6B02201 Тарихшы-зерттеуші, гуманитарлық пәндер оқытушысы в Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты толыққанды сапалы кәсіби білім, кәсіби құзыреттіліктерді алу, тарихи ойлауды дамыту және фактологиялық материалды меңгерудің жоғары деңгейін және жаңа ғылыми терминологияны пайдалана отырып, оны тиімді қолдану үшін жағдайларды қамтамасыз ету
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 243
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B034 Тарих
-
ҰБТ-дағы пәндер Дүниежүзі тарихы және География
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B022 Гуманитарлық ғылымдар
Пәндер
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Пәннің мақсаты білім алушыларда жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты, сондай-ақ цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді сыни бағалау және талдау қабілетін қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ежелгі дүние тарихы
Пәннің мақсаты - ежелгі әлемдік тарихты отандық және әлемдік тарихтың қазіргі заманғы үрдістеріне сәйкес зерттеу. Пәннің негізгі бөлімдері: Ежелгі әлемнің мәдениеті, Ассирия, Аккад, Шумер, Византия
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мамандыққа кіріспе
Пәнде тарих ғылымының ерекшеліктері, тарихи заңдылықтар мен құбылыстар, тарихи ұғымдар, дәуірлер, даму ерекшеліктері, өркениетер мен мәдениеттердің даму ерекшеліктері оқытылады. Пән тарихшы маманға қажетті біліктер мен дағдыларды қалыптастыруға ықпал ететін әдіс-тәсілдері мен оқытылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және тұрақты даму
Оқу пәнінің мақсаты табиғат пен қоғамның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтары туралы біртұтас идеяны қалыптастыру, техносферада адамды антропогендік, техногендік және табиғи шығу тегінің сыртқы жағымсыз әсерлерінен қорғау болып табылады. Адамның тіршілік ету ортасымен қауіпсіз өзара әрекеттесу жолдары, еңбекті қорғау және төтенше жағдайлардың жағымсыз факторларынан қорғау мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Пәнді оқу студенттердің ғылыми зерттеу әдіснамасы туралы білімі мен түсінігін қалыптастыруға бағытталған; болашақ ғылыми жұмыстың құрылымын құруға үйрету; мақсатты дұрыс тұжырымдауға, міндеттер қоюға үйрету; зерттеу объектісі мен пәнін анықтауға үйрету; ғылыми зерттеу әдістерін сауатты таңдауды игеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық хат
«Академиялық хат» курсының мақсаты студенттердің академиялық жазу жанрының негіздері бойынша теориялық білімдерін және оқу және зерттеу академиялық мәтіндерін жазудың практикалық дағдыларын дамыту болып табылады. Курсты оқу студенттерге ғылыми деректер қорынан ақпаратты іздеуге, мәтіндерді талдауға және қорытындылауға, академиялық жазбаның әртүрлі жанрларымен жұмыс істеуге байланысты кәсіби қызметті жүзеге асыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Әлемдік өркениеттер тарихы
әлемдік өркениеттің тарихын отандық және әлемдік тарих ғылымын дамытудағы заманауи үрдістерге сәйкес көрсету. Пәннің негізгі бөлімдері: өркениеттің пайда болуы мен таралуы, ежелгі дәуір, орта ғасыр, жаңа және қазіргі өркениеттер, ерекшеліктер, тарихи мектептер мен әлемдік өркениеттер туралы ілімдер.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік негіздері және стартаптардың тәлімгері
Курсты оқытудың мақсаты студенттердің Қазақстанда кәсіпкерлік принциптері, жаңа идеяларды іздеу және стартаптар құру әдістері, студенттер мен басқаларды кәсіпкерлікпен айналысуға тарту туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті тарихи және қазіргі контексте қалыптастыру мәселелерін қарастырады. Сыбайлас жемқорлықтың әмбебап мәнін, шығу сипатын, орнықтылығының себебін жүйелі түрде ашады, сондай-ақ Қазақстан Республикасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, адамгершілік-этикалық аспектілері талданады. Тәртіп сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы заңнамамен жұмыс істеу дағдыларын меңгеруді қалыптастырады және осы құбылысқа азаматтық ұстанымды қалыптастырады. Бұл пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті жетілдіруге және сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілікті қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Археология
Археологиядағы ағымдық үрдістерді зерттеу үшін тарихи ғылымның ажырамас бөлігін қамтамасыз ету. Пәннің негізгі бөлімдері - археология, тарихи қорғандар, ескерткіштер, тұрақтар құнды тарихи деректер.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақстан археологиясы
Отандық және әлемдік тарих ғылымын дамытудағы заманауи үрдістерге сәйкес Қазақстанның археологиясын таныстыру. Пәннің негізгі бөлімдері: Қазақстанның археологиясының тарихи ғылымдағы рөлі, Қазақстанның археологиялық ескерткіштері, бір және бірнеше мәдениет деңгейінің ескерткіштері, Қазақстанның археологиялық мәдениеті.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақстанның ежелгі заман тарихы
Қазақстанның ежелгі тарихын зерттеудің мақсаты отандық және әлемдік тарих тарихындағы қазіргі заманғы үрдістерге сәйкес Қазақстанның ежелгі тарихын зерделеуді көрсету болып табылады. Пәннің негізгі бөлімдері ежелгі Қазақстан аумағын мекендейтін тайпалар мен тайпалардың пайда болуы, орналасқан жері, саяси тарихы, әлеуметтік құрылымы және бай материалдық және рухани мәдениеті болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Музейтану
Пәнді оқытудың мақсаты тарихи даму жүйесіндегі музейтанудың ролі мен орнын таныстыру Пәннің негізгі тараулары: музей –әлеуметтік мәліметтерді сақтау институты, музейлердің классификациясы, тарихи музей және оның тарихи-мәдени мұраны сақтаудағы ролі, тарихи музейдің басты әлеуметтік функциялары: ақпараттық-танымдық, қор сақтау, ғылыми-зерттеу, құжаттау. музейтану ғылыми пән ретінде, оның гуманитарлық ғылымдар жүйесіндегі орны, қолданбалы музейдің негізгі бағыттары: ғылыми қор жұмысы, музейдегі экспозиция жұмысы, музей қызметіндегі мәдени-білімдік бағыт. Қазақстанның тарихи-мәдени мұрасын сақтау мәселелері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстанның ортағасырлар тарихы
Курстың мақсаты - ортағасырлық Қазақстан тарихын (VI-ші кезең - XVII ғасырдың басы) зерттеу, тарихи үдерістердің негізгі бағыттарын анықтау, Қазақстан аумағында Еуразия халықтарының тарихы мен өзара қарым-қатынасында тарихи оқиғаларды көрсету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Батыс пен Шығыстың ортағасырлық тарихы
Ортағасырлық өркениеттердің даму ерекшеліктерін зерттейді; Қалалардың білім беру үрдістері, ортағасырлық мәдениеттің пайда болуы, жаңа үлгідегі адамның қалыптасуы арасындағы байланыс; Батыс пен Шығыстың дамуының жалпы және ерекше белгілері; Тарихи терминдер мен ұғымдар. Ортағасырлық кезеңдегі Батыс пен Шығыстың көрнекті тарихи тұлғалары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ортағасырлар тарихы
Орта ғасыр дәуірінің негізгі мазмұны, оның ерекшеліктерін анықталады, жаңа әлемдік дүниетанымдық жүйенің пайда болуы мен дамуы, жаңа өркениет жүйесі туралы түсінік беріледі. Оның мазмұны Батыста, Еуропада, екі әлемнің синтезі - ежелгі, қазірдің өзінде христиан, және оның уақытында жоғары ұйымдастырылған және қиянатсыз, әлі күнге дейін пұтқа табынушылық, мемлекет құрылмаған. Екі әлемнің одағы Ренессанстың, Ұлы Географиялық ашылымдардың, Реформацияның және революцияның, феодализм элементтерінің жойылуына және капиталистік қатынастардың туындауына әкелді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Архивтану
Пәннің мақсаты қазіргі кездегі архив ісін ұйымдастыруды үйрету болып табылады. Пәнді оқуда құжаттарды сақтау, құжаттардың құндылығын анықтау, архив қорларын жасақтау, құжаттарға арналған ғылыми және анықтамалық жүйелерді жасақтау, құжаттарды пайдалану және сақтау технологиясына қатысты негізді бөлімдер оқытылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Алтын Орданың тарихы
Қазақ хандығының қалыптасуы мен даму тарихы, әлемдік тарихтағы орны мен маңызы, пәннің негізгі бөлімдері Ақ Орда, Моғолстан, Әбілқайыр хандығы негізінде Қазақ хандығының қалыптасуы, қазақ халқының, қазақтардың, қазақ хандығының дамуы, Алтын Орданың тарихы, тарихнамасы және аумағы, халқы, шекарасы, әкімшілік және саяси құрылымы туралы ақпарат беретін Алтын Орданың қалыптасуына, саяси тарихына және әлеуметтік-экономикалық жағдайына шолу жасау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тарихи өлкетану
Пән өлкенің тарихын жалпы тарихи үдеріс мән-мәтінінде зерттеуге және локалды тарих ұғымында оқып-үйренуге арналады. Егемендікті иеленуі мен Қазақстанның тәуелсіз даму жолына енуіне байланысты ұлттық тарихтың «ақ таңдақтарын» анықтаудың маңызы артып келеді. Пән белгілі бір аймақтың тарихын, әлеуметтік-экономикалық, саяси, мәдени дамуын, табиғат жағдайын жан-жақты зерделейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект негіздері
Курстың мақсаты: білім алушыларда қазіргі әлемде жасанды интеллекттің (ЖИ) мүмкіндіктері мен қолданылуы және олардың қызметтің әртүрлі салалары үшін маңызы туралы базалық білімді қалыптастыру. Курсты игеру барысында білім алушылар курстың қолдану салаларымен және негізгі ұғымдарымен танысады, ал дидактикалық ойындар мен практикалық және жобалық тапсырмаларды орындау барысында зияткерлік жүйелерді құру үшін машиналық оқытуды қолдану дағдыларын алады. Курстың мазмұнына келесі тақырыптар кіреді: ЖИ және оның тарихы туралы жалпы мәліметтер; ЖИ қолданумен байланысты этикалық мәселелер мен сын-қатерлерді талқылау; деректердің құпиялылығы, алгоритмдердің ашықтығы және қоғамға ықтимал әсер ету мәселелерін қарастыру; роботтардың физикалық құрылымы; нейрондық желілер және т. б.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қазақстан мәдениетінің тарихы
Қазақ мәдениетінің бастауы туралы түсінік беру, заманауи қазақстандық кинотеатр, театр, опера және балет, әдебиет, өнер, сондай-ақ Қазақстан Республикасының көрнекті мәдениет қайраткерлерінің қалыптасуын зерделеу жүзеге асады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Батыс пен Шығыстың жаңа заман тарихы
Пән Шығыс пен Батыстың тарихи дамуының ерекшеліктері, саяси-экономикалық үдерістердің айырмашылығы, негізгі мемлекеттері жайында білім қалыптастырады. Осы кезеңнің маңызды тарихи оқиғалары мен тұлғалары туралы баяндалады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Еуропа мен Американың жаңа заман тарихы
Пән Еуропа мен Америка елдерінің жаңа кезеңдегі саяси, экономикалық, әлеуметтік өзгерістер мен процесстері, мемлекеттік құрылымы, даму тенденциялары жайында түсінік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Түркі халықтарының тарихы
Тақырыптың мақсаты адамзат тарихындағы түркі халықтарының орны мен тарихын ең жоғары әдіснамада зерттеу болып табылады. Пәннің негізгі тақырыбы: түркі халықтарының пайда болуы, олардың этникалық даму тарихы және олардың адамзат өркениетіндегі рөлі, Хун және Түрік империясы, Оғыз, Қыпшақ хандығы, Моңғол империясы, Алтын Орда, Әмір Темір, Осман империясы, Дели сұлтандығы, Ұлы Моғол империясы, Сельджук және Египет мемлекеті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақстанның жаңа заман тарихы
Пән Қазақстанның жаңа заманы хронологиялық шеңберінде Қазақстан территориясында болған тарихи оқиғалардың мән-маңызын үйретіп, тарихи сабақтастық пен заңдылықтар тұрғысынан оқытылады. Еліміздің аумағында болған тарихи құбылыс, оқиға әлемдік тарихпен байланысты жүргізіледі. Осы кездегі саяси өзгерістер, дәстүрлі қазақ қоғамының өзгеріске ұшырауының себеп-салдарлары талданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шығысты отарлау тарихы
Азяи және Африка елдерінің мемлекеттік құрылымының дамуы және олардың отарлық езгіге түсуінің себептері айтылады. Тарихи оқиғалар мен тарихи тұлғалары зерттеледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазақ диаспорасының тарихы
Пән қазақ диаспорасының қалыптасу тарихы және қазіргі кездегі қазақ диспоралары туралы ақпарат береді. Шетелдегі қазақ диспорассының тарихы, олардың қызметтері, даму ерекшеліктері, ата жұртпен байланысы,қазақ диаспорасының танымал тұлғалары, ұйымдары, қызметі оқытылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тарихи және мәдени ескерткіштерді қорғау
Пәнді оқытуда тарихи-мәдени ескерткіштер ұғымы, оалрды қорғау заңнамалары, ескерткіштердің деректік тарихи маңызы бойынша ақпараттар беріледі. Ескерткіштер классификациясы, тарихи, мәдени, табиғи, сакралды ескерткіштер, оларды қорғау жұмыстары, халықаралық, ЮНЕСКО, республикалық,. өңірлік реестр тізіміндегі ескерткіштер және олардың тарихи мұра ретіндегі құндылығы. Ескерткіштеді қорғаудағы заманауи технологиялардың рөлі айтылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстан Республикасы әлемдік қауымдастықта
Қазақстан Республикасы әлемдік қауымдастықта: Қазақстанның қазіргі заман тарихын отандық және дүниежүзілік тарих ғылымының қазіргі даму үрдістеріне сай зерттелуін көрсету. Пәннің негізгі тараулары: кеңестік жүйенің аяқталуы және КСРО-ның ыдырауы, ҚР тәуелсіздігінің жариялануы, саяси, экономикалық әлеуметтік салалардағы реформалар, демократияландыру және азаматтық қоғам құру, сыртқы саясаттың басым бағыттары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тарихи демография
Пәнде демографияның тарих зерттеулердегі рөлі мен орны анықталып, оның мәліметерін тарихи зерттеулерде қолдану әдіс-тәсілдері үйретіледі. Оқу барысында тарихи демографияның арнайы пән ретіндегі орны, зерттеу нысаны, негізгі ұғымдары туралы түсінік қалыптасады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Азия және Африканың жаңа заман тарихы
Жаңа замандағы Азия мен Африка елдерінің тарихи дамуындағы маңызды белестерді оқытады. Бұл елдердің дамуындағы айырмашылықтар, мәдени және саяси құрылымының ерекшеліктері туралы білім қалыптасады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
ХХ-ХХІ ғғ. дүниежүзі тарихы
XX-XXI ғасырдағы әлемдік саяси құрылымның дамуына ықпал еткен саяси процесстер, тарихи тұлғалар, әлемдік қауымдастық, жахандық мәселелер , халықаралық ұйымдар, осы кезеңнің маңызды тарихи оқиғалары туралы білімді қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ауызша тарих: теория және практика
Болашақ мұғалімдер тарихтың ғылыми бағыты, сонымен қатар тарихты ұрпақтан- ұрпаққа жеткізудің қазақтың ауызша-тарихи дәстүрі, сонымен қатар медиа-технологиялар арқылы жазылған өмірбаяндық әңгіме-сұхбат арқылы белгілі бір тұлға мен қоғам тарихын зерттеудің заманауи технологиясы ретінде ауызша тарих теориясын зерттейді. Болашақ мұғалімдер мектепте ауызша дереккөздермен жұмыс істеудегі мұғалімдердің тәжірибесін талқылайды; ауызша тарихи дереккөздерді жинау, бекіту, сақтау, түсіндіру және талдау әдістерін біледі. Болашақ мұғалімдер тарих сабағында ауызша тарихи дереккөздерді талдау, түсіндіру және пайдалану дағдыларын жетілдіреді; ақпарат берушімен қарым- қатынас және өзара әрекеттесу арқылы зерттеуші рөлінде коммуникативтік құзыреттілікті қалыптасады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Еуропа мен Америка елдерінің қазіргі заман тарихы
Қазіргі заманның негізгі кезеңдері, тарихи үдерістердің қозғаушы күштер, саяси өзгерістер, тарихи тұлғалар, саяси-экономикалық процесстер туралы, тарихи дамуға ықпал еткен мемлекеттер тарихы баяндалады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Араб тілі
Курс болашақ мұғалімдердің Қазақстан тарихы бойынша медиа- өндіріс және контентті басқару негіздерін пайдалану қабілетін дамытуға; әртүрлі медиа құжаттарын, соның ішінде аудио, графиканы талдау, түпнұсқа дереккөздермен жұмыс істеу, Қазақстан тарихы бойынша электронды тасымалдау құралдарымен жұмыс істеу дағдыларын жетілдіруге бағытталған. Курс әлеуметтік желілердің тақырыптық әртүрлілігін түсінуге үйретеді, мәтіндердің авторлары ретінде пайдаланушылардың құқықтық және этикалық мәдениеті туралы білімдерін тереңдетеді; виртуалды аудиториямен әрекеттесу қабілетін дамытады; жаңа қарым-қатынас құралдарын қолдану сауаттылығын дамытады, мақсат қою, оны шешу жолдарын анықтау, мақсатқа жету үдерістерін сипаттау үшін ойлауды жобалауды жетілдіреді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Орталық Азия елдеріндегі этносаяси үдерістер
Орталық Азия аймағындағы қазіргі этносаяси процестердің ерекшеліктері баяндалады. Пәнді оқытуда этно-саяси процесстер ұғымы, ұлттар мен ұлттық қатынастардың негізгі ұғымдарын зерттеуге негізделген олардың эволюциясы, этносаралық қақтығыстарды болжау әдістемесін қарастыру, Орталық Азия мемлекеттеріндегі этносаралық шиеленістер мен қақтығыстардың объективті ішкі себептерін түсіну және талдау, өңірлік этнонализмнің ерекшеліктерін, оның өсуінің негізгі себептерін түсіну, Орталық Азия мемлекеттеріндегі этносаралық шиеленістердің себептерін бейтараптандыру бойынша алдын-алу шараларының жүйесін ұғыну бойынша мәселелер қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Қосалқы тарихи пәндер
Тарихи пәндер бойынша тарихи білім және тарихи деректер мен туындылардың пайда болуы мен даму тарихы. Пәннің негізгі бөлімдері: палеография, геральдика, филантропия, тарихи метрология, хронология, нумизматика, генеалогия, тарихи информатика. Пәннің мақсаты - қазіргі заманғы тарихшы және тарихи ақпараттық кеңістіктегі болашақ тарихшылардың компьютерлік жұмыстардағы ақпараттың ғылыми зерттеулерде практикалық қолданылуы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақстанның қазіргі заман тарихы
Қазақстанның қазіргі заман тарихы: 20ғ. басындағы Қазақстанның саяси, әлеуметтік-экономикалық жағдайы, мәдени дамуы мен саяси тарихи жағдайлары туралы қарастырылады Қазақстанның қазіргі заман тарихын отандық және дүниежүзілік тарих ғылымының қазіргі даму үрдістеріне сай зерттелуін көрсету
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Азия және Африканың қазіргі заман тарихы
Қазіргі заманғы Азия мен Африка мемлекететінің даму ерекшеліктері бойынша білім беріледі. Азия мен Африкадағы индустриалды өркениеттегі экономикалық, саяси және әлеуметтік процестердің сипаты, бірінші және екінші дүниежүзілік соғыстар, өнеркәсіптік қоғамның индустриалды дағдарысы және постиндустриалды өркениеттің қалыптасуы, биполярлы әлем, ғылыми-техникалық революция , XXI ғасырдағы жаһандық даму мәселелері баяндалады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Тарихи информатика
Пән барысында сандық деректердің барлық түрлерін жинауға, талдауға және өңдеуге арналған әдіс-тәсілдер және оны тарих ғылымында қолдануға үйрену жүзеге асады. Ақпараттың басқару құралы ретінде компьютерлік техникамен жұмыс істеу, азіргі заманғы тарихи және тарихи ақпаратты таңдау, оқу кезінде ақпараттық технология жетістіктерін қолдану білу жүзеге асады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақстан тарихының тарихнамасы
Қазақстандағы тарих ғылымы, оның кезеңдері, тарихнама пәнінің мақсаты, тарихи зерттеулер жүргізудің ерекшеліктері, танымал тарихшылар және олардың еңбектері, қазақстан тарихының маңызды оқиғаларына, дамуына байланысты жарияланған ғылыми еңбектер талданады. Тарихнамалық көзқарастар мен пікірлер, тарихи мектептер бойынша білім қалыптасады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Қазақстанның балық шаруашылығының даму тарихы
Пәннің мақсаты-Қазақстанда балық шаруашылығының қалыптасуы және оның даму тарихы.. Патша өкіметінің балық шаруашылығындағы жүргізген отаршылдық саясаты. Балық шаруашылығының дамуының нәтижесінде өңірге капиталистік қатынастардың енуі, жергілікті қазақтардың сауда, ақша-тауар байланыстарына тартылуы. Патша әкімшілігінің балық кәсіпшілігі дамыту жолындағы жасаған іс-шаралары мен қызметтері. Балық кәсіпшілігі жөніндегі мекемелерінің құрылымы, штаты, қаражаты
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дүниежүзі тарихының тарихнамасы
Дүниежүзі тарихының тарихнамасы пәні, мақсаты, міндеттері. Тарихнамалық мектептер. Зерттеу нысаны. Тарих ғылымындағы тарихнаманың алатын орны, әлемдік тарихи маңызды оқиғалар бойынша зерттеулер және олар бойынша қалыптасқан пікірлер. Шетелдік танымал тарихшылар және олардың көзқарастары
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Этнология
Этнологиялық зерттеулердің ерекшеліктері, әдістері мен тәсілдері. ежелгі дәуірден бүгінгі күнге дейін Қазақстанның аймақтарының этнологиялық тарихының негізгі кезеңдері, ерекшеліктері; этнологиялық зерттеулер әдістеріне негізделген зерттеулер жүргізу; тарихи зерттеулерде этнология саласындағы базалық білімді қолдану; қазақтардың этнографиялық мұрасын зерттеудің ерекшеліктері, әдістері мен тәсілдері; ежелгі заманнан бүгінгі күнге дейін Қазақстанның этнологиялық тарихының негізгі кезеңдері, ерекшеліктері; этнологиялық зерттеулер әдістеріне негізделген зерттеулер жүргізу;
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Тарихи таным теориясы
Тарихты немесе өткенді түсіндіру қоғамдық сананың бөлігі, саяси және идеологиялық түсініктің бір бөлігі және әлеуметтік даму стратегиясын айқындаудың маңызды көзі болып табылады. Пәннің негізгі бөлімдері: тарих философиясы мен заманауи дәуірдің міндеттері, тарихтың кең мағынасы, пәннің категориялық аппараттары: әдіс, әдіснама, тарих философиясы, тарихи философия, эпистемология, білім әдісі, тарихи білім, тарихи процесс, тарих, тарихи теория, өркениет, мәдени және тарихи жүйе, тарихи сана.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстан тарихының деректемесі
Қазақстан тарихының деректік базасы, қазақстандық деректанудың қалыптасу тарихы, деректану мектептері, Қазақстан тарихы бойынша деректердің классификациясы, деректермен, мәтіндермен жұмыс жасау жолдары
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Теориялық деректену
Деректанудың ғылым ретіндегі қалыптасу тарихы, деректер классификациясы, деректермен жұмыс жасау әдістері, деректердің тарихи, әлеуметтік, ақпараттық маңызы, архивтер қорындағы құжаттар және олармен жұмыс жасау әдістері баяндалады. Деректермен жұмыс жасау және оларды саралап, құндылығын анықтау жұмыстары
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Этногенез және қазақтардың этникалық тарихы
Пәннің негізгі тақырыбы: қазақ халқының этногенезі мен этникалық тарихының теориялық мәселелері, қазақ халқының қалыптасуының тарихи негіздері, ежелгі және орта ғасырлық Қазақстанның аумағындағы этникалық үдерістер, Қазақ хандығының қалыптасуына байланысты қазақ халқының қалыптасуы «Қазақ» атауының пайда болуы мен мағынасы, ортағасырлық кішігірім этно-изометриялық Ұлы, Орта, Кіші бірлестіктерді қалыптастыру механизмдері баяндалады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Қазақстанның мұнай-газ өнеркәсібінің тарихы
Пәнді зерделеу мақсаты Қазақстанның көп салалы өнеркәсібінің даму тарихы мәселелерін тарихи-экономикалық тұрғыдан қарастыру. Қазақстандағы нарықтық қатынастардың дамуы. Мұнай және өнеркәсібінің даму тарихы. Мұнай өнеркәсібіндегі шетел инвестицияларының рөлі. Қазақстанның мұнай-газ өнеркәсібіне жалпы сипаттама. Қазақстанның минаралды шикізат ресурстары. Мұнай өңдейтін өнеркәсіптер Сыртқы экономикалық қарым қатынастары. Қазақстанның табиғи ресурстарын тиімді пайдалану мәселелері
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақ халқының рухани мәдениетінің тарихы
Пән қазақ халқының бай рухани мұрасымен таныстырады. Оқыту барысында қазақ халқы, оның рухани мәдениеті, дәстүрлері, әдебиеті, музыкалық өнері, ауыз әдебиетінің рухани-идеологиялық негіздері, театр, кино, ұлт зиялылары жайында оқытылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Деректеме
«Деректеме» пәнінің мазмұны - Жалпы деректанудың негізгі ұғымдары туралы жүйелі білім беріледі, деректануды талдау мен синтездеудің кәсіби дағдыларын қалыптастырады; отандық тарихтың негізгі көздерімен және олардың зерттеу әдістерімен таныстырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дүниежүзі тарихының деректемесі
Пән студенттерді тарихтың түрлі кезеңдеріне тән маңызды тарихи деректер кешенімен таныстырады. Тарихи деректерді анықтау, саралау, сұрыптау, қолдану әдістерін меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстандағы ұлт-азаттық қозғалыстар тарихының тарихнамасы
Қазақстанның азаттық қозғалысын зерттеушілер, әрбір азаттық күресі бойынша қалыптасқан пікірлер, зерттеу әдістері жайында білім алып, тарихнамалық талдаулар жасау арқылы азаттық қозғалысының зерттелу деңгейін меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 7
Профессии
Оқыту нәтижелері
- гуманитарлық ғылымдар, мамандандырылған ғылыми мекемелер саласындағы ақпарат пен арнайы әдебиет көздерін олардың сенімділігі тұрғысынан түсіндіру
- әлемдік және отандық тарихтың, өлкетану тарихының, мұражай дела мен мұрағаттану ерекшеліктерінің негізгі оқиғаларының тарихи маңызын бағалау
- әлеуметтік, гуманитарлық және тарихи ғылымдардың негізгі құралдарын, сондай-ақ тарихи зерттеудің негізгі әдістерін қолданыңыз
- тарихи дереккөздерді талдау, жүйелеу арқылы ғылыми мекемелерде (архивтерде, мұражайларда, ғылыми-зерттеу орталықтарында және т.б.) ғылыми жобаларды іске асыру
- тарихтың кең кезеңі (ежелгі, ежелгі, ортағасырлық, жаңа және жаңа, заманауи)туралы іргелі білімді көрсету
- кәсіби қызметте ақпараттық технологиялар мен жасанды интеллект мүмкіндіктерін пайдалану: интернет-ресурстар, ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату бойынша бұлтты және мобильді қызметтер, үлкен деректер және т. б.
- тарихи білім беру құрылымын, оқу материалының компоненттерін қолдану, оқыту әдістерін, ғылыми зерттеулердің әдістемесі мен әдіснамасын таңдау, пәнаралық тәсілді қолдану, ғылыми және әлеуметтік мәселелерді, қоғам мен мемлекеттің әлеуметтік-саяси ұйымының ерекшеліктерін дербес анықтау және шешу
- Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтары мен өзіндік ерекшелігін терең түсіну және ғылыми талдау негізінде азаматтық ұстанымды көрсету
- ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін білу және оларды гуманитарлық ғылымдар саласында қолдану, ғылыми және тарихи талдау мен жалпылаудың әртүрлі әдістерін, ғылыми диалог пен пікірталас формаларын қолдану
- тарихнамалық есепті шешуде маңызды ғылыми әдебиеттерді, библиографиялық және басқа да ақпараттық көздерді талдау
- философия, әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология, экологиялық ойлау, құқық және кәсіпкерлік негіздері, ғылыми зерттеу әдістері туралы негізгі білімді ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби коммуникацияның әртүрлі салаларындағы жағдайларға баға беру
- тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде коммуникацияға түсу
- Араб тілінің әріптері мен атауын жаттайды және харекелер, тануиндер сукун мен шәддә ерекшелігін түсінеді, артикль, шамсия, құамария әріптерін, хамзаның тірек қызметі мен уасл хамзасын түсіну дағдыларын қалыптастырады. Араб тілінде сөз таптары, есім, етістік, харыф болып табылады, есім сөздер, зат есім, сын есім, сан есім, есімдік, есімше, түбір және дауссыз дыбыстардың негізгі қағидаттары мен заңдылықтарын меңгереді.
- Әлем және Отан тарихындағы тарихи оқиғаларды, үдерістер мен құбылыстарды өзара байланыста талдайды, жалпыны салыстырып, белгілі бір фактілерді бөліп көрсетеді. Заманауи тәсілдер мен әдістерді қолдана отырып, қажетті ақпаратты іздейді, деректерді жинайды, тарихи дереккөздермен, архив материалдарымен, музей экспонаттарымен жұмыс істейді.
Ұқсас БББ
6B02201 Тарих
Сулейман Демирель атындағы университеті
6B02201 Тарих
Торайгыров университеті
6B02201 Тарих
Астана халықаралық университеті
6B02201 Тарих
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B02201 Тарих
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B02201 Тарих
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B02201 Тарих
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B02201 Ғылыми тарих
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi