7M08101 Жеміс-көкөніс шаруашылығы в ХИТУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Мақсат - мемлекеттік, жергілікті, аймақтық, шетелдік мекемелер үшін еңбек нарығында бәсекеге қабілетті биотехнология мамандарын даярлау, сонымен қатар жоғары оқу орындары мен колледждерге ғылыми-педагогикалық кадрлар даярлау. Білім беру бағдарламасының міндеттері: - білім беруді қамтамасыз ететін университеттерде ғылыми, практикалық және білім беру қызметін жүзеге асыру; - ғылымдардың қиылысында ғылыми және практикалық мәселелерді дер кезінде тұжырымдай және шеше білуге, тиісті профильдегі әр түрлі мекемелерде ғылыми-зерттеу және басқарушылық қызметті сәтті жүзеге асыруға ықпал ету; - нақты дамып жатқан әлемде олардың кәсіби ұтқырлығын қамтамасыз ететін биология, химия тоғысында іргелі білім алуды қамтамасыз ету; - студенттердің зерттеуді ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын игеру және докторантурада ғылыми жұмысты жалғастыру үшін қажетті негіздеме алу;
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 1 год
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M131 Өсімдік шаруашылығы
-
Білім беру саласы 7M08 Ауыл шаруашылығы және биоресурстар
-
Дайындық бағыты 7M081 Агрономия
Пәндер
-
Жоғары мектеп педагогикасы
The subject and object of pedagogy and psychology of higher education. The tasks of pedagogy and psychology of higher school. The main categories of discipline. Paradigms of higher education: pedagogical, andragogical, acmeological, communicative. The structure of methodological knowledge: philosophical, general scientific, concrete scientific and technological levels. The tasks of modern pedagogy of higher education. The structure of the university educational process.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Тамақ технологиясының физика-химиялық, биохимиялық және биотехнологиялық негіздері
Кәсіби проблемаларды шешуге және өндірістің технологиялық үдерістерін басқаруға арналған тамақ өнімдерінің физика-химиялық және биохимиялық процестерінің негіздерін білуді студенттердің дайындауға дайындаған пән. Пәндерді меңгеру мақсаты - өнім өндірісінің негізгі технологиялық процестері саласындағы білімді қалыптастыру; судың биологиялық ресурстарында болған өзгерістерді басқару дағдылары мен дағдылары, қажетті қасиеттері бар тағамдарды алу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Менеджмент психологиясы
Студенттердің психологиялық білімінің кеңеюі, басқару тақырыптарының жалпы психологиялық базасын қосу, сондай-ақ басқарушылық қарым-қатынас, кәсіби өсу және студенттердің өзін-өзі тану саласындағы менеджмент сәйкестігін кеңейтуге байланысты кәсіби және өмірлік мәселелерді шешуге практикалық дайындық туралы жалпы ақпарат.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылым тарихы және философиясы
Жалпыға ортақ мәдениеттің бөлігі ретінде ғылыми ойлаудың тарихын және философиясын терең түсінуге негізделген бакалавриаттың пәнаралық дүниетанымын қалыптастыру мәселесін шешуге мүмкіндік беретін теориялық білімдер және практикалық дағдыларды топтастыру туралы жалпы ақпарат.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Зерттеу теориясы мен әдістері
Тамақ өнімдерін зерттеудің аспаптық және органолептикалық әдістері. Азық-түлік шикізатын және оны қайта өңдеу өнімдерін зерттеу әдістерінің классификациясы: химиялық, физика-химиялық және биохимиялық әдістер
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шетел тілі
Кәсіби бағдарланған шет тілдік коммуникативтік құзыреттілік деңгейіне қол жеткізу, болашақта ғылыми қызметтегі ІЖ-ны іс жүзінде қолдану үшін жеткілікті.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Адам және жануарлар физиологиясы
Үлгілі оқу бағдарламасы үлгілік негізгі кәсіптік білім бағдарламасының бөлігі болып табылады және айнымалы бөліктің пәндер тізіміне енгізілген. Үлгілік оқу бағдарламасы қосымша кәсіби білім беруде (біліктілігін арттыру және қайта даярлау бағдарламалары) және физиологиялық және салалық мамандарды кәсіби даярлауда қолданыла алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Процесті моделдеу
- технологиялық үдерістердің негізгі заңдылықтары; - технологиялық үдерістердің негізгі математикалық модельдері; - технологиялық процестерді сандық модельдеу негіздері; - технологиялық процесстерді оңтайландыру негіздері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Патенттелу
зияткерлiк қызметтiң нәтижелерiне құқықтарға қатысты жалпы ережелер, өнертабыстың, пайдалы модельдiң, өнеркәсiптiк үлгiнiң патентке қабiлеттiлiгiнiң шарттары; осы объектілерге қатысты патенттік құқықтар; патент алу рәсімі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Зияткерлік меншік және патент
зияткерлiк қызметтiң нәтижелерiне құқықтарға қатысты жалпы ережелер, өнертабыстың, пайдалы модельдiң, өнеркәсiптiк үлгiнiң патентке қабiлеттiлiгiнiң шарттары; осы объектілерге қатысты патенттік құқықтар; патент алу рәсімі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Өңдеуші өнеркәсіп өнімдерінің инновациялық технологиялары
Өңдеу өнеркәсібінде қолданылатын инновациялық технологиялар. Озық өңдеу әдістерін қолдану арқылы дәнді және майлы дақылдардың терапиялық және профилактикалық мақсаттары үшін жоғары сапалы дәнді және басқа да азық-түлік өнімдерінің инновациялық технологиясын жасау және енгізу. Өсімдік шаруашылығы өнімдерін өңдеуде ион-озон және гидро-озон нанотехнологиясы үшін жаңа технологияларды және техникалық шешімдерді әзірлеу. Астық, бұршақ, майлы дақылдар, жемістер, көкөністер мен жидектерді алдын-ала өңдеудің заманауи әдістерін қолданып, нан, макарон өнімдері, ұннан жасалған кондитерлі�� өнімдерге арналған инновациялық, ресурс үнемдеуші технологияларды әзірлеу және енгізу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Өсімдік шаруашылығы өнімдерін сақтау және өңдеудің инновациялық технологиялары
Өңдеу өнеркәсібінде қолданылатын инновациялық технологиялар. Озық өңдеу әдістерін қолдану арқылы дәнді және майлы дақылдардың терапиялық және профилактикалық мақсаттары үшін жоғары сапалы дәнді және басқа да азық-түлік өнімдерінің инновациялық технологиясын жасау және енгізу. Өсімдік шаруашылығы өнімдерін өңдеуде ион-озон және гидро-озон нанотехнологиясы үшін жаңа технологияларды және техникалық шешімдерді әзірлеу. Астық, бұршақ, майлы дақылдар, жемістер, көкөністер мен жидектерді алдын-ала өңдеудің заманауи әдістерін қолданып, нан, макарон өнімдері, ұннан жасалған кондитерлік өнімдерге арналған инновациялық, ресурс үнемдеуші технологияларды әзірлеу және енгізу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Технологиялық процестерді моделдеу және оңтайландыру
- технологиялық үдерістердің негізгі заңдылықтары; - технологиялық үдерістердің негізгі математикалық модельдері; - технологиялық процестерді сандық модельдеу негіздері; - технологиялық процесстерді оңтайландыру негіздері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тамақ өнімдеріндегі биохимиялық процестер
Кәсіби проблемаларды шешуге және өндірістің технологиялық үдерістерін басқаруға арналған тамақ өнімдерінің физика-химиялық және биохимиялық процестерінің негіздерін білуді студенттердің дайындауға дайындаған пән. Пәндерді меңгеру мақсаты - өнім өндірісінің негізгі технологиялық процестері саласындағы білімді қалыптастыру; судың биологиялық ресурстарында болған өзгерістерді басқару дағдылары мен дағдылары, қажетті қасиеттері бар тағамдарды алу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жеміс пен жаңа бақша дақылдарының генофонды
Қазіргі уақытта маманға байланысты ақпараттың әрдайым артып келе жатқандығы тез арада жүруі керек кәсіби мүдделер. Өз бетінше жұмыс істегенде, студенттер тақырыптық, арнайы әдебиеттер, мерзімді басылымдар бойынша оқу-әдістемелік материалдарды пайдаланады. Бау-бақша дақылдары қажетті қоректік заттар бар болғандықтан ғана емес, сонымен қатар олар жақсы сіңімділікке ықпал ететіндіктен де бағалы. басқа да өнімдер және денсаулыққа арналған тағам ретінде пайдаланылады. Көкөністердің терапиялық рөлі олар басқа өнімдерде табылмаған табиғи антиоксиданттар, биологиялық белсенді заттар, маңызды амин қышқылдарының ең бай көзі болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Астық өнімдерінің сапасы мен қауіпсіздігін бағалау әдістері
Астық, астық сапасы, астық өнімдері Астық өнiмдерiнiң сапасын бағалау проблемасы астықты сақтау, өңдеу және өндiрудiң барлық сатыларында орын алады. Астық өнімдерінің сапасын анықтаудың әдісі - ұн, жарма, нан және макарон өнімдері - заманауи ақпараттық технологияларды қолдану: оптикалық микроскопия, техникалық (компьютерлік) көру және т.б. Оптикалық микроскопия әдістерін қолданатын ұнды ұнды (ұн) зерттеу агломераттардан тұрады - крахмалды ядро және эндосермнің алеврон қабаты
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өңдеуші өнеркәсіп өндірісі үшін шағын кәсіпорындар
Шағын кәсіпорынның қазіргі жағдайы мен даму перспективалары: нан, макарон және кондитерлік өндірістер. Кәсіпорындардың жіктелуі және түрлері. Нан, макарон және кондитер өнімдерін өндіруге арналған заманауи автоматтандырылған өндірістік желілер.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тағам қоспалары
Үлгілі оқу бағдарламасы үлгілік негізгі кәсіптік білім бағдарламасының бөлігі болып табылады және айнымалы бөліктің пәндер тізіміне енгізілген. Ет және ет өнімдерінің технологиясы Үлгілік оқу бағдарламасы қосымша кәсіптік білім беруде (біліктілігін арттыру және қайта даярлау бағдарламалары) және ет өнеркәсібіндегі мамандарды кәсіби даярлауда қолданыла алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тамақ өнеркәсібіндегі прогрессивті технология
Негізгі технологиялық процестерді, тамақ өнімдерін өндіру технологиялық схемаларын зерттеу. Табиғат объектілерінің сапалы өзгеруі адамның технологиялық процесс деп аталады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Корсервіленген ет өнімдерінің биотехнологиясы
Пәндерді меңгеру: - биотехнологиядағы сапа менеджменті жүйесін зерттеу; - биотехнологияның сапасын басқарудың негізгі объектілері мен критерийлерімен танысу; - өндірістік процестердің сапасын басқарудың негізгі білімдерін қалыптастыру; тұтынушылардың мүдделерін ескере отырып, сапа деңгейінің биопродукцияларын босатуды қамтамасыз ету, қауіпсіздік талаптары мен қоршаған ортаға мейірімділік мәселелерін шешу алгоритмін игеру;
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қоғамдық тамақтандыру мекемелерінде агроөнеркәсіптік кешеннің басқа салаларында басқару және қызмет көрсету
Тұрақты басқару және орнықты өсуге жету бойынша білім қалыптастыру Ауыл шаруашылық өнімдерін елімізді азық-түлік және ауылшаруашылық шикізатпен қамтамасыз ету нарықтық жағдайда ең аз еңбек пен қорлармен белгілі бір ауқым мен сапа.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ұлттық сүт өнімдерінің биотехнологиясы
Ол сүт өнеркәсібінің жаңа кәсіпорындарын жобалауды, тиісті кәсіпорындарды техникалық қайта жарақтандыру мен қайта құруды, жаңа технологиялық жабдықтарды жасау үшін техникалық жағдайларды және оларды жобалық шешімдерді әзірлеуді, сүт өнеркәсібінің стандарттарына сәйкес келетін жоғары сапалы бәсекеге қабілетті өнімдерді шығаруды зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жидек питомниктерінде өсірудің инновациялық әдістері
Өндіріс уақытын азайта отырып, алынған өнімдердің сапасын едәуір жақсартуға мүмкіндік беретін жеміс-жидек дақылдарын тездетіп көбейтудің заманауи әдістері қарастырылған. Бау-бақша шаруашылығында өсімдіктерді қалыпты түрде өсіру қызығушылық тудырады. Штамб өсімдіктің өзіндік өзі - алуан түрінің өзі, сондай-ақ герметикалық төзімді шейін пайдаланып құрастырылуы мүмкін.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Астықты сақтаудан кейінгі технология және астық сақтау
Астық, бұршақ, майлы дақылдар, жемістер, көкөністер мен жидектерді алдын-ала өңдеудің заманауи әдістерін қолданып, астық, ұннан жасалған кондитерлік өнімдерді функционалдық мақсаттағы инновациялық, ресурс үнемдейтін технологияларды әзірлеу және енгізу. Крахмал бар шикізатты терең өңдеуге негізделген қант, крахмал өнімдерінің озық технологияларын әзірлеу. дәнді дақылдардың қалдықтарының азық құндылығын арттырудың тиімді технологиясын әзірлеу. Қайнатудың, алкоголь өндірісінің, шарап жасау және алкогольсіз сусындардың инновациялық технологияларын ғылыми негіздеу және дамыту
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Биотехнологиялық өндірістің микробиологиялық негіздері
Гендерді химиялық синтездеу әдісі қант диабеті бар науқастар үшін маңызды терапевтік препаратты адам инсулинін шығаратын бактериялардың штамдарын алуға мүмкіндік берді. Осылайша, адам глобиндерін, жануарлар мен құстарды, көздің линзаларын, жұмыртқаның ақтығын, жібек құртынан алынған жібек фиброинді және т.б. кодтайтын гендер алынған және клондалған.Бұл қағида бактериялардағы адам интерферонының гендерін алу және клондау үшін қолданылған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Оқыту нәтижелері
- ғылым мен білімнің қоғамдық өмірдегі рөлін түсіну; ғылыми білімнің қазіргі тенденциялары туралы; жаратылыстану (әлеуметтік, гуманитарлық, экономикалық) ғылымдарының өзекті методологиялық және философиялық мәселелері туралы; жоғары білім беретін оқытушының кәсіби құзіреттілігі туралы; жаһандану процестерінің қайшылықтары мен әлеуметтік-экономикалық салдары туралы
- ғылыми білімнің әдіснамасын қолдану; ғылыми қызметті ұйымдастырудың принциптері мен құрылымы; оқу процесінде студенттердің танымдық іс-әрекетінің психологиясы; білім берудің тиімділігі мен сапасын арттырудың психологиялық әдістері мен құралдары
- алған білімдерін ғылыми зерттеулер аясында идеяларды бастапқы игеру және қолдану үшін пайдалануға; процестер мен құбылыстарды талдаудың қолданыстағы тұжырымдамаларын, теориялары мен тәсілдерін сыни тұрғыдан талдау
- педагогика және жоғары білім психологиясы туралы білімді оқытушылық қызметінде қолдану
- стандартты ғылыми міндеттерді шеше отырып, ғылыми-зерттеу қызметінде қолдана алады
- оқытудың кредиттік технологиясы бойынша оқу және педагогикалық қызметті жүзеге асыру
- кәсіби пәндерді оқытудың әдістерін білу
- оқу процесінде заманауи ақпараттық технологияларды қолдану; кәсіби қарым-қатынас және мәдениетаралық коммуникация; ауызша және жазбаша түрде өз ойларын шешендік, дұрыс және логикалық жобалау; күнделікті кәсіби қызметке және докторантурада үздіксіз білім алуға қажетті білімдерді кеңейту және тереңдету
Ұқсас БББ
7M08101 Топырақтану және агрохимия
Жәңгір хан атындағы Батыс Қазақстан аграрлық-техникалық университеті
7M08101 Агрономия
Қазақ ұлттық аграрлық зерттеу университеті
7M08101 Танаптық дақылдар селекциясы
С.Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық зерттеу университеті
7M08101 Агрономия
Торайгыров университеті
7M08101 Агрономия
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
7M08101 Агрономия
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
7M08101 Агрономия
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
7M08101 Агрономия
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті