Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01405 Денешынықтыру және спорт в Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

  • Дене шынықтыру және спорт негіздері
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты - дене шынықтыру және спорт мамандығы бойынша дене мәдениетінің теориясы мен әдістемесінен терең теориялық білім беру. Дене мәдениеті бойынша пәндерден берілетін білім көлемі мен оның мазмұнын негіздеп оқытудың тиімді әдістерін объективті түрде қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Адам анатомиясы және кинезиологиясы
    Несиелер: 4

    Адам анатомиясы және кинезиологиясы пәні курсы студенттерге адам анатомиясы және кинезиологиясы туралы терең теориялық білім беру және бітіруші мамандардың болашақта кәсіби маман ретінде тәжірибеде, жалпы және арнайы ұйымдарда және басқа да әртүрлі оқу мекемелерінде дұрыс қолдана білуін меңгертуді қамтуды көздейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Түрік (қазақ) тілі – (Деңгей 1)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттерге түрік тілінің фонетикалық және грамматикалық құрылымы туралы негізгі түсініктерді қалыптастыру және артикуляция, интонация ережелерін үйрету. Тілдік қызметтің төрт негізгі формаларында (сөйлеу, тыңдау, оқу және жазу) қарым-қатынас дағдыларын дамыту. Бұл пән Қазақстан мен Түркия арасындағы келісім негізінде құрылған университет білімгерлері үшін міндеттелген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Түрік (қазақ) тілі – (Деңгей 2)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттердің түрік тілінің грамматикалық құрылымы туралы білімдерін қалыптастыру, грамматикалық ережелерді үйрету, жазбаша тапсырмаларды орындау дағдыларын дамыту. Студенттердің белсенді және пассивті сөздік қорын кеңейту. Пән түрік тілінде күрделі сөйлемдерді қалыптастыруға бағытталған; түрлі тақырыптарда күрделі мәтіндерді қолдана отырып, түрік тілін меңгеруге бағытталған. Бұл пән Қазақстан мен Түркия арасындағы келісім негізінде құрылған университет білімгерлері үшін міндеттелген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты - сыбайлас жемқорлыққа қарсы азаматтық ұстанымды жүйелі түрде білу арқылы сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетаным мен құқықтық мәдениетті қалыптастыру, күнделікті білім беру қызметінде сыбайлас жемқорлық көріністерін қабылдауға сыни көзқараспен сыбайлас жемқорлық көріністері, сыбайлас жемқорлыққа қарсы әрекеттерге ықпал ететін факторлар туралы жалпы кешенді білімді меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дене шынықтыру және спорт тарихы
    Несиелер: 5

    Бұл пән дене мәдениетінің жалпы және арнайы функцияларын, дене мәдениетінің түрлері мен құрылымын, спорттың даму тарихын, оның мәнін, қызметін, түрлерін, даму үрдістерін, дене шынықтыру және спорт бойынша ғылыми зерттеулерге жалпы ғылыми және интегративті көзқарастарды үйренеді оқытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты балалар мен жасөспірімдердің дене бітімінің жасқа байланысты екендігін үйрету және дене бітімінің қалыптасуында антропометриялық әдісті қолдану туралы түсініктеме беру. Пән балалар мен жасөспірімдердің өсуі мен дамуының биологиялық заңдылықтарымен таныстыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дене шынықтыру спорт мамандығы бойынша пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – кәсіби дене шынықтыру және спорт қызметі субъектілерінің дене қасиеттері мен қозғалыс біліктерінің даму заңдылықтарын, дене шынықтыру және спорт құралдары мен әдістерін, дене шынықтыру спорт мамандығы бойынша пәндерді оқыту әдістемесінің негізгі ұғымдарын оқытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Олимпиадалық ойындар тарихы
    Несиелер: 4

    Бұл пән спорттың даму тарихын, даму кезеңдерін, даму үрдістерін, оның мәнін, қызметін, түрлерін, олимпада ойындарының өткізілу барысы жайлы тарихи деректертерге негізделген ақпараттарды теориялық тұрғыда оқытуда жаңа инновациялық әдістердің қолданылуы жайлы терең білім беруді көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мәңгілік Ел
    Несиелер: 5

    "Мәңгілік Ел" пәнінің мақсаты – ұлттық сана-сезімнің, ұлттық рухтың, патриотизм рухының, тарихи сана мен әлеуметтік жадының, кәсібилік пен бәсекеге қабілеттілік рухының жоғары даму деңгейі бар; Қазақстан халқының тәуелсіздігін, қауіпсіздігін, тұрақтылығын, дамуы мен тұрмысын жақсарту жөніндегі белсенді де шешімді іс-қимылдарға дайын болатын, ұлттық мәдениеттің рухани құндылықтарын дамытып сақтауға жауапты, өзге мәдениеттер өкілдерімен сындарлы келісім құруға дайын мамандардың жаңа буынын, қоғамның әлеуметтік белсенді мүшелерін тәрбиелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Спорт медицинсы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты - дене тәрбиесі мен спорттың денсаулыққа, дене дамуы мен адам ағзасының функционалдық мүмкіндіктеріне әсерін зерттей отырып, адамның үйлесімді дамуы, оның денсаулығын нығайту, жұмыс қабілетін арттыру, өмірдің белсенді кезеңін ұзарту үшін дене тәрбиесімен спорттың құралдары мен әдістерін тиімді пайдалануға себепші болу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Көшбасшылық теориясы
    Несиелер: 5

    Ғылымдағы лидерлік туралы әдебиеттерді шығармашылық тұрғыдан талдайды, қоғамда өмір сүрген көшбасшылардың өмір деректері мен көзқарастарын талдайды. Кәсіптік қызметінде азаматтық, төзімділік секілді ұстанымдар негізінде оң бағыттағы коммуникативті дағдыларды, лидер мен қызметкер арасындағы қатынасты, субординацияны сақтау мәдениетін қалыптастырады. Қоғамдық нормаларға негізделетін әлеуметтік-этикалық құндылықтарды біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Таңдаған спорт түрінің теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл пән дене тәрбиесінің дамуының негізгі кезеңдерін, дене сапалары мен қозғалу біліктерінің даму заңдылықтарын, дене тәрбиесінің құралдары мен әдістерін, жеке тұлғаның дамуы мен адам денсаулығын нығайту үшін дене тәрбиесінің мақсаттары мен міндеттерін, толыққанды, әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін дене тәрбиесінің әдістері мен құралдарын оқытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Түркі мемлекеттер тарихы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты - түркі тілдес елдерінің жастарынан қазіргі заманғы жоғары білікті мамандарды дайындау үшін өзінің төл тарихы мен мәдениетін, тарихи ерекшелігін ұғып білуді, сондай-ақ, жаһандану процесінде ұлттық болмысын сақтауда қажетті біліммен қаруландыруды көздейді. Түркі халқының этногенезі мен этникалық тарихын, мемлекетінің пайда болуы және оның өркендеуі қарастырады. Пән Қазақстан мен Түркия арасындағы келісім негізінде құрылған университет білімгерлері үшін міндеттелген.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ясауитану
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты діни және сопылық қайнар көздерден алынған ясауилік ілімінің мәнін сипаттау және бағалау қабілеттерін қалыптастыру. Оқу курсы сопылық терминдер мен категориялардың мәнін, олардың метафоралығын түсінудің теориялық және әдіснамалық негізін, Қожа Ахмет Ясауидің «Дивани Хикмет» шығармасының сопылық мәнін талдауға және бағалауға, оның мәдени-рухани әлеуетін анықтауға қолдана білуді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мемлекеттік тілде іс қағаздарын жүргізу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - қазіргі саяси, экономикалық, күнделікті-тұрмыстық, қоғамдық-саяси, ғылыми және мәдени байланыс, барлық ғылым саласы мен мемлекеттік басқарушы органдардағы терминологиялық және арнайы лексиканы, сондай-ақ іскер хаттар жазысу ережелерін, шарттар мен келісім жасай білуге және іскерлік қарым-қатынаста сөйлеуге қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ататүрік принциптері
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты – түркі тілдес елдерінің жастарын қазіргі заманғы жоғары білікті маман ретінде дайындау бағытында түркі әлемінде ХІХ ғасырдың соңы ХХ ғасырдың басында орын алған Осман империясының тарихы мен маңызын көрсетуге бағытталады. Империяның құлауы мен өз жалғасын тапқан түрік ұлтының тәуелсіздік үшін күресі және мемлекеттің құрушысы Мұстафа Кемал Ататүріктің принциптері пәннің мазмұнын құрайды. Түрік ұлтының басшысы ретінде Мұстафа Кемалдың мемлекетке байланысты ұстанған принциптерін түсіндіру көзделеді. Бұл пән Қазақстан мен Түркия арасындағы келісім негізінде құрылған университет білімгерлері үшін міндеттелген.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Спорттық метрология
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – жасөспірім спортшылардың көңіл-күйі жөнінде үнемі зерттелетін материалдармен жаттығу жүктемелерін, спортшылардың даярлығын қамтитын көрсеткіштерді өлшеудің нақтылығын, дәлдігін анықтау тесттерді қолдану арқылы шұғылданушылардың нәтижелерін өңдеу барысында теориялық білімдері мен практикалық дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология және өмір қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - экологиялық танымды қалыптастыра отырып, адамның тіршілік ету ортасымен арасындағы жарақатсыз қауіпсіздікке студенттерді дағдыландыру. Курста қоршаған ортаны қорғау және табиғи ресурстарды тиімді пайдаланудың заманауи тәсілдері бойынша теориялық және практикалық білімді қалыптастыра отырып, апаттардан және дүлей зілзалалардан, қарсыластың жою құралдарынан қорғану мақсатында халықты қорғаудың әдістері мен құтқару жұмыстарын ұйымдастыру қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экономика, кәсіпкерлік және бизнес негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - экономиканы оқудың теориялық негіздерін, кәсіпкерлік, кәсіпкердің іс-әрекеттері, кәсіпкерлік істің түрлері, ұйымдастыру әдістері, тактикасы, стратегиясы, кәсіпкерлік бәсекелестік, тәуекел мен бизнес білімін, бизнес-жоспардың құрылымын, мазмұнын және ұлттық экономиканың салаларында бәсекені күшейту жағдайындағы кәсіпкерліктің және бизнес–жоспарды құрудың теориялық, әдістемелік және тәжірибелік негіздері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: Арнайы білім беруді қажет ететін, даму мүмкіндігі шектеулі балаларды қалыпты дамыған балалармен бірге әлеуметтендіру, дамыту, өмірге бейімдеу жолдары көрсетіледі. Инклюзивті білім берудің теориялық-әдістемелік негіздері, ұстанымдары, формалары, әдіс-тәсілдері туралы ғылыми білімдер жүйесімен және ерекше білім беруді қажет ететін балаларға арнайы қолдау көрсету әдіс-тәсілдері таныстырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Таңдап алған спорт түрінің пдегогикалық шеберлік негіздері
    Несиелер: 3

    Бұл пән жаттықтырушы мен педагог-шебердің қалыптасуына ықпал ететін психологиялық-педагогикалық негіздері, спорттық-педагогикалық шеберлік негіздерін құрайтын компоненттер және олардың сипаттамалары, жаттықтырушы мен педагог-шебердің қалыптасуына ықпал ететін кәсіби-тұлғалық және жалпы педагогикалық қасиеттерді, педагогикалық техника элементтері және спорттық-педагогикалық техниканы меңгеру жолдарын оқытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - орта білім беру жүйесінде педагогикалық іс-әрекетті жүзеге асыру бойынша болашақ мұғалімдердің кәсіби-педагогикалық бағыттылығы мен кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. Сондай-ақ модуль педагогикалық зерттеудің әдістерін пайдалана отырып, зерттеу мәдениетін қалыптастыруда топта жұмыс істеуге қабілетті, кәсіптік қызметін дәлдікпен қолдануды қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты- тәрбие үдерісінің негіздерін және тәрбиелік іс-әрекеттің әдістемесі мен технологиясын танып білуде болашақ мұғалімдердің кәсіби-педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. Сондай-ақ модуль тәрбие жұмыстарының теориялық және әдістемелік негіздерін сипаттайды, орта және жоғары оқу орындарындағы тәрбие үдерісін басқару мен ұйымдастыруға қажетті тәрбие жұмыстарының жалпы теориялық негіздерімен, тәжірибеде тәрбие жұмыстарын жүргізуді қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жеңіл атлетикадағы жалпы және арнайы дене шынықтыру дайындығы
    Несиелер: 5

    Пәнінің мақсаты: әр түрлі спорттық біліктілігі бар жасөспірім спортшылардың жеңіл атлетикадағы жаттығулардың әдістемесінің заңдылықтары мен негіздері және қозғалыс қимылдары мен жылдамдықты, шыдамдылықты дамытуға көңіл бөлінген. Білімгерлердің жеңіл атлетикадағы қалыптастырып, меңгерген практикалық дағдыларын жетілдіріп, арнайы және жалпы дене шынықтыру дайындығын нығайтып, дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Еркін күрес
    Несиелер: 4

    Еркін күрес пәнінің негізгі мақсаты – күресу барысында айла- тәсілдерді жүзеге асыруда қапсыра ұстау, аяқтан ұстау, белден төмен ұстау, аударып түсіру тәсілдерін дамытуда практикалық тұрғыда білім беруді көздейді. Бағдарламада ептілікті, төзімділікті, шапшаңдық пен жоғары жылдамдықты кеңінен қолдануды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дене тәрбиесі пәнінің мұғалімі педагогикалық шеберлігі
    Несиелер: 5

    Бұл пән - белгілі нормативтерге бекітілген талаптар бойынша дене шынықтырумен қатар арнайы педагогикалық тәсілдерге негізделіп жалпы және жеке адамға бағытталған әдіс-тәсілдер арқылы жасөспірімдер ағзасының функционалдық мүмкіндіктеріне сәйкес келетін дене жүктемелерін мөлшерлеуді көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Гимнастика
    Несиелер: 5

    Бұл пән саптық жаттығуларды өткізудің теориялық, әдістемелік және практикалық негіздерін, пәнімен және пәнсіз ЖДЖ кешенін оқытады. Білуі керек: сабақ құрылымын, мектептегі оқу-жаттығу жұмыстарының құжаттарын құрастыру және жүргізу, кіші орта және жоғары сыныптарда гимнастика сабақтарын өткізу әдістері мен құралдарын, гимнастикалық көпсайыс жаттығуларын оқыту әдістемесін, сақтандыру тәсілдерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Баскетбол
    Несиелер: 5

    Бұл пән спорттық жаттығудың теориялық, әдістемелік және практикалық негіздері және баскетбошыларды дайындау, жарыс ережелері, төрешілік дағдылар, дене жүктемелеріне бейімделуді және жеке ерекшеліктерін есепке ала отырып, әр түрлі жастағы баскетболдағы спорттық жаттығудың құралдары мен әдістері, әр түрлі спорттық біліктілігі бар спортшылар үшін жаттығу процесін құру, оқыту әдістемесін оқытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жүзу
    Несиелер: 4

    Бұл пән – білімгерлерге жүзудің түрлерін, қауіпсіздіктің алдын алу шараларын ұйымдастыруды тереңдете оқытады. Дене жүктемелеріне бейімделуді және жеке ерекшеліктерін есепке ала отырып, спорттық жаттығудың құралдары мен әдістерін, әр түрлі спорттық біліктілігі бар спортшылар үшін жаттығу процесін оқытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіпқой спорт
    Несиелер: 6

    Бұл пән таңдап алынған спорт түрі бойынша кәсіби қызмет талаптарына жауап беретін дене қабілеттерін дамытуды, таңдаған мамандыққа қажетті қозғалыс дағдыларын қалыптастырып, жетілдіруді, таңдаған спорт түрі сабақтарында қалыптасатын маманның тиімді және кәсіби маңызды сапасын меңгеруді оқытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дзюдо
    Несиелер: 5

    Мақсаты – балуанның өзін-өзі қорғауда дене қимылдарына аяқ-қол әрекеттерін қосып, партерде қарсыластың тепе-теңдігіне тежеу қойып, нәтижесінде тырп еткізбей қою. Күресу барысында балуанның түрлі қимыл-әрекет жасау арқылы лақтырудың әдіс-тәсілдерін жетілдіріп практикалық тұрғыда дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру және спорт психологиясы
    Несиелер: 5

    Бұл пән - жарыс және жаттығу әрекетіндегі адам психикасының дамуының, сондай-ақ топтық өзара әрекеттестіктердің заңдылықтарын зерттейді, спорттық жарыстардың алдында спортшылардың психикасын үрдіске бейімдеп жаттықтыру және бәсекелестік жарыс барысында өзін-өзі басқара алатын дәрежеге машықтандыруды оқытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жеңіл атлетика
    Несиелер: 5

    Спорттық жаттығудың теориялық, әдістемелік және практикалық негіздерімен танысу және жеңілатлеттерді дайындау; жарыс ережелерімен, төрешілік дағдыларымен танысу, жеке ерекшеліктерін және дене жүктемелеріне бейімделуді ескере отырып, әр түрлі жас тобындағы жеңіл атлетикадағы спорттық жаттығуды басқару құралдары мен әдістерін меңгеру; әр түрлі спорттық біліктілігі бар спортшылар үшін жаттығу процесін құруды оқыту әдістемесі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру мен спорт саласындағы педагогикалық үдерісті бақылау
    Несиелер: 5

    Бұл пән - белгілі нормативтерге бекітілген талаптар бойынша дене шынықтырумен қатар арнайы педагогикалық тәсілдерге негізделіп жалпы және жеке адамға бағытталған әдіс-тәсілдер арқылы жасөспірімдер ағзасының функционалдық мүмкіндіктеріне сәйкес келетін дене жүктемелерін мөлшерлеуді көздейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дене тәрбиесі және спорт гигиенасы
    Несиелер: 5

    Бұл пән дене жаттығуларымен айналысу барысында қолданылатын оңтайландыру, режимдер мен мазмұны, түрлері мен құралдары; дене жаттығуларымен айналысу барысында физикалық жүктемелердің көлемі мен қарқындылығын, әртүрлі спорт түрлерімен айналысу кезінде тамақтану сипатын, спортшыларды техникалық жабдықтау және жабдықтауды оқытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 3

    Білім берудегі менеджмент пәнінің мақсаты – білім беру жүйесінде педагогикалық процесті басқарудың қағидалары мен заңдылықтарын білу және педагогикалық процесті ұйымдастыру, жоспарлау, жобалау, болжау, диагностикалау іскерліктерін қалыптастыру. Білім беру ұйымдарында басқаудың функцияларын, нормативтік-құқықтық базасын, бақылау тексеру түрлері, субъектілерді басқаруда қақтығыстар мен лидерлік сапаны дамытуды түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Критериалды бағалау
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: Пән аясында білім алушыларға критериалды бағалау жүйесінің мазмұны, оқыту нәтижесін бағалаудың қазіргі құралдары, түрлері, техникалары, механизмі, білім беру үдерісіндегі бағалаудың орны мен рөлі, критериалды бағалаудың технологиясы түсіндірілген. Критериалды бағалаудың әдістері, техникалары көрсетіледі. Қалыптастырушы және жиынтық бағалауды ұйымдастыру, бөлім және тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларын әзірлеудің тәсілдері мен әдістері үйретіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дене тәрбиесі пәнінде педагогикалық зерттеу әдіснамасы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - дене тәрбиесі пәнінде педагогикалық зерттеу әдіснамасы мен әдістемесі арқылы дене жаттығу түрлеріне сараптама жасауды, адам денсаулығын нығайту үшін дене тәрбиесінің мақсаттары мен міндеттерін, толыққанды, әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін дене тәрбиесінің әдістерін оқытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Педагогикалық менеджмент
    Несиелер: 3

    Педагогикалық менеджменттің мақсаты – басқару объектісі ретінде педагогикалық жүйесі басқарудың заңдылықтар мен қағидаларынан, функцияларынан студенттердің білімін қалыптастыру. Мектептегі педагогикалық процесті ұйымдастыру, жоспарлау, болжау мен бақылауды жүзеге асыра білуді меңгерту. Сонымен қатар, әдістемелік және ғылыми-әдістемелік, инновациялық жұмыстарды ұйымдастыру жолдарын меңгерту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Арнайы оқыту әдістері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - нақты факілерді білуді қамтамасыз етеді, теория мен тәжірибенің арасын жақындатады. Оқу жұмыстарының алдында тұрған міндеттерді дұрыс орындау үшін оқытушы мен студенттің бірлесіп жұмыс істеу үшін қолданылатын тәсілдерді меңгертуге бағыталған. Арнайы оқыту әдістері пәні танымға қызығушылық туғызып, білімгерлердің ақыл-ойын дамытады, ізденуге, жаңа білімді түсінуге ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты - критериалды бағалау жүйесін, білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың заманауи құралдарын, түрлерін, техникаларын, тетіктерін, білім беру процесіндегі бағалаудың орны мен рөлін түсіну, қалыпастырушы және жиынтық бағалауды ұйымдастырудың әдістері мен тәсілдерін қолдану, бөлім мен тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларын әзірлеу қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Ол критериалды бағалау жүйесінің мәні мен ерекшелігін түсінуді қамтамасыз етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дене шынықтыру және спорт менеджменті
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді басқару теориясының негізгі ұғымдарын, дене шынықтыру және спортты басқару органдарының жүйесін, дене шынықтыру және спорт басқармасының негізгі және арнайы функцияларын, бұқаралық дене шынықтыру-сауықтыру іс-шараларын жоспарлау және ұйымдастырумен спорттық жарыстар өткізуді, оқу-жаттығу процесін басқаруды оқытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектепте гимнастиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл пән гимнастикалық жаттығуларды оқытудың теориясы мен әдістемесі, снарядтарда, жас - жыныстық ерекшеліктерін ескере отырып, төменгі, орта және жоғары сыныптарда гимнастика сабақтарын өткізу үшін теориялық және практикалық білім әдістер, гимнастика терминологиясын қолдану, жаттығулардың барлық түрлерін үйретіп, оқытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектепте жеңіл атлетиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл пән жеңіл атлетиканың даму тарихы мен заңдылықтарын, өткен бағдарлама көлемінде жеңіл атлетика түрлерін оқыту теориясы мен әдістемесін, жеңіл атлетиканың спорттық жаттықтыру теориясы мен әдістемесін, жеңіл атлетикадан жарыс ережелерін, мектептегі жеңіл атлетика бойынша бағдарламалық материалдың мазмұнын, жеңіл атлетикалық жаттығуларды таңдап, құрастыруды, жеңіл атлетика бойынша сабақ жоспарын құрастыруды оқытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бокс
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – негізгі білімберу бағытында бағдарламада жоғары жылдамдықты, шапшаңдықты, төзімділік пен ептілікті кеңінен қолдануға мүмкіндік бере отырып соққы берудің әдіс - тәсілдерін (тура бағыттау, жанама, төменнен, шегіне отырып) дамытуға практикалық тұрғыда білім беруге бағытталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Футбол
    Несиелер: 6

    Бұл пән спорттық жаттығудың теориялық, әдістемелік және практикалық негіздері және футболшыларды дайындау, жарыс ережелері, төрешілік дағдылар, дене жүктемелеріне бейімделуді және жеке ерекшеліктерін есепке ала отырып, әр түрлі жастағы футболдағы спорттық жаттығудың құралдары мен әдістері, әр түрлі спорттық біліктілігі бар спортшылар үшін жаттығу процесін құру, оқыту әдістемесін оқытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Спорттық және белсенді туризм
    Несиелер: 5

    Бұл пән – спорттық және белсенді туристік саяхаттарды (Спорттық бағдар, туризмнің судағы түрінің даму, топография, жерлерді бағдарлау, ара қашықтық пен жылдамдықты сезіну) өткізу, туристік жорықтардағы дене күш жүктемелерін және саяхаттардың қауіпсіздігін қамтамасыз етуі бойынша білім береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Спорттық құрылыс және тренажерлар
    Несиелер: 5

    Бұл пән қабылданған жіктемеге сәйкес спорт ғимараттарының құрамы мен жабдықтарын, оларға қойылатын нормативтік-технологиялық және пайдалану-техникалық талаптар туралы жалпы мәліметтерді, жоспарлау, жобалау және құрылыстың негізгі ережелерін, спорт имараттарының желісін есептеу және жоспарлау принциптерін оқытады, пайдалану және қауіпсіздік техникасын үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақ күресі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – бағдарламада жоғары жылдамдықты, шапшаңдықты, төзімділік пен ептілікті кеңінен қолдануға мүмкіндік бере отырып лақтыру тәсілдерін жүзеге асыруда қапсыра ұстау, белден төмен ұстау, аяқтан ұстау, аударып түсіру тәсілдерін дамытуға теориялық және практикалық тұрғыда білім беруді көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Волейбол
    Несиелер: 5

    Волейбол пәнінің мақсаты: салауатты өмір салты қағидаларын шұғылданушылардың бойына сіңіру, волейбол ойынымен әуесқой деңгейде шұғылдану үрдісін ұйымдастыру. Жасөспірім спортшылардың әдістемелік тәжірибесін практикалық тұрғада дамытып, жарыс ережелерін тереңдете меңгеруге, төрешілік қызмет атқаруға баулу. Жасөспірімдердің техникалық және тактикалық дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ұлттық ойындар
    Несиелер: 5

    Бұл пән дене тәрбиесі жүйесіндегі ұлттық спорт пен қозғалмалы ойындар мазмұнын, маңызын және рөлін, мектепте және әртүрлі спорт түрлерінде білім алушылардың жас–жыныстық ерекшеліктерін ескере отырып, ұлттық спорт ойындары мен қозғалмалы ойындарын қолдануды, әртүрлі жас тобында қозғалмалы ойындарды оқыту әдістерін оқытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Самбо
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – оқыту барысында күрес өнерінің әдіс-тәсілдерін дамытуға, тәжірибелік тұрғыда терең білім беруге бағытталған. Бағдарламада шапшаңдықты, жоғары жылдамдықты, төзімділік пен ептілікті кеңінен қолдануға мүмкіндік бере отырып лақтыру тәсілдерін жүзеге асыруды жетілдіруді көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Спорт биомеханикасы
    Несиелер: 5

    Бұл пән – спортпен тұрақты шұғылданушылардың қимыл-қозғалыс әрекеттерін басқарудың мазмұнын, теориялық негіздерін, қызметі мен құрылысының ерекшеліктерін, күшті дамыту және оны өлшеу амалдарын мен қозғалыс аппаратындағы ауытқушылыққа байланысты сыртқы және ішкі күштерді есепке алуды өз деңгейінде оқытуді көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Спорттың таңдаған түрінен кәсіптік жаттықтырушылық қызметін жетілдіру
    Несиелер: 5

    Бұл пән дене шынықтырумен және спортпен тұрақты айналысудың маңызы мен рөлін, салауатты өмір салтын қалыптастыруға дене жаттығуларымен айналысудың оң әсерін, дене жаттығуларының жеке-жеке ерекшеліктерін ескере отырып, қазіргі сауықтыру жүйелерінен кешендерін орындау дағдыларын меңгеру, практикалық қызметте алған білімі мен іскерлігін пайдалануды оқытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    -мақсатқа бағытталған белсенді оқыту қабілетін қолдану; -жеке және топта ақпаратты басқаруды, цифрлық технологияларды тарату процесін немесе жолдарын түсіндіреді; -барлық салада экономикалық кәсіпкерлік шешімдер қабылдау дағдыларын қалыптастырады

  • Код ON2

    -жеке, мәдени тұрғыдан және кәсіби қарым-қатынас бағыттарындағы мәселелерді реттей алады; - мемлекеттік және шет тілдерінде табысты академиялық, кәсіби және әлеуметтік қарым-қатынас орнатады

  • Код ON3

    - қоғамды сақтау және дамыту үшін рухани құндылықтардың маңыздылығын ұғыну мен қарым-қатынастың этикалық нормаларын қолданады,сыни тұрғыдан ойлау қабілетімен әрекет етеді, тарихи деректер мен қағидаттарды қолданады; - қоғамның өмір сүру ортасы мен экологиялық танымды білу, өзіне қатысты құқықтық, адамгершілік міндеттемелерді, құқықтық сауаттылығын арттыру арқылы қоғамға үйретеді, кәсіби қызметте осы білімдерін қолдана алады

  • Код ON4

    -оқу-тәрбие үдерісін әдістемелік қамтамасыз етуді біледі; -оқушылардың жас ерекшелік дамуындағы психофизиологиялық ерекшеліктерді есепке ала отырып, білім алушылардың жетістіктерін диагностикалау әдістерін және педагогика мен психологияның теориялық негіздерін қолдана біледі

  • Код ON5

    -психологиялық, психофизиологиялық дамудың жалпы, өзіндік және жеке ерекшеліктерін және инклюзивті білім беру құндылықтарын есепке алу құралдарын пайдалануға қабілетті, инклюзивті білім беру ұстанымдарын және бағалау мен басқаруды оқу-тәрбие үдерісінде нормативті реттеуді біледі

  • Код ON6

    Кәсіби бакалавр дәрежесіне сәйкес стандартты кәсіби шығармашылық дағдыларды қолданады, жаттықтырушының шеберлік қабілетін көрсете алады, дағдыларды меңгергендігін көрсетеді

  • Код ON7

    Өзін-өзі кәсіби және тұлғалық тұрғыдан дамыту ерекшелігін анықтау, шығармашылық қызметте жоғары мотивация көрсетеді, өзін - өзі тануға және өз бетімен білім алуға ұмтылысын қалыптастырады

  • Код ON8

    Өз уақытын тиімді ұйымдастыруды реттейді, техникалық қауіпсіздік ережелерін сақтауға, қоршаған ортаны қорғауға қабілеттілігін көрсетеді, өзінің әрекетінде жауапкершілікті сезінуді қалыптастырады

  • Код ON9

    Оқу әрекеттерімен тәртіп үлгілерінің қалыптасуын талдайды және бағалау бойынша білімін пайдаланады, спорт мекемелерінде спортшыларды және дене шынықтырумен шұғылданатын тұлғалардың дене дайындығын қалпына келтіруді (реабилитация) ұйымдастырады, рекреация бойынша ғылыми зерттеу жұмыстарын орындайды

  • Код ON10

    Қоғамдық нормаларға негізделетін әлеуметтік-этикалық құндылықтарды түсінеді, өзге халықтардың мәдениетіне толеранттылығын көрсетеді, кәсіптік қызметінде дәлдікпен қолданады

  • Код ON11

    Ұйымдастыру және сауықтыру іс-шараларын, салауатты өмір салтын, халық арасында белсенді демалысты, спортпен шұғылдану мәселелерін шешеді, спорттық іс-шараларды өткізеді және төрешілік қызметті ұйымдастырады, алған білімінің негізінде өзінің даму жоспарын орындайды.

  • Код ON12

    Топта жұмыс жасауға өз қабілетін пайдаланады, қақтығыстарды шешуге қабілетін көрсетеді, өз көзқарасы мен идеяларын жақтауда жоғары сенімділік көрсетеді.

6B01405 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01405 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат

Зулқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01405 Дене шынықтыру және спорт (Мектептегі дене шынықтыру мұғалімі)
Бакалавриат

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01405 Сауықтыру дене тәрбиесі
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01405 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Жәңгір хан атындағы Батыс Қазақстан аграрлық-техникалық университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top