Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01401 Дене шынықтыру және спорт в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

Пәндер

  • Гимнастика

    Пәннің мақсаты: Студенттерді гимнастикалық жаттығулар топтапамасын өзбетінше құрастырып сауықтыру жұмыс жүргізгенде оларды қолдана білуді үйрету. Дене шынықтыру және спорт саласындағы мамандарды кәсіби даярлаудың теориялық негізі болып табылатын білімнің кең ауқымын қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Кәсіпкерлік

    Мақсаты: экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді қалыптастыру. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құқықтық негіздері

    Пәннің мақсаты: сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі оқытылатын болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әл-Фараби және қазіргі заман

    Пәннің мақсаты: студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржы сауаттылығының негіздері

    Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Абай ілімі

    Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай ілімін өлшеу құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Мақсаты – ғылым саласындағы танымдық іс-әрекетте дағдылар қалыптастыру. Ақпаратты түсіну және игеру үшін ғылыми зерттеу әдістерін қолдану. Зерттеу нысанын сипаттай білу. Ғылыми білімнің объективті мазмұнын алу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу әдістерін меңгеру. Негіздеу, бекіту, бағалау үшін зерттеудің аналитикалық және практикалық әдістері мен дәлелдеу жүйелерін қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жеңіл атлетика

    Пәннің мақсаты: студенттерді жеңіл атлетикалық жаттығулар топтапамасын өз бетінше құрастырып сауықтыру жұмыс жүргізгенде оларды қолдана білуді үйрету. Бұл курс жеңіл атлетикалық жаттығуларының жаттықтыру, сауықтыру және қолданбалы мағынасының теоретикалық, техникалық, әдістемелік және практикалық негіздерін алдын ала қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі

    Мақсаты-адамның табиғатпен өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру қағидаттарын іске асыратын табиғатты пайдаланудың заманауи тұжырымдамаларына негізделген бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру. Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Мақсаты - тәрбие теориясы мен дидактикасының теориялық негіздерін, тұтас педагогикалық үрдісті меңгеру, білімді тәжірибеде қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән түсініктік аппаратты, педагогиканың ғылым ретінде дамуының негізгі кезеңдерін; педагогиканың әдіснамалық негіздерін, КҚО теориясын, мектеп дидактикасын, тәрбие теориясын, педагогикалық қызметтің мәнін, тұтас педагогикалық үдерісті ұйымдастыруды, сабаққа қойылатын талаптарды зерттеуге, педагогикалық қызмет негіздеріне, педагогикалық жүйені басқаруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Пәннің мақсаты: білім берудің инклюзивті моделін жүзеге асыруда ғылыми идеялар мен кәсіби құзіреттілік жүйесін қалыптастыру. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер: инклюзивті білімге айналу жолдарын және оның мүмкін болатынын анықтау. Білім сапасын қамтамасыз ететін өзгерістер; мүмкіндігі шектектеулі оқушыларды психологиялық-педагогикалық қолдауды жүзеге асыру; инклюзивті білім процесінде педагогикалық өзара әрекеттестік субъектілерінің қызметін жобалау; инклюзивті білім беруді енгізу бойынша ұсыныстар әзірлеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемелері

    Пәннің мақсаты: студенттерде тәрбие процесінің мәні, оның формалары мен әдістері туралы білімді қалыптастыру, сондай-ақ қазіргі заманғы тұжырымдамалар мен тәрбие модельдерімен танысу, сондай-ақ тәрбие процесінің заңдылықтары мен принциптерін анықтау дағдыларын қолдану; тәрбие процесінің әдістерінің тиімділігін талдау; білім алушыларды тәрбиелеу және әлеуметтендіру жөніндегі жұмысты жобалау, жоспарлау, ұйымдастыру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Анатомия, спорттық морфология негіздері

    Пәннің мақсаты: студенттердің адам ағзасының құрылымын, оның жеке органдарын және органдық жүйелерін сипаттау қабілетін қалыптастыру, сондай-ақ спорт морфологиясының мәселелерін талқылау. Спорттық морфология, конституционалды және жас ерекшелік, жыныстық диморфизм негізінде, спортшының қалпы мен қозғалысының анатомиялық талдау әдісімен және морфологиялық зерттеу әдістері негізінде адамның барлық деңгейдегі құрылымы жайында теориялық және әдістемелік негіздерді меңгерудің негізгі бөлімдері кіреді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Таңдаған спорт түріндегі техника-тактикалық дайындық негіздері

    Пәннің мақсаты: таңдап алынған спорт түрлерінде техникалық және тактикалық дайындық негіздеріндегі студенттердің білімі мен дағдыларын қалыптастыру. Курс техникалық және тактикалық дайындық заңдарын, оқыту әдістерінің ерекшеліктерін, техникалық және тактикалық дайындық құралдарын және әдістерін іріктеуді, таңдалған спорт түрінде оқу үрдісін жоспарлауды және ұйымдастыруды мақсат етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Таңдаған спорт түрінің теориясы мен оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты: таңдаған спорт түрінде ұйымдастыру, ғылыми, әдістемелік, бапкерлік, оқытушылық және басқа да жұмыстың түрлерін тиімді орындауға мүмкіндік беретін құзыреттілік жиынтығын қалыптастыру. Берілген курста студенттерге таңдаған спорт түрінің тарихы бойынша білім беріледі. Курс спорт түрінің ұйымдастыру құрылымымен, жіктелумен, жүйелілігімен, терминологиясымен, жарыс ережесімен, спорттық дайындық түрлерімен таныстырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Адам физиологиясы (жалпы және жас ерекшелігі)

    Мақсаты: студенттерді дене шынықтыру және спорт түрлерімен айналысу барысындағы ағзаның қызметтерімен және олардың реттелу механизмдерімен таныстыру. Сонымен қатар келешек мамандарды өздерінің практикалық жұмысында қолданылатын әдістерді үйрету. Пәннің негізгі бөлімдерінде ағзаның қызметінің физиологиялық заңдылықтарының негіздері, дене қимыл қажеттілігінің физиологиялық механизмдерінің қалыптасуын спорт түрлеріндегі арнаулы жүктемелерге бейімделу физиологиялық заңдылықтарының негіздері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Жасерекшелік психологиясы

    Пәннің мақсаты психологияның әртүрлі тұжырымдамаларында, теориялары мен парадигмаларында бағдарлану қабілетін қалыптастыру, сонымен қатар кәсіби және әлеуметтік қызметте заманауи психологияның жетістіктерін қолдану. Пән қазіргі жас ерекшелік психологиясының негіздеріне, оның категориялық аппаратына, проблемалық өрісі, теориялық және әдіснамалық негіздерін меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • Дене шынықтыру және спорт биохимиясы

    Пәннің мақсаты: студенттердің тірі ағзаны құрайтын қосылыстардың негізгі кластарындағы метаболизмнің биохимиялық процестеріне химиялық құрамы, құрылымы мен қатысуын түсіндіру қабілеттерін қалыптастыру Курс өмірдің биохимиялық негіздерін, атап айтқанда дене шынықтыру және спорт кезінде адам ағзасында орындалатын биохимиялық процестерді зерттейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Таңдаған спорт түріндегі дене және функционалдық дайындық негіздері

    Пәннің мақсаты: таңдаған спорт түрінде физикалық және функционалдық дайындықтың, физикалық қабілеттердің физиологиялық негіздерін, дене дайындығын, спорт түрін және жасын ескере отырып физикалық қабілеттердің даму әдістемесінің негіздері мен заңдылықтарын қарау. Осы курста таңдап алынған спорт түрінде дене, функционалды және психологиялық дайындаудың мақсаттары, міндеттері, сонымен қатар спортшының функционалдық дайындығының оптимизациясын және дене сапасының дамуының құралдары мен әдістерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Таңдаған спорт түріндегі дайындықтың жас ерекшеліктері

    Пәннің мақсаты: студенттердің таңдап алынған спорт түрлеріндегі дайындықтың жас ерекшеліктерін анықтауға және спортшылардың ұзақ мерзімді дайындықтың жүйесін бағалауға қабілеттілігін қалыптастыру. Осы пәнде жас спортшылардың көпжылдық дайындығының ұйымдастырылуы, функционалдық, техникалық, тактикалық, психологиялық дайындықтың жастық ерекшеліктері мен оны жоспарлаудың ерекшеліктері, резервтерді дайындаудың бағдарламалық-әдістемелік қамтамасыздық қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Жаттықтырушылық және педагогикалық практика әдістемелік негізідері

    Пәннің мақсаты: жаттықтыру және педагогикалық практика өту кезінде теориялық негіздерін және жалпы білім беру мектептеріндегі және БЖСМ басқару саласындағы практикалық дағдыларын қолдану студенттерге қабілетін қалыптастыру. Курс студенттерді жаттықтыру және педагогикалық практика жөнінде теориялық білім беру; студенттерге практика өтетін жалпы білім беру, мектептердегі басқармалық ісін игерту; студенттерге практика өтетін жалпы білім беру мектептеріндегі іс-қағаздар жүйесімен таныстырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру және спорт тарихы

    Дене шынықтыру мен спорттың ертедегі кезеңдерден бүгінгі уақытқа дейінгі даму эвалюциясын зерттеу. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді. Студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: дене шынықтыру мен спорт тарихы қоғам өмір сүруінің әр түрлі кезеңдеріндегі дене тәрбиесі саласындағы құралдар, түрлер мен әдістердің, идеялар мен теориялардың пайда болуы мен дамуын қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Дене шынықтыру және спорт теориясы мен әдістемесі

    Пәннің мақсаты: студенттердің дене шынықтыру мен спорттың мәні туралы ғылыми білім жүйесін және оны адамның дене бітімін жақсарту үшін қолдану заңдылықтарын қалыптастыру. Курс дене шынықтыру және спорт саласындағы сарапшылар кәсіптік оқыту теориялық іргетасына білім кең ауқымды қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Футбол

    Пәннің мақсаты: мектеп мекемелерінде және колледждерде футболды оқыту міндеттерін шешуге мүмкіндік беретін студенттердің кәсіби және педагогикалық шеберліктерін қалыптастыру. Курс футболдағы дене шынықтыру қозғалысының әртүрлі бөліктеріндегі технологияны, тактиканы, ойын ережелерін, бұқаралық және спорттық жұмыстарды басқарудағы жүйелілікті қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Қозғалыс белсенділігінің биомеханикасы

    Пәннің мақсаты: студенттерді қозғалыстың қалай жүзеге асырылуымен, басқару теориясы тұрғысынан қалай ұйымдастырылғандығымен, дене шынықтырумен айналысатын спортшылар мен адамдарға қажет, жоспарланған, қозғалыс индикаторларына қол жеткізу үшін қозғалыстық әрекеттердің сипатын сапалы және сандық түрде өзгерту үшін не істеу керек. Курс қозғалыс қызметінің биомеханика және спорт биомеханикасының параметрлері, биомеханикалық тізбектің құрылымы, қозғалудың биомеханикалық сипаттамалары, адам қозғалтқышының жеке және топтық сипаттамалары туралы негізгі түсініктермен танысады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Спорттық және жылжымалы ойындар

    Пәннің мақсаты: спорттық және жылжымалы ойындар ды оқытудың әдістері мен тәсілдерін қолданудың іскерлігін қалыптастыру. В курсе рассматриваются вопросы по последовательности обучения специальным упражнениям, технико-тактическим действиям, применению дидактических принципов в обучении, возможности применения различных средств и методов обучения в процессе формирования знаний, умений и навыков в спортивных и подвижных играх

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Спорттық құрылымдар

    Пәннің мақсаты: студенттердің спорттық, бұқаралық спорттық және сауықтыру шараларына арналған спорттық құрылыстарды жобалаудың, салудың, жөндеудің және пайдаланудың теориялық негіздерін пайдалану қабілетін қалыптастыру. Дене шынықтыру және спорт саласындағы спорттық құрылыстарды пайдаланудың техникалық қауіпсіздігі, санитарлық-гигиеналық негіздері, спорттық құрылыстарды пайдалану ережелері, жобалық және нормативтік-техникалық құжаттар және т.б. зерттеледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Жалпы және жас ерекшеліктер психологиясы

    Пәннің мақсаты ретінде адамның психикасының алуан түрлі және оның ерекше көрінісі жайында біртұтас ой қалыптастыру, студенттердің психологиялық құзырттілігінің деңгейін жоғарылату, сонымен қатар онтогенездегі адамның психикалық даму заңдылықтары мен кезеңдерімен таныстыру, даму психологиясы мен жас ерекшелік психологияның бірқатар өзара байланысты әдіснамалық мәселелеріндегі бағдарлай алу қабілетін қалыптастыру. Берілген пәнді меңгеру психиканың қазіргі онтогенетикалық дамудың нақты бейнесін құрады, сонымен қатар, дамыту мәселесіне тұтастай тәсіл белгілейді, жас ерекшелік психологияның негізгі теориялық ұстанымының талдауы беріледі

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Балалар мен жасөспірімдер және кәсіби спорттың теориясы мен әдістемесі

    Курс балалар, жасөспірімдер, ұлдар мен қыздармен бірге принциптері, пайдаланылатын құралдардың ерекшеліктері мен спорттық жаттығудың әдістері, мазмұны, ұйымдастыру формалары мен спорттық жағдайдың ерекшеліктерін көрсетеді. Оқу үрдісін құрудың ең маңызды үлгілері зерттелуде; спорттық оқыту жүйесінің ерекшеліктері; спорттық жаттығуларға кешенді бақылаудың ерекшеліктері

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Таңдаған спорт түріндегі спорттық-педагогикалық шеберлік негіздері

    Пәннің мақсаты: студенттерді таңдаған спорт түрі бойынша дайындықтың және оқытудың әдістері мен тәсілдерін қолдануға, оқытушы-жаттықтырушынің ғылыми еңбегін ұйымдастыруды жоспарлау дағдысын қалыптастыру. Пәнде педагог-жаттықтырушының еңбегін ғылыми ұйымдастыру дағдыларын, оқыту, дайындықтың әдістері мен құралдарын игеру дағдыландырып, педагог-жаттықтырушының спорттық мүмкіншіліктері мен педагогика білімдері беріледі

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Баскетбол

    Пәннің мақсаты: студенттердің дене шынықтыру қозғалысының әртүрлі деңгейлеріндегі жаттығулар мен спорттық жаттығулардың міндеттерін шешуге, жарыстар ұйымдастыруға және бұқаралық-спорттық жұмыстарды басқаруға қабілеттерін қалыптастыру. Курс баскетболды оқытудың теориясы мен әдістерін, техниканы және тактикалық әрекеттерді игеруді, студенттердің әр түрлі контингентімен баскетбол мұғалімінің өздік жұмысы үшін қажетті дағдылар мен дағдыларды игеруді қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Биоырғақ және спорт

    Пәннің мақсаты: адам ағзасының уақытша ұйымдастырылуы туралы білімдер мен идеяларды қалыптастыру, дене шынықтыру мен спорттық жаттығулар кезінде кездесетін биологиялық үдерістер мен құбылыстарға биоритарлық көзқарас негіздері. Курста спорттық жаттығу режимдерін құрудың негізгі қағидалары, спортшының биоритмінің жеке қасиеттері таныстырылады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Фитнес және аэробика

    Пәннің мақсаты: студенттердің кәсіби қызметінде фитнес және аэробика құралдары мен тәсілдерін адамның үйлесімді дамуы, денсаулықты сақтау және алға жылжыту, тиімділікті жоғарылату және белсенді өмір сүру ұзақтығы үшін пайдалану қабілеттерін қалыптастыру. Фитнес және аэробиканы қолдана отырып, денсаулық бағдарламаларын талдау және жобалау үшін қажет білім, жасына және деңгейіне байланысты.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Этноспорт және ұлттық спорт түрлері

    Пән келесі мақсатқа бағытталған: әдет-ғұрып, салт-дәстүрлер тарихын, олардың дәстүрлі спорт түрлерін дамытудағы рөлін зерделеу; этноспорт пен ұлттық спорт түрлерінің тарихы мен дамуын, олардың салт-дәстүрлер мен халықтық салт-дәстүрлерге негізделген тәрбиелік мәнін зерделеу, ұлттық спорт түрлерін оқытудың теориясы мен әдістемесін, оқытудың құралдары мен әдістерін, ұлттық спорт түрлерінен сабақ өткізу әдістемесін зерделеу

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Емдік дене шынықтыру

    Пәннің мақсаты: ЕДШ, БДШ және массаж жасаудың мақсаттарын және түрлерін анықтауға, ЕДШ, БДШ және массаж құралдарын, әдістерін және формаларын таңдау студенттердің қабілеттерін қалыптастыру. Пәннің теориялық және әдістемелік негіздерін меңгеру, ағзаға жаттығулар жиынтығының әсері мен массаж тәсілдерін тереңірек түсіну, ЕДШ, БДШ және массаж басқа емдік заттармен бірге қолдану зерттеледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Емдік гимнастиканың анатомия-топографиялық негіздері

    Пәнде балалардың даму физиологиясы және олардың қозғалыс белсенділігі: балалардың анатомо-физиологиялық ерекшеліктері, жас ерекшелік даму периоды, қозғалыс дағдысын қалыптастыру, қозғалыс белсенділігінің жас ерекшелік нормасы, гипокинезия балалардың денсаулығы мен физикалық дамуының бұзылуы - балалар мен жас өспірімдердің физикалық дамуы үшін қозғалыс белсенділігінің тиімді деңгейінің маңызы қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Таңдаған спорт түріндегі кәсіби жаттықтырушылық қызметі

    Цель дисциплины –студенттердің таңдаған спорт түріне кәсіби жаттықтыруда оқу процесінде алған теориялық негіздерін, кәсіби және педагогикалық шеберліктерін пайдалану қабілетін қалыптастыру. Берілген курста жарысқа дайындауда әртүрлі сатыда, периодта және кезеңде жоғары дәрежелі командада оқу-жаттықтыру процесін құрудың жалпы негіздері теориялық тұрғыда қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 6
  • Емдік дене шынықтыруда қолданылатын дене жаттығулары

    Пәннің мақсаты: студенттерге дене жаттығуларының кең ауқымды түрлерін және олардың әртүрлі қалпына келу кезеңіндегі ЕДШ сабағына қолдану механизмін меңгеру қабілетін қалыптастыру. Курста әр түрлі кезеңдегі науқастың қалпына келу терапиядағы ЕДШ-дың маңызы, емдік дене шынықтырудың даму тарихы жайлы сұрақтар қарастырылады. Сонымен қатар, клинико-физиологиялық негізделу, ЕДШ белгілеу, ЕДШ формасы және әдістері, ЕДШ процедурасын өткізу принципі, ФЖ мөлшерлеу, жіктелуі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру және спорттағы инновациялық технологиялар

    Пәннің мақсаты: студенттердің болашақ жұмысында дене тәрбиесінің инновациялық технологияларын қолдануға қабілетін қалыптастыру. Пәннің негізгі бөлімдері дене шынықтыру және спорт саласындағы өзекті сұрақтарды анықтауға бағытталған; инновациялық және ақпараттық және т.б. технологияларды қолдану арқылы бапкердің кәсіби қызметіндегі ерекшелігін теориялық білімде, дене дамуын, физикалық, функционалдық, техника-тактикалық дайындығын анықтау бойынша ғылыми зерттеулерді өткізу

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Волейбол

    Пәннің мақсаты: оқушылардың волейбол бойынша жаттығу процесін жоспарлау және ұйымдастыру қабілеттерін қалыптастыру; волейбол жарыстарын ұйымдастыру және өткізу дағдыларына ие. Курс дене тәрбиесі жүйесінің теориялық және әдіснамалық негіздерін зерттеуді қамтиды; волейбол ойынының техникасы мен тактикасы, оқыту әдістері; жарыс ережелері, әртүрлі деңгейдегі жарыстарды ұйымдастыру және өткізу әдістері; бірінші санаттағы командалармен сабақ өткізу әдісі; волейболдағы топтық және командалық әрекеттерді оқытудың әдістемелік әдістері; жарақаттанудың алдын алу өткізу;

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Жас физиологиясы және мектеп гигиенасы

    Пәннің мақсаты: студенттерге адам организмінің өміртіршілік процесстерінің физиологиялық негіздерімен олардың қоршаған ортамен байланысын және біртұтастығын корсетіп түсіндіру. “ Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы ” студенттерді адам организмінің өміртіршілік заңдылықтарымен жасқа қарай ерекшеліктерімен таныстырып олардың физиологиялық реттелуін көрсетіп түсіндіру

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Бейімді дене шынықтыруды ұйымдастыру мен теориясы

    Пәннің мақсаты болып студенттерге мүгедектердің дене шынықтыры арқылы әлеуметтік бейімделу және оңалту нысандарын таңдау және пайдалану қабілетін қалыптастыру. Пәнде экологиялық физиологияның заманауи концепциясы және организмде болып жатқан химиялық заңдылықтар, бейімделу, гомеостаз түсінігі беріледі

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру және спорт менеджменті

    Пәннің мақсаты: Нарықтық экономикадағы мемлекеттік және мемлекеттік емес дене шынықтыру және спорт ұйымдарының жүйесінде студенттердің теориялық негіздерін, тәжірибелік дағдыларын және басқару қабілеттерын қалыптастыру. Дене шынықтыру мен спорттың даму үрдісін әлеуметтік тұрғыда басқару, осы саладағы ұйымдастыру қызметтерінің әдістерін көрсетіп, мекеменің ғылыми жүйесінің негіздерін қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Шаңғы спорты

    Пәннің мақсаты: мектепте шаңғымен сырғанау жаттығулары мен шаңғымен сырғанау жаттығуларында дербес педагогикалық және ұйымдастырушылық жұмыстарға қажетті білім мен дағдыларды қолдану дағдыларын қалыптастыру. Курста тау шаңғысының даму тарихын, оны оқытудың теориясы мен әдістемесін, негізгі шаңғы тебу техникасын игеруді қарастырады, бағдарлама шаңғы тебу пәндерінде халықтың әртүрлі топтары арасында сауықтыру жұмыстарын ұйымдастыруда білімдер мен дағдыларды игеруді қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Жүзу

    Пәннің мақсаты: студенттерде жүзудің теориясы мен әдістемесінің негіздері туралы білімдерін практикада қолдана білу, спорттық жүзу техникасы мен оқыту әдістерін ұтымды қолдану дағдыларын қалыптастыру. Аталған курс спорттық жарыстарды және суда болатын мерекелерді ұйымдастыру және өткізу бойынша білім мен іскерлікті береді, заманауи спорттық жүзу құрылымдар жайында толық түсінікті, жүзуді ұйымдастыру, жоспарлау және оқыту әдістері бойынша білім береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Таңдаған мамандық бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарының негіздері

    Пәннің мақсаты: дене шынықтырудың, сауықтыру дене шынықтырудың және спорттық жаттығудың өзекті мәселелері бойынша ғылыми-зерттеу және әдістемелік жұмыстарды ұйымдастыру және өткізуде ғылыми ойлау дағдысын қалыптастыру. Берілген курс таңдаған мамандықта ғылыми-зерттеу жұмыстардың әдістемесі мен технологиясын, оның ерекшелігі мен өзгешелігін, ғылыми-щзерттеу жұмысының ұйымдастыру және өткізу әдістерін, ғылыми зерттеу нәтижелерін өңдеу және рәсімдеу тәсілдерін меңгеруге арналған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Таңдаған спорт түріндегі спорттық жаттығу үрдісін басқару

    Пәннің мақсаты: Таңдаған спорт түрінде оқу процесін ғылыми және ақылға қонымды басқаруға үшін оқушылардың қабілетін қалыптастыру. Курс теориялық тұрғыдан спорттық жаттығудың барлық кезеңдерінде таңдалған спорт түрінің оқу процесін басқарудың жалпы принциптерін қарастыруға, оқу процесін жоспарлау, басқару және бақылау негіздерін игеруге арналған; таңдалған спорт түріндегі спорттық қызметті модельдеу және болжау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Олимпиадалық қозғалыс

    Курстың мақсаты - студенттердің ғылыми зерттеулер жүргізу кезінде Олимпиада ойындары мен халықаралық олимпиадалық қозғалыс туралы білімдерін қалыптастыру және әртүрлі халықтың топтарының дене шынықтырумен және спортпен айналысуына саналы көзқарасын қалыптастыру. Пән, Олимпиада негізгі мұраттар мен құндылықтарға, Олимпиада және Олимпиада қозғалысы, оның тарихы, мақсаттары, міндеттері туралы білім кең ауқымын қамтиды

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру және спорт түрлерінің физиологиялық негіздері

    Пәннің мақсаты: студенттерді дене шынықтыру және спорт түрлерімен айналысу барысындағы ағзаның қызметтерімен және олардың реттелу механизмдерімен таныстыру. Сонымен қатар келешек мамандарды өздерінің практикалық жұмысында қолданылатын әдістерді үйрету. Осы курста дене қимыл қажеттілігінің физиологиялық механизмдерінің қалыптасуын спорт түрлеріндегі арнаулы жүктемелерге бейімделу физиологиялық заңдылықтарының негіздері қарастырылады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары

    Пәннің мақсаты: оқу жетістіктерін критериалды бағалаудың когнитивтік және функционалдық құзыреттіліктерін қалыптастыру. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер: бағалау қызметінің функциялары мен құрылымын анықтау; оқушылардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып бағалау әдістерін қолдану; критериалды бағалауды ұйымдастырудың психологиялық-педагогикалық негіздеріне талдау жасау; оқушыларды объективті бағалау үшін рубрикаторларды әзірлеу және қолдану; педагогикалық процесте критериалды бағалаудың тәртібін құрастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Травматологиядағы емдік дене шынықтыру және массаж

    Пәннің мақсаты: ЕДШ және массажды қолдануда көрсетілімдер мен қарсы көрсетілімдерді, әртүлі патологиялық жағдайлардың негізгі көрінісі жайында білім беру, травмотологияда ЕДШ және массаждың әртүрлі әдістерін қолданудың тәжірибелік дағдыларын қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Спортшы ауруының және жарақатының профилактикасы және реабилитациясы. Спортшылардың кешенді реабилитация жүйесі. Жұмысқа қабілеттіліктің қалпына келу әдісі: физикалық факторлар, гидро-бальнеотерапия, массаж және ЕДШ және т.б.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Спорттық медицина. Гигиена

    Пәннің мақсаты: дене шынықтыру мен спорттың әр түрлі тәсілдерін, әдістерін дұрыс қолдану арқылы жаттығушының денсаулығын нығайтуына, келісті дамып-өсуіне, жұмыс қаблетінің артып, өмір-жасының ұзаруына қажетті білімдерін қалыптастыру. Курста жалпы және спорттық патология, спорттық жарақаттардың алдын-алу әдістері туралы білім негіздерді қарастырады. Медициналық бақылаудың негізгі формалары, спортшылар денесінің функционалды жағдайын бағалау әдістері зерттеледі

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • этикалық, рухани және мәдени құндылықтар туралы, Қазақстан халықтарының дәстүрлері мен мәдениеті, әлеуметтік мінез-құлықты реттеудің негізгі заңдары мен формалары туралы ақпараттарды талдау және жинақтау; дене шынықтыру және спорт саласында, патриоттық тәрбиелеу үшін қатысушылардың жеке ерекшеліктері жайында алынған рухани құндылықтарды, девиантты мінез-құлықтың алдын алу, салауатты өмір салтын қалыптастыру, қажеттілік, тұрақты дене шынықтыру сабақтарында жинақталған білімді көрсете білу
  • халықтың әр түрлі топтарының саналы түрде дене шынықтыру және спорттық іс-әрекеттеріне саналы көзқарас қалыптастыру және мотивациялық құндылық бағдарлау және салауатты өмір салтын орнату үшін Қазақстанның экономикалық, саяси және әлеуметтік мәселелерін бағалау
  • дене шынықтыру және спортпен шұғылданатындардың анатомиялық, морфологиялық, физиологиялық, биохимиялық, биомеханикалық, психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерін және жынысы мен жасын ескере отырып оның адам ағзасына әсер ету сипатын анықтайды
  • спортшылар мен, жаттығу терапия және дене шынықтырумен айналысатындардың ұзақ мерзімді дайындық кезеңдеріндегі жаттығулар мен дайындықты бақылауды және түзетуді қолдану; оқушылардың үлгерімін бақылау, мақсат қою және келесі сабақтарды жоспарлау
  • ағзаның даму заңдылықтары, дидактиканың принциптері және дене шынықтыру теориясы мен әдістемесі және білім беру стандарттарының талаптары негізінде айналысатын адамдардың организмнің даму ерекшеліктерін ескере отырып, негізгі спорт түрлері бойынша жаттығулар өткізіп, жаттығулар өткізеді; мектептегі сабақтарға дайындалу үшін оқу материалын жоспарлау
  • психологиялық-педагогикалық негіздердің, рационалды тамақтанудың, физикалық жаттығулардың әртүрлі қарқындылық пен бағдардағы әр түрлі жыныстағы адамдарға және спорттық біліктілік деңгейлеріне әсер етуінің өзара байланысын анықтау және осы ерекшеліктерді мектептерде, спорт мектептерінде және ұлттық құрама командалардағы жаттығуларды жарыстарға дайындық кезінде жоспарлау пайдалану
  • спорттық құрылыстарды пайдаланудың санитарлық-гигиеналық нормаларын сақтай отырып, әртүрлі жыныстық және жастағы адамдармен жаттығу, сауықтыру, сауықтыру сабақтарын өткізу кезінде салауатты өмір салтын қалыптастыру дағдыларын қалыптастыру үшін негізгі түрлері мен таңдаған спорт түрлерін, сонымен қатар фитнес және аэробика құралдарын пайдалану
  • техникалық және тактикалық, физикалық қабілеттері мен функционалдық жағдайын, дене жаттығулары мен массаж техникасын бағалау; техникалық дайындыққа, физикалық сапаны дамытуға арналған стандартты емес жабдықты құру принциптерін қолдану; оқушыларды критериалды бағалау жүйесін қолдану
  • тренерлық және педагогикалық процесі кезінде қауіпсіздік техника талаптарын қамтамасыз ету, гигиеналық және санитарлық ережелер мен нормаларды сақтау, техникалық дайындыққа, физикалық сапаны дамытуға арналған стандартты емес жабдықты құру принциптерін қолдану, жарақаттанудың алдын алу және алғашқы көмек көрсету қағидаларын сақтауды қамтамасыз ету
  • дене шынықтыру мен жаттығу терапиясының құралдары мен әдістерін қолдана отырып, оқу, жаттығу және бәсекелік процестерді, спорттық ұйымдардың қызметін техникалық және әдістемелік қамтамасыз етуді жоспарлау және дамыту
  • дәлелденген әдістерді, инновациялық және ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып, дене шынықтыру және спорт саласындағы қызметтің әртүрлі аспектілерінің тиімділігін анықтау үшін ғылыми зерттеу жүргізу
  • мемлекеттік және мемлекеттік емес дене шынықтыру және спорт ұйымдары жүйесінде басқарушылық қызметтің, стандартты емес шешімдерді, ақпаратты жинау мен өңдеуді, инновациялық технологияларды енгізуді қолдана отырып, дене шынықтыру және спорттық дайындық мәселелерін дербес шешу

Ұқсас БББ

6B01401 Дене шынықтыру және спорт

Қазақстан-Американдық еркін университеті

6B01401 Дене шынықтыру және спорт

Халықаралық туризм және меймандостық университеті

6B01401 Дене шынықтыру және спорт

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

6B01401 Дене шынықтыру және спорт

Қазақ спорт және туризм академиясы

6B01401 Дене шынықтыру пәнінің мұғалімі және таңдаған спорт түрінен жаттықтырушы

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

6B01401 Дене шынықтыру және спорт (IP)

М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

6B01401 Дене шынықтыру және спорт

Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

6B01401 Дене шынықтыру және спорт

Шымкент университеті

6B01401 Дене шынықтыру және спорт

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

6B01401 Дене шынықтыру және спорт

М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

6B01401 Дене шынықтыру және спорт

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)

6B01401 Дене шынықтыру және спорт

«Мирас» университеті (Мирас)

Top