Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01601 Тарих в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Шетелдік тарихнамадағы жаңа бағыттар
    Несиелер: 5

    Мақсаты: шетелдік тарихнамадағы заманауи зерттеу бағыттарын зерттеу. Мазмұны: макрохисториядан микрохисториаға ауысу «Күнделікті тарих» ғылыми бағыт ретінде. Күнделікті өмір тарихының неміс, француз тарихнамасы. Италияда күнделікті өмір тарихын оқып үйрену. Зияткерлік әңгіме. Демографиялық, ауызша, экологиялық, гендерлік тарих. Қалыптасқан дағдылар: пікірталас мәселелерін талқылау кезінде өз көзқарасын дәлелдеу және дәлелдеу үшін тарихнамалық талдауды қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психологияның бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқару кіші жүйесінің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Басшының басқарушылық қажеттіліктері мен қабілеті. Диагностикалық құралдарды құру түрінде тәжірибелік іске асыру, басшыларды дайындаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Шет тілін С1, С2 деңгейінде меңгеру (тілдік мамандықтар), LSP монологиялық және диалогтық формада (баяндама, презентация, әңгімелесу, пікірталас). Ғылыми стильдің грамматикасын ауызша, жазбаша түрде оқу. Ақпараттық және кәсіби хабарламаларды есту арқылы қабылдау. Ғылыми мақалаларды, баяндамаларды, жобаларды жазу, рәсімдеу. Екі жақты аударма дағдылары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылымның тарихы және философиясы
    Несиелер: 4

    Ғылым философиясы. Мәдениеттегі ғылым, өркениет. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми білімнің құрылымы. Ғылыми революциялар. Ғылыми ұтымдылық. Қазіргі ғылымның ерекшеліктері. Ғылым әлеуметтік институт ретінде жаратылыстану ғылымдары. Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар тарихы. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білім эволюциясы. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері. Коммуникативтік технологиялар, қазіргі ғылымдағы ақпараттық процестер. Жаратылыстану және әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың өзекті мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тарихи пәнаралық әдістердің теориясы мен практикасы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Тарихи зерттеулерде пәнаралық тәсілдерді қолданудың әдіснамалық негіздері мен принциптерін оқып үйрену. Мазмұны: Тарихи зерттеулердегі әлеуметтік психологияның теориялары мен әдістері. Тарихи зерттеулердегі антропологияның түсініктері мен әдістері. Тарихи зерттеулердегі семиотика әдістері. Тарихи зерттеулерде әлеуметтанудың тұжырымдамалары мен әдістерін қолдану. Қалыптасқан дағдылар: әртүрлі тарихнамалық мектептер жасаған пәнаралық көзқарастар тұрғысынан жасалған әдіснамалық тәсілдерді талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Педагогика ғылым ретінде. Педагогиканың негізгі категориялары. Педагогиканың пәні мен міндеттері Педагогикалық ғылымдар жүйесі. Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы. Педагогика тарихы. Жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы. Педагогика әдіснамасы. Кәсіби құзыреттілігі, ЖОО оқытушысын оқыту теориясы. Оқытудың кредиттік технологиясы. СӨЖ, СҒЗЖ ұйымдастыру. Оқу-әдістемелік материалдарды құрастыру. ЖОО-дағы тәрбие жұмысы. Білім берудегі Менеджмент.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақстан кеңес империясы құрамында: саясат, экономика, әлеуметтік қатынастар және мәдениет
    Несиелер: 5

    Мақсаты: тарихнама, деректану және кеңестік кезеңдегі ұлттық саясаттың әдіснамалық мәселелерін зерттеу. Мазмұны: Кадр саясаты. Мәдени революция. Адамдардың күшті ұжымдастыруға қарсы тұруы. 1931-1933 жылдардағы ашаршылық 1937-1938 жылдардағы ұлы террор Екінші дүниежүзілік соғыс майданындағы қазақтар. Айырбасталған идеологиялық науқан. Гуманитарлық ғылымдар мен жаңа репрессиялардың ісі. Жылымық. «Дамыған социализм». «Қайта құру». Қалыптасқан дағдылар: күрделі тарихи процестерді, құбылыстар мен тарихи тұлғаларды зерттеудегі аналитикалық және аксиологиялық талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тарихи зерттеулердегі жаңа технологиялар: әдіснамасы және қолдану практикасы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: тарихи түсіндіру және түсіну ұғымдарын, тарихи танымның әдістемелік мәселелерін зерттеу. Мазмұны: Тарихи факт және оны қазіргі тарихнамада түсіндіру. Тарихи зерттеу әдістері. Тарихтағы технологиялық инновациялар. Тарихи фактілер мен әдістер. Қалыптасқан дағдылар: тарихи дереккөздермен жұмыс жасау үшін компьютерлік технологияны қолдану, логика мен талдауды, сонымен қатар жеке әдістердің мүмкіндіктері мен шектеулерін анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Орталық Азия түркі-монғол этностарының ХІІІ-ХV ғ.ғ. этно-саяси, әлеуметтік тарихы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: олардың дамуының экономикалық, саяси, әлеуметтік аспектілерінің ерекшеліктерін ескере отырып, тарихи процестерді зерттеудегі пәнаралық көзқарастарды зерттеу. Мазмұны: Орта Азия рулары. Руникалық жазбалардағы этникалық атаулар. Бома тайпасының жұмбақтары (Алат): этностардың Байкал локализациясы туралы. Ортағасырлық қыпшақтардың пайда болу мәселесіне. Моңғолия аумағынан көшіп келгендер. Қазіргі этнологиялық теориялар және олардың эволюциясы. Н.Гумилевтің түріктердің этногенез теориясы. Қалыптасқан дағдылар: әлемдік тарихи процестің заңдылықтарымен және тенденцияларымен тығыз байланысты этнологиялық тұжырымдамаларды жан-жақты зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мемлекеттік және ұлттық бірегейліктің қалыптасуы: тарихи-эволюциялық моделі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: ұлт проблемаларына, ұлттық бірегейлікке, ұлтшылдықтың теріс рөлі туралы идеяларға және дәстүрлі экзистенциалды көзқарастарды қайта қарастыру және т.б. Мазмұны: мемлекеттік және ұлттық бірегейлікті қалыптастыру процесі бүгінгі күн тұрғысынан. Зерттелетін құбылыстарға әдіснамалық көзқарас тұрғысынан ұлттық бірегейлік проблемаларын ғылыми зерттеудің үш тобы. Қалыптасқан дағдылар: өзіндік зерттеуге дайын болу және тарихи зерттеулердегі әдіснамалық тәсілдерді талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақстанның жаңа өңірлік (локальдық) тарихы: оқыту мәселелері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: шетел және орыс тарихнамасындағы өлкетану мәселелерін зерттеу және аймақтың имиджін құру: қалыптасуы, қабылдау, қызмет ету. Мазмұны: жергілікті қауымдастықтың «ұжымдық өмірбаянының» құрылымы. Өлкетану саласындағы пәнаралық. Шетелдік және орыс тарихнамасындағы өлкетану мәселелерін зерттеу. Қалыптасқан дағдылар: өзіндік зерттеу, оқытудың әдістемелік ерекшеліктерін салыстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Визуалды антропология
    Несиелер: 5

    Мақсаты: визуалды антропологияның дамуын анықтайтын факторларды және адамды зерттеудің жетекші тәсілдерін зерттеу. Мазмұны: Зерттеу нысандары, визуалды антропология әдістері. Зерттеу бағыттары, мектептері, түсініктері. Көрнекі антропологияның әдістемесі. Қоғамның мультимәдени моделі. Мәдени айырмашылықтар теориялары. Жаһандану және мәдени әртүрлілікті сақтау мәселесі. Қалыптасқан дағдылар: аудиовизуалды материалдарды талдау, визуалды антропологияның даму тенденциясының ғылым дамуының әлеуметтік-мәдени контексімен байланысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • КСРО-дағы тоталитаризм және оның Қазақстандағы салдары (1920-1950 жж.)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: кеңестік биліктің халықаралық негізде біртекті қоғам құруға бағытталған саясатын зерттеу. Мазмұны: Сталин дәуірі. Репрессияның мәні мен тұжырымдамасы және кеңестік билік билігінің жазалау жүйесі.Интеграция және кеңестік билік.Дол дәуіріне сипаттама. Қалыптасқан дағдылар: тарихи оқиғаларға сыни тұрғыдан ойлау және себептік талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • ЖОО тарихты оқытудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: жоғары оқу орындарында тарихты оқытудың теориясы мен әдістерін оқып үйрену. Мазмұны: Болашақ мамандарды даярлаудағы оқытудың белсенді әдістері мен формалары. Жоғары білім берудегі педагогикалық жобалау, ұйымдастыру және басқару технологиялары. Субъектілердің өзара әрекеттестігі мен ынтымақтастығын ұйымдастыруға арналған технологиялар. Оқу материалдарын құрастыру технологиясы. Қалыптасқан дағдылар: әдебиеттерді теориялық талдау және білім беру технологиясын кәсіби қызметте қолдануды практикалық талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогикалық практика
    Несиелер: 4

    Оқыту процесінде алынған теориялық және практикалық білімді жүйелеу, бекіту және кеңейту. Оқу сабақтарына материалдарды дербес әзірлеу тәжірибесін іске асыру. Оқу сабақтарын өз бетінше өткізу дағдыларын қалыптастыру. Ұйымдастыру жұмыс тәжірибесін алу. Кәсіби білім мен іскерлікті қолдануды талап ететін практикалық міндеттерді шешу тәжірибесін алу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазақ қоғамының тарихи жады
    Несиелер: 5

    Мақсаты: негізгі зерттеу тұжырымдамаларын (есте сақтау, ұмыту, тарих) және олардың дәстүрдің қалыптасуына әсерін зерттеу. Мазмұны: Жадты зерттеудің пайда болуы және эволюциясы. Жеке тұлға және ұжымдық жад. Есте сақтау және тарихи негіз. Жадтың функциялары: ескерткіштер, мұражайлар, мерекелер, фотография. Аймақтық сәйкестілік және есте сақтау. Дәстүрдің өнертабысы. КСРО мен Қазақстандағы жад саясаты. Қалыптасқан дағдылар: өткенді күнделікті қабылдауды әлеуметтік-тарихи талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON2

    жоғары әлеуметтік және ұлттық құндылықтарға, гуманистік педагогика идеяларына адалдығын көрсетеді; өзін-өзі позитивті бағалауды қалыптастырады, тілдерді, мемлекеттік және азаматтық бірегейлікті және тілдік толеранттылықты дамытуға ықпал етеді;

  • Код ON1

    педагогика мен психологияның ең соңғы жетістіктерін, жоғары оқу орнында заманауи оқыту технологияларын, студенттік психологияны талдайды; тәлімгердің жетекшілігімен мақсатына сәйкес оқылатын пәннің мазмұнын анықтайды және оқытудың формаларын, әдістерін және құралдарын таңдайды;

  • Код ON8

    дереккөздердің электронды жарияланымдарын құрудың әдістері мен технологияларын қолданады, ғылыми семинарларда, конференцияларда өз тұжырымдары мен қорытындыларын ұсынады, білім шегін кеңейтеді; халықаралық қатынас машығын қалыптастырады.

  • Код ON7

    кәсіби міндеттерді шешуде пәнаралық және ведомствоаралық өзара іс-қимылға қатысуға, ақпаратты, идеяларды, тұжырымдарды, мәселелер мен шешімдерді нақты және мағыналы түрде хабарлайды

  • Код ON6

    пайымдамаларды қалыптастыру үшін әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, ақпаратты жинау мен интерпретациялауды жүзеге асырады;

  • Код ON3

    жалпы және отандық тарих саласында тәуелсіз жоғары сапалы ғылыми зерттеулерді жүзеге асыру үшін қажет тарихи материалдарға тарихнамалық және деректанулық талдау жүргізеді;

  • Код ON4

    тарихи және ғылыми білімнің, оның ішінде пәнаралық саладағы даму тенденцияларын сыни тұрғыдан талдайды және бағалайды;

  • Код ON5

    белгілі бір кезеңге қатысты қазақстандық және шетелдік тарих ғылымының теориялық және әдістемелік жетістіктерін пайдалана отырып, макро және микро тарих проблемаларын, оның ішінде жоғары кәсіби білімнің әлемдік тенденцияларымен байланысты кешенді зерттеулерді іске асырады;

7M01601601 7M01601601 - Тарих
Магистратура

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01601 Тарих (2 ж)
Магистратура

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01601 Тарих
Магистратура

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01601 Тарих (бейіндік)
Магистратура

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01601 Тарих педагогін даярлау
Магистратура

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01601 Тарих
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01601 Тарих: Қазақстанның жаңа және қазіргі замандағы әлеуметтік тарихы
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01601 Тарих: Тарих біліміндегі цифрлық технологиялар
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01601 Тарих
Магистратура

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01601 Тарих мұғалімдерін даярлау
Магистратура

"Сырдария" университеті

БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01601 Тарих педагогтарын даярлау
Магистратура

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01601 Тарихшы педагог
Магистратура

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01601 Тарих
Магистратура

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01601 Тарих
Магистратура

Қызылорда "Болашақ" университеті

БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01601 Тарих
Магистратура

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01601 Тарих
Магистратура

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01601 Тарих
Магистратура

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01601 Тарих педагогтарын даярлау
Магистратура

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
Top