Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01404 Кəсіптік оқыту в А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

  • Сызу және жобалаудың теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны: графикалық жұмыстың технологиясы, графикалық дизайн және композиция. Сызбаларды рәсімдеудің жалпы ережелері, жобалау әдістерін, қима мен тілік,біріктіру сызбалары, архитектуралық құрылыс графикасы. Сызбаларды оқу және орындау. Құрастыру сызбалары, эскиздер. Сызбаларды оқу және орындау. Құрастыру сызбалары, эскиздер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жас ерекшелік физиологиясы және гигиена
    Несиелер: 4

    Онтогенез заңдылықтары. Тірек-қимыл аппаратының дамуы. Жүйке жүйесінің дамуы. Жоғары жүйке қызметі және оның баланың даму процесіндегі қалыптасуы. Сенсорлық жүйелердің дамуы. Эндокриндік жүйені дамыту. Қанның жас ерекшеліктері және жүрек-қантамыр жүйесінің дамуы. Тыныс алу жүйесінің дамуы. Ас қорыту жүйесінің жас анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сызу, графика және жобалау
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны: графикалық жұмыс технологиясы, графикалық дизайн және композиция. сызбаларды жобалаудың жалпы ережелері, проекциялау әдістері, бөлімдер мен бөлімдер, сызықтық графика, тональды графика, графикалық дизайндағы композициялық дизайн, технологиялық құжаттаманы дайындау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік дағдылар негіздері
    Несиелер: 5

    Бизнес-ойлау психологиясы. Стартап, ШОБ және мемлекетік қолдау шаралары. Бизнес-идеяны таңдау. Нарықты зерттеу. Маркетинг негіздері. Өткізу нарықтары. Бизнес-жоспарлау негіздері. Бизнес-жобаның техника-экономикалық негіздемесі (ТЭН), қаржылық моделі. Салық режимдерінің ерекшеліктері. Бизнесті құқықтық сүйемелдеу. Бизнес-жобаны қорғау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Материалдарды өңдеу технологиясы
    Несиелер: 5

    Конструкциялық материалдарды қолмен және механикалық өңдеу. Токарлық, фрезерлік және басқа да өңдеу түрлерінің технологиялық мәселелері. Әртүрлі материалдарды өңдеу құралдарының, тәсілдерінің, тәсілдерінің және әдістерінің жиынтығы . Жұмыс орнын ұйымдастыру және еңбек қауіпсіздігі. Конструкциялық материалдарды өңдеу жөніндегі қол және механикалық құралдардың құрылымы мен мақсаты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Құқық және парасаттылық негіздері
    Несиелер: 5

    Осы пән мемлекет және құқық теориясын, конституциялық құқығын, азаматтық құқығын, әкімшілік құқығын, еңбек құқығын, салық құқығын, қаржы құқығын, кәсіпкерлік құқығын, отбасы құқығын, еңбек құқығын, процестік құқығын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін, қалыптастыру мәселелерін зерделеуге арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Community Service
    Несиелер: 3

    Оқыту мақсаттарына және мазмұның стандарттарына қол жеткізу үшін қоғамға оқу стратегиясы ретінде қызмет ету. Өзі және қоғаммен қарым-қатынасы туралы Рефлексия. әртүрлілік пен өзара сыйластық түсінігі. Тәлімгерлердің басшылығымен қоғамға қызмет ету тәжірибесін жоспарлау, іске асыру және бағалау. Алға қойылған мақсаттарға жетудегі іске асыру және прогрестің сапасын бағалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Материалдарды өңдеу практикумы
    Несиелер: 5

    Тұрғысынан қамтиды зерттеу қолмен және механикалық өңдеу конструкциялық материалдар. Мәліметтер туралы үлгілік өңдеу процестері сыртқы және ішкі беттерін, ілме жазықтықтың, пайдалану ерекшеліктері туралы қосалқы құрал-сайман мен айлабұйымдардың

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Машинатанудың теориялық негіздері
    Несиелер: 4

    Қазіргі заманғы тиімділік, дәлдік, сенімділік және үнемділік талаптарына жауап беретін машиналар, қондырғылар, аспаптар, автоматы құрылғылар мен кешендер құру үшін қажетті конструкциялар мен механизмдердің элементтерін зерттеудің, есептеудің және жобалаудың жалпы әдістері оқытылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Салалық материалтану
    Несиелер: 5

    Әр түрлі материалдардың физикалық, химиялық, механикалық және басқа қасиеттері; машина жасауда және адам қызметінің басқа да салаларында материалдарды қолдану арқылы осы қасиеттердің байланысы; материалдарды алу (әзірлеу) әдістері және олардың қасиеттерін мақсатты түрде өзгерту әдістері зерттеледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Конструкторлық материалдар технологиясы
    Несиелер: 5

    Құрылымдық материалдардың мақсаты, қасиеттері мен көлемі, оларды өндірудің теориялық және технологиялық негіздері, құю, қысым және беттік өңдеудің физика-химиялық әдістерімен өңдеудің басқа тәсілдері арқылы дайындамаларды қалыптастыру теориясы мен практикасына сәйкес зерттелген

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Педагогикалық кәсіпке кіріспе. Педагогиканыңтеориялық-əдіснамалықнегіздері. Тұтаспедагогикалықүдерістіңтеориясы мен практикасы. Тұтаспедагогикалықүдерістіңжүйеқұрушыкомпоненттері. Тұтаспедагогикалықүдерістегітəрбие. Оқыту–тұтаспедагогикалықүдерістіңқұрамдыбөлігі. Білім берудегі менеджмент. Қашықтықтан оқыту жүйесінде жоспарлаудың әдістемесі мен технологиясы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өлкетану
    Несиелер: 4

    Туған өлкенің аңыздары мен ертегілері. Біздің айналамыздағы тарихи ескерткіштер. Өлкенің тарихи тұлғалары: бии, ақындар, батырлар және палуан. Экспонаттар (өлкетану мұражайына бару) сөз сөйледі. Туған өлкенің Симфония. Топонимдер-өткен дәуірдің куәгерлері (өлкенің атауы). Мәдени-тарихи дәстүрлерді сақтаушылар: өлкенің халық қолөнері. Бір ел-бір тағдыр (менің өлкем халқы). Туған өлкенің тірі куәгерлері. Менің туған өлкем өлең мен прозада. Өлкетану сипаттамасы өнері. Туған жердің таланттары. Туристік маршруттар. Жансыз жүрек. Туған жердің шежіресі. Менің мектебімнің тарихы. Туған өлке публицистика беттерінде. "Менің туған өлкем"электронд�� энциклопедиясы. Туған өлкенің флорасы мен фаунасы. Менің өлкемнің визит карточкасы: өлкетану деректер базасын жасау

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мектептегі оқыту мен бағалаудағы жаңа тәсілдемелер
    Несиелер: 5

    Критериалды бағалау әдістемесінің ғылыми негізі; тақырыптық және мета-пәндік нәтижелерді бағалау өлшемдерін жобалау; 12 жылдық білім беру жүйесінің талаптарына жауап беретін критериалды бағалау жүйесін дамыту; адамның функционалдық сауаттылығын қамтамасыз ететін негізгі құзіреттіліктердің қалыптасуын бағалау және өзін-өзі бағалау механизмдерін айқындау; оқушылардың оқу нәтижелерін бақылауға, АКТ және қашықтықтан оқыту технологияларын қолдану талаптарын анықтау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Конструкциялық материалдардан жасалатын бұйымдарды жобалау
    Несиелер: 5

    Практикада конструкциялық материалдардан көркем бұйымдар жасау үшін қажетті техникалық, ұйымдастырушылық және жоспарлы-экономикалық құжаттаманы әзірлеу мен байланысты негізгі мәселелер зерттеледі. Конструкциялық материалдардан жасалған бұйымдарды жобалау бойынша қызмет тәсілдері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Композиция және костюмді жобалау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - талапкерлердің композициялық құрылымы мен дизайнының теориялық негіздерін, сәйкесінше технологиялық құжаттарды әзірлеуді және талап қою рәсімін жасау. «Қазіргі костюм стилі мен сән үлгісі», «Костюм дизайны мен құрамы», «Костюмнің көркемдік дизайнын жасау және модельдеу», «Киім жасау үшін технологиялық құжаттаманы жасау», «Костюмдерді жеке адамның сыртқы көрінісіне сәйкестендіру» модульдері ұсынылған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби-бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 4

    Бұл пәнді оқытудың мақсаты студенттердің кәсіби бағытталған тілдерді қазіргі заманғы технологиялардың теориялық және практикалық негіздерін оқып, сала бойынша анықтамалар мен ұғымдарды тұжырымдаудың практикалық дағдыларын меңгеруі, шет тілінде жарияланған кәсіби мәтіндерді түсіну және талдай білуі болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігінің негіздері
    Несиелер: 3

    Өмір сүру ортасының қазіргі жағдайы мен жағымсыз факторлары, биоэкология, биосфера және адамзат, "адам-тіршілік ету ортасы" жүйесіндегі қауіпсіздік мәселелері, табиғи техногендік және әскери сипаттағы төтенше жағдайлар, адамның тіршілік ету ортасымен өзара іс-қимыл қауіпсіздігін қамтамасыз ету; зиянды және қауіпті факторларды сәйкестендіру; қауіпсіздікті арттыру құралдары мен әдістері

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Электротехника
    Несиелер: 5

    Электр өрісі, электрлік тоқ тізбегі, тұрақты электр тізбектерін есептеу, электромагнетизм, бірфазалы, үш фазалы айнымалы ток тізбегі, трансформаторлар, электрлік өлшеулер және олар үшін құрылғылар; электр машиналары; электр энергиясын беру және тарату; жартылай өткізгіш құрылғылар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Электротехника және энергияның дәстүрлі емес көздері
    Несиелер: 5

    Электр өрісі, электрлік тоқ тізбегі. Баламалы энергияның түрлері. Күннің, желдің энергиясы; судың күші, жердің жылуы, биоотын. Дәстүрлі емес энергия көздері. Дәстүрлі емес энергия көздерінің құрылымы және оларды қолданудың негізделген қажеттілігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіптік оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Педагогикалық қызметтің әдістемелік дайындығының негіздері, студенттердің республиканың жаңа әлеуметтік-экономикалық жағдайында жұмыс істеуге дайындығы үшін бастапқы кәсіптік білім берудің типтік оқу бағдарламасының әртүрлі бөлімдерінде студенттермен жемісті жұмыс жасауға ықпал ететін білім мен дағдыларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Конструкциялық материалдардан жасалатын бұйымдарды үлгілеу және моделдеу
    Несиелер: 5

    Патенттану негіздері, оқушылардың іздестіру-конструкторлық қызметінің негізгі әдістері, модельдік-техникалық және оқу-өндірістік эксперименттің әдістері, ұйымдастыру негіздері, Техникалық үйірмелердегі қызмет мазмұны, үйірме жұмысының материалдық-техникалық базасы, оқу сабақтарындағы техникалық шығармашылық әдістемесі оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Конструкциялық материалдардан жасалатын бұйымдарды үлгілеу
    Несиелер: 5

    Пән әлеуметтік, функционалды, эргономикалық сонымен қатар конструкциялық материалдары мен компоненттерінің қасиеттері мен сипаттамалары, конструкциялық, технологиялық және композициялық негіздері жайлы оқытылады. Модельдік-техникалық және оқу-өндірістік эксперимент әдістері, ұйымдастыру негіздері, Техникалық үйірмелердегі қызмет мазмұны; үйірме жұмысының материалдық-техникалық базасы; оқу сабақтарындағы техникалық шығармашылық әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жобалаудағы ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 6

    Дизайн кезеңдері. Дизайнда пайдаланылатын заманауи графикалық редакторлардың сипаттамалары, мүмкіндіктері. Есептелген объектілердің компьютерлік үш өлшемді модельдерін құру.Компьютерлік дизайн. Компас 3D, Gravit Designer, Inkscape, Pixlr, SketchUp Free графикалық редакторларында жұмыс істеу принциптері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тігін бұйымдарын құрастыру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттерді киім дизайны мен дизайн кемшіліктерін жою процесін дамыту болып табылады.Модульдер: «Киім туралы жалпы ақпарат», «Киім дизайнының антропометриялық негіздері», «Əйелдердің шалбарының дизайны», «Иықбұйымдарын жобалау», «Киімнің құрылымдық кемшіліктерін жою».

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тігін бұйымдарын моделдеу және құрастыру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - көркемдік-техникалық модельдеу әдістерінін, тігін бұйымдарын жобалауды студенттерге ұғындыру. Модулдер бойынша ұсынылады: «Киім туралы жалпы ақпарат», «Көркем-техникалық модельдеу негіздері», «Киімді үлгілеудің антропометриялық негіздері», «Юбканы жобалау және модельдеу», «Әйелдер шалбарын жобалау және модельдеу» , «Иық бұйымдарын жобалау және модельдеу», «Аксессуарларды жобалау және модельдеу», «Киім және аксессуарларды модельдеудің инновациялық әдістері».

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 4

    Курсқа кіріспе. Кәсіби мәдениет және кәсіби тіл. Тілдік норма. Кәсіби тіл жалпы ұлттық тілді жүзеге асырудың нұсқасы ретінде. Кәсіби сөйлеу ерекшеліктері. Арнайы кәсіби бағытталған материал және оны берілген кәсіби жағдайларда қолдану. Кәсіби дискурс түрлері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жастар саясаты және тәрбие жұмысының әдістемесі
    Несиелер: 5

    Тәрбие процесі тұтас педагогикалық процестің құрамдас бөлігі ретінде. Мектептің және сыныптың тәрбие жүйесі. Сынып жетекшісінің тәрбие қызметінің жүйесі. Тәрбие жұмысын жоспарлау әдістемесі мен технологиясы және қашықтықтан оқыту технологиясы. Оқушылар ұжымын қалыптастырудағы тәрбие жұмысының ерекшеліктері. Қазіргі мектептің тәрбие үрдісіндегі педагогикалық қолдау. Сынып жетекшісі қызметіндегі тәрбие технологиялары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жалпы техникалық және арнайы пәндерді оқытудағы ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 6

    Компьютерлік білімнің маңызы мен ерекшелігі.Компьютерлік білім берудің психологиялық, педагогикалық, дидактикалық аспектілері.Компьютерлік білім үрдістері Электронды оқулықтарСтуденттердің технологиялық процестерін және көркемдік еңбекке оқыту үшін электрондық дидактикалық құралдарды қолдану әдістері. Компьютерлік білім беру құралдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Еңбектің ғылыми ұйымы және эргономика
    Несиелер: 3

    Еңбек кооперациясының бөлінуі мен өзара әрекеттесу нысандарын жетілдіру; жұмыс орындарын ұйымдастыру мен қамтамасыз етуді жетілдіру; жұмыс әдістерін және әдістерін рационализациялау; еңбек мотивациясының тәжірибесін жетілдіру; біліктілігін арттыру және оқыту; еңбек жағдайларын жақсарту; еңбек тәртібін нығайту; менеджерлер мен мамандардың жұмысын ұйымдастыру; жетілдіру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жаратылыстану-ғылыми пәндерінің негіздері
    Несиелер: 4

    Қозғалыс, Ньютон заңдары. Сұйықтық пен газ механикасы: Термодинамика және молекулярлық кинетикалық теория, Электростатика және электромагнетизм, Ядролық процестер, Кванттық механика.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Материалдарды кесіп өңдеуге арналған станоктар мен құралдар
    Несиелер: 5

    Материалдарды кесу арқылы өңдеу үшін қолданылатын станоктар мен құралдардың негізгі түрлері, материалдарды кесу кезінде болатын құбылыстар, материалдарды кесу арқылы өңдеудің негізгі схемалары, кесудің күштік параметрлері қарастырылады, құрал туралы мәліметтер келтірілген. Кесу арқылы өңдеудің заманауи түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Автомобильдің құрылымы
    Несиелер: 5

    Көлік құралының құрылғысы, түрі, дизайн ерекшеліктері; автокөліктің бірліктерінде және жинақтарында кездесетін физикалық үдерістер, автомобиль бөлшектерін жасайтын материалдар, әр түрлі автокөліктердің жобалау ерекшеліктері, бөлшектердің сметалық құны. Автомобильдердің қазіргі түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Инклюзивті білім беру моделі. Мүмкіндігі шектеулі түрлі категориядағы балаларға инклюзивті білім беру жағдайлары. Жалпы білім беру ұйымдарындағы инклюзивті үрдістің құқықтық негіздері (Халықаралық жəне отандық нормативті-құқықтық актілер). Интеграциялық оқыту жағдайында мүмкіндігі шектеулі балаларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетуді ұйымдастыру. Білім берудегі инклюзивті үрдісті басқару.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тігін машиналары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – студенттердің оқу шеберханалары мен өндірістік кәсіпорындар жағдайында оның мақсаты, құрылысы және әрекет ету принциптері туралы алған білім негізінде заманауи тігін жабдықтарында жұмыс істеуге дайындығын қалыптастыру. "Тігін жабдықтарының жіктелуі және даму тарихы", "тігін машиналары", "ылғалды-жылумен өңдеу жабдықтары", "дайындық-пішу өндірісінің жабдықтары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Теоретикалық механика
    Несиелер: 4

    Статиканың негізгі ұғымдары: абсолютті қатты дене, күш, эквивалентті және теңдестірілген күштер жүйесі, тең әсер ететін, сыртқы және ішкі күштер. Байланыс және байланыс реакциялары. Байланыстардың негізгі түрлері. Классикалық механикадағы кеңістік және уақыт. Механикалық қозғалыстың салыстырмалылығы. Есептеу жүйесі. Кинематиканың міндеттері. Негізгі ұғымдар мен анықтамалар: масса, материалдық нүкте, күш.. Инерциалды есептеу жүйесі. Динамиканың міндеттері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Салалық маркетинг
    Несиелер: 5

    Маркетинг түрлі салалардағы нарықтық басқару тұжырымдамасы ретінде. Маркетингтік коммуникация.Батыс Еуропа, АҚШ және Қазақстандағы жарнамалық дамудың негізгі кезеңдері.Жоспарлаужарнаманауқандар.ЗаңнамалықҚазақстанда және шетелде жарнама реттеу. Жарнамалық мәтін.Жарнамалық заңдар. Жарнаманы қабылдау психологиясының негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Еңбекті қорғау және қауіпсіздік техникасы
    Несиелер: 3

    Еңбекті қорғау және өнеркәсіптік гигиена, өрт қауіпсіздігі бойынша негізгі заңнамалық және нормативтік-техникалық құжаттар; кәсіпорында, семинарда, сайттағы еңбекті қорғау жөніндегі жұмысты ұйымдастыру; қауіпті және зиянды өндірістік факторлар; өнеркәсіптік үй-жайлар мен жұмыс орындарына қойылатын негізгі талаптар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жиһаз жасау технологиясы
    Несиелер: 5

    Конструкциялық материалдарды қолмен және механикалық өңдеуді қамтиды. Олардың ерекшеліктерінің көркем және халықтық кәсіпшіліктерін зерттеу, сондай-ақ олардың тұрмысының жекелеген тарихи орталықтарын зерттеу. Корпустық, жұмсақ және қаңқасыз жиһаздарға қойылатын технологиялық, функционалдық және эргономикалық талаптар. Жиһазды өңдеу тәсілдері. Жиһаз жасауға арналған құралдар мен жабдықтар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіпорындардың коммерциялық қызметі
    Несиелер: 5

    Коммерциялық қызмет негіздерінің мазмұны келесі бағыттарды қамтиды:өндірістік кәсіпорындар мен материалдық-техникалық базаны көтерме делдалдық және басқа да сауда кәсіпорындары сатып алу; өнеркəсіп кəсіпорындарында өнімнің ауқымын жəне маркетингін жоспарлау; өндірушілердің өнімдерін сатуды ұйымдастыру; таңдаулы іскерлік әріптесті таңдау; тауарларды көтерме саудада өткізуді ұйымдастыру және коммерциялық делдалдық; бөлшек саудамен коммерциялық делдалдық қызмет түрі ретінде қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Машиналар мен механизмдер теориясы
    Несиелер: 5

    Машиналар мен аспаптардың механизмдерін зерттеу мен жобалаудың жалпы әдістері, олардың кинематикалық және динамикалық қасиеттерімен негізделген машинадағы механизмдердің өзара әрекеттесу принциптері, механизмдердің кинематикалық және күштік талдау әдістері, қатты және серпімді буындары бар механикалық модельдер түрінде қалыптасатын механизмдердің қозғалысын зерттеу әдістері оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Машина бөлшектері
    Несиелер: 5

    Қазіргі кезеңде Машина жасауды дамытудың негізгі бағыттары; машина жасауда қолданылатын негізгі материалдардың қасиеттері; бөлшектер мен машиналардың мақсаты, әртүрлі қағидаттарға негізделген берілістердің құрылысы мен жұмыс принципі; қозғалысты түрлендіретін механизмдердің құрылысы мен жұмыс принципі; өндірісте және тұрмыста қолданылатын машиналардың әртүрлі түрлерінің жалпы құрылымы, жұмыс принципі мен мақсаты оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Материалдар кедергісі
    Несиелер: 5

    Сенімділік, үнемділік, дайындау технологиялылығы, тасымалдау және монтаждаудың ыңғайлылығы, сондай-ақ пайдалану кезіндегі қауіпсіздік талаптарын ескере отырып, беріктікке, қаттылыққа және тұрақтылыққа әсер ететін әртүрлі конструкциялардың ең көп таралған элементтерін есептеудің тәжірибелік және теориялық негіздері мен әдістері оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бизнесті жобалау
    Несиелер: 5

    Бизнес-жоба және оның құрамдас бөлігі үшін негізгі талаптар;Экономикалық көрсеткіштерді өңдеукомпанияның жұмыс істеуі, нарықтың сипаттамалары мен үрдістерін анықтау, ақпаратбизнес-жобаларды дамытуға қолдау көрсету құралдары;бизнес-дизайн негізінде стратегиялық нарық менеджментінің сипаттамасы;5. бизнес-дизайнды қолдануда практикалық дағдыларды игеруәртүрлі меншік нысанындағы кәсіпорындардың қызметі;6 бизнес-жобаларды бақылау және бақылау дағдыларын дамыту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оқушылардың өндірістік еңбегін ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Оқушылардың өнімді жұмысының мазмұны, кәсіптік даярлық сабақтарының құрылымы мен принциптері, оқытудың мақсаттары, міндеттері мен кезеңдерін ескере отырып, студенттердің өнімді жұмысын ұйымдастыруға қойылатын талаптар.Мектептегі семинарларды ұйымдастыру мен жабдықтауға қойылатын талаптар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Көтергіш-қөлік құрылғылар
    Несиелер: 5

    Жүк көтергіш машиналар мен үздіксіз Көлік машиналарының конструкциялары мен есептеу әдістері, сондай-ақ тиеу-түсіру және көлік-қойма жұмыстарын механикаландырудың басқа да құралдары, Өнеркәсіпте қолданылатын жүк көтергіш машиналар мен конвейерлердің негізгі түрлерін жобалау және есептеу негіздері оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бизнес және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Бизнестің және кәсіпкерліктің тұжырымдамасы мен маңызы. Кәсіпкерліктің негізгі белгілері мен ерекшеліктері. Кәсіпкерлік тарихы, ресурстары, факторлары және бизнес нәтижелері .. Кәсіпкерліктің тиімділігін арттыру мәселесіне жаңа тәсілдер. Виртуалды бизнес. Бизнестің түрлері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өндірістік үрдістерді роботтау және автоматтандыру
    Несиелер: 5

    Машина жасау өндірісінің өндірістік процестерін автоматтандырудың негіздері мен әдістері Қазіргі заманғы автоматтандырылған өндірістік процестер мен технологияларды элементтерін жобалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіптік оқытудың заманауи технологиялары
    Несиелер: 5

    Кәсіптік білім берудегі заманауи педагогикалық технологиялардың проблемалары туралы ақпараттарды жүйелендіру және жалпылау, сондай-ақ педагогикалық ғылымға, практикаға, өткен тәжірибенің дәстүрлі элементтерінің үйлесіміне және гуманизация мен демократияландырудың әлеуметтік процесінің туындауы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулер негіздері және академиялық хат
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында студенттерде жалпы мәдени және кәсіби құзыреттіліктер қалыптасады және жетілдіріледі. Академиялық ортада тиімді қарым-қатынас жасауға қажетті ауызша ғылыми коммуникация саласындағы құзыреттіліктер дамытылады және жетілдіріледі; идеяларды жазбаша түрде білдіру және оларды дәлелдей білу қабілеті дамиды, эссе, мақалалар мен аннотацияларды жазу дағдылары жетілдіріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды оқытудың арнайы әдістемесі
    Несиелер: 3

    Студенттерді қазіргі мектепте оқыту тұрғысынан, мүмкіндігі шектеулі балаларды оқытуды ұйымдастырудың негізгі теориялық және технологиялық тәсілдерімен таныстыру. Инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды оқытудың арнайы әдістемесін зерделеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларға арналған бағдарламалық мазмұнды бейімдеу
    Несиелер: 3

    Қосымша білім беру бағдарламаларының бейімделуіне қойылатын талаптар денсаулық мүмкіндіктері шектеулі балалардың және көру, есту, интеллекті, тірек-қимыл аппараты бұзылған, аутистік спектрі бұзылған мүгедек балалардың ерекше білім беру қажеттіліктерін, жас және психофизикалық ерекшеліктерін және сынақ өткізу (пилоттық) алаңдарында және ресурстық орталықта талаптарды енгізу қажеттігін ескереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сәндік қолдаңбалы өнердің заманауи түрлері
    Несиелер: 5

    Конструкциялық материалдарды қолмен және механикалық өңдеуді қамтиды. Көркемдік және эстетикалық қасиеттері бар және тек практикалық пайдалануға ғана емес, сонымен қатар тұрғын үйлерді, сәулет құрылыстарын, саябақтарды және т. б. әшекейлеуге арналған тұрмыстық заттарды дайындау өнері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • СББ станоктарын баптау, баптау және пайдалану
    Несиелер: 5

    Станоктардың түрлері. Ағаш бойынша ЧПУ станоктар. Шағын бизнес үшін ЧПУ станоктар. Металл өңдеуге арналған ЧПУ станоктары. Сандық бағдарламалық қамтамасыз етілген станоктардың құрылысы. Сандық бағдарламамен қамтамасыз етілген станоктардың жұмыс істеу принциптері. Механикалық өңдеудің технологиялық процесін құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    кәсіби терминология мен академиялық жазудың иесі, оқытудың жаңа технологияларын қолдана отырып, арнайы пәндер бойынша оқу процесін ұйымдастыра алады

  • Код ON2

    Машинатанудың теориялық негіздері; конструкциялық, тоқыма және басқа материалдардың қасиеттері бойынша білімді таратуға қабілетті

  • Код ON3

    Технологиялық құжаттаманы жасау, оның ішінде компьютерлік технологияларды пайдалану бойынша дағдыларды қалыптастыру тәсілдерін меңгерген

  • Код ON4

    барлық деңгейдегі оқу-тәрбие процесінің барлық субъектілерінің қызметін талдайды, көркем еңбекке оқытудың заманауи әдістерін қолданады

  • Код ON5

    Оқу ақпаратын тарату кезінде дәстүрлі емес энергия көздерінің әрекет ету принциптері мен алуан түрлілігін қорытады

  • Код ON6

    критериалды бағалау, формативті және жиынтық бағалауды ұйымдастыру технологияларына ие, оқушылардың сын тұрғысынан ойлауын дамытуға ықпал ететін оқыту және бағалау стратегияларын қолданады

  • Код ON7

    мәдениеттану, әлеуметтану, жаратылыстану, экология, экономика және кәсіпкерлік саласындағы білімді түсінеді және қолданады; волонтерлік іс-шараларға қатысады; академиялық адалдық пен әдептілік принциптеріне сәйкес келеді

  • Код ON8

    қазіргі ғылымның концептуалды философиялық идеяларына ие, сыни және шығармашылық тұрғыдан ойлауға қабілетті, өзінің білім беру қызметін көрсете және өзін-өзі бағалай алады, көшбасшылық қасиеттерге ие, өмір бойы оқуға дайын

Top