Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B05101 Биология в QYZPU

Пәндер

  • Омыртқасыздар зоологиясы

    Курста студенттер омыртқасыз жануарларды жүйелейді. Олардың эволюциясы мен филогенетикалық байланыстарын, тіршілік әрекетін, қоршаған ортаға таралуын зерттейді. Омыртқасыз жануарлардың сыртқы және ішкі құрылысын, зат алмасу процестерін, дамуын, көбею ерекшеліктерін сипаттайды және салыстырады. Табиғи және бекітілген сұйықтықтардағы жануарлармен, зертханалық жабдықтармен жұмыс істейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық

    Пән білім алушылардың қаржы жүйесі, қаржылық тәуекелдер, қаржы институттары және олардың өнімдері туралы білімдерін игеруге бағытталған. Нәтижесінде студенттер әртүрлі дерек көздерден қаржылық ақпаратты іздеуді, талдауды, түсінуді, бағалауды үйренеді және алған ақпаратты қаржылық мәселелерді шешу үшін пайдалана алады.Жалпы бұл курс қаржылық алаяқтықтың жоғары тәуекелі жағдайында білім алушыларда сауатты, ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Омыртқалылар зоологиясы

    Зоология - бұл экологиялық және эволюциялық тәсілдер негізінде жануарларды зерттеудің молекулалық-генетикалық, физиологиялық, морфологиялық және мінез-құлық бағыттарын зерттейтін іргелі ғылым. Осы тұрғыдан алғанда, омыртқалылар зоологиясы курсы омыртқалылардың құрылысы мен тіршілік әрекетін түсіндірудің негізі, себебі бұл курста адамның да жүйелік орны қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Эмоционалды интеллект

    Пән Қазақстанның мемлекеттік білім беру саясатының стратегиялық бағдарлары мен басым бағыттары контекстіндегі педагогтың тьютор рөлін игеруіне бағытталған. Студенттер қазіргі мектептің білім беру процесіндегі эмоционалды интеллекті мен икемді құзыреттіліктердің орнын анықтайды. Икемді дағдыларды, соның ішінде оны цифрлық ортада дамытуды ескере отырып, білім беру қызметін ұйымдастырудың заманауи әдіс-тәсілдері мен технологияларын қолдана алады. Әртүрлі жастағы оқушылардың эмоционалды интеллектісін бағалау мен дамытудың технологияларын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құқықтық сауаттылық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Курс құқықтық сауатты, заңға бағынатын тұлғаны қалыптастыруға бағытталған. Студенттер өздерінің құқықтары мен міндеттерін біледі және сыбайлас жемқорлыққа мүлдем төзбеушілік танытады. Студенттер өз қызметінде қазақстандық қоғамның әлеуметтік, құқықтық және этикалық нормаларын қолдана алады. Курс заңдылық түсініктерін, этикалық қағидалары мен қоғамдағы сыбайлас жемқорлықпен күрес қағидаларын дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Математикалық статистика негіздері

    Пәннің мақсаты: студенттерді жүйелі ойлаудың формалары мен заңдылықтарымен таныстыру, студенттерді жүйелі ойлауға үйрету, дұрыс дәлелдеу дағдыларын дамытуға көмектесу; Студенттер деректерді жинау, өңдеу және идеяларды жеткізу процесін түсінеді және қарастырылатын объектінің немесе құбылыстың күйін бағалауда сандық және сапалық деректерді талдауды қолдану дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму

    Экология және тұрақты даму курсы студенттердің экологиялық дағдыларын дамытуға, заманауи экологиялық мәселелерді шешуге, қоғам мен табиғат арасындағы қарым-қатынасты дамыту жолдарын қалыптастыруға, студенттердің экологиялық санасын және қоршаған ортаны қорғауға жауапкершілігін арттыруға бағытталған.Нәтижесінде студенттер экологиялық тенденцияларды талдау және басым бағыттарды қалыптастыру, табиғатты қорғау бойынша нақты міндеттерді қою арқылы өмірлік маңызды тұрақтылықты сақтауды үйренеді. Сондай-ақ студенттер қазіргі заманғы экологиялық саясаттың негізгі бағыттарын, жаһандық, аймақтық және жергілікті деңгейде экологиялық проблемаларды шешудің практикалық тәсілдерін анықтай алады, сонымен қатар тұрақты даму мақсаттарына жету үшін табиғи ортаның сапасын басқарудың әртүрлі құралдарын қолдана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Көшбасшылық негіздері және инновацияларға бейімделу

    Курс әрбір студенттің жеке басындағы көшбасшылық қасиеттерді ашуға және дамытуға, оның бойындағы инновациялық бейімділік дағдыларын дамытуға, инновациялық процестерден туындаған жаңалықтарға бейімделу процесі ретінде, сонымен қатар оның өмірінде және ғылымиға-техникалық процестердің нәтижелерінің кәсіби қызметі. Ол көшбасшылық қасиеттер мен басқарудағы адам факторының қазіргі жағдайы мен даму болашағын зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Пән студенттердің іскерлік дағдыларын және іскерлік ойлауын дамытуға бағытталған. Экономиғаканың қызмет ету заңдылықтарын, бизнесті жүргізу жағдайларын, оның ішкі және сыртқы ортасын жан-жақты көрсету арқылы студенттерде бизнес-жоспар құру, өз ісін құру және табысты жүргізу дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Цитология және гистология

    Цитология пәні және оның міндеттері. Цитологияны зерттеу әдістері. Жасушаның химиялық құрылымы туралы негізгі түсінік. Жарық микроскопиясы. Жасуша биологиясының негізгі постулаттары: ДНҚ-РНҚ- ақуыз. Ядро. Цитоплазма және оның құрылымдық компоненттері. Жасушалық дифференциация. Жасушаның бөлінуі. Гистология мүшелердің, ұлпалардың, клеткалардың дамуын, микроскопиялық және ультрамикроскопиялық кұрылысын, тіршілік әрекетін зерттейтін ғылым.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 10
  • Дәрілік қортану

    Дәрілік өсімдіктерді зерттеудің тарихы, жағдайы және болашағы. Дәрілік өсімдіктерді микроскопиялық талдау. Дәрілік өсімдіктерді микроскопиялық талдау.Дәрілік өсімдіктер тіндеріндегі биологиялық белсенді заттар.Дәрілік өсімдіктерде биологиялық белсенді заттарды анықтауға арналған сапалы реакциялар.Құрамында алколоидтер, флавоноидтар, эфир майлары, фенолдар, лигниндар гликозидтер және сапониндер бар ҚР дәрілік өсімдіктері.Қауіп төнген ҚР дәрілік өсімдіктері және оларды қорғау үшін заңнамалық база.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 10
  • Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі

    Пән студенттерде ғылыми стильдің жанрлық түрлері туралы білімін қалыптастырады, кәсіби қызмет саласында ақпарат пен деректерді жинаудың, сақтаудың және өңдеудің заманауи әдістерін меңгертеді, сонымен қатар сөйлеу әрекетінің оқу, сөйлеу, сөйлеу. жазу, тыңдау сияқты төрт түрі бойынша академиялық байланыс дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ботаника

    Ботаника ғылымы өсімдік органдарының ішкі құрылысын микроскопиялық деңгейде зерттей отырып, өсімдік жасушасының, содан кейін өсімдік ұлпаларының сипаттамасынан бастап, олардың әртүрлі мүшелерге орналасу заңдылықтарын зерттейді. Ботаника мәдени өсімдіктердің сорттарының арасындағы айырмашылықты олардың экономикалық құнды белгілері бойынша анықтауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 10
  • Академиялық жазылым

    Академиялық жазылым пәні білім алушыларды функционалды стиль түрлері мен ғылыми мақала жазу, салалық пәндік терминология, іс-қағаздарын жүргізу, академиялық сауаттылық дағдысын қалыптастырады. Сондай-ақ ғылыми баяндамалар жасауға, мәтіндерді кәсіби тұрғыдан талдай білуге, сыни ойлауға, плагиаттан сақтану жолдарын меңгертеді және ғылыми деректер қорынан ақпаратты табуға, жазба жұмысын жүйеліндіруге машықтанады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Пән студенттердің әрбір мүшесі өзінің құндылығы мен маңыздылығын сезінетін инклюзивті қоғам қағидалары туралы түсінігін қалыптастыруға және дамытуға бағытталған. Оқушылар жас ерекшеліктеріне байланысты физиологияны, анатомияны жақсы біледі, жасерекшелік физиологиясы туралы терең білімге сүйене отырып, танымдық дағдылардың қағидаларын түсінеді, ерекше білімді қажет ететін балалармен жұмыс жасай алады, инклюзивті білім беру ортасын құрудың стратегияларын біледі және оны жүзеге асыра алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Жеке даму биологиясы

    Курсты игеру барысында студенттер ағзалардың онтогенетикалық даму заңдылықтарын меңгереді. Курста организмдерде өтетін макро - және микроморфологиялық, физиологиялық-биохимиялық, молекулалық және генетикалық процестер туралы, сондай-ақ жануарлар мен өсімдік организмдерінің онтогенезінің барлық кезеңдерінде даму процесін басқаратын факторлар мен механизмдер туралы түсінік беріледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Өсімдіктер физиологиясы

    Курсты оқу барысында студенттер өсімдік организмдерінің тіршілік әрекетінің жалпы заңдылықтарын зерттейтін биологиялық ғылым, өсімдік организмдерінің минералдық заттар мен суды сіңіру процестерін, өсу және даму, гүлдену және жеміс беру, тамыр (минералдық) және ауа (фотосинтез) қоректену, тыныс алу, биосинтез және әр түрлі заттардың жинақталу процестерін меңгереді, олардың жиынтығы өсімдіктің өз денесін құруды және өзінің ұрпақтарын жалғастыру қабілетін қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Энзимология негіздері

    Энзимология негіздері пәнін оқу барысында студенттер ферменттер туралы (функциональды белоктар) білімдерін жетілдіреді. Биохимиялық процестерге негізделген және әртүрлі өндірістерде, ауыл шаруашылығында және медицинада қолданылатын биохимиялық реакциялар үшін протеин катализаторларының жұмыс істеу принциптерін зерделейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Адам анатомиясы

    Адам анатомиясы курсын игеру кезінде студенттер адам ағзасының мүшелері мен мүшелер жүйесінің құрылысы мен пішінін және дамуын зерттейді. Білімалуышалар мүшелердің қызметі мен қоршаған ортаның әсеріне байланысты даму заңдылықтарымен танысып, эволюция барысында адамның негізгі даму кезеңдерін, жасқа байланысты ерекшеліктерін зерттеу дағдысын игереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Биохимия

    Курсты игеру барысында студент тірі организмдердің химиялық құрамын және олардағы химиялық процестер мен реакциялар туралы білім алады. Ең маңызды биологиялық қосылыстардың - ақуыздардың, нуклеин қышқылдарының, көмірсулардың, липидтердің құрылымы мен қасиеттерін; олардың ағзадағы химиялық өзгерістері және тіршіліктің физика-химиялық негіздерін түсіну үшін осы түрлендірулердің маңызын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Биометрия

    Ағзалардың өзгергіштігі, оларды зерттеудің әдістері. Вариациялық қатар құру және оны қисық сызықтармен өрнектеу. Орта шамалардың статистикалық қателерін және олардың сенімділігін (нақтылығын) анықтау. Хи-квадрат критерийі Белгілердің арасындағы байланысты кіші және үлкен іріктелген жиынтықта анықтау. Биометриялық үлестірім түрлерімен танысу, оларды селекциялық мақсаттарда пайдалану. Трансгрессиялық үлестірім Дисперсиялық талдау. Жалғыз факторлы комплексті талдау. Дисперсиялық талдауларда корреляциялық кестелердің қолданылуы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Фитопатология

    Білім алушылар пәнді игеру арқылы өсімдік аурулары туралы ғылымның жалпы және қолданбалы аспектілерін түсінеді. Өсімдік ауруларын тудыратын факторлардың сипаттамасын, оның дамуына әсер ететін жағдайларды, эпидемиологиялық негіздерін, өсімдіктерді интеграцияланған қорғаудың стратегиялық тәсілдерін, сондай-ақ негізгі ауылшаруашылық өсімдіктерінің ауруларының сипаттамасын меңгереді. Білім алушыларда өсімдік патологиясының себептері, дәнді дақылдардың негізгі аурулары және өсімдіктерді кешенді қорғау принциптері туралы біртұтас білім жүйесі қалыптасады. Микология, микробиология, вирусология, генетика, селекция сияқты жаратылыстану ғылымдары аясында білім деңгейін арттырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Адам және жануарлар физиологиясы

    Физиология негіздері курсының мақсаты ағзадағы физиологиялық процестердің жалпы заңдылықтары мен механизмдері туралы теориялық білімді қалыптастыру. Сонымен қатар өсімдіктер физиологиясында өсімдіктерге әсер ететін физиологиялық компоненттерді (фотосинтез, өсімдіктердің қоректенуі мен көбеюін немесе өсімдік гормондарының фуекцияларын) зерттейді. Ал, адам және жануарлар физиологиясында ағзаның әртүрлі мүшелері мен мүшелер жүйесінің функцияларын заманауи әдістерін қолдана отырып зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 10
  • Молекулалық биология және генетика

    Студенттер генетика және молекулалық биологияның даму тарихы мен зерттеу әдістерін және басқа ғылымдармен байланысын оқып үйренеді. Сонымен қатар тұқым қуалаушылықтың материалдық негіздері яғни ядроның, хромосоманың, ДНҚ-ның құрылымдық ерекшеліктерімен танысады. Г.И. Мендель заңдарына тоқталып, яғни моно және дигибридті (аллельді емес гендердің әрекеттесуі) будандастыруға есептер шығара отырып тұқым қуалаушылық пен өзгергіштіктің ұрпақтар бойында сақталуын анықтай алады. Онтогенез барысында, адам генетикасына тоқалып шежіре құру әдісін үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 10
  • Кәсіби этика және сәйкестік

    Пәннің мақсаты - студенттерді кәсіби педагогикалық ортада қабылданған көзқарастармен, құндылықтармен, білімдермен, сенімдермен және дағдылармен таныстыру. Студенттер педагогикалық немесе басқа да қызмет аясында көшбасшылық және белсенділік дағдыларын, Қазақстанның ұлттық және мәдени құндылықтарына деген сүйіспеншілігін дамытады, кәсіби этикамен танысады, оны құндылық ретінде қабылдай отырып, қатаң сақтауды үйренеді. Студенттер мансап жолын жоспарлай отырып, өзін-өзі талдау және өзін-өзі басқару дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    Бұл пәнді оқудың мақсаты жасанды интеллект (ЖИ) саласындағы теориялық білім мен дағдыларды және жасанды интеллекттің заманауи құралдары мен әдістерін қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру.Студенттер AI туралы негізгі түсініктермен танысады; негізгі AI тұжырымдамалары мен әдістерін үйренеді; негізгі интеллектуалды бағдарламалық жүйелерде ЖИ ұсынылған теорияларын, әдістері мен принциптерін қолдану қабілетін алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Микробиология

    Студенттерді прокариоттардың маңызды қасиеттерімен, олардың физиологиясы мен биохимиясымен таныстыру, микробиология саласындағы жетістіктердің жалпы биологиялық және практикалық маңызын көрсету, микробиологияның басқа биологиялық пәндермен байланысын анықтау, ашылған жаңалықтардың идеялық және әлеуметтік этикалық мәнін көрсету. микробиология саласында.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Клеткалық биотехнология

    Жасуша биотехнологиясы пәнінің курсын және оның негізгі бағыттары мен міндеттерін зерделеу кезінде білім алушы қабілеттілігі мен дайындығын дәлелдейді: ауыл шаруашылығы биотехнологиясы мен микробиология өнеркәсібінде генетикалық инженерияны қолдану мәселелеріне қатысты білім.Биотехнологиялық өнімге қойылатын заманауи талаптарды біледі, биотехнологияның жаңа жетістіктері туралы ақпаратты талдай және жинақтай алады. Азық-түлік өндірісіндегі биотехнологиялық процестерді таниды. Ферменттер өндірісі. Өсімдік биотехнологиясы. Өсімдік дақылдарын өсіру. Жасанды қоректік ортада өсірілген жасушалардың биологиясы. Өсімдіктерді микроклондау. Жасушалық инженерия. Гендік инженерия. In vitro генофондты сақтау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 10
  • Әлем фаунасы мен флорасы

    Жануарлар мен өсімдіктер биосфераның компоненті ретінде. Жер шарының құрылық аймақтарының өсімдіктер мен жануарлар әлемі. Мұхиттар мен теңіздер фаунасы. Фауна мен флораның негізгі патшалықтары. Тропикалық және субтропикалық аймақтарға тән флора мен фауна. Дүние шөлейтті аймақтарға тән қасиеттер және олардың флорасы мен фаунасының ерекшеліктері. Тропикалық және субтропикалық аймақтарға тән өсімдіктер және жануарлар. Оңтүстік және солтүстік Американың өсімдіктері мен жануарлары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Қазақстанның биоресурстары

    Студенттерді Қазақстанның өсімдіктер және жануарлар дүниесі ресурстарының алуантүрлілігімен, Қазақстандағы пайдалы өсімдік және жануар түрлерін, жеке топтарын шаруашылықта игерудің және негізгі зерттеу тарихының кезеңдерімен, шикізат алу тәсілдері және оларды қолдану жолдарымен, сонымен қатар биоресурстарды тиімді пайдалану және оларды қорғау шараларымен, Қазақстандағы ресурстанулық зерттеу жұмыстарының мүмкіншіліктерімен таныстыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Биотехнология

    Пән жаңа материалдарды жасаудың технологиялық үдерістерін, биотехнологиялық процестердің қоршаған орта мәселелерін шешуде қолданылуын, өндірістік масштабта қоректік ақуыздарды, витамин, ферменттердің, трансгендік өсімдіктер мен жануарларды, күрделі және қымбат өнімдерді, экологиялық таза энергия көзін алу, күн энергиясын пайдалану, сутегі өндірісі, су көздерін тазарту, тұрмыстық қалдық заттарды қайта өңдеу мен алуды қарастырады. Білімалушылар биотехнология пәнін игеру кезінде ғылыми және практикалық мәселелерін танып отырады, өсімдіктердің гендік қорын сақтау үшін терең мұздату әдістерін зерттей біледі, сондай-ақ ауыл шаруашылығына қажетті өсімдіктердің жаңа түрлерін жасай біледі. Селекция үшін әртүрлі формаларды алу үшін in vitro объектілерімен генетикалық манипуляциялар жүргізе біледі, түбегейлі жаңа ағзаларды іріктеуде және құрастыруда биотехнологиялық әдістерді ұйымдастыра алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 10
  • Микроорганизмдер биотехнологиясы

    Гендік және жасушалық инженерия биотехнологияның негізгі заманауи әдістері ретінде. Жасушалық инженерия негізінде-жасушаларды жасау және түрлендіру. Микроорганизмдер биотехнологиясының даму тарихы. Ғалымдардың еңбектері. Биотехнология саласындағы биотехнологияның жетістіктері. Иммобилизацияланған ферменттерді қолдану. Жасанды вакциналар синтезі.Гибридомалар және олар синтездейтін кең таралған антиденелер, олардың келешектегі диагностикалық және емдік препараттар ретінде пайдаланылуы. Адам және табиғаттағы микроорганизмдердің рөлі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Хронобиология

    Хронобиология-организмнің биологиялық ритмдерінің пайда болу жағдайларын, табиғатын, заңдылықтары мен маңыздылығын зерттейтін биологияның бір бөлімі болып табылады. Курстың мазмұны биологияның негізгі курстарының мазмұнын дамытуға ықпал ете отырып, анатомия, адам және жануарлар физиологиясы, биофизика, биомедицина, биохимия сияқты пәндерді оқып, дамытуға мүмкіндік береді. Сондай-ақ биоритмологиямен тығыз байланысты адам қызметінің әртүрлі салаларында білім алушылардың танымдық сұраныстарын қанағаттандыруға ықпал етеді. Пәннің негізгі қарастыратын мәселесі - тірі организмдердің тіршілік әрекетіне әсер ететін биологиялық ритмдер мен процестер болып табылады. Пәнді оқытудың басты мақсаты - білім алушыларда адам мен жануарлар ағзасында орын алатын хронобиологиялық процестердің физиологиялық механизмдері туралы терең кәсіби білімді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулер негіздері

    Пән болашақ маманның кәсіби қызығушылықтары аясында зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған. Студенттер зерттеудің негізгі сапалық және сандық әдістерін біледі, ғылыми әдебиеттерді талдай алады, қажетті құралдарды пайдалана отырып, өздерінің шағын көлемді (small-scale) зерттеулерін жобалауға және жүзеге асыруға қабілетті. Студенттер деректерді өңдей алады және көпшілікке ұсыну үшін зерттеу нәтижелерін ауызша және жазбаша түрде құрастыра алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 10
  • Экофизиология

    Экофизиология пәні өсімдіктер физиологиясы мен экологияны біріктіретін интеграцияланған іргелі пән.Экофизиология өсімдіктер ағзасына, қызметіне сыртқы орта факторларының әсер етуінің жалпы заңдылықтарын зерттейді.Өсімдік қызметінің физиологиялық процестері, абиотикалық стерсс жағдайында құрғақшылық, температура, жаһандық өзгерістер қоршаған ортаның өзара әрекеттесуін практикалық тұрғыдан талдауға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Әлеуметтік-мәдени әртүрлілікті ескере отырып, қарым-қатынастың әртүрлі форматтарын пайдаланады, әл-ауқатты және инклюзивті ортаны қалыптастыруда білім берудегі теңдік пен қолжетімділік қағидаларын құрметтейді, көшбасшылық қасиеттерге ие және оларды ұжымдық әлеуетті дамыту үшін қолдана алады.
  • Кәсіби тапсырмаларды орындау үшін өзін-өзі реттеу мен рефлексияға қабілетті, жоғары деңгейдегі сыни және шығармашылық ойлау дағдыларын меңгерген.
  • Сандық технологияларды зерттеулер мен қолдануда әдеп және құқықтық нормаларды сақтайды және біледі. Сандық ақпаратпен және деректерді қорғаумен жұмыс істеу кезінде қауіпсіздік шараларын қолданады, сандық ресурстарды белсенді, қауіпсіз және әдепті пайдалануға ықпал етеді.
  • Биоалуантүрліліктің таралу заңдылықтарын, биосфераның қалпына келетін және қалпына келмейтін ресурстарын тиімді пайдаланудың негізгі бағыттарын біледі.
  • Ботаникалық және зоологиялық объектілерді анықтау және далалық, зертханалық жағдайларда олармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады.
  • Жасушалық процестердің механизмдері мен құрылымдық-қызметтік ұлпалардың, ағзалар мен ағзалар жүйелерінің негіздерін біледі. Ұлпаларды микроскопиялық зерттеуге қабілетті.
  • Биологиялық объектілерді бақылау, сипаттау, сәйкестендіру, жүйелеу әдістерін меңгереді.
  • Тірі биологиялық объектілерді бағалаудың физиологиялық, анатомиялық, биохимиялық әдістерін меңгереді;
  • Микробиология, молекулалық биология және генетика саласындағы әртүрлі көздерден алынған мәліметтерді саралайды және дәйектейді;
  • Жаратылыстану бағытындағы ғылыми циклді пәндерден жинақталған іргелі білімнің негізінде қолданбалы міндеттерді шешеді.

Ұқсас БББ

6B05101 Биология

Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты

6B05101 Биология

Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)

6B05101 Биология

Торайгыров университеті

6B05101 Биология

Астана халықаралық университеті

6B05101 Биология

Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

6B05101 Биология

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

6B05101 Биология

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

6B05101 Биологиялық инженерия

әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

6B05101 Биология

М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

6B05101 Биология

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

6B05101 Өсімдіктер биотехнологиясы және микробиология

Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

6B05101 Биология

Шымкент университеті

6B05101 Биология

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

6B05101 Биология

Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

6B05101 Биология

Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

6B05101 Биология

Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

Top