Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M03201 Халықаралық журналистика в КИМЭП университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Халықаралық журналистика магистрі студенттердің халықаралық журналистика мен коммуникация саласындағы теориялық білімдерін, практикалық дағдыларын және интеллектуалдық мүмкіндіктерін арттырады. Бағдарлама оларды әртүрлі геосаяси, әлеуметтік-экономикалық және мәдениетаралық контексттердегі мәселелер мен оқиғаларды талдауға, синтездеуге, есеп беруге және хабарлауға, сонымен бірге олардың ұлттық және аймақтық деңгейлерде әсерін бағалауға мүмкіндік береді. Бағдарламада екі мамандық бар: Медиа менеджмент және Қоғаммен байланыс.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 1,5 года
  • Кредиттер көлемі 90
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M067 Журналистика және репортерлық іс

Пәндер

  • Дағдарыс жағдайындағы коммуникациялар

    Бұл пән магистранттарды дағдарыстық коммуникация мен проблемаларды басқару ерекшеліктерін сыни тұрғыдан ажыратуға итермелейді. Ол ситуациялық дағдарыстық коммуникация теориясына, кескінді жөндеу теориясына, кадр құру теориясына, бастапқы теорияға, дағдарыс жаңалықтарының диффузия теориясына және корпоративтік апология теориясына негізделген теориялық білім мен сыни ойлау дағдыларын қамтамасыз етеді. Магистранттар негізгі ақпарат құралдарында дағдарыстың өмірлік циклін зерттейді. Дағдарыс кезіндегі халықаралық контексттегі коммуникаторлар мен журналистердің рөлдері, функциялары және ортақ міндеттері түсіндіріледі, журналистермен өзара әрекеттесу үшін қолданылатын көпір, тосқауыл, белгілеу және блоктау әдістеріне ерекше назар аударылады. Ол сондай-ақ ұйым өкілдерінен жауап алу үшін журналистер қолданатын сұрақтардың нәзік тұжырымдарын көрсетеді.

    Несиелер - 5
  • Цифрлық қоғаммен байланыс

    Бұл магистрлік деңгей курсы сандық коммуникацияларды басқару принциптеріне баса назар аудара отырып, жоғары деңгейлі магистранттарға арналған. Стратегияларды әзірлеу, аналитиканы пайдалана отырып аудиторияны зерттеу, мінез-құлыққа әсер ететін хабарламаларды жасау және коммуникациялық мақсаттарға жету үшін әртүрлі цифрлық платформаларды пайдалану үшін осы принциптерді қолдануға баса назар аударылады. Курсты сәтті аяқтау цифрлық қатынастың нақты мақсаттарына қол жеткізу үшін сандық байланыс принциптерін және деректерге негізделген аудитория аналитикасын қолдануды жақсы түсінуді көрсетеді.

    Несиелер - 5
  • Жарнама жазу, жоспарлау және стратегиясы

    Курс магистранттарға аудиторияның назарын аударуды және бренд туралы хабардарлықты арттыру және мақсатты аудиториялар арасында әрекетті ынталандыру үшін әртүрлі жазу әдістерін қолдануды үйретеді. Копирайтинг ақпараттық, білім беру және сендіру мазмұнының стратегиялық және шығармашылық дамуын қамтиды. Копирайтинг, макет және мультимедиялық өндіріске баса назар аудара отырып, курс магистранттарды қоғаммен байланыста да, медиа бизнесте де табысты болу үшін қажетті негізгі дағдылар мен біліммен жабдықтайды.

    Несиелер - 5
  • Арнайы оқиғаларды басқару

    Курс магистранттарды халықаралық ұйымдар мен ұлттық ұйымдар, сондай-ақ бұқаралық ақпарат құралдары кеңінен қолданатын корпоративтік іс-шараларды әзірлеу және басқару үдерісімен таныстырады. Магистранттары оқиғаларды жобалау теориясы, әлеуметтік сәйкестілік теориясы, қажеттіліктер иерархиясы теориясы, жоспарлы мінез-құлық теориясы, оқиғалар жүйесі теориясы сияқты теорияларға негізделген практикалық білім мен дағдыларды меңгереді.

    Несиелер - 5
  • Сындарлы ойлау және жазу

    «Сыни тұрғыдан ойлау және жазу» пәні магистранттардың индуктивті және дедуктивті әдістерді қолдана отырып, халықаралық мәселелер бойынша халықаралық қоғамдық пікір көшбасшыларының тұжырымдары мен пайымдауларын сыни тұрғыдан талдау және бағалау қабілетін дамытады. Магистранттар баспа, хабар тарату, жаңа медиа және әлеуметтік медианы қоса алғанда, әртүрлі медиа форматтарына сәйкес келетін әртүрлі журналистік стильдерде анық және кәсіби жазуды үйренеді.

    Несиелер - 5
  • Жетілдірілген медиа жазу

    Магистратура деңгейіндегі бұл қарқынды курс беделді халықаралық бұқаралық ақпарат құралдарында жариялауға жарамды жоғары сапалы жаңалықтарды шығару дағдыларын дамытуға арналған. Ол жаңалықтар жазу дағдыларын жақсартқысы келетін және журналистік тәжірибені түсінгісі келетіндерге арналған. Пән нақты өмірдегі редакциялық ортаны имитациялайды, академиялық мақалалардан гөрі практикалық тәжірибеге баса назар аударады. Магистранттар өз дағдыларын жетілдіру үшін жаңалықтар жазуға белсенді қатысады. Пән негізінен практикалық болса да, семестрдің соңында медианың негізгі теориялары бойынша қорытынды дәріс бар.

    Несиелер - 5
  • Орыс тілінде хабар жүргізу

    Курс ресейлік редакциялардың озық тәжірибелеріне негізделген жаңалықтар мен сценарий жазуды, бейнені өңдеуді және режиссураны қоса алғанда, камера алдында да, артында да дағдыларды дамытады. Бұл әсіресе орыс тілін меңгеруді және бейнехабар тарату саласында дағдыларды дамытқысы келетін шетелдік магистранттарға (Орталық Азиядан емес) пайдалы. Магистранттар Орталық Азияға, әсіресе Қазақстан мен Ресейге ерекше назар аудара отырып, тілші ретінде өз елдерінің БАҚ-тары үшін телевизиялық жаңалықтар мен бағдарламалар жасайды.

    Несиелер - 5
  • Теле-және радиохабарлар журналистикасының практикумы

    Пән магистранттарды халықаралық радио және тележурналистикамен таныстырады. Ол хабар таратуға арналған жаңалықтарды жазуға баса назар аудара отырып, жаңалықтарды жинау, бағалау, жазу және эфирге дайындау процестерін қамтиды. Курс магистранттарға жаңалықтарды ұсыну және әзірлеу, сұхбат алу, жазу, дауыс беру, радио және теледидар жаңалықтары үшін редакциялау және көшірме жасауды үйретеді. Сонымен қатар, магистранттар топпен жұмыс жасап, белгіленген мерзімдерді сақтай отырып, бірлескен жаңалықтар шығарылымдарын дайындайды.

    Несиелер - 5
  • Жетілдірілген медиа талдауы

    Курс магистранттарды медиа хабарламалардың теорияларымен және зерттеулерімен таныстыруға арналған. Пәннің мақсаты – магистранттарға коммуникациялық хабарламалар мен арналарды бағалаудың сыни негізін беру. Пән БАҚ материалдарының кең ауқымын қалай және не үшін талдау керектігін түсіндіреді. Делдалдық хабарламалардың әртүрлі түрлерін зерттейді және әрбір медиа мәтінінің мағынасын зерттеу үшін теориялық әдістерді қолданады. Журналистердің жаңалықтарды жинау және хабарлау процесі қандай оқиғалар мен мәселелердің жаңалық болып саналатынын қалай анықтайтынын және жаңалықтар жинауға деген осы тәсілдің салдарын талқылау арқылы зерттеледі және зерттеледі.

    Несиелер - 5
  • Сендіру коммуникациялары

    Курс дамып келе жатқан халықаралық бұқаралық коммуникация кеңістігіндегі сендірудің негізгі принциптерін, тәжірибелерін және контексттерін зерттейді. Адамдардың үлкен топтарына әсер етудің практикалық стратегияларына назар аудара отырып, көзқарастар, сенімдер, құндылықтар, үгіт-насихат, айла-шарғы жасау және мәжбүрлеу сияқты түсініктер қарастырылады. Курс БАҚ-та жиі қолданылатын негізгі және алдыңғы қатарлы сендіру әдістерінің тәжірибесі мен сынына назар аударады және сендіру теориялары мен оларды зерттеу әдістерімен таныстырады. Сонымен қатар, жеке тұлғаларға, топтарға және қоғамдарға сенімдерді қолданумен байланысты этикалық салдарлар жүйелі түрде зерттелетін болады.

    Несиелер - 5
  • Іскерлік коммуникация, тереңдетілген курс

    Бұл магистратура пәні магистранттардың іскерлік коммуникациялар бойынша білімдері мен дағдыларын жетілдіреді, оларды бұқаралық ақпарат құралдарында және басқа ұйымдарда менеджерлер ретінде тиімді жұмыс істеуге дайындайды. Ол магистранттарға теориялық негізделген жазбаша және ауызша коммуникация дағдыларын дамытуға және тәжірибеде қолдануға мүмкіндік береді. Іскерлік қарым-қатынастың жеке және әлеуметтік коммуникациядан айырмашылығы, ол ұйымдық контексте электрондық поштаны, жоба презентацияларын, әлеуметтік медианы, подкасттарды, бейне трансляцияларды және басқа технологияларды кәсіби пайдалануды талап етеді. Пән әртүрлі іскерлік жағдайларда қарсылықтарды жеңудің негізі ретінде аналитикалық, сыни және стратегиялық ойлауды дамытуға бағытталған.

    Несиелер - 5
  • Жетілдірілген мультимедиялық әңгімелер

    Пән халықаралық аудиторияға қол жеткізе отырып, әртүрлі медиадағы сандық платформалар үшін әңгімелеу дағдыларын дамытуға бағытталған. Курс іргелі әңгіме әдістерін зерттейді және медиа, кино және қоғаммен байланыс салаларындағы сала мамандары әзірлеген формулаларға негізделген медиа мазмұнын жақсартудың шығармашылық әдістерін енгізеді. Әртүрлі және күрделі идеяларды тиімді жеткізу үшін «әңгімелерді» пайдалануға баса назар аударылады. Практикалық тапсырмаларға әңгімелеу жазу және мәтінді, көрнекі кескіндерді, аудио және бейнені қамтитын мультимедиялық мазмұнды жасау кіреді.

    Несиелер - 5
  • БАҚ және коммуникациядағы зерттеу әдістері/Диссертация I

    Бұл курста магистранттар диссертациялық/кәсіби жобалары үшін зерттеу жүргізу үшін қолданатын сандық және сапалық әдістемелермен танысады. Пән сауалнамалар, мазмұнды талдау және эксперименттер сияқты сандық әдістерді қамтиды. Сабақтарда ұсынылған сапалы әдістерге қатысушылардың бақылаулары, тереңдетілген сұхбаттар, фокус-топтар және мәтіндік талдаулар жатады.

    Несиелер - 5
  • Деректер дискурсы

    Журналистер, қоғаммен байланыс мамандары, үкіметтік емес ұйымдар және басқа коммуникаторлар дәлелді, фактілерге негізделген оқиғаларды жасау үшін деректерді көбірек пайдаланады. Курс магистранттарды фактілерге негізделген әңгімелеу әдістерімен таныстырады. Деректер мен дәлелдер арасындағы байланыс және деректерге негізделген әңгімелер зерттеледі; деректерді визуализациялау, диаграммалар, графиктер және карталар сияқты деректерді пайдалана отырып әңгімелеу мысалдары; сондай-ақ фактілерге негізделген әңгімелеріңізді қолдау үшін деректерді қалай табуға немесе жинауға болады; Фактілерге негізделген әңгімелер құру құралдары. Пән аясында магистранттар фактілерге сүйене отырып, өз әңгімелерін құрастырады.

    Несиелер - 5
  • Онлайн журналистика

    Медиатехнологиялардағы, корпоративтік құрылымдардағы, қоғамдық өмірді ұйымдастырудағы өзгерістер журналистика тәжірибесін түбегейлі өзгертті. Курс осы өзгерістердің халықаралық ауқымдағы журналистиканың қоғамдағы рөліне қалай әсер ететінін терең зерттейді. Сонымен қатар, курс магистранттарды осы дамып келе жатқан салада жұмыс істеу үшін тұжырымдамалық білім мен практикалық құралдармен қамтамасыз ететін цифрлық медиа журналистикасының әдістерімен таныстырады. Курстың соңында магистранттар журналистердің цифрлық медианы қалай пайдаланатынын және бұл дағдыларды өз мансабында қалай қолдану керектігін терең түсінеді. Олар сондай-ақ соңғы әлеуметтік және экономикалық оқиғалардың журналистік тәжірибе мен аудиторияны қалай өзгерткені туралы кең түсінікке ие болады.

    Несиелер - 5
  • Бұқаралық коммуникациядағы арнайы тақырыптар

    Курс халықаралық журналистика мен коммуникациялардағы өзекті және жаңа мәселелер мен тенденцияларды қарастырады. Пәнді жергілікті және шетелдік ғалымдар мен тиісті тақырыптарда тәжірибесі бар практиктер оқытады. Пән тақырыптары саяси журналистика және коммуникациялар, саяси дискурс, құқықтық журналистика, сот коммуникациялары, ғылыми журналистика және коммуникациялар, жасанды интеллекттің журналистика мен коммуникацияларға әсері және халықаралық контексттегі журналистикадағы өзгерістерді қамтуы мүмкін.

    Несиелер - 5
  • БАҚ басқару принциптері

    Курс журналистика мамандығы бойынша халықаралық магистранттарды медиа ұйымды басқарудың халықаралық принциптерімен таныстырады, оларға медиа-индустрия менеджері ретінде табысты мансапқа қажетті дағдыларды береді. Оқу бағдарламасы магистранттарды менеджменттің іргелі теорияларымен таныстыра отырып, оларды нақты өмірде қолданудың практикалық негіздерін ұсына отырып, бұқаралық ақпарат құралдарындағы ұйымдастырушылық менеджменттің әртүрлі аспектілерін қамтиды. Сонымен қатар, БАҚ-ты креативті индустрия ретінде қарастыра отырып, бұл тақырып өз бизнесін ашуға мүдделі және қазіргі цифрлық дәуірде кәсіпкер болуға ұмтылатындар үшін жаңа мүмкіндіктер ашады. Нәтижесінде курс магистранттарды қалыптасқан БАҚ-тағы мансапқа дайындап қана қоймайды, сонымен қатар өз медиа ұйымдарын ашқысы келетіндерді шабыттандырады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстандық медианарыққа кіріспе

    Бұл магистрлік деңгей курсы қазақстандық медиа нарығына кіріспе береді. Курс қазақстандық БАҚ жүйесін зерттейді, БАҚ-ты реттеу және БАҚ жұмыс істеу мәселелерін талқылайды, сондай-ақ қолданыстағы БАҚ тиімділігі мен қазақстандық медиа нарығындағы дамып келе жатқан бизнес-модельдерді зерттейді. Тақырып қазақстандық медиа нарығын басқа посткеңестік медиа нарықтармен салыстырады. Қазақстандағы БАҚ-қа цифрлық конвергенцияның тенденциялары мен өсіп келе жатқан әсері зерттеліп, елдің медиа саласына әсер ететін саяси, экономикалық, әлеуметтік, технологиялық және мәдени мәселелер талданады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Медиа және коммуникация теориясы

    Курс коммуникацияға, медиа мәдениетке және медиа индустрияға кіріспе береді, олардың заманауи әлеуметтік және мәдени ортадағы шешуші рөлін көрсетеді. Курс БАҚ пен коммуникацияның жаһандық әлеуметтік және мәдени дамуға қалай әсер ететінін зерттейді. Пән әлеуметтік және гуманитарлық ғылымдардың тәсілдерін біріктіре отырып, қазіргі заманғы медиа және коммуникация зерттеулерінің эволюциясын зерттейді. Қазіргі заманғы медиа мәдениет пен коммуникация динамикасы сәйкестендіру объективі арқылы талданады, әсіресе БАҚ арқылы сәйкестікті қалай бейнеленетініне және салынғанына назар аударады. БАҚ және коммуникация ғылымдарының заманауи теориялары аясында әлеуметтік, кәсіби және ұйымдық сәйкестікті зерттеуге ерекше көңіл бөлінеді. Оқу нәтижесінде магистранттар күрделі оқу жұмыстарында, соның ішінде магистрлік диссертацияларда осы теорияларды анықтау, бағалау және қолдану дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Жаһандық қатынастар

    Жаһандық қоғаммен байланыс курсы Кришнамурти мен Верчичтің Жаһандық қоғаммен байланыс шеңбері контекстіндегі қоғаммен байланыс пен БАҚ арасындағы қарым-қатынас туралы алдыңғы қатарлы білімді біріктіреді. Бұл құрылым халықаралық контексте PR мен журналистердің рөлі мен функцияларына әсер ететін саяси, экономикалық, құқықтық, мәдени және медиа жүйелерге ерекше назар аударады. Пән АҚШ, Еуропалық Одақ, Азия (Жапония, Қытай, Оңтүстік Корея) және Қазақстандағы PR мен БАҚ арасындағы қарым-қатынастың негізгі нюанстарын салыстырады және салыстырады. Бұл нюанстар қоғамға/мүдделі тараптарға, сондай-ақ корпорациялардың, үкіметтердің және геосаяси субъектілердің мінез-құлқы мен мотивацияларына әсер етіп, халықаралық журналистиканың жаһандық көмекші ретіндегі рөлін көрсетеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Саяси байланыстар

    Пән саясат, БАҚ және қоғам арасындағы күрделі қатынастарды зерттейді. Заманауи демократиялар үшін өте маңызды осы үшбұрыштың ішінде саяси элита бұқаралық ақпарат құралдарына қоғамға жетуге тәуелді болғандықтан, өзара тәуелділіктер талданады. Тақырып саяси элита мен журналистер арасындағы қарым-қатынастың динамикасын көрсетеді, олар көбінесе сүйіспеншілік пен жеккөрушілік элементтерін біріктіреді, өйткені әр тарап өз мақсаттарын көздейді. БАҚ-тың өзгеру сипатына, соның ішінде әлеуметтік медиаға ауысуына, саясаткерлердің қолдау үшін коммуникацияға тәуелділігінің артуына ерекше назар аударылады. Курс саяси коммуникация және саяси қоғамдық қатынастар саласын кеңінен қамтиды, саяси коммуникацияның қоғамға әсері, бұқаралық ақпарат құралдары мен саясат арасындағы қарым-қатынас және стратегиялық коммуникациялардың рөлі туралы теорияларға ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Әлеуметтік желілердегі маркетинг

    Курс әлеуметтік медиа мен интерактивті технологиялар тұтынушылардың өзара әрекеттесу ережелері мен процестерін қалай өзгерткенін, соның ішінде оқырмандар мен көру аудиториясының қызығушылығын сақтауда мемлекеттік және жеке БАҚ алдында тұрған қиындықтарды қарастырады. Магистратура студенттері тұтынушыларды белсенді қарым-қатынасқа тарту және әлеуметтік медиа маркетингі (SMM) стратегияларын тиімді жүзеге асыру үшін кеңінен қолданылатын әлеуметтік желі құралдарын пайдалануды үйренеді. Пән әлеуметтік желі және коммуникация теориялары, әлеуметтік желі теориясы, виртуалды қауымдастықтар, медианы демократияландыру және әлеуметтік капитал сияқты теорияларды қамтиды. Практикалық түсінік беру үшін халықаралық жағдайлық зерттеулер мен озық тәжірибелер талданады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік ғылымдарға арналған психология

    Аталмыш магистрлік пән магистранттарды адамдар арасындағы қарым-қатынастарды зерттейтін, яғни әлеуметтік процестерге, кәсіби қызметті жүзеге асыру барысында, басшылық пен тұлға аралық қарым-қатынастарда зор әсерін тигізетін ұлы ғылым – психология ғылымымен таныстырады. Курс психология мен адам әрекеттерінің түрлі салалары (саясат, экономика, әлеуметтік және гуманитарлық салалар, интеллектуалды процесстер, т.б.) арасындағы арақатынасқа шолу жасайды. Тұтынушы таңдауы, бақыт өлшемдері, әлеуметтік преференциялар және саясат пен қаржыға қатысты мінез-құлық сияқты тақырыптарды қарастыра отырып, курс барлық деңгейде адам мінез-құлқына әсер ететін психологиялық факторларға жүйелі талдау жасайды.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 2
  • Халықаралық журналистика

    Пән магистранттарда жаһандану теориялары, халықаралық қатынастар және халықаралық контексте трансұлттық тәжірибе туралы нақты түсінікті қалыптастырады. Магистратура студенттері бүкіл әлемдегі саяси, әлеуметтік-экономикалық және мәдени контексттердің журналистика тәжірибесі мен өндірісіне қалай әсер ететінін біледі. Пән цифрлық революция тақырыптарын, журналистиканың жаңа үлгілерін және медиаконтенттің PR, жасанды интеллект, жалған ақпарат және фейк жаңалықтармен байланысты мәселелерді қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Сатуда жарнама мен БАҚ қолдану

    Курс интеграцияланған маркетингтік коммуникациялардың (IMC) стратегиялық және шығармашылық құрамдас бөлігі ретінде жарнаманы мұқият зерттейді. Шығармашылық қысқаша ақпаратқа назар аударылады және медиа аудитория профильдері, жалпы рейтингтер және оқырмандар көрсеткіштері сияқты медианы сатып алу және тарату науқандарын жоспарлауы қажет деректер медиа маркетинг бөлімдерінің түрлерін көрсетеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Қоғаммен байланыстарды басқару және стратегиялар

    Курс осы саладағы зерттеу, жоспарлау, коммуникация және бағалау процестеріне ерекше назар аудара отырып, қоғамдық қатынастардың басқарушылық аспектілерін қарастырады. Ол магистранттарға әртүрлі PR әдістері мен құралдарын пайдалана отырып, стратегиялық коммуникация жоспарларын әзірлеу үшін қажетті білім мен дағдыларды береді. Пән симметриялық байланыс теориясы, жүйелер теориясы, ситуациялық теория, қарым-қатынастарды басқару теориясы, әлеуметтік алмасу теориясы, әлеуметтік оқыту теориясы, фрейм теориясы және күн тәртібін белгілеу теориясы сияқты теориялық негіздерге сүйенеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Орыс / қазақ тілді БАҚ үшін материалдар дайындау

    Пән магистранттардың тілді меңгеру деңгейіне қарай орыс немесе қазақ тілдерінде ұсынылады. Ол Орталық Азиядағы және әлемнің басқа бөліктеріндегі халықаралық саяси, экономикалық және технологиялық өзгерістерге назар аудара отырып, алдыңғы қатарлы репортаж және жаңалықтар жазу дағдыларын дамытады. Еліміздегі қос тілділік жүйенің талабына сай қазақ немесе орыс тілінде жаңалықтар жазу ерекшеліктеріне ерекше көңіл бөлінеді. Пән қазақ және ресейлік редакциялардың озық журналистік тәжірибесіне, сондай-ақ халықаралық журналистика стандарттарына негізделген. Бұл пән әсіресе магистратура бағдарламасы аясында қазақ немесе орыс тілдерін оқитын магистранттармен алмасу үшін өте пайдалы.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби тіл және сыни тұрғыдан ойлау

    Кәсіптік шетел тілі пәні жазбаша және ауызша ағылшын тілін жетілдіріп жатқан магистранттарға және іскерлік қарым-қатынастар контекстінде өздерінің нақты ойын білдіруді жетілдіргісі келетіндерге арналған практикалық курс. Бұл курс ана тілі ағылшын болып табылмайтындар үшін дипломдық зерттеулерге тән қиыншылықтарды шешу арқылы өз дипломдық жұмыстарын жазуға дайындық болып табылады. Магистранттар қажетті аргументтерді талдау және оларды ұсынуды меңгереді. Курстың практикалық бөлімі жазу мүмкіндігін дамыту, яғни магистранттарды өз қорытындыларын қолдау мақсатында анық ойын білдіру және біржақты пікірлерден арылуға баулиды. Курс қамтитын тақырыптар сыни ойлау және анық жазу, сенімді қайнаркөздерді қолдану, риторикалық әдістердің көмегіне жүгіну, қателіктер, түсініксіз немесе жаңылыстыратын тіл мен әртүрлі дәлелдердің сипаттамалары арасындағы арақатынасқа арналған. Жалпы іскерлік құжаттар мен зерттеу практикалары, сонымен қатар грамматика, синтаксис және стилистика мәселелері де зерттеледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Әлеуметтік ғылымдар факультетіне арналған менеджмент

    Бұл магистрлік пәннің мақсаты ұйымдық және стратегиялық менеджменттің ауқымды функцияларын үйрету. Пән негізгі әлемдік институттар, халықаралық және аймақтық ұйымдар, корпорациялар, акционерлер, әлеуметтік және саяси институттардың мысалдарын келтіре отырып көшбасқылық феномені, стратиегиялық менеджмент, басқарудың соңғы тәсілдері мен ұйымдық құрылымға зейін қояды, сонымен қатар мотивациялық және ынталандырушы қақтығыстар, адам ресурстары мен сыйақы схемалары, ұйымдық мәдениет және этика мәселелерін зерттейді. Курстың аяқталуына қарай сабақта қолданылған көптеген интерактивті оқыту әдістерінің (тақырыптық зерттеулер, ситуациялық еліктемелер, шақырылған лекторлар, т.б.) арқасында пән әлеуметтік және саяси ортада сәтті менеджмент, шешім қабылдау және жауапкершіліктің негізгі қағидаларын қалыптастыру арқылы магистрлер қазіргі нарықтық ортада маңызды болып табылатын көшбасшылықты түсіну және басқару дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 1
  • Жаңалықтарды шығару / редакциялау (ілгері деңгей)

    Курс есеп беру, фактілерді іздеу және фактілерді тексеру дағдыларына негізделеді, магистранттарды халықаралық контексте журналистиканың күрделілігін түсінетін ойластырылған, дәл, креативті, жаңашыл және бірлескен редакторларға айналдырады. Пән мәтінді өңдеу, тақырып жазу және дизайнды қамтиды. Магистранттар монтаждау барысында әңгіменің құрылымын, жазу тәсілін, ақпараттың дәлдігін, грамматикасын, емле мен тыныс белгілерін жетілдіреді. Тақырып жазу магистранттарға тиімді тақырыптарды қалай жасауға және баспа және онлайн БАҚ үшін тақырыптар мен фотосуреттер арасында байланыс орнатуға үйретеді. Дизайн құрамдас бөлігі көрнекі тартымды орналасуларды жасау үшін InDesign қолданбасын пайдалануға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Халықаралық журналистика және коммуникациялар саласындағы жан-жақты және арнайы білім мен терең түсінік
  • Жаһандық контексте халықаралық журналистика мен коммуникацияларды зерттеудің әртүрлі теориялық тәсілдерін жүйелі және сыни тұрғыдан түсінікке ие болу
  • Әртүрлі білім көздерінен және академиялық пәндерден, әсіресе халықаралық медиа мен коммуникацияда идеялар мен тұжырымдамалық негіздерді синтездеудің күшті қабілетін паш етеді
  • Журналистика мен коммуникациядағы ең жоғары халықаралық стандарттар мен этикалық принциптерді ұстана отырып жаңалықтарды жинау және мәтіндік, визуалды және бейне материалдарды шығару үшін практикалық және танымдық дағдыларға машықтану
  • Негізгі халықаралық жаңалықтар мен коммуникациялар туындайтын және шешімдерді ұсынатын күрделі халықаралық әлеуметтік-экономикалық, саяси, құқықтық, технологиялық, экологиялық және мәдени орталарды түсінуде шеберлікті қолдану
  • Тұрақты тәуелсіз және автономды ізденуді қамтитын академиялық, практикалық жобалар мен шығармашылық өндірістер үшін өздігінен басқарылатын зерттеулерді жүргізе білу
  • Әртүрлі аудиториялар мен медиа нысандары үшін өнім шығаруда шығармашылық пен өзіндік рефлексивтілікті көрсету
  • Белгілі медиа формалары мен жанрларын және олардың түсініктерді, мағыналарды және әсерлерді қалай ұйымдастыратынын сыни тұрғыдан талдау мүмкіндігін көрсету
  • Теориялық және қолданбалы басқарушылық білім мен дағдыларды халықаралық медиа және коммуникациялар саласында көрсету
  • Жазбаша және ауызша коммуникация, ақпараттық технологиялар мен зерттеу жүргізе алу дағдыларын қоса, жоғары деңгейдегі өзара ауыспалы дағдыларды игеру
Top