Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02201 Тарих в Торайгыров университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім алушылардың кәсіби қызметінде қажетті фундаменталды білімдері мен құзыреттіліктерін қалыптастыру, оларға: жалпыадамзаттық және әлеуметтік-тұлғалық құндылықтарды қалыптастыру; отандық және Дүниежүзілік тарих, Тарихнама, деректану, білім беру технологиялары саласында мықты дайындық беру; негізгі теориялық және практикалық әдістерді қолдану; өзінің кәсіби қызметін жүзеге асыру кезінде заманауи ақпараттық технологияларды тарта отырып, ақпараттық-аналитикалық және ақпараттық-библиографиялық жұмыстарды жүргізе білу; нақты міндеттерді шешу үшін командада тиімді ынтымақтасуға мүмкіндік беретін коммуникативтік
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B034 Тарих
  • Дайындық бағыты 6B022 Гуманитарлық ғылымдар
  • Алғашқы қоғам тарихы
    Несиелер: 5

    Мақсаты - алғашқы қауымдық қоғам тарихы бойынша негіздерді меңгеру, оған жету үшін келесі міндеттер қарастырылған: кезеңдерді, кезең хронологиясын, адамзат тарихының ежелгі кезеңін деректерін мен олардың мүмкіндіктерін зерттеу; антропогенезді және социогенезді, шаруашылық және материалдық мәдениетті, отбасы мен некенің тарихын, өнердің, діннің пайда болуын, алғашқы қоғамның ыдырауын, өркениеттің пайда болуын талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Археология
    Несиелер: 5

    Археология адамзат тарихын зерттеу арқылы археологизированных қалдықтарын адам өткенің зерттейді. Пәнді оқыту барысында студенттер алдында келесі міндеттер қойылады: археологияның пәндік саласы туралы түсінік қалыптастыру; тарихи оқиғалар мен фактілерді байытуға және талдауға үйрету; археологиялық деректер мен т. б. өңдеудің ерекшеліктері мен әдістерін түсіндіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Антик өркетиеті
    Несиелер: 3

    Пәнді оқытудың міндеті дайындықтың жоғарғы дәрежесіне ие, тарихи фактілерді біліп қана қоймай тарихи құбылыстарды түсіну үшін қажет ғылыми теориялық көзқарасты игерген маманға қойылатын талапқа сай анықталады. Студенттерге ерте дүние тарихы курсының ерекшіліктерін түсіндіруге қажет методикалық негіздерді білуі тиіс

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Несиелер: 3

    -тарих ғылымының қайнар көздерін көрсету, оларды "тарих" ұғымының көп мағыналы әлеміне салу, студенттерді негізгі тарихи түсініктер мен санаттармен, әртүрлі концепциялармен таныстыру. Студенттердің ғылыми-зерттеу іс-әрекетінің дағдыларын дамыту; ғылыми білімге баулу, олардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу қабілетін анықтау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тарихты оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Тарихты оқыту әдістемесі-бұл тарихты оқытудың міндеттері, мазмұны мен әдістері туралы педагогикалық ғылым. Тарихты оқыту әдістемесінің міндеттері: оқыту тәсілдерін анықтау; бұл тәсілдерді қол жетімділік, тиімділік және сапа өлшемдері бойынша бағалау; тарихи білім берудің тәжірибесі мен объективті қажеттіліктерін пайдалана отырып оқытудың жаңа тәсілдерін әзірлеу болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • XV-XVІІІ ғғ. қазақ хандықтары тарихы бойынша шығыс дерекнамалары
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты студенттердің XV-XVIII ғғ. қазақ хандығы тарихы бойынша Шығыс көздері бойынша ғылыми білімін қалыптастырудан тұрады. Пәннің міндеттері: - қазақ мемлекеттілігінің дамуын мысалда көрсету; - XV-XVIII ғғ. қазақ хандығының тарихы бойынша Шығыс дерек көздері негізінде сол кездегі қайраткерлерді көрсету;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қосалқы тарихи пәндер
    Несиелер: 4

    Палеография, хронология, метрология, нумизматика, сфрагистика, геральдика және генеалогия және т. б. сияқты қосалқы тарихи пәндер тарихи ғылымның ажырамас бөлігі болып табылады, тарихи оқиғаларды және олардың әлемдік тарихтағы орны мен уақытын нақты жаңғырту үшін қажет және белгілі деректерді байытады, тарихи оқиғаларды болашақта және әртүрлі ракурстардан көруге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ежелгі дүние тарихы
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты – дүние жүзі тарихының маңызды бөлімі, ежелгі әлем тарихы; дүниетанымды қалыптастыру; тарихи ойлау негіздерін қалыптастыру. Курс аясында қажетті нақты материалды меңгеру, өзіндік және объективті ойлауды қалыптастыру, формациялық-өркениеттік үдерістің негізгі үрдістерінің логикалық дамуын анықтау, ғылыми жұмыс дағдыларын дамыту қажет.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Этнология
    Несиелер: 5

    Этнология пәнін оқытудың мақсаты - студенттерге келесі пәндерді "этнография народов мира", "этнология тарихы", "тарихи антропология", "қазақтардың этнографиясы", "этногенез және қазақтардың этникалық тарихы " және этнологиялық зерттеу бойынша теориялық білім беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазақстанның ежелгі тарихы
    Несиелер: 3

    - студенттерге Қазақстан тарихының орнығуының негізгі сатыларын көрсету; - деректік талдау жасау дағдысын үйрету; - тарихи дамудың заңдылықтарын ашу; - студенттерді қазіргі ғылыми зерттеулермен таныстыру; - керекті нақты материалды игеру, өзіндік және объективті ойлау дағдысын қалыптастыру; - ғылыми жұмыс жасау дағдысын дамыту;

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: көркем кино арқылы тарихи шындықты анықтау және тарихи талдау дағдысын қалыптастыру.Кино, әлеуметтік құбылыс ретінде дәуірдің ерекшеліктері мен мазмұнын қамтиды. Сценарист және режиссер сол немесе басқа тарихи кезеңнің өнімі болып табылады,тиісінше, олардың шынайылығын қабылдау арқылы Фильмдер жасайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Экологиялық менеджмент
    Несиелер: 3

    Экологиялық менеджмент корпоративтік басқару жүйесінің бір бөлігі ретінде. Экология және қазіргі өркениеттің мәселелері. Тұрақты даму тұжырымдамасы. Экологиялық менеджменттің даму кезеңдері. Экологиялық менеджменттің функциялары, инфрақұрылымы және принциптері. Экология және табиғатты пайдаланудағы менеджмент. Табиғи ресурстарды, экологиялық зияндарды, шығындарды экономикалық бағалау және қаржыландыру мен есептілік мәселелері. Экологиялық аудит және менеджменттегі табиғатты пайдалану аудиті

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Критериалды бағалау технологиясы
    Несиелер: 4

    Білім алушылардың оқу-танымдық іс-әрекетінің жеке және жас ерекшеліктерін ескере отырып критериалды бағалау құралдарын меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Кәсіпкерлік құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 3

    Кәсіпкерлік құқық ұғымы. Кәсіпкерлік құқық субъектілерінің түрлері. Коммерциялық заңды тұлғаларды құру, қайта ұйымдастыру және тарату. Кәсіпкерлік қызметтегі мүліктің құқықтық режимі. Кәсіпкерлік шарттар: түрлері, мазмұны және жасасу тәртібі. Кәсіпкерлік қызмет саласындағы жауапкершілік. Мемлекеттің шаруашылық айналымына қатысуының құқықтық формалары. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы әрекет етудің құралы ретінде: түсінігі мен мазмұны

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Қауіпсіздік идеологиясы, қауіпсіз ойлау мен мінез-құлықты қалыптастыру. Өмір тіршілігінің қауіпсіз және зиянсыз жағдайларын жасау. Төтенше жағдайлар кезінде сауатты шешімдерді болжау және қабылдау. Шаруашылық жүргізу объектілерінің халқы мен өндірістік персоналын ықтимал зардаптардан, апаттардан, дүлей зілзалалардан және қазіргі заманғы зақымдау құралдарын қолданудан қорғау. Қирау салдарын жою

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Кәсіпкерлік іс-әрекетінің негіздері
    Несиелер: 4

    Кәсіпкерлік ойлау негіздері, нарықтық жүйе және оның жұмыс істеу механизмі, кәсіпкерлік қызмет және ұйымдастыру нысандары, кәсіпкерлік қызметтің экономикалық негіздері, өндіріс шығындары және фирманың табысы, өндіріс факторларының нарығы (жер, еңбек, капитал), кәсіпкерлік идея және оны таңдау, құнды ұсыныс, тауар, бренд, брендинг, түрлері мен типтері, бизнес қызметті жоспарлау және басқару, кәсіпкерлік қызмет маркетингі

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Орта ғасыр тарихы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты ерте орта ғасыр, дамыған және кеш феодализм кезеңдерінде Батыс Еуропаның жетекші елдерінің (Англия, Франция, Италия, Испания, Нидерланды және т.б.) тарихи дамуын зерттеуден тұрады. Осы мемлекеттердің, олардың этностарының, халықтары мен ұлттарының пайда болу тарихы табиғи-географиялық факторды, экологиялық және әлеуметтік-саяси дамуды ескере отырып қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қазақстанның жаңа тарихы
    Несиелер: 4

    Ресей империясы кезеңіндегі Қазақ хандығының өзгеру процесін зерттеу, оны объективті тарихи ұстанымдардан қарастыру, Қазақстан тарихындағы аса көрнекті тұлғалардың рөлімен таныстыру, Қазақстандағы кеңестік коммунистік жүйенің қалыптасуы мен қалыптасу процесін зерттеу,әлемдік тарихтың құрамдас бөлігі болып табылатын Отан тарихы туралы білімді студенттер санасында тереңдету, оларды азаматтыққа, отансуйгіштікке, ұлтжандыққа тәрбиелеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Орта ғасырлардағы Азия және Африка тарихы
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты-Орта Азия мен Африканың орта ғасырлық мемлекеттерінің тарихы, даму жолдарының ерекшелігі, Шығыстағы тарихи үрдістің ерекше сипатына негізделген факторлар туралы жан-жақты түсінік қалыптастыру; алынған білімді орта жалпы білім беретін мектепте тарихты оқытудағы теориялық және практикалық іс-әрекет барысында қолдануға үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Start up жобаларының экономикалық негіздемелері
    Несиелер: 5

    Startup жобалары заманауи бизнес-кәсіпкерліктің құралы ретінде. Стартап-жобаны әзірлеу алгоритмін құру әдістемесі. Бизнес-модельдеу. Кәсіпорынның негізгі капиталына инвестициялық шығындарды бағалау. Айналым капиталына инвестициялық шығындарды бағалау. Кәсіпорынның HR-ресурстарын қалыптастырудағы инвестициялық шығындарды бағалау. Кезең шығындарының, өзіндік құнының және шығыстарының экономикалық негіздемесі. Бағаны қалыптастыру. Қаржылық жоспарлау. Стартап-жобаны инвестициялық талдау. Стартап-жобаны қорғау

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазақстандағы көші-қон үрдістері
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты-мемлекеттің репрессивті-отаршылдық іс-шараларындағы Қазақстанның рөлі мен сілтеме институты туралы ғылыми білімді қалыптастыру. Міндеттері: осы проблематиканың тарихнамалық эволюциясында анықталатын тұжырымдамалық-ұғымдық құрылымдарды сипаттау; сілтеме институтының даму мысалында үш тарихи дәуірдің жазалау практикасында: патша және Сталин дәуірінің ажырамас бөлігі мен негізгі формаларының бірін көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты студенттерді әйелдер қозғалысының тарихымен тарихнамасымен таныстыру болып табылады. Пәннің мақсаттары: әйелдер қозғалысын зерттеудің теориялық - әдістемелік негіздерін нақтылау; формациялық - өркениеттік үрдістің негізгі тенденцияларының логикалық даму жолын нақтылау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Несиелер: 5

    Мақсаты-заманауи білім берудегі инновациялық үдерістердің мәні туралы түсінік беру; міндеттері: студенттердің инновациялық педагогикалық қызметті жүзеге асыруға мүмкіндік беретін мазмұнды, тәсілдер мен құралдарды меңгеру қабілеті; педагогикалық практика барысында инновациялық әдістерді, тәсілдер мен процедураларды меңгеру қабілеті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Ортағасырлардағы Қазақстан тарихы
    Несиелер: 4

    - студенттерге Қазақстан тарихының орнығуының негізгі сатыларын көрсету; - деректік талдау жасау дағдысын үйрету; - тарихи дамудың заңдылықтарын ашу; - студенттерді қазіргі ғылыми зерттеулермен таныстыру; - керекті нақты материалды игеру, өзіндік және объективті ойлау дағдысын қалыптастыру; алғашқы деректерге назар аудара отырып маңызды өзекті мәселелердің қысқаша тарихнамасымен таныстырып өту

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Ортағасырлық Еуропада конфессиялық қарым қатынастардың тарихы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты - Еуропадағы конфессияаралық қарым-қатынас мәселелерін ашу, оның тарихи дамуындағы мәні мен рөлін ашып зерттеу, қалыптасқан субъективті және объективті сәттерді ескере отырып, кейінгі орта ғасырларда да, қазіргі заманда да салыстыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • ХІХ ғ. екінші жартысы мен мен ХХ ғ. басындағы Қазақстанда кәсіпкерлік қалыптасуы және дамуы: тарихы мен тарихнамасы
    Несиелер: 5

    "XIX ғасырдың екінші жартысы мен XX ғасырдың басындағы Қазақстандағы кәсіпкерліктің қалыптасуы мен дамуы: тарих және тарихнама" – кәсіпкерлік тарихы, оның құрылымы, сондай – ақ Қазақстандағы кәсіпкерліктің қалыптасуы мен дамуының негізгі бағыттары бойынша базалық білімді қалыптастыратын жоғары оқу орны компонентінің пәні. Болашақ тарихшыларды тарихи-экономикалық зерттеу әдістерімен таныстыру маңызды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Батыс елдерінің индустриалдық қоғамының даму тарихы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – индустриалды үрдістерге тән тарихи үрдістерді оқып үйрену; Батыс мемлекеттерінің индустриалды кезеңдегі тарихы туралы терең және жан-жақты түсініктерді қалыптастыру, олардың даму жолдарының өзіндік ерекшеліктері, батыстағы тарихи үрдістің ерекше сипатын шарттайтын факторлар; Батыс елдеріндегі қоғамдар туралы терең және жан-жақты түсініктерді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Мұрағаттану және мұражайтану
    Несиелер: 3

    Пәннің міндеттері: әр кезеңдегі мұрағат және мұражай ісінің дамуының ерекшеліктері туралы жалпы мағлұмат беру; мұрағаттану және мұражайтану саласындағы заңдар және негізгі нормативтік әдістемелік құжаттармен таныстыру; мұрағаттық және мұражайлық құқық, менеджмент және маркетинг мәселелерінде студенттердің танымын кеңейту; студенттерді өткеннің тәжірибесінен сабақ ала отырып,бүгінгі күнді жақсы түсінуге.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Еуропа мен Американың жаңа және қазіргі заман тарихы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты - Еуропа және Америка елдерінің жаңа және қазіргі заман тарихы курсында экономикалық, әлеуметтік, саяси және идеологиялық жоспарда күрделі тарихи процесстерді, сонымен қатар саяси, экономикалық және әлеуметтік ойлардың негізгі бағыттарын мәдениет және менталдік құрамында қарастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Жоба 1
    Несиелер: 2

    Білім беру бағдарламасының бағыты бойынша ғылыми-зерттеу жұмысы. Әдеби шолу және алдындағы жүмыстарға талдау. Зерттеулер методологиясы. Зерттеу бөлімі. Зерттеу нәтижелерін талқылау. Зерттеу нәтижелері бойынша ұсыныстарды әзірлеу және қорытынды. Зерттеу нәтижелері бойынша есепті дайындау және қорғау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Еуропа және Америка елдерінің қазіргі заман тарихы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты - Еуропа және Америка елдерінің қазіргі заман тарихы курсында экономикалық, әлеуметтік, саяси және идеологиялық тұрғыда аса күрделі тарихи үрдістерді, сондай-ақ мәдениет пен ментальдік контекстіндегі саяси, экономикалық және әлеуметтік ойдың негізгі бағыттарын қарастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Несиелер: 5

    Пән мақсаты – нақты-тарихи жағдайда тарихи ойлар дамуының негізгі бағыты мен тенденцияларын анықтайтын тарихи танымның әлеуметтік негізін көрсету, Тарихнамашылардың қарастыратын ең басты объектісі тарихшылардың еңбектері; тарихи ғылым мекемелерінің, мерзімді баспасөз органдарының жүйесін зерттеу; - тарих ғылымы саласында мамандар дайындау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Еуразия тарихы
    Несиелер: 5

    Пәннің міндеттері Студенттерде тұжырымдамалық теориялық проблемаларды түсіну дағдыларын қалыптастыру. Қазақстанда тарихи процессте жалпы және жеке құбылыстарды анықтау, тарихи заңдылықтарды ажырата білу, себеп салды байланыстарды анықтау дағдыларын қалыптастыру; Студенттерге хронологиялық тұрғыдан Қазақстанның кеңестік дәуірі жөнінде кең фактологиялық мәліметтерді беру; Қазақстанның кеңестік дәуірі кезіндегі құбылыстарды жаңа теориялық методологиялық проблемалар аясынан түсіндіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Әлем тарихтың іргелі мәселелеріне жаңаша көзқарас
    Несиелер: 4

    Курстың зерттеу пәні дүниежүзілік тарихтың іргелі мәселелеріне қатысты жаңа, қазіргі заманғы тәсілдер болып табылады. Пәнді оқытудың мақсаты дүние жүзі тарихының философиялық, теориялық мәселелерін және оларға заманауи тәсілдерді зерделеу арқылы тарихшылардың кәсіби дайындығын тереңдету болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қазіргі замандағы Шығыс елдерінің модернизациясы
    Несиелер: 4

    Теориялық курс негізгі принциптері: нақты-тарихи жағдайда Шығыс елдерінің қазіргі заман тарихи дамуының негізгі бағыты мен факторларын анықтайтын тарихи танымның әлеуметтік негізін көрсету, тәжірибелік сабақтар студенттердің Шығыс елдерінің қазіргі заман тарихи негізгі бағыттары мен факторлары және заңдылықтарын анықтау бойынша жасау дағдыларын жетілдіруге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қазақстан тарихының тарихнамасы мен деректануы
    Несиелер: 5

    Тарихшылардың қазіргі заманғы мамандарын теориялық-әдіснамалық және арнайы даярлауды қамтамасыз етуден тұрады.; - тарих ғылымының қалыптасу, қалыптасу, өзгеру және даму үрдістерін қарастыру, негізгі кезеңдерді анықтау; - студенттерге тарихи шындықты объективті талдау үшін тарихи деректермен жұмыс істеу және анықтау дағдыларын үйрету. - тарихи ойлау негіздерін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Несиелер: 3

    Қазақстан дүние жүзінің көптеген елдерімен тең деңгейде дипломатиялық және экономикалық қарым-қатынастар орнатты.Бүгін біздің еліміз халықаралық дәрежеде танылудың жаңа сапалық деңгейіне көтерілді Тәуелсіздік жылдары еліміздің сыртқы саясаттағы күш-жігерінің арқасында орасан зор тарихи маңызы бар міндеттер орындалды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Азия және Африка елдерінің жаңа тарихы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты - Азия және Африка елдерінің жаңа тарихы курсында экономикалық, әлеуметтік, саяси және идеологиялық тұрғыда аса күрделі тарихи үрдістерді, сондай-ақ мәдениет пен ментальдік контекстіндегі саяси, экономикалық және әлеуметтік ойдың негізгі бағыттарын қарастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Павлодар Ертіс өңірінің тарихы және тарихнамасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – Павлодар Ертіс өңірінің тарихы мен тарихнамасы саласындағы студенттердің кәсіби дайындығын тереңдету. Пәннің міндеттері – студенттердің ой-өрісін кеңейту; ғылыми жұмыстың негізгі әдістерін, тәсілдерін үйрету; жеке ғылыми тақырыптарда жұмыс істеу қабілетін көрсету үшін мүмкіндіктер жасау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Несиелер: 5

    Пәнің мақсаты – Алаш тарихы мен тарихнамасын зерттеу.Пәннің мақсаты-студенттердің Алаш қозғалысы мен автономиясының тарихнамасы бойынша ғылыми білімін қалыптастырудан тұрады.Осы проблематиканың тарихнамалық эволюциясындағы концептуалды-ұғымдық құрылымдарды студенттерге сипаттау;Алаш-Орда мысалында қазақ мемлекеттілігінің дамуын студенттерге көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Код ON1

    байқаушылыққа, интерпретацияға, талдауға, қорытындыларды шығаруға қабілеттілікке, бағалау беруге қабілеттілікке ие, сыни ойлау дағдыларына, креативтікке ие, өзін-өзі дамытуға қабілетті

  • Код ON2

    әртүрлі әлеуметтік жағдайларда барабар бағдар ала алады, командада жұмыс істей алады, өз көзқарасын дұрыс қорғай алады, жаңа шешімдер ұсына алады Әлеуметтік-этикалық құзыреттер

  • Код ON3

    азаматтық және патриотизм идеялары, қоғамдық сананы жаңғырту-Рухани Жаңғыру, университеттік, аймақтық, республикалық деңгейдегі іс-шараларды ұйымдастыру және қатысу кезінде Қазақстанды Үшінші жаңғырту негізінде көшбасшылық қасиеттерге ие.

  • Код ON4

    коммуникацияның мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде (А2, B1, B2 деңгейі), оның ішінде кәсіби салада негізгі дағдыларын меңгеруді көрсетеді

  • Код ON5

    Қазақстан Республикасының қолданыстағы нормативтік-құқықтық актілерін ескере отырып, стартап-жобаларды әзірлей алады, оның ішінде экология және табиғатты пайдалану саласында және оларды экономиканың әртүрлі салаларында іске асыра алады

  • Код ON6

    командада жұмыс істей алады, нақты міндеттерді шешу үшін ымыраға келе алады.

  • Код ON7

    стандартты кәсіби міндеттерді шешу және жұмысты ұйымдастыру үшін ақпараттық-коммуникациялық технологияларды меңгерген

  • Код ON8

    кәсіптік қызметте логикалық ойлауды қолдану үшін күнделікті жағдайларда өндірістік міндеттерді шешу үшін қажетті логикалық ойлауы бар

  • Код ON9

    кең ой-өрісі мен ойлау мәдениеті бар жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін Тарих ғылымдары саласындағы базалық білімге ие

  • Код ON10

    негізгі тарихи ұғымдар мен тарихи терминологияны, тарих пен аралас пәндердің теориялық және әдіснамалық негіздерін ( этнология, Мұрағаттану, география және т. б.) меңгерген.)

  • Код ON11

    Тарихи көздермен, мұрағаттық құжаттармен, мұражай экспонаттарымен жұмыс істей алады

  • Код ON12

    жаһандық тарихи проблемалар туралы пікірді талдау және қалыптастыру қабілетіне ие

6B02201 Тарих
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B034 Тарих

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B02201 Тарих
Бакалавриат

А.Байтұрсынов атындағы Қостанай мемлекеттік университеті

БББТ: B034 Тарих

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B02201 Тарих
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B034 Тарих

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B02201 Тарих
Бакалавриат

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: B034 Тарих

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B02201 Тарихшы-зерттеуші, гуманитарлық пәндер оқытушысы
Бакалавриат

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: B034 Тарих

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B02201 Тарих
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B034 Тарих

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B02201 Тарих
Бакалавриат

Астана халықаралық университеті

БББТ: B034 Тарих

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B02201 Тарих
Бакалавриат

Сулейман Демирел атындағы университет

БББТ: B034 Тарих

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B02201 Тарих
Бакалавриат

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B034 Тарих

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top