Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B02302 Аударма ісі в Yessenov University
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты: -толық, сапалы кәсіби білім алуға, аударма саласындағы кәсіби құзыреттілікке жағдай жасау; - дамудың жоғары жалпы интеллектуалдық деңгейіне, сауатты және тіл байлығының дамуы, гуманитарлық ойлау мәдениеті мен еңбекті ғылыми ұйымдастыруда дағдыға ие болу үшін жағдай жасау; - жалпы тілдік және прагматикалық-коммуникативті құзіреттілікті қалыптастыру; - шығармашылық әлеуетті, бастамашылдық пен инновацияны дамыту үшін жағдай жасау; - мамандық түлектерінің еңбек нарығында бәсекеге қабілеттілігін қалыптастыру.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B036 Аударма ісі
-
ҰБТ-дағы пәндер Шетел тілі және Дүниежүзі тарихы
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B023 Тілдер және әдебиет
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Ауызекі сөйлеуді дауыс ырғағына қарай бейімдеу
Тәжірибелік фонетика
Қоғамға қызмет
Тәжірибелік грамматика
Коммуникативтік грамматика
Мәдениетаралық қарым-қатынас контекстіндегі базалық шет тілі
Практикум по культуре речевого общения
-
2 Оқу жылы
Оқытылатын тіл теориясының негіздері
Риторика
Латын тілі негізінде қазақ әліпбиінің емлесі
Ұлттық тәрбие негіздері
Ұлтаралық толеранттылық пен қоғамдық келісімнің Қазақстандық үлгісі
Еңбекті қорғау және тіршілік қауіпсіздігінің негіздері
Жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Ауызекі сөйлеуді дауыс ырғағына қарай бейімдеу 2-ші шет тілі
Шет тілі (екінші)
Эмоциональды интеллект
Екінші шет тілінің тәжірибелік фонетикасы
Зиялылық негіздері және қарым-қатынас мәдениеті
Екінші шет тілінің ауызша және жазбаша тәжірибесі
Тарихи өлкетану
Құқық негіздері
Кәсіпкерлік
Тұлғаның үйлесімді дамуы
Аударма тәжірибесі
Екінші шет тілі (деңгей В1)
Жалпыкәсіптік ағылшын тілі
Мәдениетаралық қарым-қатынас контекстіндегі базалық шет тілі В2 жалғ.
Тілі оқытылатын елдің тарихы
Екінші шет тілінің ауызша және жазбаша тәжірибесі деңгейі В1
-
3 Оқу жылы
Аударманы оқыту әдістемесі
Аударма теориясы
Жазбаша аударма практикасы
Зерттеу типологиясының негізі
Кәсіби-бағытталған шет тілі
Елтану
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Ауызша және жазбаша аударма негізі
Ұлыбритания әдебиеті
Оқытылатын шет тілдері халықтарының әдебиеті
Базалық негізгі шет тілі (С1деңгейі)
IELTS қа дайындық
Мұнай-газ секторындағы арнайы мәтіндерді аудару және редакциялау
Іскерлік ағылшын тілі
Мәдениетаралық қатынасқа кіріспе
Базалық негізгі шет тілі (С2 деңгейі)
Қазақ, орыс, ағылшын тілдеріне лингвистикалық талдау
Мұнай-газ терминологиясы
-
4 Оқу жылы
Көркем аударма тәжірибесі
Мамандандырылған кәсіби шет тілі
Ауызша аударма тәжірибесі
Ақпараттық аудару тәжірибесі
Шетелдік және қазақ(орыс) тілдерінің функционалдық стилистикасы
Аудару технологиясы
Аудармашының кәсіби қызметінің негіздері
Ауызша және жазбаша аударма тәжірибесі
Арнайы кәсіби шет тілі
Шет тілін арнайы мақсатта оқыту
Ауызша және жазбаша сөйлеу тәжірибесі
Іскерлік құжаттарды аудару
Оқыту нәтижелері
- Терең іргелі білімге ие: - отандық тарихтың негізгі кезеңдері мен ерекшеліктері, құқықтық және демократиялық мемлекеттің құндылықтары, қоғамдағы саяси қатынастардың қазіргі жағдайы; - қоғамдық пікірге, әдет-ғұрыптарға, әлеуметтік нормаларға негізделген әлеуметтік-этикалық құндылықтарды анықтайды және кәсіби қызметінде оларға назар аударады; - заманауи қоғамның әлеуметтік даму тенденцияларын атап көрсетеді және әртүрлі әлеуметтік жағдайларға дұрыс қарай біледі;
- - Мәдениетке, қоғамдық пікірге, әдет-ғұрыптарға, әдет-ғұрыптарға, әлеуметтік нормаларға негізделген этикалық құндылықтарға бағдарланған, өз көзқарасын ұстануға, жаңа шешімдер ұсынуға, өз пікірін топтың пікірімен салыстыруға және ұжымдық шешім қабылдауға бағдарланған топта жұмыс істей білу. - Бизнестің әлеуметтік жауапкершілігін көре білу, қоршаған ортаны қорғау, экологиялық проблемалар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл және т.б.
- Өзінің білімін қолданады: - Қазақстан Республикасының құқықтық жүйесі мен заңнамасының негізідерінде; - адамнынң адаммен, қоғаммен және қоршаған ортамен қарым-қатынасын реттейтін құқықтық ережелер қалыптастырады; - әлемдік экономикадағы қарқынды өзгеретін үрдістерге бейімделуді растайды; - мәселені шешу кезінде туындайтын экономикалық жағдайды талдайды және экономикалық тұрғыдан адамның оңтайлы тактикасын таңдайды; - шаруашылық қызметтің қоғамдық-экологиялық салдарының негіздерін көрсетеді; - әр жанрлық мәтіндер мен құжаттардың жазбаша аудармасын, ауызша аударманы тұжырымдайды; - іскери хат алмасуды, есептерді, болжамдар мен мәтінді өңдеуде ақпараттық-аналитикалық қызметті дамытады;
- -адамның адаммен, қоғаммен және қоршаған ортамен қарым-қатынасын реттейтін құқықтық ережелер қалыптастырады; -экономикалық білім негіздерін, менеджмент, маркетинг, қаржы және т.б. туралы ғылыми идеяларды қолданады; -экономиканы мемлекеттік реттеудің мақсаттары мен әдістерін, экономикадағы мемлекеттік сектордың рөлін табады; -экономикалық және ұйымдастырушылық сипаттағы шешімдер қабылдау және белгісіздік пен қауіп-қатер жағдайында және кәсіби қызметке байланысты түрлі шарттар мен жағдайларда икемді және ұтқыр болу дағдыларын көрсетеді; -әлемдік экономикадағы қарқынды өзгеретін үрдістерге бейімделуді растайды; -мәселені шешу кезінде туындайтын экономикалық жағдайды талдайды және экономикалық тұрғыдан адамның оңтайлы тактикасын таңдайды; -шаруашылық қызметтің қоғамдық-экологиялық салдарының негіздерін көрсетеді; -әр жанрлық мәтіндер мен құжаттардың жазбаша аудармасын, ауызша аударманы тұжырымдайды;
- -гнесология, методология, педагогика және психология саласында, білім беру саласы жалпы адами құндылық ретінде, психиканың негізгі механизмдерінің сферасы, тұлғаның қалыптасуындағы факторлардың арақатынасы, адамның мінез-құлқындағы, қарым-қатынасындағы және қызметіндегі, тұлғаның қалыптасуындағы сана мен сана сезімінің рөлі; адам өміріндегі мәдениеттің рөлі қолданады; -психологиялық-педагогикалық білімді іздеу, формалау, құрылымдау және жүйелеу дағдыларымен, жүйелік ойлау тәсілдерімен және педагогикалық шындықты біртұтас қабылдау дағдыларымен жұмыс істейді; -Мәдениетаралық байланыстың негізгі құзіреттері, қазіргі ақпараттық технологиялардың дамуы, мәдениеттер мен дәстүрлердің тарихи әртүрлілігі, зерттелетін тілдің елі туралы түсінік қалыптастырады;
- -сөйлеу әрекетінің байланысу әдістері мен формаларын талдайды; -коммуникативті жағдайды құрайтын компоненттерді ескере отырып, қарым-қатынас салалары мен жағдаяттарына сәйкес коммуникативті ниетті жүзеге асыру үшін тілдік құралдарды бөледі: мағыналық блоктарды түсіну және білдіру, сөйлеу әрекетін жоспарлау және келісімді, логикалық негізделген тұжырымдамаларда ақпаратты беру; -оқылатын тілдің елдің тілдік-мәдени және әлеуметтік-мәдени ерекшеліктеріне сәйкес өзінің сөйлеу және сөйлеу емес мінез-құлқын қалыптастырады, зерттелетін тілдерді меңгеруде өзін-өзі тәрбиелеуді және өзін-өзі жетілдіруді жүзеге асырады; -аударма теориясы мен тәжірибесінің, тіл теориясының, мәдениетаралық коммуникацияның негізгі тұстарын түсіндіреді; -шет тілінің аудару әдістемесін ана тілінің әдісі сияқты құрылымдайды;
- -қарым-қатынас жағдайын ескере отырып, шет тілінде сөйлеу тілін фонетикалық және интонациялық қалай дұрыс құрастыру керектігін ажыратады; -өндірістік және рецептивті шет тілінің қызметі үшін қажетті және жеткілікті сөздік қорын, шет тіліндегі мәтіндерді оқу және тыңдау дағдыларын меңгеру; -шет тіліндегі ауызша және жазбаша сөйлеу мәдениетінің функционалды және стилистикалық ерекшеліктері туралы білімді таңдайды; -оқытылатын шет тіліндегі ауызша және жазбаша қарым-қатынас стратегиясын зерттелетін тілдің әлеуметтік-мәдени ерекшеліктеріне сәйкес көрсетеді; -өз елі және зерттелетін тіл туралы ел туралы қоғамдық-саяси, аймақтық, тарихи және мәдени мәліметтерді түсіндіреді; -Әр түрлі күрделіліктегі арнайы, ғылыми, әдеби мәтіндермен жұмыс жасайды;
- -оның қызмет ету процесінде мәдениет пен тілдің байланысын көрсететін тілдік және мәдени құзіреттіліктерді таңдайды, студенттерге басқа лингвистикалық және мәдени қоғамның өкілдерімен тілдік және мәдени тұрғыдан барабар қарым-қатынас жасайды, әлемнің қайталама тұжырымдамасының негізін қалайды. Айналадағы шындықты өз сөйлеушілері тұрғысынан көрсете алатын қабілет ретінде түсіндірілетін әлеуметтік-мәдени құзыреттілік, осылайша, қайталама танымдық сана болып табылады
Ұқсас БББ
6B02302 Аударма ісі
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B02302 Аударма ісі
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B02302 Аударма ісі
Академик Зұлқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті
6B02302 Аударма ісі
Сулейман Демирель атындағы университеті
6B02302 Аударма ісі
Шоқан Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B02302 Аударма ісі
Құдайберген Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B02302 Аударма ісі (ағылшын тілі)
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B02302 Аударма ісі
Инновациялық Еуразия университеті