Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M07201 Азық-түлік өнімдерінің технологиясы в Қазақстан инженерлік-технологиялық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Мақсат - мемлекеттік, жергілікті, аймақтық, шетелдік мекемелер үшін еңбек нарығында бәсекеге қабілетті биотехнология мамандарын даярлау, сонымен қатар жоғары оқу орындары мен колледждерге ғылыми-педагогикалық кадрлар даярлау. Білім беру бағдарламасының міндеттері: - білім беруді қамтамасыз ететін университеттерде ғылыми, практикалық және білім беру қызметін жүзеге асыру; - ғылымдардың қиылысында ғылыми және практикалық мәселелерді дер кезінде тұжырымдай және шеше білуге, тиісті профильдегі әр түрлі мекемелерде ғылыми-зерттеу және басқарушылық қызметті сәтті жүзеге асыруға ықпал ету; - нақты дамып жатқан әлемде олардың кәсіби ұтқырлығын қамтамасыз ететін биология, химия тоғысында іргелі білім алуды қамтамасыз ету; - студенттердің зерттеуді ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын игеру және докторантурада ғылыми жұмысты жалғастыру үшін қажетті негіздеме алу;
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M111 Тамақ өнімдерін өндіру
  • Тамақ технологиясының физика-химиялық, биохимиялық және биотехнологиялық негіздері
    Несиелер: 4

    Кәсіби проблемаларды шешуге және өндірістің технологиялық үдерістерін басқаруға арналған тамақ өнімдерінің физика-химиялық және биохимиялық процестерінің негіздерін білуді студенттердің дайындауға дайындаған пән. Пәндерді меңгеру мақсаты - өнім өндірісінің негізгі технологиялық процестері саласындағы білімді қалыптастыру; судың биологиялық ресурстарында болған өзгерістерді басқару дағдылары мен дағдылары, қажетті қасиеттері бар тағамдарды алу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі
    Несиелер: 4

    Кәсіби бағдарланған шет тілдік коммуникативтік құзыреттілік деңгейіне қол жеткізу, болашақта ғылыми қызметтегі ІЖ-ны іс жүзінде қолдану үшін жеткілікті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Менеджмент психологиясы
    Несиелер: 4

    Студенттердің психологиялық білімінің кеңеюі, басқару тақырыптарының жалпы психологиялық базасын қосу, сондай-ақ басқарушылық қарым-қатынас, кәсіби өсу және студенттердің өзін-өзі тану саласындағы менеджмент сәйкестігін кеңейтуге байланысты кәсіби және өмірлік мәселелерді шешуге практикалық дайындық туралы жалпы ақпарат.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Адам және жануарлар физиологиясы
    Несиелер: 5

    Үлгілі оқу бағдарламасы үлгілік негізгі кәсіптік білім бағдарламасының бөлігі болып табылады және айнымалы бөліктің пәндер тізіміне енгізілген. Үлгілік оқу бағдарламасы қосымша кәсіби білім беруде (біліктілігін арттыру және қайта даярлау бағдарламалары) және физиологиялық және салалық мамандарды кәсіби даярлауда қолданыла алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    The subject and object of pedagogy and psychology of higher education. The tasks of pedagogy and psychology of higher school. The main categories of discipline. Paradigms of higher education: pedagogical, andragogical, acmeological, communicative. The structure of methodological knowledge: philosophical, general scientific, concrete scientific and technological levels. The tasks of modern pedagogy of higher education. The structure of the university educational process.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Зерттеу теориясы мен әдістері
    Несиелер: 5

    Тамақ өнімдерін зерттеудің аспаптық және органолептикалық әдістері. Азық-түлік шикізатын және оны қайта өңдеу өнімдерін зерттеу әдістерінің классификациясы: химиялық, физика-химиялық және биохимиялық әдістер

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы және философиясы
    Несиелер: 4

    Жалпыға ортақ мәдениеттің бөлігі ретінде ғылыми ойлаудың тарихын және философиясын терең түсінуге негізделген бакалавриаттың пәнаралық дүниетанымын қалыптастыру мәселесін шешуге мүмкіндік беретін теориялық білімдер және практикалық дағдыларды топтастыру туралы жалпы ақпарат.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Патенттелу
    Несиелер: 5

    зияткерлiк қызметтiң нәтижелерiне құқықтарға қатысты жалпы ережелер, өнертабыстың, пайдалы модельдiң, өнеркәсiптiк үлгiнiң патентке қабiлеттiлiгiнiң шарттары; осы объектілерге қатысты патенттік құқықтар; патент алу рәсімі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Процесті моделдеу
    Несиелер: 5

    - технологиялық үдерістердің негізгі заңдылықтары; - технологиялық үдерістердің негізгі математикалық модельдері; - технологиялық процестерді сандық модельдеу негіздері; - технологиялық процесстерді оңтайландыру негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тамақ өнімдеріндегі биохимиялық процестер
    Несиелер: 5

    Кәсіби проблемаларды шешуге және өндірістің технологиялық үдерістерін басқаруға арналған тамақ өнімдерінің физика-химиялық және биохимиялық процестерінің негіздерін білуді студенттердің дайындауға дайындаған пән. Пәндерді меңгеру мақсаты - өнім өндірісінің негізгі технологиялық процестері саласындағы білімді қалыптастыру; судың биологиялық ресурстарында болған өзгерістерді басқару дағдылары мен дағдылары, қажетті қасиеттері бар тағамдарды алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өсімдік шаруашылығы өнімдерін сақтау және өңдеудің инновациялық технологиялары
    Несиелер: 5

    Өңдеу өнеркәсібінде қолданылатын инновациялық технологиялар. Озық өңдеу әдістерін қолдану арқылы дәнді және майлы дақылдардың терапиялық және профилактикалық мақсаттары үшін жоғары сапалы дәнді және басқа да азық-түлік өнімдерінің инновациялық технологиясын жасау және енгізу. Өсімдік шаруашылығы өнімдерін өңдеуде ион-озон және гидро-озон нанотехнологиясы үшін жаңа технологияларды және техникалық шешімдерді әзірлеу. Астық, бұршақ, майлы дақылдар, жемістер, көкөністер мен жидектерді алдын-ала өңдеудің заманауи әдістерін қолданып, нан, макарон өнімдері, ұннан жасалған кондитерлік өнімдерге арналған инновациялық, ресурс үнемдеуші технологияларды әзірлеу және енгізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Технологиялық процестерді моделдеу және оңтайландыру
    Несиелер: 5

    - технологиялық үдерістердің негізгі заңдылықтары; - технологиялық үдерістердің негізгі математикалық модельдері; - технологиялық процестерді сандық модельдеу негіздері; - технологиялық процесстерді оңтайландыру негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өңдеуші өнеркәсіп өнімдерінің инновациялық технологиялары
    Несиелер: 5

    Өңдеу өнеркәсібінде қолданылатын инновациялық технологиялар. Озық өңдеу әдістерін қолдану арқылы дәнді және майлы дақылдардың терапиялық және профилактикалық мақсаттары үшін жоғары сапалы дәнді және басқа да азық-түлік өнімдерінің инновациялық технологиясын жасау және енгізу. Өсімдік шаруашылығы өнімдерін өңдеуде ион-озон және гидро-озон нанотехнологиясы үшін жаңа технологияларды және техникалық шешімдерді әзірлеу. Астық, бұршақ, майлы дақылдар, жемістер, көкөністер мен жидектерді алдын-ала өңдеудің заманауи әдістерін қолданып, нан, макарон өнімдері, ұннан жасалған кондитерлі�� өнімдерге арналған инновациялық, ресурс үнемдеуші технологияларды әзірлеу және енгізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Зияткерлік меншік және патент
    Несиелер: 5

    зияткерлiк қызметтiң нәтижелерiне құқықтарға қатысты жалпы ережелер, өнертабыстың, пайдалы модельдiң, өнеркәсiптiк үлгiнiң патентке қабiлеттiлiгiнiң шарттары; осы объектілерге қатысты патенттік құқықтар; патент алу рәсімі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Корсервіленген ет өнімдерінің биотехнологиясы
    Несиелер: 5

    Пәндерді меңгеру: - биотехнологиядағы сапа менеджменті жүйесін зерттеу; - биотехнологияның сапасын басқарудың негізгі объектілері мен критерийлерімен танысу; - өндірістік процестердің сапасын басқарудың негізгі білімдерін қалыптастыру; тұтынушылардың мүдделерін ескере отырып, сапа деңгейінің биопродукцияларын босатуды қамтамасыз ету, қауіпсіздік талаптары мен қоршаған ортаға мейірімділік мәселелерін шешу алгоритмін игеру;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тағам қоспалары
    Несиелер: 5

    Үлгілі оқу бағдарламасы үлгілік негізгі кәсіптік білім бағдарламасының бөлігі болып табылады және айнымалы бөліктің пәндер тізіміне енгізілген. Ет және ет өнімдерінің технологиясы Үлгілік оқу бағдарламасы қосымша кәсіптік білім беруде (біліктілігін арттыру және қайта даярлау бағдарламалары) және ет өнеркәсібіндегі мамандарды кәсіби даярлауда қолданыла алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тамақ өнімдерінің биохимиялық процестерінің кинетикасы
    Несиелер: 5

    Өнеркәсіптік өндіріс туралы жалпы мәліметтер және оның қоршаған ортаға әсері. Қалдықтармен жұмыс істеу. Энергетиканың экологиялық аспектісі. Антропогендік экожүйелер. Суды пайдаланудың экологиялық мәселелері және су қоймаларының ластануы. Топырақты пайдалану мәселесі. Мемлекеттік экологиялық саясат. Болашағы бар өнеркәсіптік технологиялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Астықты сақтаудан кейінгі технология және астық сақтау
    Несиелер: 5

    Астық, бұршақ, майлы дақылдар, жемістер, көкөністер мен жидектерді алдын-ала өңдеудің заманауи әдістерін қолданып, астық, ұннан жасалған кондитерлік өнімдерді функционалдық мақсаттағы инновациялық, ресурс үнемдейтін технологияларды әзірлеу және енгізу. Крахмал бар шикізатты терең өңдеуге негізделген қант, крахмал өнімдерінің озық технологияларын әзірлеу. дәнді дақылдардың қалдықтарының азық құндылығын арттырудың тиімді технологиясын әзірлеу. Қайнатудың, алкоголь өндірісінің, шарап жасау және алкогольсіз сусындардың инновациялық технологияларын ғылыми негіздеу және дамыту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Астық өнімдерінің сапасы мен қауіпсіздігін бағалау әдістері
    Несиелер: 5

    Астық, астық сапасы, астық өнімдері Астық өнiмдерiнiң сапасын бағалау проблемасы астықты сақтау, өңдеу және өндiрудiң барлық сатыларында орын алады. Астық өнімдерінің сапасын анықтаудың әдісі - ұн, жарма, нан және макарон өнімдері - заманауи ақпараттық технологияларды қолдану: оптикалық микроскопия, техникалық (компьютерлік) көру және т.б. Оптикалық микроскопия әдістерін қолданатын ұнды ұнды (ұн) зерттеу агломераттардан тұрады - крахмалды ядро ​​және эндосермнің алеврон қабаты

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ет және сүт өнеркәсібінің прогрессивті технологиялары
    Несиелер: 5

    Ет және сүт өнеркәсібіндегі жаңа кәсіпорындарды жобалауды, тиісті кәсіпорындарды техникалық қайта жарақтандыру мен қайта құруды, жаңа технологиялық жабдықтарды жасаудың техникалық жағдайларын және оларды жобалау шешімдерін әзірлеуді, ет және сүт өнеркәсібінің стандарттарына сәйкес келетін жоғары сапалы бәсекеге қабілетті өнімдерді өндіруді зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қоғамдық тамақтандыру мекемелерінде агроөнеркәсіптік кешеннің басқа салаларында басқару және қызмет көрсету
    Несиелер: 4

    Тұрақты басқару және орнықты өсуге жету бойынша білім қалыптастыру Ауыл шаруашылық өнімдерін елімізді азық-түлік және ауылшаруашылық шикізатпен қамтамасыз ету нарықтық жағдайда ең аз еңбек пен қорлармен белгілі бір ауқым мен сапа.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тамақ өнеркәсібіндегі прогрессивті технология
    Несиелер: 5

    Негізгі технологиялық процестерді, тамақ өнімдерін өндіру технологиялық схемаларын зерттеу. Табиғат объектілерінің сапалы өзгеруі адамның технологиялық процесс деп аталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ұлттық сүт өнімдерінің биотехнологиясы
    Несиелер: 5

    Ол сүт өнеркәсібінің жаңа кәсіпорындарын жобалауды, тиісті кәсіпорындарды техникалық қайта жарақтандыру мен қайта құруды, жаңа технологиялық жабдықтарды жасау үшін техникалық жағдайларды және оларды жобалық шешімдерді әзірлеуді, сүт өнеркәсібінің стандарттарына сәйкес келетін жоғары сапалы бәсекеге қабілетті өнімдерді шығаруды зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өңдеуші өнеркәсіп өндірісі үшін шағын кәсіпорындар
    Несиелер: 5

    Шағын кәсіпорынның қазіргі жағдайы мен даму перспективалары: нан, макарон және кондитерлік өндірістер. Кәсіпорындардың жіктелуі және түрлері. Нан, макарон және кондитер өнімдерін өндіруге арналған заманауи автоматтандырылған өндірістік желілер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Технологиялық өнімдер
    Несиелер: 5

    Негізгі технологиялық процестерді, функционалдық өнімдердің технологиялық схемаларын зерттеу. Табиғат объектілерінің сапалы өзгеруі адамның технологиялық процесс деп аталады. Крахмал бар шикізатты терең өңдеуге негізделген қант, крахмал өнімдерінің озық технологияларын әзірлеу. дәнді дақылдардың қалдықтарының азық құндылығын арттырудың тиімді технологиясын әзірлеу. Қайнатудың, алкоголь өндірісінің, шарап жасау және алкогольсіз сусындардың инновациялық технологияларын ғылыми негіздеу және дамыту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    ғылым мен білімнің қоғамдық өмірдегі рөлін түсіну; ғылыми білімнің қазіргі тенденциялары туралы; жаратылыстану (әлеуметтік, гуманитарлық, экономикалық) ғылымдарының өзекті методологиялық және философиялық мәселелері туралы; жоғары білім беретін оқытушының кәсіби құзіреттілігі туралы; жаһандану процестерінің қайшылықтары мен әлеуметтік-экономикалық салдары туралы

  • Код ON2

    ғылыми білімнің әдіснамасын қолдану; ғылыми қызметті ұйымдастырудың принциптері мен құрылымы; оқу процесінде студенттердің танымдық іс-әрекетінің психологиясы; білім берудің тиімділігі мен сапасын арттырудың психологиялық әдістері мен құралдары

  • Код ON3

    алған білімдерін ғылыми зерттеулер аясында идеяларды бастапқы игеру және қолдану үшін пайдалануға; процестер мен құбылыстарды талдаудың қолданыстағы тұжырымдамаларын, теориялары мен тәсілдерін сыни тұрғыдан талдау

  • Код ON4

    педагогика және жоғары білім психологиясы туралы білімді оқытушылық қызметінде қолдану

  • Код ON5

    стандартты ғылыми міндеттерді шеше отырып, ғылыми-зерттеу қызметінде қолдана алады

  • Код ON6

    оқытудың кредиттік технологиясы бойынша оқу және педагогикалық қызметті жүзеге асыру

  • Код ON7

    кәсіби пәндерді оқытудың әдістерін білу

  • Код ON8

    оқу процесінде заманауи ақпараттық технологияларды қолдану; кәсіби қарым-қатынас және мәдениетаралық коммуникация; ауызша және жазбаша түрде өз ойларын шешендік, дұрыс және логикалық жобалау; күнделікті кәсіби қызметке және докторантурада үздіксіз білім алуға қажетті білімдерді кеңейту және тереңдету

Top