Кәсіби қызмет негіздері оқу пәні ретінде. Ақпарат ұғымы. Ақпаратты түрлендіру. Ақпаратты өрнектеу формалары. Ақпаратты өлшеу. Ақпараттық үдеріс ұғымы. Ақпараттық үдерісті жүзеге асырудың мүмкіндіктері. Санау жүйелері. Сандарды бір санау жүйесінен екіншісіне ауыстыру әдістері. Дискретті математикаға кіріспе. Комбинаторика. Бүтін сандар және бөлінгіштік. Пікірлер логикасы. Предикаттар логикасы.
Оқу жылы - 1Курстың мақсаты - студенттерді тілдің табиғаты, функциялары мен құрылымы туралы хабардар ету; лингвистикалық циклдің басқа пәндерін зерттеудің теориялық негіздерін құрастыру; лингвистиканың негізгі әдістерінің идеясын қалыптастыру; тілдік жүйенің жеке аспектілерін - фонетикалық, лексикалық, морфологиялық, синтаксистік түсініктерді түсіну үшін қажетті негізгі лингвистикалық түсініктермен және терминдермен қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 1Бұл курс халықтың рухани мәдениетін, халық өмірінің әртүрлі аспектілерін, орыс фольклорына деген қызығушылықты, фольклордың ерекшеліктерін, фольклордағы ұлттық және халықаралық сипаттамаларды, фольклорлық жанрларды, ертегілерді, жұмбақтарды, әзіл-күйлерді, әдет-ғұрыптарды тереңдетеді.
Селективті тәртіпЭкологияның және тіршілік қауіпсіздігінің теориялық негіздері. Жеке тұлғалардың, халықтардың, қауымдастықтардың экологиясы. Экожүйелердің тұтастығы мен тұрақтылығы, тұрақтылық механизмдері. Ағымдағы экологиялық мәселелер. Табиғи, техногенді және халықтың зардаптарынан төтенше жағдайлар. Радиоактивті заттардың шығарылуы (шығарылу қаупі) бар жазатайым оқиғалар. Азаматтық қорғаныс және оның міндеттері.
Оқу жылы - 1Пәнді меңгерудің мақсаты: 1) студенттерді жергілікті тарих негіздерімен таныстыру; 2) жергілікті тарихты географиялық, тарихи, этномәдени сипатты білетін интегралдық тәртіп ретінде қабылдау; 3) өз аймағын және туған жерін зерттеу дағдылары мен қабілеттерін қалыптастыру.
Селективті тәртіпӘдебиеттанудың белгілі бір қасиеттері әдеби қызмет түрлерінің бірі және ғылыми пән ретінде. Әдеби бағыттар мен сын. Синхронды және диааххалық әдеби құбылыстарды сынау және бағалаудағы әдеби сынның бағасы.
Оқу жылы - 1Бағдарлама адамның, қоғамның сыртқы әлеммен қарым-қатынасын реттейтін этикалық және заңнамалық нормаларды білуге бағытталған; сыбайлас жемқорлық проблемасының өзектілігі ұлттық мүдделер мен қауіпсіздікке қауіп төндіреді.
Оқу жылы - 2Мектеп жасындағы балалар дамуының жалпы даму заңдылықтары, жүйке жүйесінің физиологиясы. Физиология және гигиена анализаторлары. Жастардың эндокринологиясы, медициналық-гигиеналық білім беру. Тірек-қимыл аппаратының, асқорыту органдарының, тыныс алу органдарының, экстракторлық жүйенің, тері, қан айналымы, метаболизмі және оқушыла��дың энергиясын жас ерекшеліктері. Балалардың дамуындағы әлеуметтік факторлар.
Оқу жылы - 2Оқытушының коммуникативтік мәдениеті: мәні, құрылымы, қызметі. Мұғалімнің коммуникативтік мәдениетін қалыптастыру. Педагогикалық қарым-қатынас құрылымын қалыптастырады: педагогикалық ойлау, қиял, назар және бақылау. Мұғалімнің тұлғалық мәдениеті. Мұғалім мамандығы бойынша коммуникативтік іс. Оқытушының құрылымында педагог��калық қарым-қатынас. Педагогикалық өзара әрекеттесу. Оқытушының коммуникативтік мәдениетіндегі педагогикалық техника.
Оқу жылы - 2Бұл бағдарламада келесідей теориялық мәселелер қарастырылады: студенттердің диагностикасы, жалпы алғанда сынып және оқу үдерісі; мектепте және сыныпта тәрбие жұмысын жоспарлау және жоспарлау; мектептен тыс және мектептен тыс тәрбие жұмысын ұйымдастыру және өткізу; мектептің оқытушылары мен сыныптарының студенттік отбасымен, мектептен тыс мекемелермен қарым-қатынасы.
Оқу жылы - 2Пән емле және пунктуация ережелерін қалыптастырудың негізгі қағидаларын, сондай-ақ осы ережелерді сөйлеу фактілеріне қолдануға, әдеби тілдің жазбаша және ауызша формаларын еркін меңгеру дағдыларын үнемі жетілдіреді.
Селективті тәртіпБілім берудегі басқарудың теориялық және әдістемелік негіздері. Мектеп интегралды педагогикалық үдерісін диагностикалау және жоспарлау. Мектепке әдістемелік қызмет көрсету және мұғалімдерді сертификаттау. Технологиялық тәсілге негізделген мектеп басқару. Мектептің педагогикалық қызметкерлерін басқару. Білім беру менеджерінің көшбасшылық қасиеттері мен көшбасшылық қасиеттері.
Оқу жылы - 2Курс мыналарды қарастырады: а) тілдік жүйенің фонетикалық деңгейіне жататын қазіргі заманғы орыс әдеби тілінің негізгі құбылыстары, олардың мінездемесі мен сипаттамалары; б) фонетикалық құбылыстардың өнімділігі және олардың даму тенденциялары; в) қазіргі орыс әдеби тілінің фонетикалық құбылыстарының функционал��ық жағы.
Селективті тәртіпПәндерді меңгеру мақсаты - студенттердің әдістемелік және ғылыми мәдениетін қалыптастыру, ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу саласында білімдер, дағдылар мен қабілеттерін қалыптастыру. Курсты оқып білу ғылыми есеп, эссе, курстық және бітіру біліктілік жұмыстарын жасауда дағдыларды меңгеруге мүмкіндік береді.
Селективті тәртіпКурс орыс рухани мәдениетті, ұлттық өмірдің әр түрлі аспектілері туралы, жазбаша көркем шығармашылықтың қоғамдық, күнделікті және саяси сипаты, оның ұлттық және халықаралық ерекшеліктері туралы білімдерін тереңдетеді.
Селективті тәртіпОномасиология және семасиология аспектісінде зерттелген лексикалық семантиканың негізгі ұғымдары. Тілдің басты номинативті және когнитивтік бірлігі, оның ерекшелігі, формасы және мағынасы.
Селективті тәртіпПәннің мақсаты - ежелгі әдеби мұрасымен танысу. Курста ежелгі Греция мен Рим әдебиетінің әлемдік маңызы, архаикалық кезеңнің көне әдебиетінің дәуірі, мифологиялық эпос, ерлік эпосының талдауы. Ежелгі әдебиеттің жанрлары, оларды қалыптастыру және дамыту.
Селективті тәртіпОрыс тілі мен әдебиеті мектебінде оқу үрдісін практикалық ұйымдастырудың ерекшеліктері, оқу құжаттамасын қалай сақтау керектігін, сыныпқа және бір студентке сипаттама беру.
Оқу жылы - 2Бағдарлама бизнес дағдыларын теориялық зерттеуге және практикалық қолдануға бағытталған. Студенттерде көшбасшылық дағдыларды қалыптастыруға көмектеседі. Ол халықаралық тәжірибені ескере отырып, Қазақстанда бизнес жүргізудің негізгі формалары мен рәсімдерін зерттейді.
Оқу жылы - 3Ортағасырлық әдебиеттің дәуірлеуін және оның ерлік эпосында, вагондардың поэзиясындағы, қалалық поэзиясындағы көрінісін зерттеп, Ренессанстың ұлы титандарының шығармашылық мұрасын сипаттайды.
Селективті тәртіпСтуденттер әдебиет функцияларын, атап айтқанда, балаларға арналған сауаттылық, виртуалды шындық және дидактикалық функциялардың органикалық бірлігі: когнитивтік, тәрбиелік және тәрбиелік әдебиеттермен танысады. Балалар үшін көрнекті шығармалары бар әртүрлі ұлттың заманауи балалар жазушылары мен ақындарымен танысады.
Селективті тәртіпКурс 19 ғасырдағы орыс әдебиетін зерделеуге тарихи көзқарас болып табылады, онда зерттелетін кезеңнің тарихи және әдеби үрдісінің белгілі бір кезеңдері мен кезеңдері анықталады, ал 19 ғасырдағы орыс жазушылары, ақындар мен драматисттердің шығармалары зерттеледі.
Селективті тәртіпКурс болашақ мұғалімдерді оқытуда ерекше орын алады, олар үшін сөздің дұрыстылығы мен сөйлеген сөзі маңызды емес, сонымен бірге оқушыларды көркем әдебиет арқылы үздік әдебиеттермен таныстыру мүмкіндігі. Пәннің мақсаты - студенттерге өздерінің кәсіби дағдыларын жетілдіру мақсатында экспрессивті оқу теориясы мен практикасын үйрету.
Селективті тәртіпОқу пәні грамматикалық сөздердің (сөйлеу бөлімдерінің) грамматикалық кластары, олардың грамматикалық категориялары, сөздік формалары мен ережелері туралы ғылыми ақпараттарды тереңдетуге, лингвистикалық терминологиялық аппаратты ке��ейтуге, оқушыларды морфологияның кейбір даулы мәселелеріне қатысты әртүрлі көзқарастарымен таныстыру, студенттер-филологтардың лингвистикалық ойлауын дамытуға бағытталған.
Селективті тәртіпКөркем мәтінді контент жоспары мен ойлау жоспары бірлігін қолдайтын тұтас бір өнер туындысы ретінде талдау мәтіннің идеологиялық және тақырыптық мазмұнын және оның тілдік құрылымын зерттеуді қамтиды.
Селективті тәртіпОрыс тілі мен әдебиеті пәндерінің мазмұны мен құрылымы; педагогикалық зерттеу әдістері; тәртіп әдістемесі; көрнекілендіру әдістерін және TSO. Критерийлерді бағалау технологиясы оқушылардың академиялық жетістіктерін нақты айқындалған критерийлермен салыстыруға негізделген процесс болып табылады.
Оқу жылы - 3Студенттердің орыс әдебиеті туралы заманауи идеяларды ратификацияланған және кодталған, іскерлік қарым-қатынас мәдениетінің тілі ретінде, әдеби тілдің түрлерімен және оның стилистикалық градациясымен, тілдік жанрлары мен олардың жіктелу принциптерімен таныстыру.
Селективті тәртіпТілдің, сөйлеудің, мәтіннің және мәтіннің тарихи және лингвистикалық талдауларының бірліктерін салыстыру, зерделенген лингвистикалық құбылыстар шеңберіндегі себеп-салдарлық қатынастарды белгілеу, тілдегі өзгерістердің жүйелік сипатын ашу.
Селективті тәртіпМамандық бойынша ғылыми, педагогикалық және кәсіби әдебиеттерді оқып-үйрену, интернеттегі материалдармен жұмыс істеу, кәсіби терминологияны орыс және шет тілдерінде меңгеру үшін орыс тілімен қатар, шет тілін тиімді пайдалану.
Оқу жылы - 3Курстың тұжырымдамасы екі ғасырдың жеткілікті күрделі, көп қырлы және әр түрлі тәжірибесімен танысады. Орта ғасырдағы және Ренессанс әлемдік әдебиетіне қатысты бірнеше тақырып. XVII және XVIII ғасырлардағы шетел әдебиетінде жанрлық шығу ренессанс әдебиетіне қайта оралған ағартушылық роман қарқынды дамыды.
Селективті тәртіпИнклюзивті білім беру үлгісі. Мүгедектігі бар балалардың әртүрлі категориялары үшін инклюзивті білім беруді ұйымдастыру шарттары. Білім беру мекемелерінде инклюзивті үдерісті ұйымдастырудың құқықтық негізі. Мүгедектігі бар балаларды интеграцияланған білім беру аясында психологиялық-педагогикалық қолдауды ұйымдастыру. Білім берудегі инклюзивті үдерістерді басқару. Инклюзивті тәжірибеде педагогикалық техника.
Оқу жылы - 3Стилистиканың қазіргі заманғы теориясының негіздерімен танысу, тілдің стилистикалық ресурстарын меңгеру, стилистикалық нормалар, стилистикалық нормалардың тарихи өзгергіштігі туралы түсінік алу, тілдің көлеміне байланысты өзгермелілігі, стильдерді қолдану мүмкіндігі: орыс тілінің функционалдық сти��і, ғылыми стиль, журналистік стиль, ресми түрде - бизнес стилі, көркемдік стиль, әңгімелесу стилі.
Селективті тәртіпМектептегі оқу-әдістемелік және тәрбие үдерісін іс жүзінде ұйымдастыруды, оқу жоспарларын құрастыруды, сабақ өткізуді және білім беру қызметін үйренуді білу және түсіну.
Оқу жылы - 3Курста әлеуметтік-тарихи құбылыстар (историзмнің, ұлтшылдықтың, партизандықтың, тарихи дамудың классының) қағидалары студенттерді қазіргі заманғы әдеби үрдіске қайта жаңғырту және қайта құру тұрғысынан таныстырады, өнер туындысының мазмұны мен формасының интегралдық жүйесі ретінде, әдеби процесс , әдеби түрлер, түрлер, стильдер және көркем әдіс.
Селективті тәртіпXIX және XX ғасырлардағы шетел әдебиетінің жалпы сипаттамасы, негізгі туындылары, тарихи өзгерістер мен қақтығыстар, тарихтың әдебиетке әсері қарастырылады. Англия, Италия, Германиядағы деканаттық ағымдар, символизм, акмеизм, футуризм, модернизм жұмыстарды талдаудың призмасы арқылы орталық және негізгі ұғымдар ретінде қарастырылады.
Селективті тәртіпСинтаксис лингвистика бөлімі ретінде тілдік жүйенің ең грамматикалық деңгейін - келісілген сөйлеуді, сөйлеу бірліктерін және оларды қалыптастыру ережелерін, тілдік бірліктерді, оның синтаксистік жүйесін, олардың құрылымын, білім беру құралдары мен әдістерін, олардың арасындағы байланыстарды және қатынастарды зерттейді.
Селективті тәртіпКурс Қазан кезеңінен бастап орыс әдебиетінің жай-күйін сипаттайды, кеңес дәуірінің орыс әдебиетін қамтитын орыс әдебиетінен кейінгі кезеңдегі орыс әдебиетінің даму ерекшеліктері және осы уақыттың ақындарының өмірі, шығармашылығы мен тұлғасы зерттелді.
Селективті тәртіпПән лингвистикалық теорияның қазіргі жағдайын көрсетеді, студенттерді қазіргі заманғы ғылымның ажырамас бөлігі ретінде және тілдің ғылым дамуының алдыңғы кезеңдерімен дәйектілікпен жұмыс істейтін тілдік теория мен әдіснама бойынша білім жүйесі арқылы қамтамасыз етеді, сондай-ақ тілді зерттеудің және оны талдаудың зерттеу әдістерімен.
Селективті тәртіпКурс тілдік жүйенің грамматикалық деңгейі зерттеледі - сөйлеу тілі, оның бірліктері және олардың генерациясының ережелері, тілдік бірліктер, синтаксистік жүйе, олардың құрылымы, білім беру құралдары мен тәсілдері, олардың арасындағы байланыстар мен қатынастар, сондай-ақ пунктуация.
Селективті тәртіпПәннің мақсаты - орыс әдеби тілінің идеясын кітап мәдениетінің ғана емес, жалпы мәдени құбылыстың феномені ретінде қалыптастыру. Курс орыс тілі нормалары мен стилінің қалыптасуының, дамуының және жұмыс істеуінің тереңдетілген зерттеуін қамтиды.
Селективті тәртіпКурстың мақсаты - студенттердің славяндық біліміне негіз қалау, оларды славян мәдениетінің, фонетикасының және славяндардың ең көне әдеби-жазба тілінің грамматикасының кітабымен таныстыру. Славян тілдерін зерттеу, олардың жіктелуі, славян тілдерінің генетикалық байланысын анықтау.
Селективті тәртіпӨлең мен прозаның тұжырымдамалары, поэтикалық сөйлеу, тілдік ерекшеліктеріне тәуелділік және олардың тарихи дамуындағы айырымдық жүйе. Өлеңдер туралы ұғымдар көркем сөздің арнайы формасы (жүйесі), өлеңдер мен проза арасындағы шекаралық құбылыстар, сондай-ақ студенттер әр түрлі уақыт пен халықтың жазушылары мен ақын-жазушыларымен, олардың көрнекті еңбектерімен танысады.
Селективті тәртіпКурс ХХ ғасырдың соңғы онжылдықтарындағы ресейлік әдеби процестің ерекшеліктерін және сипаттамаларын көрсетеді. Студенттер XX ғасырдың соңғы онжылдықтарындағы әдеби даму ерекшеліктерін және үлгілерін түсінуге мүмкіндік алды. Курс барысында модернизм, постмодернизм, орыс әдебиетіндегі қазіргі заманғы үрдістер толығымен з��рттеледі.
Селективті тәртіпКурс орфографиялық және ортоэпиялық қырағылықты дамытуға бағытталған. Жұмыста басты назар аударылатын феноменнің семантикалық жағына назар аударылады, ол ереженің мағынасын бұрмалаусыз немесе белгілі бір ортоэпиялық норманың қолданылуынсыз ережені қатаң түрде қолдануды қамтамасыз етеді.
Селективті тәртіпБағдарлама нормативтік құжаттармен танысуға, Көрнекі құралдар мен дидактикалық материалдарды дайындауға бағытталған. Барлық оқу пәндері бойынша сабақтарды тақырыптық жоспарлау және өткізу. Ашық сабақтар мен сыныптан тыс тәрбие іс-шараларын жоспарлау және өткізу. Мұғалімдер мен студенттердің сабақтарына қатысу және талдау.
Оқу жылы - 4Ғылыми жобаны (диссертацияны) жазу және қорғау кезінде алған теориялық және тәжірибелік білімін қолдану.
Оқу жылы - 4Түрлі тарихи кезеңдерде Қазақстанның әртүрлі мәдени және өркениеттік факторларының әлеуметтік-экономикалық, мемлекеттік-саяси, этно-конфессиялық және мәдени дамуына әсерін білу және түсіндіру.
Терминология, негізгі ұғымдар, АКТ әдістері мен әдістерін кәсіби және ғылыми-зерттеу қызметінде меңгеру.
Мәдениетаралық өзара әрекеттесу және қарым-қатынас дағдыларын шешу үшін сөйлеу белсенділігінің әртүрлі түрлерін қолдану.
Бастаманы көрсету, белгілі бір салада кәсіпкерлік ойлау дағдыларын қолдану, шешім қабылдап, жауапты таңдау жасау.
Денсаулық сақтау технологияларын қолдану, кәсіби қызметте жеке мүмкіндіктер мен ерекшеліктерді ескеру.
Мектепте орыс тілі мен әдебиеті бойынша жұмыстарды жоспарлау, сыныпта критериалды бағалау технологияларын қолдану, білім беру және тәрбиелік қызметтің әртүрлі түрлерін ұйымдастыру.
Тіл білімінің және әдебиеттанудың әртүрлі тұжырымдамаларын ажырату; орыс тілінде және әдебиеттегі мектептегі оқу үдерісін практикалық ұйымдастыру ерекшеліктерін анықтау, оқу құжаттарын жүргізу.
Тіл туралы жиналған ақпаратты қайта жасау, тұжырымдар мен қорытындылар жасау; талдау жүргізу; әдеби процесті теориялық ұстанымдардан сипаттау.
Тілдік бірліктер мен мәтіндерді тарихи-лингвистикалық талдау, орфографиялық және орфоэпиялық ережелерді сөйлеу фактілеріне қолдану, қазіргі орыс тілінің функционалдық стильдерін дұрыс қолдану.
Жазбаша жұмыстарды құзыретті орындау және емле ережелерін түсіндіру; қазіргі орыс тілінің фонетика және лексикология бірліктерін талдау; фольклордың және көне орыс әдебиетінің лингвистикалық, жанрлық ерекшеліктерін анықтау.
Орыс және шетел әдебиетін түсіндіру, әдеби мәтінді лингвистикалық талдауды орындау, сөзжасамдық және морфологиялық талдау жасау.
Көркем әдебиетті мұқият оқып білу; орыс және шетел әдебиетінің теориялық тұжырымдамаларын және жанрлық жүйесін талдайды, өлеңдерді талдау.
Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты
БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: РусскийҚазақстан-Американдық еркін университеті
БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: РусскийСәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: РусскийИнновациялық Еуразия университеті
БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: РусскийМардан Сапарбаев институты
БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: РусскийҚ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті
БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: РусскийС.Торайғыров атындағы Павлодар мемлекеттік университеті
БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: РусскийТараз мемлекеттік педагогикалық университеті
БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, ҚазақшаОңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті
БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: РусскийМанаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский"Сырдария" университеті
БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский