Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B11101 Туризм в ХИТУ

Пәндер

  • Экономикалық теория негіздері

    Курс білім алушылардың экономикалық теория саласындағы білімдерін, практикалық дағдыларын дамытуға, қысқа және ұзақ мерзімді перспективада экономикалық дамудың негізгі заңдылықтарын меңгеруге, әртүрлі макроэкономикалық өзгерістер мен факторлардың ұлттық экономиканың қазіргі жағдайына әсерін бағалауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мамандыққа кіріспе

    Курс білім алушылардың болашақ мамандығы туралы, сондай-ақ экономикалық процестер мен заңдылықтарды зерттеудің теориялық негіздері, әдіснамасы, әдістері мен практикасы туралы жүйелі түсініктерін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар өз бетінше ойлау дағдыларын, кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін қажетті интеллектуалды және ерікті қасиеттерді дамытады, экономикалық және әлеуметтік-экономикалық көрсеткіштерді есептеу үшін қажетті бастапқы деректерді жинау және талдау қабілетін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математика I

    Пәннің мақсаты-студенттердің математикалық аппарат туралы білімдерін қалыптастыру, қолданбалы практикалық есептерді модельдеуге, талдауға және шешуге көмектеседі. Пән студенттерде заманауи математика туралы түсінік пен математиканың негізгі заңдылықтарын қолдану дағдыларын қалыптастырады. Оқыту нәтижесінде білім алушы математикалық логика негіздерін, әлеуметтік Жалпы ғылыми салада математикалық логика заңдарын қолдану саласын кеңейту қабілетін игереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Туризмдегі микроэкономика

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің туристік индустриядағы экономикалық субъектілердің шешім қабылдау механизмі туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы жеке субъектілердің мінез-құлқының экономикалық модельдерін және микроэкономикалық талдау әдістерін, сондай-ақ қызметтер нарығының жұмыс істеу механизмін, нарықтық тепе-теңдік модельдерін және тұтынушылық мінез-құлық теориясын және микроэкономикалық айнымалылар арасындағы себеп-салдарлық байланыстарды құруды игереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономикадағы математика

    Білім алушылардың пәнді игеру мақсаты экономикалық объектілер мен субъектілердің мінез-құлқын талдаудың, болжаудың заманауи математикалық әдістері туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушы математикалық экономиканың теориялық негіздерін; шешім қабылдаудың жіктелуі мен негізгі әдістерін; шешім қабылдаудың негізгі математикалық модельдерін және шешім қабылдау әдістерін қолдану салаларын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Курс экономиканың әртүрлі салаларындағы ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен әдістерін зерттеуге бағытталған; экономикаға ғылыми зерттеулерді енгізу құралдары мен технологиялары. Пәнді меңгеру нәтижесінде студент экономикалық, математикалық және статистикалық әдістерді қолдана отырып, ғылыми зерттеулер жүргізеді, нәтижелерді талдайды, экономикадағы зерттеулерге жүйелі көзқарасын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі

    Пәннің мақсаты-экология туралы ғылыми пән ретінде идеяны және оның табиғат пен қоғамның тұрақты дамуын қолдаудағы рөлін қалыптастыру. Оқыту нәтижесінде білім алушы тіршілік қауіпсіздігі, қоршаған ортаны қорғау, экожүйелер мен қоғамның орнықты даму стратегиялары, өндірісті экологияландыру және қоршаған ортаны қорғау саласындағы әдістер мен бағдарламаларды әзірлеуді және іске асыруды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қонақжайлылық индустриясын басқару

    Курс білім алушыларды Қонақжайлылық индустриясы кәсіпорнын ұйымдастыру мен басқарудың негізгі қағидаттары мен әдістерін зерделеуге және игеруге және күрделі заманауи жағдайларда бизнесті табысты енгізу үшін қажетті практикалық дағдыларды игеруге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар қонақжайлылық индустриясындағы менеджменттің негізгі бағыттарын қалыптастырады, қонақ үй және мейрамхана бизнесінде қызмет көрсету мәдениеті мен сапасын арттыру жолдарын және кәсіпорындар қызметінің тиімділігін айқындайды, басшының еңбегін қарқындату, кадрларды іріктеу және орналастыру әдістері мен құралдарын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Цифрлық валюта

    Бағам цифрлық валютаны электронды ақша нысаны ретінде, балама немесе қосымша валюта ретінде зерттеуге бағытталған. Пәнді зерделеу нәтижесінде білім алушылар цифрлық валюталарды ұлттық валютаға байланыстыру мәселелерін игереді, ұлттық цифрлық валюталарды шығарудың шетелдік тәжірибесін, цифрлық валюталардың түрлерін: банктік шоттардағы жазбаларды, электрондық ақша мен виртуалды валюталарды төлем құралы ретінде зерттейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Экономиканы мемлекеттік реттеу

    Курс білім алушылардың экономиканы мемлекеттік реттеу әдістерін зерттеуге, елдің экономикалық дамуын қамтамасыз етудің және экономиканы мемлекеттік реттеудің негізгі принциптерін меңгеруге, ұлттық өндірістің, инфляцияның, халықты жұмыспен қамтудың өзара байланысы мен динамикасы туралы ақпаратты меңгеруге, экономикалық саясаттың басқа салаларын бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Корпоративтік қаржы

    Курс білім алушылардың корпорациялардың (ұйымдардың) қаржысын ұйымдастыру, басқару саласындағы білімдерін дамытуға, үнемді қаржылық және инвестициялық шешімдерді, корпорацияның нарықтық құнын бағалау және арттыру принциптерін әзірлеуге, қаржылық-экономикалық көрсеткіштерді талдау әдістерін, әртүрлі ұйымдық-құқықтық нысандағы коммерциялық ұйымдардың қызметін сипаттарын меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Антикоррупциялық мәдениет негіздері

    Пәннің мақсаты студенттік ортада Мемлекеттік сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат ұғымын және осы терминнің ерекшеліктерін анықтайтын негізгі ұғымдарды анықтау болып табылады. ҚР құқықтық жүйесі, құқықтық қатынастар және субъектілердің жауапкершілігі туралы алған білімдерінің нәтижесінде студенттерге бұзушылықтарды анықтауға мүмкіндік береді, ал сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті білу жүйесі сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтарды болдырмау үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілікке әкеледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Менеджмент негіздері

    Курс білім алушылардың басқару саласындағы теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушы ұйымның сыртқы және ішкі ортасын, персоналды ынталандыру және қызметті бақылау әдістерін бағалау бойынша талдамалық жұмыс жүргізеді; ұйымды басқару тиімділігін арттыру жолдарын анықтайды; кәсіпорынның ұйымдық құрылымын талдауды жүзеге асырады; басқарушылық шешімдердің нұсқаларын әзірлейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Рекреация мен туризмнің тұрақты дамуы

    Курс тұрақты туризмнің ерекшеліктерін, туризмнің рекреациясын, оның қоғам өміріндегі рөлін, туризмді ерекше қызмет түрі ретінде жоспарлау мүмкіндіктерін зерттеуге бағытталған. Курсты практикалық игеру тұрақты туризм санатына жататын турларды дамытуда нақты дағдыларды игеруді қамтиды. Пәнді зерделеу нәтижесінде білім алушылар жаңа туристік өнімдерді құруды және оларды туристік қызметтер нарығында тиімді ілгерілетуді, - туристік өнімді жобалау мен игерудің қолданыстағы әдістерін жаңғыртуды және жаңа әдістерін әзірлеуді, - инновациялық туристік өнімдерді жобалау және турларды әзірлеу кезінде туындайтын ғылыми-зерттеу және практикалық міндеттерді шешуді, - бейінді ғылыми ақпаратты іздеуді және талдауды, нақты зерттеу және жобалау міндеттерін шешу үшін қажет,

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіби бағытталған шет тілі

    Пәннің мақсаты білім алушыларда лингвистикалық негізде коммуникативтік және кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру болып табылады. Курс шетелдік сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде нақтыланады: сөйлеу, тыңдау, оқу және жазу студенттің кәсіби қызметіне байланысты. Нәтижесінде білім алушы тәжірибеде шет тілінің алған білімі мен дағдыларын кәсіби қызметте қолдана алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Туристік бизнесте есеп пен аудитті ұйымдастыру

    Курс туристік кәсіпорынды басқару жүйесіндегі бухгалтерлік есептің рөлін зерттеуге бағытталған. Пәнді зерделеу нәтижесінде білім алушылар бухгалтерлік есептің негізгі тұжырымдамалары мен қағидаттарын меңгереді; шаруашылық жүргізуші субъектінің экономикасын басқару жүйесіндегі Туризмдегі бухгалтерлік есептің рөлін, оның міндетін ресурстардың барлық түрлерін пайдаланудың сақталуы мен орындылығын қамтамасыз етудегі; бастапқы құжаттарды, журнал-ордерлерді, Бас кітапты, қаржылық есептілікті толтыру дағдыларын меңгереді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік

    Курс ұйымның әлеуметтік-экономикалық ресурстарын тиімді пайдалану мақсатында халықаралық тәжірибені ескере отырып, кәсіпкерлік қызметтің теориялық, әдістемелік және практикалық құралдарын зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар кәсіпкерлердің заманауи әдістері мен көшбасшылық қасиеттерін ескере отырып, кәсіпкерлік қызметтің практикалық дағдыларын қолдануды иге-реді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Еңбек нарығының экономикасы

    Курс еңбек нарығының экономикалық теориясын және еңбек нарығындағы мемлекеттің рөлін зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы сыртқы және ішкі еңбек нарығының қызмет етуінің негізгі заңдылықтарын меңгереді; кәсіпорындағы еңбекті басқару жүйелерін, қазіргі Қазақстан экономикасындағы еңбек жағдайларын түсінеді; жұмысшылардың әртүрлі категорияларына қатысты ынталандыру жүйесін құру дағдыларын меңгеру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Адам ресурстарын басқару

    Курс персоналды басқару әдістерін, қызметкерлерді тарту, іріктеу, кәсіпорын бөлімшелерінің қызметін бағалау технологияларын зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар персоналды ынталандыру, HR басқару қызметінің құрылымын әзірлеу, мансаптық өсу және кәсіпорындағы адами ресурстардың дамуын басқару әдістерін меңгереді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сыни ойлау

    Курс сыни ойлаудың маңызды теориялық және әдіснамалық негіздері туралы білімді қалыптастыруға бағытталған. Пәнді зерделеу нәтижесінде білім алушылар сыни ойлау және ұтымды білім дағдыларын; жұмыста сыни ойлау технологиясын пайдаланудың және олардың кәсіби қызметі саласында қажетті эмоционалдық тұрақтылықты арттырудың тәсілдері мен тәсілдерін меңгереді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • MS Excel және Power BI-де талдау

    Пәнді оқытудың мақсаты-BI-құралдардың көмегімен компаниялардың кірісті, өнімділікті және басқа да маңызды көрсеткіштерді қалай арттыруға болатындығы туралы мәліметтер, анықталған тенденциялар, заңдылықтар мен анықтамалар негізінде білім алушыларда шешім қабылдау туралы білім жүйесін қалыптастыру. Білім алушылардың білімді игеруі нәтижесінде білім алушылар BI-құралдардың көмегімен талдау жүргізе алады және түсінікті кестелер мен дашбордтар түрінде қорытындылар ұсына алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Халықаралық туризмнің географиясы

    Курс жекелеген елдер мен аймақтардың рекреациялық ресурстарының сипаттамаларын зерттеуге бағытталған, олардың негізінде халықаралық және ішкі туризм дамиды және негізгі туристік ағындар қалыптасады, Туризм дамуының континентальды, ұлттық және аймақтық ерекшеліктері талданады. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар өңірлердің табиғи-рекреациялық ресурстарын бағалайды, өңірлерге физикогеографиялық сипаттама береді. Тұтынушылардың сұраныстарын қанағаттандыру мақсатында және туристік қызметтерді тұтынушылардың психологиясының ерекшеліктеріне сәйкес тартымды туристік маршруттарды өз бетінше таба алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Туризм маркетингі

    Курс маркетингтің теориялық негіздерін, маркетингтік зерттеулердің негізгі тенденциялары мен даму бағыттарын, ту-риста индустриясындағы маркетингтің ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар туристік индустриядағы өткізу нарықтарын, тұтынушыларды, клиенттерді, бәсекелестерді бағалайды, туристік қызметтің өнімдері мен қызметтерінің сапасын басқару және бақылау құралдарын қолданады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект

    Пәннің мақсаты жасанды интеллекттің негізгі принциптері мен әдістерін игеру, оларды әртүрлі салалар бойынша практикалық міндеттерде қолдану дағдыларын дамыту, сондай-ақ ақпараттық-коммуникациялық технологиялардағы білімді жетілдіру болып табылады. Курс аяқталғаннан кейін студенттер деректерді талдай және түсіндіре алады, Машиналық оқыту алгоритмдері негізінде шешім қабылдай алады, сонымен қатар процестерді оңтайландыру және кәсіби қызметінде тиімділікті арттыру үшін жасанды интеллект модельдерін қолдана алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инновациялық бизнес

    Курс инновациялық кәсіпкерлікті кешенді зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар әзірлемелерді басқару әдістерін, инновациялық қызметті жоспарлау және ұйымдастыру ерекшеліктерін меңгереді, инновациялық бизнес жұмысының негізгі принциптерін, даму және тиімді басқару бағыттарын талдайды, бұл инновациялық процестерді басқару саласындағы тәжірибеде инновациялық ойлауды қалыптастыруға мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Туристік қызметті ұйымдастыру

    Курс Қонақжайлылық және туризм индустриясының қазіргі даму тенденцияларын және олардың осы қызметті ұйымдастырудың негізгі тәсілдеріне әсерін зерттеуге; туроператингтің ерекшеліктері мен сыртқы факторларын зерттеуге; туристік өнімді және оның тұтынушыларын егжей-тегжейлі зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар туристік қызметте стандарттарды қолдану дағдыларын; өндірістік, тұрмыстық жағдайларда тыныс-тіршілікті қамтамасыз ету дағдыларын; туристік индустрия қызметтеріне тұтынушылардың қанағаттанушылығын бағалау дағдыларын, туристік индустрия кәсіпорындарындағы сапа стандарттарының нормативтік құжаттама талаптарына сәйкестігін игереді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Туризм индустриясындағы ақпараттық технологиялар (ағылшын тілінде)

    Пәнді оқудың мақсаты – студенттердің ақпараттық қызмет көрсетудің заманауи түрлері, құжаттаманы автоматтандыру және жұмыс процесін автоматтандыру принциптері туралы білімдерін қалыптастыру. Пәнді меңгеру нәтижесінде студент республикада және шетелде туристік қызметті ұйымдастырудың практикалық білімін меңгереді, ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, отандық және шетелдік туристерге арналған турпакеттерді қалыптастыра алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Туристік дестинацияларды брендтеу

    Курс студенттердің туристік дестинацияның маркетингі мен брендингі тұжырымдамасы саласындағы негізгі ұғымдар туралы туристік брендтердің негізгі түрлері мен түрлері, олардың мазмұны мен қалыптасу ерекшеліктері, мәні мен ерекшеліктері туралы білімдерін зерделеуге және қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар туристік индустрия сервисінің туристік дестинациясын брендтеу саласында кешенді ғылыми зерттеулер жүргізе алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ішкі және сыртқы туризм

    Курс келу және ішкі туризмді дамыту үшін туристік әлеуетті тиімді пайдалануды зерттеуге бағытталған. Технологиялық, әлеуметтік-экономикалық және басқа да талаптарды ескере отырып, әлемдік деңгейде бәсекеге қабілетті заманауи туристік өнімді жобалауға және ілгерілетуге оқыту. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар стратегиялық мақсаттарды айқындайды және туристік кәсіпорынның қызметін жобалауға, жоспарлауға басшылық жасайды

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның туристтік ресурстары (ағылшын тілінде)

    Курс кешенді географиялық зерттеулердің негізгі тәсілдері мен әдістерін, оның ішінде географиялық аудандастыруды, табиғатты пайдалану негіздерінің теориялық және ғылыми-практикалық білімдерін зерттеуге бағытталған. Пәнді зерделеу нәтижесінде білім алушылар туристік-рекреациялық қажеттіліктерді талдау құралдары мен технологияларын және әлемдік Туризмдегі жаһандану процестері аясында елдің және әлемнің аумақтық рекреациялық жүйелерінің ерекшелігін есепке алу кезінде рекреациялық және туристік қызмет түрлерін таңдауды пайдаланатын болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Стратегиялық маркетинг

    Курс студенттердің маркетинг стратегиясын құруға бағытталған әдіснамалық және ұйымдастырушылық іс-шаралар жүйесін игеруге бағытталған. Пәнді зерделеу нәтижесінде білім алушылар алынған ақпаратты талдау негізінде нарықтағы іс-әрекеттерді жоспарлау үшін стратегияларды құру, әлеуметтік объектілерге зерттеулер жүргізу қағидалары мен тәсілдерін меңгереді. Стратегиялық маркетинг саласындағы қызметті жүзеге асыру үшін қажетті зерттеу дағдылары дамытылатын болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өлкетану және музейтану

    Курс мұражайлардың, әртүрлі мұражай мектептерінің қызметін қалыптастырудың жалпы заңдылықтарын; мұражай ісінің тарихын және мұражайлардың негізгі түрлерін, мұражай объектілерін жіктеу, жүйелеу және түсіндіру бойынша мұражай коллекцияларын жинақтауды зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар виртуалды мұражайларды пайдалана алады; виртуалды экскурсиялар өткізе алады; бағдарлай алады және өлкетану, музеологиялық әдебиеттерді өз бетінше зерттей алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экскурсия негіздері

    Курс Туризм саласындағы жалпы теориялық білімді, сондай-ақ экскурсиялық-туристік қызметті дайындау, өткізу, жоспарлау бойынша практикалық дағдылар мен дағдыларды зерделеуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар түрлі экскурсияларды өткізу әдістемесі мен техникасын меңгереді; экскурсия тақырыбы бойынша әдістемелік, өлкетану, тарихи және басқа әдебиеттерді таңдап, пайдаланады; экскурсиялық әңгіме мен көрсету әдістерін меңгереді, оларды тәжірибеде кәсіби қолдана алады; туристік фирмалардың экскурсоводтарының жұмыс сапасы мен кәсіби дайындық деңгейін бағалай алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қонақүй шаруашылығы

    Курс қонақ үй шаруашылығы, оның жекелеген елдер мен аймақтардағы дамуы, туристерді орналастыру және басқару құралдары туралы зерттеуге бағытталған. Материалды жүйелі түрде ұсыну студенттерге қонақ үйлер мен қонақ үй кешендерін басқарудың заманауи принциптері мен әдістерін зерттеу кезінде білім алуға мүмкіндік береді. Қонақ үй шаруашылығы қонақжайлылық индустриясының негізгі құрамдас бөлігі болып табылады және халықаралық туризмді дамытуда маңызды рөл атқарады. Бұл келушілерді тұрғын үймен, тамақпен қамтамасыз етуге, сондай-ақ олардың бос уақытын ұйымдастыруға бағытталған басқару және бизнес. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар әртүрлі дереккөздердің деректерін салыстыра алады, белгілі бір мәселе бойынша жиынтық ақпарат дайындай алады, қонақ үй шаруашылығының тиімділігін арттыру және қонақ үй кешендерін басқару мақсатында маркетингтік зерттеулер жүргізе алады; қонақ үй шаруашылығында қабылданған белгілеу жүйесін түсінеді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік қызметте құқықтық қолдау көрсету

    Курс бизнесті құру мен тоқтатуды құқықтық сүйемелдеу негіздерін, банкроттықты құқықтық сүйемелдеудің ерекшеліктері мен айрықша белгілерін; шарттық жұмысты құқықтық сүйемелдеудің тұжырымдамалық және категориялық аппаратын зерделеуге бағытталған. Пәнді зерделеу нәтижесінде білім алушылар сот практикасын өз бетінше талдай алады, бизнесті құқықтық сүйемелдеу бойынша құжаттаманы әзірлей алады; нормативтік-құқықтық актілерде сауатты бағдарлана алады. Бизнесті заңды сүйемелдеу үшін қажетті ақпаратты іздеу дағдыларын игереді. Әр түрлі құқықтық құбылыстарды, құқықтық фактілерді, құқықтық нормалар мен құқықтық қатынастарды талдаңыз.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Туроперейтинг

    Курс туроператорлық қызметтің ұйымдастырушылық-басқарушылық негіздерін, туристерге қызмет көрсетуді ұйымдастыру қағидаттары, туристік өнімді тиімді әзірлеу (жобалау) үшін туристік нарықты талдау әдістері, тұтынушының сұранысына бағытталған жаңа технологияларды енгізу шарттары туралы тұтас түсініктерді зерделеуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар туроператорлық қызметті ұйымдастырудың негізгі принциптерін меңгереді, туристік индустрия кәсіпорнының қызметін ұйымдастыру бойынша шығындарды есептейді және бағалайды. Түрлі мамандандырылған туристік бағдарламаларда қызметтерге талдау сауатты жүргізілетін болады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Туризмдегі сақтандыру

    Курс сақтандырудың теориялық және практикалық негіздерін оның туристік қызметтегі негізгі ережелерін пайдалану тұрғысынан зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар туристер мен туроператорлардың тәуекелдерін дербес бағалайды, сақтандыру тарифтерін есептеу әдістерін қолданады, сақтандыру төлемдерін, сыйлықақыларды, резервтерді есептейді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шығармашылық жоба

    Курстың мақсаты – мотивацияны дамыту және білім алушының ғылыми-зерттеу, жобалық қызметіне дайындық. Курс барысында студенттер ғылыми таным әдіснамасын, ғылыми зерттеу әдістерін, презентация өнерін, ғылыми топта жұмыс істеудің негізгі тәсілдерін меңгереді. Білім алушы мен ғылыми жетекшінің бірлескен жұмысына, оқу процесінде студенттердің өзіндік жұмысына ерекше назар аударылады. Оқыту нәтижесінде білім алушы өзінің шығармашылық жобаларын әзірлеуге және практикада іске асыруға, кешенді тапсырманы орындау кезінде командада жұмыс істеуге қабілетті болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Клиенттермен қарым-қатынас жасау басқармасы

    Курс тұтынушылар мен нарық субъектілерінің қарым-қатынасы саласындағы білім мен дағдыларды игеруге, компанияға серіктестермен, клиенттермен және басқа да мүдделі тұлғалармен өзара тиімді қарым-қатынасты сақтауға және кеңейтуге мүмкіндік беретін маркетингтік, жарнамалық және басқа құралдар жүйесі туралы білімді қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер маркетингтік ақпарат көздерін қолдана отырып, сыртқы және ішкі маркетингтік ортаны талдай алады. Тұтынушыларға қызмет көрсетуді сақтауға және жақсартуға бағытталған кәсіпорынның стратегиялық бағытын түсінетін болады. Таңдалған салалардың кәсіпорындары үшін сегменттеу және маркетинг кешені негізінде маркетингтік стратегия туралы түсінікке ие болыңыз.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Туризмдегі және қонақжайлылықтағы тұтынушылардың мінез-құлқы

    Курс тұтынушылардың мінез-құлқының сыртқы және ішкі факторларын зерттеуге және тұтынушылардың сатып алу туралы шешім қабылдау процесіне әсер ету үшін оларды маркетингте пайдалану мүмкіндігін көрсетуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар сауда қызметінің сапасын арттыру мақсатында тұтынушымен жұмыс істеу саласындағы фирманың басым маркетингтік мақсаттарын дербес айқындайтын болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Корпоративтік мәдениет және персоналды басқару

    Курс білім алушылардың корпоративтік мәдениеттің табиғаты, оның қазіргі заманғы менеджменттегі маңызы туралы білімдерін дамытуға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар дамудың негізгі бағыттарын меңгереді: елдің мәдени ерекшеліктерінің корпоративтік мәдениетке әсері, қалыптасқан корпоративтік мәдениет, персоналды басқару және корпоративтік мәдениет пен ұжымды басқаруға қатысты басқа да мәселелер меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Туристтік қызмет көрсетудегі логистика

    Курс логистикалық процестерді және материалдық және басқа да байланысты ағындардың қозғалысын жоспарлау, ұйымдастыру, басқару және бақылау дағдыларын зерттеуге бағытталған. Клиенттерге қызмет көрсету сапасының стандарттарын сақтау жағдайында логистикалық жүйелердің тиімділігіне қол жеткізу. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар Кәсіби құзыреттілік шеңберінде қабылданған шешімдер үшін жауап беруге, стандартты емес шешімдер қабылдауға, туристік қызметтегі проблемалық жағдайларды шешуге дайын. Туристік индустрия кәсіпорындарының қызметінде шешімдерді талдау, әзірлеу және іздеу әдістерін қолданатын болады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қызметтік байланыстар

    Курс маркетингтік коммуникациялық саясатты ұйымдастыру және жүргізу үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды зерттеуге және оның кәсіпорынның коммуникациялық стратегияларының тиімділігін бағалау нәтижелеріне негізделген. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар қызмет көрсету саласында Маркетингтік коммуникациялар стратегиясы мен бағдарламасын әзірлей алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Туристік индустриядағы салық салу

    Курс Жалпы және туризмдегі салық салудың ерекшеліктерін зерттеуге, қолданыстағы және енгізілген салық жүйесінің принциптерін қорытындылауға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар әртүрлі салалардағы қызмет нәтижелерінің тиімділігін бағалау кезінде экономикалық білім негіздерін қолдана алады. Тұтынушының және (немесе) туристің талаптарына сәйкес туристік индустрия кәсіпорны, туристік өнім қызметінің шығындарын есептеу және талдау, басқару шешімін негіздеу

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Zero Code &Low Code (PWA) тереңдетілген

    Пәнді оқытудың мақсаты - білім алушылардың білімі мен дағдыларын игеру мобильді және веб-қосымшаларды әзірлеу кезінде уақытты, энергияны және ресурстарды тиімді пайдалану үшін өздерінің IT жобаларын іске асыру. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушы it өнімдерін мобильді және веб-қосымшалар, соның ішінде өнімнің MVP құруға арналған no code құралдары ретінде игереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сала бойынша бизнес-жоспарлау

    Курс қолданбалы бағдарламалық құралдарды, оның ішінде бизнес-жоспарлардың құрылымдары мен функцияларын пайдалана отырып, салалар бойынша биз-нес-жоспарлаудың мәнін; инве-сторлардың бизнес-жоспарларды әзірлеуге қойылатын талапта-рын; бизнес-жоспарлау әдістеме-лерін зерделеуге бағытталған. Курсты игеру нәтижесінде білім алушылар бизнес-жоспар және басқа да Фирмаішілік жоспарлар әзірлей алады, негізгілерін оқи, талдай және түсіндіре алады кәсіпорынның экономикалық көрсеткіштері

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Туристік индустрия қызметтерін сату технологиялары

    Курс туристік кәсіпорынның маркетингтік қызметін жоспарлаудың, ұйымдастырудың және басқарудың іргелі теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын зерделеуге; сондай-ақ білім алушыларды туристік өнімді сату технологияларының механизмі, сатып алу мінез-құлқының ерекшеліктері, туристік фирманың тиімді жұмыс істейтін сату бөлімінің жұмысын ұйымдастыру және осы қызметті бақылау туралы хабардар етуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар туристік фирманың сатылымын басқарудағы маркетингтік күш-жігерді үйлестіру дағдыларын; сату өнімділігін бағалау әдістерін; басқарушылық шешімдер мен маркетингтік жоспарлау әдістерін қабылдауда сандық және сапалық талдау әдістерін қолдануды меңгереді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бухгалтерлік есепті компьютеризациялау

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің кәсіпорындарда бухгалтерлік есепті автоматтандырылған жүргізу бағдарламасымен жұмыс істеу негіздері туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы автоматтандырылған ақпараттық жүйелер ұғымдарын және олардың құрылымын; 1С бағдарламасының негізгі компоненттері мен ұғымдарын, кіріс және шығыс құжаттарына арналған нысандарды; бухгалтердің қызметінде пайдаланылатын бірнеше қолданбалы бағдарламалық құралдармен жұмыс істеуді және т. б. меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Туризмдегі электронды брондау және брондау қызметі

    Курс электрондық брондаудың қазіргі заманғы түрлерінің теориялық негіздерін зерделеуге және бекітуге бағытталған;-сервис және ту-ризм саласындағы брондау жүйелерінде ақпаратты өңдеу мен жұмыстың негізгі дағдыларын қалыптастыру; – сервис және туризм кәсіпорындарында брондау мен резервтеудің қолданбалы бағдарламалық өнімдерін пайдалану дағдыларын игеру. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар қонақтардың функционалдық бөлімшелері мен басқа да орналастыру құралдары қызметінің нәтижелерін, тұтынушыларға қызмет көрсету деңгейін өз бетінше талдай алады, тиісті қорытынды жасай алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жобаны басқару

    Курс студенттердің әртүрлі қызмет салаларындағы жобалар-ды басқару әдіснамасы туралы білімдерін қалыптастыруға және жобаларды орындау саласына жаңа ақпараттық технологияларды енгізу үшін жағдай жасауға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар жобаларды басқару саласындағы халықаралық стандарттарға сәйкес өмірлік циклдің әртүрлі кезеңдерінде жобаларды басқару әдістерін, басқару мәселелерін шешудің практикалық тәсілдерін меңгереді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өнеркәсіптік қауіпсіздік

    Пәнді оқытудың мақсаты білім алушылардың өнеркәсіптік өндірістерді қамтамасыз етуде, еңбек жағдайларын жақсарту және қауіпсіз жұмысты ұйымдастыру бойынша инженерлік шешімдер қабылдауда теориялық және практикалық білім алу болып табылады. Оқыту нәтижесінде білім алушы өндірістерді қамтамасыз етуде теориялық және практикалық білім алады, еңбек жағдайларын жақсарту бойынша инженерлік шешімдер алады, ҚР заңнамасы негізінде технологиялық және механикалық жабдықтармен қауіпсіз жұмысты ұйымдастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Туристік индустрия саласындағы практикалық мәселелерді шешу үшін, оның ішінде ғылыми зерттеу әдістері мен сыни ойлау жүйесі негізінде математика және экономика негіздері бойынша іргелі білімді қолдану
  • Кәсіби қызметтің болуы үшін ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың көмегімен цифрлық валюталарды және басқа операцияларды пайдалану жөніндегі міндеттерді шешу
  • Туризм және қонақжайлылық индустриясын ұйымдастыру үшін бухгалтерлік есеп жүргізуді жүзеге асыру
  • Қызмет көрсету және өнеркәсіптік қауіпсіздікті қамтамасыз ету ерекшелігін ескере отырып туристік индустрия объектілерін және цифрлық валюталарды цифрландыру құралдарын іске асыру
  • Қауіпсіздік ережелеріне, еңбекті қорғау және экологиялық құқық нормаларына негізделген бизнес-жоспар мен инвестицияларды тарту және басқару жүйесін әзірлеуді енгізу арқылы туристік бизнесті ұйымдастыру
  • Жасанды интеллект әдісін қолдана отырып, туризмнің тұрақты дамуын қамтамасыз ету үшін инновациялық туристік өнімдерді іске асыру, туристік бизнесті жоспарлау және ұйымдастыру міндеттерін командада шешу
  • Қазақстан Республикасының негізгі мемлекеттік құжаттарын, нормативтік және заңнамалық актілерін, оның ішінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы, лицензиялау және сақтандыру қызметі бойынша кәсіби қызметке интеграциялау
  • Туристік әлеуетті, туристік ұйымдардың нысандарын, ұйымды басқару әдістерін, баға саясатының ерекшеліктерін, туристік қызметтерді жылжыту және брендинг ерекшеліктерін айқындау
  • Тарихи-мәдени көрікті жерлерді, туристік-рекреациялық ресурстарды және туристік отандық және шетелдік нарықтың қазіргі жағдайын сипаттау
  • Кәсіби қызметте әлеуметтік-мәдени, ғылыми және тілдік дағдыларды қолдану

Ұқсас БББ

6B11101 Туризм

Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті

6B11101 Туризм

Esil University

6B11101 Туризм

Торайгыров университеті

6B11101 Туризм

Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

6B11101 Туризм

Алматы технологиялық университеті (АТУ)

6B11101 Туризм

«Тұран-Астана» университеті

6B11101 Туризм

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)

6B11101 Туризм

Халықаралық білім беру корпорациясы

6B11101 Туризм

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

6B11101 Туризм

Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

6B11101 Туризм

әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

6B11101 Туризм және сервис

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

6B11101 Туризм

Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті

6B11101 Туризм

Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

6B11101 Туризм

«Тұран» университеті

6B11101 Туризм

Қазақ спорт және туризм академиясы

6B11101 Туризм

Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

6B11101 Туризм

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

6B11101 Туризм

Еуразия Технологиялық Университеті (ЕТУ)

6B11101 Туризм және қонақжайлылық индустриясын ұйымдастыру

Халықаралық туризм және меймандостық университеті

6B11101 Туризм

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

6B11101 Туризм

Қазақстан-Американдық еркін университеті

6B11101 Туризм. Қонақжайлылықты басқару

«Мирас» университеті (Мирас)

6B11101 Туризм

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

Top