Жаңа білім беру бағдарламасы

6B05101 Биология 4 года в Астана халықаралық университеті

  • Омыртқасыздар зоологиясы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты-омыртқасыз жануарлардың морфологиясымен, физиологиясымен, тіршілік етуімен, географиялық таралуымен, жіктелуімен, биосферадағы және адам өміріндегі пайдасы мен ролімен таныстыру; тірі кезіндегі бақылау, сипаттау, таксономиялық зерттеу және коллекциялау әдістерімен танысу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өсімдіктер анатомисы мен морфологиясы
    Несиелер: 4

    Пәнді игерудің мақсаты студенттерді биосфераның маңызды құрамдас бөлігі ретінде өсімдік әлемі туралы ғылыми біліммен қамтамасыз ету және жердегі басқа организмдердің болуы үшін алғашқы негіз болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бейорганикалық химия
    Несиелер: 5

    Курста бейорганикалық химияның теориясы мен практикасы бойынша білім, білік және дағды жүйесі қалыптасады. Бейорганикалық заттарды синтездеу және қолдану бойынша тәжірибелік дағдылар. Катиондар мен аниондардың аналитикалық жіктелуі; аналитикалық реакциялардың сезімталдығы мен селективтілігі; аналитикалық химиядағы негізгі иондық тепе-теңдік, олардың тепе-теңдік және көрсеткіштер тұрақтысын есептеу; иондарды бөлу және шоғырландыру әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жасуша биологиясы
    Несиелер: 5

    Пән жасушалық теорияның мәнін, жасушалық биологияның басқа биологиялық ғылымдармен байланысын түсіндіреді. Пәнді оқу барысында студенттерде қазіргі мәліметтер негізінде әртүрлі деңгейдегі прокариотикалық және эукариотикалық жасушалардың ұйымдастырылуын және қызмет етуін негіздеу қабілеті, жасушалық сигналдарды беру механизмдері, жасушалық бөлу механизмдері және қалыпты және патология кезіндегі дифференцировкалар; жасушалық өлімнің әртүрлі түрлерінде клеткаларда болатын процестер (некроз және апоптоз) қалыптасады.); зерттелетін объектілерді микроскопирлеу кезінде жасушалардағы құрылымдық және функционалдық өзгерістерді талдау және анықтау; цитологиялық талдау және про - және эукариотикалық жасушалардың құрылымдық және функционалдық ұйымдары туралы тұтас түсінік дағдыларын қалыптастыру; алған теориялық және практикалық білімді болашақ кәсіби қызметінде қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бизнестің құқықтық ортасы және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама
    Несиелер: 5

    Пән нормативті-құқықтық құжаттарды өз қызметінде қолдануға, кәсіби міндеттерді шешуде жүйелендірілген теориялық және практикалық білімді қолдануға, қоғамның әл-ауқаты мен мемлекеттің қауіпсіздігі үшін сыбайлас жемқорлық болып табылатын қауіптілік туралы білім беруге үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Омыртқалылар зоологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-омыртқасыз жануарлардың морфологиясымен, физиологиясымен, тіршілік етуімен, географиялық таралуымен, жіктелуімен, биосферадағы және адам өміріндегі пайдасы мен ролімен таныстыру; тірі кезіндегі бақылау, сипаттау, таксономиялық зерттеу және коллекциялау әдістерімен танысу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өсімдіктер систематикасы
    Несиелер: 5

    Курс студенттерде өсімдіктердің алуан түрлілігі, олардың жіктелуі, филогениясы, эволюцияның ықтимал жолдары, әртүрлілігі және жүйелілігі туралы түсініктерді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экономикалық теория және оның қазіргі мәселелері
    Несиелер: 5

    Курс студенттің экономикалық мәдениетін арттыруға ықпал етеді; қоғамдағы экономикалық өзгерістердің мәнін, қоғам өміріндегі құбылыстар мен процестердің логикасы мен өзара байланысын түсінуге, алған білімдерін практикалық қызметте қолдана білуге көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Органикалық химия
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу нәтижесінде студенттер органикалық химиядағы негізгі ұғымдарды меңгереді: статикалық және динамикалық күйдегі электрондық әсерлер, органикалық молекулалардың кеңістіктік құрылысы, органикалық реакциялардың негізгі типтері, реакциялар механизмдері, Алифатикалық қатардың көмірсутектерін алу әдістері мен қасиеттері, алмастырушы көмірсутектердің галогендері; электронды құрылысы мен Гибридизация түріне байланысты органикалық молекулалардың химиялық қасиеттерін сипаттай алады; құрылым мен қолдану саласына байланысты құрылымдағы көмірсутектерінің химиялық қасиеттерінің ерекшеліктері туралы білімін көрсете алады.; органикалық қосылыстардың электрондық және кең��стіктік құрылысын талдайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өмір қауіпсіздігінің негіздері
    Несиелер: 5

    Курс қауіпсіздік мәдениетін тәрбиелеуге, күнделікті өмірде, қауіпті, соның ішінде табиғи, техногенді және әлеуметтік сипаттағы ТЖ қауіпсіз мінез-құлыққа дайындауға, салауатты және қауіпсіз өмір салтын қалыптастыруға, алғашқы көмек көрсету дағдылары мен іскерлігін қалыптастыруға, мемлекеттің қорғанысы туралы бастапқы білім алуға, Азаматтық қорғаныс саласында дағдыларды алуға арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты "биосфера - қоғам - техногенді орта" жүйесіндегі өзара әрекеттестіктің негізгі заңдылықтарын зерттеу және табиғатты қорғау мәселелерін шешуде экологиялық тәсілдер туралы түсініктерді қалыптастыру болып табылады. Студент экожүйелердің жұмыс істеуінің ғылыми принциптерін анықтайды; қоршаған ортаға антропогендік әсермен байланысты мәселелерді; маңызды экологиялық проблемалардың себептері мен салдарын; осы мәселелерді шешу жолдары мен мүмкіндіктерін анықтайды; тірі организмдер мен тіршілік ету ортасының өзара әрекеттесуінің жалпы заңдылықтарын ашады.; қоршаған ортаға антропогендік әсермен байланысты проблемалар шеңберіне талдау жүргізеді; табиғат қорғау қызметінің нақты міндеттері мен басымдықтарын қарайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Өсімдіктер физиологиясы
    Несиелер: 6

    Студенттердің өсімдіктердегі негізгі физиологиялық үрдістер (фотосинтез, тыныс алу, су алмасу, минералды тамақтану, өсуі мен дамуы, тұрақтылығы мен қабылдағыштығы) және фитофизиологияның әдіснамалық негіздері туралы білімін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Адам және жануарлар анатомиясы мен физиологиясы
    Несиелер: 6

    Пән студенттерді қазіргі кездегі Адам анатомиясы, адам және жануарлар физиологиясы саласындағы кең білімдермен (заңдылықтармен, ұғымдармен және фактілермен) таныстырады. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер адам денесінің құрылысы, ағзалар мен жүйелердің құрылысы, олардың топографиясы мен дамуы, классикалық және қазіргі заманғы теориялар мен ағзаның соматикалық, виталды және когнитивті функцияларын реттеу процестері, ағзаның тіршілік әрекеті мен мінез-құлқын қамтамасыз ететін негізгі анатомиялық және функционалдық жүйелерінің құрылысы мен функциялары туралы білімдерді көрсетеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экология негіздері
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты - ағзалар мен популяциялардың қоршаған орта жағдайына бейімделуі мен қызмет етуі туралы түсінік қалыптастыру. Студенттер тіршілікті ұйымдастырудың әртүрлі деңгейлерінде (ағзалық, популяциялық) биологиялық жүйелердің жұмыс істеуінің жалпы заңдылықтарын зерттейді; организмдердің қоршаған ортамен өзара әрекет ету механизмдерін және экологиялық факторлардың әсер ету заңдылықтарын зерттейді; әртүрлі тіршілік ету ортасының ерекшеліктерімен және жағдайларға бейімделу жолдарын таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Биохимия
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында студенттер белоктар мен нуклеин қышқылдарының құрылымы мен функциялары, Биохимияның теориялық және әдіснамалық негіздері; тірі жүйелердің жұмыс істеуінің физика-химиялық негіздері; тірі материяның химиялық құрылысы; тірі организмдегі физикалық-химиялық және биохимиялық процестер; витаминдер мен коферменттердің, көмірсулардың, липидтердің, ақуыздар мен аминқышқылдарының құрылысы мен алмасуы туралы білімді меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Зоология бойынша үлкен практикум
    Несиелер: 5

    Курс эволюциялық тұрғыдан төменнен жоғарыға қарай омыртқалы жануарлар ағзалары жүйесінің анатомиялық-морфологиялық құрылымының ерекшеліктерімен таныстырады, сондай-ақ анатомиялық материалмен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын қалыптастырады. Студент салыстырмалы-эволюциялық аспектіде бассүейксіздерден сүтқоректілерге дейінгі барлық омыртқалы жануарлардың топтарының мүшелер жүйесінің анатомиялық құрылысының ерекшеліктерін түсінеді. Анатомиялық материалмен жұмыс істей алады, зертханалық жұмыс әдістерін (препараттау, бекіту, жуу) қолданады. Мүшелер жүйесі құрылысының экологиялық бейімделуі туралы түсінігі және хордалы жануарлар мүшелерінің эволюциялық даму заңдылықтары туралы біліумге иеленед��.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ботаникадан үлкен практикум
    Несиелер: 5

    Курс студенттерді Қазақстан Республикасының жоғары тамырлы өсімдіктерінің алуан түрлілігімен таныстырады. Курсты аяқтағаннан кейін студент өсімдіктердің маңызды тұқымдастарының, тектері мен түрлерінің белгілерін диагностикалайды, ҚР және аймақтың негізгі тұқымдастарының өкілдерін анықтайды, морфологиялық және ритмологиялық белгілері бойынша әртүрлі экологиялық топтардың өсімдіктерін және өмірлік формаларды таниды; адамның өсімдік шикізатын пайдалану мүмкіндіктері мен осы бағыттағы даму перспективаларын біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Биологияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курс студенттерді биологияны педагогикалық ғылым ретінде оқытудың теориясы мен әдістерінің негізгі мақсаттары мен міндеттерімен, оны зерттеу әдістерімен, жас ұрпақты тәрбиелеу мен тәрбиелеудегі практикалық құндылықтармен, білім беру технологияларымен, биологиялық білімнің негізгі деңгейінің құрылымымен және мазмұнымен таныстырады. Студенттерде мектеп биологиясының тұжырымдамалық аппараты қалыптасады. Олар биологиялық білім беруді ұйымдастырудың формаларын, әдістерін, әдіснамалық әдістерін жетілдірудің ерекшеліктері мен бағыттарын, оларды биологиялық білім берудің әртүрлі модельдері жағдайында қолдану ерекшеліктерін, биологиялық білім беру процесінде сараланған және жеке тәсілдердің мәні мен маңызын түсінеді, әртүрлі технологияларды, соның ішінде қашықтықтан оқыту технологияларын оқытуда қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Молекулярлық биология
    Несиелер: 6

    Курсты оқу негізінде студент нуклеин қышқылдарының, ақуыздардың әртүрлі түрлерінің құрылысы, физика-химиялық қасиеттері және функциялары туралы білімдерін көрсетеді, репликация, репарация, транскрипция және про - және эукариоттың клеткасында трансляция арасындағы өзара байланысты түсінеді; басқа пәндерді оқу кезінде және кәсіби қызметте алынған білімді іздестіруді жүзеге асырады, талдайды, бағалайды және қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Топырақтану негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты: топырақ туралы, топырақ қасиеттері және оларды бағалау тәсілдері туралы студенттерге түсінік беру. Студенттер курсын игергеннен кейін аумақтың топырақ жамылғысын өз бетінше талдауға дайын, топырақтың экологиялық жай-күйі туралы мәліметтер арқылы түсінеді, алған білімдерін өзінің кәсіби қызметінде қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • География және геология негіздері
    Несиелер: 5

    Жер бетіндегі өмірдің пайда болуы мен дамуын зерттеу және органикалық Әлем эволюциясының негізгі кезеңдері, геологиялық жас туралы түсінік, шөгінді, магматтық және метаморфикалық жыныстардың салыстырмалы жасын анықтау әдістері, халықаралық геохронологиялық (стратиграфиялық) шкала. Курс геологиядағы зерттеу пәні, міндеттері мен әдістерін, Жер туралы жалпы мәліметтерді, жер қыртысы құрылысының тік және көлденең біркелкі еместігін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақстан биоресурстары
    Несиелер: 3

    Курста ресурстар мәселелері, флора мен фаунаның әртүрлілігі, осы материалдарды алу тәсілдері және Қазақстанның биологиялық ресурстарын тиімді пайдалану және қорғау жолдары, биологиялық ресурстардың негізгі түрлерінің жүйелі жағдайын білу, таралу аудандары және олардың мекендейтін жерлері, Қазақстандағы зерттеу перспективалары қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Филогения және систематика негіздері
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты-жануарлар мен өсімдіктердің негізгі жүйелі топтарының шығу тегі мен туыстық байланыстарын анықтау, жануарлар мен өсімдіктер дүниесінің алуан түрлілігімен таныстыру. Пәнді оқу негізінде студент ағзалар, олардың әртүрлілігі мен жүйелеуі, шығу тегі мен филогенетикалық байланыстары туралы білімдерін көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Генетика және селекция негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгеру мақсаты – классикалық және қазіргі генетиканың маңызды мәселелері және оның даму болашағы бойынша іргелі білімді қалыптастыру; тірі-тұқым қуалаушылық пен өзгергіштіктің негізгі қасиеттері, генетикалық ақпараттың берілу және жүзеге асыру заңдылықтары; селекцияның генетикалық негіздері туралы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жалпы педагогика
    Несиелер: 5

    студенттерді оқыту мен тәрбиелеудің теориялық негіздерімен таныстыру, педагогикалық құзіреттілік деңгейін жоғарылату, Қазақстан Республикасындағы жалпы білім беруді модернизациялаудың стратегиялық мақсаттарына сәйкес кәсіби мәселелерді шешуге мүмкіндік беретін мұғалімдердің кәсіби құзіреттілігін қалыптастыруға ықпал ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Білім берудегі басқару
    Несиелер: 5

    Пәнге берілген қысқаша сипаттама: пәнді меңгерудің мақсаты: студенттерді болашақ мамандығының педагогикалық тәжірибесінде ғана емес, өмірде де пайдалана алатын этнопедагогикалық біліммен қаруландыру. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер педагогика классиктерінің мұраларын талдау әдіснамасын анықтайды; этнопедагогика негіздерін, тәрбие мен білім берудің мәдени дәстүрлерін, педагогикалық теориядағы халық пен мәдениеттілік идеяларын анықтайды; қазіргі замандағы мектептің даму тенденциялары мен педагогикалық мәселелерін талдайды; этнопедагогикалық білімді кәсіби практикамен байланыстырады.;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Микробиология және вирусология
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты студенттердің микробтар әлемі туралы біртұтас жүйелік түсінігін қалыптастыру, олардың табиғаттағы және адам өміріндегі рөлі, микроорганизмдер мен вирустардың негізгі қасиеттері туралы түсініктерді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Генетика
    Несиелер: 5

    Курста әртүрлі денелік деңгейде генетиканың негізгі заңдылықтары қарастырылады. Студенттер аллельді және аллельді емес гендердің өзара әрекеттесуі кезінде генетикалық талдауды, жыныстың генетикасын және тұқым қуалау жынысымен тіркескен, гендер мен кроссингерлердің тіркесуі, кроссинговердің генетикалық және цитологиялық механизмін, мутациялық өзгергіштікті, адам генетикасын және популяциядағы генетикалық процестерді меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Биологиялық белсенді заттар химиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттердің биологиялық белсенді заттар (ББЗ) химиясының теориялық негіздерін меңгеруі, студенттердің биологиялық белсенді заттарды бөлу және талдау саласындағы кәсіби біліктері мен дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде студент биологиялық белсенді қосылыстардың жіктелуі мен номенклатурасы; ақуыздардың, нуклеин қышқылдарының, көмірсулардың, липидтердің, төмен молекулалық биорегуляторлардың және антибиотиктердің құрылымы мен кеңістіктік ұйымдастырылуы; биополимерлердің химиялық синтезі мен биосинтезі, ферментативті ка��ализ негіздері туралы білімдерін көрсетеді.; физикалық-химиялық қасиеттерін зерттеу әдістерін қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Фитоценология негіздері
    Несиелер: 10

    Пәннің мақсаты-фитоценология туралы өсімдіктер әлемін тиімді пайдалану мен қорғаудың ғылыми негізі ретінде түсініктерді қалыптастыру. Пәнді меңгеру нәтижесінде студент мониторинг принциптерін анықтайды, қоршаған ортаның жағдайын бағалайды, аналитикалық карталар мен түсіндірме жазбаларды жасау тәсілдерін практикада қолданады. Биологиялық объектілерді бақылау, сипаттау, сәйкестендіру, жіктеу әдістерін қолданады, алынған ақпаратты баяндайды және талдайды және далалық және зертханалық зерттеулердің нәтижелерін ұсынады. Биологиялық объектілердің әртүрлілігі туралы базалық түсініктерді меңгерген, биосфераның тұрақтылығы үшін биоәртүрліліктің мәнін түсінеді. Далалық өсімдік қоғамдастықтарының құрамын, құрылымын және қалыптасу жағдайын, арамшөптердің ерекшелігін, олардың арасындағы, сондай-ақ ортамен өзара қарым-қатынасты зерттейді, алған білімдері мен дағдыларын кәсіби міндеттерді шешуде қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Геоботаника
    Несиелер: 10

    "Геоботаника" пәнін оқыту мақсаты - жер шарының өсімдік жамылғысының құрылымы мен қалыптасу механизмдерін, құрылымдық-функционалдық ұйымдастырудың базалық теориялық негіздерін меңгеру. Студенттер Жер шарының өсімдік қабатын зерттеудің классикалық және қазіргі заманғы бағыттары туралы түсінік алады, геоботаникалық зерттеулер әдістерін қолданады, өсімдік қауымдастықтарын зерттеу әдістерін біледі; фитоценоздардың құрамы мен құрылысын анықтайды; өсімдіктер жамылғысының фитоценологиялық құрамының, фитоценоздардың флористикалық құрамының және олардың құрылымының, климаттық және топографиялық жағдайларға, ортаның биотикалық факторларына және адам қызметіне байланысты таралу мен кеңістіктік арақатынасының тәуелділігін анықтайды; өсімдіктердің тіршілік ету жағдайларына, биологиялық және экологиялық ерекшеліктеріне және олардың орналасуына байланысты фитоценоздағы өсімдіктер арасындағы өзара іс-қимылды анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ботаникадағы ғылыми зерттеулер әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Курсты оқу нәтижесінде студенттер анатомия, морфология, өсімдіктердің популяциялық биологиясы, репродуктивті биологиясы және өсімдіктер жүйелеуі саласындағы зерттеулердің қазіргі заманғы әдістерін анықтайды; дала жағдайындағы өсімдіктер түрлері мен өсімдіктер қауымдастықтарын зерттеудің әдістемелік тәсілдерін, өсімдік жамылғысының құрамы бойынша тіршілік ету жағдайларын бағалаудың индикациялық әдістерін, зерттеудің картографиялық және картометриялық әдістерін қолданады. Студент өсімдіктер ағзалары мен ұлпаларының уақытша және тұрақты микроскопиялық препараттарын дайындайды, әр түрлі микроскоптармен, гербариймен және басқа да коллекциялық м��териалдармен жұмыс істейді; өсімдік қоғамдастықтарының геоботаникалық сипаттамасын жасайды; далалық зерттеулер жүргізеді. Алған білімдерін практикада қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Табиғи қосылыстар химиясы
    Несиелер: 5

    "Табиғи қосылыстар химиясы" пәні студенттерді бірқатар физиологиялық маңызды табиғи қосылыстардың қасиеттерін зерттеуге арналған химия бөлімдерімен таныстырады. Курс студенттердің осы қосылыстардың тірі организмдерінде молекулалық негіздегі қызмет ету саласындағы білімдерін кеңейтуге бағытталған және көмірсулардың, липидтердің, порфириндердің, витаминдер мен антибиотиктердің химиялық құрылысы, олардың синтезі мен талдауының әдістері, олардың негізінде жаңа заманауи дәрілік препараттарды жасау мақсатында олардың физикохимиялық қасиеттері туралы мәліметтерді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Зоологиядағы ғылыми зерттеулер әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Жануарлар организмдерін зерттеу әдістемесі-биологиялық бейіннің ғылыми пәні, зоология және ғылым әдіснамасының әдіснамалық бөлімдерін біріктіруші. Ол келесі мәселелерді шешеді: зоологиялық объектілердің ғылыми зерттеулерін ұйымдастыру мен жүзеге асырудың типтік схемаларын қарастыру, зоологиялық зерттеулерді әдіснамалық қамтамасыз ету, зоологиялық объектілерді зерттеуді аспаптық қамтамасыз ету, зоологиялық зерттеулер деректерін талдаудың оңтайлы схемаларын әзірлеу және олардың нәтижелерін ұсыну

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қоршаған орта мониторингі
    Несиелер: 3

    Мақсаты-қоршаған орта мониторингі жүйесімен танысу. Студенттер қоршаған ортаның қазіргі жай-күйін оған антропогендік әсерді ескере отырып қарастырады; экологиялық зерттеулердің негізгі ережелері қоршаған ортаның және оның компоненттерінің жай-күйі туралы оңтайлы ақпарат алу үшін экологиялық болжамдарды негіздеу және нақтылау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өсімдіктер интродукциясы
    Несиелер: 5

    Курс Қазақстан Республикасы мен әлемнің флорасының алуан түрлілігінің гео-тарихи алғышарттарымен таныстырады, флораның генофондын қорғау мәселелерін қарастырады, ұлттық экономиканы құнды пайдалы өсімдіктермен байытудағы ботаникалық бақтардың рөлін көрсетеді. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер өсімдіктерді енгізу бойынша тәжірибелер ұйымдастырады және өткізеді, фенологиялық бақылаулар жасайды, бастапқы материалдарды іріктейді және бағалайды, енгізушілердің жас мәртебесін анықтайды, мәдени өсімдіктердегі табиғи флораның өсімдіктерін бағалайды, жасыл ғимаратқа енгізушілерді қолданады. Олар кіріспе әдістерін, фенологиялық бақылау әдістерін, тәжірибелік мәліметтерді статистикалық өңдеуді қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Биоинформатика
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты бакалаврлардың биоинформатика, молекулалық биология, молекулалық генетика, жасушалық биология, биомедицина сияқты іргелі және қолданбалы мәселелерін шешуге биоинформатика әдістерін қолдану мүмкіндіктері туралы негізгі мәліметтер алуы болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жануарлар экологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - жеке тұлғалардың, популяциялар мен жануарлар қоғамдастықтарының қоршаған орта факторларымен байланысы, олардың биосфераның негізгі блоктарының кеңістік-уақытша таралу ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыру. Курста жануарлардың көпфункционалды ұйымдастырылуы, олардың қоршаған ортаға және өмір салтына бейімделуі туралы түсінік қалыптасады; жануарлардағы биотикалық қатынастардың негізгі формалары туралы түсінік береді; қоршаған орта факторларының жануарлар популяциясына әсерін зерттеудің негізгі әдістерін енгізеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Биоинформатика және математикалық модельдеу
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер биологиядағы математикалық және компьютерлік моделдеудің қазіргі заманғы әдістерінің негіздерін біледі. Гетерогенді деректерді интеграциялау әдістерін, биоинформатика есептерін шешудің базалық алгоритмдерін қолданады. Биоинформатиканың негізгі бағдарламалық-ақпараттық ресурстарын, биоинформатикада қолданылатын ақпараттық технологияларды меңгерген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ихтиология
    Несиелер: 5

    Курсты зерделеу негізінде студенттер ғылыми-зерттеу мекемелері мен балық кәсіпорнында жұмыс істеуге мамандар даярлау мақсатында балық және балықтың морфофизиологиясы, экологиясы, таралуы және экономикалық маңызы туралы білім алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Биофизика
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты студенттердің биофизиканың негізгі құбылыстары, ұғымдары, заңдары мен әдістері туралы түсініктерін, қарапайым практикалық есептер дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өсімдіктер экологиясы
    Несиелер: 5

    Курс студенттерде экологиялық факторлардың өсімдік организмдері мен өсімдік қоғамдастықтарының құрылысы мен тіршілік әрекетіне кешенді әсері туралы түсініктерді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Су қоймалары экоогиясының таңдаулы тараулары
    Несиелер: 3

    Пәнді игерудің мақсаты студенттерге қазіргі экологиялық ұғымдардың алуан түрлілігі және олардың су экожүйелерінің құрылымы, қызметі, динамикасы мен эволюциясы, су объектілері экологиясының дамуы, ғылым ретінде экологияның даму заңдылықтары мен тенденцияларын түсінудегі толықтырулар туралы терең білім беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Гидробиология
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты студенттердің су экожүйелерін, олардың құрылымдық және функционалдық ерекшеліктерін, су организмдерінің бірлігін және олардың тіршілік ету ортасын қалыптастыру болып табылады, оларды білмей биологиялық ресурстарды тиімді пайдалану мүмкін емес. Студенттер гидробиологияның қолданбалы мәселелерін анықтайды. Гидробионттардың экологиялық топтары бар. Гидробионттардың кеңістіктік таралуының себептері мен заңдылықтарын талдайды. Гидробионттардың санын, географиялық таралуын және биотоптық таралуын болжау мақсатында олардың морфологиясының, экологиясының және көбеюінің ерекшеліктерін анықтайды. Гидробиоценоздарды зерттеу әдістемесін, гидробионттардың кәсіпшілік түрлерінің санын болжау және талдаудың математикалық әдістерін қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Паразитология
    Несиелер: 5

    Пән студенттерді адам және жануарлар паразиттерін, олардың биологиялық сипаттамаларын, көбеюін, дамуын, инфекция әдістерін зерттейтін зоология секциясымен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Биометрия негіздері
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты - студенттерді биометрияның негізгі ережелері мен талаптарын сақтауға, бақылауларды, эксперименттерді жоспарлау кезінде оның әдістерін кәсіби пайдалануға, олардың математикалық нәтижелерін талдауға, фактілерден ғылыми негізделген қорытынды жасауға үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Биотехнология негіздер
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты - студенттерді биотехнология саласында терең кәсіби білімге қалыптастыру. - Студенттер биотехнологияның заманауи мәселелері, оның даму перспективалары, гендік инженерия, жасушалық инженерия, инженерлік энзимологияның маңызды прогрессивті бағыттары туралы білімдерін көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Микология және альгология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - студенттерді фототрофиялық және гетеротрофты тіршілік ететін организмдердің алуан түрлерімен таныстыру, студенттер арасында биологиялық ойлауды дамыту, оларды алгоритология және микология саласындағы жаңа ғылыми біліммен теориялық багажды өз бетінше толықтыруға үйрету. Студенттер негізгі терминдер мен түсініктерді, жасушалардың құрылымдық ерекшеліктерін және балдырлардың, саңырауқұлақтар мен саңырауқұлақтар тәрізді организмдердің құрылымын біледі. Көбею ерекшеліктері, даму циклдері, негізгі таксономиялық топтар, олардың өкілдері, балдырлар, саңырауқұлақтар мен саңырауқұлақтар тәрізді организмдердің өндіруші, редуктор, сапротрофтар, паразиттер, симбиондар және биологиялық белсенді заттардың көзі ретіндегі рөлі туралы білімдерін көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Эволюция теориясы
    Несиелер: 5

    Студенттерге жердегі тірі эволюцияның заңдылықтары туралы біртұтас жүйелік түсінігін қалыптастыру: жердегі тірі эволюцияның процесі, эволюциялық процестердің негізгі факторлары, механизмдері мен заңдылықтары, микро - және макроэолюция деңгейіндегі тірі организмдердің эволюциясы,эволюцияның синтетикалық теориясымен таныстыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Өз қызметінде нормативтік-құқықтық құжаттарды пайдалануға дайын, қоғамның әл-ауқаты мен мемлекеттің қауіпсіздігі үшін сыбайлас жемқорлық болып табылатын қауіптілік туралы білімі бар, кәсіби міндеттерді шешу кезінде экономикалық ғылымның жүйелендірілген теориялық және практикалық білімін пайдалануға қабілетті.

  • Код ON2

    Табиғи, техногендік және әлеуметтік пайда болған ТЖ жағдайында тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін қамтамасыз етудің қазіргі заманғы теориясы мен тәжірибесі туралы біледі; ТЖ жағдайында құтқару жұмыстарын ұйымдастыра біледі.

  • Код ON3

    Өсімдіктердің сыртқы және ішкі құрылымын анықтайды, өсімдіктердің негізгі таксондарын жүйелендіреді, көбею және қоныстандыру тәсілдерін, негізгі таксондар арасындағы филогенетикалық байланыстарды, мекендеу жағдайларына тәуелділікті анықтайды; өсімдіктер дүниесінің әртүрлілігі және ботаника саласына жататын организмдердің басқа да топтары туралы (бактериялар, балдырлар, саңырауқұлақтар, қыналар), олардың құрылысының ерекшеліктері туралы түсініктері бар; органикалық әлем жүйесіндегі балдырлар, саңырауқұлақтар, псевдрибтар мен шырыштардың әр түрлі топтарының орналасуы туралы түсініктері бар; ресуртанудың теориялық негіздерін анықтайды, ҚР биоресурстарын бағалайды, қазіргі заманғы ботаникада зерттеу әдістерін қолданады.

  • Код ON4

    Өсімдіктің негізгі физиологиялық және биохимиялық процестерінің табиғаты, олардың реттелу механизмдері және ағзаның сыртқы ортамен өзара қарым-қатынасының негізгі заңдылықтары туралы түсінікке ие. Өсімдіктерді интродукциялау бойынша эксперименттер, фенологиялық бақылаулар ұйымдастырады және жүргізеді, бастапқы материалды іріктеп алады және бағалайды, жас жағдайын анықтайды және мәдениеттегі табиғи флораның өсімдіктерін бағалайды; су объектілерінің типтерін және олардың өмірлік формасын анықтайды; гидробионттардың кеңістіктік таралу себептері мен заңдылықтарын талдайды; далалық және зертханалық биологиялық объектілермен жұмыстың заманауи эксперименттік әдістерін қолданады.

  • Код ON5

    Зоология ұғымдары мен заңдылықтарын біледі, жануарлардың белгілерін ажыратады, жердің фауналық сипаттамасын жүргізеді, жануарлар клеткасының, тінінің және мүшелерінің құрылысы мен функцияларын, объектінің морфологиялық және физиологиялық ерекшеліктерін, кәсіпшілік және басқа да балық түрлерінің биологиясын бағалайды; адамның және ауыл шаруашылығы жануарларының паразиттік өмір салтын жүргізетін және ауруларын тудыратын жануарлардың негізгі түрлерін анықтайды; эволюциялық үрдісті, органикалық табиғаттың тарихи даму заңдылықтарын зерттеу үшін негізгі әдістемелік тәсілдерді; органикалық әлем эволюциясының мүмкін жолдарын жүйелендіреді.

  • Код ON6

    Ағзада, оның жасушаларында, тіндері мен мүшелерінде өтетін жалпы функционалдық заңдылықтарды; тірі жүйелердің ұйымдастыру деңгейлерін; адам мен жануарлардың тірек-қимыл аппаратының функциясын, топографиясын, дамуын және жеке ерекшеліктерін; ішкі органдарды, жүрек-тамыр жүйесін; иммундық жүйені, орталық және шеткі нерв жүйесін, сезім органдарын; тіндер мен ағзалардың эмбрионалдық дамуының негізгі заңдылықтарын, онтогенездің жалпы заңдылықтарын, адам мен жануарлар организмінің анатомо-физиологиялық ерекшеліктерін анықтайды.

  • Код ON7

    Прокариотты және эукариотты жасушалардың құрылымдық-функционалдық ерекшеліктерін, жасушалардың құрылысы мен қызметінің биохимиялық аспектілерін, жасушалар дақылдары бойынша негізгі ұғымдарды, биотехнологияда және медицинада жасушалар дақылдарын қолдану аймағын, жасушаларды өсіру және зерттеу әдістерінің принциптерін анықтайды. Ағзалардың эволюциялық дамуына (прокариоттар, эукариоттар) байланысты тұқым қуалаушылық пен өзгергіштіктің негізгі заңдылықтарын түсінеді; генетика, биоинженерия бойынша қазіргі ғылыми әдебиетте бағдарланады. Цитологиялық, молекулалық-биологиялық, биотехнологиялық әдістерді практикада қолданады.

  • Код ON8

    Бактериялардың, архейлер мен вирустардың құрылысының ерекшеліктерін және олардың жекелеген құрылымдарының функцияларын, микроорганизмдердің тағамдық қажеттілігін, прокариоттар жүйесіндегі негізгі бағыттарды, вирустардың пайда болуын,- бактериялардың, архейлердің, вирустардың метаболизмінің ерекшеліктерін, экожүйелер мен жалпы биосферадағы прокариоттар мен вирустардың рөлін анықтайды.

  • Код ON9

    Іргелі заңдарды, классикалық және қазіргі заманғы химия, география, топырақтану және экология теорияларын, сондай-ақ кәсіби қызмет жүйесінің негізі ретінде зерттеу әдістерін біледі. Химияның әртүрлі облыстарынан типтік есептерді шеше алады,зерттеудің эксперименталды немесе теориялық әдістерінің көмегімен алынған нәтижелердің шынайылық дәрежесін бағалай алады. География, геология негіздері, топырақтану, ландшафттану негіздері туралы базалық білімді практикада қолданады. Зерттеу және кәсіби міндеттерді шешуде өсімдіктер мен жануарлар экологиясының әдіснамалық тәсілдері мен принциптерін қолданады

  • Код ON10

    Пәнді меңгеру нәтижесінде студент нуклеин қышқылдарының, ақуыздардың әртүрлі түрлерінің құрылысын, физика-химиялық қасиеттерін және функцияларын анықтайды, репликация, репарация, транскрипция және про - және эукариоттың жасушасындағы трансляция арасындағы өзара байланысты түсінеді; ақуыздар, нуклеин қышқылдары, көмірсулар, липидтер, минералды заттар мен витаминдер мен гормондардың биохимиясын түсінеді; организмдерде болатын химиялық өзгерулердің мәнін анықтайды;; тіршілік әрекетінің физикалық және физика-химиялық механизмдерін және биологиялық объектілердің қызмет ету заңдылықтарын және оларды реттеу жүйесін және олардың ағзаның тіршілік әрекетін қамтамасыз етудегі рөлін ашады; тірі жүйелерді практикада игерген биофизикалық, молекулалық әдістерді қолданады.

  • Код ON11

    Биологиялық зерттеулердің негізгі математикалық әдістерін, қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды біледі, дайын бағдарламалық өнімдерді қолдана алады, зерттеу кәсіби міндеттерін шешу үшін ақпаратты басқарудың базалық білімі мен дағдыларын қолдана алады

  • Код ON12

    Педагогиканың негізгі ережелерін, техникалық және кәсіптік білім беруде және қосымша білім беру мекемелерінде биологияны оқытудың дәстүрлі және қазіргі заманғы әдістерін, оқу мазмұнын құрастырудың негізгі принциптерін, ерекшелігін біледі; оқу мазмұнын логикалық-биологиялық, әдіснамалық және дидактикалық талдауды орындай алады.

6B05101 Өсімдіктер биотехнологиясы және микробиология
Бакалавриат

Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B05101 Биология
Бакалавриат

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B05101 6B05101-Биология
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05101 Биология
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05101 Биология
Бакалавриат

А.Байтұрсынов атындағы Қостанай мемлекеттік университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B05101 Биология
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05101 Биология
Бакалавриат

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05101 Биология
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05101 Биология
Бакалавриат

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05101 Биология
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05101 Биологиялық инженерия
Бакалавриат

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
6B05101 Биология
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05101 Биология
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B05101 Биология
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05101 Биология
Бакалавриат

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05101 Биология
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B05101 Биология
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B05101 Биология және ауылшаруашылығы
Бакалавриат

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05101 Биология
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top