Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01601 Тарих в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Отандық және жалпы тарих саласында тарихи таным тұрғысынан тарих ғылымы саласындағы ғылыми проблемаларды шешуге қабілетті және ЖОО-да, колледждер мен мектептерде тарихи пәндерді олардың мазмұнын, даму перспективаларын және қазіргі қоғамның дүниетанымдық бағдарламаларын қалыптастыруға әсерін бағалау арқылы жаңа ғылыми тұжырымдамалар негізінде оқытуды қамтамасыз етуге қабілетті жоғары білікті ғылыми-педагогикалық кадрлар даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M016 Тарих педагогтерін даярлау
  • Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар

Пәндер

  • Шетел тілі (кәсіби)

    Пәнің мақсаты – еңбек нарығында бәсекеге қабілетті, шет тілін оқытудың халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттіліктерді меңгеру және жетілдіру, өйткені шет тілі арқылы болашақ магистрант академиялық білімге, жаңа технологияларға және заманауи ақпаратқа қол жеткізеді, болашақ магистранттың мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми қызметінде шет тілін қарым-қатынас құралы ретінде пайдалануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Микротарих

    Пәннің мақсаты: пәннің ерекшеліктерін, міндеттерін, микро тарих әдістерін түсіну қабілетін қалыптастыру, микро-және макро-зерттеу тәжірибелерін ұштастыру мүмкіндігі туралы қазіргі тарихи ғылымда бар пікірлерді синтездеу. Курс микротарихтық зерттеу бағытының проблемалық өрісін, микроисторияның мәселелері мен ұғымдық аппаратын, түрлі ұлттық тарихнамалық мектептерде микротарихтың пайда болуы мен дамуының негізгі кезеңдерін зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.)

    Пәннің мақсаты: ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлауда практикалық дағдыларды қолдану, ғылыми зерттеу бағыттары туралы білімдерін жүйелеу және қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Пән зерттейді: ғылыми мақалалар мен диссертацияларды жоспарлау, ұйымдастыру және ресімдеудің нысандары мен әдістері; презентацияларда, баяндамаларда, жобаларда, мақалаларда ғылыми зерттеу нәтижелерін қорытындылау түрлері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дүниежүзі және отандық тарих дамуының қазіргі заманғы үрдістері

    Пәннің мақсаты дүниежүзілік және отандық тарихтың қазіргі даму тенденцияларын бағалау қабілетін қалыптастыру. Пән қазіргі заманғы шетелдік және отандық тарихтың сипаты мен үрдістерін зерттеуге бағытталған: дүниежүзілік және отандық тарих саласындағы дербес ғылыми зерттеуді жүзеге асырады, дүниежүзілік немесе отандық тарих бойынша ғылыми зерттеудің мәселелері мен міндеттерін тұжырымдайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлем тарихын түсіндірудің негізгі концепциялары

    Курстың мақсаты – тарихи оқиғалар мен құбылыстардың ішкі логикасының іргетасын құрайтын негізгі теориялық мәселелерді талдауға қабілеттілікті қалыптастыру. Пәнді оқыту барысында тарихтың сызықтық және циклдық даму мәселесіне, әртүрлі қоғамдардың дамуын салыстырмалы түрде талдауға, «Шығыс − Батыс» мәселесін әлем тарихының негізгі концепциялары аясында талдауға басты назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Діндер тарихын оқыту методикасы

    Мақсаты: діндер тарихын оқытудың ерекшеліктерін түсіну, пәнді оқытудың методикалық модельдері, әдістері мен технологияларын жасау қабілетін қалыптастыру. Пән діндер тарихын әлемдік тарих пен өркениеттер тарихы аясында зерттеудің теориялық-методологиялық негіздерін; діни ілімдер, этика және этикет туралы түсініктерді, жеке тұлға қалыптастыру мәселесіне көзқарастар жүйесін, діндердің әр түрлі халықтардың рухани-мәдени дамуындағы рөлін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тарихи герменевтика

    Курстың мақсаты-қазіргі ғылымдағы герменевтиканың ерекшеліктері мен даму тенденцияларын талдау негізінде тарихи зерттеулерде тарихи герменевтика әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс зерттеудің жаңа әдістерін дербес оқытуға ықпал етеді және магистранттарды тарихи зерттеулер саласындағы дербес теориялық әзірлемелерге дайындайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Пәннің мақсаты басқару психологиясының іргелі түсініктерін түсіндіру, кәсіби тұрақтану процесінде басқару аймағының аспектілерін теориялық және тәжірибелік қолдану алғышарттарын анықтау қабілеттілігін қалыптастыру. Оқу курсы топтық құбылыстар мен процестерді басқару психологиясы бойынша заманауи көзқарастарды түсінуді қалыптастырады. Пән келесі мәселелерді оқытуға бағытталған: басқару психологиясының, басқару қарым-қатынастағы жеке тұлға, жеке тұлғаның мінез-құлқын басқару негізгі принциптері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Тарихи пәндерді оқытудың жаңа технологиялары

    Пәннәі мақсаты: тарихи пәндерді оқытудың жаңа технологияларын қолдану және жетілдіру қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы тарихты оқытудың теориялық және әдіснамалық негізін құрайды және оқытудың стратегиясын және тактикасын анықтайды. Пән оқу үдерісіне жаңа әдістерді енгізу үшін тарихи пәндерді оқыту әдістерін, тәсілдері мен құралдарын зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дүниежүзі мектептерінде ұлттық тарихты оқыту

    Пәннің мақсаты әлемнің түрлі елдерінде ұлттық тарихты оқытудың ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыру. Оқу курсы ұлттық тарихтың мемлекет құрушы фактор ретінде, ұлттық бірегейлік пен тарихи сананы қалыптастырудағы рөлін түсінудің теориялық-методологиялық негізін қалыптастырады. Пән ұлттық тарихтың нақты мәселелерін зерттеумен және оларды тарих оқулықтарында жариялаумен танысуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектептің педагогикасы

    Мақсаты - жоғары оқу орындарының дидактикасы, тәрбие мен білім беруді басқару теориялары, педагогикалық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау білімдері негізінде университетте педагогикалық іс-әрекеттің қабілетін қалыптастыру. Болашақ оқытушының білім беру қызметін ОКТ қолдана отырып жобалауды, Болон процесін жүзеге асыруды,дәріскерлік,кураторлық шеберлікті оқыту/тәрбиелеу және бағалау стратегиялары мен әдістерін қолдана отырып (TLA-стратегиялар) игеруді қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Мақсаты: магистранттардың рационалды-теоретикалық ойлаудағы негізгі дүниетанымдық және әдістемелік мәселелерді құраушы ғылыми білімнің ерекше түрі ретіндегі заманауи ғылым философиясы туралы терең түсінік қалыптастыру. Қарастырылады: Ғылымның тарихы және философиясының пәні, Ғылымның пайда болуы және қалыптасуы, Әлеуметтік және гумантарлық ғылымдардың тарихы мен философиясы, Қазіргі заманғы жаһандық өркениет дамуының философиялық мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жоғарғы мектепте дүние жүзі тарихын оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты: магистранттарда жоғары оқу орындарында дүниежүзілік тарихты оқыту әдістемесі туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пән университетте дүниежүзілік тарих пәндерін оқытудың әдістемесін, технологиялары мен әдіс-тәсілдерін; жоғары оқу орнының дәрісін құру принциптері мен оны оқу әдістемесін, оқытудың белсенді және интерактивті әдістерін, жоғары мектепте педагогикалық бақылауды ұйымдастыруды қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оқытушы-тарихшының методикалық құзіреттіліктері

    Пәннің мақсаты: тарихты оқытудың әртүрлі деңгейлерінде әдістемелік қамтамасыз етуді жоспарлау және ұйымдастыру, педагогикалық қоғамдастыққа қажетті жаңа инновациялық әдістемелік өнімдерді жасау қабілетін қалыптастыру. Курс мыналарды зерттейді: бағдарламалық-әдістемелік құжаттарды талдау, әдістемелік білімді жіктеу, жүйелеу және қолдану; мектептерде, колледждерде және жоғары оқу орындарында оқыту кезінде дүниежүзілік және отандық тарихтың мазмұнын құрылымдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім беру үдерістерін басқару

    Пәнді игерудің мақсаты білім беру саласындағы кәсіби қызметке дайындықты дамытудың негізі ретінде білім беру үдерістерін басқарудың методологиялық негіздерін қалыптастыру болып табылады. Пән әдеттен тыс жағдайларда білім беру үдерістерін басқаруда этикалық нормаларды пайдалану; білім беру үдерісінің нәтижелерін талдау; кәсіби қызметте білім беру үдерістерін басқару саласында алған білімін қолдану қабілеттерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Білім беру саласындағы коммуникациялар

    Пәннің мақсаты білім беру процесінің коммуникативті мәтінін түсіну және бағалау қабілетін қалыптастыру. Курс білім беру субъектілерінің оң өзара іс-қимылын түсінудің, білім беру қызметтерін таңдаудың теориялық-әдіснамалық негізін қалыптастырады; коммуникациялардың білім беру процесіне әсерін, жеке коммуникативтік ресурстарды, жаңа коммуникативтік технологияларды интеграциялауды, әлеуметтік коммуникациялар мен коммуникативтік практикаларды игеруді зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік пәндерді оқыту теориялары

    Пәннің мақсаты: әлеуметтік пәндерді оқытудың негізгі теорияларын талдау, арнайы терминологияны қолдану; қоғамда білім беру үдерісін қалыптастыруға әсер ететін негізгі факторларды түсіндіру қабілетін қалыптастырады; Курс әлеуметтік дамудың негізгі заманауи теорияларын және оларды қолдану дағдыларын, әлеуметтік даму заңдарын, әлем мен Қазақстандағы жоғары білімнің даму үрдістерін, білім беру әдіснамасын, педагогикалық теориялар мен фактілерді зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Қазақ элитасы және шығыс ағартушылығы

    Пәннің мақсаты түрік-мұсылман шығысындағы ұқсас үдерістермен өзара байланыста және салыстыруда отандық ағартушылық және зияткерлік элиталардың тарихын қарастыру және бағалау қабілетін қалыптастыру. Пән Шығыс ағартушылығының жалпы принциптерін, қазақ интеллектуалдық элитасын жадидизм өкілдерімен салыстыруды, түркі элитасының генезисіндегі жалпы және ерекшені және олардың қызметін анықтауға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Орталық Азиядағы мұсылмандық модернизация (ХХ ғ. басы)

    Мақсаты: Орталық Азия халықтарының мәдени және саяси модернизациясын дамытудағы джадидизмнің мәдени-ағартушылық және реформаторлық рөлін анықтау және ХХ ғасырдың басындағы түрікшілдік доктринасының ерекшеліктерін талдау қабілеттерін қалыптастыру. Курс: Орталық Азиядағы ағартушылық идеологияның ерекшеліктерін; джадидизмнің мәдени-ағартушылық және реформалық доктринасының көріністерін; империялық идеологиядағы түрікшілдік доктринасы мен мұсылмандық мәселесін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Ватиканның Түрік әлемі тарихы бойынша латын тіліндегі дереккөздері

    Пәннің мақсаты түркі халықтарының тарихын Ватиканның сирек кездесетін дереккөз материалдары арқылы сипаттау және бағалау қабілетін қалыптастыру. Курс таңдалған тақырып бойынша лингвистикалық-латын дереккөздерін талдау; сыни талдау, ретроспективті, салыстырмалы-тарихи және ғылыми зерттеудің басқа да әдістері арқылы тарихи өткеннің жекелеген құбылыстары мен оқиғаларын әлемдік-тарихи дамудың жалпы парадигмасымен байланыстыру мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Тоталитарлық режимдер тарихы: салыстырмалы зерттеу тәжірибесі

    Курстың мақсаты – ХХ ғасырдың кейбір мемлекеттеріне тән тоталитарлық режимдердің тарихи тәжірибесіне сыни талдау жасау арқылы магистранттардың кәсіби қабілеттерін дамыту. Курсты оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: тоталитаризмнің тарихи аспектісі, оның идеологиялық негіздері,тоталитаризм тарихы мен оның мұрасын зерттеуге қатысты заманауи ұстанымдар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Тарихтағы мәліметтер базасы және ақпараттық жүйелер

    Курстың мақсаты: білім алушыларда тарихи информатика/Data Science саласында деректер базасын (ДБ) жобалау бойынша теориялық білім және олардың жұмыс істеуінің жалпы қағидаттары негізінде құзіреттіліктерді қалыптастыру. Курс: тарихи зерттеуде ақпараттық жүйелер мен технологияларды қолданудың негізгі бағыттарын; просопографиялық және библиографиялық мәліметтер базасын; дереккөздерге негізделген мәліметтер базасын құру ерекшеліктерін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Оқу сабақтарының нысандарын, әдістері мен құралдарын таңдап, заманауи педагогикалық технологияларды, оқыту әдістері, тәсілдері мен құралдарының жиынтығын қолдана отырып, тарихи және гуманитарлық пәндер бойынша сабақтардың әртүрлі түрлерін өткізу;
  • Білім, ғылым және инновациялардың интеграциясын ескере отырып, тарихи пәндер бойынша оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеу; мектептерде, колледждерде және жоғары оқу орындарында оқыту кезінде дүниежүзілік және отандық тарихтың мазмұнын құрылымдау;
  • Пәндік саланың ерекшелігін көрсететін және білім алушылардың жас және психофизикалық ерекшеліктеріне, оның ішінде олардың ерекше білім беру қажеттіліктеріне сәйкес келетін технологияларды пайдалана отырып, білім беру саласында оқыту және тәрбиелеу процесін ұйымдастыру; студенттерге бағытталған тәсіл негізінде педагогикалық процесті ұйымдастыру;
  • Ұйымдағы әдістемелік жұмысты жоспарлау; оқу-әдістемелік құжаттаманы әзірлеу; сабақтар, семинарлар, конференциялар және басқа да іс-шараларды өткізудің әдістемелік модельдерін әзірлеу;
  • Білім беру ұйымы немесе құрылымдық бөлімше шеңберінде педагогтердің, әдістемелік бірлестіктердің қызметін үйлестіру; әлеуметтік, этноконфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдай отырып, ұжымды басқару;
  • Критериалды бағалау әдістерін қолдану, білім алушылардың дайындық деңгейін ескере отырып бағалау критерийлерін әзірлеу; студенттерге бағытталған тәсіл негізінде педагогикалық процесті ұйымдастыру;
  • Жалпы білім беретін және орта арнаулы оқу орындарында инновациялық білім беру саясатының міндеттерін іске асыруда білім беру ортасын қалыптастыру және кәсіби білім мен дағдыларды пайдалану;
  • Қазіргі заманғы ғылыми әдістер мен технологияларды пайдалана отырып, ғылым және білім беру саласындағы ғылыми зерттеулердің нәтижелерін талдау, жүйелеу және жалпылау; білім беру саласындағы заманауи зерттеулер мен әзірлемелерге қатысу
  • ЖОО және орта арнаулы оқу орындары оқытушыларының біліктілігін арттыруды ұйымдастыру бойынша білім басқармасының жұмысын жақсарту, ШЖМ, экстернатта оқытатын инклюзивті білім беруді іске асыратын мамандар үшін тренингтер өткізу бойынша ұсыныстар әзірлеу;
  • ҚБТ бойынша оқытудың әдістемелік модельдері мен тәсілдерін әзірлеу; білім беру процесінде ақпараттық және цифрлық технологиялардың жаңа жетістіктерін пайдалану;
  • Ғылыми ізденіс жүргізу үшін тиісті ақпаратты, оны өндіру, өңдеу және кәсіби мақсаттарда пайдалану қабілетін айқындау; әртүрлі дереккөздерді жан-жақты зерделеу негізінде ғылыми материалды синтездеу;
  • Әріптестермен және басшылықпен кәсіби қарым-қатынас орната білу; стандартты емес жағдайларда икемді бейімделу; педагогикалық әдепті, педагогикалық этика ережелерін сақтау, жеке адамға құрмет көрсету, жоғары әлеуметтік құндылықтарға, гуманистік педагогика идеяларына адалдық таныту.

Ұқсас БББ

7M01601 Тарих педагогтерін даярлау

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

7M01601 Тарих

Қызылорда "Болашақ" университеті

7M01601 Тарих

Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

7M01601 Тарих

Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

7M01601 Тарих

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

7M01601 Тарих

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

7M01601 Тарих

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

7M01601 Тарих

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)

7M01601 Тарих

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

7M01601 Тарих

Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

7M01601 Тарих педагогтарын даярлау

М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

7M01601 Тарих педагогін даярлау

Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)

7M01601 Тарихшы педагог

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

Top