7R01114 Радиология в Астана медицина университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Кең профильды аурухананың сәулелік диагностика бөлімшелерінде жұмыс істей алатын және кеңес беру үшін дифференциалды-диагностикалық іздеу жүргізе алатын, кәсіби міндеттерді шеше алатын, теориялық білімнің кең көлемін меңгерген сәулелік диагностика дәрігер-маманын дайындау.
-
Академиялық дәреже Резидентура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Астана медицина университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 140
-
Білім беру бағдарламаларының тобы R014 Радиология
-
Білім беру саласы 7R01 Денсаулық сақтау (медицина)
-
Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау
-
Балалар рентгенологиясы
Несиелер: 13кәсіби есептерді шешуге қабілетті,теориялық білімнің кең көлемін меңгерген, балалар рентгенологиясы негіздері бойынша білім мен біліктерді қалыптастыру
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Компьютерлік томография
Несиелер: 16Компьютерлік томография негіздері бойынша теориялық білімнің кең көлемін меңгерген, кәсіби міндеттерді шеше алатын білімді қалыптастыру
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Рентгенология
Несиелер: 31кәсіби есептерді шешуге қабілетті, теориялық білімнің кең көлемін меңгерген рентгенология негіздері бойынша білім мен біліктерді қалыптастыру
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ультрадыбысты диагностика
Несиелер: 16Кәсіби міндеттерді шеше алатын, теориялық білімнің кең көлемін меңгерген Ультрадыбыстық диагностика негіздері бойынша білім мен іскерлікті қалыптастыру
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Interventional radiology
Несиелер: 4Интервенциялық радиология бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Ядерлі медицина
Несиелер: 12Ядролық медицина негіздері бойынша теориялық білімнің кең көлемін меңгерген, кәсіби міндеттерді шеше алатын білімді қалыптастыру
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Сәулелік терапияның негіздері
Несиелер: 4Әр түрлі локализациядағы ісіктерді сәулелік терапия негіздері
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Сәулелік әдістердің физика-техникалық ерекшеліктері
Несиелер: 4Сәулелік әдістердің физика-техникалық ерекшеліктері бойынша білім мен іскерлікті қалыптастыру
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Магнитті-резонансты томография
Несиелер: 18Магнитті-резонанстық томография негіздері бойынша теориялық білімнің кең көлемін меңгерген, кәсіби міндеттерді шеше алатын білімді қалыптастыру
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Ағзалар мен жүйелер ауруларының сәулелік диагностикасы
Несиелер: 19Ағзалар мен жүйелердің ауруларын сәулелік диагностикалау негіздері бойынша теориялық білімнің кең көлемін меңгерген, кәсіби міндеттерді шеше алатын білімді қалыптастыру
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Маммография
Несиелер: 7Кәсіптік міндеттерді шеше алатын, теориялық білімнің кең көлемін меңгерген сүт бездері ауруларын диагностикалау негіздері бойынша білім мен біліктерді қалыптастыру
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Код ON1
ОН 1-сәулелік зерттеу деректерін түсіндіру дағдылары, одан әрі зерттеу жоспарын тағайындау және диагностикалық көмек көрсетудің барлық деңгейлерінде дәлелді практика негізінде оның тиімділігін бағалау
-
Код ON2
ОН2-Коммуникация және коллаборация: пациент үшін үздік нәтижелерге қол жеткізу мақсатында пациентпен, оның ортасымен, Денсаулық сақтау мамандарымен тиімді өзара іс-қимыл жасай алады
-
Код ON3
LO3 - Safety and quality: able to assess risks and use the most effective methods to ensure a high level of safety and quality of care
-
Код ON4
ОН4-Қоғамдық денсаулық: өз мамандығы бойынша Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық және ұйымдастыру алаңы шеңберінде әрекет етуге, төтенше жағдайларда базалық көмек көрсетуге, ұлт денсаулығын нығайту саясатын жүзеге асыру үшін кәсіптік топтар құрамында жұмыс істеуге қабілетті
-
Код ON5
ОН5-зерттеулер: адекватты зерттеу сұрақтарын тұжырымдауға, кәсіби әдебиетті сыни бағалауға, өзінің күнделікті қызметінде Халықаралық деректер базасын тиімді пайдалануға, зерттеу командасының жұмысына қатысуға қабілетті
-
Код ON6
ОН6 – оқыту және дамыту: өз бетінше оқуға және кәсіби команданың басқа мүшелерін оқытуға, пікірталастарға, конференцияларға және үздіксіз кәсіби дамудың басқа да нысандарына белсенді қатысуға қабілетті