6B05102 Жануарлар биотехнологиясы және биоинформатика в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жануарлар биотехнологиясы мен биоинформатика бойынша теориялық және қолданбалы аспектілері бойынша іргелі білімі бар, ғылыми-зерттеу, жобалау институттарында, биотехнологиялық және ауыл шаруашылық бейіндегі өндірістік кәсіпорындарда, селекциялық орталықтарда, білім беру ұйымдарында оқытушы ретінде кәсіби дағдыларды дамытуға және қолдануға қабілетті бакалаврларды дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және Химия
-
Білім беру саласы 6B05 Жаратылыстану ғылымдары, математика және статистика
-
Дайындық бағыты 6B051 Биологиялық және сабақтас ғылымдар
Пәндер
-
Математика
Берілген курс математикалық аппараттарды меңгеру үшін және қолданбалы есептерді шешу үшін керек. Курс келесі математикалық тараулардан тұрады: сызықтық алгебра, аналитикалық геометрия, функция, функцияның шегі, дифференциалдық және интегралдық есептеулер.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жануарлардың көбеюі мен даму биологиясы
Пәннің мазмұны онтогенездің эмбрионалдық кезеңіндегі көп жасушалы организмдердің жеке дамуының ерекшеліктері мен заңдылықтарына қатысты мәселелер кешенін қамтиды, сонымен қатар гаметогенездің және ұрықтанудың цитологиялық, гистологиялық, физиологиялық негіздерін қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жасушалық биология
Берілген курстың мазмұны жасушаның құрылымдық-функционалдық ұйымдастырылуы және макромолекулалар мен олардың кешендерінің күрделі өзара байланыс желісімен байланысты сұрақтар шеңберін қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жалпы микробиология
Білім алушыларда жалпы микробиология негіздері бойынша: морфология, физиология, тамақтану, микроорганизмдердің тіршілік әрекеті процестерінің микробиологиялық өлшемдер бойынша қауіпсіздік пен сапаның қалыптасуы мен өзгеруіне әсері туралы құзыреттілік жүйесін қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Химия
Химияның негізгі ұғымдары мен заңдары. Атомның құрылымы және химиялық байланыс. Мерзімді заң және элементтердің мерзімді жүйесі. Кинетика және химиялық термодинамика және т.б.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Биотехнология нысандары және олардың өндірістегі қолданылымы
Биотехнология нысандары және олардың өндірістегі қолданылымы: микроорганизмдер, өсімдік және жануарлар жасушалары туралы негізгі түсініктер қалыптастырады. Сонымен қатар жасушалық және генетикалық инженерияда, сондай-ақ биосинтетикалық өндірісте жасуша культураларын қолдану мен фундаменталды және қолданбалы ғылымдардың қазіргі жетістіктері көмегімен биотехнология нысандарын жетілдіру қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Биотехнология негіздері
Курсты оқу кезінде биотехнологияның басты даму сатылары, қазіргі кездегі биотехнологияның негізгі бағыттары, биотехнология өндірісінің негізгі сатылары, соған қоса: шикізат түрлері; субстраттар және орталар туралы ұғымдарды қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жануарлар биохимиясы
Курс барысында жануарлар ағзасының жасушалары мен ұлпалардың құрылысы мен қызмет ету заңдылықтарын, ағзадағы негізгі биомолекулалардың метаболизмін нормада және патологияда оқып зерттеу; негізгі биомолекулалардың метаболизмін реттеу механизмдерін зерттеу; негізгі биомолекулалардың алмасуының өзара байланысын, ағзадағы жалпы катаболизм жолдарын білу; жануарлар биохимиясы саласындағы жаңа теориялық жетістіктермен танысу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Физика
Физика қазіргі биологияның базалық пәндерінің бірі бола тұра жаратылыстық ғылыми, техникалық және өндірістік мәселелердің кем ауқымын қамтиды. Биология әрдайым физикамен қатар дамыды, биологиялық эксперименттер физика ғылымының алдына мәселелер қойды, физика биологиялық және медициналық зерттеулердің дамуы үшін негіз болды
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Органикалық химия
Курстың мақсаты студенттерде органикалық химияның теориялық негіздерін дамыту, биотехнологтардың практикалық қызметінде маңызды рөл атқаратын органикалық қосылыстардың негізгі кластары және олардың алуан түрлі өзгерістері туралы түсінік алу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Пәннің мақсаты білім алушыларда жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты, сондай-ақ қазіргі заманғы қаржылық қызметтер мен цифрлық технологияларды пайдалану процестерін сыни бағалау қабілетін қалыптастыру. Курс шеңберінде білім алушылар қаржы құралдарын тәжірибеде пайдалануды, меншікті жинақтарды сақтауды және көбейтуді, жеке бюджетті жоспарлауды, салықтарды есептеуді, қаржылық есептілікті талдауды және инвестициялардың тиімділігін бағалау әдістерін қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік және бизнес
"Кәсіпкерлік және бизнес" оқу пәнін оқытудың мақсаты: теориялық, ғылыми және практикалық білім арқылы студенттердің өз ісін құруға, кәсіпкерлік қызметке қатысуға дайындығын қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жалпы және молекулалық генетика
Аталған курс генетиканың даму сатыларын, негізгі міндеттері мен келешектегі дамуын, сондай-ақ теориялық және тәжірибелік маңызын қарастырады. Тұқымқуалаушылықтың және өзгергіштіктің негізгі ұғымдарын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Молекулалық биология
Берілген курсты оқу кезінде генетикалық ақпаратты сақтау, беру, тарату механизмдері, ақуыздар мен нуклеин қышқылдарының құрылымы және қасиеттері туралы ұғымдарды қалыптастырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Заманауи қоғамдағы инклюзивті мәдениет
Пәннің мақсаты студенттерде қоғамның инклюзивті мәдениетінің негіздерін, инклюзивті мәдениеттің негізгі принциптерін, сондай-ақ ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылар үшін білім беру процесін ұйымдастырудың нормативтік-құқықтық аспектілерін білу дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттердің әлеуметтік және кәсіби салаларда инклюзия принциптерін қолдану қабілеті, көпмәдениетті қоғамда коммуникативтік стратегияларды таңдау қабілеті қалыптасады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Биостатистика
Биостатистика биологиялық фактілердің (өлшемнің) сан немесе нұсқа түріндегі сандық және сапалық көрінісі туралы негізгі түсініктерді қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Биофизика
Берілген курста физиканың негізгі заңдарының тірі ағзаларға әсер етуі қарастырылады. Курс келесі бөлімдерден тұрады: термодинамика заңдары; мембраналар биофизикасы: биологиялық мембраналар; мембраналардың құрылысы және қасиеттері; заттардың биологиялық мембраналары арқылы тасымалдануы; биоэлектрикалық потенциалдар;жасуша биофизикасы; фотобиологиялық үдерістер; физикалық факторлардың тірі ағзаларға әсер етуі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Оқу пәнін оқытудың мақсаты – мемлекет және құқық сияқты категорияларды ашып көрсету, құқықтың ұлттық салалары туралы студенттерге қажетті жалпы ұсыныстар беру, Қазастан Республикасының негізгі құқықтық нормаларымен, оның ішінде конституциялық, әкімшілік, азаматтық, қылмыстық салалардағы және Қазақстан құқығының басқа салаларындағы нормативтік-құқықтық актілермен таныстыру
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ауыл шаруашылығы жануарларды өсіру және селекциялау
Малдарды селекциялау және өсіру негіздері жануарлардың жеке дамуын зерделеуді; экстерьер және интерьерді; ауыл шаруашылығы малдарының өнімділігін және оны есепке алу әдістерін; асыл тұқымды малдың шығу тегі мен сапасы бойынша бағалауды және ұрпағын іріктеуді; тұқым және оның құрылымы туралы ұғымды; ауыл шаруашылығы малдарын өсіру әдістерін; ал жоғары сапалы тұқымдарды, ауыл шаруашылығы өндірісіндегі сорты мен маңызы туралы ұғымды қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу негіздері
Курсты оқу ғылыми-зерттеу жұмыс іс-әрекетін ұйымдастыру бойынша кәсіби компетенцияларды қалыптастырады және келесі сұрақтарды қарастырады: ғылыми зерттеу әдістемесі; ғылыми зерттеу негіздері; биотехнологиядағы зерттеу әдістері; ғылыми зерттеу нәтижелерін өңдеу және рәсімдеу және тағы басқа.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тұрақты даму, экология және тіршілік қауіпсіздігі
Мақсаты: тұрақты даму қағидаттары, тұрақты даму мақсаттарының (ТДМ) негіздері, ESG-принциптері, декарбонизация бойынша білім беру, сондай-ақ экологиялық, әлеуметтік және экономикалық факторлардың өзара байланысын талдауға, тәуекелдерді бағалауға және ғаламдық экологиялық және әлеуметтік сын-қатерлермен олардың салдары, су ресурстарының экологиялық қауіпсіздігі, ауа бассейні, жер ресурстарының тозуы, азық-түлік қауіпсіздігі, сондай-ақ антропогендік қызметке байланысты табиғи және техногендік апаттармен олардан қорғау тәсілдерінің тұрақты стратегияларын әзірлеуге үйрету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мәліметтер базасы және биоинформатиканың негізгі құралдары
Курс білімалушылардың математикалық және жаратылыстану ғылымдары мен кәсіптік циклдер бойынша алған теориялық және практикалық білімдеріне негізделеді, биологиялық және биохимиялық заттардың үлкен көлемін іздеу, өңдеу, талдау және пайдалану принциптері, практикалық әдістері мен құралдары туралы негізгі түсінікті қалыптастырады. химиялық ақпарат. Алынған идеялар адамның практикалық іс-әрекетінде биоинформатика жетістіктерін қолданбалы пайдалану үшін негізгі идеялардың бірі болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Биотехнологиядағы модельдік жануарлар
Пәннің мақсаты-эксперименттік модельдеу саласында білім мен дағдыларды алу, ғылыми зерттеулер мен клиникалық практикадағы биомодельдердің рөлі мен орнын, биологиялық объектілер мен процестердің эксперименттік биомодельдерін құру принциптерін игеру. Зертханалық жануарларға эксперименттік модель құру, эксперимент нәтижелерін талдау үшін математикалық және статистикалық өңдеу әдістерін қолдану, зертханалық құралдармен жұмыс істеу дағдылары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жануалар физиологиясы
Жануалар физиологиясын оқу жануарлар физиологиясы бөлімдерін оқып үйренудегі оқушылардың кәсіби құзыреттілігін кеңейтеді, қазіргі физиологиялық зерттеу әдістері туралы кәсіби білімді қалыптастырады, сонымен қатар келесі сұрақтарды қарастырады: физиологиялық зерттеу әдістері; эксперименталды физиологиялық техниканың қазіргі даму деңгейі; тыныс алу, ас қорыту, бөліп алу физиологиясы; зат алмасу регуляциясы және т.б.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мал шаруашылығындағы заманауи биотехнология
Аталған курсты оқыту жануарлар биотехнологиясы саласында жүйелі білімді, икемділік пен дағдыларды және ауыл шаруашылық өнімдерінің өндірісін көбейту және оның сапасын жақсартуға арналған жануарлар биотехнологиясының дамуының негізгі бағыттары туралы түсініктер қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ауылшаруашылық биотехнологиясы
Экономикалық маңызды заттарды өндіру үшін биологиялық процестер мен объектілерді пайдалануды және өсімдіктердің жоғары өнімді сорттарын, жануарлар тұқымдарын және штаммдарды жасауды, агроөнеркәсіп өндірісінде заманауи биотехнологияның жетістіктерін қолдануды зерделейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Иммунология негіздері
Иммундық жүйе туралы жалпы мәліметтер. Иммундық жүйенің құрылысы мен функционалдық ұйымдастырылуы. Сүтқоректілердің иммундық жүйесі. Иммунитеттің тиімді механизмдері. Жасушаға қарсы иммунитет. Ісіктердің иммунологиясы. Иммундық жүйенің құрылымдық ұйымы. Иммундық жүйенің орталық ағзалары. Гуморальды иммундық жауап. Жасушалық иммундық жауап.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бейімделудің және резистенттіліктің физиологиялық механизмдері
«Бейімделу және резистенттіліктің физиологиялық механизмдері» -жануардың және адамның әртүрлі физико-географиялық аймақтарда, жылдың, тәуліктің әртүргі мезгілінде және әртүрлі жағдайларда өмір сүру мен әрекет ету тәуелділіктерінің байланысын зерттейтін физиологияның саласы; Табиғи фактордарға бейімделудің физиологиялық негіздерін (физиологиялық бейімделу) және оның жануарлар ағзасына, экологиялық қауіпсіз мал шаруашылық өнімдер шығару үшін адам қолымен өзгертілген табиғи комплекстерге әсерін; ауруларды алдын алуды ашады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Иммунологиялық зерттеулердің әдістері
Берілген курсты оқу зерттеудің негізгі иммунологиялық әдістері және иммунологиялық препараттарды алу мен жасаудың принциптері, сонымен қатар иммунопрепараттардың сапа мәселесі мен олардың талаптарға сәйкес өндірудің қауіпсіздігі туралы білімдерді қалыптастырады, сондай-ақ келесі сұрақтарды қарастырады: иммундық жүйе туралы жалпы мәліметтер; иммунологиялық зертханалар, жабдықтар, зерттеудің биотехнологиялық нысандары; жануарлардың иммундық жүйелері және тағы басқа
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қолданбалы энзимология
Иммобилденген ферменттер мен клеткаларды пайдалана отырып жасалған өндірістік процесстер. Органикалық синтездегі биокатализ. Қанттардың ферментативті синтезі. Микроталдауда иммобилизацияланған ферменттерді пайдалану. Иммобилденген ферменттер мен белоктардәрілік заттар ретінде.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экологиялық биотехнологияның қолданбалы аспектілері
Берілген курсты қоршаған ортаның экологиялық мәселелерін; ҚР территориясындағы топырақтың, сулардың және ауаның ауыр металдар мен радионуклидтермен ластануын; атом мен сутегі бомбаларының жарылуларының, уран, мұнай және әртүрлі металдар өндірудің салдарын, сонымен бірге қоршаған орта ластану мәселелерін шешу жолдарын қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жануарлардың генетикалық инженериясы
Курс білімалушыларды заманауи биотехнологияның негіздерімен және биологиядағы практикалық қолданумен таныстырады; жоғары генеративті және биосинтетикалық қабілеттері бар жасушаларды алуда қолданылатын әдіснамалық әдістермен, сондай-ақ жасушаларда, ұлпаларда және органдарда гендерді тасымалдау және экспрессиялаудың негізгі әдістерімен. Тәжірибелік қызметте пайдалану үшін биология ғылымының жаңа саласы ретінде білімалушыларды гендік инженерия әдістері саласында терең теориялық білімді қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Санитарлық микробиология
Пәнді оқытудың мақсаты: студенттердің жүйелі жаратылыстану дүниетанымын, микробтар әлемінің алуан түрлілігін, олардың жалпы биологиялық процестердегі рөлін қалыптастыру. Курстың қысқаша мазмұны: санитарлық микроорганизмдер туралы түсінік. Сыртқы орта объектілерінің эпидемиологиялық қауіпсіздігін сипаттайтын негізгі микробиологиялық көрсеткіштер. Суды, тамақ өнімдерін, топырақты санитарлық-микробиологиялық бағалау принциптері. Тамақтан улану, жіктелуі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Өндірістік микробиотехнология
Әртүрлі өндіріс салаларында қолданылатын негізгі микроағзалар. Тамақ, медицина, ветеринария өнеркәсібіндегі микробтық биотехнология. Ауыл шаруашылықта, металлургияда, мал шаруашылығында, өсімдік шаруашылығы мен гендік инженерияда микроағзаларды қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Азық-түлік биотехнологиясы және биоқауіпсіздік
Азық-түлік биотехнологиясының қазіргі жағдайы. Болашақтың тамағы. Биотехнологиялық жолмен алынған тағамдық қоспалар мен ингредиенттерді қолдану. Генетикалық түрлендірілген тамақ көздері. Азық-түлік өндірісінде ақуыз препараттарын қолдану мүмкіндіктері. Тағамдық ақуызды алу. Микроорганизмдердің көмегімен липидтерді алу. Типтік ашыту процестері және олардың маңызы. Ашытқы өндірісі. Ашытқыны тамақ өнеркәсібінде қолдану. Тамақ өнеркәсібіндегі патогендік микроорганизмдер. Микроорганизмдер-өндірістің зиянкестері, олардың ену жолдары. Тамақтан улану және инфекциялармен күресу әдістері. Токсикоинфекция. Тамақ өнімдерін микробиологиялық және санитарлық-гигиеналық бақылау. Тамақ өндірісін бақылаудың жалпы схемасы. Дезинфекция. Дезинфекция сапасын бақылау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Медициналық және ветеринарлық биотехнология
Берілген курсты оқу тірі организмдер ретінде әртүрлі биологиялық жүйелерді қолдана отырып жүзеге асырылатын технологиялық үрдістер туралы білімді қалыптастырады, сонымен қатар келесі сұрақтарды қарастырады: медициналық және ветеринарлық биотехнологияның даму кезеңдері; медициналық және ветеринарлық биотехнология объектілері: микроорганизмдер, вирустар; антибиотиктерді алу технологиялары: микробиологиялық синтез, химиялық синтез, антибиотиктердің мутасинтезі және басқалар. Медициналық биотехнологияда жасанды интеллектті қолдану: дәрілік заттарды жасау, ауруды диагностикалау және емдеуді болжау. Терапевтік мақсаттарды анықтау және тиімділік үшін потенциалды препараттарды скрининг үшін геномдық және ақуыздық деректерді талдауға арналған ЖИ алгоритмдері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инфекцияға қарсы препараттар биотехнологиясы
Бұл курсты оқу инфекция және оның қоздырғыштары, инфекцияға қарсы препараттарды жіктеу және өндіру технологиясы, диагностикалық, емдік және инфекцияға қарсы алдын алу препараттарын құрудың негізгі стратегиялық тәсілдері туралы ғылыми көзқарастар туралы білімді қалыптастырады, сонымен қатар келесі сұрақтарды қарастырады: инфекция туралы заманауи түсініктер; инфекциялық процесті басқару құралдары; қазіргі инфекцияға қарсы препараттар биотехнологиясы және басқалар.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Паразитология
Паразитология пәнінің мақсаты - студенттерде паразитизмнің іргелі негіздері, паразиттердің биологиясы мен өмірлік циклдары, биологиялық жүйелер иерархиясының әртүрлі деңгейлеріндегі паразиттер мен иелердің өзара әрекеттесуінің әртүрлі аспектілері, сондай-ақ жануарлар әлеміндегі паразитизмнің пайда болуы мен таралуы туралы тұтас түсінік қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Генетикалық зерттеулер мен жануарлардың практикалық селекциясындағы молекулалық маркерлер
Ауыл шаруашылығы жануарларының селекциясында қолданылатын фенотиптік, биохимиялық және молекулалық-генетикалық маркерлік талдаудың теориялық негіздері және негізгі заманауи әдістері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мал шаруашылығына арналған ферменттер өндірісінің биотехнологиясы
Бұл курс мал шаруашылығы үшін ферментті және көпфункционалды белокқұрамды препараттардың өнеркәсіптік өндірісінің биотехнологиялық аспектілерін қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ветеринариялық микробиология және вирусология
Берілген курсты оқу ветеринариялық микробиология және вирусология саласында микроағзалар, эконысандардан саңырауқұлақтар вирустарын бөлу мәселесіне қазіргі көзқарас, оларды идентификациялау мәселесіне фенотиптік және генетикалық көзқарас туралы, микроағзалармен симбиотикалық және ассоциативті микроорганизмдердің өзара қарым-қатынас принциптері, микроағзалар-ассоцианттарды зерттеудің қазіргі заманғы тәсілдері, инфекциялық аурулар қоздырғыштарының пайда болу жолдары, табиғатта олардың айналуының негізгі заңдылықтары, сонымен қатар диагностика, алдын алу және олармен күресу әдістері туралы терең кәсіби білімді қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балық аквакультурасының биотехнологиясы
Курста балық аквакультурасының биотехнологиясының жетістіктері, балық өнімділігін арттыру үшін заманауи зерттеу әдістерін қолдану, өсу қарқыны жоғарылаған трансгенді балықтар мен суррогат балықтарды алу үшін биотехнология әдістерін қолдану, уылдырығы көп лосось және бекіре тұқымдас аналықтардың бір жынысты табындарын құру әдістері, сондай-ақ стерильді (триплоидты) балықтар, сперматозоидтардың генетикалық материалынан андрогенез технологиялары, сперматозоидтардың генетикалық материалынан андрогенез технологиялары, балықтың бастапқы жыныс жасушаларын алу, суррогат балықтарды алу үшін оогония мен сперматогонияны трансплантациялау әдістері, сперматогонияны ксенотрансплантациялау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бағаналы жасушалардың биологиясы
Бұл курсты оқу бағаналы жасушалар және олардың негізгі қасиетттері туралы білімдерді қалыптастырады. Курстың маңызды міндеті бағаналы жасушалар аясында базалық ұғымдарды және онымен байланысты терминологияны меңгеру болып табылады, сонымен бірге келесі сұрақтар қарастырылады: бағаналы жасушалардың негізгі қасиетттері мен жіктелуі; бағаналы жасушалардың түрлері; бағаналы жасушалардың биологиясы; бағаналы жасушаларды алу, бөліп алу, транплантация кезіндегі мәселелер және тағы басқа.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тәжірибені жоспарлау және орындау әдістемесі
Пәнді оқытудың мақсаты-биотехнология саласында Модельдік және табиғи эксперименттерді жоспарлау, жүргізу әдістерін игеру, эксперименттердің нәтижелерін талдау, ғылыми, жобалық және технологиялық мәселелерді шешуге бағытталған бағдарламалық өнімдер.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жануарлардан алынатын шикізат пен өнімдерді зерттеу әдістері
Пән шикізат пен жануарлардан алынатын өнімдерді зерттеу әдістері, шикізат пен жануарлардан алынатын өнімдердің сапасын бақылаудың аспаптық және экспресс әдістері саласындағы білім мен дағдыларды, ұлттық және халықаралық стандарттардың талаптарына сәйкес зертханалық бақылауды ұйымдастыру бойынша талдамалық және зерттеу жұмысының дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жемшөп пен жемшөп қоспаларының биотехнологиясы
"Жемшөп пен жемшөп қоспаларының биотехнологиясы" пәнінің мақсаты мал шаруашылығы өнімдерінің химиялық құрамы мен қалыптасу ерекшеліктері, жемшөп пен жемшөп қоспаларын алудың биотехнологиясы және шикізатты өңдеу процесінде оларда болатын биохимиялық процестер туралы білімді қалыптастыру болып табылады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Медицина және ветеринариядағы пробиотиктер
Пробиотиктер (эубиотиктер) және пребиотиктер жайлы түсінік. Пробиотикалық препараттар және пробиотикалық қоспалардың адам мен жануарларға әсері. Пробиотикалық негізіндегі қоспалар мен препараттарды өндіру туралы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Жеке, мәдени тұрғыдан және кәсіби қарым-қатынас бағыттарындағы мәселелерді шешуде ауызша және жазбаша түрде қазақ, орыс және шет тілдерінде байланыс жасау.
- Ақпараттарды іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және таратуда цифрлық технологияны, әртүрлі ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану және тіршіліктің әртүрлі салаларында кәсіпкерлік білімді қолдана білу.
- Әлемдік көзқарасты қалыптастыруда философиялық білімді қолдана білу, сонымен бірге азаматтық ұстаным қалыптастыруда тарихи дамудың негізгі этаптары мен заңдылықтарын талдай білу мүмкіндігі. Жаңа ғылыми білімді қалыптастыру, ғылымды іске асыру нысаны, әртүрлі факторлардың объектілеріне әсерін бағалауды жүзеге асыру, ғылым мен практика үшін сенімді дәлелденген және пайдалы шешімдер алу мақсатында құбылыстар арасындағы өзара әрекеттесуді зерттеу.
- Дене шынықтырудың әдістерімен және құралдарымен толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету, қауіпсіздік мәдениетін меңгеру, экологиялық қауіп көздерін талдау мен бағалау, тіршілік қауіпсіздігі жағдайларын ұйымдастыра білу, сондай-ақ орнықты даму стратегияларын әзірлеу және енгізу, экологиялық, әлеуметтік және экономикалық факторлардың әсерін бағалау, тәуекелдерді болжау және жаһандық экологиялық және әлеуметтік сын-қатерлер жағдайында оларды төмендету жөнінде шаралар әзірлеу.
- Құқықтық сауаттылықты арттыру, мінез-құлық мәдениеті мен қарым-қатынастың этикалық нормаларын, кәсіби міндеттерін орындау.
- Инклюзивті мәдениеттің негізгі принциптері мен тәсілдерін меңгеру дағдыларын қолдану, әлеуметтік теңдік принциптеріне негізделген күнделікті және кәсіби қызметте коммуникация стратегиясын таңдау.
- Зерттеу мақсаттарын тұжырымдау және оны жүзеге асыру процесін жоспарлау. Жүргізілетін зерттеулердің және (немесе) әзірлемелердің мәні бойынша ақпараттық ресурстарды, ғылыми, тәжірибелік және аспаптық негіздерді пайдалану, биологиялық объектілерді (прокариот, эукариот және жануарлар) бақылау, сипаттау, идентификациялау және ғылыми жіктеу, прокариотикалық және эукариотикалық жасушалардың дақылдарымен жұмыс істеу әдістерін, қалыпты жағдайда және патологиялық процестердің дамуы барысында жануарлардың жасушалары мен тіндерінің морфо-функционалдық жағдайын бағалауды меңгеру; жануарлар биотехнологиясы және биоинформатика саласындағы қолданбалы міндеттерді шешу мақсатында іргелі биологиялық ғылымдар саласындағы іргелі білімді қолдана білу. Молекулалық, жасушалық, организмдік және популяциялық деңгейлерде талдаудың қазіргі заманғы әдістерін пайдалана отырып, ғылыми зерттеулерді дербес ұйымдастыруға және жүргізуге қабілетті болу, медициналық, ветеринариялық және өнеркәсіптік биотехнологиялар саласындағы жасанды интеллект жүйелерін құру, қолдау және пайдалану жобаларын басқару.
- Зерттеу міндеттерін шешу үшін ақпараттық іздестірулер жүргізу, жүргізілетін зерттеулер және (немесе) әзірлемелер бойынша ақпараттық ресурстарды, ғылыми, тәжірибелік және аспаптық негіздерді пайдалану,биотехнологиялық препараттар мен өнімдерді алудың қазіргі заманғы әдістерін қолдану; қойылған міндеттерге қол жеткізу үшін биотехнологиялық әдістерді нақты қолданудың оңтайлы парадигмасын таңдау; жоғары тиімділігі мен қауіпсіздігін қамтамасыз ете отырып, қазіргі заманғы биотехнологиялық өндірістерді кәсіби пайдалану; шикізатты, дайын өнімді және технологиялық процестерді стандартты және сертификаттық сынақтан өткізу; биотехнологиялық өндірістегі өндірістік қуаттардың техникалық сипаттамаларын білу.
- Теориялық және әдістемелік талдау жүргізу, өзара байланысты немесе бірінен соң бірі жалғасатын құбылыстар мен процестерді талдау, мал өнімділігін арттыруда талдау жүргізу және олардан алынатын өнімнің сапасын биотехнологиялық әдістермен арттыру мүмкіндігін талдау және мал шаруашылығы өнімдерін өндіру саласында генетикалық детерминация бағдарламаларын басқару. Күйзеліске, ауруларға төзімді жануарларды жасау үшін түрлі in vitro технологияларының тиімділігін салыстыру, экономикалық құнды генотиптерді құру үшін оларды жетілдіру. Жануарлардың репродуктивті қызметін бақылау әдістерін тәжірибе жүзінде қолдану және генетикалық құндылығы жоғары жануарларды тездетіп көбейту үшін биотехнологиялық әдістерді қолдану.
- Математика, физика, химия, органикалық химия биологияның негізгі ұғымдары туралы негізгі білімді көрсетіп, іргелі және қолданбалы пәндерді біледі.
- Жүргізілетін зерттеулер және (немесе) әзірлемелер тақырыбы бойынша ақпараттық ресурстарды, ғылыми, тәжірибелік-эксперименттік және аспаптық базаларды пайдалану, қазіргі заманғы ақпараттық технологиялар мен арнайы бағдарламаларды деректердің биоақпараттық талдауын жүргізу үшін қолдану; табиғатты қорғау биотехнологияларының негіздерін білу; биотехнологиялық процесті моделдеу және оларды басқару, биотехнологиялық процесс пен жабдықтарды жүргізу, оңтайландыру және масштабтау теориясын білу; қазіргі заманғы аспаптар мен әдістерді пайдалана отырып, биотехнологиялық өндірістердің шикізаты мен дайын өнімдеріне талдау жүргізу, биомассаның және өнімнің барынша шығуын анықтау үшін ферментация процесінде қоректік орталарды оңтайландыру бойынша міндеттерді шешу.
- Зерттеу мәселелерінің шешімдерін талдау, синтездеу және оңтайландыру, ғылыми әдебиеттермен және басқа да ақпарат көздерімен өзіндік жұмыстың базалық дағдыларын көрсету; ғылыми жарияланымдар мен есептерді дайындау дағдысын меңгеру, кәсіби қызметке барынша дайындығын көрсету.
Ұқсас БББ
6B05102 Биология - санитарлық эпидемиология
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
6B05102 Биотехнология сала бойынша
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B05102 Биотехнология
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B05102 Биоинженерия және биоинформатика
Халықаралық инженерлік-технологиялық университеті (ХИТУ)
6B05102 Биотехнология
Торайгыров университеті
6B05102 Биология
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B05102 Биотехнология
С.Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық зерттеу университеті
6B05102 Биотехнология
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B05102 Биотехнология
Қазақ ұлттық аграрлық зерттеу университеті
6B05102 Биотехнология
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B05102 Биотехнология
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B05102 Биотехнология
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті