Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01401 Дене шынықтыру және спорт в Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

  • Академиялық жазылым негіздері
    Несиелер: 5

    Пән академиялық жазылымның ерекшеліктерін, академиялық адалдық принциптеріне сәйкес жазбаша жұмыс түрлерін дұрыс жазу және рәсімдеу тәсілдерін оқып-үйренеді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы жазбаша жұмыстардың барлық түрлерін, жобаларды, эссені, мақалаларды, тезистерді, аннотацияларды, рецензияларды, курстық және дипломдық жұмыстарды қоса алғанда, пайдаланылған дереккөздерге сілтеме жасау талаптарына, дәйексөз салу ережелеріне сәйкес, зияткерлік меншік құқығын сақтай отырып, жазып ресімдеуге қабілетт

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіби қызметке кіріспе
    Несиелер: 5

    Пән қазіргі педагогикалық (білім беру) технологиялардың теориялық негіздерін оқытады. Педагогикалық үрдістің гуманистік-тұлғалық бағдар негізінде педагогикалық технологиялар. Оқушылардың қызметін жандандыру және қарқындандыру негізіндегі педагогикалық технологиялар (оқытудың белсенді әдістері). Педагогикалық үрдісті басқару және ұйымдастыру тиімділігі негізінде педагогикалық технологиялар. Материалды дидактикалық жетілдіру және қайта құру негізінде педагогикалық технологиялар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Пән қоғамдық және жеке құқықтық сананы арттыруға мүмкіндік береді, құқықтық мәдениетті, сыбайлас жемқорлыққа қарсы құбылыс ретінде қарсы әрекет ету бойынша азаматтық ұстанымды қалыптастырады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы құқықтық реттеу контексіндегі оқиғаларға, әрекеттерге талдау жасай алады, нормативтік-құқықтық актілерді меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән әр түрлі ұйымдық-құқықтық формадағы фирмалар мен кәсіпорындардың қызмет ету механизмдерін оқытады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы алынған білімді бизнесті құрудың тиімді жүйесін құру үшін қолдана алады; кәсіпкерлік саласындағы білім мен түсініктерді көрсете алады; теориялық ақпарат пен кәсіпкерлік тәжірибесін жинау және түсіндіруді жүзеге асыра алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Полиатлон
    Несиелер: 5

    A discipline that studies the history, classification, systematics and terminology of polyathlon. Forms students ' physical qualities, functional and mental properties of the body. Training in throwing techniques, running, strength exercises, training in long jump techniques, training in swimming techniques using the "crawl on the chest" method, training in air rifle shooting techniques.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 5

    Пән негізінен қауырт жағдайларда сауатты шешім қабылдауды және қажетті теориялық білім мен практикалық ынталарды игертіп, тіршілікке қажетті қауіпсіз жағдайларды болдырмауға, табиғи, техногенді және әлеуметтік төтенше жағдайларды болжау және олардың алдын алуды қарастырады, бейбіт уақыттарда кездесетін табиғи және техногенді төтенше жағдай кезінде сауатты түрде шешім қабылдау, алғашқы жәрдем көрсету, авариялық тұрақтандыру және тағы басқа шұғыл жұмыстарды ұйымдастыру шараларын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Көшбасшылық және инновацияларды басқару
    Несиелер: 5

    Пән тиімді көшбасшылықтың теориялық аспектілерін дамытудағы әлемдік үрдістерді, инновацияны басқару заңдылықтарын оқытады; білім алушы тиімді вербальды, вербальды емес, электрондық коммуникацияға, шешімдер қабылдауға, команда құруға, қақтығыстар мен күйзелістерді басқаруға, көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыруға, жетілдіруге, жобаны басқаруға, технологиялық және өнімдік инновацияларды енгізу бағдарламасына немесе ұйымдастырушылық өзгерістер бағдарламасына қатысуға қабілетті

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Пән табиғат пен қоғамның тұрақты даму заңдылықтары, тірі организмдер мен тіршілік ету ортасының өзара әрекеттесуі туралы қазіргі заманғы жүйелік түсініктерді қалыптастыру; қоршаған ортаға антропогендік әсермен байланысты мәселелер; оқыту нәтижесі бойынша түлек экологиялық проблемалардың себептерін және оларды жою жолдарын анықтай алады, экологиялық процестерді талдауды жүзеге асырады, табиғатты қорғау қызметінде нақты міндеттер мен басымдықтарды қоя алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Волонтерлік қызметті ұйымдастыру технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән волонтерлік қызметтің мақсаттарын, міндеттерін, ерекшеліктерін, жеке және заңды тұлғаларға көмек көрсетуді, азаматтардың денсаулығын қорғауды, қоршаған ортаны қорғау мен қорғауды үйренеді; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы волонтерлік қызметті қауіпсіз орындау қағидаларын сақтап, өз қызметімен үшінші тұлғаларға және қоршаған ортаға зиян келтірмей, волонтерлік қызметті ұйымдастырушының өкімдерін орындауға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Коньки тебу спорты
    Несиелер: 5

    Бұл пән студенттерде конькимен жүгіру спорты бойынша теориялық білімді, алған білімдерін практикалық қызметте қолдана білуді, оқу орындарында конькимен жүгіру спорты бойынша сабақтарды өткізу әдістемесін, жарыстар өткізуді, нақты оқу сабақтарының оқу жоспарлары мен бағдарламаларын әзірлеу қабілетін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Анатомия, спорттық морфология негіздерімен
    Несиелер: 7

    Ағзаның функционалдық және динамикалық ескере отырып, әртүрлі жүйелерді қарастыратын пән, Ағзаның физиологиялық заңдылықтарын, оқу және жаттығу бағдарламаларын қарастыру, ғылыми-зерттеу әдістерін меңгеру, әдебиеттерді талдау, студентті ғылыми конференцияларға мақалалар даярлау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Гимнастика оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 5

    Пән гимнастика бөлімі бойынша мектеп бағдарламасының мазмұнына кіретін қозғалыс әрекеттерін оқыту әдістері мен техникасын қалыптастыруға, сонымен қатар дене шынықтыру теориясының ережелері негізінде білім беру процесін жүзеге асыруға, оқу жоспарлары мен нақты оқу сабақтарының бағдарламаларын әзірлеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жалпы және жас ерекшелік психологиясы
    Несиелер: 5

    Пән психология туралы жалпы түсініктерді, адам туралы кешенді ғылым ретінде, психологиялық білімнің теориялық негіздерін үйренеді. Күнделікті қызметте қажетті психологиялық қасиеттерді қалыптастыруға және тұлғаның дамуы мен қалыптасуының психологиялық заңдылықтарын меңгертеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Акробатика оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 5

    Пән гимнастика бөлімі бойынша мектеп бағдарламасының мазмұнына кіретін акробатикалық қозғалыс әрекеттерін оқытудың техникасы мен әдістемесін қалыптастыруға, сонымен қатар дене шынықтыру теориясының ережелері негізінде білім беру процесін жүзеге асыру, оқу жоспарлары мен нақты оқу сабақтарының бағдарламаларын әзірлеу қабілетіне бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Туризм
    Несиелер: 8

    Пән, туризм элементтерінің техникалық дағдыларын үйренеді. Студенттерде спорттық бағдарлау элементтерін қалыптастырады. Маршрутты әзірлеу, алдағы оқу-жаттығу туристік жорығының құжаттарын ресімдеу, тамақ өнімдерін есептеу, дәрі қобдишасына арналған дәрі-дәрмектерді іріктеу, жарақтарды дайындау. Топографиялық дағдылар (картаны оқу, жергілікті жерге бағдарлау), туризм элементтерінің техникасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 7

    Пән болашақ мұғалімнің орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті жүзеге асыру бойынша кәсіби құзыреттілігін зерттейді. Нақты әлеуметтік-педагогикалық жағдайларды ескере отырып, пәндік, психологиялық-педагогикалық және әдістемелік білім жүйесін, кәсіби қызметте теориялық білімді қолдану дағдылары мен іскерлігін меңгертеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жеңіл атлетика оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 7

    Пән жеңіл атлетика бөлімі бойынша мектеп бағдарламасының мазмұнына кіретін қозғалу әрекеттерін оқыту әдістері мен техникасын қалыптастыруға бағытталған, атап айтқанда: спорттық жүру, қысқа және ұзақ қашықтыққа жүгіру, доп лақтыру, "аттап өту"әдісі арқылы биіктікке секіру,сонымен қатар білім беру процесін жүзеге асыру,оқу жоспарлары мен нақты оқу сабақтарының бағдарламаларын әзірлеу қабілеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Емдік дене шынықтыру және массаж
    Несиелер: 8

    Пән, емдік дене тәрбиесінің жалпы негіздерін оқытады. Жүрек-қантамыр жүйесі аурулары кезіндегі емдік дене шынықтыру. Тыныс алу органдары аурулары кезіндегі емдік дене шынықтыру. Дене шынықтыру, дене шынықтыру, дене шынықтыру. Буындардың аурулары кезіндегі емдік дене шынықтыру. Емдеу кезеңіне және зақымдануды оқшаулауға байланысты буын ауруларын емдеуде әртүрлі құралдарды қолдану дағдыларын студенттерде қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Оқыту әдістемесімен спорттық ойындар
    Несиелер: 8

    Спорт ойындарының техникасы мен тактикасын оқытады. Студенттердің мектепке дейінгі, мектеп оқу орындарында, спорт мектептерінде, клубтарда және басқа да ұйымдарда спорттық ойындарды өткізу кезінде ұйымдастырушылық қабілетін қалыптастырады. Спорт ойындары бойынша жарыстарды ұйымдастыру және өткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Шаңғы спорты оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 8

    Пәннің мақсаты: шаңғы спортын оқытып-үйрету, жіктеу, жүйелеу және терминология, техника және физикалық қасиеттері, ағзаның функционалдық қасиеттері, спорт құрылыстары және оқу үрдісін материалдық-техникалық қамтамасыз ету, жарыс ережелері, төрешілік, шаңғы спортын оқыту әдістемесі, сонымен қатар дене шынықтыру теориясының ережелері негізінде білім беру процесін жүзеге асыру, нақты сабақтардың оқу жоспарлары мен бағдарламаларын әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Инклюзивті білім беру моделін, инклюзивті кеңістікті құру үшін педагогикалық жағдайларды, ерекше білім беру қажеттілігі бар балалардың әр түрлі санаттағы инклюзивті білім беруді ұйымдастыру шарттарын зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Адам физиологиясымен дене тәрбиесі және спорт түрлерінің негіздері
    Несиелер: 8

    Әртүрлі физикалық жүктемелер кезіндегі ағзаның функционалдық ерекшеліктерін қарастыратын пән. Әр түрлі спорт түрлеріне ағзаның бейімделу заңдылықтары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Күрделі реттеу спорт түрі және жеке жарыс бойынша техникалық-тактикалық дайындық негіздері
    Несиелер: 5

    Пән ТСТ жіктелуі және сипаттамасы. Таңдалған спорт түріндегі тактикалық дайындық. ТСТ техникалық дайындық. ТСТ технико-тақтиалық дайындық әдістері. ТСТ әдістемелік және тәжірбиелік дағдылардың қалыптасуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Педагог пен білім алушылардың зерттеу және жобалау қызметі
    Несиелер: 5

    Білім берудегі жобалық іс-әрекет методологиясын, қазіргі мектептегі жобалар әдісін, оқу жобалау тәжірибесін, оқушылардың жобалық іс-әрекетін ұйымдастыру мен кезеңділігін, педагог пен оқушылардың бірлескен жұмысын зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Параалимпиада спорт түрі бойынша техникалық-тактикалық дайындық негіздері
    Несиелер: 5

    Пән ТСТ жіктелуі және сипаттамасы. Таңдалған спорт түріндегі тактикалық дайындық. ТСТ техникалық дайындық. ТСТ технико-тақтиалық дайындық әдістері. ТСТ әдістемелік және тәжірбиелік дағдылардың қалыптасуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қарым-қатынас психологиясы мен жанжалдарды басқару
    Несиелер: 5

    Пән жанжалды психологиялық түсінудің ерекшеліктерін, жанжалды өзара іс-қимылдың психологиялық мәнін: қатысушылардың себептері мен мақсаттарын, өзара іс-қимылдың стратегиясы мен тактикасын, әр түрлі жанжалдың құрылымдық сипаттамаларын зерделейді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы жанжалды жағдайды басқара алады, жанжалды алдын алу және шешу саласында тәжірибелік біліктердің кешенін құрастыра алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Риторика және сөйлеу мәдениеті
    Несиелер: 5

    Пән қазіргі тілдік этикетті, әдеби тіл нормаларын, мәтіндерді моделдеуді құралдарын, сөз сөйлеудің негізгі композициялық бөліктерін құруға қойылатын талаптарды, сөйлеудің логикалық ұйымдастырылуын үйренеді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы конструктивті диалог жүргізуге, көпшілік алдында сөйлеуге, қарым-қатынас жағдайына сәйкес өз сөзін құрастыруға, қарым-қатынастың әртүрлі жағдайларында риторикалық тәсілдерді қолдануға, аудиторияның назарын ұстау тәсілдерін қолдануға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіби имиджді қалыптастыру технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән іскерлік және кәсіби имиджді қалыптастыру шарттарын, ұжым имиджінің тұсаукесерін, топ имиджін моделдеуді үйренеді; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы басқару қызметінің дағдыларын, әсер ету механизмдерін, жеке және топтық имидждің этикеті мен мәдениеті мәселелерін меңгерген; кәсіби қызметте іскерлік адамның имиджін қалыптастыру элементтерін қолдану қабілетін көрсете алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сыни және креативті ойлау
    Несиелер: 5

    Пән рационалды таным түрлері мен тәсілдерін, ұғымдық және аргументативті құрылымдарды құрастыруға қойылатын ережелер мен талаптарды, шешім шығармашылығының рөлін зерделейді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы жаңа бірегей идеяларды жасауға, жағдайлардан мүмкін болатын шешімдерді жасауға, қабылданған шешімнің тиімділігін бағалауға, көпфункционалды заттарды көруге қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында бейімделген дене шынықтыру
    Несиелер: 5

    Пән, адамның өміршеңдігінің Бейімделген дене тәрбиесінің құралдары мен әдістерінің көмегімен дамуын, оның оңтайлы психофизикалық жағдайын қолдауды үйренеді. Студенттерде өздерінің шығармашылық потенциалын жүзеге асыру және дені сау адамдардың нәтижелерімен өлшенетін ғана емес, сонымен қатар одан асатын үздік нәтижелерге қол жеткізу қабілетін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл пән ТМФК мәселелерін зерттейді. Оның мәні, кәсіби сауатты маман еркін меңгеруі тиіс негізгі терминдер мен ұғымдар ашылады, дене тәрбиесінің принциптері, құралдары, әдістері, қозғалыс әрекеттерін оқытудың теориясы мен әдістемесінің негіздері, дене қасиеттерін дамыту баяндалады. Мектепке дейінгі және мектеп жасындағы балалардың, студент жастардың, халықтың ересек контингентінің дене тәрбиесінің ерекшеліктері көрсетілген.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Таңдаған спорт түрі бойынша техникалық-тактикалық дайындық негіздері
    Несиелер: 5

    Пән ТСТ жіктелуі және сипаттамасы. Таңдалған спорт түріндегі тактикалық дайындық. ТСТ техникалық дайындық. ТСТ технико-тақтиалық дайындық әдістері. ТСТ әдістемелік және тәжірбиелік дағдылардың қалыптасуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Циклдық спорт түрі бойынша техникалық-тактикалық дайындық негіздері
    Несиелер: 5

    Пән ТСТ жіктелуі және сипаттамасы. Таңдалған спорт түріндегі тактикалық дайындық. ТСТ техникалық дайындық. ТСТ технико-тақтиалық дайындық әдістері. ТСТ әдістемелік және тәжірбиелік дағдылардың қалыптасуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ұлттық спорт және қимыл ойындарын оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Ұлттық ойындар тарихы пәні. Ұлттық ойындар жіктелуі. Дене шынықтыру студенттердің ұлттық спорт және ойындар элементтерін тиімділігі. Ұлттық спорт, ойындар, спорттық-бұқаралық жұмысты олардың пайдалану мүмкіндігі. Мектеп бағдарламасына ұлттық ойындар ұйымдастыру мен әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Білім беру процесін цифрландыру
    Несиелер: 5

    Қашықтан оқыту технологиясының негізгі сипаттамалары мен ерекшеліктерін, Интернеттегі іздеуді ұйымдастырудың әдістері мен құралдарын, қашықтықтан оқытуға арналған файлдық форматтар мен оларды дамыту орталарын (PowerPoint, Macromedia Flash және т.б.), қашықтықтан оқытуды қолдау мен қолдаудың аспаптық орталарын (Zoom, BigBlueButton, Электрондық оқыту және т.б.), қашықтықтан оқытуды қолдау орталарына файлдарды біріктіру әдістері зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Спорттың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Жаттықтырушы біліктілігне қойлатын талаптарды қарастыратын пән. Жаттығу әдістері, жаттығудың катаң әдістері, жарыс және ойын әдістері. ТСТ спорттық шеберлікті жоғарлату. ТСТ техника мен тақтиканы шыңдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ойын спорт түріндегі физикалық дайындық негіздері
    Несиелер: 5

    Пән дене шынықтыру және спортты реттеу. Дене дайындығы бойынша нұсқаулық. Дене дайындығын ұйымдастыру қамтамасыз ету. Дене дайындығының мазмұны. Белгілікті оқу-жаттығу сабақтарының міндеттері мен мазмұны, дене дайындығының түрлері мен әдістері. Жылдық жаттығулар бойынша жоспар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім берудегі тьюторлық
    Несиелер: 5

    Кәсіби тьюторлық қызметтің мәні мен ерекшелігін, тьюторлық сүйемелдеудің принциптері мен негізгі кезеңдерін, жалпы тьюторлық әрекеттің ресурстық сызбасын, тьюторлық сүйемелдеудің негізгі формалары, әдістері, схемалары мен технологияларын, тьюторлық қызметтің масштабын зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Күрделі реттеу спорт түріндегі және жеке жарыс бойынша физикалық дайындық негіздері
    Несиелер: 5

    Пән дене шынықтыру және спортты реттеу. Дене дайындығы бойынша нұсқаулық. Дене дайындығын ұйымдастыру қамтамасыз ету. Дене дайындығының мазмұны. Белгілікті оқу-жаттығу сабақтарының міндеттері мен мазмұны, дене дайындығының түрлері мен әдістері. Жылдық жаттығулар бойынша жоспар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Параалимпиада спорт түріндегі физикалық дайындық негіздері
    Несиелер: 5

    Пән дене шынықтыру және спортты реттеу. Дене дайындығы бойынша нұсқаулық. Дене дайындығын ұйымдастыру қамтамасыз ету. Дене дайындығының мазмұны. Белгілікті оқу-жаттығу сабақтарының міндеттері мен мазмұны, дене дайындығының түрлері мен әдістері. Жылдық жаттығулар бойынша жоспар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Циклдық спорт түріндегі физикалық дайындық негіздері
    Несиелер: 5

    Пән дене шынықтыру және спортты реттеу. Дене дайындығы бойынша нұсқаулық. Дене дайындығын ұйымдастыру қамтамасыз ету. Дене дайындығының мазмұны. Белгілікті оқу-жаттығу сабақтарының міндеттері мен мазмұны, дене дайындығының түрлері мен әдістері. Жылдық жаттығулар бойынша жоспар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Циклдық спорт түріндегі спорттық дайындық үрдісін басқару
    Несиелер: 5

    Пән спорттық жаттығуларды оқыту әдістемесінің теориялық ерекшеліктері халықпен сауықтыру жұмыстарын және спорттық жарыстар ұйымдастыру және өткізу. Жаттығу сабақтарын ұйымдастыру және өткізу шеберлігі. Заманауи құралдар жайлы мәліметтер ұсыну. Ғылыми-зерттеу жұмыстарының әдістері, спортшыларды бақылау және іріктеу. Басқару қызметі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Күрделі реттеу спорт және жеке жарыс түріндегі спорттық дайындық үрдісін басқару
    Несиелер: 5

    Пән спорттық жаттығуларды оқыту әдістемесінің теориялық ерекшеліктері, сауықтыру жұмыстарын және спорттық жарыстар ұйымдастыру және өткізу. Жаттығу сабақтарын ұйымдастыру және өткізу шеберлігі. Заманауи құралдар жайлы мәліметтер ұсыну. Ғылыми-зерттеу жұмыстарының әдістері, спортшыларды бақылау және іріктеу. Басқару қызметі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қашықтықтан білім беру технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән компьютермен жұмыс істеудің психолингвистикалық аспектілерін, "адам-машина" жүйесінде функциялардың таралу мәселелерін, "адам - компьютер" өзара әрекеттестігінің жеке аспектілерін, оқытудың құралдары мен тәсілдерінің әртүрлілігін,Қашықтықтан оқытудың каноникалық дидактикалық жүйесінің негіздерін,Қашықтықтан оқытудың құралдары мен технологияларын, бақылау іс-шараларын және оқушылардың өзіндік жұмысын жоспарлауды, қашықтықтан оқытудың технологиялық платформаларын үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Циклдық спорт түріндегі кәсіптік жаттықтырушылық қызметті жетілдіру
    Несиелер: 5

    Пән спорт түрлерінің тарихи негіздері.Спорттың әлеуметтік функциясы. Спорттың маңызы дегенде оған қатысты, яғни адамға және адамдардың қарым-қатынастарына әсер ететін, қоғамның және тұлғаның белгілі бір қажеттіліктерін дамытып, қанағаттандыратын ерекшіліктерді түсінуге болады. Ғылыми-зерттеу жұмыстарын бақылау, спортшыларды іріктеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ойын спорт түріндегі спорттық дайындық үрдісін басқару
    Несиелер: 5

    Пән спорттық жаттығуларды оқыту әдістемесінің теориялық ерекшеліктері халықпен сауықтыру жұмыстарын және спорттық жарыстар ұйымдастыру және өткізу. Жаттығу сабақтарын ұйымдастыру және өткізу шеберлігі. Заманауи құралдар жайлы мәліметтер ұсыну. Ғылыми-зерттеу жұмыстарының әдістері, спортшыларды бақылау және іріктеу. Басқару қызметі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Параалимпиада спорт түріндегі кәсіптік жаттықтырушылық қызметті жетілдіру
    Несиелер: 5

    Пән спорт түрлерінің тарихи негіздері.Спорттың әлеуметтік функциясы. Спорттың маңызы дегенде оған қатысты, яғни адамға және адамдардың қарым-қатынастарына әсер ететін, қоғамның және тұлғаның белгілі бір қажеттіліктерін дамытып, қанағаттандыратын ерекшіліктерді түсінуге болады. Ғылыми-зерттеу жұмыстарын бақылау, спортшыларды іріктеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру және спорттағы ғылыми-зерттеу жұмысының негіздері
    Несиелер: 5

    Дене шынықтыру және спорт саласындағы ғылыми-зерттеу жұмыстары. Физикалық қасиеттерді зерттеу: күш, жылдамдық, серпінділік, мықтылық, реттеу. Педагогикалық үрдісте қолданылатын психодиагностикалық және медико-биологиялық әдістер арқылы физикалық қасиеттерді зерттеу тәсілдері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру және спорт менеджменті
    Несиелер: 5

    Ғылыми теория ретінде менеджменттің пән ретінде қалыптасуы. Мектеп менеджері қызметінің теориялық негіздері. Менеджмент негізінде мектепті басқару принциптері. Педагогикалық тәжірбиеде мектепішілік жағдайды басқаруды болжау. Басқарудың тәжірбиеліе негізі. Мектепте білім беру үрдісінде басқару технологиясын өзгерту. Мектептің тәжірбиелік қызметіне менеджментті енгізу тиімділігі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Параалимпиада спорт түріндегі спорттық дайындық үрдісін басқару
    Несиелер: 5

    Пән спорттық жаттығуларды оқыту әдістемесінің теориялық ерекшеліктері, сауықтыру жұмыстарын және спорттық жарыстар ұйымдастыру және өткізу. Жаттығу сабақтарын ұйымдастыру және өткізу шеберлігі. Заманауи құралдар жайлы мәліметтер ұсыну. Ғылыми-зерттеу жұмыстарының әдістері, спортшыларды бақылау және іріктеу. Басқару қызметі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Күрделі реттеу спорт және жеке жарыс түріндегі кәсіптік жаттықтырушылық қызметті жетілдіру
    Несиелер: 5

    Пән спорт түрлерінің тарихи негіздері.Спорттың әлеуметтік функциясы. Спорттың маңызы дегенде оған қатысты, яғни адамға және адамдардың қарым-қатынастарына әсер ететін, қоғамның және тұлғаның белгілі бір қажеттіліктерін дамытып, қанағаттандыратын ерекшіліктерді түсінуге болады. Ғылыми-зерттеу жұмыстарын бақылау, спортшыларды іріктеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ойын спорт түріндегі кәсіптік жаттықтырушылық қызметті жетілдіру
    Несиелер: 5

    Пән спорт түрлерінің тарихи негіздері.Спорттың әлеуметтік функциясы. Спорттың маңызы дегенде оған қатысты, яғни адамға және адамдардың қарым-қатынастарына әсер ететін, қоғамның және тұлғаның белгілі бір қажеттіліктерін дамытып, қанағаттандыратын ерекшіліктерді түсінуге болады. Ғылыми-зерттеу жұмыстарын бақылау, спортшыларды іріктеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жүзу оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 5

    Пән. студенттерде пәндік негізде жүзу бойынша дене шынықтыру педагогының кәсіби қызметі туралы тұтас түсініктерді қалыптастыру; жүзу бойынша оқу-жаттығу процесін жоспарлау және ұйымдастыру, жаттығу әдістемесі бойынша білімді тереңдету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Ақпараттық сауаттылық, әртүрлі тілдік және мәдени ортада еркін қарым-қатынас дағдыларына ие, Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің мәнін түсінуді ескере отырып, ақпаратты талдайды және ұсынады

  • Код ON2

    Ақпаратты іздеуді өз бетінше жүзеге асыра алады, қалыптасқан дүниетанымдық, азаматтық және адамгершілік ұстанымдары негізінде пайымдаулар жасау үшін оны түсіндіре алады, Әлеуметтік және өндірістік саладағы құбылыстар мен оқиғаларға қатысты өз пайымдауларын дәлелдей алады

  • Код ON3

    Өзін-өзі жетілдіруге, оның ішінде дене бітімі мен кәсіби жетілуге ұмтылысын көрсетеді, командада жұмыс істейді, шешім қабылдайды, даулы жағдайларды шешеді, көшбасшылық қасиеттерді көрсетеді, салауатты өмір салтына бағдарланады

  • Код ON4

    Білім алушылардың жас және психологиялық ерекшеліктері, білім беру платформалары мен технологиялары, оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру ерекшеліктері негізінде орта білім берудің жаңартылған мазмұны, ҚБТ жағдайында педагогикалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті

  • Код ON5

    Білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процесін жүзеге асыруға, ерекше білім беру қажеттілігі бар тұлғалардың психологиялық-педагогикалық сұраныстарының оқу жетістіктерін бағалауды жүргізуге қабілетті

  • Код ON6

    Кәсіби қызметте спорттық жаттығудың теориясын, медициналық-биологиялық және психологиялық негіздерін және таңдаған спорт түріндегі жаттығудың технологиясын қалыптастырудың эволюциясы мен қайнар көздері туралы білімді пайдалану; таңдаған спорт түріндегі спорттық бағдарлау мен іріктеу жүйесін іске асыру; балалар-жасөспірімдер және бұқаралық спорт саласындағы нақты сабақтардың перспективалық, жедел жоспарлары мен бағдарламаларын әзірлеу

  • Код ON7

    Оқу-тәрбие процесінде оқушылардың дене жағдайын жынысы мен жасын, жеке ерекшеліктерін ескере отырып түзету үшін инновациялық технологияларды, оқыту мен тәрбиелеудің құралдары мен әдістерін, тәсілдерін (мектепке дейінгі, бастауыш мектеп оқушыларын) қолдану, білім алушылардың білімін, іскерлігін, құзыреттілігін критериалды бағалау.

  • Код ON8

    Оқу-тәрбие процесінде инновациялық технологияларды, оқыту мен тәрбиелеудің құралдары мен әдістерін, тәсілдерін (мектепке дейінгі балалар мен мектеп оқушыларының жынысы мен жасын, жеке ерекшеліктерін ескере отырып, олардың физикалық жағдайын түзету үшін қолдану.

  • Код ON9

    Оқу-тәрбие процесінде қолданылатын, қойылған міндеттерге, білім алушылардың жеке ерекшеліктеріне сәйкес келетін әдістемелік құралдарды әзірлеу және таңдау.

  • Код ON10

    Кәсіби қызметте спорттық жаттығудың теориясын, медициналық-биологиялық және психологиялық негіздерін және таңдаған спорт түріндегі жаттығудың технологиясын қалыптастырудың эволюциясы мен қайнар көздері туралы білімді пайдалану; таңдаған спорт түріндегі спорттық бағдарлау мен іріктеу жүйесін іске асыру; балалар-жасөспірімдер және бұқаралық спорт саласындағы нақты сабақтардың перспективалық, жедел жоспарлары мен бағдарламаларын әзірлеу

  • Код ON11

    Дене шынықтыру және спорт саласындағы өзекті мәселелерді анықтау; математикалық статистика әдістерін, ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, зерттеу нәтижелерін өңдеу әдістерін қолдану; зерттеу нәтижелеріне ғылыми талдау жүргізу және оларды практикалық қызметте пайдалану

6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Қазақстан-Американдық еркін университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Қазақ спорт және туризм академиясы

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Дене шынықтыру пәнінің мұғалімі және таңдаған спорт түрінен жаттықтырушы
Бакалавриат

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Мирас Университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01401 Дене шынықтыру және спорт мұғалімі
Бакалавриат

Мирас Университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Халықаралық туризм және меймандостық университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
Top