Білім беру бағдарламасы өзекті емес

7M01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу (1.5) в QYZPU

Пәндер

  • Менеджмент

    Курс менеджменттің мазмұнын ашып, қазіргі заманғы басқарудың негізгі принциптері мен әдістерін, сондай ақ ұйымның өмір сүруін және бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз етудегі рөлін, басқарушылық қызметтің әртүрлі түрлерін жүзеге асырудың нақты дағдыларын, басқару жүйелерін және жобалық талдауды қалыптастырады, сондай-ақ басқарудың даму тарихын қарастырады. болашақ менеджерлердің кәсіби біліктілігі мен дағдыларын қалыптастыруға қызмет етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Меңгерілген тілдік білім мен сөйлеу біліктерін жүйелеу. Шет тілінде ауызша қарым-қатынас формаларының дағдыларын жетілдіру, баяндамалар мен хабарламалармен таныстыру, кәсіби қарым-қатынасты жүзеге асыру. Жазбаша дағдыларды жетілдіру. Қазіргі заманғы техникалық құралдар мен ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, кәсіби саладағы коммуникативтік міндеттерді шешуді жетілдіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Мектепке дейінгі ұйымның маркетингтік қызметін ұйымдастыру

    Білім беру қызметінің маркетингі басқару қызметінің бағыты ретінде. Қызметтер маркетингінің ерекшелігі. Мектепке дейінгі білім беру саласында маркетингтің қарқынды дамуының себептері. мектепке дейінгі ұйымдағы маркетингтік қызметтің мақсаты. БДҰ-ның қазіргі заманғы маркетингтік қызметінің принциптері. Маркетингтік қызметтің функциялары мен кезеңдері. Маркетингтік микро орта факторлары. Ата-аналар БСҰ білім беру қызметін тұтынушылар ретінде. МДҰ-да маркетингтік қызметті басқарудың заманауи тәсілдері мен технологиялары. Балабақшада маркетингті жоспарлау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Білім мен ғылымның қазіргі мәселелері

    Ғылым ұғымы. Ғылым және оның қоғамның дамуындағы рөлі. Ғылым білім жүйесі ретінде, ғылым Қызмет ретінде. Ғылыми түсінік, ғылыми заң, ғылым пәні. Ғылымның қазіргі жіктелуі және оның білім берудегі көрінісі. Білім берудің пәнаралық контексті. Білім туралы ғылымның даму кезеңдері. Ғылым мен білім берудегі өзекті мәселелер. Ғылыми білім әдіснамасы түсінігі. Әдіснама деңгейлері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазақстандағы және әлемдік білім беру үдерісіндегі мектепке дейінгі білім

    Қазақстандағы мектепке дейінгі білім беруді дамыту: Тарих және қазіргі заман. Республикадағы мектепке дейінгі білім беруді нормативтік-құқықтық сүйемелдеу. Қазақстан Республикасындағы мектепке дейінгі ұйымдардың әртүрлі модельдері үшін вариативті білім беру бағдарламалар ын әзірлеу. Қазақстанның мектепке дейінгі ұйымдарында педагогикалық үдерісті ұйымдастырудың авторлық, парциалды және педагогикалық технологиялары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кредиттік оқыту технологиясы бойынша ЖОО-да оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру

    Оқытудың кредиттік технологиясы түсінігі " оқытудың кредиттік жүйесін құру себептері-жоғары мектеп шеңберіндегі мақсаттар, міндеттер. Оқытудың кредиттік жүйесін қолдану арқылы оқу үдерісінің формалары білім алушылардың жеке жұмысы КТ негізі ретінде.Кредиттік оқыту нысанының өзіндік белгілері. Студенттердің білімін бақылау және бағалау жүйесі. ПОӘК, оның мазмұны. Кредиттік оқыту технологиясы кезіндегі білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарлары (ҮОЖ, ЖОЖ). КТ бойынша оқу процесін ұйымдастыру. ECTS типі бойынша кредиттерді қайта есептеудің қазақстандық жүйесі. ECTS типі бойынша кредиттерді қайта есептеудің қазақстандық моделі аясында академиялық ұтқырлық. Мамандарды даярлаудың құзыреттілік моделі контекстінде модульдік білім беру бағдарламаларын әзірлеу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Басқару психологиясы

    Басқарудың ғылыми-әдістемелік негіздері. Басқарудың психологиялықтеорияларының дамуы. Басқару психологиясының жалпы теориялық мәселелері. Басқарушылық ісәрекетті талдау. Менеджердің тұлғалық ерекшеліктері. Басқару міндеттерінің психологиялық ерекшеліктері. Меншік психологиясы. Басқарушының кәсіби іс-әрекеті. Басқару субъектісінің қызметтері. Басқарушылық қарым-қатынас психологиясы. Қызметкерлердің психологиялық сипаттамалары. Қызметкерлерді ынталандыру психологиясы. Ұйымның адам ресурстарын басқару технологиясы. Ұйымның кадрлық саясатын психологиялық қолдау. Ұйымдағы дау-дамалар психологиясы. Тұлғаның кәсіби деформациясының алдын алу технологиялары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Мектепке дейінгі білім беру процесін жобалаау

    Жобалық қызметтің мәні. Жобалық білім беру технологиясының мақсаттары, міндеттері. Жобаларды жіктеу. Тақырыпты таңдау. Жобалау қызметінің кезеңдері. Жобалау қызметінің ерекшеліктері. Ынтымақтастық. Жобаны дайындау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Мектепке дейінгі білім берудің мазмұны мен ұйымдастырылуының заманауи тәсілдері

    Мектепке дейінгі білім беру жүйесін реформалаудың қазіргі тәсілдерін талдау. Мектепке дейінгі білім беру реформаларының негізгі бағыттары. Мектепке дейінгі білім берудің мазмұнына әсер ететін факторлар. Қазіргі уақытта мектепке дейінгі білім беру мазмұнын жетілдіру және жаңғырту кезінде қолданылатын инновациялық-педагогикалық тәсілдер. Мектепке дейінгі білім берудің мазмұнын анықтайтын құжаттар, "әмбебап оқу іс-әрекеті" түсінігі. Тәрбиедегі субъект және объект мәселесі. Тәрбиешінің кәсіби тұлғалық қасиеттері. Тәрбие үрдісінің құрылымы. Мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеуге жеке тұлғаға бағытталған тәсіл.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • ЖОО-да оқу-тәрбие процесін жобалау

    Жоғары мектепте оқу-тәрбие үрдісін жобалаудың әдіснамалық бағыттары. Оқу пәні деңгейінде білім мазмұнын жобалау. Оқу сабақтары деңгейінде білім беру мазмұнын жобалау. Оқу сабақтарын жобалау принциптері мен формалары. Жоғары мектепте оқытуды ұйымдастырудың әртүрлі формаларын жобалаудың ерекшелігі. ЖОО-дағы аудиториялық сабақтардың негізгі түрлері: дәріс, семинар, коллоквиум, практикалық және зертханалық сабақтар, кеңестер. Студенттердің өзіндік жұмысы.ЖОО дәрісін жобалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Педагогикалық квалиметрия

    Сапаны өлшеу туралы ғылым ретіндегі квалиметрияның рөлі. Білім беру процесінің сапасын өлшеудің квалиметриялық әдістері; Мектепке дейінгі баланың жетістіктері мониторингіне қойылатын талаптар. Сапа феномен ретінде. Білім беру үрдісіне қатысушылардың жеке қасиеттерінің Квалиметриясы. Білім беру үрдісіне қатысушылардың субъектілік қасиеттерінің квалиметриясы. Педагогтың кәсіби құзыреттілік деңгейін бағалау әдістемесі және педагогикалық аттестаттау

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Педагогикалық зерттеудің әдіснамасы және әдістемесі

    Педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері. Философиялық әдіснаманың, жалпы ғылыми диалектикалық қағидаттардың, жеке-ғылыми әдістердің, психологиялық-педагогикалық зерттеулердің нақты әдістемелерінің және рәсімдерінің бірлігі. Зерттеу әдістерінің кезеңдері: ғылыми проблеманы қоюдан бастап материалдарды статистикалық және сапалы өңдеу және алынған зерттеу нәтижелерін рәсімдеуге дейін.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақ тілі графикасының тарихы

    Курс қазақ әліпбиінің тарихын зерделеуді қамтиды: араб графикасы - латын әліпбиі - кириллица. Халықтың ең үлкен өнертаңбасы-жазу. VI-VII ғасырдағы ежелгі түркі жазуы Араб графикасы. Шок дәуіріндегі қазақ латын әліпбиі. Кеңестік қазақ тіл білімінің дамуы. Қазақ жазуының латын графикасына көшуі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • ЖОО тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    ЖОО-дағы тәрбие процесінің мәні мен мазмұны.* Қазіргі заманғы концепциялар мен тәрбиелеу тәсілдері • Тәрбиенің заңдылықтары мен принциптері.Білім беруді жаңғырту тұрғысынан тәрбие жүйесіне қойылатын талаптар. Басқару және басқару жүйелері."Оқытушы - студент", "оқытушы - студенттік ұжым"қатынастар жүйесі. Тұлғаның өзін-өзі тәрбиелеу Тұжырымдамасы. Жоғары оқу орнында тәрбие процесін ұйымдастыру.Эдвайзердің жұмысы. Студенттік өзін-өзі басқару органдары. Жатақханадағы тәрбие жұмысы. Болашақ мамандардың тәрбиелілік өлшемдері мен көрсеткіштері және оны анықтау әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Латын графикасы және ғылыми терминология

    Әліпбиді, халықтар мәдениетінің жазуын, басты рухани құндылықты - қазақ тілін латын графикасына тиімді бейімдеу мәселелерін зерттеу. Орфографиямен, терминологиямен және ономастикамен танысу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесі

    Педагогикалық пәндерді оқыту әдістеме сінің пәні мен міндеттері педагогикалық пәндерді интеграциялау. Педагогика курсының құрылымы мен мазмұны. Педагогиканы оқыту технологиясы. "Педагогикалық мамандыққа кіріспе" курсының әдістемелік сипаттамасы. "Педагогиканың жалпы негіздері"бөлімінің әдістемелік сипатта масы. "Дидактика", "Тәрбие теориясы" бөлімдерінің әдісте мелік сипаттамасы. "Педагогика тарихы" бөлімінің әдістемелік сипаттамасы. Педагогика бойынша арнайы курстар. Оларды оқыту ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарын басқарудың әдіснамалық тәсілдері

    Курстың пәні мен міндеттері. МДҰ мақсаты білім беру жүйесі ретінде. Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарын басқарудың тұжырымдамалық тәсілдері. Функционалдық ұстанымдық ұстанымдық ұстанымдық ұстанымдық жүйелік-іс-әрекет тәсіл. Үдерістік тәсіл.Бағдарламалық-мақсатты тәсіл синергетикалық тәсіл. Коммуникациялық-диалогтық тәсіл. Мәдениеттанулық көзқарас жеке-бағытталған тәсіл.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі педагогикадағы математикалық зерттеу әдістері

    Математикалық әдіс - деректерді математикалық өңдеу және оқу барысында алынған және кестелерде, графиктерде, кестелерде көрсетілген нәтижелер. Тіркеу Ранжирлеу (немесе бағаны бағалау әдісі) масштабтау. Талдау үшін дерекқорды дайындау. Сызбалық статистика

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі білімнің теориялық-әдістемелік мәселесі

    Сәби және мектепке дейінгі кезеңдегі балаларды тәрбиелеу және дамыту мәселелерін шеше алатын, даму заңдылықтарын, отандық және шет елдегі теорияларды меңгеріп, қазіргі педагогикалық технологияларды қолдана білуі, педагогикалық құбылыстарды болжау және жобалай алуы тиіс. Мектепке дейінгі балалардың дамуы, тәрбиелеу және оқытудың мазмұны мен құрылымын әлемдік білім кеңістігімен көтеру және өндіріс пен нарықтық жағдайдың өзгеріп тұратын заманында кәсіби мамандардың бәсекеге қабілетті болуын мүмкіндік қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі білім беру сапасын басқару теориясы/

    Мектепке дейінгі білім беру сапасын басқарудың теориялық-әдіснамалық негіздері. Сапа түсінігі. Сапа теориясы. Сапаны басқарудың мақсаты мен міндеттері. "Мектепке дейінгі білім беру сапасы"түсінігі. Мектепке дейінгі білім беру сапасының құрылымы мен негізгі қасиеттері. Мектепке дейінгі білім беру сапасын басқарудың әдіснамалық негізі ретінде сапаны басқару теориясы. Мектепке дейінгі білім беру сапасын басқару ерекшеліктерінің сипаттамасы. Мектепке дейінгі білім берудің сапасы әлеуметтік-педагогикалық және басқарушылық мәселе ретінде.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Заманауи философияның, менеджменттің және жеке тұлғаны психологиялық басқару мәселелерінің теориялық-әдіснамалық негіздерін, шет тілінде сөйлеу кәсіби қарым-қатынас теориясы мен практикасын түсіндіреді.
  • Білім беру ұйымдары субъектілерінің қарым-қатынас жүйесін және басқару әдістері мен жеке тұлғаның кәсіби сапаларын бағалау әдістерін меңгереді, шет тілінде зерттеу нәтижелерін баяндайды.
  • Өзін-өзі жетілдіру процесін жоспарлайды және іс-әрекет нәтижелерін болжайды; педагогикалық ғылымтану біліміне негізделе отырып, ғылыми қызметті құрастырады
  • Өзінің кәсіби қызметіне қатысты бөлігінде еңбек және жұмыспен қамту нарығын бағдарлай алады (экзистенциалды құзыреттілік дағдыларының жүйесі бар-еңбек нарығын зерттеу, түйіндеме жасау, әлеуетті жұмыс берушімен әңгімелесу және келіссөздер жүргізу)
  • Білім алушыларда халықаралық ынтымақтастық дағдыларын дамыту үшін педагогикалық менеджмент негізінде кәсіби қоғамдастықпен және барлық мүдделі білім беру тараптармен өзара әрекеттесуді жүзеге асыра алады;
  • Еңбек заңнамасы мен құқықтық нормалардың негіздерін практикалық іс-әрекетте қолдануға қабілетті
  • Этно-конфессиялық қақтығыстарды шешуде және дербес басқарудың оңтайлы стилін таңдау мен басқарушылық шешімдерді қабылдауды, басқару қызметін психологиялық-педагогикалық талдауда алған білімді қолданады;
  • Білім беру ұйымының миссиясы мен мақсаттарына сәйкес авторлық курстарды, ОӘК әзірлеу үшін мектепке дейінгі білім беру саласындағы халықаралық ұйымдардың (БҰҰ, ЕҚЫҰ және т. б.) педагогикалық тұжырымдамалары мен білім беру стратегияларын талдайды;
  • Кәсіби салада жаңа қолданбалы білім құру үшін ғылыми және инновациялық қызметтегі бөлімшелер деңгейінде жауапкершілік пен шешімдер қабылдау үшін кәсіби қызметтің мақсатын дербес айқындайды;
  • Базалық және кәсіби білім негіздерін оқыту стратегиясын құру қабілетіне, кәсіби-психологиялық ұстанымдарды, одан талап етілетін кәсіптерді меңгеруге; орта және уақытты басқару және шешім қабылдауға қабілетті
Top