Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01508 Химия в Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру аймағындағы кәсіптік іс-әрекеттеріне бағытталған аталған білім беру бағдараламасындағы оқу нәтижелеріне сәйкес құзыретті маман даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 242
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B012 Химия мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Химия және Биология
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Педагогика
Металдар және бейметалдар химиясы.
Елбасы тағылымы
Бейорганикалық химияның теориялық негіздері
Ауыр металдар химиясы
Бейорганикалық химияның таңдаулы тараулары
Координациялық қосылыстар химиясы
Периодтық жүйе элементтерінің химиясы
Экономикалық-құқықтық және экологиялық білім негіздері
-
2 Оқу жылы
Аналитикалық химия
Өлшенетін экспериментті жоспарлау және ұйымдастру.
Мектеп химия пәнінен ғылыми зерттеу жұмыстарын жүргізу және ұйымдастыру әдістері
Жас ерекшелік психологиясы және физиология
Кәсіби бағытталған шетел тілі
Пән бойынша сабақтан тыс жұмыстарды ұйымдастыру әдістемесі
Заттарды бөлу және тазарту әдістері
Ғылыми-техникалық ақпараттарды іздестіру әдістемесі
Хроматографиялық анализ әдістері
Инклюзивті білім беру
Химияны оқыту әдістемесі
Химиядағы нанотехнология.
Абай әлемі. Жаңа қазақ жазуы
Кванттық механика және компьютерлік химия
Химияны оқытудағы қазіргі заманғы технологиялар
Химиядан мектеп оқушыларының өздік жұмыстарының формалары және ұйымдастырылуы
Химиялық зерттеулердің физикалық әдістері
-
3 Оқу жылы
Физикалық химиядан есеп шығару әдісі
Химиялық экология
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Ерітінділер теориясы.
Пән бойынша электрондық білім қорлары
Табиғи қосылыстар химиясы
Жаратылыстану
Химиялық кинетика.
Элементорганикалық қосылыстар химиясы
Физикалық және коллоидты химия
Жаңартылған білім мазмұнының технологиясы және өлшемдік бағалау
Химиялық экотоксикология
Химия есептерін шығару әдістемесі
Күрделілігі жоғары химия есептері.
Органикалық химия
Бейінді сыныптарда химиядан элективті курстар
Химиядағы математикалық статистика
Мұнай химиясы.
Жоғары молекулалы қосылыстар химиясы
Биологиялық химия
Сынамаларды алу және дайындау әдістері, биометрия негіздері.
Табиғи объектілер анализі
Радиохимия
Мектеп химия экспериментін жүргізу әдістемесі
Жоғары математика
Гидоросфера химиясы
Шағын жинақты мектепте химияны оқытудың ғылыми-әдістемелік негізі
Экспериментті математикалық модельдеу
-
4 Оқу жылы
Химиялық технология
Жаратылыстанудың ғылыми негіздері
ҚР отындық ресурстары
Бейінді сыныптағы химия пәні мазмұны
Минералдар химиясы.
Агрохимия
ҚР химия өнеркәсібі
Химиялық синтез
Топырақ химиясы
Педагогикалық эксперимент және эксперимент мәліметтерін өңдеу
Мектеп химия кабинеті және онда жұмыс істеудің қауіпсіздік техникасы.
Зат құрлысы
Оқыту нәтижелері
- Әлеуметтік - гуманитарлық және экономикалық ғылымдар саласында, кәсіби-педагогикалық және әлеуметтік мәселелер мен тапсырмалардың тиімді шешімдерін қабылдау кезінде адамдар арасындағы қарым-қатынастарды реттейтін этикалық және құқықтық нормаларды қолдану.
- Іргелі пәндер бойынша теориялық материалдарды тәуелсіз іздеу, талдау және қажетті ақпаратты іріктеу, оның трансформациясы, сақталуы және берілуі жүйеленуі.
- Оқу ортасында академиялық және кәсіби мақсаттар үшін қазақ, орыс және шет тілдерінің бірінде диалог құру.
- Кәсіптік мақсаттарда теориялық және практикалық тапсырмаларды түсіндіру кезінде химия және аралас жаратылыстану ғылымдары пәндері саласындағы негізгі ережелер, ұғымдар мен заңдарды, жаратылыстық ғылыми терминдерді кіріктіру.
- Білім беру ресурстарын оқу-тәрбие үрдісінде ақпараттық технологияларды және заманауи ақпарат құралдарын пайдалана отырып әзірлеу.
- Әлеуметтік-тұрмыстық, кәсіби және ғылыми қарым-қатынас саласында оқыту мен тәрбиелеудің педагогикалық, психологиялық және әдістемелік нормалары мен тәсілдерін қолдану.
- Тәжірибелік-зерттеу жұмысының нәтижелерін есеп, ғылыми баяндама, хабарлама, қорытынды түрінде түсіндіру.
- Жалпы білім беру мекемелерінде қолданылатын әртүрлі білім беру технологиялары кезінде бағалау жүйесі мен критерийлерін құрастыру.
- Қазақстан Республикасының ұлттық басымдықтарын және білім беру субъектілерінің (пәндік бағыттардың) білім беру әлеуетін ескере отырып, оқу үдерісін ұйымдастыру.
- Магистратурада күнделікті кәсіби қызметті және үздіксіз білім алу үшін химиялық пәндердің мектеп және университеттік бағдарламаларының барлық мәселелері бойынша оқу материалын байланыстыру.
- Компьютерлік бағдарламалармен практикалық жұмысты орындау кезінде химиялық нысандарды сипаттау үшін кванттық механика, нанотехнология саласындағы білімді қолдану.
- Кәсіптік мақсаттарда химиялық пәндердің негізгі заңдылықтары мен түсініктерін қолданып, эксперименттік, есептеу және күрделілігі жоғары есептерді шешу.