы туралы идеялар үшін ботаникалық білімнің құндылығы туралы түсінік қалыптастыру; тірі организмдердің жасушалық құрылымының, организмнің өмірді ұйымдастырудың ерекше формасы (деңгейі), табиғаттағы биологиялық әртүрлілік туралы негізгі түсініктерін қалыптастыру. Алынған білім болашақ мамандарға ғылыми зерттеулерде қажет.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Экономикалық-құқықтық және экологиялық білім модулі (Экономикалық теория және кәсіпкерлік негіздері/ Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет/ Экология/ Тіршілік қауіпсіздігі/ Ғылыми зерттеу әдістері)

    Бұл модуль студенттердің экономикалық-құқықтық және экологиялық саладағы теориялық білімдерін, студенттердің құқықтық және экологиялық сауаттылығын арттыру дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Сондай-ақ тіршілік қауіпсіздігі және экологиялық қауіпсіздік мәселелерін шешуге, сыбайлас жемқорлықтың көріну нысандарын зерделеуге және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыруға бағытталған мәселелері қаралады. Осы модульді зерделеу бағыттарының бірі студенттердің ғылыми ойлау дағдыларын қалыптастыру, кәсіби қызмет саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру негіздері мен жүргізу әдістеріне оқыту болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дәрілік ресурстану

    "Дәрілік ресурстану" пәнін оқытудың мақсаты студенттерде дәрілік өсімдіктердің ресурстық зерттеулері туралы білімді қалыптастыру, медицина қажеттіліктері үшін өсімдік әлемінің ресурстарын жұмылдыру, сондай-ақ Қазақстанда қолданылатын шикізат беретін дәрілік өсімдіктердің нақты түрлерін зерттеу болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Геоботаника

    "Геоботаника" пәні студенттердің өсімдіктің сыртқы және ішкі құрылымы туралы түсініктерін қалыптастыруға, Жер шарының өсімдік жамылғысын біріктіретін фитоценоздар құрылымының негізінде жатқан заңдылықтарды, өсімдіктердің өсуі мен дамуына экологиялық факторлардың әсерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Адам биологиясы

    "Адам биологиясы" пәнінің мақсаты – студенттердің ағзаның өмірлік функциялары және оның жеке құрылымдары, оларды жүзеге асыру және реттеу механизмдері туралы түсініктерін қалыптастыру. "Адам биологиясы" пәні адам ағзасының құрылымы мен дамуының өзгеруіне әсер ететін физиологиялық биохимиялық және гигиеналық факторларды зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Химия

    "Химия" пәні химияның негізгі ұғымдарын, заңдары мен теорияларын игеруге; химиялық құбылыстарды байқау, химиялық эксперимент жүргізу, заттардың химиялық формулалары мен химиялық реакциялардың теңдеулері негізінде есептеулер жүргізу дағдыларын игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өсімдіктер экологиясы

    "Өсімдіктер экологиясы" пәні өсімдік организмдерінің арасындағы, сондай-ақ өсімдіктер мен олардың тіршілік ету ортасы арасындағы өзара тәуелділік пен өзара әрекеттесуді зерттейді, өсімдік экологиясында су, жарық, температура, жел, топырақ химиясы, жер бедері сияқты тіршілік ету ортасының экологиялық факторларына баса назар аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жас ерекшеліктер физиологиясы және мектеп гигиенасы

    Пән онтогенездегі ағзаның физиологиялық функцияларының қалыптасу процестерін, олардың әр жас кезеңіндегі ерекшеліктерін зерттейді. Пәннің мақсаты-сыртқы ортамен тығыз байланыста дамып келе жатқан көп деңгейлі динамикалық биоәлеуметтік жүйе ретінде баланың денесі туралы ғылыми идеяны қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өсімдіктер физиологиясы және биохимиясы

    "Өсімдіктер физиологиясы және биохимиясы" пәні қоршаған ортаның барлық мүмкін жағдайларында өсімдіктердегі тіршілік процестерін, өсімдік ағзасының қызметін, химиялық құрамын, заттар мен энергияның онтогенезі арқылы өзгеруін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Физика

    Бұл пән физиканы жаратылыстану ғылымының саласы ретінде зерттейді: қарапайымдылар туралы ғылым және сонымен бірге табиғаттың жалпы заңдылықтары, материя, оның құрылымы мен қозғалысы туралы. Зерттелетін физика заңдары барлық жаратылыстану ғылымдарының негізі болып табылады. Қазіргі әлемде физиканың маңыздылығы қарастырылған. Сонымен, Электромагнетизм саласындағы зерттеулер ұялы телефондардың пайда болуына әкелді. Осы саладағы барлық зерттеулер осы пән барысында зерттелген.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математика

    "Математика" пәні математика бойынша базалық білімді қалыптастыруға бағытталған. Алынған білім болашақ мамандарға математикалық және технологиялық есептерді шешу үшін, сондай-ақ алынған нәтижелерді өңдеуді жүргізу үшін қажет.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Медициналық биология және геномика

    Пән адам ағзасының теориялық ұстанымдарын, оның қалыпты және патологиядағы құрылымы мен қызметін, патологиялық жағдайларын, оларды диагностикалау әдістерін, сондай-ақ организмдердегі генетикалық вариациялар мен тұқым қуалаушылықты зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Медициналық паразитология

    Пән паразиттік организмдердің тіршілік әрекетінің биологиялық негіздерін, олардың табиғаттағы айналымын, паразиттік ауруларды диагностикалауды, емдеуді және алдын алуды, сондай-ақ зертханалық диагностиканы, алдын алу принциптерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Генетика

    "Генетика" пәні жалпы генетика, физиология, биохимия, жалпы биология, материалды биометриялық өңдеу, компьютерлік статистикалық бағдарламаларды меңгеру бойынша қажетті базалық білімге бағытталған. Генетика тірі организмдер белгілерінің тұқым қуалайтын берілуін және өзгергіштігін зерттейді, сонымен қатар тірі организмнің екі негізгі қасиетін зерттейтін интеграциялық биологиялық пән болып табылады: тұқым қуалаушылық және өзгергіштік.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Биологиядағы инновациялық технологиялар

    Пәнді оқытудың мақсаты: өсімдік жасушалары мен жасуша құрылымдарын қолдануға негізделген дәстүрлі және жаңа салаларды қоса алғанда, инновациялық технологиялардың іргелі және қолданбалы аспектілерін қарастыру. Пән инновациялық қызметті қамтамасыз ететін инновацияны іске асыру кезеңдерін қолдайтын әдістер мен құралдар жиынтығын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі

    "Кәсіби бағытталған шетел тілі" пәні бағдарламада көзделген тақырып шегінде шет тілінде сөйлеу қарым-қатынасын дамытуға бағытталған. Алынған білім нақты сөйлеу контекстінде грамматикалық, лексикалық және құрылымдық модельдерде қолданылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік биология

    Пән популяция биологиясы мен эволюцияның синтетикалық теориясының теориялық идеялары мен әдістері негізінде жануарлар мен адамдардағы әлеуметтік мінез-құлық пен әлеуметтік ұйымдастырудың биологиялық негіздерін зерттеу мәселелерін қарастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жүйке жүйесінің физиологиясы

    Бұл пән жүйке жүйесінің ұйымдастырылуын, оның құрылымы мен функцияларын, жүйке тінінің, жасушалардың морфологиясы мен физиологиясының негіздерін, нейрондардың электрофизиологиясын және мидың нейротрансмиттерлік жүйелерін зерттеу тәсілдерін зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Хронобиология

    Пәнді оқытудың мақсаты – студенттерде адам мен жануарлар ағзасында жүретін хронобиологиялық процестердің физиологиялық механизмдері, тірі жүйені ұйымдастырудың барлық деңгейлерінде уақыт өте келе тірі организмдерде болатын мерзімді құбылыстар туралы терең кәсіби білімді қалыптастыру, сонымен қатар сыртқы ырғақтарға бейімделу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сандық биология

    "Сандық биология" пәні организмдердің өмірін зерттеу үшін математикалық, статикалық және есептеу әдістерін қолдануға бағытталған. Биологиялық фактілерді көрсетуді нақтылауға, биологиялық құбылыстарды мақсатты зерттеуге ықпал етуге шақыратын биометрия әдістерін қарастырады. Пәннің мақсаты – тірі жүйелерді басқаратын іргелі принциптерге негізделген болжамды модельдерді құру және қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Хрономедицина

    "Хрономедицина" пәні хронобиологияға негізделген дербес медициналық-биологиялық бағытты зерттейді, оның деректерін аурулардың алдын алу, диагностикалау және емдеуді жетілдіру үшін пайдаланады, оның барлық жүйелерін басқаратын биологиялық ритақтар болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Нейробиология

    "Нейробиология" пәні қалыпты және патологиядағы жүйке жүйесінің құрылымын, қызметін және дамуын зерттеуге бағытталған биологиялық зерттеулермен байланысты зерттейді. Тіндік деңгейдегі іргелі неврология нейрондарды, глиальды жасушаларды және жасушадан тыс матрицаны зерттеуді қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биоинформатика

    Пәнді оқытудың мақсаты - студенттерді биоинформатиканың мазмұны мен мүмкіндіктерімен, қолданбалы биомедициналық есептерді шешуге арналған биоинформатика әдістерінің қосымшаларымен, соның ішінде аминқышқылдары мен нуклеотидтер тізбегінің ұқсастығын талдаумен, ақуыздардың үш өлшемді құрылымдарын компьютерлік модельдеумен және визуализациямен, транскриптомдық және геномдық деректерді талдаумен таныстыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Адам физиологиясы

    "Адам физиологиясы" пәні организмнің физиологиялық жүйелерін, жеке мүшелерін, тіндерін, жасушаларын және жасушаішілік құрылымдарын құрайтын тіршілік әрекетінің процестерін, осы процестерді реттеу механизмдерін, сондай-ақ қоршаған орта факторларының тіршілік процестерінің динамикасына әсерін зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Клетка биологиясы

    Пәннің мақсаты-студенттердің жасушалық және молекулалық биология туралы негізгі білімдерін қалыптастыру және тірі жасушада болатын іргелі физика-химиялық және биологиялық процестерді түсіну, оларды кейіннен басқа биологиялық және биохимиялық пәндерді егжей-тегжейлі зерттеуде қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Микробиология

    "Микробиология" пәні микроорганизмдердің морфологиясын, систематикасын және физиологиялық ерекшеліктерін, олардың тіршілік ету жағдайларын, адамның табиғаты мен өміріндегі қалыпты және патологиядағы рөлін, микроорганизмдердің функционалдық мүмкіндіктерін және олардың қоршаған ортамен және басқа организмдермен өзара әрекеттесуін зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жануарлар физиологиясы

    Пәнді оқытудың мақсаты - сүтқоректілер мен құстардың ағзасындағы физиологиялық процестер мен функциялар туралы, өнімді ауылшаруашылық жануарларының организмінің сапалық ерекшелігі туралы, зертханалық, бакалаврға іс-шараларды ғылыми негіздеу үшін қажет негізгі және кәсіби білімді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Популяциялық генетика

    "Популяциялық генетика" пәні популяциялардың генетикалық құрылымын және популяцияда әрекет ететін эволюциялық факторларды, Аллель жиіліктерінің таралуын және эволюцияның, мутагенездің, табиғи сұрыпталудың, гендік дрейфтің және ген ағынының қозғаушы күштерінің әсерінен олардың өзгеруін анықтайтын заңдарды зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Иммунология

    "Иммунология" пәні адамның иммундық жүйесінің құрылымын, өзін-өзі қорғау механизмдерін, иммунитет тапшылығы ауруларын, сондай-ақ иммунотерапияның түрлі әдістерін және нақты иммунитетті қалыптастыру механизмдерін қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ауылшаруашылық биотехнологиясы

    «Ауыл шаруашылық биотехнологиясы» пәні студенттердің ауыл шаруашылығы өсімдіктері мен жануарларының жаңа сорттарын молекулярлық іріктеудің заманауи постгеномдық және биотехнологиялық әдістері туралы білімдерін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Эмбриология негіздері

    Пән гендік инженерия көмегімен белгілі бір қасиеттері бар тірі организмдерді құруды қоса алғанда, әртүрлі технологиялық мәселелерді шешуде тірі организмдер мен олардың жүйелерін қолдану мүмкіндіктерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жеке даму биологиясы

    Пән биологияның негізгі заңдылықтарын, жануарлардың көбеюін, эмбриональды даму фазаларының онтогенезінің негізгі кезеңдерін, өсу механизмдерін, даму ауытқуларының пайда болу себептерінің морфогенезін зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биотехнология негіздері

    Пән гендік инженерия көмегімен белгілі бір қасиеттері бар тірі организмдерді құруды қоса алғанда, әртүрлі технологиялық мәселелерді шешуде тірі организмдер мен олардың жүйелерін қолдану мүмкіндіктерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Клетка патологиясы

    Пән молекулалық деңгейде жасушаның құрылымдық-функционалдық бұзылыстарының даму себептері мен механизмдері туралы заманауи мәліметтерді қарастыруға бағытталған. Алынған жасушалардың морфологиялық өзгерістерін зерттеу үшін қажет.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Адам және жануарлар анатомиясы

    Пәнді оқытудың мақсаты-бүкіл ағзадағы органдардың өзара байланысы мен өзара тәуелділігінің механизмдерін, сондай-ақ организмнің қоршаған ортаның үнемі өзгеріп отыратын жағдайларына бейімделуіндегі физиологиялық функцияларды реттеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Генетикалық инженерия

    Пән тұқым қуалаушылықтың молекулалық негіздерін, аллельді және аллельді емес гендердің өзара әрекеттесу механизмдерін, генетикалық талдауды, жыныс генетикасын және жынысқа байланысты мұрагерлікті, кроссинг-овердің генетикалық және цитологиялық механизмдерін, мутациялық өзгергіштікті, адам генетикасын және популяциядағы генетикалық процестерді қарастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Молекулалық биология

    Пән организмдердің тіршілік әрекетінің молекулалық негіздерін, сондай-ақ генетикалық ақпарат пен ақуыздар арқылы жүзеге асырылатын ағзаның белгілері арасындағы байланысты зерттейді. Пәннің мақсаты-макромолекулалардың құрылымдары мен қасиеттерін білу негізінде олардың рөлі мен жұмыс істеу механизмдерін анықтау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биологиялық статистика

    Пән қазіргі биологияда математиканы қолдануға, материалды топтастыруға, вариациялық қатарларды құруға, популяцияларды сипаттайтын маңызды статистикалық көрсеткіштерді есептеуге, корреляция мен регрессияны өлшеуге, дисперсиялық талдауға, сәйкестік критерийін қолдануға, ықтималдық пен сенімділік ұғымына және олардың биологиялық деректерді талдаудағы маңыздылығына бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Патогенді микроорганизмдер

    Пән қоршаған ортада кездесетін шартты-патогенді және патогенді микроорганизмдердің рөлін, олардың қасиеттерін, макроорганизмдермен өзара қарым-қатынас ерекшеліктерін қарастырады және олардың адам, жануарлар организміне әсерін зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Паразитология

    Бұл пәнді оқу студенттердің экожүйелерді тұрақтандырудың эволюциялық механизмі ретінде паразитизм ұғымын кеңейтуге ықпал етеді. Пән паразитизмнің пайда болуы, паразиттердің құрылымы мен өмірлік циклдарының ерекшелігі, паразит пен иесінің қарым-қатынасы туралы толық түсінік береді. Пәннің мақсаты: паразиттік жануарлардың экологиялық-биологиялық ерекшеліктерін, систематикасы мен филогенезін зерттеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Антропология

    Пәнді оқытудың мақсаты - студенттерде адам түрінің пайда болуы, адамдардың жануарлар әлемінен оқшаулануына және адамзат тарихының басталуына әкелетін себептер мен механизмдер туралы, оның барлық көріністерінде ежелгі дәуірден бүгінгі күнге дейін идеяларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Биология ғылымының негізгі бағыттары: гистология, цитология, медициналық паразитология және эпидемиологиялық экология туралы алған білімдері мен түсініктерін кәсіби қызметте қолданады.
  • Экологиялық жүйелердегі өсімдіктердің, саңырауқұлақтардың және саңырауқұлақ тәрізді организмдердің негізгі физиологиялық-биохимиялық процестерінің ерекшеліктері мен механизмдері туралы білімді қалыптастырады, медициналық биологияның, геномиканың, протеомиканың қазіргі жетістіктерінің нәтижелерінде құзыретті. Адамның паразиттік ауруларының алдын алу бойынша іс-шараларды ұйымдастырады және жүргізеді.
  • Биологиядағы инновациялық технологияларда, сондай-ақ өмір мен тірі организмдерді зерттеудің математикалық және статистикалық әдістерінде, хрономедицинадағы гомеостатикалық реттеу механизмдерінде алған білімдерін көрсетеді. Алынған білімді молекулалық биологияның, молекулалық генетиканың, биомедицинаның, фармакологияның іргелі және қолданбалы мәселелерінде қолданады. Жануарлар мен адамның әлеуметтік мінез-құлқының эволюциялық-генетикалық негіздерін зерттейді.
  • Нейробиологияның заңдылықтарын, сондай-ақ жүйке жүйесінің дамуының қазіргі теориялары мен морфофункционалды принциптерін зерттейді. Жануарлар мен адам ағзаларының негізгі жүйелерінің құрылымы мен физиологиясының ерекшеліктерін анықтайды.
  • Алынған білімді микробтық жасушалардың құрылымдық ұйымдастырылуы мен жұмыс істеу заңдылықтарында, олардың шығу тегі мен прокариоттардың таксономиясында, бактериялардың, вирустардың және олардың өкілдерінің негізгі топтарының сипаттамаларында қолданады. Микробиологияның теориялық және практикалық маңыздылығын, басқа жаратылыстану ғылымдарымен байланысын көрсетеді.
  • Паразиттер мен патогендердің адам өміріне және қоршаған ортаға әсерін зерттеу үшін адам мен жануарлардың эволюциясы мен анатомиясы туралы алған білімдерін көрсетеді.
  • Алынған білімді иммундық жүйе жасушаларының молекулалық-генетикалық деңгейде жұмыс істеуінде пайдаланады, молекулалық-генетикалық факторлардың аурулардың дамуына әсерін бағалайды. Генетикалық құрамның динамикалық факторларының әсерінен аллельдер мен генотиптер жиілігінің өзгеруіне мысалдар келтіреді. Ұлттық және халықаралық нормативтік актілердің талаптарын сақтай отырып, биотехнологиялық өндірістердің сапасын пайдалану және басқару негіздерінде, Шикізат сапасын бақылауды ұйымдастыруда құзыретті.
  • Генетикалық ақпаратты сақтаудың, берудің және іске асырудың молекулалық механизмдерін анықтайды. Онтогенездің негізгі кезеңдерін және эмбриональды даму фазаларын, олардың ерекшеліктерін зерттей отырып, ол жануарлардың әртүрлі топтарында, онтогенездің әртүрлі кезеңдеріндегі морфогенетикалық процестердің факторларын анықтайды. Эволюция және генетикалық инженерия мәселелерінде құзыретті.
  • Алған білімдерін қазіргі ғылыми жетістіктерді талдау мен бағалауға, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл стратегиясын тұжырымдауға, қауіпсіз және зиянсыз өмір сүру жағдайларын жасаудың практикалық дағдыларына қолданады, құқық, экономика, экологияның негізгі категориялары мен ұғымдарына сүйенеді.
  • Студенттерде ботаникалық және зоологиялық білімнің құндылықтарын, фауна мен флораның тұтастығын, тірі организмдердің генотиптері туралы білімді қалыптастырады. Мамандандыру бойынша номенклатураларымен жұмыс жасауда шет тілінде іскерлік қарым-қатынасты қолданады.
  • Жаратылыстану саласындағы білімді игереді: қарапайымдылар туралы ғылым және сонымен бірге физика мен химияның жалпы заңдары. Ғылыми зерттеулерде математикалық және технологиялық есептеулер мен химиялық эксперименттер жүргізе алады.

Ұқсас БББ

6B05101 Биология

Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)

6B05101 Биология

Торайгыров университеті

6B05101 Биология

Астана халықаралық университеті

6B05101 Биология

Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

6B05101 Биология

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

6B05101 Биология

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

6B05101 Биологиялық инженерия

әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

6B05101 Биология

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)

6B05101 Биология

М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

6B05101 Биология

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

6B05101 Өсімдіктер биотехнологиясы және микробиология

Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

6B05101 Биология

Шымкент университеті

6B05101 Биология

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

6B05101 Биология

Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

6B05101 Биология

Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

6B05101 Биология

Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

Top