Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02201 Тарих в Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

Пәндер

  • Алғашқы қоғам тарихы

    Бұл пән білім алушылар арасында антропо-, әлеуметтік және мәдени генезис процестері мен адамзаттың тарихи дамуының негізгі жолдары туралы қазіргі заманғы адамның ежелгі ата - бабаларының пайда болуынан бастап алғашқы өркениеттердің қалыптасуына дейінгі тұтас көзқарасты қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Археология

    Адамзаттың өткенін материалдық көздерден зерттейтін пән білім алушыларды тарих ғылымының бөлігі ретінде археологияның ерекшеліктерімен, негізгі жетістіктерімен таныстырады. Археологиялық зерттеулердегі қазақстандық, кеңестік және шетелдік археологтар, ескерткіштер, археологиялық ескерткіштерді іздеу және зерттеу әдістері туралы алғашқы түсінік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қосалқы тарихи пәндер

    Оқу процесінде білім алушылар палеография, сфрагистика, метрология, хронология және басқа да пәндер сияқты оның құрамына кіретін пәндер туралы ғылыми түсінік қалыптастырады, олар нақты дереккөздердің барлық түрлерімен анықталады, олардың практикалық маңыздылығы туралы білім тарихшы үшін маңызды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ежелгі дүние тарихы

    Пән білім алушыларда ежелгі өркениеттер дамуының негізгі кезеңдері мен заңдылықтары туралы кешенді және ғылыми түсінік қалыптастырады, осы өркениеттердің адамзат тарихындағы рөлі, олардың мәдени және тарихи ерекшелігі, тарихи өткенге саналы құндылық қатынасы туралы түсінік қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Ортағасырлар тарихы

    Пән білім алушыларда медиевистиканың әртүрлі мектептері арасында маңызды теориялық мәселелерді тану дағдыларын қалыптастырады. Орта ғасырдағы батыс елдерінің тарихи дамуының негізгі және өзекті мәселелерін; Еуропаның ортағасырлық мемлекеттерінің қалыптасу және даму кезеңдерін; орта ғасырдағы батыс еуропа мәдениетінің маңызды жетістіктері мен ерекшеліктерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ежелгі Қазақстан тарихы

    Пән ежелгі дәуірден XIII ғасырдың басына дейінгі Қазақстан аумағындағы тарихи процестің негізгі кезеңдері мен ерекшеліктері туралы толық түсінік береді. Ежелгі кезеңдегі Қазақстан тарихын зерттейді, тарихи процестердің негізгі жалпы бағыттарын ашады, Еуразия халықтарының тарихымен өзара байланыста және өзара іс-қимылда тарихи оқиғаларды көрсетеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тарихи жағрафия

    Тарихи жағрафия пәні ұғымы туралы түсінік береді, сондай-ақ басқа ғылымдармен қарым-қатынасын анықтайды.Тарихтың әртүрлі ғылыми мектептерінде тарих пен жағрафияны оқытуды үйлестіру дәстүрі қарастырылады. Ол кеңістік пен орынды зерттейді: гуманитарлық ғылымдардың ХХ ғасырдың аяғы - ХХІ ғасырдың басындағы кеңістік мәселесіне бағытталуын қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Этнология

    Пән аясында білім алушылар негізгі мақсаттар мен міндеттер, сондай-ақ этнологиялық ғылым пәні туралы түсінік алады. Бұл пән студенттерге этностардың қалыптасу процесін жалпы мәдениеті, тілі, дәстүрі, аумақтық байланысы бар тарихи-мәдени қауымдастық ретінде қарастыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Пән білім алушыларда жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастырады. Пән аясында білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды іс жүзінде қолдануға, жинақтарды көбейтуге, бюджетті сауатты жоспарлауға, салықтарды есептеуге, салық есептілігін дұрыс толтыруға, қаржылық проблемалар туындаған кезде қаржылық шешімдер қабылдауға және қаржылық алаяқтықты тануға үйренеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ортағасырлық Қазақстан тарихы

    Пән қазақ мемлекеттілігінің, қазақ этносының, өзіндік материалдық және рухани мәдениетінің, шаруашылығының қалыптасуы нәтижесінде объективті тарихи процесс ретінде ортағасырлық Қазақстан тарихы бойынша білімді қалыптастырады. Курстың түйінді проблемаларын Қазақстанның автохтонды халқының шектес халықтар мен мемлекеттермен тұрақты және ұзақ өзара іс-қимылы тұрғысынан зерделейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Пән экономикалық ойлау тәсілін, бәсекелестік ортада кәсіпорындардың табысты кәсіпкерлік қызметін ұйымдастырудың теориялық және практикалық дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі

    Пән білім алушыларда төтенше жағдайлар кезіндегі мінез-құлық білімін, қоршаған орта жағдайында ұқыпты және сақ мінез-құлық дағдыларын, қауіпсіздік техникасын білуді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулердің негіздері және академиялық хат

    Пән оқытылатын саладағы ғылыми зерттеулер әдістері мен академиялық хатты зерттеуге бағытталған. Білім алушылар тұжырымдамалық аппаратпен және зерттеу жұмысының негізгі кезеңдерімен, әдістердің жіктелуімен, оларды қолдану салаларымен танысады. Білім алушылар ғылыми зерттеулерді сандық және сапалық талдау дағдыларын игеруге және оның нәтижелерін академиялық ортада мақала мен баяндамалар түрінде ұсынуға үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Теориялық деректану

    Бұл пән білім алушыларға тарихи дереккөздерді зерттеу мен зерттеудің жалпы әдістері бойынша қажетті білім көлемін береді, оларды дереккөздерді зерттеудің белгілі бір құралдарымен таныстырады. Теориялық деректану танушы субъект-тарихшының өзі зерттеп отырған дереккөзбен байланысын теориялық және нақты ашуды қамтиды, яғни бұл дереккөзді тарихи зерттеулерде зерттеу және пайдалану тарихы мен тәжірибесі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пәнді оқу заңнамалық нормалардың рөлі туралы жалпы түсінік беретін құқықтың негізгі салаларының мәселелерін қарауға бағытталған, сондай-ақ білім алушылардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымы мен құқықтық мәдениетін қалыптастыруды зерделеуді көздейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақ диаспорасының тарихы

    Пән қазақ диаспорасының пайда болу процесін, қалыптасу және даму жолдарын қарастырады. Білім алушылар қазақ диаспорасының өзіне тән ерекшелігі-бейімделу қабілетінің, генетикалық тұрғыдан қалыптасқан көшпелі өмір салтының арқасында және олардың әлеуметтік-психологиялық, физиологиялық және дүниетанымдық қабілеттеріне әсер еткен полиэтникалық, көпмәдениетті және көп діни құрылымы бар елдерде табысты жұмыс істеуі болып табылатынын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақ мемлекеттілігінің тарихы

    Пән Қазақ мемлекеттілігі, оның дамуы, тарихтың әртүрлі кезеңдеріндегі әртүрлі типтері, нысандары мен функциялары, тұтастай алғанда қазақ қоғамының саяси, құрылымдық және аумақтық ұйымының сабақтастығы мен жаңаруы туралы түсінік қалыптастырады. Генезисте қазақ мемлекеттілігі мен мемлекеттік билікті зерттеу мен теориялық тұрғыдан түсінудің объективті қажеттілігін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Көшбасшылық негіздері

    Бұл пәнді оқу кезінде студенттер көшбасшылық қасиеттерді, стильдерді, кәсіпорын, аймақ және тұтастай ел деңгейінде әсер ету әдістерін қолдана отырып, адамдардың мінез-құлқы мен өзара әрекетін тиімді басқарудың әдістемесі мен практикасын игереді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақстан тарихының дереккөздері мен тарихнамасы

    Пән білім алушыларды Қазақстан тарихы бойынша ең танымал дереккөздермен және тарихи еңбектермен таныстырады. Білім алушыларда тарихи үдерістің заңдарын дереккөздерді зерттеуде қолдана білу, Тарихи дереккөздердің әлеуметтік табиғатын және олардың эпистемологиялық функцияларын талдай білу, ғылыми зерттеулерде проблемалық Білімді, Қазақстан тарихнамасының мәселелері мен жетістіктерін пайдалана білу қабілетін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мұрағаттану және электрондық құжат айналымы

    Пән білім алушыларға Мұрағаттану тарихы мен теориясы бойынша кешенді ғылыми пән ретінде, мұрағаттану және құжаттану негіздері бойынша білім береді. Мұрағаттық ақпараттық құжаттарды жасау білігін, мұрағаттық құжаттарды жинақтау, есепке алу және сақтау, құжаттардың құндылығына сараптама жүргізу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Еуропа мен Америка елдерінің жаңа және қазіргі заман тарихы

    Пән Еуропа мен Америка елдерінің жаңа және қазіргі уақыттағы саяси, әлеуметтік-экономикалық және мәдени дамуы туралы түсінік қалыптастырады. Оқу барысында білім алушылар Еуропа мен Америка елдерінің саяси жүйелерін жаңғырту, Еуропа мен Америка елдерінің әлеуметтік-экономикалық және мемлекеттік-құқықтық дамуының негізгі үрдістері туралы білім алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық-талдау жұмысы және құжаттану бойынша Практикум

    Пән ақпараттық-аналитикалық жұмыс және құжаттану саласындағы негізгі теориялық және практикалық білімді қалыптастыруға бағытталған. Білім алушылар нақты ақпараттық-аналитикалық жұмыстың модельдерін құра және сипаттай алады, әртүрлі параметрлер бойынша мәтіндік ақпаратты аналитикалық өңдей алады, қорытынды ақпараттық және аналитикалық мәтіндерді дайындай алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның жаңа заман тарихы

    Пән XVIII - XX ғғ.басындағы қазақ халқы тарихының түйінді проблемалары бойынша жүйелі білімді, империялық кезең тарихын зерттеудегі заманауи әдіснамалық тәсілдерді түсінуді, осы кезең бойынша негізгі Тарихи деректер мен ғылыми әдебиеттерді білу ұғымын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    Пәнді оқудың мақсаты: әртүрлі салаға бейімделген интеллектуалды жүйелерді құрудың қазіргі теориясы мен тәжірибесі туралы тұтас жүйелі түсінік қалыптастыру. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер жасанды интеллекттің негізгі ұғымдары мен терминдерін біледі және олармен жұмыс істеуді үйренеді, өздерінің кәсіби қызметтерінің тиімділігін және нәтижелерін жақсарту үшін жасанды интеллекттің принциптерін, әдістерін және идеологияларын түсінеді, бағдарламалық құралдары мен әдістерін қолданады, сондай-ақ жасанды интеллектті пайдаланудың этикалық аспектілерін меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет елдердің тарихы бойынша деректер мен тарихнама

    Пән аймақтық құжаттардың ерекшелігін анықтай отырып, шет елдердің тарихын периодизациялауға сәйкес дереккөздердің әртүрлі түрлері мен түрлерін ашады. Пән тарихи білімнің мәні, формасы, функциялары, шет елдердің тарихы бойынша отандық және шетелдік тарихнамадағы маңызды бағыттар мен мектептердің эволюциясы туралы жүйелі білімді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет елдердегі демографиялық және көші-қон процестері

    Пән әлемдегі демографиялық және көші-қон процестерін мемлекеттердің дамуы тұрғысынан, сондай-ақ қазіргі кезеңдегі шет елдердің демографиялық дамуының маңызды мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тарихи процесс және таным теориясы

    Пән білім алушыларды ең танымал теориялық бағыттармен,тарихи таным принциптерімен, тарихи процестің категориялары мен заңдарымен, әдіснамалық теориялардың әртүрлі бағыттарымен таныстырады. Білім алушыларда отандық және жалпы тарихты зерттеуде тарихи үдерістің заңдарын қолдана білуді, Тарихи дереккөздердің әлеуметтік табиғатын және олардың эпистемологиялық функцияларын талдай білуді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тарихи-өлкетану жұмысының әдістемесі

    Пән білім алушыларда өлкенің тарихи өткені туралы білімді таратуға бағытталған теориялық білімді, сондай-ақ тарихи өлкетану саласында қажетті практикалық дағдыларды меңгеруді, тарихи ғылымды зерттеу қағидаттары мен әдістерін және өлкетанушы тарихшылардың практикалық қызметін меңгеруді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Азия және Африка елдерінің жаңа және қазіргі заман тарихы

    Пән білім алушыларда жаңа және қазіргі уақытта Афро-Азия елдерінің тарихи даму заңдылықтары мен ерекшеліктері туралы нақты түсінік қалыптастырады, екі құрлықтың әртүрлі аймақтарының даму ерекшеліктерін анықтайды, Азия мен Африканың тәуелсіз мемлекеттерінің қалыптасуындағы маңызды оқиғаларды көрсетеді, олардың қазіргі жағдайына сипаттама береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның қазіргі заман тарихы

    Пән туралы түсінік. Курстың тарихнамасы мен деректік негіздері. Қазақстан ХХ ғасырдың басында. Қазақстан азаматтық қарсыласу жылдарында. Қазақстандағы Кеңес өкіметінің қалыптасуы. Қазақстандағы тоталитарлық жүйені нығайту. Кеңестік Қазақстан мәдениеті. Қазақстан екінші дүниежүзілік соғысы жылдарында. Қазақстан "жылымық" "тоқырау" кезеңінде. Қазақстан қайта құру кезеңінде. Тәуелсіз Қазақстан. Тәуелсіз Қазақстанды нығайту. Қазіргі Қазақстан мәдениеті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Пән адамның өмір бойы дамуының факторы және құралы ретінде білім берудің мәнін, заңдылықтарын, тенденциялары мен перспективаларын зерттейді. Осы негізде педагогика білім беру процесін ұйымдастырудың теориясы мен технологиясын, осы процестің субъектілері (мұғалімдер мен оқушылар) қызметінің формалары мен әдістерін, сондай-ақ олардың өзара әрекеттесу стратегиялары мен әдістерін әзірлейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Халықаралық қатынастар тарихы

    Пән халықаралық қатынастардың қалыптасуы мен құрылымына айтарлықтай әсер еткен жаңа және қазіргі заманның әлемдік тарихындағы негізгі оқиғалар туралы түсінік береді. Зерттеу барысында халықаралық қатынастар жүйелерінің дамуының негізгі тенденциялары, жетекші әлемдік державалардың даму мен өзара байланыстағы сыртқы саясаты анықталды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жас ерекшелік психологиясы

    Пән адамның даму фактілері мен заңдылықтарын, оның психикасының жас динамикасын зерттейтін психологиялық ғылым саласын зерттейді. Жасқа байланысты Даму психологиясы адамдардың мінез-құлқындағы жасқа байланысты өзгерістерді анықтайды және осы өзгерістерді түсіндіруге, адамдардың тәжірибе мен білім алу заңдылықтарын ашуға тырысады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ҚР әлеуметтік-экономикалық және саяси жаңғыруы

    Пән ҚР-дағы модернизацияны зерттеудің әдіснамалық мәселелерін қарастырады, Қазақстанның әлеуметтік, экономикалық, саяси және құқықтық модернизация процесін көрсетеді. Сондай-ақ қазіргі уақытта білім, ғылым және мәдениет саласындағы жаңғырту мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тарихтың іргелі проблемаларына жаңа көзқарастар

    Пән тарихнамадағы жаңа тәсілдер призмасы арқылы әлемдік тарихқа үлкен әсер еткен мемлекеттер мен өркениеттердің пайда болуы, дамуы мен жұмыс істеуінің негізгі мәселелерін қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның экономикалық тарихы

    Бұл пән бізді күрделі экономикалық әлемді, республиканың әлемдік қауымдастықтағы орнын түсінуге үйретеді және ойлаудың экономикалық түрін дамытады. Сонымен қатар, қазақ халқының, қазақ мемлекеттілігінің жалпы түркі қауымдастығындағы, көшпелі өркениет жүйесіндегі, еуразиялық әлем халықтарының тарихи мәдени бірлестігінің рөлі мен орны ашылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі геосаясаттағы түркі халықтары

    Пән қазіргі әлемдегі түркі халықтары, түркі мемлекеттерінің саяси, әлеуметтік-экономикалық және мәдени аспектілердегі интеграциялық процестерінің дамуы туралы түсінік береді. Қазіргі заманғы халықаралық қатынастардың – түркі әлемінің жаңа ішкі жүйесінің қалыптасуының маңызды аспектілері мен тарихын, сондай-ақ оны құруға қатысатын әлемдік процестер актерлерінің рөлін зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тарихи антропология

    Пән антропо-бағдарлы тарихтың қалыптасу негіздерін зерттейді. Еуропалық тарихшылардың іргелі еңбектерін зерделеу кезінде студенттер тарихи антропологияның эволюциясымен танысады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Әлемдік өркениеттер тарихы

    Бұл пән білім алушыларда әлемдік өркениеттер, қалыптасу, даму және құлдырау ерекшеліктері туралы түсініктерін қалыптастырады. Өркениеттердің әртүрлі уақыт кезеңдеріндегі даму ерекшеліктерін анықтайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазақстан Республикасы әлемдік қауымдастықта

    Пән Қазақстанның сыртқы саясатының көп векторлылығын дамыту процесі туралы, жетекші мемлекеттермен және халықаралық ұйымдармен өзара байланыс туралы іргелі білімді қалыптастырады. Білім алушылар Қазақстан Республикасының негізгі аспектілері мен бастамаларын және олардың әлемдік қоғамдастықта іске асырылуын зерделейді, Қазақстанның бітімгершілік процестердегі рөлі туралы біледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тарих әдіснамасы

    Пән білім алушыларда ғылыми тарихи танымның маңыздылығы туралы түсінік қалыптастырады, тарих ғылымының ғылыми және әлеуметтік мәртебесін, оның тәртіптік құрылымын зерделейді, тарихи таным теориясын әзірлейді, тарихты зерттеу әдіснамасымен таныстырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қостанай облысының тарихы

    Бұл пән білім алушылардың Қостанай облысы территориясындағы ежелгі заманнан қазіргі уақытқа дейінгі әлеуметтік-экономикалық, мәдени және саяси үдерістер туралы түсініктерін қалыптастырады. Қостанай облысы ерте темір ғасырынан ежелгі мемлекеттердің құрамдас бөлігі болды. Орта ғасырларда Шығыс пен Батысты байланыстыратын көші-қон процесстері мен керуен жолдары Қостанай облысының территориясы арқылы өтті.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тарихты оқыту әдістемесі

    Пән білім алушылардың педагогикалық қызметке Теориялық,оқу-әдістемелік дайындығы бойынша жүйелі білімді қалыптастырады. Білім алушылар тарихи білімді берудің нысандарын, тәсілдерін, құралдарын, тарихты оқытуды ұйымдастырудың оңтайлы, тиімді нысандарын зерделейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Кәсіби функциялар мен міндеттерді орындау кезінде туындайтын мәселелерді шешу үшін табиғат пен қоғамды тануда заманауи ғылыми зерттеу әдістері мен академиялық жазудың мүмкіндіктерін қажетті деңгейде біріктіру. Практикалық және зерттеу міндеттерін шешуде тарихи, антропологиялық, археологиялық және этнологиялық ғылымдарды білудің базалық деңгейінде қолдануға қабілетті. Тарихи-мәдени мұра саласындағы ғылыми-зерттеу жұмыстарын, сараптамалық-талдамалық қызметті, далалық ғылыми зерттеулерді жүзеге асыру.
  • Осы саладағы ең озық білім элементтерін ескере отырып, гуманитарлық және әлеуметтік-саяси ғылымдар саласындағы білім мен түсінікті көрсету, сондай-ақ қазіргі заманғы тарих, антропология, археология және этнология теориясы мен әдіснамасын білу, тарихтағы, археологиядағы және этнологиядағы басым бағыттар туралы ақпаратты жинау, өңдеу, талдау және қорыту дағдыларын меңгеру. Ғылым тарихы мен философиясы саласындағы білімді пайдалана отырып, тұтас жүйелі ғылыми дүниетаным негізінде кешенді және пәнаралық зерттеулерді жобалау және орындау.
  • Мұрағаттық сақтауға құжаттарды жинауды, жүйелеуді, оларды қабылдау мен есепке алуды қамтамасыз ету, құжаттаманы іздеуге арналған анықтамалық аппаратты қалыптастыру жөніндегі жұмысты ұйымдастыру, оларды есепке алу, бақылау және сақтау шарттарын сақтау мақсатында мұражай, мұрағат және кітапхана қорына келіп түскен құжаттарды ғылыми жүйелеуді жүзеге асыру қабілеті.
  • Оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдану, мамандық бойынша пәндердің өзекті мәселелерін зерттеуде тарих ғылымының әртүрлі тұжырымдамаларын қолдану. Тарихи дамудың тұрақты тенденциясын анықтау және әлеуметтік процестерді модельдеу үшін соңғы зерттеулер негізінде ғылыми-ағарту жұмыстарын жүргізу.
  • Ғылым, мәдениет және білім беру саласында ғылыми, ағартушылық, Білім беру және тәрбие қызметін жүзеге асыру. Мемлекеттік, өңірлік мәдениет басқармаларында, мұражайларда, мұрағаттарда, ғылыми-зерттеу орталықтарында және басқа да қоғамдық ұйымдарда ұйымдастырушылық және басқарушылық жұмыс дағдыларын меңгеру. Ғылыми-қор, экспозициялық-көрме және педагогикалық қызметті ұйымдастыру және жүзеге асыру.
  • Әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін кітапхана қорында, электрондық ресурстарда, кітапхананың анықтамалық-іздестіру аппаратында және "Интернет" ақпараттық-телекоммуникациялық желісінде гуманитарлық ғылымдар саласындағы ақпаратты жинау мен түсіндіруді жүргізу. Кәсіби қызмет саласында ақпараттық-талдау жұмыстарын жүргізу. Қарама-қайшылықтарды анықтау және сенімді пайымдауларды табу үшін әртүрлі ақпарат көздерін салыстырыңыз. Ақпаратты талдаңыз және тапсырмаларды шешудің мүмкін нұсқаларын ұсыныңыз және олардың артықшылықтары мен кемшіліктерін бағалаңыз.
  • Қазақстан Республикасының Мемлекеттік және ресми тілдерінде және тарих ғылымы саласы мен кәсіптік қызмет саласында шет тілдерінде ауызша және жазбаша нысанда іскерлік коммуникацияны жүзеге асыру;
  • Басқару әдістерін анықтау, орындаушылардың жұмысын ұйымдастыру, ғылыми-практикалық қызметте басқару шешімдерін табу және қабылдау. Жұмыс бағдарламаларын ұйымдастыру және құру, басқа ұйымдармен бірлескен қызмет кезінде бірлескен орындаушылардың функцияларын үйлестіру, алынған нәтижелерді қорытындылау. Мемлекеттік басқару органдары, жергілікті өзін-өзі басқару органдары, ғылым және мәдениет саласындағы мекемелер мен ұйымдар, бұқаралық ақпарат құралдары үшін ақпарат жинау және талдау жүргізу. Құрылымдық бөлімшелер ережелерінің жобаларын және ғылыми-зерттеу ұйымдары, мұрағаттар мен мұражайлар қызметкерлерінің қызметінің тиімділігін бағалау критерийлерін әзірлеу.
  • Ғылымның қазіргі жай-күйін және өзгермелі әлеуметтік практиканы ескере отырып, жинақталған тәжірибені қайта бағалауға қабілетті, заманауи білім беру технологияларын пайдалана отырып, жаңа білім алуға және зерттеудің заманауи әдістері мен ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып, ғылыми-зерттеу қызметін дербес жүзеге асыруға қабілетті. Дала жұмыстары, кітапханалар, мұражайлар, мұрағаттар және желілік ресурстар жағдайында қойылған мақсаттарға қол жеткізу үшін қажетті ақпаратты зерттеудің ақпараттық-ресурстық базасын қалыптастыруды, жинауды және талдамалық өңдеуді жүзеге асыру. Электрондық есепке алу құжаттарын есепке алу мен жүргізудің электрондық автоматтандырылған жүйелерін пайдалануды ұйымдастыру және бақылау.
  • Зерттелетін мәселенің мақсаттары мен міндеттерін негіздей білу, анықталған фактілер негізінде ойлау логикасын дамыту және тұжырымдар мен тұжырымдарды анықтау қабілетін көрсету. Тарих ғылымындағы фактілерді, оқиғаларды, теорияларды және себептік тәуелділіктерді бағалау;
Top