6B05101 Биология в ҚарУ Е.А.Бөкетов
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ғылыми-зерттеу, әкімшілік-шаруашылық және табиғатты қорғау ұйымдарында мамандалған практикалық қызметті жүзеге асыру үшін теориялық және практикалық биология саласында фундаментальды және қолданбалы білімдері бар бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және Химия
-
Білім беру саласы 6B05 Жаратылыстану ғылымдары, математика және статистика
-
Дайындық бағыты 6B051 Биологиялық және сабақтас ғылымдар
Пәндер
-
Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
Пән білім алушыларда табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану, тұрақты даму негіздері, тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін құқықтық реттеу туралы білімді қалыптастыру, сондай-ақ жағымсыз әсерлерді болжау және төтенше жағдайлардың салдарын бағалау қабілеттерін қалыптастыру мақсатында зерделенеді. Курс шеңберінде білім алушылар қоршаған ортаны қорғауға және күнделікті өмірде қауіпсіздікті қамтамасыз етуге байланысты мәселелерді шешудің жүйелі тәсілін меңгереді. Пән қоршаған ортаны қорғаудың практикалық дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді, оны өмірдің әртүрлі салаларында қолдануға болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
«Қаржылық сауаттылық негіздері» пәні студенттердің жеке қаржылық шешімдер қабылдау кезінде қаржылық басқару дағдыларын дамыту мақсатында оқытылады. Курс аясында студенттер әртүрлі қаржылық құралдарды пайдаланудың тәжірибелік дағдыларын меңгереді, салықтарды есептеу және төлеу және салық есептілігін дұрыс толтыру, жеке қаржыларын үнемдеу және ұлғайту, бюджетті жоспарлау қабілетін дамытады. Оңтайлы инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржылық ақпаратты талдауға және қаржылық өнімдерді бағалауға ерекше назар аударылады. Пән заманауи қаржылық технологияларды бағалау және тиімді қолдану үшін қажетті дағдыларды және қаржылық алаяқтықты тану қабілетін дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Цитология және гистология
Курс эукариоттық жасушалардың құрылымдық және функционалды ұйымдастырылуы туралы негізгі білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Жасушалардың көбеюі мен өлу заңдылықтарын игеріледі. Дің жасушаларының негізгі қасиеттерін және органдар мен тіндердің қалыптасуында олар тудыратын жасуша клондарының функционалдық мамандану заңдылықтарын қарастырылады. Микроскоппен жұмыс істеу дағдылары қалыптастырылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Омыртқасыз жануарлардың филогениясы және биологиясы
Жануарлар организмдерін жіктеу принциптері, жануарлардың негізгі таксондарының морфофизиологиялық ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Курс аясында биосферадағы зат пен энергияның өзгеруіндегі жануарлардың рөлі туралы идеялар қалыптасады; биосфераның тұрақтылығын сақтаудағы жануарлар әлемінің биологиялық әртүрлілігінің маңызы; жануарлардың филогенетикалық эволюциясының негізгі кезеңдері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құқық және кәсіпкерлік негіздері
Мемлекет және құқық, қазақстандық құқықтың негізгі салалары, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, Қазақстандағы мемлекеттік органдар жүйесі туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл, оның мемлекеттік органдар мен кәсіпкерлік сектордағы әртүрлі көріністері, кәсіпкерлік қызметті бәсекелестік жағдайда ұйымдастыру, тәуекелдерді бағалау, инвестиция тарту мәселелері, экономика ғылымының әдістері, нарықтық қатынастардың заңдылықтары, халық шаруашылығының негіздері, халық шаруашылығы жағдайындағы экономикалық өсу және тұрақтылық мәселелері, инклюзияның қағидалары мен құндылықтары қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Омыртқалы жануарлардың биологиясы
Жануарлар систематикасындағы филогенетикалық тәсіл принциптері туралы идеяларды қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Жануарлардың түрлері және таксономиялық байланыстарды анықтаудың заманауи әдістері, зоологиялық номенклатура идеясы; жануарларды зерттеудің заманауи әдістері, Қазіргі биоәртүрлілікті қалыптастырудағы эволюциялық процестің рөлі қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ботаника
Курс негізгі таксономиялық бірліктерді қарастыруға бағытталған патшалық, бөлім, тұқымдас, туыс, түр. Вегетативті және генеративті мүшелер өсімдіктерінің анатомиялық құрылымы, морфологиялық ерекшеліктерін зерттейді. Өсімдіктердің табиғаттағы және адамның экономикалық өміріндегі рөлі туралы білімді қалыптастырады. Негізгі таксономиялық бөлімдерді қарастырады. Өсімдіктерді морфо-анатомиялық сипаттау дағдыларын игереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жеке даму биологиясы
Онтогенездің түрлері мен кезеңдері туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Курс әртүрлі жүйелі топтардағы жануарлардың жеке дамуының негізінде жатқан процестерді, жіктеудің ерекшеліктері, механизмдері мен тәсілдерін зерттеуге арналған. Гаметогенез, ұрықтандыру, ұсақтау, гаструляция және органогенез мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Эмбриология
Курс ұрық қабаттары: эктодерма, мезодерма, эндодерма туралы түсініктерді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Ұрыққа әсер ететін физика-химиялық факторлар қарастырылады. Зиготаның пайда болу ерекшеліктері мен механизмдері ашылады. Эмбрионның қалыптасуының барлық кезеңдеріне салыстырмалы талдау жасалады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жәндіктер экологиясы
Жәндіктер экологиясы туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Курс жәндіктердің тіршілік ету ортасын, қоршаған орта факторларын, популяциялардың кеңістіктік құрылымын; жәндіктер санының динамикасы мен болжамын; жәндіктердің өсімдіктермен экологиялық байланысын; қоршаған ортаның антропогендік факторларын және олардың жәндіктерге әсерін; бөтен түрлерді қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Химия
Пәнді меңгерудің міндеттері студенттердің заттардың химиялық табиғаты, олардың құрамы, құрылыс ерекшеліктері, физикалық-химиялық қасиеттері, табиғатта таралуы және оларды қолдану аймақтары туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады. Курста химияның негізгі сандық заңдылықтары, атом құрылысы, химиялық байланыстың табиғаты, термохимиядағы физикалық химияның негіздері, химиялық кинетика және термодинамика, сонымен қатар ерітінділер туралы аналитикалық химия негіздері, тотығу-тотықсыздану реакциялар қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Энтомология
Пән жәндіктер туралы биоценоз элементтері, олардың сыртқы және ішкі құрылымының ерекшеліктері, органдар жүйесі, жеке даму процестері туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Курс заманауи таксономияны, бұйрықтардың айрықша белгілерін, әртүрлі Ландшафттардың жәндіктер фаунасын, фондық түрлерді және олардың мағынасын, пайдалы фауна мен биоинвазияны зерттеуге арналған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жануарлардың салыстырмалы анатомиясы мен физиологиясы
«Жануарлардың салыстырмалы анатомиясы және физиологиясы» курсы функциялардың эволюциясын, яғни ішкі және сыртқы факторларға байланысты олардың қалыптасу және өзгеру процесін зерттейді, сонымен қатар функционалды эволюцияның мәнін ашады. Жаңа функционалдық қатынастарды қалыптастыру және дамыту мақсатында зерттеледі. Әр түрлі жүйелі топтарға жататын жануарлардағы физиологиялық функциялардың ерекшеліктері мен белгілі бір даму заңдылықтарын салыстыру және нақтылау мүмкіндігі қарастырылады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Адамның анатомиясы мен физиологиясы
Адам ағзасының мүшелері мен жүйелерінің құрылымы мен қызметі, салауатты өмір салтының маңыздылығы туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Курс адам ағзасында болатын процестерді, олардың өзара байланысын зерттеуге арналған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу негіздері
Ғылыми-зерттеу қызметінің дағдыларын дамыту және студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындығы мақсатында зерттеледі. Курс шеңберінде қоғамдық қатынастар жүйесіндегі ғылымның орны, ғылыми танымның әдістері мен деңгейлері, ғылыми зерттеуді іске асырудың негізгі кезеңдері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулердің биоэтикасы
Пән студенттерде биологиялық зерттеулерге тән биоэтикалық мәселелер туралы негізгі түсініктерді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Биологиядағы этикалық принциптердің мәселелері; биологиядағы этикалық принциптердің халықаралық тәжірибесі және зерттеулерді құқықтық реттеу, биомедицина мен биологиялық зерттеулердің биоэтикалық аспектілері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Физика
Физика курсы іргелі ұғымдар мен негізгі заңдар туралы нақты түсініктерді қалыптастыру мақсатында зерттеледі; есептерді шешуде оларды қолдану дағдылары; эксперимент жүргізу дағдылары және келесі тақырыптарды қамтиды: механика, молекулалық физика және термодинамика, электр және магнетизм, оптика, атомдық және ядролық физика.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Зоологиядағы практикалық әдістер
Жануарлар организмдерінің тірі және тіркелген объектілерімен жұмыс істеудің практикалық әдістерін, олардың жүйелі белгілерін сипаттау әдістерін, морфометриялық әдістерді, жинақтарды құрастыру дағдыларын қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Курс зоологиялық объектілерді зерттеу әдістерінің даму тарихын; бақылау әдістерін, әртүрлі жүйелі топтардың зоологиялық объектілерін жинау әдістерін зерттеуге арналған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Түрлердің әртүрлілігін анықтау әдістері
Жануарлар әлемінің түрлік алуантүрлілігін анықтау әдістері туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Зоологиялық систематика және жануарлардың заманауи таксономиясы, әртүрлі типтегі жануарлардың морфологиялық және функционалдық ерекшеліктері, топтардың генезисі, экологиялық бейімделуі және радиациясы, жергілікті фауналық кешендер және олардың өкілдері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Математика
«Математика» пәні студенттерде математиканың іргелі аппаратын қалыптастыру мақсатында оқытылады, олардың көмегімен қолданбалы есептерді талдайды, модельдейді және шешеді, қолданбалы мәселелерді өз бетінше зерттеу қабілеті мен дағдыларын; математиканың әдістерін, оның басқа ғылымдардың дамуындағы рөлін түсіну; бағдарламада қарастырылған курс тақырыптары бойынша есептерді шешу дағдылары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Мутациялық процесс
Курстың мақсаты-мутация туралы ілімдер, мутацияны анықтау әдістері. Негізгі бөлімдерді зерттейді: мутация түрлерінің жіктелуі, мутациялық және модификациялық өзгергіштік, мутагенез және канцерогенез, ДНҚ молекулалық механизмдері. Курс организмдердің генетикалық вариациясының негізгі механизмі ретінде мутация процесі туралы іргелі білімді қалыптастыруға бағытталған. Курсты игеруде алған білімдері биологияның іргелі зерттеулері мен қолданбалы салаларында қолдану дағдыларын дамытуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Гидробиология
Гидробиологияның негізгі ережелері туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Курс су ортасының организмдерін, тіршілік формаларын, экологияның негізгі белгілерін, тіршілік ету ортасына бейімделу ерекшеліктерін, гидробиоценоздар мен су экожүйелерінің ұйымдастырылуы мен жұмыс істеуін, химиялық элементтердің өзгеруіндегі гидробионттардың рөлін, мұхиттың, теңіздердің және ішкі сулардың биологиялық өнімділігіндегі маңыздылығын зерттеуге арналған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Биохимия
Биологиялық молекулалардың 4 класты: ақуыздардың, липидтердің, көмірсулар мен нуклеин қышқылдарының негізгі өкілдері, құрылымы мен функциялары, олардың метаболизмдегі рөлі, сондай-ақ бейорганикалық заттар мен дәрумендердің жасушалар мен организмдер өміріндегі маңызы туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Генетика
Курс гендер, тұқым қуалайтын материалдың берілуінің генетикалық заңдылықтары, г.Мендель және т. Морган заңдары туралы идеяларды қалыптастыру мақсатында оқытылады. Тұқым қуалайтын ақпаратты беру механизмдері мен заңдары талданады. Тұқым қуалайтын материалды беру кезінде болатын тұқым қуалайтын өзгерістер, өзгергіштік процестері талқыланады. Адамның генеалогиялық карталарын құру дағдылары қалыптастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Геоботаника
Курс фитоценоздардағы гомеостаздың қалыптасу және сақталу ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру, олардың экологиялық факторларды ескере отырып, жер аумағында географиялық таралуын зерттейді. Түрлердің пайда болуын есепке алу, өсімдіктердің экологиялық топтарын анықтап және фитоценоздарды сипаттап, геоботаникалық талдау жасау, фитоценоздың әртүрлі түрлерін талдау дағдыларын игереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Микробиология
Курс микроорганизмдердің морфологиясы, құрылымы және көбеюі туралы идеяларды қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Прокариоттар мен эукариоттардың ұқсастықтары мен айырмашылықтары талданады. Микроорганизмдерді өсірудің стерильді әдістері меңгереді. Қоректік ортаның құрамын, бактериялардың негізгі штаммдарының өсу жағдайларын зерттеледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Биофармация
Оқушылардың табиғи текті биологиялық белсенді заттар және оларды адамның практикалық қызметі үшін қолдану әлеуеті туралы білімді меңгеру мақсатында оқытылады. Курс биологиялық белсенді заттардың жалпы жіктелуін, сәйкестендіру және бөлу әдістерін, уыттылығы мен биологиялық белсенділігін зерделеу ерекшеліктерін, олардың негізінде препараттарды әзірлеуді, өсімдік және жануарлардан алынатын отандық дәрілік шикізатты пайдалану әлеуетін зерделеуге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ихтиология
Балықтардың сыртқы және ішкі құрылымының ерекшеліктері, олардың физиологиясы мен экологиясы туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Балықтардың табиғи тарихы, сыртқы ортаға қатынасы, онтогенез, филогенез, географиялық таралуы және шаруашылық қызметте пайдалануы қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Биометрия
Арифметикалық орташа, негізгі (квадраттық) ауытқуды, вариация коэффициентін; белгілердің әртүрлілік көрсеткіштерін; зерттелетін көрсеткіштер арасындағы корреляцияны есептеу дағдыларын қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Курс аясында өзгергіштік және оны зерттеу жолдары, нұсқаны сыныпқа бөлу әдістері, гистограммаларды құрастыру, гистограммаларды қисықтармен ауыстыру зерттеледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Биологиялық зерттеулердегі жасанды интелект
Қысқаша сипаттама: "Биологиялық зерттеулердегі жасанды интелект" пәні биология, информатика, математика және басқа ғылымдардағы білімді біріктіретін пәнаралық сала болып табылады. Ол озық технологиялар мен жасанды интеллект әдістерін қолдана отырып, күрделі биологиялық мәселелерді шешуге бағытталған. Үлкен деректерді талдауға, биологиялық жүйелерді модельдеуге, талдаудың жаңа әдістерін жасауға және оларды медицинада қолдануға баса назар аударылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіби коммуникация практикасы
Адамның қарым-қатынасының мәні мен табиғатын ашу арқылы кәсіби ортада сөйлеу коммуникациясы туралы идеяларды қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Курс кәсіби қызмет саласында тұлғааралық байланыс орнату үшін қажет іскерлік қарым-қатынастың ұтымды тактикасын, техникасы мен әдістерін зерттеуге арналған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Өсімдіктер физиологиясы
Курс өсімдіктердегі реттеу және интеграция жүйелерінің жалпы теориясын игеруге және оны өсімдіктердің өсуін, дамуын және өнімділігін басқару үшін пайдалануға мүмкіндік беретін өсімдік ағзасының өмірлік процестері мен функционалдық ерекшеліктерін зерттеу мақсатында құрастырылған. Өсімдік нысандарымен жұмыс істеу дағдыларын игереді, криогендік сақтауды жүргізеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіби қазақ тілі
Білім алушының кәсіби коммуникация мәдениетін қалыптастыру, салалық терминдерді бірізді қолдану, кәсіби салаға қатысты құжаттарды стандарттар мен нормаларға сәйкес жазу дағдыларын машықтандыру, қазақ тілінде сөйлеу, жазу, баяндауды мамандықтарына қатысты жетілдіріп, лексикасын байыту, мемлекеттік тілдің әлеуметтік-қатысымдық қызметін кеңейту және дамыту мақсатында окытылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Цитогенетика
Жасушалық циклдің әртүрлі кезеңдерінде жасушадағы хромосомалардың қызметі мен құрылымының ерекшеліктері, олардың құрылымы мен санының бұзылуы, сондай-ақ реттеудің әртүрлі деңгейлері туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Тірі материяны ұйымдастырудың жасушалық деңгейі, көбеюі, рекомбинациясы, жасушаның генетикалық маңызды құрылымдарының өзгеруі мен қызметі, олардың таралуы туралы сұрақтар қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Өсімдіктер алмасуының реттелуі
Курс өсімдіктегі заттардың химиялық құрамы мен түрленуі, өсімдік ағзасының физиологиялық көрсеткіштері, сондай-ақ заттардың түрлену процестерін реттеу әдістері туралы түсініктерді қалыптастыруға арналған. Өсімдік нысандарындағы қосылыстарды сапалық және сандық анықтау дағдыларын игеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Паразитология
Паразитизмнің табиғаты туралы идеяларды қалыптастыру мақсатында зерттеледі. "Паразит" және "паразитизм" ұғымы; жануарлар әлемінде паразитизмнің таралуы; паразиттік организмдердің жіктелуі, оларды ұйымдастырудың негізгі белгілері; өмірлік циклдар; паразиттік өмір салтына бейімделу, биоценотикалық қатынастар; паразиттік табиғаттың табиғи-фокустық аурулары қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Биологияда статистикалық әдістер
Бақылауларды жоспарлау және олардың нәтижелерін статистикалық өңдеу туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі; математикалық статистика және ықтималдықтар теориясы – математиканың бөлімдері, оларды құрайтын элементтердің ерекшеліктеріне қарамастан бұқаралық құбылыстарды қарастыратын теориялық, іргелі ғылымдар зерттеледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педобиология
Фондық түрлер және олардың табиғаттағы маңызы, бақылау түрлері, биоиндикация критерийлері және пайдалы фауна туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Курс ұйымдастырудың, морфологияның, жіктеудің, тіршілік формалары мен циклдерінің негізгі белгілерін зерттеуге арналған; топыраққа бейімделу, биоценотикалық қатынастар; топырақтың қалыптасуы мен құнарлылығына, әртүрлі Ландшафттардың топырақ фаунасына әсері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Биофизика
Тіршіліктің физика-химиялық көріністерін көрсететін термодинамика, биопотенциалдар, фотобиология, радиобиология, биомеханика, акустика, гидродинамика, хронобиология сияқты ұйымның әртүрлі деңгейдегі тірі жүйелерінің іргелі және ерекше қасиеттерін сипаттайтын ғылымның негізгі салалары бойынша білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ағзаның ішкі ортасының биоритмикалық жаңаруы
Пән биоритмиканың негізгі ұғымдары мен заңдары, олардың динамиканы сипаттауға және дененің ішкі ортасының күйін реттеуге қолданылуы, сондай-ақ мерзімді химиялық және биологиялық процестерді зерттеуге, оларды уақытша ұйымдастыруға, соның ішінде хрономедицинада қолдануға арналған тәсілдер туралы түсініктерді қалыптастыру мақсатында зерттеледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Молекулалық биология
Нуклеин қышқылдарының компоненттері, жеке молекулалардың, молекулалық кешендердің және супрамолекулалық құрылымдардың өзара әрекеттесу деңгейінде организмдердің тіршілік әрекетінің процестері туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі; генетикалық материалды сақтау, репликациялау, транскрипциялау, трансляциялау, сондай-ақ мутациялар мен рекомбинациялардың молекулалық механизмдері туралы түсінік қалыптасады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Нейробиология
«Нейробиология» пәнінің мазмұны орталық жүйке жүйесінің құрылымын психиканың материалдық негізі ретінде зерттеуге бағытталған. Эволюциялық тәсіл негізінде адамның орталық жүйке жүйесінің филогенезі мен онтогенезі процестері туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Ми мен жұлынның құрылымдық ерекшеліктерімен танысу мәселелері, психология мен физиологияның негізі ретінде құрылымдық принципі қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Хайуанаттар бағы ісі негіздері
Хайуанаттар бағы мен аквариумдарда жұмыс істеу үшін қажетті кәсіби дағдылар мен іскерлік қасиеттер туралы идеяларды қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Жануарларды хайуанаттар бағында және аквариумдарда ұстау, ветеринария, жануарлардың қауіпсіздігі мен әл-ауқаты, хайуанаттар бағында жануарлар мен келушілердің мінез-құлқының ерекшеліктері, хайуанаттар бағында зерттеулер жүргізу, жануарларды табиғи ортаға енгізу және қайта енгізу мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Биотехнология негіздері
Бұл үлкен практикалық маңызы бар биотехнологияның заманауи жетістіктері туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Мұнда тамақ өнеркәсібінде, қоршаған орта проблемаларын шешу үшін технологияларды әзірлеу және қолдану мысалдары, әлеуметтік-экономикалық проблемалар және биотехнологияны дамыту перспективалары қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Иммунология
Иммунитет туралы идеяларды қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Курс иммунологиялық талдау әдістерін, жануарлар мен адамның иммундық жүйесінің құрылымдық-функционалдық ерекшеліктерін молекулалық және жасушалық деңгейде игеруге арналған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орман шаруашылығы
Курс орман шаруашылығын өсіру, қорғау және орман ресурстарын пайдаланумен айналысатын шаруашылық қызмет саласы ретінде қалыптастырады, сондай-ақ ормандарды өсіру, жақсарту және өнімділігін арттыру әдістерін зерттейді. Орман типологиясымен және ормандағы ағаш кесу түрлерімен таныстырады. Орман қорғау іс-шаралары бойынша дағдыларды игереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өндірістік микробиология
Курс пайдалы заттардың немесе олардың көмегімен өнімдердің пайда болуына әкелетін технологиялардың негізгі объектілері ретінде микроорганизмдердің тіршілік әрекеті туралы білімді қалыптастыру, атмосфералық ластануды, топырақты және тұрмыстық және өндірістік ағынды суларды тазарту үшін микроорганизмдерді қолдану, микроорганизмдермен жұмыс істеу дағдыларын игеру мақсатында құрастырылған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Биологиядағы цифрлық платформалар
Пән биологиялық деректерді талдау үшін цифрлық құралдарды (QGIS, ImageJ, iNaturalist, GBIF) қолдануға арналған. Студенттер геодеректерді өңдеу, кескіндерді талдау және биологиялық дерекқорлармен жұмыс істеу әдістерін меңгереді. Биологияның практикалық міндеттерін шешу үшін цифрлық платформаларды қолдану дағдыларын қалыптастыру. – QGIS-те геоақпараттық талдау әдістерін меңгеру. – ImageJ-де кескіндерді өңдеу дағдылары. – iNaturalist және GBIF платформаларымен жұмыс істеу арқылы биологиялық деректерді жинау және талдау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Физиологиядан үлкен практикум
Физиологиялық жағдайға және адамның сыртқы түріне байланысты физиологияда белгілі бір зерттеу әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Курс адамның ынталандыруға, психометрияға мінез-құлық реакциясының негізгі компоненттерін зерттеуге арналған. Адам ағзасының жұмысын физиологиялық зерттеу әдістері туралы сұрақтар қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Эволюциялық ілім
Тірі табиғаттың тарихи даму заңдылықтары туралы білім мен ұғымдарды қалыптастыру; қазіргі эволюциялық теориялар; адамның шығу тегі мен эволюциясы; эволюциялық, микроэволюциялық процестерді болжау; микроэволюциялық процестерді ғылыми басқаруды дамыту тәсілдері мақсатында зерттеледі.Жердегі тіршіліктің пайда болуы; эволюцияның себептері туралы сұрақтар қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Оқыту нәтижелері
- Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетке, мәдениеттану, психология, саясаттану, әлеуметтану және қаржылық сауаттылық негіздері, құқық және кәсіпкерлік салаларындағы ағымдағы білімдерге, инклюзия принциптері мен құндылықтарына негізделген азаматтық ұстанымын көрсетеді; зиянды және қауіпті факторлардың адам өмірі мен қоршаған ортаға әсерін және физикалық денсаулықты сақтаудың маңыздылығын түсінеді; кәсіби қарым-қатынас үшін қазақ (орыс) және ағылшын тілдерін пайдаланады.
- Математика, физика, химия саласындағы негізгі жаратылыстану-ғылыми ұғымдарды түсіндіреді; ең тиімді әдістерді қолдана отырып есептерді шешеді.
- Флора мен фаунаның алуан түрлілігін, өсімдіктер мен жануарлар әлемінің тарихи даму жолдарын, организмдерді жіктеу тәсілдерін, флора мен фаунаның биосферадағы заттар мен энергияның өзгеруіндегі рөлін түсіндіреді; жер үсті-ауа, топырақ, су және организмішілік мекендейтін омыртқасыздар мен омыртқалы жануарлардың құрылымдық-функционалдық ерекшеліктері мен жүйелі категорияларын сипаттайды.
- Геоботаника, биофармация, өсімдіктердің зат алмасуының реттелуі және өсімдіктер физиологиясы саласындағы жүйелі біліммен жұмыс істейді; өсімдіктердің анатомиялық құрылымының ерекшеліктерін, төменгі және жоғары өсімдіктердің алуан түрлілігін сипаттайды.
- Тірі табиғат патшалығының жүйелік категорияларын, зоологиялық терминдер мен ұғымдарды жіктейді; теориялық және қолданбалы биологияның тұжырымдамаларын, заңдылықтары мен өзекті мәселелерін түсіндіреді; далалық және зертханалық жабдықтардың көмегімен оқу және ғылыми тәжірибе жүргізуді жоспарлайды.
- Биологиялық жүйелерді талдау, бағалау іс-шараларын жүргізу, сандық ортада сыни ойлаудың заманауи түрлерін жүзеге асыру, жасанды интеллект мүмкіндіктерін іске асыру үшін ғылыми зерттеулерде АКТ қолданады.
- Ғылыми-зерттеу мақсаттарын шешу үшін басқа адамдармен өзара әрекеттесуге мүмкіндік беретін цифрлық құралдарды таңдайды; дербес есептеу техникасымен, мәтіндік және графикалық ақпаратты қарау мен өңдеудің стандартты құралдарымен, графикалық редакторлармен, сандық платформалармен жұмыс істеу дағдыларын көрсетеді.
- Генетикалық, цитологиялық, гистологиялық және цитогенетикалық зерттеулер жүргізу әдістемелерін таңдайды; алынған нәтижелерді талдайды.
- Эксперименттегі физиологиялық процестің және иммунологиялық механизмнің ерекшеліктері бойынша жануарлар мен адам ағзасының функционалдық жағдайын объективті бағалау үшін физиологиялық, иммунологиялық зерттеулерді орындау кезінде зертханалық жабдықтың тиімділігін анықтайды; адам мен жануарлардың физиологиясының, анатомиясының және нейробиологиясының ерекшеліктерін түсінеді және олардың салыстырмалы сипаттамаларын сипаттайды.
- Эволюциялық ілімнің, биологиялық физиканың, биологиялық химияның, биоритмологияның және организмдердің Даму биологиясының негізгі ұғымдарын жіктейді; зерттеудің қазіргі биофизикалық, биохимиялық және эмбриологиялық әдістерін өзіндік зерттеу тәжірибесіне біріктіреді.
- Абстракты ойлау, ақпаратты талдау және синтездеу дағдыларын, биологиялық зерттеулерде статистикалық әдістерді қолдану қабілетін, өзін-өзі дамытуға, өзін-өзі жүзеге асыруға, өзін-өзі тәрбиелеуге, кәсіби қызметте шығармашылық әлеуетті іске асыруға дайындығын көрсетеді.
- Эукариоттық және прокариоттық жасуша жұмысының құрылымдық-функционалдық ерекшеліктерін жүзеге асырудағы органикалық қосылыстардың негізгі кластарының байланысы мен рөлін салыстырады; мутациялық процестердің генетикалық және молекулалық механизмдерін дәлелдейді.
- Генетикалық есептерді шешуде, генетика, микробиология және биотехнология саласында өзіндік ғылыми зерттеулерді өз бетінше жоспарлау және жүргізу процесінде алған дағдыларын біріктіреді.
- Тірі ұйымның молекулалық деңгейін зерттеу әдістерінің тиімділігін талдайды; өзінің кәсіби біліктілік деңгейін арттыру үшін ғылыми және этикалық жағынан өз қызметіне өзіндік талдау жүргізеді.
Ұқсас БББ
6B05101 Биология
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
6B05101 Биология
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B05101 Биология
Торайгыров университеті
6B05101 Биология
Астана халықаралық университеті
6B05101 Биология
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B05101 Биология
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B05101 Биология
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B05101 Биологиялық инженерия
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B05101 Биология
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B05101 Биология
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B05101 Биология
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B05101 Өсімдіктер биотехнологиясы және микробиология
Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
6B05101 Биология
Шымкент университеті
6B05101 Биология
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B05101 Биология
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B05101 Биология
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi