7M01601 Тарихшы педагог в Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты тарих ғылымының іргелі және өзекті бағыттары бойынша терең, жүйелі теориялық білімі мен практикалық дағдылары бар гуманитарлық ғылымдар саласында білім беру магистрлерін даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M016 Тарих педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M016 Гуманитарлық пәндер бойынша педагогтарды даярлау
-
Басқару психологиясы
Несиелер: 5Пәннің бағдарламасы психологиялық сана мен ойлауды қалыптастыруға, ғылыми психология категорияларын, психологиялық зерттеудің принциптері мен әдістерін меңгеруге, болашақ маманның жеке тұлға мен топқа зерттеу жүргізу, ұйым персоналын тиімді басқару үшін нақты жағдайға барабар психологиялық өлшеу құралдарын өз бетінше және негізді таңдау және тиімді қолдану қабілетін дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылым тарихы және философиясы
Несиелер: 5Ғылыми танымның мәнін және ғылымның басқа мәдениет салаларымен арақатынасын анық және мағыналы түсінуді қалыптастыруға, қазіргі ғылымның философиялық бейнесін жасауға, зерттеудің нақты саласында қолдану үшін әр түрлі ғылым материалдарын қабылдауға, магистранттардың коммуникативтік және кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыруға, магистранттардың сөздік құрамын байытуға, грамматикалық және теориялық материалдарды зерделеуге, жазбаша жұмыс жасауға, әр түрлі тапсырмалар мен жаттығуларды орындауға, білім беру ережелерін меңгеруге ықпал етеді, сөйлеуді дамыту (ауызша және жазбаша), оқу мәнерлілігі, тыңдау, еркін сөйлеу.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Тарихи зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
Несиелер: 8Пән тарихшыға қажетті ғылыми зерттеулерді жүргізудің негіздерін үйретеді. Ғылыми жұмысты ұйымдастыру мен жоспарлау бойынша әдіс-тәсілдерді практикалық жұмыстармен байланыстырады.Тарихилық, шынайылық, салыстырмалы талдау, ауызша тарих, деректерді талдау, тарихнамалық талдау принциптері, нәтижелерді саыстыру, жариялау дағдылары
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Шет тілі (кәсіби)
Несиелер: 5Пәнді оқытудың мақсаты шет тілін меңгерудің бастапқы деңгейін, шетел серіктестерімен қарым-қатынас кезінде кәсіби қызметтің әр түрлі салаларында әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді шешу үшін коммуникативтік құзыреттіліктің жеткілікті деңгейін арттыру, сондай-ақ кәсіби қарым-қатынастың жалпы стандартты жағдайларында әңгімелесушінің пікірін толық және нақты түсіну үшін, кәсіби бағыттағы мәтіндерден қажетті ақпарат болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Несиелер: 3Пән бағдарламасы жоғары мектептің болашақ педагогының кәсіби қызметінің теориялық және практикалық дайындығына бағытталған және магистранттарда педагогикалық ғылымның негізгі бөлімдері туралы білім жүйесін және түсініктерді заманауи білімнің маңызды салаларының бірі ретінде қалыптастыруға мүмкіндік береді, онда адам қызметінің білім беру саласына философиялық және ғылыми көзқарастар бірлігі жүзеге асырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Тарихи пәнаралық зерттеулердің теориясы мен практикасы
Несиелер: 8Пән тарихи зерттеулерді жүргізудегі пәнаралық байланыстарды қолданудың замануи әдістері мен методологиясымен таныстырады. Тарихи зерттеулерде әлеуметтану, мәдениеттану, саясаттану, философия және басқа да ғылымдардың әдіснамалық негіздерін меңгеріп, оның нәтижелерін өз зерттеулерінде қолдануға үйретеді
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
XX-XXI ғасырлардағы халықаралық қатынастар
Несиелер: 5XX-XXI ғасырлардағы саяси тарих, негізгі саяси құрылымдар мен жүйелер, коммунистік, капиталистік жүйе, ірі мемлекеттер және олардың халықаралық қатынастардағы орны. Халықаралық ұйымдардың тарихы мен қызметі, халықаралық дипломатия, халықаралық қатынастар тарихындағы танымал тарихи тұлғалар
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Алаш қозғалысы және Батыс Алашорда
Несиелер: 5Қазақстанның саяси құрылымына қызмет еткен Алаш қозғалысының тарихы, қайраткерлері, құжаттары, зерттелуі, алаштықтардың қызметі мен көзқарастары, тарихи тұлғалар. Тарихи деректік және тарихнамалық талдаулар. Алаш қозғалысы, Алаш, Шығыс және Батыс Алашорда терминдеріне талдау. Батыс Алашорда тарихы, қызметі, басшылары
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Шетелдік және отандық тарихнамадағы жаңа бағыттар
Несиелер: 7Қазіргі кездегі шетелдік және отандық тарихнамадағы жаңа бағыттардың қалыптасуы мен дамуы. Тарихнама ғылымындағы ерекшеліктер мен жаңалықтар. Тарихи зерттеулердегі тарихнаманың маңызы. Тарихи үдеріс пен заңдылықтар, оқиға мен факт, құбылыс, тарихи кезеңдер, хронология бойынша жаңаша пікірлер.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Дүниежүзілік тарихтың іргелі мәселелеріне жаңаша көзқарас
Несиелер: 5Дүниежүзілік тарихтағы хронология, саясат, мәдениет, соғыс, өркениет, мәдениет, әлеумет, мемлекеттік құрылым, басқару жүйесі, қала мәдениеті, батыс пен шығыс өркениеті бойынша қалыптасқан және жаңаша көзқарастар. Жаңа тарихи зерттеулердегі пікірлер алуандылығы мен тарихнамалық тәсілдер
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Тарихнама мен деректанудың теориялық-методологиялық мәселелері
Несиелер: 7Шетелдік және отандық тарихнама мен деректану ғылымының даму бағыттары. Тарихнама мен деректанудағы жаңаша көзқарастар, методолгиялық жаңашылдықтар, тарихта қалыптасқан пікірлердің өзгеруіне жаңа деректер мен саяси жүйелердің ықпал етуі. Қазіргі кездегі тарих ғылымындағы тарихнама мен деректанудың орны
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
М.Шоқай және Тұтас Түркістан бостандығы мен тәуелсіздігі үшін күрес тарихы
Несиелер: 5Мұстафа Шоқай және оның қоғамдық-саяси қызметі. XX ғ. басындағы қазақ зиялыларының саяси көзқарастары мен қызметі. Тұтас Түркістан идеясы, саяси өзгерістер, азаттық үшін күрес, саяси таңдау, саяси партиялар, мәселенің тарихнамасы мен деректік базасы
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Қазақстанның далалық аймақтарындағы көшпелілер мәдениетінің қалыптасуы және дамуы
Несиелер: 5Қазақстан территориясындағы тарихи даму үдерісі, көшпелілер өркениетінің ерекшеліктері, тарихи даму кезеңдері, көшпелілердің әлемдік тарихтағы орны мен маңызы, мәдени мұрасы, көне заманнан бастап күні бүгінге дейінгі Ұлы Дала тарихындағы айрықша кезеңдер, номадизм терминінің талдануы
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Сандық мұрағаттар мен кітапханалар моделі: отандық және шетелдік тәжірибелер
Несиелер: 5Тарихнама және деректану негізіндегі зерттеулер жүргізудегі архивтер мен кітапханалардың маңызы. Сандық мұрағаттардың дамуы және ғылыми зерттеулерді жүргізуде сандық мұрағаттарды пайдалану. Отандық және шетелдік архивтер, олардағы ақпаратты отандық тарихты зерттеу жұмыстарында пайдалану үлгілері
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Отандық тарихтың іргелі мәселелері
Несиелер: 5Қазақстан тарихындағы көне заманнан күні бүгінге дейінгі маңызды мәселелер, қазақ халқының этногенезі, мәдениеті, мемлекеттік құрылымдары, даму ерекшеліктері, дүниежүзілік тарихтың кезеңдерімен салыстырмалы талдаулар. Тарихи тұлғалардың тарихтағы орны, ресейлік империя және кеңестік кезеңдегі қазақстандық тарихға қатысты қалыптасқан пікірлер. Тәуелсіздік кезіндегі жаңаша зерттеулер
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Қазақстан кеңестік империя құрамында: саяси, әлеуметтік-экономикалық апект
Несиелер: 5Кеңестік жүйе тұсындағы Қазақстандағы саяси, әлеуметтік, экономикалық, мәдени дамудың ерекшеліктері. Тарихи тұлғалар. Кеңестік кезеңнің ұлттық дамудағы жағымды және келеңсіз әсері, демографиялық, экономикалық, экологиялық аспект. Кеңестік Қазақстан тұсындағы тарих ғылымының дамуы
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Әлеуметтік тарихтың методологиясы және зерттеу әдістері
Несиелер: 5Әлеуметтік тарихты зерттеудің тарихи зерттеулердегі ролі мен орны, қазіргі кездегі әлеуметтік тарихи зерттеуде қолданылатын әдіс-тәсілдер. Сауалнамалар, салыстырмалы, талдаулар, статистикалық мәліметтерді өңдеу, зерттеулерде пайдалану мен жариялау. Социология, мәдениетану, демография және басқа да ғылымдардың әдістерін кешенді қолдану әдістері
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Қазақ қоғамының тарихи жады
Несиелер: 8Тарихи жады туралы ұғым. Ұлы Даладағы тарихи жады түсінігі. Тарихи жадының ұлттық болмыс пен ерекшелікті сақтаудағы атқаратын қызметі. Жырлар, жыраулар, ауызша тарих, шежіре қазақ қоғамындағы тарихи жадыны беруші құрал ретінде.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Білім беру технологиялары мен стандарттар
Несиелер: 5Қазіргі кездегі білім сапасын көтеруде қолданылатын білім беру технологиялары мен стандарттар. Болон процесі және оның талаптары. Отандық білім саласындағы өзгерістер, білім саласындағы заңнамалар, ұлттық біліктілік шеңбері, бағалау өлшемдері, үздіксіз білім беру, жаңартылған білім мазмұны
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Отандық тарихтың өзекті мәселелеріне қазіргі кезеңдегі теориялық-әдіснамалық көзқарас
Несиелер: 5Қазақстан тарихындағы маңызды кезеңдер бойынша жаңа деректердің ғылыми айналымға енгізілуі, жаңа зерттеулер, пікірлер алуандығы, отандық тарихтың дүниежүзілік тарихпен сабақтастығы, ақпараттық технологиялар жетістіктерін ғылыми зерттеуде қолдану, шетелдік және қазақстандық зерттеушілер еңбектеріңндегі көзқарастар.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Дәстүрлі қазақ қоғамының даму тенденциялары және инновациялар
Несиелер: 5Дәстүрлі қазақ қоғамының дамуындағы негізгі ерекшеліктер, дәстүрлі әлеуметтік институттар, әлеуметтік категориялар. Саяси құрылымның өзгеруімен қатар жүрген қазақ қоғамындағы өзгерістер мен жаңалықтар. Дәстүрлі қазақ қоғамының зерттелуі, зерттеушілер мен олардың зерттеу бағыттары
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Қазақстанның жаңа өңірлік (локальдық) тарихы
Несиелер: 8Локалдық тарих ұғымы және оның жалпы тарихи зерттеулердегі атқаратын орны. Өңірлік тарихты зерттеудің әдістемелік негізін қалаушылар. Қазақстанның өңірлік тарихының салыстырмалы талдауы. Әлемдік, отандық және өңірлік тарихты зерттеудегі өзара сабақтастықты қолдану.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Тарихи зерттеулердегі және білім берудегі апқпараттық технологиялар
Несиелер: 5Заманауи жаңа ақпараттық технологияларға шолу, ғылыми және тарихи зерттеулер жүргізуде АКТ қолданудың әдіс-тәсілдері. Білім берудің нәтижесі мен сапасын көтерудегі ақпараттық технологияларды қолданудың маңызы. Білім порталдары, сайттар мен электронды журналдар, ақпараттарды өңдеу, жариялау, зерттеуде қолдану әдістері
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Код ON1
Зерттеу контекстте идеяларды дамыту және (немесе) қолдануда осы саладағы озық білімдерге негізделген, зерттелетін салада білімді және түсінушілікті дамытуға қабілетті болу
-
Код ON2
жоғары оқу орындарында арнайы пәндерді оқытуға және зерттеп білуге мүмкіндік беретін кәсіби деңгейде шет тілін білу
-
Код ON3
ғылыми-педагогикалық қызметінде жоғары мектептің басқару педагогикасы мен психологиясын кәсіби деңгейде меңгеру
-
Код ON4
күнделікті кәсіби қызметте және докторантурада үздіксіз білім алу үшін қажетті білімді кеңейтуге және тереңдетуге қабілетті
-
Код ON5
зерттеудің контекстінде көбінесе идеяларды бастапқы қолдану немесе қолдану үшін негіз жасайтын немесе мүмкіндік болатын жоғары кәсіптік білім деңгейінде алынған білім мен түсінушілікті дамыту
-
Код ON6
негізгі зерттеулер саласын диагностикалау, бағалау, мәселелерді шешу және мүмкіндіктерді табу үшін аналитикалық дағдыларды қолдану
-
Код ON7
Әлемнің ғылыми бейнесін, тарихи, әлеуметтік, қоғамдық, мәдени құбылыстардың негіздерін білу және түсіну; сыни ойлау дағдылары, тарихи оқиғаларды талдау
-
Код ON8
әлемдік және отандық тарихтың негізгі заманауи тұжырымдамаларын, олардың басты авторларын, мектептері мен бағыттарын, олардың арасындағы концептуалды айырмашылықтарды, қазіргі заманғы ғылыми пікірталастардың негізгі мазмұнын білу қабілеті
-
Код ON9
ғылыми және әлеуметтік мәселелерді өздігімен анықтау және шеше білу қабілеті, пәнаралық тәсіл қолданып, ғылыми зерттеулердің қазіргі әдіснамасы мен әдіснамасына ие болу
-
Код ON10
Гуманитарлық пәндер саласындағы негізгі үрдістерді білу мен түсінуді көрсету, белгілі тарихшылардың көзқарастарына талдау жүргізу кезінде дәлелдер жасау
7M01601601 7M01601601 - Тарих
МагистратураЕ.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)
БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01601 История
МагистратураМахамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01601 Тарих (2 ж)
МагистратураБатыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті
БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01601 Тарих
МагистратураҚ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті
БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01601 Тарих (бейіндік)
МагистратураҚорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01601 Тарих педагогін даярлау
МагистратураОңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті
БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01601 Тарих
МагистратураАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01601 Тарих: Қазақстанның жаңа және қазіргі замандағы әлеуметтік тарихы
МагистратураАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01601 Тарих: Тарих біліміндегі цифрлық технологиялар
МагистратураАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01601 История
МагистратураСәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01601 Тарих
МагистратураӘл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01601 Тарих мұғалімдерін даярлау
Магистратура"Сырдария" университеті
БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01601 Тарих педагогтарын даярлау
МагистратураТараз мемлекеттік педагогикалық университеті
БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01601 История
МагистратураСәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01601 Тарих
МагистратураІлияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01601 Тарих
МагистратураҚызылорда "Болашақ" университеті
БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01601 Тарих
МагистратураІлияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01601 Тарих
МагистратураСемей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01601 Тарих
МагистратураӨ.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)
БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01601 Тарих педагогтарын даярлау
МагистратураМ.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша